Angajatul roman: M-am saturat sa tot plec capul!

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=39744




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


13 Comentarii pana acum»

  1. ady said

    am March 3 2010 @ 2:17 pm

    Emigrare!!!!

  2. asistentapentruconsumatori.ro said

    am March 3 2010 @ 2:25 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  3. vrajitorul.eu said

    am March 3 2010 @ 2:26 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  4. cineva said

    am March 3 2010 @ 2:31 pm

    Pune-i poza pe un site ca sa avem ce scuipa. :)
    Cam ce v-a spus domnul mai sus este “prototipul patronului roman”.
    Bunul Dumnezeu sa ne fereasca de el in toate zilele acum si-n vecii vecilor! Amin!

  5. Mircea said

    am March 3 2010 @ 4:20 pm

    Domnule,dar naivi mai sunteti,il luam la poceala direct.Luam informatii din firma documente si plecam ,luam obiecte tot ce prindeam ,care era problema? Cu animalele trebuie sa joci tare.
    Eu v-as putea da exemplu de corporatii straine,cu prieteni de-ai mei care i-au rupt in doua pe “marii” sefi.Si-au platit baietii toate datoriile pana la ultimul leu.Si cred ca au platit si dobanda.

  6. Jean said

    am March 3 2010 @ 4:40 pm

    Astfel de patroni nu ar exista daca angajatul roman si-ar exercita cel mai simplu gest democratic: DEMISIA.

  7. dr.Josef Mengele said

    am March 3 2010 @ 7:20 pm

    Un gap in gura rezolva mai repede problema

  8. cineva said

    am March 3 2010 @ 9:06 pm

    Demisia e un gest de lasitate, un fel de sinucidere.
    O datorie cetateneasca,sfanta, este aducerea unor astfel de indivizi la locul care li se potriveste de minune: LA PUSCARIE!

  9. Jean said

    am March 4 2010 @ 6:25 am

    @Cineva, gresesti grav…
    DEMISIA este un gest de onoare si/sau oportunitate, nu de lasitate…

    Nu ai inteles care este relatia dintre angajator si angajat…. Este una pur contractuala. Nu una stapan-sclav.
    Angajatul ofera munca sa, timpul sau, priceperea sa si pentru acestea este platit. Daca nu este platit asa cum doreste “vinde” in alta parte aceste lucruri. Este o piata libera, piata muncii.

    DEMISIA inseamna tocmai incetarea relatiilor contractuale unilateral din partea angajatului.

    De cand intreruperea relatiilor contractuale a devenit lasitate? De unde mentalitatea asta inchisa?

    Este absurd ca un angajat (daca e un meseriasi bun, adica are o marfa buna de vanzare) sa se planga de conditiile de munca (salarizare, mediu etc) si sa ramana in continuare acolo. Asta este masochism curat. E firesc sa-si dea DEMISIA si sa-si vanda marfa in alta parte.

  10. marius said

    am March 4 2010 @ 9:29 am

    La fel se intampla si la CitGrup Timisoara. Sumele pe contracte trecute pe minim desi se cer studii superioare, bonurile de masa se dau doar daca iti faci un anume target, clauza neinclusa in contract, concedii neplatite si produse care se vand noi si defapt sunt Second Hand, reparate prin serviceuri in Germania, si mai au si pretentii jegosii.Feriti-va de astfel de oameni ca va luati la tepe de nu va vedeti.

  11. Bogdan said

    am March 4 2010 @ 9:49 am

    Daca sa accepti situatia angajatorului inseamna pentru Marian “sa isi plece capul”.. atunci isi merita chinurile
    Patronul nu este chiar de rea credinta, pare mai mult ca vrea sa supravietuiasca pe o piata lovita de criza. La capitolul comunicare are insa niste probleme..

  12. Emi said

    am March 4 2010 @ 11:25 am

    Domnii mei, cand intelegem si noi ca resursa umana este cel mai important element intr-o organizatie, sa-ti bati joc in felul asta de angajati mi se pare clar lipsa totala de respect si calitati inexistente de manager. Da, si acum legat de motivul asta al crizei, mi se pare ca e un santaj grosolan la adresa angajatului, cu salariu minim pe economie, retributii intarziate sau diminuate etc…vb aici de societatile care nu sunt afectate dar, unde conducerea ia masuri de reducere a cheltuielilor si ataca din start sarmanul angajat.

  13. Andi said

    am March 4 2010 @ 4:49 pm

    Angajatul roman nu se va satura niciodata sa plece capul si se vede ca il apleaca tot mai mult, altfel nu se explica cum accepta conditiile de munca si de plata stipulate prin lege in Romania.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: