Verificarea contorului, la CEZ, te costa aproape 200 de lei

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=40594




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


6 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am March 10 2010 @ 4:51 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am March 10 2010 @ 4:52 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. Ionut Marin said

    am March 10 2010 @ 5:53 pm

    Contorul…..dar, de ce l-a schimbat in primul rand? Daca este altul sau mai nou asta inseamana ca e mai bun ? – http://ionut-marin-imobiliare.blogspot.com/

  4. cineva said

    am March 10 2010 @ 8:05 pm

    Pai astea mai noi sunt probabil contoare “speciale” “avizate metrologic” numai de CEZ (ar putea chiar sa foloseasca alta unitate de masura decat KWh 😀 ) si de aceea nu pot fi comparate cu nici un aparat de referinta.

    “Suma reprezint? contravaloarea serviciului de verificare ?i ?i se returneaz? numai dac? se dovede?te c? aparatul chiar avea probleme.”

    Corect, aparatul nu VA AVEA NICIODATA NICI UN FEL DE PROBLEME nici chiar daca se vede o urma de lovitura de topor pe el. Va fi inlocuit si taxa returnata …cand n-o mai fi ENEL in Romania :)

  5. Schiopeti Dinu said

    am January 21 2011 @ 5:56 pm

    Sunt din Calarasi si am o problema cu inregistrare eronata a unui contor electronic si cu toate demersurile mele catre ENEL ,nu reusesc sa conving ca am dreptate.Mai precis in data 03 07 2010,
    mi-a fost inlocuit contorul vechi ,cu unul electronic si pana in data de 06 08 2010(adica 33 zile) a inregistrat un consum de 2350 kwh,in situatia in care consumul meu maxim la doua luni este de 300-330kwh(asa se factureaza,la doua luni.Contorul este ENERLUX P,
    de la AEM Timisoara,nu este prevazut cu memorie interna si nu se poate vedea cand a clacat,ca drept dovada mi l-au inlocuit cu altul de acelasi tip(ENERLUX P),pe acesta ducandu-l la metrologie.Ce credeti ca s-a intamplt?Ati ghicit ,contorul este OK.AEM Timisoara au si contori tip ENERLUX M ,care au memorie interna,care poate fi accesata si care poate spune totul despre orice erare aparuta,dar bineinteles ca s-ar putea sa coste mai mult si de ce sa nu plateasca fraerii un consum care nu l-a facut si sa plateasca ei un contor mai scump probabil.Domnii de la metrologie sunt de buna credinta dar nu pot sa vada un istoric al contorului atata timp cat contorul nu are o memorie care poate fi accesata.Enel flutura buletinul metrologic si spune ca nu are ce face,chiar daca am istoricul consumurilor din 2008 pana in prezent.Nu am posibilitate sa angajez un avocat dar o sa in cerc sa-mi sustin cauza de unul singur intr-un proces impotriva ENEL.Daca puteti sa-mi dati un sfat cum trebuie sa procedez as fi recunoscator,nu stiu nimic despre procese.Va multumesc

  6. cristina mihailovici said

    am July 15 2013 @ 5:37 pm

    am aceeasi problema.trebuie sa platesc o taxa de 170 ron care imi este inclusa in facura enel pe aceasta luna ,doar ca am indraznit sa sun la info enel si sa anunt ca contorul meu nu mai afiseaza nimic de mai bine de 3 zile

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: