Blat ordinar la TeVeRe: Eurovisionul televoting-ului

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=40246




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


12 Comentarii pana acum»

  1. vrajitorul.eu said

    am March 8 2010 @ 3:16 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  2. asistentapentruconsumatori.ro said

    am March 8 2010 @ 3:16 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  3. Cristian said

    am March 8 2010 @ 3:55 pm

    E mare branza… e simplu… cu maxim 5000 de Euro orice specialist in IT/Telecom iti decide castigatorul la Eurovision in Romania si la nivel European se poate castiga titlul suprem cu sa zicem 100 000 Euro. De ce? pai exista masini speciale care pot genera apeluri automat de pe numere diferite catre acelasi numar… cu alte cuvinte pot suna din Romania un numar din tara unde trebuie sa votez dar sa am identitate din tara respectiva ca sa se inregistreze votul acolo… daca ma apuc sa calculez un cost pe apel si un numar estimat de voturi necesare ca sa fiu sigur macar de locul 2 in tara respectiva o sa vad ca la nivel European daca imi aleg tarile bine, adica populatie mica in special ca numarul de voturi trimise de mine sa fie relevante, cu 100 000 Euro castig Eurovisionul pentru oricine… Asa a castigat acel rahat de melodie rock acum cativa ani titlul… Orice sistem de vot bazat pe SMS sau apel poate fi foarte usor manipulat in directia dorita si sanatos ar fi sa se gaseasca alte metode de desemnare a castigatorului sau macar bonusul sa nu mai fie asa mare si eventual fiecare tara sa organizeze Eurovisionul prin rotatie… Atunci concursul ar fi cu adevarat un festival unde calitatea muzicii ar fi premiata…

  4. Je said

    am March 8 2010 @ 4:20 pm

    Dar nu asta se urmareste … :)

  5. Adrian said

    am March 8 2010 @ 4:37 pm

    Televoting trucat la Eurovision! Concurentilor au fost furati printr-o metoda foarte simpla.
    Fiecare concurent are alocat un numar de telefon unic.
    Acestui numar ii este alocat un numar de extensii automate, de exemplu daca suni acelasi numar de pe doua telefoane diferite apelul este receptionat deoarece primul apel este directionat catre o extensie, astfel linia devine disponibila pentru un alt apel.
    Ca si la o companie mare, exista un numar de “Office” iar apoi secretara directioneaza catre un departament anume iar linia principala se elibereaza, in cazul acesta secretara este un program care lucreaza automat si aproape instantaneu.
    Deci, daca pachetul achizitionat de TVR are 16 numere unice si 1000 de extensii, este foarte simplu sa se aloce, din program 250 de extensii catre Paula si doar ce raman din cele 1000 catre ceilalti concurenti.
    Acest lucru inseamna ca atunci cand lumea suna pentru piesa cu nr. 03, linia este disponibila si votul se numara, cand lumea suna pentru alti concurenti sunt sanse mult mai mari ca liniile sa fie ocupate, lucru care s-a si intamplat si pentru care nu exista nici o scuza.
    Acesta a fost Eurovision 2010 in Romania!

  6. liana said

    am March 8 2010 @ 6:16 pm

    Am votat de pe Orange. Pe Vodafone a fost imposibil.

  7. Adrian said

    am March 8 2010 @ 8:34 pm

  8. marius said

    am March 8 2010 @ 9:57 pm

    comentam si iar comentam, ne dam mari specialisti, cunoscatori in toate si de ani buni ne chinuim in lume sa ajungem macar pe locul 3. Sincer va aduc la cunostinta ca am votat de pe 3 tel. orange si un vodafone si am reusit, este adevarat mai greu la un momendat de pe un orange si incercand si de pe al 5-lea nu am mai reusit. Asa suntem noi romanii ca oile, ne aruncam toti odata blocam liniile telefonice, desi suntem avertizati la TV de modelatori spectacolului de posibilitatea aparitiei unui astfel de blocaj. Va mai spun doar atat: Doamane ajuta ca cei ce ne vor reprezenta la Oslo sa aiba parte in primul rand de sanatate, in al doilea rand toti spacialisti din tara din acest domeniu sa puna putin capul la contribuitie, sa gandeasca un show cu totul inedit, iar in al treilea rand ca cei doi reprezentanti ai Romaniei sa-si puna in valoare cel mai de pret talent pe care il au – vocea.

  9. ALINA said

    am March 8 2010 @ 11:09 pm

    In seara cu pricina am incercat sa votez si eu piesa “Baby” (nu mai stiu interpretul, compozitorul) si nu am putut; timp de 5 minute am stat pe tastatura de la telefon (dialing) incercand sa votez, insa “network busy”; si ma intreb: cum “baby” avea vreo 3000 de apeluri desi linia era busy (deci lumea suna intr-una), iar piesa castigatoare (ca nu mai stiu cum se cheama: parca ceva cu fire) primea 10.000 de telefoane??!?!?!?!?!?!?

  10. Larry said

    am March 11 2010 @ 2:41 pm

    Speculatii de doi bani. Am urmarit in familie tot spectacolul, un numar de 6 adulti, fiecare cu 1-2 telefoane. TOTI am votat, pentru una sau mai multe melodii, e adevarat, dupa mai multe incercari. Eu personal am votat 5 piese, inclusiv Paula si Luminita.
    Cat mai trebuie sa puneti botul la frustrarile unora?

  11. Mihai88 said

    am March 12 2010 @ 5:27 pm

    Slab articol…De ce ar avea TVR un favorit ma intreb. Am votat la mai multe piese si la mai multe era ocupat. Astea is teorii aiurea.

  12. Andrei said

    am March 16 2010 @ 10:43 am

    Numere verzi nu inseamna ca sunt complet gratuite. Cine primeste apelul – plateste. Adica TVR in acest caz. Nu imi dau seama cum puteau sa bugeteze asa ceva – ca pot fi si 100.000 si 1 milion de apeluri. Adica diferenta mare de ordin de marime in costuri.
    Firma de telefonie probabil le-a dat atatea linii de cati bani a platit clientul. Fiind apeluri gratuite, imi inchipui ca e suficient ca 500 de bizoni sa sune in disperare (neriscand nimic dpdv al costurilor) si sa “umple” liniile. Nu cred ca solutia tehnica a fost proasta, ci decizia de a folosi numere gratuie.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: