In sfarsit au venit banii pentru realizarea liniei de metrou pana la Otopeni

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=39320




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


10 Comentarii pana acum»

  1. gabitzu said

    am February 25 2010 @ 10:57 am

    Un lucru notabil avand in vedere ca japonezii lucreaza cu calitate. Dar ramane o intrebare: “statul roman mai baga mana in caimac sa “imprumute bani pentru nevoile personale”?

  2. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 25 2010 @ 12:10 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  3. vrajitorul.eu said

    am February 25 2010 @ 12:10 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  4. Jean said

    am February 25 2010 @ 12:40 pm

    Citez:
    “valoarea totala a investitiei, derulata pe o perioada de sapte ani, va ajunge la 1,05 miliarde de euro”

    Si ca orice investitie din Romania, perioada de constructie va deveni de la 7 ani la o perioada nedeterminata, iar valoarea finala va fi valoarea initiala care se va inmulti cel putin cu 10. :(

    Pai autoritatile nu au fost in stare in 10 ani sa astupe gropile de la suprafata, credeti ca sunt in stare in sapte ani sa sape tuneluri de zeci de km pe sub pamant pentru metrou?

    V-ati gandit vreo clipa ca daca se face o autostrada suspendata, cu 3 nivele: 1 pentru metrou de suprafata, una pentru un sens si celalat pentru sens invers, pe deasupra drumului deja existent, investitia este mult mai mica si durata de lucru de asemenea? De alte avantaje numai vorbim.

  5. ova said

    am February 25 2010 @ 1:06 pm

    Nu cred ca acest proiect va putea fi finalizat in 7 ani, eventual 20 – 25 si nu la preturile estimate acum; cei care vor construii extinderea metroului nu vor fi japonezii ei doar au dat banii, firma va fi una aleasa pe spranceana, ca si behtel-ul. Cum o sa se construiasca acest tronson cand strazile in Bucuresti sunt asa cum sunt, centura capitalei nu ii gata, o sa inceapa constructia Catedralei Neamului, aeroportul e cum e, 42 de km de autostrada in 5 ani, somajul in continua crestere, economia in continua cadere, datoriile la FMI, bancii si cine stie ce alte datorii externe trecute cu vederea !
    Si mai vreti sa cred ca asa ceva e posibil, sa fim putin cu picioarele pe pamant !

  6. gica contra said

    am February 25 2010 @ 2:16 pm

    O idee mareatza, dar cred imposibil de realizat in termenii declarati.
    Ma intreb insa, nu ar fi fost mai util de extins linia de metrou din Pipera prin “satul” Pipera, soseaua de centura si apoi Otopeni, in asa fel incat sa preia o mare parte din aglomeratia actuala. Cred ca ar fi o ruta mult mai utila pentru descongestionarea traficului auto din zona.

  7. cineva said

    am February 25 2010 @ 2:30 pm

    De la GARA la Otopeni trebuie sa se ajunga pe linie directa 24/24, 7/7.
    Asta e ideea de tara civilizata spre care jinduieste Romania.
    “Rechinashi de Gara de Nord” bagati mare cat va mai merge. 😉

  8. apocas said

    am February 25 2010 @ 3:57 pm

    24 din 24 de ore, adica un trafic de 1 milion 200mii calatori pe sens si zi,
    chiar si la sfert, de unde atati locuitori in otopeni (si fara jipane!) cumulat cu cei din avioane (tot fara jipane)??
    linia similara de la paris are cate trei calatori per vagon

    de unde amortizare sau macar acoperirea cheltuielilor zilnice?
    altfel mareata

  9. apocas said

    am February 25 2010 @ 4:29 pm

    ma uit mai bine, statie de metro din 800 in 800 de metri la o linie externa orasului?
    distanta intre trenuri 1,5 km (aprox) , asta ar fi cam un tren la 2 minute sau mai des?
    astea sunt basme ca in bancul cu metroul sovietic

    astia de la ransporturi ne aburesc ma tare decat gherghina si vladescu impreuna

    50.000 pe ora si sens inseamna cca 500 vagoane pline sau 80 trenuri pe ora si sens
    adica de 2 ori mai dese decat am presupus initial
    poate o eroare de … sistem pe undeva

  10. cineva said

    am February 25 2010 @ 9:34 pm

    Odata ce ai linia faci transporturile cat de dese/rare vrei in functie de perioada zilei, anotimp, avioane etc. Pe linia asta insa DE IMPORTANTA TERIBILA va fi ca sa fie activa 24/24 si 7/7.
    Altfel = praf in ochi ca si “linia 708″.

    Important e ca intr-un final vom intra in randul tarilor civilizate IN CARE EXISTA cel putin o legatura intre Gara Capitalei si Aeroport.
    Statiile externe atat de dese sunt intr-adevar o aberatie insa odata ce faci o chestie cu atatia bani bagati in ea e bine sa o mai foloseasca si altii nu numai plimbatorii pe ruta dintre capete.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: