Banner

Vodafone ignora cererile de reziliere ca sa factureze in continuare

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=40340




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


7 Comentarii pana acum»

  1. Jean said

    am March 8 2010 @ 7:54 pm

    Nu stiu altii cum fac, dar eu cand depun un act undeva (in cazul de fata o cerere), o printez in doua exemplare, unul pentru mine. Pe exemplarul meu le cer sa-mi dea un numar de inregistrare cu semnatura si stampila.

    Pana acum nimeni nu a indraznit sa-mi spuna ca nu am depus de fapt cererea la ei. :)

  2. ionut said

    am March 8 2010 @ 8:53 pm

    Magari ar trebui trecuti pe http://www.magari.ro

  3. violeta said

    am March 8 2010 @ 9:04 pm

    Am dorit si eu sa las o cerere de reziliere la Vodafone si am aflat ca nu exista un sediu central unde sa primesc numar de inregistrare, stampila etc. Eu am insistat si pana la urma am fost sunata, am trimis mail, am primit si raspuns . Nu mi-au reziliat contractul. Cand l-am incheiat mi s-a spus ca platesc cam 700 de euro la reziliere dar cand am cerut rezilierea au devenit 1200 de euro. Oricum e vina mea ca nu am citit bine contractul. Daca noi nu am fi naivi, ei din ce ar castiga atat de mult? Mi-au gasit o varianta mai ieftina, cica. Vom vedea. Pana atunci un coleg a intrat de pe telefoanele firmei pe niste numere “fierbinti” si regretam din nou ca nu am reziliat contractul chiar daca platem aproape dublu decat ni s-a spus initial. Cand voi incheia contractul cu Vodafone in mod sigur nu voi mai face altul. Trecem cu totii pe cartela. Asa colegul isi termina cartela si ramenea “nesatisfacut” iar noi aveam mai putine probleme financiare. Vodafone insa nu castiga 250 de euro in 2 zile. Cand le-am spus ca vrem sa ne restrictioneze aceste servicii speciale, ca suntem firma , au zis ca e imposibil, renuntam la dreptul de a trimite orice fel de mesaje, erotice sau nu. Traiasca Romania Mare ! Traiasca telefonia mobila si noi fraierii care facem contracte pe 2 ani cu ei !

  4. Dumitru Entuc said

    am March 9 2010 @ 11:24 am

    Am fost client Connex-Vodafone 12 ani si am facut si eu o cerere de reziliere, on-line, in octombrie 2009 pentru un numar care nu-l mai foloseam de 2 ani. Nu am primit nimic, nici un raspuns, nici facturi in cutia postala n-am mai primit insa in ianuarie 2010 am primit somatie de plata. Am sunat imediat si mi-au recomandat sa ma adresez la un ghiseu Vodafone (deci ar trebui sa afiseze pe site cu litere mari ca nu sint luate in considerare astfel de cereri). Primul lucru care a trebuit sa-l fac a fost sa platesc pe loc facturile restante impreuna cu penalitati altfel orice discutie era inutila pentru cei de la ghiseu. Pe 1 martie 2010 cind am trecut pe la acelasi ghiseu cu o alta factura de plata inca mai eram client Vodafone. Nu iau in considerare lunile de dinainte de octombrie 2009 cind nici n-am deschis telefonul insa NOIEMBRIE, DECEMBRIE, IANUARIE, FEBRUARIE si putin din MARTIE???? Aproape jumatate de an de platit abonament de la mine, de la altii rotunjesc contul Vodafone ….

  5. vrajitorul.eu said

    am March 9 2010 @ 11:30 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  6. asistentapentruconsumatori.ro said

    am March 9 2010 @ 11:31 am

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  7. Danciulescu Mihaela said

    am March 5 2015 @ 8:12 pm

    Ma numesc Danciulescu Mihaela, locuiesc in Timisoara, str. Maresal Alex. Averescu nr. 59, sc. A, ap. 19.

    Sotul este plecat in Canada si inainte de a pleca a fost la Vodafone sa rezilieze contractul. Ni s-a spus ca nu are de ce sa-l rezilieze ca au semnal in canada si i-a facut o oferta de contract mai mare cu mai multe minute incluse pentru Canada. Cand a ajuns acolo a avut surpriza sa nu aibe semnal. S-a chinuit 2 luni sa dea telefon si nu a reusit. Am anuntat pe cei de la Vodafon si mi s-a spus ca nu pot rezilia contractul decat cu plata taxei de reziliere. De 4 luni de zile platesc abonament 150 lei pe luna si nu foloseste nimeni telefonul. Ce pot face pentru reziliere fara aceasta plata. Ne-au dus in eroare cu prelungirea contractului si de fapt nu are semnal nu poate folosi acel telefon. Ce pot face pentru rezilierea contractului in conditiile in care cei de la Vodafone nu stau de vorba cu mine, sotia lui, pentru ca nu sunt titulara contractului.
    Va multumesc
    Danciulescu Mihaela

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: