Cati copii au fost ucisi dupa 1990 in Romania: 7.259.596.

Tweet this

Acesta este numarul de avorturi care s-au facut in Romania intre 1990 si 2008 inclusiv, dupa datele Ministerului Sanatatii: 7.259.596, informeaza, astazi, Asociatia ProVita Bucuresti, care ofera si graficul alaturat.

Asociatia a facut si o comparatie, care s-a dovedit interesanta, cu perioada asa-zisei interdictii a avortului: intre 1967 si 1989, cat a fost in vigoare Decretul 770. Conform acesteia, in aceasta perioada s-au inregistrat oficial 6.550.000 de avorturi, informatie care mai darama niste mituri.

Pe larg aici unde vedeti si TABELUL CU NUMARUL DE AVORTURI INTOCMIT PE ULTIMII 18 ANI  : http://www.roncea.ro/2010/03/09/cati-copii-au-fost-ucisi-dupa-1990-in-romania-7-259-596-info-provita-bucuresti/




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2700

50 Comentarii pana acum»

  1. marianf said

    am March 10 2010 @ 9:14 am

    Si ce sar fi facut cu ei , ar fi fost someri, deoarece clasa politica a fost incapabila sa pastreze oameni din mediu rural in locul de bastina.
    Doar ati vazut cati parinti mai pot pune o piine pe masa copiilor. Decat sa moara de foame nu ia mai lasat sa se nasca.Asta se mai intimpla si din cauza ca oameni sunt needucati in privinta vieti sexuale. Nu vedem la stiri decat ca nustiu cine a violat o fetita de nu stiu cati ani. Cutare a omorit pe nustiu cine……..

    SA TRAITI BINE , HA , HA , HA

  2. whatever said

    am March 10 2010 @ 10:18 am

    OT: si mr.big a zis: “mergeti si va inmultiti”. evident, nu se referea la zona mioritica. aici ar fi mai potrivit: nu stati, mergeti unde vedeti cu ochii ;)
    on-topic: din tabele, cifrele scad de la an la an, pana la 2008. sa fie rezultatul educatiei sexuale sau al campaniei “credit cu BI-ul”?

  3. gabitzu said

    am March 10 2010 @ 10:19 am

    In primul rand nimeni nu are nici un drept sa omoara copii. Sunt ingerasi fata de noi. Cele care au avortat, sunt criminale. Multe si-au provocat avortul fiindca nu au fost in stare sa se protejeze. Nu au stiut decat sa stea cu picioarele la orizontala sau verticala si gata. Si inainte de 1990 si dupa, erau mijloace preventive a sarcinilor. Erau fie prezervative fie baloane de plastic. Nu chiar igienic, dar se foloseau.
    Voi stiti ca dupa 1990, avortau pe scara rulanta. Isi produceau avortul prin fel de fel de metode care mai de care mai empirice.
    Si inca ceva, cu care foarte multi nu sunt de acord: S-a procedat corect prin adoptarea decretului 770 iar oamenii erau condamnati pentru avort sau provocarea avortului. Erau tinute sub control nasterile dar un fapt foarte important pe care absolut nimeni nu l-a constientizat. Oamenii, chiar daca nu refuzau sau nu vroiau, erau obligati sa fie constienti de responsabilitatea cresterii copiilor.

  4. tizul said

    am March 10 2010 @ 10:53 am

    O statistica cu nivelul de educatie/ nivelul de trai al avortatoarelor?!? Ca sa vedem si noi ce-am pierdut, ceva cetateni de baza ori ceva asistati sociali…

  5. asistentapentruconsumatori.ro said

    am March 10 2010 @ 11:01 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  6. vrajitorul.eu said

    am March 10 2010 @ 11:01 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  7. Oana said

    am March 10 2010 @ 11:07 am

    Eu nu inteleg cum pot unele femei sa avorteze, nu vad care este diferenta intre a ucide un copil nascut si unul nenascut, tot un organism viu este. Daca spui ceva rau despre religie iti sar toti in cap ca esti antichrist. Si in tara asta religioasa foc sunt milioane de femei care se bucura de un act sexual consimtit stiind ca peste 2-3 luni sunt sanse mari sa mearga la doctor si sa omoare o fiinta nevinovata. Cum este posibil asa ceva? Ma ingrozesc la gandul ca traim inconjurati de acesti oameni, ma intreb de ce alte fapte mai sunt capabili daca nu au respect nici macar pentru viata propriului copil.
    Dar nu inteleg nici cum asociatii gen Provita sunt impotriva metodelor anticonceptionale gen prezervativ sau pilule. Ce ar vrea? Sa facem fiecare cate 10 copii si sa stam cu mana intinsa sa ne dea statul bani sa-i crestem?

  8. mihalcea cosmin said

    am March 10 2010 @ 11:31 am

    cifra corecta- 18.000.000 copii avortati din 1989 pana azi. cifrele oficiale reprezinta doar avorturile inregistrate.
    nu avem dreptul sa luam viata copilului nenascut.
    am observat ca exista o perspectiva total gresita la majoritatea oamenilor. se pleaca de la intrebarea :”ce pot sa i ofer?” raspuns:”mai intai VIATA si apoi mai vorbim”

  9. miruna said

    am March 10 2010 @ 11:40 am

    ce usor se vorbeste despre viata….ne mai miram ca traim vremurile pe care le traim…stiti, oameni buni, ce inseamna un avort? stiti cum reactioneaza fatul in momentul in care se hotaraste ca nu trebuie sa se nasca ?

  10. timisorean1 said

    am March 10 2010 @ 11:47 am

    cifra corecta: cel putin 20.000.000!!!

  11. trist said

    am March 10 2010 @ 12:03 pm

    Este trist, nu ai dreptul sa iei viata unei vietati, care nu are putere de decizie si nici nu i se ofera sansa, de ce sa decidem noi in locul lor…mi se pare egoist…Noi ne-am nascut :) si traim, daca noi am fi fost in locul lor? Societatea de astazi traieste pentru propriul ego, si se autodistruge incetul cu incetul….

  12. IRMA said

    am March 10 2010 @ 12:13 pm

    nu mai vorbiti de cifre. cifrele sunt cifre la urma urmei.

    eu sunt de parere ca decat sa faci un copil, ca apoi sa il lasi prin camine, pe strazi, sau sa ajunga sa cerseasca, ma iertati voi cei cu religia, dar mai bine nu il faci.

    si da, trebuie sa iei masuri de siguranta, ca sa nu ajungi la un avort. DAR. pana si un prezervativ se rupe – si vorbim din cele mai scumpe pe piata! si nici o metoda nu este suta la suta sigura, mai dau si erori.

    revenind, tine si de educatie, dar mai bine nu il faci… decat sa iti bati joc de viata lui, pe care vad ca unii se grabesc sa ‘o ofere’.

    si daca faci avort – cum ii spuneti voi – sau crima, sau orice alt adjectiv care va satisface – daca il faci in primele 2 saptamani, nu imi spuneti voi ca reactioneaza ‘copilul’ pt ca acel copil consta intr-o bucatica de carne cu o inima care bate. creier nu are dezvoltat, ce sa mai vorbim de constiinta…

    orice tip de viata, se zbate pentru a trai, indiferent de stadiul de dezvoltare. ganditi-va ca zilnic omorati mii de celule… sub orice forma vi le puteti imagina, tot celule sunt, tot viata se numeste.

    pana la urma sa oferi viata, si apoi nimic, eu zic ca mai bine sa te gandesti inainte ce poti oferi dupa viata. ca mai trebuie si mancare si educatie. si majoritatea nu o au!

  13. Laura said

    am March 10 2010 @ 2:11 pm

    Sunt de parere ca ar trebui ” sa fim toti cu religia” pentru ca tot ceea ce vedeti in jruul vostru de Dumnezeu este creat. In al doilea rand copilul are suflet inca din timpul sarcinii. Corpul acesta material este conceput de parintii nostri insa sufletul este trimis de Dumnezeu iar prin avort faceti crima si intrerupeti o viata, intrerupeti misiunea unui suflet venit pe pamant din porunca Lui Dumnezeu. Acestea sunt niste adevaruri, pe care cei ce si-au pierdut credinta nu el recunosc. Pacatul acesta al luarii de viata merge pana la a saptea generatie. Eu sunt de parere ca trebuie sa ne protejam dar daca se iveste sarcina noi nu avem dreptul de a lua decizii asupra vietii unui om. Asta numai Dumnezeu va decide. Daca nu-l putem creste, cerem ajutor, dar nu ucidem. Nu luam nimic cu noi de pe acest pamant asa ca degeaba strangem atatea avutii. N-ar trebui sa ne judecam dupa averi, ci numai dupa credinta noastra si dupa faptele noastre. Noi venim aici pentru a evolua. Dar nu pentru a ne creste avutia materiala ci pentru a ne spori avutia spirituala. Poti creste in credinta si cu bani putini si cu strictul necesar. Daca este cineva interesat poate citi cartile doamnei Georgeta Florea si poate gasi raspunsuri.
    Va doresc o zi cat mai placuta!
    Doamne ajuta

  14. ova said

    am March 10 2010 @ 2:49 pm

    Cifrele sunt cifre si in esenta sunt seci, faptele primeaza.
    Daca ce a scris cineva mai sus ca au fost 20 de mil. de avorturi in 20 de ani atunci e strigator la cer, inca o Romanie a fost ucisa din start.
    Statul roman ocroteste familia, nu-i asa !

  15. Eminentul said

    am March 10 2010 @ 3:27 pm

    Sa ziceti mersi.

    Decit copii nedoriti lasati de izbeliste mai bine asa.

    Ce sanse au copii lasati in maternitati si crescuti in orfelinate.

    Daca tot va plac statisticile poate ca faceti o statistica cu ce fac acesti copii orfani dupa varsta de 18 ani.

    S-ar putea sa ne ingrozim de sansa pe care o ofera societatea romaneasca acestor copii orfani.
    Ce se intimpla cu ei dupa ce nu mai pot sta in orfelinatele in care au crescut 18 ani?

    Iar ati pus un titlu specific ziarelor de scandal.

    Cind vom reveni la realitate si nu vom mai cauta senzationalul in orice nimic?

  16. laur said

    am March 10 2010 @ 4:05 pm

    Aiureli , cifrele nu pot fi comparate , deoarece nu reprezinta realitatea .
    Inainte de ‘90 nu indraznea nimeni sa declare un avort deoarece iesea cu ancheta si militieni, asta nu inseamna ca nu se faceau .
    Deasemeni in urma acelui decret s-au umplut orfelinatele in care se cresteau copii ca animalele.
    Acum se raporteaza tot ce inseamna avort , si multe din acest nr, sunt in scop terapeutic ce nu tin de vointa mamei si numai de divinitate.
    Exemplu :D aca o gravida nu duce sarcina la final din motive medicale sau moare fatul intrauterin, sau e sarcina extrauterina ,etc
    lucru acesta tot avort se numeste.
    Copii se concep daca pot sa creasca in mediu sanatos, problema grava se pune invers cind foarte multe cupluri tinere nu pot sa procreeze din cauza mediului toxic in care traim.

  17. Pro-vita Bucuresti said

    am March 10 2010 @ 5:15 pm

    In atentia tuturor:

    - inainte de 1989 avortul nu era interzis, ci restrictionat. Se putea face avort fara probleme, in anumite conditii. Deci cifrele date in statistica MS sunt reale. Faptul ca unii nu cred arata forta pe care o are inca acest mit, anume ca ‘avortul era interzis’ in vremea Decretului 770.

    - singurele cifre pe care ne putem baza cat de cat sunt cele de la MS, pe care le-am expus si noi. Speculatii de genul ‘au fost 18 milioane, ba 20, ba 30′ n-au nici o baza. Adevarat ca statisticile oficiale nu includ datele de la cabinetele private, dar pana una-alta sunt tot ce avem.

    - dupa socotelile unora mai destepti ca noi, pana la 40% din sarcinile nedorite sunt rezultate din esecul contraceptivelor. Avem si un studiu recent la noi pe sait http://provitabucuresti.ro/Table/Studii/
    Asta aviz celor care nu mai pot de dragul pilulelor contraceptive.

    - de cand s-a dezvolat stiinta numita fetologie, nici o persoana intreaga la minte nu se mai indoieste ca un copil nenascut este viu si ca este om intreg.

    - mor de dragul argumentelor ‘fatul nu poate sa simta’. Acelasi argument poate fi folosit cu succes ca sa omoram persoanele aflate in coma. Ce sa le mai salvam, ca si asa traim prost si suntem prea multi, nu?

    Si apoi el poate simti, din pacate.
    Vezi http://www.strigatulmut.ro

  18. Cocosh said

    am March 10 2010 @ 7:22 pm

    Pentru toti cei impotriva avortului NU MAI MANCATI OUA ! Prin spargerea oului si mancatul lui omorati o viata. !?

  19. laur said

    am March 10 2010 @ 8:19 pm

    Sa o spune-ti voi lu “Mutu” cu ‘avortul restrictionat’ pe timpul lu’ceasca , sau mai bine zis miilor de femei gravide, cadre medicale si alti “vraci” care au facut puscarie pt. cea mai mica tentativa de avort.

    ASTA E O COMPARATIE AIUREA ,FARA FUNDAMENT.

    Mai bine militati pt.un trai mai bun ca de inmultit ne inmultim noi.

  20. kkk said

    am March 10 2010 @ 9:01 pm

    Ce prostii le mai depiteaza prin minte si astora de la pro-vita LOL!!!

    dacas fi femeie leas arata degetul… adica cum sa imi interzica mie cineva sa fac ce vreau cu corpul meu? Da cum isi permit sa imi zica ce am dreptul sa fac si ce nu am dreptul sa fac cu persoana mea???

    Ia mai plimbatyi ursul voi astia de la pro-vita ca din cauza unor nenorociti ca voi avem libertati fundamentale restrictionate!!!

    Bagativa unghia in gat ca un nr de x femei au ales sa faca avort de 7.259.596 ori si ca au avut libertatea de a face asta.

    Huooo pro-vita, si nu avem nevoie de voi la asa subiecte!!!

  21. Cristian Radu said

    am March 11 2010 @ 12:57 am

    Stau si ma intreb ce este mai rau pentru un suflet de om fie el fat sau copil.

    Un fetus este suficient de dezvoltat ca sa sufere in urma avortului.
    Sunt de acord cu aceasta idee.

    Din punctul meu de vedere un copil nedorit , lipsit de dragostea parintilor sufera infinit mai mult decit un fat in cazul unui avort.

    Viata nu inseamna numai fericire si bucurie.
    Din pacate viata inseamna si suferinta.

    Noi oamenii nu vom reusi niciodata sa erdicam suferinta de pe planeta numita pamant.

    Ce drept avem noi sa judecam decizia unor femei care nu simt ca pot oferi dragoste unor copii ?
    Ce drept avem noi sa judecam decizia unor femei care resimt zi de zi lipsa sigurantei zilei de miine?
    Ce drept avem noi sa judecam decizia unor femei care prefera sa sufere in urma unui avort decit sa sufere vazand cum copiii lor dragi si iubiti se chinuie intr-o tara cu un sistem medical, educational si juridic la pamant , unde fara relatii si cunostinte esti un nimeni?

    E simplu sa militezi pentru drepturile fatului.
    Dar ce facem cind acesta ajunge copil ?
    Oare citi feti sunt recunoscatori ca au evoluat pina la stadiul de copii ?
    Daca s-ar face un sondaj pe aceasta tema la copiii din Romania cu varste intre 10 si 16 ani s-ar putea sa fim socati de rezultate.

    In opinia mea , Romania nu este o tara in care avortul sa fie interzis.

  22. Tita said

    am March 11 2010 @ 3:45 am

    Nimeni nu recomanda avortul, dar o lege care sa-l interzica poate deveni abuziva.
    Lupta impotriva avortului se poate face doar prin educatie, nu prin impunere.
    Iata 3 clipuri pe care le-am postat si la care am adaugat si comentarii, in dreapta imaginii la “more info”
    Subiectul nu e nici pe departe epuizat.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ruq2paESi68
    http://www.youtube.com/watch?v=kytdc5f9ZB8&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=cYIUc8uZyOE

    Trebuie insa mare atentie in privinta unor legi ce se urmaresc a fi date in viitor. Din dorinta de a face bine, se poate crea un rau si mai mare.

    Alte postari legate de acest subiect:
    http://www.youtube.com/watch?v=ILDf4r0f0gk
    http://www.youtube.com/watch?v=A6jM6UCi1xE&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=7Bqrka3n5ds&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=6UmvhdCc7DM&feature=response_watch

  23. ildiko said

    am March 11 2010 @ 11:26 am

    Pro-vita se manifesta ca si comunismul, vrea sa-ti impuna propriul regim de viata total rupt de realitate si de psihologia umana, dar in schimb nu iti ofera solutii pentru rezolvarea problemelor. In conceptia lor au “solutii”, dar sunt rupte de realitate.
    Nu au decat sa ramana o secta laica si sa-si vada de treaba fara sa deranjeze pe altii pana nu sunt si ei deranjati.

  24. mihalcea cosmin said

    am March 11 2010 @ 11:55 am

    cel care s-a semnat pro vita nu este de la pro vita.
    cei care comentati impotriva pro vita, va invit sa ascultati macar o conferinta a pr.Nicolae Tanase, initiatorul si parintele miscarii Pro Vita

  25. Vlad Tepes said

    am March 11 2010 @ 2:25 pm

    Nu mai avortati…ca ramin bubulii fara sclavi…
    Tara asta statea bine la capitolul natalitate…vreti voi acum sa le stricati statisticile…Ei comedie…
    Sper ca cei care vorbesc despre dumnezeu…l-au intilnit si au vorbit cu el…altfel…doar…bla,bla…

  26. ildiko said

    am March 11 2010 @ 3:56 pm

    Mihalcea Cosmin
    Am vizitat site-ul provita si asa am ajuns la concluziile de mai sus.

  27. Iunona said

    am March 11 2010 @ 9:26 pm

    Laur si altii ca el:
    Inainte de 1989 avortul se putea face daca femeia avea deja 4 copiii, sau daca santatea femeii impunea acest lucru. Mai informati-va despre acest subiect si din bibliotecile juridice si nu doar de pe tele-santurile finantate de criminalii malthusieni, gen Bill Gates, Soros etc.
    Eminentul- lui peste prajit, vorba lui Mircea Badea- te intereseaza ce se intampla cu copiii de la orfelinate. Ce-ar fi sa te intereseze ce poti sa faci pentru a le imbunatati situatia?
    Uite un exemplu de reusita a unui copil crescut la orfelinat- Ioan Luchian Mihalea. Si sunt multi ca el, doar ca nu ii cunosti tu. Un copil de la orfelinat are exact aceleasi drepturi ca si un copil crescut de o familie. Statul are obligatia sa aiba grija de toti cetatenii sai. Faptul ca nu are grija, demonstreaza ca politicienii din fruntea Statului sunt CORUPTI, IMORALI si TICALOSI.

    Marianf- Daca oamenii ar fi facut copiii aia, in loc sa ii avorteze, atunci oamenii ar fi fost mai respeonsabili fata de viata lor si fata de viata copiilor lor, si probabil s-ar fi implicat mai mult in problemele societatii si le-ar fi rezolvat. Dar asa, ei au preferat sa fuga din fata oricaror responsabilitati, sa fie lasi si egoisti. Daca fiecare individ e las si egoist, de ce te astepti ca indivizii din fruntea Statului sa fie altfel?

  28. laur said

    am March 12 2010 @ 9:24 am

    Iunona , eu cred ca ai mai multe probleme,dar in nici un caz nu ai trait vremurile , de ne spui tu cum se facea avortul inainte de ‘89 si ce bine a fost pe vremurile alea, dar de ce nu ne zici si cite femei au murit sau au fost mutilate din cauza ca nu au beneficiat de acest avort.
    De ce nu ne explici tu ce tratament inuman aveau copii institutionalizati, citi au fost decimati de SIDA, citi au un intelect normal s.a.m.d.
    Vi tu sa ne tii lectii de morala cind eu cred ca tu nici macar nu ai trait in acele vremuri.
    Vi tu si ne vorbesti de responsabilitate si de societate , cind oameni in prezent nu au servici si sunt dati afara din case si lasati pe drumuri, ne vorbesti de reusita unui capil crescut in orfelinat? CARE REUSITA , toata viata lui va fi marcata de frustrari si labilitati datorate lipsei afectivitatii unei famili. Societatea in care traim este o jungla cu toate regulile de selectie naturala si tu te amagesti singura daca crezi ca o schimbi.
    Esti dusa cu pluta , sau ,dai si tu cu bata in balta sa ai o ocupatie

  29. IRMA said

    am March 12 2010 @ 12:37 pm

    @Cristian Radu

    eu sunt unul din copiii care nu este de acord cu decizia parintilor sai de a avea un copil – desi am trecut demult de stadiul de copil, dar pentru parintii mei voi fi mereu copilul lor.

    mi-a fost foarte greu sa iau decizia de a face un copil – a fist nevoie de 6-7 ani de staruinte din partea sotului meu, ca sa ma convinga.

    de ce?

    pentru ca statul care in parerea unora, are grija de populatie, de fapt NU O FACE. pentru ca in orice moment poti deveni muritor de foame – mai ales in aceste vremuri. pentru ca oamenii sunt sub orice critica (nu trec aici adjective). pentru ca si pentru ca. sunt multe de spus.

    am facut, totusi, un copil, dar asta numai dupa ce m-am convins ca pot – atat fizic, material, cat si psihic – sa il cresc in limita bunului simt. si am devenit si mai neputiincioasa in fata vietii, decat eram…

    sa nu ma intelegeti gresit, nu regret nici o clipa! sper ca el sa nu ajunga sa regrete, ca si mine, decizia parintilor :)

  30. alinp said

    am March 12 2010 @ 6:08 pm

    … asta tragem defapt in aceste timpuri; ca si popor ma refer. Aceste milioane de crime, le ducem in spate prin necazurile (conducatori ce ne-au robit, s.a.) prin care trece si a trecut acest popor; si probabil va mai trece.

    Spuneti NU acestor crime!!!

    Nu noi dam viata! Nu avem nici un drept sa o luam! Daca aflati pe cineva care vrea sa faca acesta crima, convingeti-o sa nu o faca! Greu se mantuieste cineva de acest pacat!

    Dumnezeu sa ne ierte.

  31. Remus said

    am March 13 2010 @ 2:50 am

    Ildiko ,

    am sa te vad eu cind vei sta la judecata lui Dumnezeu daca ai omorit vreun copil prin avort . Oare cine te va mai scapa de acolo ?

  32. ildiko said

    am March 13 2010 @ 2:47 pm

    Remus
    N-am omorat pe nimeni, ideea este sa nu ajungem acolo.
    Niciodata nu se vor putea evita aceste probleme, de aceea trebuie un control, dar nu asa cum vor cei de la provita.
    Eu nu sunt in masura sa judec sau sa condamn pe cineva, ma intereseaza viata mea, pacea mea interioara.
    Daca pot ajuta pe cineva ajut daca nu imi vad de treaba.
    Daca privim faptele noastre poate toti ar trebui sa ajungem in iad. Eu una nu cred in iad, este doar o creeatie literara.

  33. Cristi said

    am March 13 2010 @ 2:49 pm

    Remus,

    ceilalti pacatosi ce vor face cind vor ajunge in fata lui Dumnezeu ?

  34. Cristi said

    am March 13 2010 @ 2:50 pm

    De ce nu se fac publice si statisticile cu copiii care au murit in diverse accidente, din cauza doctorilor sau din multiple alte cauze?

  35. kkk said

    am March 14 2010 @ 4:37 pm

    auziti voi pseudoreligiosilor! voi cititi o carte de literatura artistica numita biblie scrisa de evrei si vreti sa spuneti ca ati ajuns sa intelegeti religia?

    Habar naveti ce inseamna religia voi astia care va duceti si pupati man popii care tocmai a bagat baanu in buzunar pentru a inmormanta un amarat!

    Religia inseamna pacea interioara inseamna sa traiesti cu tine insuti sa nu ai remuscari, inseamna sa actionezi si sa decizi intotdeauna cum iti dicteaza constiinta ca este bine a face, este nobil, uman! Atata timp cat femeia respectiva are constiinta impacata apoi voi lepadaturilor naveti ce cracni, ca noi cei care ne vedem de viata noastra in tihna si impacati cu noi insine nu vam cerut sfatul si IN NICI UN CAZ NU am intervenit in viata voastra. Eu intotdeauna am facut ce mi-a dictat constiinta, m-am nasut liber vi voi muri liber in nici un caz un rahat de ong sau orice alta organizatie menita sa controleze masele nu ma vor ingradi din ceea ce consider dreptul meu suveran si inviolabil de a fi liber sub soare!

    @ildiko desi la opinii politice suntem exact la polul opus la opinia sociala te sustin 100 in ceea ce ai zis!

    @Remus & co daca tot esti breaz indeclaratii sa stii ca fituica pe care o consideri sfanta scrie undeva acolo aca “cel fara de pacat sa arunce prima piatra” apoi se poate asa ceva nici macar nu stii ce scrie in cartea ta sfanta? Sau daca stii e si mai grav ca incalci ceea ce crezi!

    @irma corect punctul de vedere… si totusi vezi ca tocmai egoismul si dorinta parintilor provoaca suferinta copiilor… mai devreme sau mai tarziu. Natura vrea sa ne propagam specia, umanitatea ne impinge in a avea urmasi si a fauri un viitor luminos, ratiunea ne arata cruzimea zilei de azi ce a devenit lumea si ne pune opreliste, ne indeamna sa spunem stop de la inceput!

  36. mihalcea cosmin said

    am March 14 2010 @ 8:54 pm

    kkk
    cred ca mama ta a vrut mai intai sa te avorteze si apoi s-a razgandit, altfel nu inteleg cum se poate ca un om sa fie atat de sucit.prea multa ura din partea ta.

  37. ildiko said

    am March 14 2010 @ 10:29 pm

    mihalcea cosmin
    ultimul tau comentariu nu cadreaza cu ceea ce aperi, ti-ai aratat adevaratul EU

  38. ildiko said

    am March 14 2010 @ 10:35 pm

    mihalcea cosmin
    ultimul tau comentariu nu cadreaza cu fatada

  39. mihalcea cosmin said

    am March 15 2010 @ 11:32 am

    ildiko
    ba cadreaza.imi pare bine ca te ai convins de adevaratul meu EU. nici nu am vrut sa par altceva, ci doar am avut un raspuns mai dur pentru un om care neaga viata in necunostinta de cauza (prostie). ce stie kkk despre biblie si despre trairea mistica a Bisericii? nimic. e usor sa arunci cu noroi in ceea ce nu cunosti, dar macar foloseste cuvintele tale si nu ale altora ( pavel corut).

  40. ildiko said

    am March 15 2010 @ 12:05 pm

    mihalcea cosmin
    Daca cineva nu este de acord cu convingerile tale religioase, politice etc.. nu inseamna ca este prost sau vorbeste in necunostinta de cauza etc…etc…
    Apropos, iti dau un exemplu concret in ceea ce priveste biserica condusa de popi: daca nu platesti impozitul anual cica nu te imormanteaza, chiar daca nu ai resurse sa le dai bani. Pentru cineva din familie a trebuit sa intervina cineva, sa platim ceva pe loc pentru o inmormantare. Multumesc, mai bine ma lipsesc de sercviciile lor, dar nici ei sa nu comenteze cum traiesc, ce gandesc..
    Cu asemenea lucruri s-au intalnit si alti, asa ca nu este de mirare ca ajungem la conceptii diferite.

  41. mihalcea cosmin said

    am March 15 2010 @ 1:13 pm

    ildiko
    vorbim aici despre genocid si ucideri in masa, si tu vii cu argumente de genu’ “mi a cerut popa bani”?
    aminteste ti ca articolul si discutia este despre avort, nu despre convingeri religioase.avortul este ucidere cu premeditare cu circumstante agravante. de ce nu va uitati cum arata un copil avortat, exista surse pe net. nu mi spuneti ca e dreptul femeii, ca nici nu stiti de unde a plecat aceasta afirmatie.miscarea feminista din america a fost finantata de aceeasi oameni care urmaresc reducerea populatiei prin codex alimentarius, vaccinuri s.a.

  42. kkk said

    am March 15 2010 @ 2:00 pm

    @mihalcea cosmin sunt asa cum m-au creat oameni ca tine si cum ma creat societatea… sunt genul de om care danseaza pe mormantul tau si scuipa pe monumentul tau… vrei sa stii de ce pentru ca nesimtiti ca tine tot incearca sa imi impuna mie diferite prostii cuma ca e omor cu premeditare cum ca te trazneste Doamne Doeamne daca nu pupi man popii. Voi cei care tot impungeti cu batzu pic cate un pic pe cei care isi vad de treaba, voi veti fi cei care vor tremura cand vor vedea cata ura si cruzime au putut trezi dealungu timpului in niste oameni normali… Apoi sa va fie frica ca noi astia rabdam cat rabdam da cand se ia lumina apoi va smulgem inimile din piept si le mancam!!! Pana la urma explodezi si neputinta si iertarea se transforma in ceva sinistru. MA BUCUR CA O FEMEIE ARE POSIBILITATEA DE A ALEGE, DE A FACE CUM O TAIE CAPUL, SI NENOROCITI CA TINE CARE DAU AIUREA DIN GURA NAU DECAT SA ISI BAGE UNGHIA IN GAT!!!

  43. mihalcea cosmin said

    am March 15 2010 @ 2:32 pm

    kkk,
    mesajul tau e cam satanist, de aceea il resping. mai usor e sa primesc un repros de genul mi-a luat popa bani, decat ineptiile pe care le debitezi tu.cine te a impins pe tine cu batul si unde?
    imi mentin parerea ca te confunzi rau de tot cu parerile altora, amice. cine sau ce te indeamna sa ai atata ura si la ce iti este de folos? din care experienta neplacuta de viata reiese aceasta ura?
    avortul nu este ucidere? atunci explicati desteptaciunea voastra cum se numeste actul mecanic prin care se curma o viata?
    daca te omoara cineva insomn e ucidere? DA
    daca omoara cineva un copil de 2 ani, e ucidere? DA
    Daca omoara cineva copilul nou-nascut e ucidere? DA
    daca omoara cineva copilul inca nenascut, care exista,mananca,ii bate inima,se misca, e ucidere? NUUUUUUU, fereasca Dumnezeu, in cazul asta femeia poate sa faca ce vrea cu corpul ei.
    Gandeste-te ca si tu si eu si toti oamenii am trecut prin pantecele mamelor noastre, si daca ar fi gandit ca tine si ca altii nu mai existam.

  44. Cristi said

    am March 16 2010 @ 10:45 am

    @Mihalcea Cosmin

    Ai idee ce evolutie in viata au copiii nefericiti , copiii fara copilarie, copiii care nu au simtit nici o clipa dragostea parinteasca ?

    Judecata ta prin care susti ca avortul este o crima este corecta pina la un punct deoarece este o judecata foarte ingusta.
    Nu judeci situatia in ansamblul ei deoarece eviti cu buna stiinta consecintele asupra copiilor care sunt nascuti dar care nu sunt doriti sau au nesansa sa se nasca si sa fie parasiti.

    O judecata corecta tine seama de tot .
    Suntem oameni , nu ne impuiem ca animalele si din acest motiv avem libertatea de a decide daca vrem sa dam nastere unui copil sau nu vrem.
    Avem sansa sa decidem daca sacrificam un fat sau un copil.
    Tu asta nu vrei sa pricepi .
    Crima nu este numai uciderea unui fat , crima este si lasarea copiilor de izbeliste in jungla in care traim cu totii.

    Poate ca daca ai fi avut o copilarie nefericita ai fi inteles mai bine despre ce vorbesc.

    In opinia mea cei mai in drept sa spuna ce este mai bine intre un avort si o copilarie nefericita sunt copii parasiti de parinti .

  45. Iunona said

    am March 16 2010 @ 2:35 pm

    Cristi-mesajul tau e o tampenie totala, pt ca tu incurajezi crima, pe motiv ca “unii parinti s-ar putea sa isi abandoneze copii”. Deci, dupa capul tau cu mintea in colturi- mai bine sa omori un copil, decat sa il parasesti!
    Criminalule, in loc sa incurajezi imoralitatea si iresponsabilitatea,mai bine ai spune oamenilor sa isi pastreze copilul, sa nu il abandoneze dupa nastere, ci sa il tina, ca e al lor, e rodul iubirii lor.
    Nu poti sa spui chestiile astea, pt ca esti un ong-ist ticalos pana in maduva oaselor, platit sa incurajeze imoralitatea si distrugerea romanilor si Romaniei. Sa ai parte de tot ce doresti tu romanilor si rasei umane.

  46. Iunona said

    am March 16 2010 @ 2:46 pm

    laur-da’ de ce nu spui tu ca inainte de 1989 avortul era interzis in majoritatea tarilor Vest Europene, inclusiv in multe State din SUA? De ce nu spui,ca si astazi in multe tari avortul e interzis? Italia, Spania, Irlanda, chiar si anumite State din SUA interzic avortul?
    Da’ de ce nu spui tu si care sunt consecintele negative ale avortului asupra economiei unei tari? De ce nu spui tu ca avortul duce la scaderea populatiei unei tari, ceea ce are o serie de consecinte negative pe plan economic?
    Dobitocule, avortul inseamna scadere demografica, iar scaderea demografica inseamna scaderea capacitatii de productie, micsorarea pietei de desfacere, scaderea capacitatii de aparare, de creatie, de dezvoltare?
    Voi astia care incurajati avortul ar trebui sa fiti executati in piata publica, pt ca fapta voastra se cheama instigare la GENOCID si atac asupra poporului roman.

  47. Cristi said

    am March 16 2010 @ 4:59 pm

    @Iunona said
    “Da’ de ce nu spui tu si care sunt consecintele negative ale avortului asupra economiei unei tari? De ce nu spui tu ca avortul duce la scaderea populatiei unei tari, ceea ce are o serie de consecinte negative pe plan economic?”

    Astea sunt problemele tale?
    Iti este frica ca nu are cine sa iti plateasca pensia la batranete?
    Grija pentru economia tari este un motiv pentru a obliga o femeie sa nasca un copil pe care nu il doreste ?
    Cred ca raspunsul afirmativ la cele doua intrebari confirma inversunarea cu care te manifesti.
    Lumea nu este DOAR in ALB si NEGRU .
    Mai sunt o gramada de alte nuante pe care e greu sa le deosebesti atunci cind nu esti cit de cit echilibrat emotional.
    Din punctul tau de vedere s-ar parea ca :
    - Nu conteaza ca o gamada de copii mor fiindca parinti nu au bani sa dea la doctori.
    - Nu conteaza ca in unele orfelinate copii sunt tratati mai prost decit ciini din padocurile amenajate pentru caini vagabozi sau decit puscariasi care una doua se pling de drepturile omului .
    - Nu conteaza ca niste femei vor muri incercind sa faca un avort asa cum se intimpla frecvent in ani de trista amintire.
    - Nu conteaza ca acum copii incep prematur viata sexuala si au sansa sa-si distruga destinul dintr-o gresala specifica varstei.

    Daca aceste lucruri enumerate nu s-ar intimpla asi fi intrutotul de acord cu tine.
    Din punctul meu de vedere interzicerea avortului este valabila doar intr-o tara unde toti copiii ar avea o copilarie si adolescenta fericita si ar fi inconjurati peste tot numai de dragoste.
    Din pacate lumea reala nu este asa si toate necazurile enumerate mai sus nu pot fi evitate. Ele se intimpla de foarte multe ori fara voia noastra oricit ne-am stradui sa fim de atenti.

    Vezi ca sunt niste povestiri religioase cu Dumnezu pe Pamant care a lasat niste oameni sa moara fiindca asa era mai bine.
    Poate dupa ce le citesti te mai luminezi un pic si intelegi ca nu moartea este cel mai rau lucru pe lumea asta.

  48. kkk said

    am March 17 2010 @ 12:26 am

    @cristi de unde ai atata rabdare omule cu toti tembeloizii planetei care fac sex pardon dragoste in pozitia misionarului cu lumina stinsa si isi platesc riguros impozitele si se duc fericiti la banca sa isi depuna rata la credit/credit card?

    Nu mai repet, probabil stiti deja ca prostia voastra este infinita haha am intalnit idioti ca voi o gramada una din ele fiind o activista antifumat in nush ce ong american, pe vremea aceea fumam, binenteles(sa inteleaga si prostimea) ieseam AFARA sa nu deranjez pe nimeni. Se uita la mine cum fumam si ii ieseau flacari din ochi desi proasta era la mine in casa :) ) intre timp am lasat fumatul pentru ca am vrut sa las fumatul nu pentru argumentele idioate pe care mi lea adus, or fi ele corecte dpdv stiintific da tot idioate sunt. Asa ca voi astia ca e crima ca e omor va spun pentru ultima data

    bagativa unghia in gat si tusiti sange ca pana una alta avortul e legal 100% si orice femeie are DREPTUL DE A ALEGE ce sa faca cu viata ei sa fie mama sau nu, e pregatita sau nu, are cu ce sau nu, zre cu cine sau nu… etc deci sac sac voua cu provita cu tot ..!.

    FU

  49. kate said

    am May 11 2010 @ 9:35 am

    Sunteti ipocrit domnule Urban, un mare ipocrit! Mai bine vedeti ce faceti sa nu se revina la vechea lege cu 600 lei indemnizatia de crestere a copilului, ca pe vremurile astea macar parintii care platesc la stat ani de zile taxele sa isi poata creste copii in liniste. Iar dumneavoastra sunteti deputat, nu popa deci daca vreti sa faceti un bine romanilor ce vor sa aiba copii aveti grija ca ei sa cresca intr-un mediu sanatos si sa aiba parte de educatie, nu sa fie multi si prosti.

  50. alexutza said

    am May 21 2010 @ 6:03 pm

    eu sunt de parere ca nici o mama nu are dreptul sa-si omoare pruncul, el merita sa traiasca asa cum noi am fost lasati de Dumnezeu pe pamant ca sa ne urmam cursul vietii ca sa cautam calea dreapta spre credinta asa si ingerasii ce urmeaza a se naste au dreptul sa vada lumina zilei, sa traiasca si sa se bucure de viata…am auzit cazuri cum ca mamele isi omoara pruncii doar pt ca nu au ce le oferi oferiti-le dreptul la viata o sa va multumeasca intr-o zi pt ca Dumnezeu are grija de noi de fiecare in parte, El nu ne da prunci ca sa ne chinuie ci din contra mamele se mantuiesc prin durerile nasterii…asadar, va rog ganditi-va de 2 ori inainte sa luati o astfel de decizie daca nu il puteti creste intr-adevar il dati la orfelinat ca Dumnezeu se va ingriji de sufletul lui iar baietii care isi indeamna prietenele la avort sa le aratati cum arata un copil avortat incercati si nu va lasati indemnate de ei pt ca cele mai multe avorturi se intampla si din cauza lor ca se sperie si fug de responsabilitate…sa oferim o sansa unui ingeras!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean