Balotesti 1995 – accidentul aviatic: Un document care circula pe internet, ofera o posibila explicatie a misterului din jurul catastrofei aeriene

Tweet this

Accidentul de la Baloteşti a fost o catastrofă aeriană produsă pe 31 martie 1995 prin prăbuşirea unui avion Airbus A310 (cursa TAROM 371), care decolase, în jurul orei 9.00, de pe aeroportul Bucureşti Otopeni cu destinaţia Bruxelles/Brüssel. La două minute după decolare, la 20 kilometri nord de municipiul Bucureşti, în dreptul localităţii Baloteşti, avionul a intrat în picaj. Toţi pasagerii (trei americani, un francez, doi spanioli, un thailandez, zece români şi 32 de belgieni, printre care un copil de şase ani şi un altul de patru luni), precum şi toţi membrii echipajului, şi-au pierdut viaţa.

Cauze oficiale: defecţiune la motoare (tracţiunea asimetrică a motoarelor), posibila incapacitate (medicală) a pilotului comandant survenită în timpul zborului şi comenzile insuficiente efectuate de către copilot în condiţiile apariţiei primilor doi factori.

Insa exista si alte explicatii.....cititi mai jos

---------- Forwarded message ----------
From: Costel C.
Date: 2010/3/1
Subject: Un articol incendiar
To:


Un document incendiar care circulă pe Internet

La începutul lunii decembrie 1989, preşedintele României socialiste, Nicolae Ceauşescu, a primit, din partea lui Iulian Vlad, un raport despre discuţiile din Malta dintre celor două mari super-puteri de la acea vreme, Statele Unite şi URSS. Raportul vorbeşte despre "un nou echilibru pe continentul european", respectiv "redefinirea sferelor de influenţă". Documentul a fost făcut public şi nu insistăm asupra lui.
Ceea ce nu se ştie este faptul că, alături de informaţiile mai sus amintite, spionii români care s-au ocupat de operaţiunea "Malta" au mai adus şi o hartă. Acest document a produs, pe plan intern, în timp, demisia unui şef de Mare Stat Major al Armatei Române şi o catastrofă aeronautică: cea de la Baloteşti, din 1995. Pe plan extern, tot ceea ce conţinea la acel moment harta s-a produs sau este pe cale să se producă. Vă prezentam o reproducere a documentului, care se află la Biblioteca din Bucureşti a Mişcării Legionare.

Pe 31 octombrie 2000, generalul de corp de armată Mircea Chelaru, la vremea respectivă şef al Marelui Stat Major al Armatei, a anunţat o Conferinţă de Presă ad-hoc, seara tîrziu.

El a declarat, spre uluirea asistenţei, că structuri de tip mafiot încearcă să destabilizeze România şi să enclavizeze sudul Olteniei. Adică să constituie o veritabilă "Republică a Olteniei". Generalul nu a dat alte amanunte. La cîteva ore, în replică, a venit răspunsul Ministerului de Interne, prin generalul Mircea Mureşan, care a spus că "se poate vorbi de elemente de crimă organizată, generate de nivelul scăzut de trai, de sărăcie. Este vorba despre recuperatori, traficanţi de droguri şi de cei implicaţi în fenomenul prostituţiei. Dacă nu ţinem sub control fenomenul, în timp, e posibil să devină un pericol".

A doua zi, pe 1 noiembrie 2000, Mircea Chelaru şi-a dat demisia din funcţia de şef al Marelui Stat Major al Armatei. Despre ce era vorba? În 1992, William B. Wood, geograf-şef al Departamentului de Stat american (fost ambasador al SUA în Afganistan), dădea publicităţii o hartă cu noile graniţe ale statelor Europei, care ar fi trebuit modificate în virtutea intereselor strategice de după căderea blocului comunist.

Adică înţelegerea de la Malta. Pe scurt, se preconiza că: Scoţia devine independentă; o parte a Irlandei de Nord se uneşte cu Republica Irlanda; Bretania se desprinde de Franţa; Ţara Bascilor şi Catalunia se desprind de Spania; Italia se divide în zona de nord şi zona de sud; Belgia se divide în Flandra şi Wallonia; Cehoslovacia se rupe în două; Kaliningrad va fi o zonă autonomă în cadrul Rusiei; Kosovo se alipeşte Albaniei; Transilvania devine parte a Ungariei; actualele judeţe Dolj, Caraş-Severin şi Timiş se desprind de România şi devin o ţară a ţiganilor; partea vestică a Basarabiei revine României; partea estică a Basarabiei, inclusiv Transnistria, devin zona autonomă "Dniester" în cadrul Ucrainei.

Publicaţia franceză "L'evenement de Jeudi" arată harta mai sus menţionată, în octombrie 1992. Peste România de sud-vest scrie "Ţigani". Un asemenea document primise Ceauşescu şi despre el vorbea şi generalul Chelaru.

Ce spune harta şi ce s-a întîmplat
Iată paralele dintre datele hărţii mai sus amintite şi evenimentele de pe bătrînul continent, din 1990 pînă astăzi:
- În 1993 Cehoslovacia a dispărut de pe harta lumii şi au apărut Cehia şi Slovacia. Paşnic.
- Divizarea Iugoslaviei, aşa cum vorbea documentul, a fost efectul unui şir de conflicte armate începînd cu 1990, cînd Germania recunoaşte prima independenţa Sloveniei şi Croaţiei. În 1991 începe războiul dintre sîrbi şi croaţi, iar în 1992 cel dintre sîrbi şi bosniaci.
- În 1996 mafia albaneză preia controlul traficului de droguri din Balcani.
- În 1999 au loc bombardamentele NATO din Serbia.
-În februarie 2008 Kosovo îşi declara independenţa faţă de Serbia, cu recunoaşterea UE şi SUA. Este foarte posibil să se unească cu Albania în următoarea perioadă.
- În noiembrie 2007, premierul regional scoţian Alex Salmond, şeful Partidului Naţional Scoţian (SNP), a vorbit pentru prima oară despre un calendar de separare de Marea Britanie şi a prezis că Scoţia va fi independentă peste 10 ani, respectiv în 2017. Salmond a promis organizarea unui referendum asupra independenţei Scoţiei înainte de alegerile regionale din 2011.
- În noiembrie 2007, flamanzii din Belgia au aprins scînteia scindării - deputaţii flamanzi au votat o lege care vizează reducerea drepturilor de vot ale francofonilor. Acest lucru s-a întîmplat pentru prima oară de la independenţa Belgiei, în 1830.
- În vara anului 2009, guvernul Berlusconi a fost zguduit de un scandal care a readus în actualitate ideea secesiunii dintre sudul şi nordul Italiei.
- "Eliberarea" bretonilor, consideraţi urmaşi ai celţilor veniţi din insulele britanice, de sub "opresiunea franceză", este susţinută de Armata Revoluţionară Bretonă, care şi-a început activitatea încă de la începutul anilor 1970. Născută ca o copie fidelă a Armatei Republicane Irlandeze (IRA), organizaţia bretonă aparţine aripii extremiste a mişcării naţionaliste Emgann, mişcare al cărei obiectiv este independenţa Bretaniei faţă de Franţa.
- În anul 2009, locuitorii din mai multe zone ale Cataloniei au participat la un referendum "simbolic" privind independenţa acestei regiuni faţă de Guvernul de la Madrid.
- "Situaţia din Craiova a scăpat de sub control şi cred că nu mai poate fi stăpînită. Nu mai ai curaj să ieşi seara pe stradă". Afirmaţia aparţinea preşedintelui Consiliului Judeţean Dolj, Ion Preoteasa, şi era legată de escaladarea luptelor de stradă între clanurile mafiote din Bănie în ultimele luni ale anului 2007. Au urmat anii 2008 şi 2009, cînd războaiele dintre clanurile de ţigani din Craiova s-au derulat chiar în centrul oraşului, lîngă Tribunalul Judeţean, în plină zi.

Chelaru: "Oltenia urma să se desprindă de România în decembrie 2000"
Generalul Mircea Chelaru: "La vremea respectivă (octombrie 2000) aveam informaţii precise despre enclavizarea sudului Olteniei, şi nu numai, de comunităţi compacte de rromi, cu implicarea unor structuri de tip mafiot. Pe vreme de pace, rolul armatei e acela de a produce starea de descurajare a unor potenţiali agresori. Tocmai în acest sens am convocat acea Conferinţă de Presă, pentru a descuraja, pentru a atrage atenţia acelor structuri că se ştie despre ele şi că există modalităţi de anihilare a lor. Demisia mea a fost legată de acea declaraţie. Regret că am avut dreptate. Fenomenul enclavizării e real.

Oltenia urma să se desprindă oficial de România în decembrie 2000, iar Strehaia urma să devină capitala enclavei. Din cîte ştiu, nu s-a renunţat încă la acest plan. În România s-au făcut şi se fac greşeli politice ce intră în categoria erorilor istorice, care, tare mă tem, nu se vor putea spăla decît cu sînge".
Generalul Mircea Chelaru, născut în 1949, este doctor în ştiinţe militare şi a absolvit - pe lîngă Şcoala Superioară de Ofiţeri şi Academia Militară din România - Colegiul de Studii Strategice şi Economice de Apărare din cadrul Centrului European pentru Studii de Securitate "George C. Marshall" din Germania, precum şi cursuri internaţionale de drept militar. În anul 1990 a fost director al Diviziunii III de contraspionaj la Serviciul Român de Informaţii. A fost şeful Marelui Stat Major al Amatei în anul 2000.
Din anul 2008 este general cu 4 stele, în rezervă.

De ce a dispărut Dosarul Baloteşti?
Din informaţiile pe care le deţinem, spionul român care i-a adus lui Iulian Vlad şi, prin acesta, lui Ceuşescu, acele date de la Malta, în 1989, a decedat în catastrofa aeronautică de la Baloteşti. Cităm declaraţia unei persoane care cunoaşte detalii din interiorul sistemului: "Omul care a adus informaţiile de la Malta în 1989 se afla în Airbusul care s-a prăbuşit la Baloteşti în 1995. Nu a fost un accident aviatic, a fost un act terorist, o execuţie, era vizată chiar persoana care era implicată în acţiunea românească de spionaj de la Malta". O aeronavă cu destinaţia Bruxelles s-a prăbuşit, la 31 martie 1995, în jurul orelor 9, în apropierea Aeroportului Internaţional Bucureşti - Otopeni, după aproximativ două minute de la decolare.

În accident şi-au pierdut viaţa toţi membrii echipajului, cei 49 de pasageri, majoritatea belgieni, inclusiv consulul Ambasadei Belgiei la Bucureşti, dar şi funcţionari ai Comisiei Europene. Aeronava, fabricată în 1987, aparţinea Companiei TAROM şi efectua zboruri regulate pe ruta Bucureşti - Bruxelles.
Desigur, este greu de crezut că în România am putea asista la o asemenea desfăşurare complexă de forţe, ca în filmele de spionaj, dar... Ce scria presa în 20 mai 2008: "Dosarul celei mai mari catastrofe aviatice din România, accidentul de la Baloteşti, este de negăsit. Consiliul Superior al Magistraturii încearcă să afle cum au dispărut documentele, înainte ca procurorii să se pronunţe asupra cauzelor care au dus la catastrofa aviatică".

Timp de mai multe luni au fost luate la puricat arhivele Parchetelor Tribunalului şi Curţii de Apel Bucureşti, dar şi cele ale Parchetului Curţii Supreme. Verificările au dus la concluzia că dosarul accidentului aviatic nu a fost soluţionat de nici unul din aceste parchete. Cît despre dosarul în sine, acesta s-a evaporat din arhivele celor trei unităţi de Parchet, care au preluat, pe rînd, frîiele investigaţiei. Ulterior, Consiliul Superior al Magistraturii a decis ca procurorii să reconstituie documentele care lipsesc. Nu s-a specificat cum să le reconstituie...

România a scăpat, deocamdată, de liniile noii ordini europene trasate pe această hartă blestemată.
Reamintim, însă, o idee aristotelică, conform căreia o comunitate în care dispare Justiţia este pe cale de disoluţie, în contextul în care România este în acest moment cel mai corupt stat din Uniunea Europeană, iar nivelul de trai este în prăbuşire.

AIM
De ce ne urăsc fiii celor care au bolşevizat România?
Imediat după evenimentele din decembrie 1989, în peisajul mediatic au apărut voci care au început să ne răstălmăcească istoria, minimalizînd şi denaturînd faptele de glorie ale înaintaşilor, să ne defăimeze personalităţile devenite simboluri şi valori ale spiritualităţii româneşti şi, în general, să-i prezinte pe români ca un popor necivilizat, fără cultură, fără demnitate. La început, mai timide, aceste atacuri au crescut, treptat, în agresivitate, ajungîndu-se ca, astăzi, ele să devină un fapt obişnuit, de care nu se mai simt deranjaţi nici măcar cei direct vizaţi, adică românii.

Constrînşi să se îngrijească de propria existenţă, sub presiunea unui individualism impus aproape cu brutalitate de activiştii neoliberalismului postdecembrist, mulţi dintre ei nu şi-au mai dat seama că în România se instaura, cu ficare acţiune politică sau aşa-zisă reformă administrativă, economică, culturală etc., un regim de ocupaţie. N-au sesizat, deşi s-au străduit unii să le deschidă ochii, că atacurile din ce în ce mai virulente asupra valorilor noastre culturale au fost gîndite tocmai să înlesnească realizarea acestui obiectiv. În acest scop, trebuiau demolaţi stîlpii de rezistenţă ai unităţii şi coeziunii poporului, ai credinţei sale strămoşeşti, ai dorinţei sale de a trăi într-o ţară liberă şi independentă, în care să se simtă stăpîn pe munca şi bogăţiile sale, valori pentru care şi-au dat viaţa generaţii întregi de înaintaşi.

Mulţi au fost duşi în eroare de aceste atacuri perfide, ajungînd chiar să creadă că trecutul istoric al poporului român, în spiritul căruia au fost educate atîtea şi atîtea generaţii de români, ar fi fost glorificat, artificial, de propaganda comunistă. Campania furibundă de condamnare a fostului regim, ce a reprezentat, practic, suportul ideologic al acţiunilor de demolare a structurilor instituţionale ale statului, s-a dovedit a fi extrem de benefică şi pentru propaganda denigratoare îndreptată împotriva valorilor definitorii ale neamului românesc.

A trebuit, însă, să treacă 20 de ani, să vedem ţara prăbuşită, cu economia devastată, cu bogăţiile ei în mîna a tot felul de aventurieri străini, cu valorile noastre spirituale defăimate, cu învăţămîntul, cultura, sănătatea şi chiar vitalitatea poporului grav afectate, ca să ne dăm seama că tot ceea ce a început în acel decembrie nefericit pentru poporul român n-a fost nimic altceva decît o agresiune de mari proporţii, care continuă şi în prezent şi care nu are alt scop decît să ne piardă ca neam, pentru ca aceste teritorii şi cine or mai rămîne pe ele să ajungă pentru totdeauna sub stăpînire străină.

Dacă mai sînt unii care se îndoiesc de această perspectivă şi nu înţeleg că tot dezastrul ce s-a produs în ultimii 20 de ani este rezultatul unor acţiuni premeditate, le supun atenţiei, ca un argument suplimentar, o scurtă analiză asupra unora dintre cei mai aprigi detractori şi defăimători ai neamului românesc.
În primul rînd, cred că nu-i o simplă coincidenţă că, în marea lor majoritate, aceştia sînt fiii celor care, tot într-un moment greu pentru ţară, respectiv spre sfîrşitul celui de-al II-lea război mondial, au impus, de asemenea, României un regim de stăpînire străină, făcîndu-se cunoscuţi prin zelul lor nemăsurat faţă de ocupantul sovietic. Activişti ai bolşevizării ţării şi duşmani ai poporului român, aceştia ne-au rămas în amintire prin cunoscutele fapte criminale din anii '50, ce au urmărit anihilarea fizică a intelectualităţii, considerată, pe bună dreptate, stîlpul rezistenţei naţionale.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 13199

44 Comentarii pana acum»

  1. gabi said

    am March 1 2010 @ 2:38 pm

    Socant, dar te pune pe ganduri…

  2. vrajitorul.eu said

    am March 1 2010 @ 2:47 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. asistentapentruconsumatori.ro said

    am March 1 2010 @ 2:47 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  4. Radu said

    am March 1 2010 @ 4:22 pm

    socant, intr-adevar socant.

  5. EU_UE? said

    am March 1 2010 @ 4:31 pm

    Nu e nevoie sa distrugi o aeronava cu multi oameni la bord ca sa lichidezi o singura persoana. dar deh… fanteziile sunt la mare moda!

  6. VIOREL URBAN said

    am March 1 2010 @ 4:40 pm

    @ EU_UE?

    Auzi daca tot le stii tu pe toate , ia zi ce s-a intamplat cu adevarat ?
    Altfel pastreaza-ti parerile si respecta si ideile altora ca nu esti tu si nici altul atotstiutor sau detinatorul adevarului absolut !

  7. remus said

    am March 1 2010 @ 4:48 pm

    interesant

  8. codin said

    am March 1 2010 @ 4:59 pm

    Cazul e real, nu este nici o fantezie. In analele istoriei se gasesc o sumedenie de evenimente aviatice asemanatoare in care au pierit diverse pesonaje extrem de incomode.
    Daca se calculeaza probabilitatea producerii unui accident aviatic EXACT in momentul in care la bord s-ar afla “X” sau “Y” rezulta ca sansele sunt incredibil de mici, aproape imposibile. Si totusi, foarte multe persoane de acest gen au murit in astfel de evenimente. De ce este mai convenabil asasinatul colectiv care sa includa si persoana tinta ?? Pentru ca se creaza un alibi evident si se distrage atentia de la tinta principala si de la conexiunea evidenta a acesteia cu evenimentul in sine, iar mai apoi, ascunde firul care ar duce, inevitabil, la cei care beneficiaza in mod real de disparitia subita a tintei.

  9. Cristi said

    am March 1 2010 @ 5:26 pm

    Presupunind ca scenariul cu scindarea Romaniei este fezabil, cred ca se poate face o analogie intre Romania cu Republica Sud- Africana: exista doua enclave Lesotho si Ngwane pe teritoriul RSA care sunt de fapt doua rezervatii de negri, si care au fost create de albi. In aceste state negri sunt “liberi”, dar nu exista cai ferate, spitale, televiziune, (economia e aproape 0) asa cum sunt in RSA. Se pare ca negrii sunt fericiti astfel pt. ca statele astea exista de zeci de ani.
    Revenind la Romania, Ma intreb daca tiganii ar vrea sa aiba un stat al lor, asa cum au negrii din Lesotho? Nu cred, tiganii fiind fericiti cind nu fac nimic, exceptind situatiile de furt, inselatorie, etc. Statul tiganesc s-ar desfiinta sau ar fi cucerit de alt stat.
    In concluzie, nu sta in picioare treaba cu statul tiganesc in Oltenia.

    S-auzim de bine!

  10. gabitzu said

    am March 1 2010 @ 5:41 pm

    Nu este socant daca intr-adevar acesta ar fi adevarul. Au fost cazuri in istorie cand pentru a elimina o persoane nu au contat victimele colaterale!!!

    Pe de alta parte se zvonea ca intr-adevar dupa faimoasa intalnire de la Malta din 1989, au fost si altele care nu s-au spus. Chiar mult mai rele.

    Cu privire la secesiunea Romaniei si furtul teritoriilor, nu este de actualitate. O SA VEDETI VOI CE AVANT VOR CAPATA UNGURII!!!

    Daca intr-adevar se mai pastreaza copii dupa acest document, dati-l publicitatii sa afle poporul roman pe toate caile posibile!!!
    Aveti sprijinul nostru, al poporului roman!!!

  11. sorin said

    am March 1 2010 @ 7:09 pm

    Fantezii absurde,imaginatii bolnave!Raportul “Balotesti” nu a fost si nu poate fi mistificat ori ascuns nici macar in contextul unei conspiratii internationale.El a fost transmis statelor implicate si organizatiilor internationale din domeniu care,mai mult decat atat au participat la redactarea lui cu experti si observatori.Este in afara oricarei ratiuni sa organizeze,un stat,o organizatie sau mai multe, executia unui curier printr-un eveniment de senzatie planetara cum este o catastrofa aeronautica. Chestia se rezolva discret,mai ales in conditiile in care omul isi facuse treaba si acum trebuia pedepsit.Spiruharetii cu diplome de distanta nu au cum sa stie sau sa judece asa ceva.

  12. adriano said

    am March 1 2010 @ 7:12 pm

    Socant,trist,debusolant,daca nu cumva si tardiv.Sunt multe de spus;dar noi am vrut in UE si uite unde am ajuns.Sa dea Domnul sa se ajunga {pentru ei}de proverbul “semeni vant,culegi furtuna”.

  13. codin said

    am March 1 2010 @ 7:59 pm

    Super-spionii stiu cum sa isi apere spatele, tocmai de aceea au si ajuns in posturile alea. Rabdarea si specularea punctelor slabe in idea asasinarii unui spion de calibru inalt este precum asteptarea unei libelule pe cerul senin al Saharei si tintirea ei cu un arc.

  14. atotstiutorul said

    am March 1 2010 @ 8:13 pm

    Articolul bate cimpii ca si generalul in majoritatea cazurilor Spionul ar fi fost recompensat si nu omorit atit de complicat,tigani nu pot trai decit parazitind alte popoare(desi sunt multi,nu cer” tara lor”pt.ca nu au ce sa faca cu ea).Transilvania va ramine mereu a Rominiei si tara se afla ca nivel de trai mult peste ceace era in ’89Daca nu vedeti cu ochi vostri intrebati-i pe cei de afara care ne viziteaza din cind in cind! In concluzie SPECULATII IEFTINE !

  15. codin said

    am March 1 2010 @ 8:39 pm

    Speculatii-nespeculatii, faptele vorbesc. Asta e unicitatea data de Dumnezeu. Daca am gandi toti la fel ce anost ar fi…
    Chiar adineaori ma gandeam sa mai fac o speculatie:
    Toata viata am fost invatat la scoala ca deplasarea permanenta a continentelor e un fapt de netagaduit, datorita convulsiilor de sub scoarta terestra, ….si…culmea…pare-se ca asa si este daca stai cu picioarele pe pamant si privesti in consecinta.
    Chestia superba consta insa in faptul ca Pamantul, ca si planeta, isi mareste continuu volumul, ca orice organism viu.Lucru demonstrat de altfel in ultimele decenii gratie satelitilor ce permit o privire de ansamblu…Oare de ce nu se spune asta la scoala? Acum, deplasarea continentelor apare intru cu totul alta lumina, mult mai profunda si mai relevanta.Speculatii-nespeculatii,raspunsul e perceptia.

  16. tutenes said

    am March 1 2010 @ 9:11 pm

    E foarte plauzibil ca sa fi fost o operatiune de anihilare a spionului respectiv .
    Daca ar fi fost executat doar el singur s-ar fi creat o mare suspiciune ; “accidentul” inhiba intr-o mare masura posibilitatea existentei executiei .
    Asa lucreaza baietii rai , sa nu fie suspiciuni , ceilalti n-au fost decat “victime colaterale” .

  17. ion said

    am March 1 2010 @ 9:31 pm

    La speculatii ne pricepem cu toti, la munca mai putin ! Rugati-l si pe Corut sa va dezvolte ideea, ca se pricepe ! Oricum de cand exista regnul animal, din care in ultima instanta face parte si omul, parazitii au nevoie de un purtator, fara de care nu pot trai, pentru ca mor de foame ! Deci fiti fara grija, nu pierdem sudul Olteniei !

  18. Cris said

    am March 1 2010 @ 9:33 pm

    Prima intrebare ar fi: ce interese ar avea cele doua mari puteri de-a re-diviza Europa?!… Nu inteleg logica reimpartirii sferelor de influenta. Mai apoi… “o parte a Irlandei de Nord se une?te cu Republica Irlanda” De ce numai “o parte”? Bretania separata de Franta?!… Vai de capul lor… Nu au industrie acolo; din ce-ar supravietui? Mai apoi, sunt convins ca daca “puricam” un pic istoria, vom gasi raspunsuri care explica scindarea Cehoslovaciei si a Yugoslaviei… Oricum, putem vedea ca-n Belgia lucrurile s-au calmat… Transilvania sa devina parte a Ungariei?!… :D Buna gluma! Si e curios…. observam ca majoritatea schimbarilor implica Romania… :) Nu, serios… ca fictiune e fain textul! Pun pariu ca textul a aparut de curind (dupa ce toate evenimentele mentionate au avut loc).

  19. cineva said

    am March 1 2010 @ 9:36 pm

    Ia vedeti aicea cu actioneaza “baietii buni” cand e vorba de “accidente” si inscenari. Multi de pe USS Liberty sunt inca in viata si nici acum nu stiu care a fost treaba cu adevarat ..

    http://www.youtube.com/watch?v=fRZSzdQuOqM

  20. politicianul said

    am March 1 2010 @ 9:41 pm

    Ma raliez la parearea ca “executia”unui spion putea fi facuta in alte 1000 de moduri, iar schema cu “autonomia tiganeasca ” este atat de cusuta cu ata alba incat ma intreb de ce n-ar fi gasit alte regiuni mai “propice” ca slava domnului sunt!Ba (de ce nu, cateva cartiere din capitala?).Hai sa lasam prostiile!Mai bine cititi “constitutia HR-CO”a UDMRului si meditati,ca merita!!!

  21. indisciplinatu said

    am March 1 2010 @ 11:34 pm

    La vremea respectiva…un amic de-al meu care lucra in serviciile secrete mi-ar fi sugerat ca s-ar fi gasit in ramasitele avionului urme de explozibil SEMTEX….se pare ca a fost totusi un atentat terorist.

  22. Balotesti 1995 – accidentul aviatic: Un document care circula pe internet, ofera o posibila explicatie a misterului din jurul catastrofei aeriene | diaspora romaneasca said

    am March 1 2010 @ 11:49 pm

    [...] Sursa articolului [...]

  23. FCD fun said

    am March 2 2010 @ 12:51 am

    @Cris , aici am gasit o explicatie a impartirii sferelor de influenta (impartire care s-a si realizat , majoritatea tarilor foste comuniste si foste membre ale pactului de la varsovia sunt acum membre nato si ue) http://www.youtube.com/watch?v=yMPAy_qW99M vezi si partea a 2-a ; in alt episod , acelsi personaj , mircea dogaru , explica faptul ca a fost trecut pe lista mortilor de la balotesti dar intamplarea a facut ca el si alti istorici militari sa nu fie in avionul acela.

  24. io said

    am March 2 2010 @ 8:53 am

    poi domnule urban, dvs sunteti la putere, si vad ca lasati cat mai multa autonomie maghiarilor din transilvania, deci sa inteleg ca stiti lucrurile din perspectiva unuia care chiar vede lucrurile din interior.

    Poi faceti politie in oltenia, nu dati autonomie in transilvania, si se rezlva lucrurile. Sau nu conteaza daca e ordin de partid, asta e ?

  25. Gigi de la Oradea said

    am March 2 2010 @ 10:38 am

    Articolul asta a fost scris de Pavel Corut …

  26. Mihail said

    am March 2 2010 @ 3:22 pm

    Nu inteleg de ce toti prostii tin tot timpul sa intervina cu cele mai idioate comentarii. Daca nu crezi cere dovezi, studiaza sau taci dreaq din gura.

  27. mezsor said

    am March 2 2010 @ 5:46 pm

    In articol se spune ca tara tiganilor ar fii urmat sa fie constituita din judetele Dolj, Caras Severin si Timis. Dar daca autorul sau autorii ar cunoaste putina geografie ar stii ca, jud. Caras Severin nu are granita comuna co Doljul…
    In concluzie.. ” Si cand te-ai trezit era dimineata.. ” ..autorule de articol…

  28. timisorean1 said

    am March 2 2010 @ 5:54 pm

    95% adevarat

  29. Gansacul said

    am March 2 2010 @ 9:32 pm

    La ce ar fi folosit sa-l pedepseasca pe bietul spion, post-factum ??? Mai degraba l-ar fi racolat cu tot cu harta !!!

    Cred ca Romania va exista si mai departe, dar peste 1-2 secole romanii nu vor mai exista nici in dictionare !!!

    Iar Pavel Corut a avut dreptate in existenta si infiltrarea bubulilor la nivel chiar planetar . . . mai cititi o data cartile si priviti in jurul Dvs, totul e foarte bine dirijat, dar dirijorul . . . nu se vede . . . ca la revolutie . . .

  30. bodo said

    am March 4 2010 @ 12:52 am

    Strehaia capitala – HA!

    Lasatima sa rad. Dar voi chiar puneti botu la tot ce circula!?

    HA!Ha!

  31. donome said

    am March 4 2010 @ 9:43 am

    Da sa duca tiganii sa nu se vada.Oricum is niste mizerii ale naturii, o greseala, niste nimicuri, niste paraziti care nu is in stare sa faca ceva al lor, doar sa fure,sa insele,sa omoare etc etc. Sunt destule insule pe pamantul asta, una sigur e destul de mare pentru ei, acolo ca maimutele prin copaci.MURITI ODATA TOTI SA NE SCAPAM DE VOI!!! CA MAI NOU NICI POLITIA PACII NU LE MAI FACE NIMICA CA VEZI DOAMNE IS ACUZATI APOI DE RASISM!! VAI SI AMAR DE EA POLITIE SI DE EA ROMANIE. ROMANIA SECULULUI 21 == TZIGANIA

  32. doru de la cluj said

    am March 4 2010 @ 2:15 pm

    1. “mezsor” are dreptate Doljul nu e in vecinatatea Carasului, iar Costel C. putea sa isi dea numele complet daca doreste sa isi sustina idea; deci, autorule, pe burtica in vanitza sa nu te scaneze astia si sa te dezintegreze cu un laser !
    2. domnule Urban, EU_UE si-a dat cu parerea, de ce nu i-o respectati ?
    si
    3. dintr-un portal destinat protejarii consumatorului s-a ajuns la analize de spionaj iar moderatorul da cu bita in vorbitori ! din acest moment dau “unsubscribe” !

  33. Claudiu Pacearca said

    am March 4 2010 @ 7:34 pm

    Jenant! Intr-o prima faza se spune ca in Romania se „programase” o catastrofa aeronautica, pe urma ca de fapt se urmarea lichidarea cuiva anume… Serios? Si cum il chema pe respectivul „spion”? Numele tuturor pasagerilor din Muntenia sunt facute publice. D-zeu sa-i odihneasca!

  34. Ioan said

    am September 23 2010 @ 6:08 pm

    D-le Urban avand in vedere lipsa de orice se refera la bun simt pe care o aveti consider ca este o provocare mizera care atrage atentia romanilor de la impotenta dvs. si anume: NU PUTETI FACE NIMIC PENTRU ROMANIA SI POPORUL EI. Doar distrugere si dezastru. Nu ajunge unde ati adus tara dvs. “pedeleii” ? Unde vreti sa ajungeti? E timpul sa plecati si sa va cautati poate aveti ceva probleme daca nu vedeti ce produceti. Ceausescu a imprumutat 12 miliarde de dolari si a construit o industrie pe care tot el a adus-o in sapa de lemn in cei 10 ani cand a platit aceasta datorie, dar a mai lasat inca vreo 3 miliarde in visterie plus tot ce s-a construit in tara. Dvs.(partidul dvs. ) a imprumutat numai anul trecut 11 miliarde de euro si nu a construit nimic . Din ce si cand se va plati aceasta datorie? Dvs, ati pozat in omul democrat care ajuta dar nu ati vizat decat ascensiunea proprie si nu rezolvarea problemelor celor pe care “ii ajutati”.
    Sa va fie rusine sunt tot un parvenit ca multi altii din aceasta tara. Daca aveti posibilitatea raspundeti la intrebarile ce vile-am adresat fie printr-un mail sau pe site-ul dvs. Daca aveti ce. Aveti?

  35. RAZVAN said

    am January 3 2011 @ 5:55 pm

    interesant documentul asta. chiar am ajuns o natie de oligofreni?(ar fi nsemnat ca – statul independent oltenia ar fi aut capitala la strehaia si ar fi avut si echipa de fotbal nationala ” unuversitatea craiova” )deci in concluzie fratilor nu sunteti normali daca puneti botu’ la asa ceva…… ;))))))

  36. freddye said

    am February 2 2011 @ 6:51 pm

    Mi se pare mai de graba scenariu de film decit adevar, nu prea i-mi vine a crede cele scrise mai sus, dar putin interesant

  37. cris said

    am March 26 2011 @ 10:31 am

    nu inteleg dece se numeste accident aviaic ? pilotii Tarom sunt cei mai buni, brima amerizare cu 0 victime a fost efectuata de pilotii tarom tot ei sunt cei care nu demult taiau anzii pana au fost obligatii sa nu o mai faca datorita riscurilor implicate, fiecare aeronava este controlata amanuntit inaintea fiecarei decolari iar o defectiune a ambelor motoare intr-un timp asa scurt de la decolare este imposibila – pilotii ar fi sesizat probleme cu mul timp inainte sa parasesca pista. iar cand fine problema sferelor de influenta problema este veche 23oo de ani pozitia noastra strategica si resursele naturale atat de ravnite ne fac vulnerabili ……………
    p.s.
    si cel mai important, prostia, proasta informare si ignoranta ne omoara

  38. obiectiva said

    am May 27 2011 @ 11:42 am

    ZBORUL 371…SUMA CIFRELOR 3 PLUS 7 PLUS 1…EGAL 11 ..CIFRA ILLUMINATI.

  39. Ciprian Mustiata said

    am December 20 2011 @ 8:40 pm

    Nonsense! Chiar daca ar fi asta cauza, ar fi uimitor ca sa se piarda “raportul”. In fapt exista link ce arata ca raportul exista independent si citibil in “plain English”: http://aviation-safety.net/database/record.php?id=19950331-0
    In fapt rapoartele sunt prezente in orice tara ce opereaza avioane, de exemplu Iran: http://aviation-safety.net/database/operator/airline-country.php?id=EP
    La final e mai ieftin un glonte, tras de un militar si o scuza oficiala de genul: “s-a gresit persoana”, sau “a atacat un militar si a fost in regim de auto-aparare”, si de masluit un raport intern, decat a se complica distrugand un avion de milioane de dolari pentru o “mega-conspiratie”!

  40. Laurentiu said

    am March 21 2012 @ 4:06 pm

    Avionul care s-a prabusit se numea ‘Transilvania’… motivul pentru care imi aduc aminte este pentru ca cu o saptamina inainte de accident am zburat de la Bucuresti la Frankfurt si cind am aflat stirirea la TV inca mai aveam biletul in buzunar.

  41. IngerulNegru said

    am March 29 2012 @ 7:46 am

    Total de acord cu cele scrise in acest articol.Intreba cineva de ce s-ar face asa cand un glont e mai ieftin.Raspunsul e simplu:ca sa para un accident,ca totul sa fie tergiversat si pierdut intr-o analiza a cauzelor fara nici un fel de rezultat concret.Dovada o avem si este aceea ca azi,la aproape 17 ani dupa acel atentat,nu mai exista dosarul si nu se stiu cauzele prabusirii,totul fiind la nivel de zvonistica.Pentru cei care nu stiu,mergeti si interesati-va de psihologia zvonului ca mijloc de control al maselor si veti avea niste surprize mari.Cu Craiova,de asemenea,aveti dreptate.Acolo coruptia si impotenta administrativa,judecatoreasca si apoi a politiei depasesc orice imaginatie.Sunt cartiere in care clanurile fac legea si in care nu intra picior de politist sau executor judecatoresc. De ce? Pentru ca toti au ajuns o mare familie,iar cazul Covei e doar o mica parte.Transilvania se va alipi la Ungaria,demersurile UDMR fiind deja de notorietate.Primul pas e autonomia,iar PDL,in disperarea guvernarii,o va acorda.Apoi se va urma calea bine cunoscuta cu referendum de separare si miscari “pasnice” si neanuntate,iar apoi se va ajunge la violenta daca statul roman nu va accepta conditiile lor, cei care instiga la asa ceva.Au existat suficient de multe cazuri in istorie in care s-au intamplat lucruri de genul,ultimul fiind accidentul aviatic de la Smolensk.

  42. johnny said

    am May 16 2012 @ 3:35 pm

    hahaha… banuiesc ca piloti au fost inchiriati de la BenLaden… ca in romania nu cred ca un om normal gaseste piloti sinucigasi… hahahahaha… iar cei ce au complotat asta, sunt romani?… romani care sunt de acord cu separerea? ei au musamalizat.. ca banuiesc ca nimeni nu lasa pe unguri sau americani sa ne umble in dulap … raport interesant dar cu lagune, nevazute de legume

  43. Benn said

    am February 27 2013 @ 4:18 pm

    Orice aeronava implicata in accident este supusa unei anchete de specialitate,mai cu seama de catre autoritatea aeronautica in speta,deasemenea aparatele de zbor detinute de compania Tarom sunt de provenienta franceza Airbus,in concluzie raportul in cazul Balotesti trebui-a intocmit in primul rand de catre constructor,anchetand bineinteles amprejurarile in care sa produs accidentul.Cred deasemenea ca orice constructor de aeronave are interesul de a elucida aceste mistere in cazul producerii unui accident cu victime,fie ele si colaterale.

  44. tefut terup said

    am April 26 2013 @ 2:42 pm

    Mare rahat sa astepti spionul la destinatie si sa-i tragi un glonte in dibla! Fantezii cu Airbusul! Adevarul este ca acest tip de avion este nesigur si poate fi scapat de sub control fara nici o explicatie!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: