Ce frustrati mai angajeaza la paza Mega Image

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=39281




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


11 Comentarii pana acum»

  1. Buduru said

    am February 24 2010 @ 1:07 pm

    D’apai, va spun eu ce raspuns veti primi: produsele cumparate din alte magazine se prezinta la intrare. In functie de magazin, acestea sunt depozitate in locuri special amenajate, sau se primeste o eticheta, care se lipeste pe produsele cu care intrati in magazin si care atesta faptul ca sunt cumparate din alta parte.
    Acei oameni raspund material pentru diferentele la inventar si, la salariile lor, nu-si pot permite nici sa plateasca din buzunar, nici sa aiba prea mult bun simt!
    Incidentul e regretabil! Si-atat!

  2. ZX6E said

    am February 24 2010 @ 1:23 pm

    Deci la intrarea in magazin ne dezbracam, desaertam poseta sau buzunarele ne descaltam si apoi intram. Asta am auzit-o numai la noi. Nu ai voie cu chestii voluminoase,dar astea deja sunt exagerari. Au incercat si la mine si i-am trimis la plimbare de fiecare data. Ei trebuie sa imi dovedeasca ca am luat ceva, nu eu ca nu am luat.

  3. Buduru said

    am February 24 2010 @ 1:40 pm

    @ZX6E

    Eu am spus cum procedez personal si n-am niciodata probleme, nici in tara, nici afara!
    Daca iti place sa ai discutii “stiintifice” cu personalul magazinului, n-ai decat, eu am un alt mod de-a fi!

  4. doar client said

    am February 24 2010 @ 6:16 pm

    ASA e cum zice Buduru.Trebuie sa prezentati produsele cumparate din alta parte, sa-i obligati pe cei de la paza sa va puna etichete pe produse sau sa le sigilati. Cui nu-i convine, sa nu mai intre in magazin.Si eu ori de cate ori intu in cora, carefour, etc, arat si un simplu pachet de servetele agentilor de paza, imi pune o stampila sau eticheta pe el, si dupa aia ma plimb prin magazin pana nu mai pot (am marcile mele preferate de produse pe care nu le gasesc intodeauna in magazin).Chiar daca de multe ori nu vor, eu tot ii bat la cap sa-mi stampileze pachetul de servetele, ca sa nu le dau motive dupa aceea, sa se ia de mine.

  5. http://www.urbanviorel.ro/index.php?s=va+simtiti+in+siguranta said

    am February 24 2010 @ 6:17 pm

  6. doar client said

    am February 24 2010 @ 6:30 pm

    Stiu de la cineva care a fost agent de paza in megaimage, ca de multe ori vanzatoarele sunt mana in mana in mana cu clentii.De ex clientul punea produsele pe banda, vanzatoarea le trecea peste banda fara sa le mai piuie(nu stiu cum se numeste chestia aia cu care piuie produsele la casa de marcat).Asa ca agentul de paza in cauza, prinsese multe vanzatoare care trecea pachete de carne pensionarilor(probabil parintii lor), bautura, etc, sau care chiar consumau produse in depozit, fara sa le plateasca.Toate aceste produse lipsa se scad din salariul agentilor de paza, ceea ce nu este corect.

  7. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 25 2010 @ 1:07 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  8. vrajitorul.eu said

    am February 25 2010 @ 1:08 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  9. Beatrice M. said

    am January 3 2011 @ 3:25 pm

    Mega Image ar trebui sa realizeze ca isi pierde clientii unul cate unu si ca serviciile lor sunt execrabile!
    Motivul pentru care mergeam la Mega Image era iluzia unui organism commercial cu un sistem bine pus la punct si ale carui servicii cu clientii AR FI TRBUIT sa se desfasoare la standarde Europene.
    Nu vreau sa ma pierd prea mult in polemici asa ca am sa trec direct la subiect:
    -in aceasta locatie (Progresului) magazinul Mega Image are mai mereu perobleme de aprovizionare ;
    -personalul nu intampina politicos clientii nici la venire si nici la plecare;
    -personalul are o atitudine depresiva si repulsiva fata de clienti;
    -exista o singura casierita in acest sediu ( Mega Image Progresu) care are meru o atitudine pozitiva si placuta . Din nefericire nu va pot da numele acesteia fiindca desi poarta ecuson este deseori acoperit de uniforma (datorita pozitiei la casa- cred ca se numeste Ela sau Ema sau asa ceva…. ) insa este singura pe care as dori sa o felicit si sa-i multumesc!
    -personalul de paza are o atitudine foarte nepoliticoasa urmarind fiecare client de parca ar fi un potential hot! In opinia mea personala Mega Image ar fi in mai mare avantaj (financiar) daca ar instala camere de luat vederi si ar pastra doar cativa agenti foarte bine instruiti si care sa aiba si cunostinte despre locul lor de munca fiindca pentru mine ei nu sunt agenti de paza la “agentia X” ci sunt angajati ai Mega Image. Ma astept ca atunci cand nu este nimeni in preajma si le ceri o informatie sa nu iti raspunda pe un ton arogant citez :
    “ Da ce doamna credeti ca eu sunt angajat aci? Nu vedeti ca eu sunt de la paza ? “- bine inteles ca vad asta (nu sunt nevazatoare) dar daca eu merg acolo si de 4-5 ori pe saptamana si ii vad acolo ma stept sa poata raspunde la intrebari simple despre marfurile din magazin sau macar sa incerce sa cheme pe cineva de la acel raion in semn de respect pentru clientul care face posibil salariul sau lunar.
    -in cazul in care un produs lipseste de pe raft pentru mai mult timp, angajatii dau raspunsuri fie nepoliticoase fie acuzatoare la adresa unor superiori superficiali;
    -politetea si curtoazia lipseste cu desvarsire;
    -am gasit la raft produse expirate si am mers politicos sa aduc in atentia superiorilor din magazin acest aspect si am fost ridiculizata gasid a doua zi acele produse inapoi in raft (greseala mea ca nu am sesizat atunci Protectia consumatorului dar m-am gandit ca eraorea este umana si se poate corcta insa cine stie cati s-or fi imbolnavit pentru ca eu nu mi-am facut datoria de cetatean sa anunt autoritatile);
    -nu doar o data am achizitionat produse care la raft aveau alte preturi de cat la casa (asa cum s-a petrecut si astazi incident care a determinat reactia mea de a va scrie si de a va anunta ca nu recomand magazinele Mega Image si nu vreau sa va mai fiu client acolo NICIODATA!) ;
    -daca se intampla sa iti lipseasca 5 bani in marunt nu este admisibil niciodata si trebuie sa schimbi 1 leu dar daca restul la casa include maruntis sub 50 de bani, rar se intampa sa ii primesti ;
    -superiorii magazinului fac frecvent observatie angajatilor in fata clientilor intr-un mod lipsit de profesionalism creand acestora stari de iritatie si nervozitate care se rasfrang mai apoi asupra noastra a CLIENTILOR;
    -cand ma aflu in magazinele Mega Image, sunt acolo sa imi fac cumparaturile nu sa asist la problemele interne ale magazinului care se rezolva in public cu voce ridicata si limbaj neadecvat;
    -superiorii se pare ca sunt prea “superiori “sa poarte ecuson drept pentru care daca exista o divergenta (cum s-a intamplat astazi in cazul meu ) nu poti numi persoana in cauza- pot spune doar ca era foarte aroganta, foarte mica de inatime, slabuta si roscata cred….
    Lista poate continua insa, timpul meu este forte pretios si nu am sa ma pierd prea mult in detalii. Vreau sa stiti doar ca Mega Image a mai pierdut astazi un client si ca sunt extrem de dezamagita. Au foarte mult de lucru la pregatirea personalului in domeniul SERIVICII CU CLIENTII !! Au foarte mult de lucru la angajatii “subcalificati” pentru lucrul in comert si care dauneaza imaginii lor si implicit cifrei de afaceri. Daca personalul mega Image ar intelege ca noi CLIENTII suntem de fapt cei care punem salariile in buzunarul lor si ca fara client nu ai comert, atunci am trai UTOPIA Comerciala…..
    Imi este jena de serviciile pe care le practica comerciantii de pe la noi ….. Imi este rusine sa recomand magazinele Mega Image si sunt oripilata sa constat ca in 2011, aceasta ramura atat de importanta in zilele noastre –COMERTUL- lucreaza la niste standarde care pot fi calificate fara rezerva printr-un singur cuvant : PATETIC!!!!
    Ei bine eu va multumesc pentru timpul acordat si sper ca cineva va face ceva. Eu am trimis astazi sesizari si la cateva dintre cele mai prestigioase televiziuni locale cat si la protectia consumatorului , catorva publicati de renume si nenumarate blloguri.Deasemenea am contactat Mega Image head quarters din Belgia si investitorii lor.

    RUSINE !!!! si pacat…….pacat de banii mei cheltuiti acolo

    Cu Respect,
    Beatrice M.

    PS. Mega Image ar trebui sa stie ca :” NIMENI NU ESTE DE NEINLOCUIT!!!”

  10. costy said

    am August 3 2012 @ 8:45 am

    AICI ERA PROBLEMA DE ATITUDINEA SI NESIM?IREA AGENTULUI DE PAZA IN LEG?TURA CU ASTA PO?I VORBI CU ?EFA MAGAZINULUI SAU RECLAMA?IE LA FIRMA DE PAZA SI ESTE OBLIGATORRIU SA SE LEGITIMEZE CAND TE OPRESTE PLUS CA NU ARE VOIE SA SE ATINGA DE LUCRURILE PERSONALE SA BAGE AGENTUL MANA PRIN GEANTA/BAGAJUL TAU LA MEGA IMAGE SUNT MAI MULTE FIRME DE PAZA DAR TOATE SUNT OBLIGATE SA AIB? AGENTI IN UNIFORMA CU ÎNSCRISURILE FIRMEI RESPECTIVE SI LEGITIMA?IA CU NUMELE FUNC?IA FIRMA LA VEDERE

  11. Eugen Niculescu said

    am April 26 2015 @ 11:41 pm

    Ce firma de paza asigura body guarzi la acest lant de magazine ?
    Cum este posibil ca acestia sa nu poarte ecusoane pe care sa fie trecute in clar numele ?

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: