Romtelecom reziliaza contractul DOAR DACA MORI!

Tweet this

Domnul Lucian Nicolae s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.asistentapentruconsumatori.ro cu urmatoarea sesizare:

From: Lucian Nicolae
Date: 2010/3/4
Subject: buna ziua
To: iulian.urban@gmail.com

am si eu o problema legata de romtelecom....
mama a incheiat anul trecut un contract pentru telefonia fixa pe o perioada de doi ani...asa i s-a spus....si primele 6 luni au fost gratuite...

acum insa abonamentul pe care trebuia sa il plateasca a crescut, acesta fiind calculat in euro si stiti si dvs ca euro e in crestere si datorita unor dificultati financiare mama a decis sa rezilieze contractul...cei de la romtelecom i-au spus ca trebuie sa achite o taxa de 120 de euro asa cum scrie in contract...apoi alta persoana de la ei i-a zis ca tb sa acchite 50 de euro...alta 90 de euro..si tot asa....

a fost si la un centru romtelecom situat pe obregia si i s-a zis ca numai in cazul in care moare atunci i se poate rezilia contractul....
as dori sa stiu si eu daca aceasta prevedere este legala....daca i se poate cere o taxa de reziliere de catre cei de la romtelecom...
va multumesc anticipat



---------- Mesaj redirecţionat ----------
De la: Horea Sangeorzan <avocat@asistentapentruconsumatori.ro>
Data: 8 martie 2010, 10:19
Subiect: ASISTENTA PENTRU CONSUMATORI - Lucian Nicolae
Către: nicolae.luciano@gmail.com
Numar iesire: 4212/ 08.03.2010

Stimate domnule Lucian Nicolae,

Referitor la problema mamei dumneavoastre, va informam ca aceste clauze de reziliere contra cost sunt abuzive, dar permise de lege, iar majoritatea contractelor cu furnizorii de servicii sau utilitati (firme de telefonie mobila, fixa, furnizori de cablu si internet si alte companii) prevad anumite penalitati pentru rezilierea inainte de termen.

Deci, este legal sa i se ceara mamei dumneavoastre acei bani.

Puteti sa cereti in scris rezilierea contractului fara cost, solicitati Romtelecom sa va raspunda in scris si motivat. Trimiteti solicitarea prin recomandata cu confirmare de primire.

Iar dupa ce obtineti raspunsul lor scris, faceti plangeri scrise la ANPC si ANCOM, semnate si motivate, atasati copii dupa actele doveditoare si raspunsul Romtelecom. Solicitati raspunsuri scrise de la autoritati in termenul legal, trimiteti plangerile prin recomandata cu confirmare de primire, sau alt mijloc care sa confirme primirea.

In functie de raspunsurile autoritatilor, puteti vedea ce optiuni aveti.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 13044

46 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am March 8 2010 @ 3:08 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am March 8 2010 @ 3:09 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. Luc said

    am March 9 2010 @ 11:49 am

    Romtelecom solicita pentru reziliere, conform clauzelor stipulate in contract, plata a jumatate din valoarea abonamentului corespunzatoare numarului de luni ramase (din contract).

  4. Iris said

    am March 10 2010 @ 9:12 am

    Pentru mine perioada contractuala cu Romtelecom s-a terminat demult, cererea de reziliere a contractului a fost depusa acum un an, de atunci am refuzat sa mai platesc facturile, nu s-a intamplat nimic, telefonul merge iar eu nu-l folosesc. Sunt curioasa sa vad cum se va termina povestea.

  5. Stoica Ion said

    am June 18 2010 @ 3:30 pm

    Mama mea a avut abonament la Romtelecom si la Dolce,dar la 05.05.2010 a decedat.Am mers la Romtelecom Onesti cu doua cereri una pentru telefon si una pentru Dolce la ambele am atasat si cate o copie dupa Certificatul de Deces.La romtelecom mi s-a spus ca trebuie sa fac o declaratie pe propria raspundere ca mama este decedata si o copie dupa C.I a mea.Am ramas blocat cum adica sa dau declaratie pe propria raspundere ca mama esta decedata cand eu am atasat copii dupa Certificatul de Deces.Normal am refuzat sa fac acest lucru si am lasat cererile acolo si am plecat spunand ca nu au decat sa mearga la mama sa rezolve problema.

  6. kosty said

    am July 3 2010 @ 5:09 pm

    si eu am romtelecon click-net iar in contract scrie ca pot sa am viteza de download de la 4 pana la 6mbps si am observat ca de fapt acei mega ii am doar cand vor ei..si aproape mai tot timpul net-ul nu-mi merge mai deloc ,decat dupa ce astept ceva timp…(de la 5-max.10min.)…am sunat la 1930 si ei zic ca la ei le apare ca totul e ok..cu toate ca au trimis echipe in zona pt verificarea traseului ..tot degeaba..deci pot spune ca nu isi respecta clauza contractuala privind serviciile oferite…ce pot face ?pt ca am ajuns in situatia sa renunt la serviciile lor..Va multumesc

  7. groza cristina dana said

    am July 4 2010 @ 8:03 am

    Sant din Oradea si in 06/06/a.c. am cerut verbal romtelecomului cu care am contract de telefonie, dolce si internet sa-mi suspende abonamentele pe o perioada deoarece sunt nevoita sa ma mut in alt oras. Momentan eu sunt somera si sotul meu e angajat din luna mai in Timisoara. M-i s-a raspuns ca nu este posibil decat dupa terminarea perioadei contractuale, respectiv ianuarie 2012. Lunar platesc 110-120 ron abonamente la ceva ce nu folosesc si, in cazul rezilierii unilaterale am clauza e 150 Euro/ abonament, asa ca ori una ori alta tot acolo sunt.

  8. iliescu theodosieticu said

    am September 28 2010 @ 1:41 pm

    Cum se poate face o reziliere de contract cu romtelecom de catre o alta persoana in locul alteia care a decedat de 15 ani? Suntem rude.

  9. florin said

    am October 26 2010 @ 1:37 pm

    am si eu o problema..am vb cu romtelecom sa-mi rezilieze contractu la toate serviciile..internet,dolce si telefon fix cand se fac 2 ani..adica cand imi expira contractu pe 22 octombrie…dar ei mi-au inchis cu 5 zile inainte..si mi-a venit factura de 6 mil jumate..mi-au bagat la toate taxele de reziliere..cand eu le-am zis destul de clar cand se termina contractu sa nu mi-l mai prelungeasca….ce as putea sa fac? astept un raspuns

  10. Radu Diaconu said

    am November 1 2010 @ 10:27 pm

    Am o problema asemanatoare celor de mai sus. Am incheiat acum 1 an un contract pe 2 ani pt care am beneficiat de 1 modem wireless. Cand am sunat sa reziliez contractul de net mi s-a spus ca mai am 10 luni si pt reziliere trebuie sa platesc un total de 290 euro. Le achit modemul, le-as da si o taxa de reziliere decenta dar sa dau 290 euro ca sa primesc nimic e absurd. Pastrarea abonamentului de 15 euro/luna pana la terminarea perioadei m-ar costa 150 euro. Competitorul lor imi ofera net brici, tv complet, tel fix, tel mobil si net mobil pt o taxa echivalenta cu netul lor de kko. Imi vine sa ma postez in fata sediului lor din piata presei libere cu pancarda :Romtelecom e firma de camatari.

  11. UNGUREANU said

    am November 24 2010 @ 12:27 pm

    BUNA ZIUA SUNT SI EU UN CLIENT ROMTELECOM DOLCE SI AS VREA SA FAC SI EU O SESIZARE:AM FACUT ACUM 2 ANI UN ABONAMENT LA ROMTELECOM DOLCE SI AU ZIS CA ESTE GRATUIT 3 LUNI DE ZILE CA ASA ERA OFERTA SI EU IMPREUNA CU TATAL MEU AM PLECAT LA NOI NU A RAMAS NIMENI CARE SA PLATEASCA FACTURILE.DUPA 2 LUNI EU AM VENIT ACSA SI TATAL MEU DIN MOTIVE DE SANATATE DUPA CAM VREO 2 SAPTAMANI AU VENIT SI EI, CA NU A PLATIT NIMENI FACTURILE SI MI-AU LUAT ANTENA SI RECIVERUL AM INCHEIAT UN CONTRACT O CHITANTA CA AM INCHEIAT ABONAMENTUL CU EI AM SEMNAT SI AU PLECAT ZICEAU CA AU VENIT DE LA BUCURESTI CA AVEAU NR DE BUCURESTI.IERI PE DATA DE 23.11.2010 IN SKIMB AM PRIMIT LA POSTA UN PLIC DE LA SC COFACE ROMANIA SA AKIT SUMA DE 744,88 RON PANA LA DATA DE 29.11.2010 CE SA FAC INDRUMATI-MA SI PE MINE VA ROG DAC PUTETI SA MA AJUTATI SI PE MINE CU ACEASTA PROBLEMA MA GASITI LA ADRESA DE EMAIL:johnny_the_blue_dragon@yahoo.com
    CU RESPECT VA MULTUMESC

  12. kispi said

    am November 30 2010 @ 9:34 pm

  13. Andrei said

    am February 8 2011 @ 9:43 pm

    fratilor fugiti de romtelecom!!! sunt cei mai gaozari hoti!!!! servicii de kko, taxe cacalau si daca indraznesti sa le ceri incheierea contractului te belesc de viu. Poate va ajuta pe cineva legea 161/2010 privind incheierea contractelor de reziliere, ca eu nu mi-am permis sa ii dau in judecata. Jegosi, hoti, vorba cuiva de mai sus, adevarati camatari! hua cu viteza voastra de 200 de kilo pe secunda si uploadul de 50!!!

  14. Florin said

    am February 13 2011 @ 12:54 am

    O vecina de-a mea are probleme cu internetul la Romtelecom. Si-a facut abomanelt la internet acum 2 ani cred cand a fost reclama in care primesti un laptop sau un calculator gratis. Total fals. Titularul acestui contract a fost vecinul meu care acum 1 an jumate a decedat iar in urma acestui fapt trebuia sa i se rezilieze contractul. Vecina mea a sunt la Romtelecom in Sibiu (a fost si pana la ei in Sibiu, mentionez ca suntem din Agnita) si i sa spus ca i se va rezilia contractul daca i-a murit sotul, doar ca s-au intors spunand ca in cazul in care moare titularul contractului, contractul se transmite sotului sau unui membru al familiei. Ea plateste 80 de lei pentru internet si pentru telefonul fix, si inca 80 de lei pentru rata leptopului. Deci pe luna plateste in jurul valorii de 160 de lei, poate si mai mult in functie de valoarea euro. Ea de 4 luni nu a mai reusit sa plateasca factura la romtelecom (care depasea in decembrie 400 de lei). Nu exista vreo modalitate de a rezilia contractul, tinand cont ca titularul a decedat si tinand cont ca in reclama de la tv laptopul sau calculatorul se dadea gratis, nu tb sa platesti nimic. In acest caz nu au mintit prin reclama de la TV. Daca sesizez CNA si celelalte instituti abilitate se intampla ceva? Ce ma sfatuiti sa fac?

  15. marius craciun said

    am March 4 2011 @ 6:33 pm

    buna,am si eu o problema,in legatura cu rezilierea contractului de televiziune la romtelecom,deci am reinoit contractul cu ei pt ca in decembrie anul precedent mi-a expirat am fost am achitat acum abonamentul lunar pana in luna februarie dorind sa reziliez in acea lunha,dar mi sa spus ca rezilierea dureaza 30 de zile(aici ma obliga direct sa mai paltesc o luna abonamentul)iar taxa de reziliere este de 100 de euro.cunosc faptul ca este legea 161/2010 privind rezilierea gratuita a contractului.doresc un raspuns..

    Multumesc anticipat

  16. Gigi Costea said

    am March 4 2011 @ 11:44 pm

    Am si eu o problema cu Romtelecom, in urma careia am decis sa reziliez contractul de telefonie, ca s-au porcit! E vorba de oferta cu 200 de minute gratis de Sarbatori, valabile pentru convorbiri pe mobil in Romania si pe fix in EU, SUA si Canada. Am activat optiunea 200 pe 13 decembrie 2010 si in luna decembrie a fost OK, mi-au dat 110 minute, dupa care m-au taxat cu ce a depasit respectivele minute. In ianuarie 2011 trebuia sa primesc 200 minute integral, deoarece oferta 200 se intinde pe 2 luni, dupa cum scrie si pe site-ul lor. Surpriza insa, pe la jumatea lui februarie primesc factura pe ianuarie, in care toate cele 180 minute vorbite in EU si pe mobil in Ro sunt taxate. Am facut reclamatie si mi s-a raspuns ca robotul telefonic, bla-bla-uri despre oferta 200, nimic referitor concret la cazul meu. Am mai facut o reclamatie si a doua zi dupa ce am depus-o, legatura telefonica s-a intrerupt brusc, dupa ce ani de zile a functionat impecabil. Toti vecinii mei care mai au telefon Romtelecom au ton, mie imi suna ocupat de cum ridic receptorul. Am depus cerere de reziliere a contractului, nu le platesc nici factura umflata abuziv si nici vreo taxa de deconectare!

    2. Un amic de-al meu a avut internet si telefon de la Romtelecom. S-a abonat la oferta aia cu calculator gratis. A platit constiincios facturile timp de aproape 2 ani, timp in care si calculatorul era in garantie. Exact in a 23-a luna de contract, calculatorul i s-a defectat. Normal, a sunat la Romtelecom si a cerut onorarea garantiei. Romtelecom a refuzat!
    Ca urmare, amicul meu nu a mai achitat nici o factura la Romtelecom. Deocamdata, vad ca e liniste. L-am sfatuit sa depuna in scris cerere de onorare a garantiei, cu numar de inregistrare. Ca la un eventual proces cu derbedeii de la Romtelecom, sa nu-l prinda in ofsaid.

    Si in incheiere un sfat: aveti grija daca aveti contracte cu Romtelecom si va mutati! Ca nemernicii au inceput sa faca o alta magarie: socotesc mutarea ca inceputul unui nou contract si ai de platit inca doi ani obligatoriu! Aveti grija ce hartii semnati, refuzati din start sa semnati daca hartiile nu contin termenul “mutare”, ci doar pe cel de “contract”! Pacaleala se face in stilul urmator: Romtelecom declara ca inceteaza contractul cu tine pe vechea adresa, deoarece acolo nu mai exista client, si deschide un contract nou pe noua adresa. Implicit, ai de platit obligatoriu 2 ani, ca atata dureaza un contract! Iar daca semnezi asa ceva, te invarti de inca 2 ani de plata! Solicitati in mod expres sa scrie ca se continua contractul vechi pe o noua adresa si amenintati cu OPC, tribunal si ce va mai cade la mana! Cascati ochii mari inainte de a semna ceva cu hotii astia!

  17. natalia soporan said

    am March 5 2011 @ 7:38 pm

    avem un contract de 2 ani cu romtelecom care expira la anul.am facut o cerere sa ne mareasca viteza la internet si au zis ca nu se poate pana cand nu expira.putem rezilia acest contract?doresc un raspuns,multumesc!

  18. Viorica Alexandru said

    am March 14 2011 @ 6:21 pm

    Mama mea a solicitat prin mine rezilierea contractului cu Romtelecom serviciul de telefonie.

    Am vorbit telefonic la 1930 si am cerut confirmarea verbala ca nu are de platit nimic dupa reziliere. Aceasta confirmare mi-a fost data si numai dupa aceea am cerut inregistrarea cererii de reziliere.

    Am cerut acest lucru deoarece la magazinul Romtelecom din oras, mi s-a spus ca mama a beneficiat de un bonus de loialitate de 3 Euro, incepand cu luna iunie 2010 si de aceea va trebui sa plateasca 4 milioane pentru reziliere inainte de termen.

    Am continuat sa cer explicatii la Romtelecom si mi s-a spus ca intradevar mama nu a solicitat nimic la Romtelecom, dar ca a fost sunata si a fost de acord cu bonusul de 3 Euro si ca acest lucru o obliga sa plateasca 72 Eur le rezilierea contractului inainte de termen
    Mama nu a cerut si nici nu a fost de acord cu aceasta oferta telefonica.

    Ce se poate face in acest caz? Ce cale legala exista pentru rezolvarea acestei situatii?

  19. bobbytheone said

    am March 18 2011 @ 2:01 am

    Nu inteleg de ce va plangeti! In momentul in care ati semnat un contract, era specificat CLAR taxa de reziliere, cuantumul ,precum si conditiile de reziliere. Daca nu cititi documente inainte sa semnati, e doar problema Dvs. La expirarea unui contract , veti fi contactati cu siguranta de furnizor pentru a prelungi contractul-e interesul lor sa va aduca oferte si noi promisiuni.In momentul expirarii, cu o cerere scrisa, puteti termina tot circul,fara nici o repercursiune.platiti doar ultima factura fara taxe de reziliere sau alte inventii d-ale lor. Firmele ca Romtelecom,Vodafone,Orange,nu au nici un temei juridic, si nu va pot obliga sa platiti nimic dupa incetarea contractului de drept.Treaba cu decesul, mi se pare execrabila,dar nu e vina doamnei de la ghiseu,astea sunt regulile stabilite de furnizor, ca sa evite eventualele verificari cu privire la documentele aportate de dvs. REPET – Citit bine contractul,anexele la contract si toate cauzele descrise acolo-daca acestea nu sunt concludente cu ce va cere furnizorul, stati linistiti, nu au ce sa va faca.Daca doriti rezolvare pe cale juridica, si un ban in plus pentru daune morale de la furnizori,puteti consulta un avocat-o consultatie costa foarte putin, sa aveti la Dvz. contractul si tentativa de reziliere sau rezolvare a unei inconcordante intre factura si consumul real.Intotdeauna incercati sa rezolvat pe cale amiabila cu furnizorii, si CERETI DOVEZI la fiecare plangere- numere de inregistrare sau printari . Fara acestea, la un eventual proces, vi se va reprosa ca nu ati incercat rezolvarea pe cale amiabila si lipsa de comunicare cu furnizorul,deci prin urmare nu veti primi daune morale. Sper ca v`am fost de folos! Va salut

  20. marian said

    am April 27 2011 @ 9:47 pm

    buna, am si eu o problema cu romtelecom dolce, am platit un an si dupa aia am antlrziat 2 luni cu plata ei au venit si mea luat decodoru,dar eu nu eram acasa cand au venit ei sal ia eram an italia.sora mea ia spus sa nu ia ca platim si ei nu a vrut,acum a spus ca ma da an judecata ce pot sa fac????

  21. Petro said

    am May 2 2011 @ 4:13 pm

    Romtelecom este o firma de ras si de plans.
    Am sa depun plangere si la protectia consumatorului si la ANCOM si am sa incerc sa fac si public, fie prin radio fie prin televiziune.
    Am urmat intreaga procedura de rezilere a unui contract, fara taxe de rezilere . Cerere telefonica, am notat nr de inregistare, in termen de 30 zile, conf. contractului trebuia reziliat.
    Cu toate astea… surpriza.Furtisag pe fata.
    Au sunat sa-mi faca o oferta , pe care binainteles, am respins-o categoric, dar… au inregistrat-o drept accept.
    De fiecare data cand ceream informatii despre stadiul cererii mele ( singura si ferma , dealtfel) eram inregistrata ca facand o noua cerere etc, etc,
    Sunt niste talhari la drumul mare.

    Trebuie pedepsiti.Merita cu varf si indesat!

  22. Madalin said

    am June 16 2011 @ 9:14 pm

    Am fost si eu astazi sa reziliez contractul cu romtelecom, spunandu-i “lui nenea de acolo” ca ma aflu in imposibilitate de plata, si nu vreau probleme. Mi-a spus ca taxa de reziliere ajunge pana la 250 de euro. Si l-am intrebat daca nu cumva este surd, deoarece cu 10 secunde in urma, i-am spus ca nu am bani sa platesc facturile lunare. S-a balbait putin, dupa care mi-a repetat ca taxa de reziliere este de 250 de euro. Adevarul este ca mi-a batut RDS la poarta, si contraoferta lor este mult prea atractiva, fata de internetul romtelecom, care “pica” oricand bate vantul.
    Atunci cand vine sa imi instaleze RDS, ma duc din nou cu o falca in cer si cu una in pamant si bat apa in piua sa vina sa isi ia catrafusele de la mine. Doar nu o sa dau 250 de euro ca vine nenea cu scara sa imi taie un fir ( vorba vine ).
    Din punctul meu de vedere, este un abuz, deoarece bunicul meu nu a stat sa citeasca 1 ora contractul acela care, daca nu ma insel are vreo 20 de pagini, si chiar daca ar fi citit, tot nu ar fi inteles nimic, ca deh, astia-s batraneii nostri .
    Si mai cred ca taxa asta de reziliere este o forma de a-si tine clientii aproape intr-un mod abuziv.
    Si daca o sa ma frece la icre cu somatii, mergem si la tribunal, nu este o problema asta.
    Fiti curajosi si fight the system, da-i in mortii lor.
    Si va mai pun o intrebare . De ce nu se autosesizeaza OPC ?
    Si daca nu este de competenta OPC, atunci de competenta cui ?
    Eu din momentul de fata nu mai platesc nici o factura la Romtelecom, din simpla curiozitate de a vedea cu ce tupeu o sa vina sa imi ceara niste bani pentru nimic.
    Voi reveni cu update-uri.

  23. Biziche Marin said

    am August 31 2011 @ 11:19 pm

    De ce la Dolce Tv, in grila de programe sa efectuat modificari ?, sa fie obligati abonati sa aleaga un pachet de programe cu un tarif mai mare cum este pachetu Extra ?, de ce cele trei posturii de filme CineStar nu sint incluse in alt pachet suplimentar la fel cum e MaxPax ?, poate mai scade cu 60 roni tarifu la pachetu Extra, de ce nu se introduce in grila de programe la pachetu Extra, trei noi programe, Sport Klub, Sport 1 si Mynele Tv ?, de ce la Dolce Tv nu sint posturi de radio in limba ? romana, de ce sa introdus in grila de programe Tv un numar mare de programe pentru adulti care sint inutile, doua programe pentru adulti in grila de programe sint suficiente, de ce sa inclus in grila de programe acel pachet cu programe in Limba Maghiara ?, de ce la Dolce Sport nu se transmite meciuri de Fotbal din Italia, Spania de ce ?

  24. Biziche Marin said

    am September 1 2011 @ 12:10 am

    De ce sa inclus in grila de programe la Dolce Tv la pachetu Extra cele trei programe de filme CineStar ?, de ce programele de filme CineStar nu sint incluse in pachetu Total ?, de ce ca abonat sint obligat sa plaeasc pentru acele programe de filme CineStar ?, de ce nu sint inlocuite cu programe de sport Sport 1 si Sport Klub ?, opinia abonatilor chiar nu are valoare ?

  25. Biziche Marin said

    am September 1 2011 @ 12:28 am

    Din ce motiv sa inclus in grila de programe la Dolce Tv la pachetu Extra cele trei programe de filme CineStar ?, de ce programele de filme CineStar nu sint incluse in pachetu Total ?, de ce ca abonat sint obligat sa plaeasc pentru acele programe de filme CineStar ?, de ce nu sint inlocuite cu alte programe ca, Mynele Tv, Sport 1 si Sport Klub ?, opinia abonatilor chiar nu are valoare ?, coform legi 161 / 2010, am dreptu sa reziliez gratuit abonamentu la Dolce Tv, fara sa fiu obligat sa platesc taxa de reziliere ?,

  26. Biziche Marin said

    am September 1 2011 @ 4:24 pm

    Cind vor fi introduse in grila programe la Dolce Tv, programe noi Mynele Tv, Sport 1, Sport Klub, EuroNews in grila de programe din pachetu Extra ?, va rog scoateti din grila de programe Dolce Tv programele Tv 5 Monde, trei programe tv pentru adulti Blue Hustler, Daring!Tv, Private Spice sint programe Tv inutile si pachetu de programe in Limba Maghiara

  27. Biziche Marin said

    am September 1 2011 @ 4:46 pm

    Cind se va introduce in grila de programe la Dolce Tv pachetu Extra, noi programe Mynele Tv, Sport 1 si Sport Klub ?

  28. Biziche Marin said

    am September 1 2011 @ 4:49 pm

    Cind se va introduce in grila de programe la Dolce Tv pachetu Extra, noi programe Mynele Tv, Sport 1 si Sport Klub, EuroNews ?

  29. lampa uv gel said

    am September 25 2011 @ 4:17 pm

    am vrut sa maresc viteza netului pentru simplu motic ca mergea cu viteza luminii stinse…am sunat si pentu 2 euro pe luna treceam la alt abonament care este “mult” mai bun numai ca surpriza daca vrei sa schimbi abonamentul chiar pentru unu mai mare se prelungeste automat contractul cu 2 ani,de la data cererii mi se pare penibil si jignitor, sa le dai mai multi bani si drept rasplata te prind pentru inca doi ani….sunt penibili, mai am un ana si scap de ROMTELECOM, eu am fost obligat sa semnez cu ei ca unde stau ei au monopol si nu exista alta varianta…. dar prefer fara decat cu ei….

  30. lenke said

    am October 27 2011 @ 9:38 am

    tatal meu are 90 ani,are un abonament ROMTELECOM Dolce ,care trebuia sa expire pe 13 otombrie 2011.In data de 8-9 septembrie a fost contactat de
    cineva de la romtelecom telefonic si nu stiu cum dar l-au aburit ca v-a platii mai putin de aici in colo si i-au prelungit contractul cu 2 ani fara sa-i spuna acest lucru.Factura urmatoare a fost mult mai mare decit inainte.
    Totul a decurs telefonic. Mentionez ca era de bun simt ca noua oferta sa fie in scris nu sa se discute cu un om de 90 ani care nu aude bine si are pierderi de memorie.Acum plateste mai mult fara sa
    beneficieze de ceva in plus, iar ca sa renunte la noul abonament trebuie sa plateasca taxa de reziliere de 120 euro plus TVA.

  31. bobans said

    am November 14 2011 @ 2:16 pm

    Cea mai simpla metoda de a evita disconfortul creat de catre furnizorul de telefonie fixa si cablu, este de a nu incheia contract cu ei.
    Sunt foarte multi furnizori, asa ca oameni buni cititi naiba contractul.
    Nu va mai plange-ti pe forumuri aiurea.
    Ai semnat un contract, prin urmare te-ai obilgat la plata unor serivicii furnizate de cel cu care ai incheiat contractul.

  32. mihaela zaharia said

    am November 24 2011 @ 5:27 pm

    sunt client romtelecom ,beneficiez de cele trei servicii ;voce,tv dolce si internet plec din tara vreau sa le suspend pe o perioada de 60luni cum procedez cui ma adresez mentionez ca nu vreau sa renunt la serviciile lor zona unde locuiesc nu e acoperita de alt furnizor de servicii

  33. mihaela zaharia said

    am November 24 2011 @ 5:28 pm

    am tastat gresit sase luni mai exact

  34. dinca mircea said

    am January 2 2012 @ 6:11 pm

    vreau sa ichid abonamentul romtelecom dolce

  35. Crina said

    am January 6 2012 @ 6:10 pm

    Se pare ca trebuie sa mă alătur si eu celor pacaliti, mintiti si furati de Romtelecom. Singura diferența de acum 10 ani, când am avut gândul cel bun si am renunțat la ei, este ca atunci măcar erau sinceri si te înjurau pe fata. Nu prea te minteau, era romtelecomul de pe vremea lui Ceaușescu. Acum, au școlit pe toti sa minta cu zâmbetul pe buze. Sa îți “ofere” tot ce ceri, pana când semnezi contractul …la instalare. Este cel mai greșit lucru. Te duci la magazin, negocieze, ceri si tu câte ceva …ți se spune:DA, Sigur, da, avem, se poate, da, asta veți avea, da da, ….scriu pe o bucătica de hârtie …si apoi, vin băieții, in fuga instaleaza, îți spun….aveți tot ce ați cerut, semnati aici …ne grabim. Si, te asigura ca ceea ce ai cerut, ai . Omis insa : viteza la internet. Tu ceri in magazin 100 mb, ca poate fraierul de tine, are nevoie -in magazin, ți se promite si chiar îți repeta …deci, doriți internet 100 mb , da, este …-….îți arată ca merge internetul, îți arată unde trebuie sa semnezi si fuge.
    Apoi, îți dai seama ca ai fost furat si suni la ei la relații cu clienții: surpriza, îți răspunde o tipa super intepata si enervata de faptul ca ai deranjat-o care îți spune : ai semnat, de ce mă mai stresezi. Vrei sa reziliezi, plătește. Si îți închide telefonul.
    Acum, mă chinui de 2 luni sa instalez o antena pe satelit ….din păcate, contractul a fost semnat într-un oraș si antena trebuie instalata in altul. Deja, dacă am semnat contractul si am devenit client, sunt tratată ca atare : mă duc la magazin si vorbesc cu o tantica cu zâmbet larg , primesc răspunsul : luni dimineața. Indraznesc sa trimit mail la relatiicuclientii , primesc un telefon destul de oficiat de la supervizoarea tanticii de la magazin care îmi spune : costa, si, nu avem timp acum. O rog sa mă sune când știe ceva concret. Primesc si telefonul : vin mâine. Probabil ca toata lumea de acolo este atemporala: au trecut deja 2 zile.

    As dori sa știu dacă este legal ce fac ei? Adică, discuți datele unui contract, in care tu ca si client nu ai nici un drept si, ești pus sa semnezi de către un nene care e pe fuga?
    A, si încă o întrebare: contractul este suma fixa? Deci, trebuie sa plătim si pentru zilele când nu avem nici telefon, internet sau cablu din cauza ….condițiilor meteorologice ….țin sa precizez faptul ca nu a mers nimic de la ei timp de 2 zile din aceasta cauza misterioasă…si, era cald, soare si …nici măcar o boare de vânt ?

  36. Toma Constantin said

    am January 12 2012 @ 11:26 am

    vreau sa rezilez telefonul fix de la Romtelecom… din luna aprilie 2011 nu am mai folosit telefonul , am platit doar abonamentul, eu nemai avand posibilitati finaciare , vreau sa il inchid ! Cum sa fac si ce pasi trebuie urmati ??? Va rog sa ma ajutati am 65 de ani si vreau sa rezilez telefonul fix dat fiind faptul ca nu il mai folosesc din luna aprile 2011 si nu am dacut niciodata un alt contract de prelungire s-au altceva … va multumesc anticipat

  37. IVASCU NICOLAIE said

    am January 12 2012 @ 12:35 pm

    Vreau sa rezilez telefonul fix romtelecom…deoarece mai detin un telefon fix`in alta retea.Va multumesc anticipat.

  38. Andreea U said

    am January 17 2012 @ 3:47 pm

    Buna ziua,
    As fi foarte recunoscatoare daca cineva m-ar putea ajuta.
    Am incheiat un contract cu romtelecom in data de 29.07.2011 pentru urmatoarele servicii: telefon fix, internet si televiziune, toate incluse intr-un pachet-tip pe care ei il aveau la momentul respectiv.
    Recunosc ca sunt multumita de servicii, insa grila de programe pentru televiziune este destul de saraca si in data de 30.12.2011 m-am hotarat sa mai adaug cateva canale pe langa cele deja existente.
    Toate bune si frumoase, am deschis site-ul romtelecom, am analizat si am vazut ca pentru televiziune au 3 pachete: de baza(pe care il am eu), unul mediu si cel mare.Am optat pentru cel mediu, am finalizat comanda, apoi am sunat pentru a-mi confirma comanda, operatorul a spus ca este in regula, ca in max 72 de ore voi avea acces si la celelalte programe.
    De aici porneste problema, am asteptat, asteptat, am inceput cu emailuri in care intrebam ce se intampla, nici un raspuns.La telefon dragutele de operatoare de fiecare data imi spuneau maxim 48 de ore.
    Din data de 30.12.2011 am ajuns in data de 17.01.2012 in care m-am decis sa le scriu un email pompos in care m-am plans si am detaliat tot ce s-a intamplat plus ca voi face o sesizare la opc.
    Am asteptat putin, dar avand in vedere nerabdarea si nervii intinsi la maxim, nu am mai asteptat nici un raspuns si am sunat la ei, cand…. surpriza… domnul operator imi spune acum ca eu am fost contactata de echipa romtelecom de vreo 2 ori dar nu am raspuns la telefon.
    Intr-un final sa aflu ca de fapt nu pot sa-mi schimb grila de televiziune pentru am semnat un contract pe 2 ani la un abonament de telefonie voce zero si nu se poate modifica ca a fost pachet.
    Mai multe informatii nici nu am mai cerut pentru ca am ramas socata.Este adevarat cand am semnat contractul nu m-a interesat telefonia fixa, ma interesa internetul si televiziunea, iar internet fara telefonie nu se putea asa ca in nestiinta prosteasca de care am dat dovada am semnat un contract fara sa stiu de fapt ce contine.Asta o sa-mi fie invatare de minte.
    Dar totusi as vrea sa am si eu mai multe canale tv, iar domnul operator mi-a spus ca nu are nici o solutie pentru mine, trebuie sa astept pana in 2013 ca sa modific desi optasem pentru un pachet televiziune superior, ca daca reziliez trebuie sa platesc 150 euro despagubiri.
    Va rog mult daca este cineva care ma poate ajuta, as fi foarte recunoscatoare, nu ma pricep deloc si nici nu am la cine apela.
    Va multumesc din suflet

  39. IVASCU NICOLAIE said

    am February 1 2012 @ 5:28 pm

    Vreau sa rezilez telefonul fix romtelecom…deoarece mai detin un telefon fix`in alta retea.Va multumesc anticipat.

  40. bobeica maria said

    am August 30 2012 @ 12:56 pm

    vreau sa reziliez contractul de la romtelecom , deoarece nul folosesc des si platesc mult

  41. Radu said

    am September 10 2012 @ 9:25 pm

    Buna ziua,
    Vreau sa reziliez contractul cu romtelecom.
    Tin sa precizez ca telefonia fixa si internetul au ai iesit de sub contract, iar contractul pt televiziune( IPTV )expira pe 11 mai 2013. Am sunat la 1930 si mi s-a comunicat ca, daca doresc sa reziliez contractul cu ei, trebuie sa achit 200 euro.
    Exista vreo cale legala prin care sa reziliez contractul fara a fi nevoit sa achit acea taxa?
    Contravaloarea in lei a acestei taxe ar urma sa se adauge la valoarea ultimei facturi din momentul rezilierii …
    Avand in vedere ca penalizarile ar fi de 0,003 % / zi de intarziere la plata, din valoarea facturii, daca platesc aceasta factura ( plus penalizarile de rigoare ) esalonat, timp da, sa zicem 6 luni, exista riscul sa ma trezesc dat in judecata pentru neplata integrala a facturii ?
    Va multumesc anticipat pentru raspuns.

  42. MARIUS said

    am January 6 2013 @ 5:31 pm

    FRATILOR NU VEDETI CA ASTIA RID DE NOI!ACUM NE-A SCOS 11 PROGRAME SI A BAGAT EI CE AU VRUT,SI DACA NU AU RESPECTAT CONTRACTUL NU TREBUIE SA NE FACEM DREPTATE!!!!ESTE O CUCOANA PE FORUM CARE SE CREDE FOARTE DESTEAPTA[CRED CA ARE STATUIE LA ROMTELECOM],CARE NE SPUNE CA IN URMA CELOR INTIMPLATE NU PUTEM FACE NIMIC.OARE NU PUTEM FACE CHIAR NIMIC???EU CRED CA AR TREBUI SA-I FACEM SA-SI BAGE CONTRACTELE IN …!NU MAI PLATITI FACTURILE FRATILOR SA VEDEM DACA CHIAMA IN JUDECATA CITEVA MILIOANE DE OAMENI!

  43. muateta said

    am February 27 2013 @ 10:51 am

    nu inteleg de ce aveti 5 canale de sport si pe nici unu sa nu transmiteti meciurile importante,in loc sa transmiteti macar meciurile importante din spania dv dolce tv transmiteti numai ce va pica bine sau ce aveti chef,nu inteleg digi a transmite meciuri din sp si dv nu transmiteti meciuri din sp ca nu vreti sau ca nu doriti sa dati bani sa transmiteti meciurile laif,mai bine ati renunta la 3 canale de sport, si bagati unu de doamne ajuta sa transmita si din campionatu sp.bineanteles ca doar cu scrisu o sa ramin si in grabe nu o sa transmiteti meciuri din campionatu spaniei, si o sa va tot intrebati de ce tot renunta lumea la servicile noastre,azi renunta unu maine altu peste un timp altu pana ramaneti doar cu antenele si nu o sa vi le cumpere nima,ca le spunem noi ce grila tv adevarata aveti la sport.

  44. Maria said

    am October 21 2013 @ 8:45 pm

    Am un stick de internet de la Romtelecom,pe care nu vreau sa-l mai folosesc,pt ca de la luna la luna platesc mai mult…Fac modificari in factura fara sa anunte in prealabil..Daca reziliez contractul ma dau in judecata si va trebui sa platesc majorat?…Ce sa fac?…Ar mai fi un an de plata pana la expirarea contractului

  45. doolitle said

    am December 2 2013 @ 3:49 pm

    deci… de 6 luni am instalat cele 3 servicii:telefonie internet si cablu. surpriza:la cea mai mica bataie de vand DECODOARELE NU RECEPTIONAU SEMNALE???!!!!!!!!am sunat. au trimis echipa,si au venit pe fuga au sucit antena s -au urcat oleaca pe stalp si bang. a mers… 5 zile.. apoi din nou nu receptioneaza semnale. vechea problema..la fiecare mica adiere nu receptionez semnale.uite asa de 6luni incoace.mi s-a cerut depozit de240ron cand mi-am semnat contractul.nici acum aproape 1 an nu imi dau depozitul de bani sunt banutii mei, nu?explicatia jegosilor din romtelecom>:intre 6 si 10 luni trebuie sa depuneti o cerere si in momentul cand va fi procesata va va fi returnata suma.huaaaa jegosiilor cu calitatea de cacat a serviciloor pe care le da . mentionez ca am abonament de tv internet cablu cu pachet suplimentar max in valoare de 145 ron pe luna plus 1 euro antivirus. platesc lunar 160 ron estimativ

  46. doolitle said

    am December 2 2013 @ 3:53 pm

    am omis sa spun bineinteles….am citit rahatul ala de contract cand l am semnat sa nu se trezeasca vrun destept sa mi atraga atentia….chiria decodoarelor este pe langa abonament45ron pe luna.plus ca viteza era de 16 eu receptionez10…12 maxim. aaa sa nu uit. trebuia sa- mi trimita tableta cadou cica la incheierea contractului pe 2 ani cu cele 2 servicii ca nou abonate ROMTELECOM.. nici in ziua de azi nu au trimis -o cica nu o au pe stoc. frumos ,nu?

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean