Gunoaiele umane din Romania ! De aia nu merita sa faci nimic pentru nimeni in tara asta

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=39419




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


67 Comentarii pana acum»

  1. radu andrei said

    am February 26 2010 @ 2:54 pm

    am dat articolul pe Facebook.

  2. Iulian Urban @radu andrei said

    am February 26 2010 @ 3:00 pm

    Multumesc

  3. Alex said

    am February 26 2010 @ 3:12 pm

    Parerea mea e ca nu-i obligatoriu sa fie aceeasi persoana. IP-ul poate fi unul public pe care-l folosesc mai multi, in functie de ISP-ul pe care-l au.

  4. cecilia said

    am February 26 2010 @ 3:14 pm

    nu-i baga in seama pe toti nesimtitii!
    vorba lui Cioran ,,daca ne-am vedea cu ochii altora am disparea pe loc”

    succes in actiunile tale!

  5. dinutza said

    am February 26 2010 @ 3:15 pm

    Domnule Urban! Nu generaliza! “Gunoaiele umane din Romania ! De aia nu merita sa faci nimic pentru nimeni in tara asta” eu cred ca este nevoie de 99% din romani sa fie ca personajul descris in articol pt a putea generaliza.
    Inainte de a arata cu degetul interesati-va daca este vorba de aceasi persoana si nu cumva este retea de cartier care iese prin acelasi IP. Imi este greu sa cred totusi ca cineva pe care l-ati ajutat sa reactioneze in asa fel. Poate era beat si atunci se explica multe. Toate cele bune!

  6. marius said

    am February 26 2010 @ 3:16 pm

    Eu cred ca e ceva in neregula, nu cred ca e unul si acelasi cel care a scris lucrurile astea. Mi-e teama ca mesajele cu vorbe urate sa nu fi fost alterate prin metode informatice, ele de fapt sa nu fi venit de la acelasi IP de la care initial s-a cerut ajutorul. Oare nu sunt hakeri? (sau nu stiu cum le-o fi spunand)

  7. Buduru said

    am February 26 2010 @ 3:18 pm

    Acum, si IP-ul asta, nu-i CNP!
    Daca si-o fi varat dracu’ coada, vorba maestrului Toma Caragiu, Dumnezeu sa-l odihneasca?!
    Oricum, asemenea “dejectii” n-ar trebui publicate!
    N-are rost! E pacat!

  8. mihai said

    am February 26 2010 @ 3:18 pm

    62.87.125.22 – Geo Information
    IP Address 62.87.125.22
    Host 62-87-125-22.red-acceso.airtel.net
    Location ES, Spain
    City Marbella, 51 –
    Organization Vodafone Spain
    ISP Vodafone Spain
    AS Number AS12430 VODAFONE ES AS
    Latitude 36°51’67” North
    Longitude 4°88’33” West
    Distance 2498.29 km (1552.37 miles)

  9. Mihai said

    am February 26 2010 @ 3:18 pm

    IP-ul apartine Vodafone Spania, conform ripe.net.

  10. vrajitorul.eu said

    am February 26 2010 @ 3:18 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  11. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 26 2010 @ 3:20 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  12. anton3scu said

    am February 26 2010 @ 3:20 pm

    IP address [?]: 62.87.125.22 Copy [Whois] [Reverse IP]
    IP country code: ES
    IP address country: ip address flag Spain
    IP address state: Andalucia
    IP address city: Marbella
    IP address latitude: 36.5167
    IP address longitude: -4.8833
    ISP of this IP [?]: Vodafone Spain
    Organization: Vodafone Spain
    Host of this IP: [?]: 62-87-125-22.red-acceso.airtel.net [Whois] [Trace]
    Local time in Spain: 2010-02-26 14:06

    IP-ul este dinamic. Poate fi folosit de mai multe persoane Capsunari ce stau in aceiasi camera. Le e dor de tara…

  13. Ciuly said

    am February 26 2010 @ 3:23 pm

    stiti care e problema domnu Urban? IP-ul ala, ca majoritatea de altfel, sunt e dinamic. Aia inseamna ca azi e la un om, maine la altul. sau x zile e la un om, alte y la altul. In functie de cat lease se configureaza de catre adminul serverului de DHCP care il atribuie.
    statistic, intr-adevar, sansele sunt mici ca 2 ROMANI diferiti sa primeasca acelasi IP in SPANIA in formula A1, B1, B2, A2.
    dar chiar si asa, practic chiar, sunt sanse pt aceasta schema intrucat B a postat la interval de 2-3 zile, pe cand allant a avut pauze mai mari atat intre A1, B1 cat si intre B2, A2

    informatia care ne lipseste noua este adresa de email. daca e comuna la A si B atunci intr-adevar e acelasi om. Altfel, nu prea poti spune ca sigur e acelasi.

    PS: exista diverse metode prin care puteti sa scadeti marja de eroare in astfel de cazuri reusind o identificare mai exacta a celui care a postat. Pe linga chetiile client-side, se mai poate verifica si useragentu de ex, ca sa se vada browseru, versiunea de OS, samd)
    sigur, daca acestea sunt la fel, nu demonstreaza nimic, dar daca difera…

    de ex: care sunt sansele ca un astfel de individ sa isi schimbe de ex rezolutia ecranului cand injura fata ed cand cere ajutor? eu zic ca aproape nule. deci daca ele difera sansele ca postarile sa apartina unor oameni diferiti sunt destul de mari.

  14. dinutza said

    am February 26 2010 @ 3:23 pm

  15. Iulian Urban @cecilia said

    am February 26 2010 @ 3:24 pm

    Nu este chiar asa; in conditiile in care totusi consumi resurse, sunt oameni care muncesc, pui suflet si primeste asemenea mizerii in schimb, nu mai poti gandi asa detasat

  16. Iulian Urban @ciuly said

    am February 26 2010 @ 3:27 pm

    Pot sa spun ca este o adresa de mai @hotmail…oricum ar fi, este descurajant sa vezi si sa fii destinatarul unor asemenea situatii.
    Iti dai seama ca este un individ sau individa care nu a suferit nimic de pe urma mea ba chiar a fost ajutat[a], si apoi sa vezi o asemenea reactie…

  17. Dan I Badea said

    am February 26 2010 @ 3:29 pm

    E seful meu, interlopulala de Paraschivescu, domnu’ Urban. Va rog nu ma dati in judecata; sunt fomist si io chiar daca n-am copii ca n-am reusit sa fac desi am incercat cu degetul vreo douj de ani, ca alceva nu am de unde. Iertati-ma domnu’ Urban. Puteti sa trimiteti mai bine pe cineva sa aiba grija si de sotia mea, ca o doare si pe ea, aproape s-a impaienjenit. Poate pe domnu’ Roncea, ca are el ce n-am eu. Promit ca o sa fiu cuminte si doar o sa-l mai ating cu limba putin pe domnu’ Tismaneanu si gata. N-aveti ceva si pentru impotenti la Asociatia dvs?

  18. Mihai said

    am February 26 2010 @ 3:31 pm

    E-mailul este identic la “costy” si “radu” (andreeadany@hotmail.com)

  19. Marian said

    am February 26 2010 @ 3:46 pm

    Salutare Domnule Senator Iulian!
    Ma numesc Marian sunt din Bucuresti.
    Nu stiu sigur ce ma determinat sa va scriu, insa nu pot sa stau in umbra fata de toate lucrurile care se intampla in jurul nostru cautand la nesfarsit un raspuns.
    Vad ca sunteti foarte tanar …si in tinerete am incredere! dece? pt. ca oamenii de genul acesta sunt mai inflacarati in cautarea adevarului si nu numai!
    Observ ca promiteti multe….doriti multe…dar din pacate nu sunteti in varf!!! si de acea am sentimentul ca la un moment dat veti obosii!!! lupata e prea mare, iar dumneavoastra sunteti singur!? ma intreb atunci… ce veti face!? va veti retrage?
    Probabil nu aveti nimic in comun… si nici nu sunteti interesat, banuiesc, ca nici macar nu credeti in sfintele scripturi!!! daca ma insel, va cer iertatre! daca nu…..nu veti fi dmv. doar o simpla carte de joc …pe marea masa a aputerii????si atunci cine credeti ca va castiga? dorinta dea a fi ….de dragul de afi acolo bine merci..??? sau dorinta de a fi mai presus de toti oamenii politici, alaturi de o forta spirtuala sfanta care sa va ajute sa va calauzeasca asemeni acelui om din vechime numit Moise. nu vreau sa fac paranteze vis-a vis de religie!!!! dar asta a fost si este adevarul in toate lucrurile.
    Daca vreti sa aveti succes in toate, chematil mai intai pe El in inima dmv si atunci cand El va fi acolo…..atunci noi vom avea speranta si incredere…

  20. Romania Vorbeste said

    am February 26 2010 @ 3:48 pm

    ROMÂNIA VORBE?TE
    ?ara aceasta piere din lips? de oameni, nu din lips? de programe! (C.Z.Codreanu

  21. MADCAT said

    am February 26 2010 @ 3:54 pm

    Pai io zic sa invatam si sa nu ne descurajam… de multe ori este la mijloc o neintelegere pe seama careia ne facem sange rau… deja ati invatat ceva flositor din toata tarasenia asta: exista IP-uri statice si IP-uri dinamice. Vedeti, cat traim invatam.

    Intr-adevar ar fi urat ca un om pe care il ajuti sa iti intoarca rasplata exact cum nu te astepti. S-o mai vazut, nu ati fi primul, nu veti fi nici ultimul. Nu degeaba zice rumanu’ ca: Orice fapta buna trebuie sanctionata! 😀

    Io va zic doar: CURAJ, BAFTA si FELICITARI in si pentru ceea ce faceti!

    Inca o posiblitate: retele wireless nesecurizate…. sansa e mica, dar este, ca cel care v-o cerut ajutorul sa iasa pe Net printr-un router wireless nesecurizat, folosit mai apoi de cel care va injura… i si asta o alta posibilitate, nu?!

  22. MADCAT said

    am February 26 2010 @ 3:55 pm

    PS: Stiti cum se mai zice: Hotu’ se alege cu un pacat… pagubitu’ cu mai multe. Incercati sa nu va mai ganditi si o sa dormiti mai bine noaptea! 😀

    Intotdeauna pe net troll-ii renunta de la sine in momentul in care nu li se mai da atentie… e valabil si in viata reala!

  23. Alt gunoi said

    am February 26 2010 @ 3:56 pm

    Author : futalaul (IP: 77.36.3.81 , gvm.ro)
    E-mail : dinu.marius@yahoo.com
    URL :
    Whois : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=77.36.3.81
    Comment:
    mamahhhh nu ati facut nimik smardoi si centauri dati va n pula mea in frunte cu urban asta

  24. IRMA said

    am February 26 2010 @ 4:03 pm

    gunoaie umane sunt peste tot. pe unele blog-uri sau sit-uri, daca vrei sa poti avea dreptul la comentarii, pareri, etc, iti inscrii mai intai datele personale.

    nu este, evident, cazul aici. oricum, pt mine, daca ar fi fost cazul, nu as mai fi citit/scris. dar asta tot din cauza fricii furtului de date personale & co.

    ideea este ca, daca tot ajutati cu placere si fara a cere la schimb bani, macar atunci cand preluati un caz, sa solicitati ceva date personale… ca sa stiti pe cine ajutati, nu?

    in alta ordine de idei, poate ar fi mai bine sa primeasca fiecare utilizator un user si o parola. asa, cred ca nu ar mai putea scrie nimeni in numele altuia, sau sa se faca confuzie de ‘porecle’ = nick-name-uri.

    oricum, nu luati in considerare injuriile. din pacate, cred ca ar trebui sa va ganditi putintel la amenintari… in ziua de astazi nu stii peste ce psiho dai…

    insa: cei care recurg la injuraturi sau amenintari, sunt numai cei prosti cu duhul. o persoana normala si educata = chiar si de scoala vietii = ar trebui sa fie in stare sa argumenteze corect ceea ce sustine/crede. altfel, nu trebuie luata in seama! punct!

  25. Gabriel said

    am February 26 2010 @ 4:10 pm

    Nu vreau sa fiu rautacios, dar…, el zice ca ,,cei de la RDS au sunat sa imi zica ca a fost o eroare,, Daca d-vs ati intervenit in ajutarea lui, ati solicitat celor de la RDS o sulutionare ptr XY. Aatunci de ce nu se mai stie cine este el???? Nu cred ca te poti sa te adresezi catre cei de la RDS fara ceva concret. Nu o sa stea ei sa caute despre ce contract ar fi fost vorba. acest IP ori a avut si un nume si prenume ori….??

  26. george said

    am February 26 2010 @ 4:18 pm

    La ce v-ati asteptat. Sunt cititori care poate i-au notite ca mine, dar “padure fara uscaturi” NU se poate. Nu va sprijin dar va sustin ….. Ceea ce primiti sa NU va mire s-au sa va surprinda …. SUNTEM IN ROMANIA. Succes…
    Intr-o carte se spune: Rabdarea este INTOTDEAUNA rasplatita….

  27. george said

    am February 26 2010 @ 4:19 pm

    Cautati IP-ul sau altceva? Ce rost are? Luptati-va …..

  28. anonim said

    am February 26 2010 @ 4:19 pm

    E din Madrid sau foloseste un proxy ,dar nu asta-i important.Ignorati toti analfabetii si largiti luminita de la capatul tunelului.Multa bafta in continuare…

  29. vasile said

    am February 26 2010 @ 4:23 pm

    Aveti multa dreptate Domnule Urban, din pacate societatea s-a schindat si multi au devenit neoameni caci banii i-au facut astfel indiferent de metodele aplicate pentru obtinerea lor .
    Personal sunt dezamagit si datorita unora ca acestia am ajuns personal in pragul disperarii si in acest moment sunt pe picior de divort. Incerc sa va arat cateva aspecte sa m-a puteti intelege. Am lucrat intr-o societate de paza in functia de Sef Serviciu Paza, pana anul trecut in luna septembrie si din care am plecat din motive personale. La inceputul lunii octombrie am fost sunat de patronul societatii respective si mi-a comunicat ca o persoana pe nume Manoloiu Luminita are nevoie de un specialist pentru ai pune pe picioare o societate de paza. Dupa contact am convenit cu aceasta persoana asupra salariului si mi-a propus sa ocup functia de Director General , cu care am fost deacord si incepand de a doua zi am lucrat fara sa am pretentii financiare pana in 06.02.2010. Urmand ca derularea contractului de munca sa inceapa cu data de 01.11.2009. Inluna noiembrie am primit suma convenita integral,in luna urmatoare m-a rugat sa imi reduc salariul intrucat nu avem obiective si diferenta o s-o primesc incepand cu luna martie . M-am comformat si in decembrie am primit suma diminuata.In luna ianuarie pe data de 15 mi-au cerut cheile de la birou, de la masina si stampila invocand ca o sa mi le inapoieze in luna martie sau aprilie. Intelegand ca se intampla ceva dubios am cerut contractul de munca si intreruperea colaborarii si achitarea sumelor restante.Pentru acest lucru am fost jignit si amenintat . Au urmarit un scop josnic s-au folosit de cunostintele mele si de munca mea. D-na se bazeaza pe bani si pe functia de Director adj. de la tipografia Romania Libera. Societatea se numeste Sixty Security. Acestia cum putem s-ai catalogam? datorita lor nu am mai gasit un loc de munca avand datorii la banci din pacate stau cu chirie si am si un copil de crescut. Sunt alaturi de dumneavoastra si suntem foarte multi care v-a apreciem .Cu stima si respect Vasile Voicu

  30. L I said

    am February 26 2010 @ 4:24 pm

    Dle Urban, Tudor Vladimirescu a pus capat domniilor fanariote si a sfarsit aruncat intr-o fantana.
    Eu nu cred ca a regretat ce a facut bun pentru poporul sau .
    Informatiile pe care le transmiteti sunt de un real folos .
    Cred ca trebuie sa continuati pentru ca aveti mai multi sustinatori decat credeti !
    Eu v-as vota daca ati candida la presedintie !

  31. vasile said

    am February 26 2010 @ 4:29 pm

    Erata ; Fara pretentii salariale in perioada 15.10.2009-01.11.2009 si 15.01.2010-06.02.2010. Nu mi-au facut contract de munca.

  32. Iulian Urban@gabriel said

    am February 26 2010 @ 4:29 pm

    Pai eu stiu numele insa….dezvaluirea datelor personale se pedepseste cu amenda. Vreti iar sa ma catalogheze lumea ca infractor de drept comun ? Eu prezint situatia ca sa intelegem mai bine in ce fel de lume traim

  33. marianf said

    am February 26 2010 @ 4:44 pm

    astia nu-s oamenii , sunt jigodi, uneori poate n-am fost de acord cu tine dar n-am injurat,dar cand ai venit cu o idee buna sau un proiect pentru cetateni trebui sa-mi dau palaria jos. Exact ca si cu Ceausescu sa vedem si partea buna si rea , sa punem in balanta. Poate ai lovit in vreo ruda dea lui de se manifesta ca un descreierat.
    Eu unul daca sunt impartial cu nici un partid trebui sa vad si cele bune si cele rele de la fiecare si sa cantaresc. ORICUM NU TE DESCURAJA NU MERITA SA DAI SATISFACTIE UNORA CARE HABARNAU PE CE LUME TRAIESC…
    MULTA BAFTA

  34. ES said

    am February 26 2010 @ 4:49 pm

    – Oamenii sunt adesea neintelegatori, irationali si egoisti.
    IARTA-I !

    – Daca esti bun, oamenii te pot acuza de intentii ascunse.
    FII BUN !

    – Daca ai succes poti cistiga prieteni falsi si dusmani adevarati.
    CAUTA SUCCESUL !

    – Daca esti cinstit si sincer, oamenii te pot insela.
    FII CINSTIT SI SINCER !

    – Ceea ce construiesti in ani , altii pot distruge intro zi.
    CONSTRUIESTE !

    – Daca gasesti linistea si fericirea, oamenii pot fi gelosi.
    FII FERICIT !

    – Binele pe care il faci astazi, oamenii il vor uita miine.
    FA BINE !

    – Da lumii tot ce ai mai bun si poate nu va fi niciodata de ajuns.
    DA LUMII TOT CE AI MAI BUN !

    LA URMA URMEI, ESTE INTRE TINE SI DUMNEZEU.
    N-A FOST NICIODATA INTRE TINE SI EI … …

    ( Maica Tereza )

  35. Ciuly said

    am February 26 2010 @ 4:53 pm

    eu sunt de parerea ca libertatea unui om se termina acolo unde ea calca peste libertatea altui om.
    dreptul unui om se termina acolo unde el calca dreptul altui om.

    prin urmare ilbertatea/dreptul de expresie se termina acolo unde dreptul meu sa nu ma simt ofensat de injuraturile respectivului este incalcat.

    nu sunt de acord cu sistemul romanesc in care oricine injura pe oricine si nu pateste nimic.
    nu sunt de acord nici cu sistemul american unde daca il injuri pe unul “cu resurse” ajungi la proces si te trezesti ca platesti despaguburi de minim 6 cifre. in dolari.

    ar trebui sa existe o lege care sa reglementeze corect aceste chestiuni. stiu, e utopie. dar sunt sigur ca altfel s-ar comporta oamenii daca ar stii ca pt o injuratura pe net sunt luati in colimator. pt inca una, primesc o atentionare, pt inca una amaenda, pt urmatoarele amenda creste iar cel injurat are dreptul la despagubiri. si asa, poate sa greseasca si sa invete din greseli fara sa plateasca toata viata pt ele si nici noi nu vom fi obligati sa inghitim la nesfarsit.

    nu se incalca nici dreptul de exprimare al respectivului, ca din topor, dar nici dreptul meu de a trai linistit, tot din topor.

    daca el ii batut in cap si numa sa injure stie, atunci incetul cu incetul este pus la punct.
    iar cei care o fac din teribilism si/sau pt ca netul este chipurile anonim, nu o vor mai face. si deci si noi am putea trai mai linistiti.

    dar din pacate ideile bune sunt doar pt discutii. ca interesele nu permit implementarea lor.

    si vai saracu gigi, nu care cumva sa i se ia “dreptul” da a ma injura.
    e dreptul tau sa fi idiot, gigi, si e dreptul meu sa ti-o spun in fata. ce, te simti prost? lezat? si eu, pt ca ma injuri. daca nu m-ai injura, nu te-as face nici eu idiot si am trai amandoi linistiti.
    ma multumesc cu gandul ca nu vei putea niciodata realiza ce am realizat eu si ce voi realiza in continuare si tot ce vei putea face va fi sa ma injuri, de ciuda si oftica. injura-ma gigi, ca la usa cortului pt ca asta inseamna ca tu ai ramas tot in postura de idiot, pe cand eu am invatat sa te ignor si sa imi vad de treaba. viata ta se acreste pe cand a mea infloreste. ti-e ciuda gigi? injura-ma pt ca asa voi stii cat de ciuda iti este si cat ma invidiezi.

    un “eu” in numele nostru si un “gigi” in numele lor.

  36. F(IT) said

    am February 26 2010 @ 4:58 pm

    Nu cred ca este una si aceeasi persoana chiar daca mesajele vin de pe acelasi IP(dar nici nu este exclus).IP-ul este unul public (al ISP-ului)
    http://whatismyipaddress.com/staticpages/index.php/ip-details?ip=62.87.125.22

  37. Parmalat said

    am February 26 2010 @ 4:59 pm

    Iuliane eu te-am injurat numai dupa ce ati inceput cu legea salariilor si legea cumulului si de fapt nu te-am injurat pe tine ca tu esti de treaba l-am injurat pe Boc :))
    Parerea mea e ca tu esti o victima colaterala, n-are nimeni ceva personal cu tine, dar toti te percep ca fiind pe orbita lui Emil Boc.
    Lumea ar vrea sa scuipe la tinta, dar nimereste unde nu trebuie fiindca e mai usor sa ajunga la tine decat la Boc :-??
    Si multi dintre voi care sunteti perceputi pe orbita lui Emil Boc veti avea de suferit in viitor, el a intrat in politica sclav si sclav va iesi in acelasi timp cu stapanul lui (peste 5 ani); din pacate victime colaterale vor fi foarte multe si din pacate vor fi din randul oamenilor decenti si bine intentionati de la voi din partid.
    Yo as lua toate mesajele astea si i le-as pune in brate “uite coane ce-mi face mie lumea din cauza ta”.

  38. Daca doriti sfaturi said

    am February 26 2010 @ 5:11 pm

    Daca doriti sfaturi nu ma costa nimic sa vi le dau pe ale mele.

    1. Cand semeni vant culegi furtuna. Asa ca vedeti cum atacati dvs. pe altii ca nu stiti cum se intoarce impotriva dvs. si imaginea dvs va avea de suferit. Vezi atacurile nefundamentate pe care le generati in toate colturile in cautarea disperata dupa publicitate in masele populare. Dar stiti f bine ca e un risc pe care vi-l asumati.

    2. E f frumos ca ajutati oameni cu diverse gainarii, dar stiti f bine ca asta va aduce publicitate indirecta si de aia o si faceti, pt ca atrage clienti si sustinere politica (si aveti bunul simt sa nu negati). Totusi faptul ca faceti niste fapte bune asta nu insemna ca nu v-ati comprmis facand incepand campanii ieftine dar f virulenete de defaimare a altor persoane si inalta preturile la calitatile si actinile dvs. Vezi mai departe nu de alt spam de azi in care aberezi ca s-au luat francezii dupa dvs in campania dvs furibunda impotriva vaccinurilor si a unui exponent de seama al profesiei medicale, in cazul de fata dl. dr. Cercel, maine cine mai stie cine vi se pare dvs. ca ar fi o tinta buna care sa va atraga nou capital politic.

    3. Desi imposibil, incercati sa separati persoana Urban filantropul, de Urban politicianul si Urban avcatul/recuperatorul de credite. Mixtura asta e cam exploziva si ….. pute. Daca vreti sa faceti bine, faceti-o discret si nu incercati sa castigati capital politic sau clienti, pt ca altfel miroase a …..

    4. Daca ati fi altruist asa cum v-ati pretinde nu v-ati lasa influentat de atacurile aberante ale unora de pe net si v-ati vedea de misiunea dvs. nobila, fara a generaliza.

    5. Fiti mai tolerant la critica, inrcati sa o considerati ca un feedback pozitiv si sa multumiti omaneilor care si-au pierdut timpul sa va critici, nu veti avea decat de castigat. Si e bine cunoscut ca va filtrati mesajele pe baza de IP, ca sa va selectati mai degraba comentariile pozitive si laudative. Destul de manipulativ.

    Altfel, va sugerez sa cititi cu atentie un blog de calitate al unui avocat introspectiv si de bun simt:

    http://venturehacks.com/articles/hate-lawyers

    Sper sa va fie de folos, daca il cititi cu atentie.

    Succes!

  39. Zamfir said

    am February 26 2010 @ 5:19 pm

    Regret s? constat c? gânde?ti ca pre?edintele unei ??ri în care 99% sunt maneli?ti!

  40. Iulian Urban@ Daca doriti sfaturi said

    am February 26 2010 @ 5:22 pm

    Domnule, sau doamna care va ascundeti dupa acest nick
    De la Ip-ul dvs. am mai fost atacati pe acest site in problema vaccinurilor cand pretindeati ca eu bat campii si dau degeaba vina pe mafia din sanatatea romaneasca care a permis ca Streinu Cercel sa isi bata joc de memoria lui Toni Tecuceanu.

    Despre sfaturi : dupa mintea mea, daca maine ar fi nu zece si alte zece milioane de bloguri si oameni dispusi sa ajute romanii care au probleme din categoria “gainarii” atunci societatea ar fi mult mai curata si lipsita de hotie, coruptie si minciuna.

    Asa ca nu stiu cum se vede viata de acolo din Canada de unde ne tot ataci dumneata, insa daca vrei sa ajuti romanii atunci pune mana la treaba . Cat despre vaccinuri, asta este am dreptul sa consider ca sunt o pacoste pentru romani si daca nu iti convine acest lucru esti liber sa te exprimi oriunde in alta parte.

  41. dorin said

    am February 26 2010 @ 5:23 pm

    Oricine poate sa scrie mizerii asemanatoare, nu asta este problema.
    Nu iti trebuie nici un fel de studii ca sa scrii asa ceva.
    Probabil ca este vorba de cineva orbit de lupta politica sau de hotie

    Noi suntem aici pentru a gasi alte formulari si mai ales solutii la problemele Romaniei. Lupta de a gasi tot ce are mai frumos si mai util Limba Romana nu trebuie sa se opreasca la primul repetent care si-a blocat Caps-Lock-ul odata cu mintea

    Success in continuare !

  42. Iulian Urban@ZAMFIR said

    am February 26 2010 @ 5:27 pm

    Dar de ce crezi asta ? ceva argumente ?

  43. Paler @ daca doriti sfaturi said

    am February 26 2010 @ 5:29 pm

    Hai ca asta a fost buna , citez din ganditorul asta de hamangia

    ……”Fiti mai tolerant la critica, inrcati sa o considerati ca un feedback pozitiv si sa multumiti omaneilor care si-au pierdut timpul sa va critici….”

    Adica daca te-a scuipat pe obraz , Urban ar trebui sa deschida si gura sa primeasca si acolo o flegma ? Hai nu ma innebuni dar ai o logica de euglena verde

  44. http://www.urbaniulian.ro/2010/02/26/senatorul-urban-iulian-critica-timpul-de-interventie-al-distribuitorilor-de-energie-electrica/ said

    am February 26 2010 @ 5:38 pm

  45. raducanu said

    am February 26 2010 @ 7:07 pm

    Daca esti cinstit si cu frica de DUMNEZEU te rog sa nu te lasi .

  46. cbabeanu said

    am February 26 2010 @ 7:50 pm

    Multi refulati, ne-educati si retardati mental si educational scriu pe acest blog. Tin sa va reamintesc totusi Domnule Urban, ca in perioada alegerilor prezidentiale, cele mai abjecte si grobiane persoane care polemizau pe site-ul Dvs erau tocmai simpatizantii PDL si ai lui Basescu ….

  47. FCD fun said

    am February 26 2010 @ 8:21 pm

    o posibilitate ar fi ca indivizii astia sa fie platiti pentru asta.practic asta sa fie meseria lor.mi-aduc aminte de indivizi la fel de dubiosi ca astia , indivizi care postau comentarii in care isi manifestau bucuria cu ocazia mortii militarului roman in afganistan(asta ca sa dau un exemplu recent).citisem undeva ca serviciile rusesti au o “divizie” care face treburi d-astea , sa influenteze opinia cititorilor , sa injure ca la usa cortului atunci cand se cere.posibil toate serviciile secrete sa aiba astfel de divizii , si nu numai. poate si partidele politice au asemenea departamente de propaganda.solutia ar fi cenzurarea lor.scurt.dupa ce am citit atatea magarii postate drept comantarii pe la multe articole din presa am ajuns la concluzia ca nu sunt niste refulati , retardati , needucati (unii scriu dubios de corect din punct de vedere gramatical magariile astea).pur si simplu sunt platiti pentru asta , asta e meseria lor.

  48. MARIUS said

    am February 26 2010 @ 8:29 pm

    DAI IN MASA PE CEI CARE TE INJURA.EU SINT INJURAT ZILNIC( SI FAC NUMAI BINE).NU-I BAGA IN SEAMA PE CEI CARE TE LAUDA!IAI IN SERIOS PE CEI CARE TE CRITICA-ARGUMENTAT!ORICUM EU ZIC CA MERITA SA FACI BINE-CHIAR DAC E NUMAI PT. LINISTEA TA.

  49. MARIUS said

    am February 26 2010 @ 8:29 pm

    DAI IN MASA PE CEI CARE TE INJURA.EU SINT INJURAT ZILNIC( SI FAC NUMAI BINE).NU-I BAGA IN SEAMA PE CEI CARE TE LAUDA!IAI IN SERIOS PE CEI CARE TE CRITICA-ARGUMENTAT!ORICUM EU ZIC CA MERITA SA FACI BINE-CHIAR DAC E NUMAI PT. LINISTEA TA.

  50. MARIUS said

    am February 26 2010 @ 8:29 pm

    DAI IN MASA PE CEI CARE TE INJURA.EU SINT INJURAT ZILNIC( SI FAC NUMAI BINE).NU-I BAGA IN SEAMA PE CEI CARE TE LAUDA!IAI IN SERIOS PE CEI CARE TE CRITICA-ARGUMENTAT!ORICUM EU ZIC CA MERITA SA FACI BINE-CHIAR DAC E NUMAI PT. LINISTEA TA.

  51. MARIUS said

    am February 26 2010 @ 8:29 pm

    DAI IN MASA PE CEI CARE TE INJURA.EU SINT INJURAT ZILNIC( SI FAC NUMAI BINE).NU-I BAGA IN SEAMA PE CEI CARE TE LAUDA!IAI IN SERIOS PE CEI CARE TE CRITICA-ARGUMENTAT!ORICUM EU ZIC CA MERITA SA FACI BINE-CHIAR DAC E NUMAI PT. LINISTEA TA.

  52. MARIUS said

    am February 26 2010 @ 8:29 pm

    DAI IN MASA PE CEI CARE TE INJURA.EU SINT INJURAT ZILNIC( SI FAC NUMAI BINE).NU-I BAGA IN SEAMA PE CEI CARE TE LAUDA!IAI IN SERIOS PE CEI CARE TE CRITICA-ARGUMENTAT!ORICUM EU ZIC CA MERITA SA FACI BINE-CHIAR DAC E NUMAI PT. LINISTEA TA.

  53. cineva said

    am February 27 2010 @ 12:29 am

    Iuliane, oamenii a caror decenta de vocabular se coboara la astfel de nivele trebuiesc IGNORATI TOTAL.
    Exista o zona a ” intereselor puternic lezate” care seamana cu o canalizare puturoasa plina de viermi mari si grasi. In astfel de zone orice om normal pur si simplu da cu DEZINFECTANT + OTRAVA fara sa se uite. De scarba nu de alta.

  54. ALEXANDRU EUGENIA said

    am February 27 2010 @ 12:34 am

    Ca cetatean am fost placut impresionata de reactia d-lui senator.
    Aproape ca nu imi vine sa cred ca inca mai are simturi oamenesti care vibreaza intocmai cu ale noastre,muritorii de rind.
    Cit despre asa zisa josnicie a unora dintre semenii nostri,imi amintesc ca am citit pe un site despre faptul ca, in anumite situatii,dusmanii politici folosesc,contra cost,oameni care au drept ocupatie,injurarea sau defaimarea adversarilor,pe net.

  55. ela said

    am February 27 2010 @ 1:01 am

    De acord cu Eugenia. Iulian, fa un bilant si vezi cati sunt de partea ta… eu zic ca foarte foarte multi. E greu, da incearca sa ignori asemenea personaje. Eu una, de pilda, am zis clar ca singura data cand as mai iesi la vot ar fi daca ai candida la prezidentiale…

  56. truth seeker said

    am February 27 2010 @ 5:50 am

    Domnule Urban Iulian,
    cei care veneau in Bucuresti si se tineau de mina sa nu se curenteze de liniile de tramvai,acum se pare au evoluat si se folosesc de serviciile dumneavoastra,care sint fara plata.Pozeaza in zona de origine, ca… “au ei relatii …ca de… lucreaza in west-europa au bani si avocati la Bucuresti”….probabil mai iau si amaritilor alora bani pe servicii care dumneavoastra le rezolvati si dupa aceea jubileaza cu :”te-am facut Iuliane”…sintem smecheri..rezolvat problema,luat banii……..antidotul la asa ceva este :ignoranta!
    Sint nou pe blog dar observ ca noua generatie este de parea dumneavoastra 90% desii nu impartasesc ideiile partidul politic la care sunte-ti membru…nimeni nu este perfect:) stiati ca asta este…. “pretul” politicii!
    Daca o sa ii ajutati numai pe cei din Bucuresti si Ilfov in exclusivitate ca sa le dati o lectie,”ingerasilor”(ca doar nu sunte-ti senator de Arad) va incalcati principiile si scopul benific..deci v-au stricat o zii ..stricati-le 364 …si informati-ne !
    PS. va multumim pentru timp si dedicatie!

  57. Cris said

    am February 28 2010 @ 11:39 am

    Gunoaie umane exista mai peste tot. Din pacate, dam de foarte multe specimene romanesti…
    Poate n-ar fi rau de-a cere niste explicatii acelei persoane: pina la urma ati putea, cred, s-o dati in judecata pentru insulte.
    Trebuie luata in considerare si ipoteza unei adrese IP falsificate (nu cred in coincidenta alocarii aceleiasi adrese la doi abonati diferiti romani) sau a unei “glume” a unuia dintre “prieteni”.

  58. adriano said

    am February 28 2010 @ 11:58 am

    Doar atat vreau sa spun:oare cum ar arata Romania astazi daca am fi 10,15 % politiciani cu atitudinea senatorului Urban ?

  59. Mirela said

    am February 28 2010 @ 3:31 pm

    Intr-o lume nebuna deja nu ne mai mira nimic. Tot auzim de fraude on-line si de hackeri si de tot felul de smecheri cu bani sau fara, deci orice este posibil. Asa cum au spus si altii dintre cei care au lasat un comentariu, cel mai bun “tratament” este ignoranta celor care nu va recunosc ajutorul si adevarata valoare – aceea de OM dispus sa ajute. Exista un Dumnezeu care are grija de noi toti, buni sau rai. Am avut destule exemple si nu le insir acum pentru ca timpul e pretios pentru noi toti. Probabil ca aceia care au adus injurii nu sunt capabili de altceva. Atata ii duce mintea si atata fac. Probabil sunt in retardare progresiva. Unde educatie nu e… nu prea mai este nimic. Deci: ignoranta totala si sufletul va fi mai usor. Iertarea nu le-o poate aduce decat Cel de Sus.

  60. elena said

    am March 1 2010 @ 8:18 am

    Amaratii , saracii ( lenesii)…. sau cum vreti sa le ziceti poti sa-i ajuti toata viata… nu rezolvati nimic si stiti de ce? Sunt vesnic invidiosi pe cei care au, niciodata nu vor fi multumiti. verificati si vedeti ca nu se mai multumesc cu putin. Nu se multumesc doar cu invidia , vor fii primi care fac rau celor care i-au ajutat.Nu se merita sa faci bine in Romania.. eu am invatat pe pielea mea.

  61. Popescu Mihai said

    am March 3 2010 @ 7:30 am

    Sint un abonat si cititor al articolelor dumneavoastra.
    Mai de mult, am cerut un sfat al dumneavoastra pe care l-am si primit, facand intocmai si iesit frumos din situatie.
    Am multumit pentru acel sfat si niciodata nu mi-a trecut prin cap sa “multumesc” prin jigniri.
    Intradevar, exista si gunoaie umane…acest lucru ma face sa spun ca imi este rusine ca sint roman.
    Dati in spate astfel de comentarii. Nu puneti la suflet. Majotitatea din noi trec prin lucruri din astea si nu este bine sa ne stricam zilele din cauza lor.

  62. dany said

    am March 3 2010 @ 9:41 pm

    BUNA SEARA D-UL URBAN,

    REFERITOR LA GUNOAIELE DE MAI SUS LA CARE VA REFERITI ,VA DAU DREPTATE, DAR SA SPUNETI CA ACESTE GUNOAIE V-AU SCRIS DE LA ADRESA MEA DE EMAIL(andreeadany@hotmail.com) SI SA O SPUNETI LA TOTI M-A DERANJAT FOARTE MULT SI VA ROG SA VA CERETI SCUZE.EU V-AM SCRIS IN DATA 29.01.2010 TOT CU NICK-UL DANY IN SINGURA MEA PROBLEMA CARE V-AM SCRIS ATUNCI ,ATI PUS TITLUL(Ce acte trebuie sa prezinte firmele de recuperari angajate de compania de leasing, cand iau contact cu clientul)INTELEGETI-ALA SINT EU SI NU AM NICI UN MOTIV SA VA SCRIU ASEMENEA TIMPENII.EU URMARESC SITE-UL DUMNEAVOASTRA DE APROAPE 2 ANI INAINTE DE AVEA PROBLEME.CE AU SCRIS AICI ,UNII CRED CA SE PRICEP LA CALCULATOARE MA REFER LA IP .EU SINT IN SPANIA REZIDENT ,AM ABONAMENT LA VODAFONE STAU IN PROVINCIA CASTELLON,NU INTELEG CUM DEDUCETI CA DE LA ACEEASI ADRESA DE EMAIL ATI PRIMIT ACELE MESAJE .NUMELE MEU REAL ESTE ACELASI CARE V-AM SCRIS PRIMA OARA SI NU AM DE CE SA MA ASCUND ASTEPT RASAPUNS ,CU RESPECT DANY.

  63. Ia uitati ce am primit ! said

    am March 4 2010 @ 2:26 pm

    Dvs. sa va cereti scuze mai ales ca observ cu suprindere ca aveti alt IP decat cel indicat de mine in material

    Delivered-To: iulian.urban@gmail.com
    Received: by 10.239.167.20 with SMTP id d20cs25788hbe;
    Thu, 4 Mar 2010 00:19:41 -0800 (PST)
    Received: by 10.220.116.129 with SMTP id m1mr5979555vcq.127.1267690780840;
    Thu, 04 Mar 2010 00:19:40 -0800 (PST)
    Return-Path:
    Received: from snt0-omc1-s24.snt0.hotmail.com (snt0-omc1-s24.snt0.hotmail.com [65.55.90.35])
    by mx.google.com with ESMTP id 34si19328567vws.11.2010.03.04.00.19.40;
    Thu, 04 Mar 2010 00:19:40 -0800 (PST)
    Received-SPF: pass (google.com: domain of andreeadany@hotmail.com designates 65.55.90.35 as permitted sender) client-ip=65.55.90.35;
    Authentication-Results: mx.google.com; spf=pass (google.com: domain of andreeadany@hotmail.com designates 65.55.90.35 as permitted sender) smtp.mail=andreeadany@hotmail.com
    Received: from SNT133-W57 ([65.55.90.9]) by snt0-omc1-s24.snt0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.3959);
    Thu, 4 Mar 2010 00:19:27 -0800
    Message-ID:
    Return-Path: andreeadany@hotmail.com
    Content-Type: multipart/alternative;
    boundary=”_a940bb98-6eb3-43a5-b666-111d6610020f_”
    X-Originating-IP: [212.166.227.143]
    From: dragoi danut
    To:
    Subject: GUNOAIELE DIN RO
    Date: Thu, 4 Mar 2010 09:19:27 +0100
    Importance: Normal
    MIME-Version: 1.0
    X-OriginalArrivalTime: 04 Mar 2010 08:19:27.0678 (UTC) FILETIME=[682B45E0:01CABB73]

    –_a940bb98-6eb3-43a5-b666-111d6610020f_
    Content-Type: text/plain; charset=”iso-8859-2″
    Content-Transfer-Encoding: 8bit

    SA V A FIE RUSINE !
    Iulian Urban

    ———- Forwarded message ———-
    From: dragoi danut
    Date: 2010/3/4
    Subject: GUNOAIELE DIN RO
    To: iulian.urban@gmail.com

    BUNA ZIUA D-UL URBAN,
    REFERITOR LA GUNOAIELE DE MAI SUS LA CARE VA REFERITI ,VA DAU DREPTATE, DAR SA SPUNETI CA ACESTE GUNOAIE V-AU SCRIS DE LA ADRESA MEA DE EMAIL(andreeadany@hotmail.com) SI SA O SPUNETI LA TOTI M-A DERANJAT FOARTE MULT SI VA ROG SA VA CERETI SCUZE.EU V-AM SCRIS IN DATA 29.01.2010 TOT CU NICK-UL DANY IN SINGURA MEA PROBLEMA CARE V-AM SCRIS ATUNCI ,ATI PUS TITLUL(Ce acte trebuie sa prezinte firmele de recuperari angajate de compania de leasing, cand iau contact cu clientul)INTELEGETI-ALA SINT EU SI NU AM NICI UN MOTIV SA VA SCRIU ASEMENEA TIMPENII.EU URMARESC SITE-UL DUMNEAVOASTRA DE APROAPE 2 ANI INAINTE DE AVEA PROBLEME.CE AU SCRIS AICI ,UNII CRED CA SE PRICEP LA CALCULATOARE MA REFER LA IP .EU SINT IN SPANIA REZIDENT ,AM ABONAMENT LA VODAFONE STAU IN PROVINCIA CASTELLON,NU INTELEG CUM DEDUCETI CA DE LA ACEEASI ADRESA DE EMAIL ATI PRIMIT ACELE MESAJE .NUMELE MEU REAL ESTE ACELASI CARE V-AM SCRIS PRIMA OARA SI NU AM DE CE SA MA ASCUND ASTEPT RASAPUNS.

    CU RESPECT DANY !

  64. INCORUPTIBILUL said

    am July 1 2010 @ 2:37 pm

    CINE ESTE DE FAPT FRANCISC TOBA?

    Partea I
    Aceste date va sunt puse la dispozitie ca urmare a postarilor lui Toba pe site-ul propriu Semperfidelis, care demonstreaza inca o data perversitatea acestui individ lipsit de scrupule.
    Cat despre Federatia despre care se face vorbire acolo o sa revin cu aspecte inedite legate de un adevarat puci pus la cale acolo. Pana atunci o intrebare pentru generalul Degeratu: de ce nu ati fost prezent la lucrarile conventiei? Va fost rusine sau frica? Sa nu va dat voie Savoiu – seful dumneavoastra?
    CAND MINTE SI CAND SPUNE ADEVARUL FRANCISC TOBA

    Declaratie din 26 februarie 2010 la Conferinta de presa a Federatiei Militarilor din Romania:
    La rindul sau, vicepresedintele Federatiei, Francisc Toba, si-a exprimat increderea ca ministrul Apararii Nationale, Gabriel Oprea, va acorda atentie subiectului „pensii militare“ mai ales ca „este primul ministru legat sufleteste de la conducerea ministerului“.
    „Domnul general Oprea pina la urma vine din Armata si el poate este primul ministru mai legat sufleteste – dupa ultimul militar de cariera de la conducerea ministerului, domnul general Spiroiu – si este cel mai apropiat de spiritul militar fiind un om care a imbracat haina militara“, a adaugat Toba.
    În opinia membrilor Federatiei, Guvernul a reusit doar sa tulbure linistea a mii si mii de pensionari, iar legea pensiilor, in forma actuala, nu este decit o „tratare diletantista“.
    „Noi vom incerca, apelind la toate formele legale, sa aducem la cunostinta parlamentarilor observatiile noastre. Exista o legislatie in acest domeniu atit la nivel national, cit si la nivel internatio-nal. ÃŽn mod intentionat, credem noi, politicul face o confuzie, punind in aceeasi oala fortele armate (…) cu celelalte categorii socio-profesionale. Se confunda veniturile militarilor care se numesc solda cu veniturile rea-lizate de alte categorii socio-profesionale“, a adaugat Francisc Toba.

    Ultimele ?tiri

    Scris de Simona Fica – Exploziv News
    Miercuri, 02 Septembrie 2009 11:46
    Un grup format din fosti si actuali agenti, unii dintre ei tradatori din Serviciile Secrete si Armata, incearca sa infiltreze si ia sub control, prin santaj si trafic de informatii secrete, ramuri ale principalelor servicii de informatii din Romania. Artizanii – sau cel putin interfata vizibila a operatiunii – sunt Daniela Bodisz Toba si Francisc Toba, interpusii in comert ilegal cu explozibil de tip C4 – interzis in UE si SUA – fostului premier Calin Popescu Tariceanu si a generalului-ghips, Victor Atanasie Stanculescu.
    In culise, cuplul penal Toba-Bodisz, cu complicitatea unei vaste echipe de cadre tradatoare, incearca acapararea si/sau infiltrarea celor mai importante Servicii Secrete din tara. Inca din anul 2004, Toba, Bodisz si Oprea lucrau la un proiect, prezentat Parlamentului, dar refuzat de senatori, intitulat “Autoritatea Nationala a Resurselor de Securitate”, prin care Oprea si Toba incercau sa “renuveleze” SRI-ul. Mai exact, asa cum este stipulat in proiect, sa IL DESFIINTEZE! Aceleasi personaje sunt asociate si altui proiect, continuator al primului, dar in care cereau, in plus, “trecerea STS in subordinea directa a primului-ministru”. Ei cer, de asemenea: “scoaterea, din Legea Sigurantei Nationale, a articolului referitor la spionajul economic si industrial”.

    Cuplu penal infiltrat in servicii

    Daniela Bodisz si sotul ei Francisc Toba (foto) reprezinta un cuplu ciudat, constituit pe baza unor interese ce depasesc cu mult sfera intereselor de partid. Ambii sunt cadre, ea maior activ, el colonel in rezerva, si au infiintat un sereleu de spionaj in Romania, fiind implicati in afaceri de santaj si furt de informatii secrete de stat. Daniela Bodisz este banuita de mult ca ar fi de fapt agenta a serviciilor de spionaj. E unguroaica, infiltrata in prezent in Serviciul de Telecomunicatii Speciale dupa ce si-a facut stagiul si s-a preumblat si prin alte institutii militare.

    Surprinzator este faptul ca, desi Serviciul de Informatii Externe a facut rapoarte despre activitatea de spionaj a lui Bodisz, femeia fiind in atentia lor inca din anul 2000, ea a fost infiltrata, cu ajutorul unor generali de armata, fosti sefi de stat major si apropiati ai PNL-ului, in structuri secrete importante precum MApN, SPP si STS, de unde a sustras documente secrete, dintre care unele au fost livrate, la vedere, pe internet.

    Sotul unguroaicei, cercetat pentru crima in Dosarul Revolutiei, Francisc Toba, este co-initiator, alaturi de liberalul Marius Oprea, intr-un asa-zis proiect de Securitate Nationala in care cei trei cer nici mai mult, nici mai putin decat “desfiintarea Serviciului Roman de Informatii” si trecerea STS in subordinea directa a primului-ministru”, pe de o parte, iar pe de alta parte, “scoaterea, din Legea Sigurantei Nationale, a articolului referitor la spionajul economic si industrial”.

    Daniela Bodisz Toba, Cicciolina din STS

    Desi este maior in cadrul Serviciului de Telecomunicatii Speciale (STS), Daniela Bodisz Toba (cea care a furat, pe vremea cand lucra in SPP, mai multe documente ultrasecrete, fiind acuzata de serviciul respectiv de inalta tradare si incalcare a sigurantei nationale), apare ca patroana si membra in consiliul de administratie (intr-o suveica de firme de pe cuprinsul intregii tari), care, la randul sau sunt controlate de locotenentii lui Tariceanu sau chiar de el insusi.

    Incompatibilitatea lui Bodisz, vizavi de gradul pe care il are acum intr-un serviciu secret si pozitia sa in sereleurile respective nu este aspectul cel mai important, in ceea ce priveste infractiunile savarsite, de-a lungul timpului de ea si sotul sau, Francisc Toba.

    Avertizori din mai multe institutii au dezvaluit reporterilor EXPLOZIV-NEWS traseul Danielei Bodisz Toba, cea care a ajuns sa lucreze, pe rand, in toate aceste structuri. De unde a plecat, de fiecare data, cu cate o amintire sterpelita de prin serverele si fisetele institutiilor in cauza.

    Primul sau loc de munca, in 1996, a fost in Guvern, intr-un departament in care informatiile stocate pe computere erau considerate “Strict Secret”. A fost concediata, deoarece era banuita ca se interesa de anumite documente, in scopul scoaterii lor din institutia guvernamentala.

    Mata Hari de Dambovita

    In loc sa i se intocmeasca dosar penal, ea a ajuns, spun surse din cadrul DGIA, prin intermediul unui general “sensibil” la farmecele ei, direct la Ministerul Apararii. Pe care l-a parasit, in anul 2003, in acelasi mod, aterizand la Servicul de Protectie si Paza. A fost expulzata si de aici, cu scandal.

    Un aspect interesant este faptul ca, in momentul incadrarii in SPP, Bodisz, sfatuita de Francisc Toba, actualul sau sot si partener in ale spionajului, a ascuns faptul ca lucrase in MApN ca ofiter, ea ascunzandu-si livretul militar, pentru a obtine un grad superior celui avut in Armata, in scopul incadrarii sale direct in serviciul operativ al SPP.

    In paralel cu activitatea din servicii a Danielei, sotul sau, in 2004, era numit director general la Romaero. A fost momentul in care Toba s-a “imprietenit” cu Tariceanu. Mai exact, desi se afla sub aripa PSD-ului, Francisc Toba (inculpat pentru infractiunea de omor cu premeditare in dosarul revolutiei din Sibiu), a batut palma cu actualul prim-ministru, cedandu-i, din proprietatea Romaero, un spatiu in valoare de 3 miliarde de lei (la acea vreme), initial pentru folosirea acestuia ca expozitie automobilistica organizata de Tariceanu.

    Toba-Bodisz-Stanculescu =spionaj prin Semper Fidelis

    Un ONG de apartament, patronat de inculpati din dosarul Revolutiei din ‘98 si condus de controversatul general Victor Athanasie Stanculescu, “concureaza” SIE, SRI, SPP si STS, fara ca CSAT sa aiba habar ca, pe teritoriul Romaniei, generalul a trecut de la afaceri cu armament la spionaj si contraspionaj. ”Cuibul” spionilor particulari se afla intr-o locatie pe usa careia scrie “Semper Fidelis”. Asociat cu generalui-ghips se afla un personaj acuzat de un servicu secret oficial de furt de documente clasificate. Asociatia Proiect Semper Fidelis (APFS), fondata de Daniela Bodisz Toba si sotul sau, Francisc (inculpat initial in dosarul Revolutia din 1989, dar scos basma curata de procurorul Dan Voinea), alaturi de celebrul general Victor Athanasie Stanculescu, este – stupoare! – un serviciu secret “privat!”, asa cum reiese atat din statutul sau, cat mai ales din informatiile furnizate de site-ul “institutiei”.

    Tradare la SPP

    Inainte de inscrierea “legala” a acestei asociatii, in 2005, SPP a depus o plangere penala impotriva Danielei Bodisz Toba, co-fondatoarea de mai tarziu a oranizatiei APFS. Mai exact, la data de 06.05.2005, reprezentantii Serviciului de Protectie si Paza au formulat “plangere penala, solicitand efectuarea de cercetari fata de faptuitoarea Bodizs (Toba) Daniela Iuliana, invocand savarsirea de catre aceasta din urma a unor fapte care intereseaza siguranta statului”.

    Vinovatul e … nevinovat!

    Desi reprezentantii SPP au demonstrat – cu probe! – ca Daniela Bodisz Toba, si ea fosta angajata a SPP, a sustras din serviciul respectiv documente cu caracter strict secret, pe care ulterior demiterii sale din SPP le-a facut publice pe internet, procurorul Marian Delcea de la DIICOT Bucuresti a dat NUP dosarului 598D/P/2005. Si asta, abia in 2007, in timp ce si reprezentantii SIE constatau, la randul lor, ca “faptuitoarea a facut publice documente cu caracter secret, ce vizeaza siguranta nationala si in a carei posesie nu stie nimeni cum au intrat”. Iata ce scria Delcea intr-o Rezolutie reprezentand o nedisimulata bataie de joc pe care o manifesta la adresa serviciilor secrete ale Romaniei: “Din economia actului de sesizare si a inscrisurilor depuse rezulta ca, anterior datei de 12.04.2005, faptuitoarea a constituit pe Internet un site numit http://www.semperfidelis.ro, prin intermediul caruia a adus la cunostinta publicului informatii ce reprezentau secret de serviciu”.

    SRI cere demiterea agentei maghiare Bodisz din STS

    SRI cere demiterea Danielei Bodisz Toba din STS si deferirea ei justitiei, alaturi de sotul sau, Francisc Toba, cei doi facandu-se vinovati de conspirare împotriva statului român si a interesului national. Un raport al S.R.I. arata ca „Marea Loja Nationala din România, condusa de Marele Maestru Eugen Ovidiu Chirovici, este o creatie a serviciilor secrete ruse realizata cu sprijinul direct a criptocomunistilor români” si de asemenea ca „Masoneria româna a Kremlinului este o organizatie secreta para-politica, bine ancorata în toate zonele societatii românesti, de la administratie diplomatie si biserica, pana la… SemperFidelis, sereleul de spionaj al grupului infractional Francisc Toba – Daniela Bodisz.

    Prin aderarea la grupurile înfractionale organizate sub „Cupola” M.L.N.R., Francisc Toba si Daniela Bodisz au adus atingere sigurantei nationale, facându-se vinovati de conspirare împotriva statului român si a interesului national” – se arata in raportul principalului serviciu secret al Romaniei.

    Ca urmare, se impune de la sine concedierea imediata a Danielei Bodisz- Toba din Serviciul de Telecomunicatii Speciale si deferirea ei justitiei.

    Familia Toba are antecedente penale. Nu o spunem noi, ci insusi procurorul miltar, generalul Dan Voinea care, la 19 ani de la evenimentele din decembrie 1989, rupe tacerea si afirma ca Toba este un criminal: „Anchetatorii au stabilit, prin rechizitoriu, ca Francisc Toba, cel care acum este patron de serviciu de spionaj privat, s-a dovedit a fi organizatorul, in decembrie ’89, al „lagarului” de la Sibiu, unde au fost sechestate aproape 600 de persoane, printre care si comandantii Securitatii si Militiei.

    Totodata, procurorii militari l-au acuzat pe Toba si de implicare in distrugerea a 96 de imobile, uciderea a 93 de persoane si ranirea altor 218.

    Din ordinul nelegal al lui Francisc Toba, in 22 decembrie 1989, au fost arestate peste 400 de cadre ale Ministerului de Interne si Securitatii, precum si peste 200 de civili din Sibiu, iar locuintele considerate “cuiburi de teroristi” au fost distruse cu tunurile.

    Francisc Toba, la acea data capitan, este acuzat de tratamente neomenoase si tentativa de omor, pentru ca a luat ranitii din spital, unitate pe care Toba avea misiunea s-o apere, si i-a dus la bazin, doi dintre acestia – un ofiter din Militie si unul din Securitate murind pentru ca nu a beneficiat de asistenta medicala.

    Potrivit procurorilor militari, mai multe persoane au fost impuscate din elicoptere, la ordinul lui Toba. Persoanele retinute pe strada sau ranitii luati din spital au fost dusi in sala de gimnastica a UM 01512, unde au fost dezbracate si legate la maini cu sfoara. De fapt, sala de sport era locul de triere a arestatilor, ei fiind incarcerati in sala bazinului de inot al unitatii.

    O parte din arestati au stat in bazinul golit de apa pana la data de 24 ianuarie 1990. Ei au fost in permanenta amenintati cu moartea, iar unii chiar au fost impuscati de Toba pentru ca au incercat sa evadeze, sustin anchetatorii.

    Francisc Toba a fost acuzat de omor cu intentie indirecta, instigare la omor deosebit de grav, distrugere calificata, participatiune improprie la omor deosebit de grav, neglijenta in serviciu si tratamente neomenoase. Bilantul victimelor lui Francisc Toba a fost cutremurator: 108 morti si 172 de raniti”.

    „La Sibiu, Nicusor Ceausescu avea o casa care a fost ornamentata si cu obiecte de arta de la Bruckental. Bun. Francisc Toba asta, dosarul Sibiu, eu l-am trimis în judecata. Eu l-am trimis în judecata pentru crime si furaciuni.

    Da, deci a furat si au fost gasite la el acasa obiecte din casa lui Ceausescu, cele provenite de la Bruckental. Bine mersi a fost pus inclusiv director la tot felul, director general, reprezentantul României nu stiu unde, desi este infractor cu acte. Are dosar pentru furaciuni si crime…”, mai declara procurorul Voinea.

    Comentarii
    mihai
    +1

    d-na Toba-Bodisz nu este decat o femeie de conditie proasta care se culca cu foarte multe cadre militare pentru a obtine anumite avantaje. A fost amanta generalului Chelaru care a recomandat-o la S.P.P.. La S.P.P. n-a facut decat prostii, fapt pentru care a fost marginalizata, motiv pentru care si-a dat demisia. Dupa ce i-a “pus coarne ” lui Toba Francisc, o mediocritate de om, incerca sa para o femeie neprihanita.

    TARICEANU vrea sa puna mana pe Serviciile Secrete

    Written by Administrator
    Apr 16, 2008 at 11:48 PM
    Un grup format din fosti si actuali agenti, unii dintre ei tradatori din Serviciile Secrete si Armata, incearca sa infiltreze si ia sub control, prin santaj si trafic de informatii secrete, ramuri ale principalelor servicii de informatii din Romania. Artizanii – sau cel putin interfata vizibila a operatiunii – sunt Daniela Bodisz Toba si Francisc Toba, interpusii lui Calin Popescu Tariceanu. Primul-ministru liberal este asociat cu cei doi alaturi de Marius Oprea, consilierul sau pe probleme de securitate, caruia i-a fost refuzat certificatul ORNISS.
    In culise, primul-ministru liberal, cu complicitatea unei vaste echipe de cadre tradatoare, incearca acapararea si/sau infiltrarea celor mai importante Servicii Secrete din tara. Inca din anul 2004, Toba, Bodisz si Oprea lucrau la un proiect, prezentat Parlamentului, dar refuzat de senatori, intitulat “Autoritatea Nationala a Resurselor de Securitate”, prin care Oprea si Toba incercau sa “renuveleze” SRI-ul. Aceleasi personaje sunt asociate si altui proiect, continuator al primului, dar in care cereau, in plus, “trecerea STS in subordinea directa a primului-ministru”.
    Cuplu penal infiltrat in servicii
    Daniela Bodisz si sotul ei Francisc Toba (foto) reprezinta un cuplu ciudat, constituit pe baza unor interese ce depasesc cu mult sfera intereselor de partid. Ambii sunt cadre, ea maior activ, el colonel in rezerva, si au infiintat un sereleu de spionaj in Romania, fiind implicati in afaceri de santaj si furt de informatii secrete de stat. Daniela Bodisz este banuita de mult ca ar fi de fapt agenta a serviciilor de spionaj. E unguroaica, infiltrata in prezent in Serviciul de Telecomunicatii Speciale dupa ce si-a facut stagiul si s-a preumblat si prin alte institutii militare. Surprinzator este faptul ca, desi Serviciul de Informatii Externe a facut rapoarte despre activitatea de spionaj a lui Bodisz, femeia fiind in atentia lor inca din anul 2000, ea a fost infiltrata, cu ajutorul unor generali de armata, fosti sefi de stat major si apropiati ai PNL-ului, in structuri secrete importante precum MApN, SPP si STS, de unde a sustras documente secrete, dintre care unele au fost livrate, la vedere, pe internet. Sotul unguroaicei, cercetat pentru crima in Dosarul Revolutiei, Francisc Toba, este co-initiator, alaturi de liberalul Marius Oprea, intr-un asa-zis proiect de Securitate Nationala in care cei trei cer nici mai mult, nici mai putin decat “desfiintarea Serviciului Roman de Informatii” si ãtrecerea STS in subordinea directa a primului-ministru Tariceanu”, pe de o parte, iar pe de alta parte, “scoaterea, din Legea Sigurantei Nationale, a articolului referitor la spionajul economic si industrial”.
    Daniela Bodisz Toba, Cicciolina din STS
    Desi este maior in cadrul Serviciului de Telecomunicatii Speciale (STS), Daniela Bodisz Toba (cea care a furat, pe vremea cand lucra in SPP, mai multe documente ultrasecrete, fiind acuzata de serviciul respectiv de inalta tradare si incalcare a sigurantei nationale), apare ca patroana si membra in consiliul de administratie (intr-o suveica de firme de pe cuprinsul intregii tari), care, la randul sau sunt controlate de locotenentii lui Tariceanu sau chiar de el insusi. Incompatibilitatea lui Bodisz, vizavi de gradul pe care il are acum intr-un serviciu secret si pozitia sa in sereleurile respective nu este aspectul cel mai important, in ceea ce priveste infractiunile savarsite, de-a lungul timpului de ea si sotul sau, Francisc Toba. Avertizori din mai multe institutii au dezvaluit reporterilor ZIARUL traseul Danielei Bodisz Toba, cea care a ajuns sa lucreze, pe rand, in toate aceste structuri. De unde a plecat, de fiecare data, cu cate o amintire sterpelita de prin serverele si fisetele institutiilor in cauza. Primul sau loc de munca, in 1996, a fost in Guvern, intr-un departament in care informatiile stocate pe computere erau considerate “Strict Secret”. A fost concediata, deoarece era banuita ca se interesa de anumite documente, in scopul scoaterii lor din institutia guvernamentala.
    Mata Hari de Dambovita
    In loc sa i se intocmeasca dosar penal, ea a ajuns, spun surse din cadrul DGIA, prin intermediul unui general “sensibil” la farmecele ei, direct la Ministerul Apararii. Pe care l-a parasit, in anul 2003, in acelasi mod, aterizand la Servicul de Protectie si Paza. A fost expulzata si de aici, cu scandal. Un aspect interesant este faptul ca, in momentul incadrarii in SPP, Bodisz, sfatuita de Francisc Toba, actualul sau sot si partener in ale spionajului, a ascuns faptul ca lucrase in MApN ca ofiter, ea ascunzandu-si livretul militar, pentru a obtine un grad superior celui avut in Armata, in scopul incadrarii sale direct in serviciul operativ al SPP. In paralel cu activitatea din servicii a Danielei, sotul sau, in 2004, era numit director general la Romaero. A fost momentul in care Toba s-a “imprietenit” cu Tariceanu. Mai exact, desi se afla sub aripa PSD-ului, Francisc Toba (inculpat pentru infractiunea de omor cu premeditare in dosarul revolutiei din Sibiu), a batut palma cu actualul prim-ministru, cedandu-i, din proprietatea Romaero, un spatiu in valoare de 3 miliarde de lei (la acea vreme), initial pentru folosirea acestuia ca expozitie automobilistica organizata de Tariceanu.
    ZIARUL – Publicat la: 2008-04-14 în categoria Actualitate | Autor: Simona Fica

    Francisc Tob? candideaz? la Senat într-un colegiu din Maramure?
    de MEDIAFAX | 26 septembrie 2008

    Fostul lider al PSD Sibiu, Francisc Tob?, implicat în dosarul Revolu?iei de la Sibiu, fost director al Romaero ?i fost consilier al lui Adrian N?stase a fost nominalizat de organiza?ia jude?ean? a PSD Maramure? pe lista candida?ilor pentru colegiile uninominale din jude?.
    Propunerea lui Francisc Tob? pentru Senat a fost o surpriz?, întrucât numele lui nu era vehiculat, anterior, ca posibil candidat, transmite corespondentul MEDIAFAX. Tob? a spus c? a acceptat propunerea de a candida la Senat în colegiul Codru-Chioar-L?pu? pentru c? el crede c? are ?anse ?i poate câ?tiga, chiar dac? nu a avut nicio leg?tur? cu jude?ul.

    ***
    TERGIVERSARE Acuzatii Aurel Dragomir si Francisc Toba mai pot sta linistiti o vreme
    Dosarul revolutiei de la Sibiu,
    restituit procurorilor
    Dosarul privind evenimentele din decembrie ‘89 de la Sibiu a fost restituit procurorilor vineri, dupa ce timp de trei ani magistratii s-au contrazis asupra competentei lor de a judeca faptele de tratamente neomenoase pentru care au fost acuzati colonelul Aurel Dragomir si locotenent-colonelul Francisc Toba. Curtea Suprema de Justitie a hotarat restituirea Sectiei Parchetelor Militare a dosarului revolutiei de la Sibiu. Avocatii partilor incriminate sustin ca judecatorii Tribunalului Bucuresti sau Curtii Militare de Apel „nu sunt competenti sa judece infractiunea de tratamente neomenoase, intrucat acestea ar privi doar fapte comise pe timp de razboi“. In rechizitoriu, procurorii militari au stabilit ca Aurel Dragomir s-a dovedit a fi organizatorul in decembrie ‘89, al „lagarului“ de la Sibiu, unde au fost sechestrate aproape 600 de persoane, printre care si comandantii Securitatii si Militiei. Magistratii au dovedit ca Dragomir este implicat in distrugerea a 96 de imobile, uciderea a 93 de persoane si ranirea altor 218, din ordinul caruia au fost operate peste 400 de arestari de cadre ale Ministerului de Interne si Securitatii si 200 de civili, iar locuintele considerate „cuiburi de teroristi“ au fost distruse cu tunurile. In acele zile fierbinti, potrivit anchetatorilor, numeroase persoane au fost impuscate din elicoptere, la ordinul colonelului Dragomir iar oamenii retinuti pe strada sau ranitii luati din spital au fost dusi in sala de gimnastica a UM 01512 (locul de triere a arestatilor), unde au fost dezbracati si legati la maini cu sfoara. Bazinul de inot al unitatii a devenit o baie de sange pentru cei care indrazneau sa spuna ceva sau sa evadeze. Colonelul Dragomir, a fost acuzat de instigare la omor deosebit de grav, distrugere calificata, omor cu intentie indirecta, participatiune improprie la omor deosebit de grav, neglijenta in serviciu si tratamente neomenoase. Francisc Toba, la acea data capitan, este acuzat de tratamente neomenoase si tentativa de omor, pentru ca ar fi lasat soldatii lui Dragomir sa ia ranitii din spital, unitate pe care Toba avea misiunea s-o apere. Alaturi de cei doi, a mai fost trimis in judecata colonelul Gheorghe Moise, fostul comandant de TAB, invinuit de omor calificat, pentru ca a tras in manifestanti, ucigand doi dintre acestia.
    ***
    Neintelegerile din interiorul PSD Maramures, dar si dintre social-democrati si conservatori au facut ca liderii de la centru sa impuna un candidat mai mult decat controversat la alegerile parlamentare din 30 noiembrie – pentru colegiul Codru-Chioar si Lapus de la Senat. Anuntul a fost facut de presedintele PSD Baia Mare, Mircea Dolha, chiar cu o zi inainte sa aiba loc doua importante sedinte politice ale organizatiei judetene de partid, care au ca scop tocmai nominalizarea si votarea candidatilor la uninominale. Conferinta judeteana PSD Maramures a fost convocata pentru azi, 25 septembrie, iar la ea se asteapta sa fie… taiata pisica-n doua – cum se spune.

    Candidatul surpriza este Francisc Toba, un fost deputat PDSR de Sibiu in legislatura 1992-1996, fost consilier al premierului Adrian Nastase, fost director al Romaero si Nitramonia, dar, potrivit unora, si un apropiat al actualului prim-ministru, Calin Popescu Tariceanu. Francisc Toba, ofiter in rezerva, a activat multa vreme in structurile ministerului apararii si a fost judecat, in calitate de capitan la UM 01598 Marsa, ca in timpul evenimentelor din decembrie ’89 de la Sibiu a savarsit infractiunea de tentativa de omor.

    Legaturile lui Francisc Toba cu Maramuresul nu exista ori cel putin acestea nu s-au derulat in public, pentru ca pana la Mircea Dolha nimeni nu i-a rostit numele in public, cu atat mai mult nu a existat nicio informatie privitoare la o eventuala candidatura a acestuia. Singurul de care s-a pomenit a fost senatorul Cristian Diaconescu, vicepresedinte si purtator de cuvant al PSD. Liderul PSD Baia Mare, Mircea Dolha, a aratat ca Diaconescu va candida intr-un colegiu din Bucuresti, localitate in care a si candidat pentru postul de primar general la alegerile din iunie 2008.

    Noul candidat, scos din maneca de PSD, a fost chiar in primavara acestui an in Baia Mare, dar in calitate de presedinte al Federatiei Romane de Snooker. In perioada 15-19 mai 2008 a avut loc un concurs de snooker, la care au fost prezenti Francisc Toba – presedintele FRS, generalul Victor Atanasie Stanculescu – presedinte onorific FRS, dar si mai cunoscutul Marius Ancuta – vicepresedintele federatiei si comentator al postului de telviziune Eurosport. Snooker-ul nu este singura pasiune a lui Francisc Toba, care este practicant de arte martiale, karate stilul shotokan, avand centura neagra 4 dan.

    Neintelegerile din interiorul PSD Maramures, dar si dintre social-democrati si conservatori au facut ca liderii de la centru sa impuna un candidat mai mult decat controversat la alegerile parlamentare din 30 noiembrie – pentru colegiul Codru-Chioar si Lapus de la Senat. Anuntul a fost facut de presedintele PSD Baia Mare, Mircea Dolha, chiar cu o zi inainte sa aiba loc doua importante sedinte politice ale organizatiei judetene de partid, care au ca scop tocmai nominalizarea si votarea candidatilor la uninominale. Conferinta judeteana PSD Maramures a fost convocata pentru azi, 25 septembrie, iar la ea se asteapta sa fie… taiata pisica-n doua – cum se spune.

    Candidatul surpriza este Francisc Toba, un fost deputat PDSR de Sibiu in legislatura 1992-1996, fost consilier al premierului Adrian Nastase, fost director al Romaero si Nitramonia, dar, potrivit unora, si un apropiat al actualului prim-ministru, Calin Popescu Tariceanu. Francisc Toba, ofiter in rezerva, a activat multa vreme in structurile ministerului apararii si a fost judecat, in calitate de capitan la UM 01598 Marsa, ca in timpul evenimentelor din decembrie ’89 de la Sibiu a savarsit infractiunea de tentativa de omor.

    Legaturile lui Francisc Toba cu Maramuresul nu exista ori cel putin acestea nu s-au derulat in public, pentru ca pana la Mircea Dolha nimeni nu i-a rostit numele in public, cu atat mai mult nu a existat nicio informatie privitoare la o eventuala candidatura a acestuia. Singurul de care s-a pomenit a fost senatorul Cristian Diaconescu, vicepresedinte si purtator de cuvant al PSD. Liderul PSD Baia Mare, Mircea Dolha, a aratat ca Diaconescu va candida intr-un colegiu din Bucuresti, localitate in care a si candidat pentru postul de primar general la alegerile din iunie 2008.

    Noul candidat, scos din maneca de PSD, a fost chiar in primavara acestui an in Baia Mare, dar in calitate de presedinte al Federatiei Romane de Snooker. In perioada 15-19 mai 2008 a avut loc un concurs de snooker, la care au fost prezenti Francisc Toba – presedintele FRS, generalul Victor Atanasie Stanculescu – presedinte onorific FRS, dar si mai cunoscutul Marius Ancuta – vicepresedintele federatiei si comentator al postului de telviziune Eurosport. Snooker-ul nu este singura pasiune a lui Francisc Toba, care este practicant de arte martiale, karate stilul shotokan, avand centura neagra 4 dan.

    Francisc Toba – Curriculum Vitae
    1992-1996 – deputat, in circumscriptia electorala nr.33 Sibiu
    Date biografice: nascut in 23 iunie 1953, Deta, judetul Timis; trei copii; recasatorit

    Experienta profesionala si politica
    1979- 1988: ofiter inginer in cadrul M.Ap.N., Directia Generala a Inzestrarii, comisia militara de receptie din Resita (Uzina Constructoare de Masini, Combinatul Siderurgic si Uzina Mecanica).
    1988-1989: ofiter inginer in cadrul Poligonului de Cercetari al Armatei, Jegalia.
    1989: ofiter inginer la Baza de Rachete Operativ Tactice, Marsa, judetul Sibiu.
    1990: la cerere, trecerea in rezerva cu gradul de maior
    1990-1992: diferite functii in judetul Sibiu, inclusiv in CPUN.
    1992-1996: deputat PDSR de Sibiu, in cadrul Comisiei de aparare, ordine publica si siguranta nationala. Initiatorul (1994) legii Serviciului de Telecomunicatii Speciale, care este promulgata in anul 1996.
    1996- 1997: consilier diplomatic in cadrul Misiunii Permanente de pe langa organismele internationale, OSCE, Viena.
    1997- 2001: consilier la Consiliul National al PDSR, cabinetul prim-vicepresedintelui Adrian Nastase, pe probleme de securitate nationala. Este intervalul in care nu detine nici o functie politica, isi elaboreaza teza de doctorat si coordoneaza Consiliul Consultativ al partidului pentru securitate.
    1999: avansat in rezerva la gradul de colonel.
    2001- 2003: director general al SC ROMAERO SA, obtinerea unei HG prin care societatea devine Centru national de reparatii si intretinere a avioanelor Hercules ale armatei. La eliberarea din functie portofoliul de comenzi si contracte insuma 70 milioane de dolari pentru urmatorii cinci ani.
    2003- 2004: director general la SC NITRAMONIA SA. A plecat prin demisie, intrucat nu a acceptat planul de afaceri al proprietarului american, care isi propunea practic sa taie combinatul.
    Din mai 2004: a infiintat, impreuna cu firma Gruppo Gorla din Milano, Italia, societatea Blueteam Ecologic SRL. Detine functia de director general.

    CAM LIPSESTE O PERIOADA MULT PREA INTUNECATA DIN CV – DE CE NU SPUNE SI CA A FOST INFORMATOR CU ACTE AL CI?!? SI IN CE CALITATE A APARUT IN SIBIU IN TIMPUL REVOLUTIEI???

    “Francisc Toba, consilierul lui Adrian Nastase, a furat la Revolutie”
    11 Decembrie 2006
    Dezvaluiri inedite, despre furturile din acele zile.

    – Adevarul are informatii ca in Muzeul de Arta din Bucu-resti se aflau, in decembrie 1989, niste lucrari importante. Era si un Rembrandt care a disparut atunci. Puteti confirma aceste in
    Dezvaluiri inedite, despre furturile din acele zile.

    – Adevarul are informatii ca in Muzeul de Arta din Bucu-resti se aflau, in decembrie 1989, niste lucrari importante. Era si un Rembrandt care a disparut atunci. Puteti confirma aceste informatii?
    – Tablourile au fost luate la repezeala si depuse la subsolul cladirii in niste incaperi, pe-acolo, si au fost pazite de catre militarii care compuneau corpul de garda al palatului regal. Au aparut cativa indivizi, dintre care unul Muscalu care si-a permis sa faca niste depozite in alta parte cu tot felul de obiecte furate de prin muzeu. Nu stiu exact cam ce obiecte de arta au fost gasite la acest Muscalu, dar erau si tablouri, si sabii de tot felul luate de pe acolo. Pe asta l-a denuntat un pompier de la Muzeul de Arta.
    – S-au recuperat tablourile furate atunci?
    – Nu avem o plangere de la Administratia Muzeului de Arta al Romaniei ca le-au disparut la Revolutie tablouri sau ca au fost dis-truse. Este ciudat acest fapt, pentru ca ar fi trebuit sa faca o plangere. In Muzeul de Arta, stiti bine, au luat foc niste incaperi… au fost distrugeri… De ce nu au facut o asemenea plangere pentru ca, de exemplu, directorul de la Biblioteca Nationala a facut si a spus exact cate volume au fost distruse si ce pagube au fost, numai ca la Muzeul de Arta nu ne-a dat nimeni…
    “Tablourile furate sunt ale tarii, nu ale lui Razvan Theodorescu”
    – Credeti ca exista vreo legatura intre faptul ca sotia de la acea vreme a lui Razvan Theodorescu, directoarea Muzeului de Arta, a ramas apoi in functie?
    – Trebuie cercetat exact pentru ca tablourile acelea sunt ale tarii, nu ale lui Razvan Theodorescu…
    – Mai era o categorie: niste tablouri aflate la restaurare in acel moment…
    – Da, orice e posibil.
    – Era la restaurare acel Rembrandt de care vorbeam si care a disparut, s-a spus ca a luat foc si ca nu se stie…
    – S-a furat enorm si din cladirea CC-ului.
    – S-a furat si din casa dictatorului?
    – S-a furat si din casa lui Ceausescu.
    – Ati gasit hotii?
    – Haideti sa va spun. De exemplu, la Sibiu, Nicusor Ceausescu avea o casa care a fost ornamentata si cu obiecte de arta de la Bruckental. Bun. Francisc Toba asta, dosarul Sibiu, eu l-am trimis in judecata. Eu l-am trimis in judecata pentru crime si furaciuni.
    – Francisc Toba, cel care a fost consilierul lui Adrian Nastase?
    – Da, deci a furat si au fost gasite la el acasa obiecte din casa lui Ceausescu, cele provenite de la Bruckental. Bine mersi a fost pus inclusiv director la tot felul, director general, reprezentantul Romaniei nu stiu unde, desi este infractor cu acte. Are dosar pentru furaciuni…
    Biblioteca Centrala Universitara, distrusa la ordin
    – A fost vreo ratiune pentru care s-a dat “foc!” Bibliotecii Centrale Universitare?
    – N-a fost nicio ratiune. Daca stati de vorba cu directorul Bibliotecii Universitare, cu dl. Stan – noi l-am audiat, s-a dus personal sa ii spuna unui ofiter, ale carui taburi trageau in Biblioteca, sa nu mai traga ca era acolo numai cu niste femei, care nu mai pridideau sa stinga focul, ca trageau cu trasoare, se infigeau in carti si luau foc. Iar ofiterul i-a spus: “Ba, tu nu intelegi ca eu am ordin sa dau chestia asta jos, ca in turla aia sunt teroristi?”.
    – Pe vremea aceea se zvonise ca in podul cladirii ar fi fost arhive ale Securitatii?
    – Nu erau. Au fost cinci sute si ceva de mii de volume, era un depozit de carte. Securitatea nu avea depozite in Biblioteca Universitara.
    – Inseamna ca s-a dat foc doar asa, pentru spectacol, pentru efectul psihologic? Tot la fel cum au luat foc autobuzele din Piata Universitatii, din iunie ’90?
    – S-a tras atunci si in Palatul Regal, Athenee Palace, restaurantul Cina. S-a tras in multe cladiri… Biserica Cretulescu ati vazut cum arata? Au fost toate acestea pentru ca Piata era plina de manifestanti in seara de 22 si nu vroiau sa plece. Si tot i-au plimbat: mergeti la televiziune, mergeti la radio, ii plimbau de colo-colo ca sa scape de ei.

    “Subordonarea fata de Moscova a continuat si dupa 22 decembrie”
    – Au fost agenti straini infiltrati in acele zile in posturi-cheie din Romania?

    ***
    Duminic?, 22 Februarie 2009. 0 vizualiz?ri, 5 comentarii, 0 voturi
    EDITORIALUL EVZ: Francisc bate Toba
    Autor: Florian Bichir
    Florian Bichir: “În plin scandal al intercept?rilor telefoanelor mi-am permis s? spulber o legend? proast?. Aceea c? Serviciul de Telecomunica?ii Speciale (STS) ar face ascult?ri.”
    Dimpotriv?, datorit? profesionalismului, STS-ul a fost ferit de scandaluri. Îmi exprimam p?rerea c?, „dac? exemplul STS ar fi urmat ?i de alte institu?ii, nu am mai vorbi despre inter cept?ri ilegale în România”. Nimic special! Cine crede?i c? a s?rit ca ars de fund în sus? Un individ c?zut de mult în anonimat: Francisc Tob?. Nu v? pierde?i vremea s?-l c?uta?i pe Google, c? nu merit? efortul.

    Un pârât de ofi?er care în 1989 a crezut c? i-a pus Dumnezeu mâna în cap. Ce a f?cut la Sibiu c?pitanul Tob?, unde l-au prins evenimentele? Din ordinul s?u au fost sechestrate aproape 600 de persoane, printre care ?i comandan?ii Securit??ii ?i Mili?iei. Totodat?, procurorii militari l-au acuzat pe Tob? ?i de implicare în distrugerea a 96 de imobile, uciderea a 93 de per soane ?i r?nirea altor 218. Dan Voinea nu s-a sfiit s? declare c? Tob? a furat mai multe obiecte de art? din casa de la Sibiu a lui Nicolae Ceau?escu: „Bine-mersi a fost pus inclusiv director la tot felul, director general, reprezentantul României nu ?tiu unde, de?i este infractor cu acte. Are dosar pentru fur?ciuni ?i crime…”. Bref, mare om, mare militar, mare caracter… Tob? a cochetat cu politica ?i a fost deputat PDSR între 1992-1996.

    Pe cine deranjeaz? STS? P?i pe multe firme de IT, dar ?i alte mari firme, pentru c? în schimbul unor sume modice asigur? baza de date a ministerelor, a firmelor statului, iar micii afaceri?ti n-au ?i ei un os de ros. Ce ?i-ar mai freca mâinile de bucurie unele firme private s? aib? baza de date a AVAS sau mai ?tiu eu ce minister. Spre cinstea lor, Opri?, Grigore, Vasilc? ?i Balaure, adic? conducerea STS, n-au pus „botul” la rug?min?ile micilor „întreprinz?tori”. De aici, actualele ?i viitoarele atacuri.

    C? habar nu are s? scrie un text, dar?mite s? fac? o polemic?, o demonstreaz? Tob? în primele rânduri: „Dac? nu a ?tiut de apari?ia articolului are o mare problem?”. Minte de securist re?apat! Adic? materialele trebuie date de jurnali?ti spre aprobare sau structurile de informa?ii trebuie s? se ocupe cu ce scriu jurnali?tii. N-ai voie s? scrii liber ?i dup? mintea ta c? nu vrea Tob?. În plus, cred c? „doctorul în ?tiin?e militare” are ciupituri ?i pe creier, nu doar pe fa??, din moment ce confund? tehnica de interceptare cu cea destinat? intercept?rilor ambientale.

    Îi în?eleg frustrarea lui Tob?. Ca unul dintre cei ?ase ini?iatori ai legii STS, era obi?nuit s? fie b?gat în seam?. Unde-s vremurile când plecai acas? de la zilele STS pe baz? de buletin, pentru c? nu mai puteai vorbi? Te doare c? nu ai influen??, c? n-ai reu?it nici prin T?riceanu s? te ag??i undeva? P?i cine s? se încurce cu unul ca tine?

    Tob? este un specimen reprezentativ pentru securi?tii m?run?i ?i cu IQ-ul sc?zut. Ei cred c? în spatele unor laude sau atacuri se afl? întotdeauna un interes, pentru c? a?a au f?cut ei toat? via?a. Degeaba ba?i Toba, Francisc. Oameni ca tine sunt de mult mor?i. Acum faci doar umbr? p?mântului.
    ****
    Ispravile lui Toba
    Dupa lansarea indicativului “Radu cel Frumos”, Toba, care era ofiter in cadrul UM 01598 Mirsa, a primit misiunea de a merge la Sibiu pentru a apara Spitalul Judetean Sibiu, in cladirea caruia, potrivit declaratiei directorului Romeo Elefterescu, se tragea de citeva zile. Toba a recunoscut in fata procurorilor militari ca a ridicat patru raniti din spital, toti angajati ai Ministerului de Interne. Ranitii, aflati sub sedative si legati la miini cu tifon au fost urcati pe un TAB. Toba spune ca a facut acest lucru la presiunea multimii. Ranitii au fost dusi la bazinul de inot si predati militarilor de acolo care i-au luat la bataie. Toba a declarat ca a fost “socat”, dar nu a intervenit.
    Toba mai spune ca, in 25 decembrie, s-au prezentat la spital doua TAB-uri, comandantul acestora comunicindu-i ca a venit dupa toate cadrele Ministerului de Interne aflate in spital. Toba spune ca a refuzat sa-i predea, iar ulterior a venit Dragomir cu patru soldati inarmati pina-n dinti si i-a luat pe raniti. Potrivit martorilor, Toba le-a atirnat de git celor sase raniti pancarde cu inscriptia “terorist”. Ranitii au fost urcati pe un TAB, legati la miini si plimbati prin tot orasul. Unul dintre ei, Viorel Sirbu, a murit.
    Aurel Dragomir afirma, in declaratia sa de la Parchet, ca nu stie absolut nimic despre moartea lui Silviu Cheran si a lui Viorel Sirbu. Colonelul Aurel Dragomir este acuzat de instigare la omor deosebit de grav, distrugere calificata, omor cu intentie indirecta, participatiune improprie la omor deosebit de grav, neglijenta in serviciu si tratamente neomenoase. Capitanul (r) Francisc Toba este acuzat de tratamente neomenoase si tentativa de omor. Intr-o scrisoare deschisa trimisa la redactie, Toba neaga toate acuzatiile ce ii sint aduse.

  65. semperistul adevarat said

    am July 1 2010 @ 11:34 pm

    Aroganti, razbunatori, fara scrupule, lipsiti de cel mai elementar bun simt, avizi de functii si titluri obttnute prin frauda si santaj ordinar, se catara pe cadavre fara jena= FAMILIA TOBA. Atentie cei din federatie! Kanya este omul de casa. Ateptati-va da va propuna sa fiyi pe site-ul lor pentru a avea controlul deplin.Cartierul general al comployistilor = resyaurantul Drumetul din Drumul Taberei unde “doamnei” ii place giugiulelile cu amicii cat Ferii nu este acasa. Am dreptate Ioane si Coistica? Avertisment “marelui maestru” urmezi la demo;are. Iti spun in cunostinta de cauza intrucat Ciociolina pe unde a trecut a facut ravagii.

  66. semperistul adevarat said

    am July 2 2010 @ 5:05 pm

    Domnule avocat, dupa ce cititi extrasul de pe site-ul INFOMONDO MILITAR,
    ass dori o parere de specialist : a fost legal ce s-a intamplat sau un “puci ordinar”??? Cu stima si respect, SEMPERISTUL ADEVARAT

    2 Iulie 2010 la 5:57 pm
    Domnilor colegi de federatie si nu numai va trimit spre cunostinta extras din statutul federatiei pentru a avea toti posibilitatea sa analizati ce s-a intamplat la recenta conventie si daca este legal sau nu. Pentru oricine doreste sa cunoasca actul constitutiv si statutul apelati (cat inca “noua conducere” mai lasa postat site-ul http://www.federatiamilitarilor.com )
    “FEDERA?IA MILITARILOR DIN ROMANIA – F.M.R.”
    STATUT

    CAP. I- DISPOZITII GENERALE
    Articolul 1 – Reprezentan?ii, structurilor asociative men?ionate în tabelul anex? nr.1- parte integrant? a prezentului document -, posesoare în mod individual de titlu de personalitate juridic? , reafirmând adeziunea la Constitu?ia Romaniei,la idealurile ?i principiile Declara?iei Universale a Drepturilor Omului ?i Conven?iei Europene a Drepturilor Omului, în calitate de membrii fondatori, în baza legisla?iei în vigoare care reglementeaz? dreptul asociativ, ne exprim?m libera voin?? de constituire a unei federa?ii la nivel na?ional. Articolul 4. Federa?ia este persoan? juridic? român? de drept privat, neguvernamental?, f?r? scop lucrativ, independent? ?i autonom?, f?r? afiliere la partide sau alte mi?c?ri politice, potrivit cu legisla?ia în vigoare pe plan national,european ?i international la care Romania este parte semnatar? ?i cu prevederile propriului Statut. Articolul 5. Federa?ia se înfiin?eaz? pe o durat? nelimitat? de timp.
    Articolul 6. Fondurile, mijloacele materiale ?i patrimoniul F.M.R.
    6.1. Mijloacele b?ne?ti ale federatiei provin din:
    6.1.1. contributia fiecarei structuri asociative fondatoare la constituirea patrimoniului initial în cuantumul stabilit prin consens;
    6.6. La data constituirii, patrimoniul ini?ial al Federa?iei este în valoare de 1.400 lei provenit din contributia fiec?rei structuri asociative.Patrimoniul Federa?iei se va reflecta în registrele contabile ale Federa?iei, în conformitate cu prevederile legale aplicabile. Disponibilit??ile b?ne?ti, în moned? româneasc? sau str?in?, vor fi p?strate în conturi bancare deschise la b?nci din România, respectând legisla?ia în vigoare ?i principiul transparen?ei.
    CAP.III- MEMBRII FEDERATIEI, DREPTURILE SI INDATORIRILE ACESTORA
    Articolul 12. Calitatea de membru al federatiei o au :
    a) structurile asociative membre fondatoare ;
    b) orice structur? asociativ? legal constituit? care, f?r? a fi constrans?, se afiliaz? la Federatie cu respectarea urmatoarelor conditii:
    – sa aib? personalitate juridic? legal dobandit?;
    – sa depun? o cerere de afiliere;
    – sa recunoasc? ?i s? adere la statutul federatiei.
    Articolul 14. Drepturile membrilor federatiei:
    14.1. Structurile fondatoare ale federatiei au urmatoarele drepturi:
    14.1.1. – cu votul majoritar al fondatorilor sa aprobe orice fel de modificare referitoare la:
    – statut;
    – componenta organelor de conducere;
    – aprobarea afilierii la federatie a noi structuri;
    – aprobarea afilierii Federatiei la structuri interne sau internationale legal constituite;
    – excluderea structurilor asociative care încalc? grav prevederile statutare;. 14.2. Toate structurile afiliate la federatie au dreptul de a înainta propuneri,de
    a adresa interpel?ri ?i contestatii, de a face petitii ?i de a fi ap?rati de c?tre organismele federatiei.

    Articolul 15. Din statut decurg drepturile care revin reprezentantiilor asociatiilor ?i anume:
    15.1 – pot fi ale?i în orice functie a federatiei, cu conditia respectarii art.14;
    15.2 – pot participa la lucr?rile forurilor federatiei;
    15.5 – de a participa prin reprezentanti desemnati la Conventia National?, Adun?rile Generale ale Consiliului National ?i sedintele Biroului Executiv.

    Articolul 16. Membri federatiei au urm?toarele obigatii:
    16.1 – de a respecta statutul federatiei;
    16.2 – de a coopera ?i ajuta la realizarea obiectivelor federatiei;
    16.3 – de a achita anual cotizatia la nivelul cuantumului stabilit prin consens (în cazul neachit?rii cotizatiei timp de doi ani consecutiv, Consiliul National va pune în discutie excluderea asociatiei respective);
    16.4 – de a nu impiedica aplicarea de c?tre celelalte asociatii afiliate la federatie a hotararilor luate în conditii statuare ?i legale ?i cu care unul sau mai multi membri nu au fost de acord;
    CAP.IV- STRUCTURA ORGANIZATORICA A F.M.R.
    Articolul 17. Federatia are urm?toarea structur? organizatoric?: 17.1. – CONVENTIA NATIONALA se intruneste o dat? la 4 ani fiind convocat? de catre Biroul Executiv pe baza hot?rarii Consiliului National. 17.1.1. La Conventie particip? membri Consiliului National ?i delegatiile structurilor afiliate. 17.1.2. Norma de reprezentare pentru constituirea fiecarei delegatii este de 5 delegati pentru fiecare structur? asociativ? , plus cate doi delegati pentru fiecare filial? judetean? a structurilor afiliate. 17.1.3. Delegatiile se stabilesc de c?tre structurile afiliate. 17.1.4. Lista delegatilor se va comunica în scris la sediul central al Federatiei cu cel putin 10 zile înainte de începerea lucr?rilor Conventiei 17.1.6. Fiecare delegat are dreptul la un singur vot. 17.1.7. Mandatul delegatilor este valabil pan? la Conventia urmatoare. 17.1.8. In orice moment al mandatului, delegatii pot fi revocati sau înlocuiti in baza unor documente fundamentate. 17.1.9.. Pentru a putea fi statutar?, Conventia trebuie sa întruneasc? un quorum de 2/3 din totalul delegatilor, la începutul fiecarei zile a lucr?rilor. 17.1.10. Hot?rarile se adopt? cu o majoritate simpl? din numarul total al delegatilor prezenti, prin vot deschis. 17.1.11. Conventia decide prin vot dac? anumite hot?rari se fac prin vot secret. 17.1.12. Conventia are urmatoarele competente: a) adopt? sau modific? Statutul Federatiei, cu respectarea prevederilor articolului 14, tinand cont permanent de interesele membrilor afiliati; e) aprob? bugetul de venituri ?i cheltuieli al F.M.R.; f) aprob? Programul de activitate pentru perioada dintre conventii; g) valideaz? hot?rarile Consiliului National; CONSILUL NATIONAL 17.3.1. Consiliul National este compus din pre?edintii structurilor, carora li se adaug? cate 2 (doi) membri plini ?i cate 1 (unu) membru supleant desemnati de structurile asociative afiliate federatiei. 17.3.2. – Adunarea Generala a Consiliului National 17.3.2.1. Se întruneste anual, între conventii, fiind convocat? de catre pre?edinte pe baza hot?rarii Biroul Executiv . 17.3.2.2. La adunare particip? membrii Consiliului National. 17.3.2.3. Aprob? : a) raportul de activitate al Consiliului National al F.M.R.; d) aprob? bugetul de venituri ?i cheltuieli al F.M.R.; e) aprob? Programul de activitate pentru perioada dintre conventii. 17.3.2.4. Reprezentantii afiliatilor sunt acreditati de c?tre ace?tia pe baza unor documente scrise din partea structurilor respective. 17.4. Membrii Consiliului National ?i ai Comisiei de Cenzori sunt solidar r?spunzatori pentru daunele cauzate prin hot?rarile adoptate de acestea, atat fat? de terti, cat ?i fat? de persoana juridica îns??i. 17.6. Orice membru al Consiliului care obstructioneaza în mod repetat lucr?rile acestuia, f?r? ca prin aceasta s? sustin? interesele structurii care l-a delegat, va fi avertizat, iar pozitia acestuia va fi adus? la cunostint?, în scris, structurii in cauz?. 17.7. Consiliului National î?i desfa?oar? activitatea sub conducerea ?i coordonarea Presedintelui . 17.9. Hot?rarile Consiliului National sunt hot?rari executorii. 17.10. Hot?rarile adoptate de Consiliului National se semneaz? de Pre?edinte ?i de Secretarul General. 17.11 Adunarile sunt statutare dac? intrunesc un quorum de ½ din totalul reprezentantilor. 17.12. Activitatea Consiliului National are la baz? documente scrise (propuneri, reclamatii, sesiz?ri, petitii).Documentele scrise se depun la sediul central al Federatiei ?i vor purta viza Consiliului Director al structurii afiliate. 17.13. Documentele vor fi înregistrate ?i rezultatele vor fi communicate în maxim 30 de zile in scris. 17.19. Hot?rarile se adopt? cu o majoritate de ½ + 1 din num?rul total al membrilor prezenti. 17.20. Consiliul F.M.R. decide prin vot dac? anumite hot?rari se iau prin vot secret. 17.21. Consilul National are urm?toarele atributiuni : a) este obligat sa aduc? la indeplinire hot?rarile Conventiilor ?i Adun?rilor generale; k) hot?r??te asupra retragerii, suspend?rii sau excluderii unor asociatii, fundatii ?i ligi din F.M.R. l) d? vot de încredere Pre?edintelui F.M.R. la solicitarea acestuia; m) face propuneri pentru modificarea Statutului Federatiei; n) aprob? structura comisiilor F.M.R; o) valideaz? candidaturile pentru Comisia de Cenzori; p) alege persoanele care vor face parte din Biroul Executiv, în prima ?edint? ce are loc dup? constituirea Consiliului National ; r) revoc?, la propunerea Pre?edintelui, membrii Biroului Executiv. 17.5 – PRESEDINTELE F.M.R. 17.5.1 Este ?i pre?edinte al Consiliului National ?i al Biroului Executiv Reprezint? legal Federatia angajand-o în relatia cu tertii. 17.5.2 Semneaz?, impreun? cu secretarul general, hot?rarile Consililui National ?i ale Biroului Eecutiv. 17.5.3 Hot?r??te, împreun? cu Biroul Executiv asupra înfiint?rii departamentelor ?i serviciilor, în functie de necesitatile efective ale Federatiei. 17.5.4 Convoac? adun?rile Consiliului National. 17.5.5 Solicit?, în scris, convocarea Conferintei Extraordinare. 17.5.6 Conduce, controleaz?, coordoneaz? activitatea Consiliului National. 17.5.7 Pre?edintele poate cere Consiliului National un vot de încredere. In cazul în care votul nu întruneste majoritatea ( ½ + 1) numarului membrilor Consiliului, Pre?edintele poate demisiona sau poate convoca Conferinta Extraordinar?. b) aprob? raportul de activitate al Consiliului National al F.M.R. f) certific?, prin semn?tur?, aprobarea Programului de activitate pentru perioada dintre conventii. 17.6 BIROUL EXECUTIV 17.6.1 Este compus din 13 membri plini ?i 2 membri supleanti, fiind format din Pre?edintele F.M.R. , Secretarul General ?i cei 11 reprezentanti ai structurilor associative fondatoare. 17.6.4 Mandatele membrilor Biroului Executiv, inclusiv presedintele executiv, sunt alesi pe 4 ani, num?rul de mandate nefiind limitative.
    CAP. VI- DISPOZITII FINALE SI TRANZITORII
    Articolul 23.. Hot?rarea judec?toreasc? definitiv? de constituire, statutul ?i regulamentul de organizare ?i functionare sunt documente pe baza c?rora federatia este organizat? ?i functioneaz? în conditiile legii.
    Articolul 24.. Pe baza prezentului statut, federatia î?i realizeaz? în mod autonom scopul, obiectivele, drepturile ?i modul de functionare.
    Articolul 25. In cazul in care hot?rarile luate în forurile administrative, juridice sau legislative contravin drepturilor sau intereselor membrilor s?i, federatia va uza de posibilitatile legale aflate la dispozitia sa, în vederea ap?r?rii acestor drepturi ?i interese.
    Articolul 27. Prezentul statut poate suferi modificari, în functie de modific?rile aprute in legislatia t?rii, precum ?i de modul cum acestea ar putea influenta interesele structurilor afiliate.
    Prezentul statut s-a aprobat, cu unanimitate de voturi, in Conventia Nationala de înfiintare a Federatiei Militarilor din Romania ast?zi 25 noiembrie 2009.
    Drept pentru care semnam spre cele legale conform tabelului anexa nr.1 – parte integranta a prezentului inscris

  67. ZIARISTUL said

    am July 9 2010 @ 8:59 am

    Domnilor Daniela Toba, Francsc Toba, Constantin Savoiu, Viorel Georgevici si Tudorel Dobre
    Ca participant la prima conferinta de presa a Federatiei Militarilor din Romania din februarie 2010 dar si la recenta conventie din 29 iunie am ramas cu o mare nedumerire: CAND ATI FOST SINCERI ? atunci sau acum ?
    Doamna Toba in ce calitate faceti referire la federatie, in ce calitate l-ati dat afara si cum pe GROPAN si sunteti cumva seecretara particulara a domnului Degeratu asa cum ati fost si a domnului Chelaru?
    Domnule Toba in “Declaratie din 26 februarie 2010 la Conferinta de presa a Federatiei Militarilor din Romania: La rindul sau, vicepresedintele Federatiei, Francisc Toba, si-a exprimat “increderea ca ministrul Apararii Nationale, Gabriel Oprea, va acorda atentie subiectului pensiilor militare mai ales ca este primul ministru legat sufleteste de la conducerea ministerului.
    Domnul general Oprea pina la urma vine din Armata si el poate este primul ministru mai legat sufleteste – dupa ultimul militar de cariera de la conducerea ministerului, domnul general Spiroiu – si este cel mai apropiat de spiritul militar fiind un om care a imbracat haina militara”, a adaugat Toba.
    Domnule Bartolomeu C-tin S?voiu, general de brigad? în retragere, Arhonte Deputat al Patriarhiei Ecumenice din Constantinopol, consilier al comer?ului exterior, magistrat ?i director de societate, Specialist în comer?ul interna?ional, membru al masoneriei tradi?ionaliste franceze, Mare Maestru Adjunct al M.L.N.U.R… :)) candidat PDL la Gorj puteti sa confirmati ca generalul Degeratu era membru al AORR cand l-ati propus in functia de presedinte sau l-ati propus ca mason subordonat dumneavoastra? CATI MAMBRI AVETI DE FAPT IN AORR SI CATI SUNT INTR-_ADEVAR OFITERI IN REZERVA?
    Domnule Viorel Georgevici nu cumva asociatia dumnevoastra are atasata la titulatura si sintagma UNPR SECTOR 4?
    Domnule Tudorel Dobre parca erati un fervent sustinator al PDL si va laudati ca in Arges ati “dat in gat un mare PSD-ist pentru ca aveti ofiteri ai SRI, procurari si politisti cu care lucrati direct ca membri ai asociatiei. Cum de semnati acum articole in MCP defaimatoare la adresa lui Basescu?
    CE INCERCATI SA ASCUNDETI DE FAPT DOMNILOR PRIN MINCIUNI SI DEZINFORMARI? IN SLUJBA CUI ACTIONATI?

    Sper ca MACAR UNUL din membrii acestei federatii sa aiba taria sa ne prezinte exact ce s-a intamplat la faimoasa conventie din 29 iunie pentru orecta informare a militarilor care v-au trimis acolo.
    Cu stima, ZIARISTUL

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: