Furt pe fata la societatea Sama Bit

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=39213




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


10 Comentarii pana acum»

  1. Dan DC said

    am February 22 2010 @ 8:19 pm

    Trimite si un mail la Acer Europe si povesteste-le ce ai patit. Nu o sa le pice bine celor de la Sama. Asa am facut si eu acum cativa ani cu un alt producator, si service-ul din tara a rezolvat problema imediat, si cu scuzele de rigoare.

  2. vrajitorul.eu said

    am February 23 2010 @ 11:32 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 23 2010 @ 11:32 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  4. Rizwann said

    am February 25 2010 @ 10:41 pm

    Referitor la povestea patita de mine cu acest service . Am vorbit cu furnizorul ,firma Elko si m-a asigurat ca a luat la cunostinta de problema mea ,confirmand ca va vb el cu service ul pentru a remedia aceasta intamplare jenanta .Astfel am trimis din nou laptopul la Bucuresti ,iar acum astept o rezolvare concreta ,adica sa imi schimbe cele doua componente cu altele originale corespunzatoare laptopului meu si atat.

  5. Ionescu Razvan said

    am March 2 2010 @ 11:39 am

    Din nefericire tot aici ajung sa scriu nemultumirile. Dupa cum spuneam am trimis laptopul la Bucuresti cu asigurarea furnizorilor ca totul va fi ok de data asta…dupa 3 zile laptopul se intoarce cu:
    -alta grila de butoane….de data asta acum datorita nefixarii corespunzatoare nu functioneaza butoanele.
    -aceeasi tastatura cu motivatia furnizorului ca altceva nu au(cu toate ca am fost asigurat de service ca se va face comanda pentru o tastatura adecvata modelului)
    -FARA factura detaliata(am platit pentru ce????atat scrie pe o factura primita la inceput “reparatii laptop”), cu pretul fiecarei piese schimbate in parte (cu toate ca am rugat insistent sa-mi prezinte factura cu pretul si seria acestor piese “noi”)
    Cu alte cuvinte sunt NEDREPTATIT…nu stiu ce pot face in conditiile in care laptopul intr-un an de zile a facut 4 drumuri dus-intors la Bucuresti(DVD-rw si acumulator schimbate in garantie)….intr-un an de zile de la cumparare.

  6. Ionescu Razvan said

    am March 9 2010 @ 10:56 am

    Va multumesc, nu am rezolvat nimic,am apelat la OPC Bacau m-au directionat la vanzator (care s-au spalat “stilat” pe maini),am trimis mail OPC Bucuresti saptamana trecuta si nu am primit nici un raspuns…
    Cred ca asta este …bafta mea.

  7. Pop Viktor said

    am April 29 2010 @ 10:06 pm

    Si eu sunt patit cu Sama Bit sunt niste excroci de TALIE MONDIALA aveti grija cu ei mai ales cand va rimiteti laptopuri noi, schimba de pe ele ce apuca ,comanda fictiv piese si pun banii in buzunar.
    Ar trebuii sa ne facem dreptate singuri sa ne adunam si sa le rupem picioarele cand ies de la sediu
    In locul lor nu as dormi linistit dupa ce am excrocat clienti care isi trimit aparatele cu buna credinta la reparat
    Le doresc numa necazuri si nenorociri.

  8. jiru said

    am May 12 2010 @ 8:03 pm

    Ca si multe alte persoane care au patit aceeasi problema cu SamaBit-ul: laptopul a cazut, a mers o ora dupa cazatura dupa care in momentul in care am incercat sa il incarc, nu mai mergea. Buuun…avand in vedere ca pe factura scria reparatia se face la Sama Bit, zis si facut!
    Las laptopul, mi se zice ca se face constatarea in max 30 zile si se da diagnosticul. Diagnostic: placa de baza stricata, cost de reparatie 249 E fara TVA! Avand in vedere ca nu am dispus de bani imediat, laptpoul a ramas ~60 zile la ei la service, cu anuntarea ca nu poate fi ridicat imediat.
    S-a ridicat laptopul cu plata constatarii de 145lei de catre o alta persoana, pentru ca nu eram in tara. In momentul in care a ajuns aparatul la mine am cosntatat: baterie schimbata, DVD prost pus, deci nefunctional, buton de pornire schimbat si lista continua!
    Deci sa inteleg ca sunt norocoasa ca nu am platit macar aia ~300 E, k daca plateam la fel gaseam laptopul, tot cu piese lipsa!
    Am facut reclamatii destule la ei, cel mai bun raspuns: “ati intarziat cu reclamatia etc”
    Nu ma opresc aici..si da le urez “numa necazuri si nenorociri” si ar trebui invatati minte!!!!

  9. Rares said

    am July 6 2010 @ 5:38 pm

    Buna ziua.Din pacate si eu am ma pot trece pe lista celor care au au patit-o cu cei de la SamaBit. Am achizitionat un monitor acer de la o firma online renumita si dupa o saptamana se stingea singur din 10 in 10 secunde.Intr-un final am trimis monitorul la service-ul SamaBit si dupa 10 zile l-am ridicat “reparat” dupa cum scria in fisa tehnica.Monitorul este exact la fel,aceeasi problema cu toate ca ei spun ca au schimbat mai multe componente la el.
    Urmeaza sa apelez la OPC si sa trimit un mail la sediul regional Acer Europa.
    Nu pot fi lasati sa continue sa tepuiasca oamenii in halul asta.Intr-un final roata se va intoarce sau cel putin asa sper.

  10. Lician said

    am October 21 2014 @ 8:37 am

    Feriti-va de produsele a caror garantie se tine la sama bit!!!!!! Daca Ajunge in service va veti alege cu o carpeala!!!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: