Propunerea ca alocatiile pentru copii din familii cu venituri mari este o masura COMUNISTA profund nelegala si neconstitutionala

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=39106




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


84 Comentarii pana acum»

  1. http://stirileprotv.ro/stiri/social/mihai-seitan-copiii-care-au-parinti-bogati-nu-mai-primesc-alocatie.html said

    am February 19 2010 @ 1:40 pm

  2. alex said

    am February 19 2010 @ 1:41 pm

    Toti copii au acelasi drept ,alocatia este un drept al copilului !!!!!!!Ceea ce face acest guvern si acest ministru este discriminatoriu!!!!

  3. Eugen said

    am February 19 2010 @ 1:46 pm

    Felicitari domnule pentru aceasta pozitie !
    Poate asa isi aminteste cineva din PDL ca este totusi un partid de dreapta

  4. Iulian Urban@Eugen said

    am February 19 2010 @ 1:47 pm

    Problema este ca masura este neconstitutionala si la nivel international incalca toate tratatele internationale semnate de Romania;
    Parca intentionat din ministere se pleaca cu legi care se sparg in capul premierului.
    Daca pot accepta diferentierea alocatiei functie de venituri desi nu este normal , totusi sa declari ca vor fi copii care nu vor mai primi alocatie, este o aberatie juridica de nepermis

  5. rakk said

    am February 19 2010 @ 1:48 pm

    Felicitari d-le Urban
    Si propun ca, urmand aceasta logica beton, aia care nu au niciun venit s aprimeasca alocatii infinite! In acest fel nu mai dam niciun imbold alora cu venituri mari (adica oameni in general cititi, cu facultati sau nu dar car emuncesc, sunt productivi) sa aiba copii in shcimb ii stimulam pe asistati (tigani, lepre, handi, tigani etc) sa puieze si mai grav. Copiii proveniti din aceste familii de jos sunt exact ce ne lipseste pentru ridicarea societatii, in ei ne va fi viitorul!!

  6. adi said

    am February 19 2010 @ 1:48 pm

    Jos palaria pentru atitudinea senatorului Urban.
    Ca o comparatie… in Germania se acorda alocatia de copil pentru toti copii indiferent de veniturile parintilor… pot sa fie si mliardari (in euro)… au acest drept de a primi alocatia.

  7. http://www.urbanviorel.ro/2010/02/05/romani-apelati-la-noi-cu-incredere-vom-face-tot-ce-putem-sa-va-ajutam/ said

    am February 19 2010 @ 1:49 pm

  8. rakkone said

    am February 19 2010 @ 1:49 pm

    Adica pentru ca eu castig mult, sa il penalizeze pe fi-miu. Eu zic sa ii faca si o steluta sa o poarte in piept si sa isi ia omor la scoala, al dracu burghez din familie nesanatoasa. Sau cum mai spuneau altii mai jos, sa nu mi se mai dea pensie pentru ca oricum am castigat destul de-a lungul vietii. Sau sa platesc franzela 50 de roni, ca imi permit da-ma dracu. Sau sa platesc inca 2-3 intretineri la bloc, si pentru aia care nu isi permit sa si le plateasca singuri, ca la valoarea mea ce mai e o intretinere. Bravo domle, tare logica aveti!

  9. alex said

    am February 19 2010 @ 1:49 pm

    Dincolo de faptul ca ii este garantat copilului un drept constitutional, este principiul echitatii sociale si ega;itatii drepturilor cetatenesti. Solutia nu e taierea alocatiilor (si asa vai mama lor!) si majorarae altora, ci crearea unui sistem de subventii guvernamentale pentru copii din familii defavorizate, subventii care sa fie acordate conditionat de inscrierea copilului intr-o forma de invatamant (prescolar, scolar etc) pe care sa le urmeze cu regularitate (la x absente – taiat subventia). de asemenea subventia ar trebui sa se regaseasca in produse – imbracaminte, rechizite, taxa de gradinita, in nici un caz cash. Cash-ul va urma calea carciumei de la coltul strazii, nu vreun interes al minorului.

  10. Avocatul said

    am February 19 2010 @ 1:50 pm

    Poiliticienii astia sunt nebuni…mai ales Seitan asta….sa vada ei procese ce or sa piarda pt discriminare…pai ce treaba are copilul ca are parintii bogati sau saraci…si culmea banii pe care or sa-i piarda in procese sunt tot ai nostri…!!! RUSINE PARPALACILOR!!!

    Felicitari d-lui Iulian Urban

  11. meputo said

    am February 19 2010 @ 1:50 pm

    Incredibil. Stimulentul pentru cresterea populatiei de Tigani a venit. Cu alocatii mai mari o sa stimuleze ca tiganii sa faca si mai multi copii ca si acum. Buna initiativa de la idiotul numarul 1 al guvernului. Traiasca Rromania !
    D-le senator Urban, cred ca ultimul dreptaci din partidul asta

  12. Alma said

    am February 19 2010 @ 1:51 pm

    Adica … inca o cale sa se incurajeze o anumita categorie sa aiba copii.
    Adica …pt cei cu venituri mai substantiale..chiar daca prostii contribuie la CAS … primesc cand stau acasa in ingrijire copil…o suma plafonata; Copii lor …nu primesc alocatie. Participa la clinicile private cu asigurari de sanatate…
    Pensii…sa nu aiba ca prea au castigat bine in timpul vietii..
    Hello …da daca aia care castiga bine ar decide ca nu e cazul sa contribuie cu nimic la sistemul de stat cata vreme nu primesc nimic???

  13. Eltoin said

    am February 19 2010 @ 1:51 pm

    Ce ne facem cu tiganii care nu au serviciu, nu au contribuit niciodata la bugetul de stat, dar totusi toarna 10-12 puradei ca sa le ia alocatia. Ce ne facem cu parazitii astia? Da. Sunt niste paraziti. Traiesc pe spinarea noastra. Eu nu sunt de acord cu o astfel de propunere. Daca n-ai avut niciodata unul dintre parinti in campul muncii nu esti eligibil pentru astfel de suport financiar. Clar.

  14. Alpa said

    am February 19 2010 @ 1:52 pm

    asa deci,e bine sa plateasca impozit,cas si alte taxe dupa salariul “mare”,dar cand sa primeasca inapoi ceva NUUUUU ca doar au bani ! pune tu mana pe carte si pe munca ,fa bani cinstiti si munciti si apoi vezi daca iti convine sa hranesti puradeii viitori infractori din munca ta ,iar copilul tau sa fie discriminat in tara lui si a parintilor care MUNCESC.

  15. PDL partidul tiganilor said

    am February 19 2010 @ 1:52 pm

    copii sunt discriminati datorita veniturilor parintilor.

    toti parintii platesc taxe la stat, ba chiar veniturilemai mari inseamna taxe mai mari platite de acei parinti.

    next steps:
    1. copii cu pielea mai alba nu vor primi manuale scolare noi.

    2. copii cu litera de familie “B” vor sta doar in ultima banca

    3. copii din cartierul vitan nu mai au dreptul la scoala pt ca primaria de acolo a plantat mai multi copaci decat in celelalte cartiere

  16. Mitica said

    am February 19 2010 @ 1:53 pm

    Cand eu tot spun ca Iulian Urban este singurul parlamentar care merita sustinut.Are dreptate inca o data si faptul ca cere demisia lui Seitan ar trebui sustinuta imediat de Boc daca mai vrea sa salveze ceva
    sunt parinti care dau bani grei la stat si copii lor nu vor primi alocatii??stii cum e??la cei care nu dau nici un ban la stat cum ar fi majoritatea din etnia Rroma li se dau alocatii??mie nu mi se pare corect!!!nu am nimic cu ei,dar nu-i cinstit!si ei sunt oameni???bine,bine ..dar nu sa traiasca de pe urma altora…..oricum alocatia aia e amarata in proportie cu darile parintilor la stat

  17. Maya said

    am February 19 2010 @ 1:54 pm

    e bine ca te-ai gandit la asta dar te-ai gandit si cate suflete de copii vei chinui cu ideea asta a ta ,d-le seitan.stii cati betivi si trantori se vor apuca de facut copii pentru nenorocita asta de alocatie?mai gandestete putin inainte sa faci tot felul de afirmatii.de ce crezi tu ca acei copii au dreptul la sume mai mari?si cum ii mai stimulezi pe parintii care nu au de lucru sau care au servicii prost platite sa caute ceva mai bun?

  18. DO said

    am February 19 2010 @ 1:54 pm

    Cu tot respectul domnule ministru iar ati comis-o. Daca se va hotari ca sa se taie alocatia copiilor care au parinti cu venituri mari, atunci si eu propun ca acei parinti sa nu mai plateasca impozite. Deloc. Vreti cumva si explicatii…? Motive am mai multe decit cele 300 de caractere scrise pe care le permite spatiul acestui comentariu.

  19. Iulian Urban @DO said

    am February 19 2010 @ 1:54 pm

    Pai in ritmul asta ar trebui sa se ajunga ca nici pensii sa nu mai primeasca cei cu venituri mari ca se presupune ca au acumulat destul in viata

  20. Menumorut said

    am February 19 2010 @ 1:55 pm

    Statul discriminator roman… de ce un copil trebuie discriminat pe criteriu veniturilor parintilor?

    Toti cetatenii unei tari trebuie tratati egal.. si nu discriminati pe criterii etnice, sociale, profesionale, sau in functie de cit de mult muncesc si cistiga!

    Daca eu am 2 servicii ca sa cistig mai mult iar vecinul lucreaza doar un serviciu la jumate de norma… de ce statul sa ne trateze copii diferit, discriminatoriu? adica copilul lui sa primeasca ceva de la stat si al meu nu?

    cum vine asta..? Eu de ce platesc la stat mult mai mult ca vecinul.. ca sa nu primesc din partea statului nici macar serviciile care le primeste vecinul?

    ROMANIA ESTE STATUL CARE PROMOVEAZA LUPTA DE CLASA IMPOTRIVA CELOR CARE MUNCESC MULT SI CU CAP, IMPOTRIVA OAMENILOR CU INITATIVA!!!!

    De ce vor conducatorii nostri sa fim o tara de oameni saraci, fara initativa, in care puturosenia este ridicata la rang de stat si premiata cu un nivel de subzistenta?

    HUUUOOOO COMUNISTILOR!!!! HUUUOO!!!!!

  21. Radu said

    am February 19 2010 @ 1:56 pm

    suntem F****…pe banii nostri! Pana si tembelii aceia de francezi s-au desteptat in socialismul lor aiurit ca nu trebuie sa scapi bani la tigani, ca nu se-ntampla nimic bun. Ei au stopat, in sfarsit, astfel de politici, noi, mai destepti chiar si decat francezii, tocmai le-ncepem. Si mai sustineti ca sunteti de centru-dreapta, comunisti expirati ce sunteti! Auzi, PD-Liberal!
    Salut si eu atitudinea verticala a d-lui Urban; aveti votul meu cand veti candida pentru presedintie

  22. Cand dam impozite suntem buni... said

    am February 19 2010 @ 1:57 pm

    Pai, ce facem stimulam familiile rarmane sa aibe multi copii? mai bine facem invers, la cere cu venituri mici le dam bani sa nu mai faca copii, iar la cele instarite sa mai faca. Este demonstrat stiintific ca cea mai mare parte din inteligenta este mostenita genetic, si nu cred ca exagerez cand afirm ca daca familiile de mari profesori universitari nu-s chiar numeroase, deci societatea isi pierde din calitate, incet dar sigur.

  23. Alexandru said

    am February 19 2010 @ 1:57 pm

    Cum ar fi ca parintii cu venituri mari sa nu mai plateasca impozite. Oricum nu primesc nimic.
    Parintii cu venituri mari isi pot face asigurare de sanatate, pensie privata, n-au nevoie de somajul de 100 Eur de la stat.
    Ce spuneti de asta? Ii lasati pe cei cu salariu brut de 8000 lei sa-si vireze singuri, 800 lei lunar la pensia privata si 600 lei la asigurarea de sanatate?
    La contributiile astea beneficiezi de o pensie babana si de servicii medicale pe masura.

    Mama voastra de nesimtiti. Aia cu bani doar sa contribuie pentru toate ciorile, pentru toti puturosii si pensionarii iesiti anticipat? Boii or fi aia care mai stau in tara asta.

  24. Dexter said

    am February 19 2010 @ 1:58 pm

    urmeaza:
    1.mamele care au salarii mari sa nu primeasca indemnizatii de crestere a copilului
    2. cei care au avut salarii mari sa nu primeasca pensii, ca trebuiau sa-si puna banutii la o parte.
    3. tot la aia cu salarii mari asistenta medicala sa fie taxata mai rau

    n. la alimentara sa se dea painea si laptele pe baza de adeverinta de salariu: ai venituri mari te costa 100 lei o franzela, ai venit mic mai primesti gratis o punga de lapte

    ???

    D-le Urban haideti cu partidul ala nou

  25. Maria said

    am February 19 2010 @ 1:58 pm

    Si uite asa va creste exponential populatia tarii. Cea de culoare…. Excelenta idee! Deci, cu cat muncesti mai putin, cu atat primesti bani mai multi pentru nasterea unor copii care vor ajunge sa faca acelasi lucru. Sau si mai bine, sa nu mai muncim deloc, ci doar sa stam acasa si sa facem copii!
    Cunosc un caz concret al unei familii de alta religie decat cea crestina (si nu musulmana), familie ce are 13 (treisprezece) copii. Mama este in varsta de 46 de ani, n-a muncit nicio zi in viata ei si inca nu s-a oprit din reproductie… De ce-ar face-o? Se poate trai si asa, copiii se cresc unul pe altul si ajutoarele curg din toate partile. Oare o fi rau asa?

  26. Paul said

    am February 19 2010 @ 1:58 pm

    nu e vorba de cat e alocatia, insa sa dicriminezi parintii care muncesc si castiga bine in detrimentul celor care muncesc si castiga mai putin, e destul de enervant.

    efectul va fi in randul celor cu venituri mici, motivati sa produca alocatii – pentru cei cu venituri peste plafonul de mai sus, efectul va fi 0 pentru ca nu se bazeaza pe respectiva alocatie in cresterea veniturilor familiei

  27. Judecator said

    am February 19 2010 @ 1:59 pm

    E constitutional sa acorzi drepturi diferite intr-o tara? Cred ca nu.

    Completare la mesajul de mai sus cu exemplul de salariu la parinti cu bani 8.000 lei brut.
    Contributie la CAS (angajat + angajator) = 2500 lei/luna
    Contributie sanatate = 860 lei

    Cam ce pensie privata credeti ca poti avea la o contributie lunare de 2500 lei? :) Aia de la stat cat ar fi?
    Cam de ce servicii medicale beneficiezi la o asigurare de 860 lei lunar? La stat dai banii degeaba ca daca doamen fereste ai nevoie banii dati nu conteaza trebuie sa vii cu altii de acasa.
    Ar mai ramane invatamantul, protectia si transportul. Cum astea sunt ca si inexistente consider ca actualul nivel il poti plati din impozitul pe salariu.

    E doar o teorie care nu se poate aplica insa e nedrept ca cei cu bani doar sa contribuie si sa nu beneficieze de nimic.

  28. Vasile said

    am February 19 2010 @ 1:59 pm

    Solu?ia corect?: deduceri din taxe.
    Mai clar:
    – pentru fiecare angajat s? se deduc? 1% din impozitul pl?tit pe salariu pentru fiecare copil
    – ai salariu mare? Deducerea este mai mare în valoare absolut?. Ai salariu mic? Prime?ti 1% reducere, ?i este okay. Este exact la fel de cinstit? m?sura precum cea cu impozitul unitar.

    Nu munce?ti ?i produci plozi pentru aloca?ie? Atunci nu prime?ti nimic.

    Cred c? aceast? m?sur? (cam aplicat? prin alte ??ri) este cea mai potrivit?. Plus c? valoarea real? a aloca?iei poate fi mai mare deoarece nu mai este necesar? folosirea Banc Post, comisioane, hârtie, munca celor de la ?coli, etc.

    Dar deh, trebuie s? ?inem toate astea pentru a avea aparatul birocratic – sute de mii de frec?tori de ment?, care nu adreseaz? niciodat? cauza problemei, ci numai simptomele.

  29. Buduru said

    am February 19 2010 @ 1:59 pm

    Alocatia trebuie acordata diferentiat! E criza, domnilor!
    Nu poti anula alocatia copiilor proveniti din familii cu venituri mari, ca-i neconstitutional, dar o poti diminua si poti creste alocatiile copiilor saraci! Asta nu-i comunism, nu-i haiducie!
    E o masura de mentinere, pe cat posibil, a cererii, in special a celei pentru bunurile de larg consum! E adevarat ca unii parinti vor face coada la carciuma, dar cei mai multi vor baga banii in consum!
    Consumul scade, incet dar sigur, luna de luna. Daca nu-l oprim, s-ar putea sa beneficiem toti de alocatii marite!

  30. C-tin said

    am February 19 2010 @ 2:00 pm

    D-le Urban sunteti o oaza de speranta intr-o mare de incompententa
    Pai ce sa le mai ceri ? Numai la niste legi neconstitutionale se gandesc saraci ca la ceva constitutional nu ii duce capul . Bine ca muncesc si am un trai mai bun decat unul care sta acasa si plange ca nu are de munca dar nu ar munci pentru bani putini ca tot atata ii da si statul si mai are si 5 copii cu alocatie si e de ajuns .
    Bravo domnilor ministri , promovand prostia si incompetente am si eu o intrebare : De ce trebuie sa mai platesc atunci taxe la stat nu?

    P.s. Astept cu nerabdare celelalte episoade.

  31. VIOREL URBAN said

    am February 19 2010 @ 2:00 pm

    Asteptam reactia mass-mediei si a tuturor ONG-urilor, fundatiilor, asociatiilor care stiu sa atace CAND TREBUIE [nu toate, unele dintre ele si care se stiu !] pentru ca aceasta problema este una deosebit de grava , care vizeaza DIRECT CONSTITUTIA ROMANIEI !
    Hai sa vedem dragi romani ce reactie vor avea toate acestea de mai sus enumerate.
    Fiti atenti de acum, ca sa vedeti ceva extrem de interesant : interesul si fesul sau profesionalism, obiectivitate, patriotism.

    Inca ceva: dam tone de bani la statul roman pentru asa ceva ? Asta e inca dovada a faptului ca nu mai exista nicio limita ! Este bataie de joc totala, sfidare pe fata ! Intelegeti romani ca e momentul sa luam TOTI atitudine ,nu mai e timp de pierdut !
    P.S. – TOTI = cei interesati

  32. Viitor capsunar said

    am February 19 2010 @ 2:00 pm

    Muncesti ca prostu’ sa ai salariu mare din care dai impozite si tot TU nu mai primesti alocatie pentru copil cum ca ai castiga prea mult! Unii invata ca prostii in scoala atatia ani ca poate o sa castige mai mult ca sa afle ca daca esti sarac cu duhu’ iti vine pomana mai mare.
    Toti tiganii analfabeti vor primi alocatia maxima si tu, cel care dai impozite mari si muncesti NU…NU primesti NIMIC!
    Foarte tare…nu m-au mirat multe in ultima vreme…dar chestia asta a reusit

  33. Jean said

    am February 19 2010 @ 2:01 pm

    De ce dracu nu ne intoarcem inapoi in comunism unde toata lumea era egala? De ce *** ne mai chinuim sa invatam carte sa ne sbatem sa facem ceva in tara asta daca ala care il doare in c.u.r ajunge sa aiba tot ca si ala care trage? Si mi se pare aiurea de pus in practica prostia asta, poate eu am un salariu mai mare luna asta dar luna viitoare poate sefu imi taie din salariu. Trebuie sa-l informez pe Seitan de fiecare data cand imi creste sau imi scade salariu? Sau odata ce am pacatuit si am avut salariul mare o luna copilul meu isi pierde pe veci dreptul la aceasta alocatie? Pai ce dracu astia saraci au o gramada de facilitati. Sunt de acord sa aiba facilitati cei care nu pot sa munceasca, sunt handicapati dar cei care nu vor sa munceasca sau nu ii duce mintea mi se pare incorect sa fie favorizat. Eu daca ma duc la spital si vreau sa-mi fac niste analize nu am loc de astia saraci care nu contribuie mai deloc la stat ca nu au de unde si trebie sa ma duc la o clinica particulara. Eu ce avantaje am ca platesc mai mult la stat, ca trebuie sa cotizez pe unde ma prind.

  34. CC said

    am February 19 2010 @ 2:01 pm

    N-ai salariu mare, dar, drept, compensa?ie, n-ai nici cap. Argumentul “boga?ii n-au nevoie” e la fel de fals ?i cretin ca ?i obiceiul popula?iei de a da vina pe “boga?i” ?i “mijlocii” pentru tot ce nu merge bine ?i a cere de fiecare dat? sanc?ionarea lor: da?i-le impozite mari, s? contribuie c? au de unde, restric?iona?i circula?ia auto, nu desfiin?a?i accizele pe bunuri de lux nici dac? va sanc?ioneaz? Bruxelles-ul, ponegri?i pe oricine cump?r? “plasm?” sau are costum Hugo Boss etc etc, ei sunt chiaburi moderni, infiera?i cu mânie proletar?.

    Pe s?raci nu-i vede nimeni câte porc?rii fac!? Pe pensionarul care arunc? mâncare la câinii maidanezi, pe be?ivul care sprijin? blocul cu sticla de vodc? în mân?, arunc? sticle goale pe geam ?i zgârie ma?inile parcate una câte una, pe “coloratul” care ?ip? dup? ajutor social în timp ce multele lui odrasle sunt la furat prin Italia?… Nu, trebuie s? fim solidari din punct de vedere social cu ei! Ei, în schimb, sunt? Dac? v? fur? unul din ei telefonul mobil ?i v? d? în cap, ce face justi?ia? Îl doare în cot de cazier, el n-are o meserie, sau chiar dac? are, nu e una “intelectual?”. Ap?ra?i-v? de el ca Iovan ?i ajunge?i s? c?l?ri?i tribunalele, v? pierde?i serviciul, poate v? lua?i ?i o condamnare, cu cazierul p?tat ajunge?i ca el. Autorit??ilor le convine, au ob?inut egalitatea social?, v-au coborât la nivelul lui. Dar, nu-i a?a, stânga PSDist? ?i stânga portocalie vor s? dea impresia c? se preocup? de soarta lor, c? au grij? s? primeasc? “enorma” aloca?ie, c? sunt sociali ?i sociali?ti. Nu comuni?ti, c? doar ei sunt genero?i, a?a cum este ?i în Occident :)))

  35. Mircea said

    am February 19 2010 @ 2:01 pm

    Domnule Urban sunteti speranta noastra !

    Hai ca acum chiar m-am enervat, adica muncesc de rup si nu primesc nimic! Sanatatea e bine sa ti-o cauti in alte tari, ca noi n-avem decenta si aparatura, la gradinita nu poti sa-i dai ca n-ai loc, trebuie sa-i dai la particulara, la scoala trebuie sa faca meditatii, cand ma duc in excursie fac dublul timpului pentru ca n-avem drumuri bune si autostrazi. De pensie nu mai vorbesc, cotizezi ca prostul si-ti da un mizilic dupa 30 de ani de munca. Peste tot trebuie sa dai spagi sau sa cauti alternativa privata. Atunci eu de ce mai platesc impozite??? Chiar m-am enervat rau!!!

  36. Aleluia said

    am February 19 2010 @ 2:02 pm

    Felicitari celor ce au votat cum au votat ! Sper ca sint foarte multumiti de masurile ce le ia guvernul . Sa se taia alocatiile nesimtite . Sa se taie salariile . Sa se taie pensiile . Sa se taie alimentele si sa se dea pe cartela … la ratie , ce atita huzur si consum nesimtit . S-au inchis ziare . Bravo ! Sa se mai inchida ca si asa-s multe . Si televiziunile astea sa se inchida ca prea-s multe si vorbesc toata ziua numai prostii. Si sa fie numit BASELU’ presedinte pe viata si pe aia mica sa o numim urmasa in functie … de ce sa mai dam banii pe alegeri ? Sa se desfiinteze Parlamentu’ ca cheltuie banii degeaba si sa conduca PDL-ul tara asta . sa se desfiinteze partidele celelalte ca sint inutile .
    Etc … poate va mai vin idei !
    Ce tara … i-mi vine sa plec in CONGO !

  37. Vita care trage la jug said

    am February 19 2010 @ 2:02 pm

    Mi se pare ca o ducem din prost in mai prost…..este incredibil asa ceva….mai oameni buni!!!…ne facem de rasul lumii……aloooooo….sa se trezeasca cineva ca suntem o tara plina de tampiti!
    * o tara plina de babe cretine care dau de mancare la caini in loc sa dea unui copil de pe strada un corn
    * o tara unde nu te poti duce la un spital de stat ca te opereaza, ia banii si pleaca, ce daca nu te mai trezesti din anestezie
    * o tara in care a fi insarcinata este un lux – zeci de ilioane pe analize, pe ecografii….ca daca te vede disspus sa paltesti, insista, desi nu e cazul
    * o tara in care iti vine hartie de la fisc de executare silita ca ai de dat 60 de lei …..cand te duci la ei….recunosc.. “e o greseala, dvs aveti de pritmi 171 de lei!” Cum? si daca faceam infarct cand citeam hartia???
    * o tara in care te duci sa faci o simpla analiza si iti spune “aveti cancer” asata inainte de a veni rezultatul.. Si cand vine si rezultatul – negativ de altfel….rade la tine “aaa, m-am inselat”
    * o tara in care nu te poti duce sa faci analize la stat ca e o coda de 10 metri – o gramada de mosi treziti d ela 03.00 dimineata…”daca se termina?” ce sa se termine tataie???? nervii nostri poate
    * o tara in care nu mai dam alocatii parintilor cu venituri….pai…. “Nesimtitilor, cu va permiteti sa lucrati 18 ore pe zi, sa luati salariu? La noi in tara trebuie a muncim mult …pe frunze”
    * o tara in care mor oamnei nevonovati ca deszapezirea se face doar pe strada unde sta primarul
    * o tara in care radem de un tanar care vrea sa intre in politica, ca “nu sti tu!”, ce sa nu stie?? Pustiul si asa avea o gramada de bani, vroia sa schimbe ceva nu sa fure!!!1
    * o tara in care aruncam cu noroi in profesori c fac pregatiri>>>Asa si???? Treaba lui ce face in timpul lui liber. Cand chemi instalatorul ca ti s-a spart o teava…..cu ce il raspaltesti ca lucreaza in timpul lui liber? …..am inteles…o dulceata de gutui.
    O TARA DE GUNOI!

  38. Flory said

    am February 19 2010 @ 2:03 pm

    Da, e vina mea ca nu muncesc la negru. Am doua servicii si imi sacrific viata sa le asigur copiilor mei ce au nevoie.Altii stau acasa sau lucreaza la negru.Nu e cinstit. Eu platesc niste taxe. Oricum, ma mir ca mai acorda “alocatii”.De ce nu le taiati de tot?Sa faceti treaba completa….mare si imputita cat puteti voi

  39. PLec din tara said

    am February 19 2010 @ 2:03 pm

    Deci , pasul 1 este sa-mi diminuez salariul la minimul pe economie sau sa trec in somaj . De ce sa platesc ca prostu’ impozite si contributii la 8.000 lei pe luna , cind pot sa platesc la 900 lei pe luna . Si asa … multi altii si sa vedem atunci de unde venituri bugetare . Si din 10 salariati dau afara 8 … sau inchid firma si stau si eu asistat pe banii statului , ce mama naibii , adica eu unul sa contribui ca prostu’ si sa nu am nici un drept in tara asta ?
    Ne mutam fratilor in BULGARIA unde este impozitul pe profit 10 % si impozitul pe dividende 5 % … si contribuim la statul BULGAR ce mama naibii !

  40. Partidul comunist said

    am February 19 2010 @ 2:03 pm

    O vorba din vremurile de trista amintire era: “Luati de la fiecare cat de mult poate sa dea, dati fiecaruia inapoi cat are nevoie sa nu moara”. Revine in prezent. Solidaritatea sociala ar trebui sa fie complementata de proportionalitatea contributiilor, dar si a beneficiilor, in niste limite rezonabile si care sa nu genereze mai departe discriminari disproportionate intre categoriile sociale. Ni se impune de fapt sa incurajam ne-munca si traiul de pe urma muncii altora. Cei care muncesc cinstit, au copii si venituri mici nu sunt neaparat vinovati ei de situatia asta, si trebuie ajutati, dar ceilalti? Cu ce responsabilitate fata de viata si de societate aduci pe lume o fiinta nevinovata daca nu ai ce sa-i pui pe masa, cu ce sa o imbraci sau nu poti sa o trimiti la o scoala sa ajunga OM? Aceasta ultima “categorie sociala defavorizata” cum intelege sa ajute societatea, ca aceasta la randul ei sa-i sprijine? Prin promisiunea ca fiinta adusa pe lume va deveni OM si va fi crecuta si educata sa ajute alti oameni la randul ei? Am vazut destule in viata asta, in arealul asta geografic, ca sa nu cred in aceasta promisiune. Voi credeti?

  41. Nazistu said

    am February 19 2010 @ 2:04 pm

    Deci ciorile si tiganii borati se trezesc cu o lege a lor.
    Bravo iar ati reusit s-o faceti lata… Bine ca i-au tiganii bani pentru sutele de plozi pe care-i au si pentru care nu platesc un leu si bine ca luati de la copii care n-au nici o vina ca parintii lor sunt mai instariti… Ati demonstrat inca odata cat de retardati sunteti… Bravo Guvernului Romaniei…

  42. epo said

    am February 19 2010 @ 2:05 pm

    De curiozitate.. de ce nu vine nimeni cu propunerea ca alocatia sa se dea in functie de performanta elevilor? Ce treaba au veniturile parintilor cu alocatia copiilor? Asta e gandire pur comunista. Eu as propune ca alocatia sa se dea in functie de notele si de rezultatele elevilor. Atunci sa vedem ce vor face aia de fac copii pe banda rulanta doar pt alocatie.

  43. Discriminare said

    am February 19 2010 @ 2:05 pm

    d-le Ministru taiati tot ce se poate, pana se mai poate. Cand o sa iasa lumea in strada o sa va intrebati cum de s-a ajuns aici. Incep scamatoriile pentru a face rost de bani……

    Haideti sa continuam lista :
    – copiii, ai carui parinti au venituri mari, nu mai beneficiaza de consultatii gratuite
    – copiii, ai carui parinti au venituri mari, nu mai beneficiaza de gratuitatea ciclului gimnazial, liceal ( sa plateasca parintii o taxa )
    – copiii, ai carui parinti au venituri mari, au voie sa mearga doar la gradinite private
    etc…..
    Bataie de joc d-le ministru, bataie de joc….
    Intr-adevar, Romania, e tara in care nimic, nu o sa se termine niciodata….. pana cand sa mai suportam ????

  44. ildiko said

    am February 19 2010 @ 2:07 pm

    Guvernele boc, girate de maria sa marinarul, nu au facut altceva decat sa ia bani cu japca de la firme, pensionari, angajati …..fara nicio analiza…. iar acum a venit si randul copiilor.
    Daca se ma screm un pic poate reusesc sa taxeze cumva si mortii.

  45. ildiko said

    am February 19 2010 @ 2:11 pm

    Apropos, pentru copiii din familiile cu venituri mici exista o alocatie complementara, aici s-ar putea gasi rezolvarea problemei.

  46. vrajitorul.eu said

    am February 19 2010 @ 2:16 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  47. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 19 2010 @ 2:17 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  48. Tia said

    am February 19 2010 @ 2:17 pm

    D-le Urban continuati-va munca pentru ca suntem alaturi de dvs.

  49. Dumitru said

    am February 19 2010 @ 2:20 pm

    Este foarte clar : cel putin sa candidati la presedintie !
    Cu hotiile astora, ma cam indoiesc ca veti reusi, dar ma ofer – de pe acum – sa activez voluntar in echipa Dvs.
    Si chiar asa : de ce nu va faceti un partid ?

  50. marian said

    am February 19 2010 @ 2:23 pm

    De asta spuneam ca nu e tabara buna pe care ati aleso, dar poate asa puteati ajunge in senat , dar cred ca ajungeati si ca independent, dintre toti parlamentari dv sunteti number one, va urez mare bafta sa reusiti. Dupa Vladescu cu impozitarea amaritilor de tarani care n-au cu ce munci pamintul si nici bani , urmeaza altul cu alocatiile. Stim cu toti ca satul este imbatrinit oare de ce nu se gindeste nimeni cum sa atraga tineri la sate. Ca sa-ii atragi trebui sa ai infrastructura , transport, etc.

  51. Iulian Urban@marian said

    am February 19 2010 @ 2:26 pm

    NU este chiar asa.
    La PSD nu ma puteam duce pentru ca sunt numai comunisti iar eu urasc comunistii si hoarda coruptiei este mult mai mare;
    La PNL m-am speriat cand am vazut la cel stil se fura de sus pana jos in partid;
    Efectiv PDL a fost cea mai buna varianta, si trag ca partidul asta sa isi aduca aminte ce vrea

  52. marian said

    am February 19 2010 @ 2:33 pm

    Sper sa reusiti , pe mine in ultimul timp doar mau dezamagit si uni si alti. Suntem la fel cum am ales si alta data, raul cel mai mic , dar sa vedem pina unde va ajunge, in stilul asta nu cred ca va mai reusi sa adune voturi la urmatoarele alegeri.

    Sa fi fost vreo 200 macar de parlamentari ca tine ar fi fost altceva poate.

    Mult succes.

  53. http://www.urbanviorel.ro/2010/02/19/extraterestrii-stiri-senzationalo-si-bolnave-abaterea-atentiei-februarie-2010/ said

    am February 19 2010 @ 2:52 pm

  54. obiectiva said

    am February 19 2010 @ 2:58 pm

    CA SA IMPACAM SI CAPRA SI VARZA. PROPUN SA NU SE MAI DEA NICIUN FEL DE ALOCATIE…. nici alora cu bani, ca ce faci cu 42 lei? nici alora fara venit… ca sa nu mai aiba ce bea.

  55. cineva said

    am February 19 2010 @ 3:51 pm

    Timiteti-l bai in GROTA din care a iesit pe Seitan asta!
    Asemenea cretini nu merita sa traiasca in lumea civilizata! Deportati-l in Siberia si acolo sa faca legi!

    42ron e un gunoi care nu ajunge nici de hartia igienica a unui copil!

  56. DSi said

    am February 19 2010 @ 3:56 pm

    Asta e cretin -cretin frate. E neconstitutional sa privezi un copil de un drept pe baza castigului parintilor. Asa poate ca copiii celor mai avuti nu vor mai avea invatamant gratuit, asistenta sanitara gratuita, etc. E dement rau.

  57. Coko said

    am February 19 2010 @ 3:57 pm

    DOMNULE SAU MAI BINE ” TOVARASE” MINISTRU: O STICLA DE VODACA IEFTINA SI GATA COPILUL, DECAT SA-L SPELE MAI BINE FAC ALTUL. LA CEI TAMPITI CARE FAC COPII CU NEMILUITA DATI-LE ALOCATII, LA CEI CARE GANDESC SI FAC COPII ATAT CATI POT CRESTE LUATILE ALOCATIA! SA VA FIE RUSINE TOVARASE MINISTRU. EU PLATESC ASIGURARI SOCIALE PENTRU TOTI TIGANII SI HANDICAPATIII CARE SE * DE NUMAI POT SI FATA MULTI COPII. SCUZATI LIMBAJUL DATR SUNT FOARTE REVOLTAT.

  58. Dan said

    am February 19 2010 @ 3:57 pm

    Stau si ma intreb de ce a fost ucis Ceausescu cand vad ca se revine la legislatia de dinainte de 1989. Concret, alocatia pentru copii era reglementata de Decretul 246/1977 si peste un plafon de 4000 lei nu se acorda. Am cunoscut o familie care avea 7 copii si pentru ca tatal avea o retributie de peste 4000 lei (cred ca avea 4200) nu mai beneficia de alocatie. Sunt incredibili, in loc sa revigoreze activitatea economica iau masuri tot mai restrictive. Au inebunit de tot. O sa fie o tara de aurolaci, de cersetori juvenili.Rusine.

  59. http://www.romanialibera.ro/actualitate/a177994-federatia-asociatiilor-de-parinti-e-o-discriminare-alocatia-nu-a-fost-gandita-ca-masura-de-protectie-sociala.html said

    am February 19 2010 @ 4:31 pm

  60. cineva said

    am February 19 2010 @ 4:33 pm

    Nazistilor care sustin ca tiganii se inmultesc ca iepurii si fac 20 de copii numai pentru jegul de alocatie de 42ron le dau o veste proasta: din cate familii de tigani (cu multi copii) am vazut mamele invarteau MII de euro pe sub fuste si prin supermarketuri.
    De unde ? Sa nu ma intrebati ca nu stiu …

    Dar atat va zic: NIMENI oricat de sarac ar fi n-a trait si nu traieste din alocatia derizorie de 42ron. Iar unui betiv nici de 2 sticle de vodca nu-i ajunge…
    O familie care a ajuns sa traiasca numai din alocatia copiilor probabil nu mai e familie demult ..

    Dar vorba aia: pentru probleme romanilor: “americanii-s de vinaaa!…” :)

  61. corcodel said

    am February 19 2010 @ 5:00 pm

    De ce va plageti la noi domnule Urban? Eu cred ca trebuie sa va plageti la seful partidului DVS care ar trebui sa plateasca pt toate legile si ordonantle neconstitutionale pe care le-a girat si pentru care platim noi contribuabilii, pentru directorii dati afara ilegal si care trebuie reincadrati si platiti pe perioada cat au fost afara si pt salariile celor angajati ilegal pe criterii politice …. si se mai si lauda ca e profesor in drept, iar noi ca prostii ne intrebam de ce nu vedem nici un corupt la mititica.
    PDL-ul a juns partidul lui Base coordonat de gorilica Boc. Pari un om destept iesi omule de acolo si intra intr-un partid normal. Sau fa unul nou pe baze doctrinare normale nu totalitariste, unul din care sa nu iti fie rusine ca faci parte ca asta e vai mama lui.

  62. VIOREL URBAN said

    am February 19 2010 @ 5:07 pm

    @ corcodel

    Nu se plange omule nimeni.
    Asta ai inteles tu ?Inseamna ca nu ne urmaresti si nu stii ce am facut si ce facem.
    Iulian a facut , face si va continua sa faca alaturi de noi, tot ce putem, insa cam asta e. Daca nici pentru ACTIVITATEA asta nu suntem sustinuti macar, daca nu incurajati ..asta e.
    Vom continua sa speram si sa incercam sa schimbam lucrurile in bine. Toti cei care nu actioneaza in sensul nostru , sa nu se mire daca vor avea o viata de cosmar pentru ca sfidarea, nesimtirea, jecmanirea dateaza de mult in tara asta si acum par sa se amplifice.

  63. maria said

    am February 19 2010 @ 5:07 pm

    Seitan a luat-o pe campii sau doar continua se se plimbe liber . Cum sa peroreze asemenea aberatie ? Dati-i un telefon sa-si bage mintile in cap ca s-or gasi 2-3 sa-l dea in judecata avand in brante toate tratatele prezentate de dvs. mai sus . Nu-i corect !

  64. MADCAT said

    am February 19 2010 @ 5:13 pm

    Asta se intampla cand in fruntea tarii ajung cururi!

  65. Iulian Urban@corcodel said

    am February 19 2010 @ 5:28 pm

    Eu nu ma plang, eu actionez si am cerut demisia lui Seitan punandu-l la zid pentru incalcarea legii.
    Chiar nu intelegi cand citesti un lucru ?

  66. Haulesbaules said

    am February 19 2010 @ 5:28 pm

    Nu i-am vazut datile trecute pe tiganii cu ditamai vile si plini de aur ca mergeau la primarii sa ia ajutor social pentru ca nu aveau venituri? Ba mai luau si ajutor de incalzire ca deh….vila e vila si trebuie incalzita!

    Tot aia care platesc dari la stat sa fie cei care nu primesc inapoi nimik!

    Sa se inmulteasca prostimea si tiganinimea.
    Daca s-ar da rechizite si s-ar conditiona cumva acest ajutor, iar ajutorul dat celor “saraci”sa nu fie in bani ci in natura: rechizite (carti caiete, carti cu povesti, carti de colorat, etc.), haine si incaltari.Sa fie conditionat primirea acestor ajutoare, daca copilul merge la gradinita, la scoala, etc. sa primesca la gradinita, scoala aceste ajutoare daca intradevar a fost in luna respectiva prezent sau nu primeste nimic daca nu frecventeaza gradinita, scoala.

    Nu cred ca va fi asa de mare cheltuiala cu asemenea acte sociale iar acestea in mare masura chiar i-ar ajuta pe copii sa frecventeze o scoala, sa invete ceva, sa aibe alte perspective in viata decat cersitul, prostitutia, furtul, vagabondajul, etc.

  67. Iulian Urban: Declaratiile lui Seitan privind alocatiile nu reprezinta PDL said

    am February 19 2010 @ 5:30 pm

    […] absoluta la legi ale guvernului declarate neconstitutionale?”, scrie semocrat-liberalul pe site-ul […]

  68. cineva said

    am February 19 2010 @ 5:40 pm

    Pentru tigani si “familii cu probleme” avem armata de ASISTENTI SOCIALI care freaca menta pe banii statului!
    Astia ar trebui sa fie cu ochii pe ei si sa vada cine merita sa primesca vreun ban sau nu. Si nu de alocatie vorbesc. Ca asta e oricum nula …

    Dar cand pui un asistent social (= o fatuca amarata care face pe ea cand e trimisa in toate grotele din peisajul romanesc )la 3 sate si mii de familii ce dracu sa mai ceri de la el ? O vizita odata pe an rezolva probleme care apar din zi in zi ?

  69. textele de lege incalcate said

    am February 19 2010 @ 6:16 pm

    Acordarea selectiv? a aloca?iei pentru copii – discriminatorie conform conven?iilor ONU (Imagine: Mediafax Foto)

    Potrivit articolului 2 din Conven?ia cu privire la drepturile copilului adoptat? de Adunarea General? a Organiza?iei Na?iunilor Unite la 20 noiembrie 1989, statele p?r?i se angajeaz? s? respecte ?i s? garanteze drepturile stabilite în prezenta conven?ie tuturor copiilor din jurisdic?ia lor, indiferent de ras?, culoare, sex, limb?, religie, opinie politic? sau alt? opinie, de na?ionalitate, apartenen?? etnic? sau originea social?, de situa?ia material?, incapacitatea fizic?, de statutul la na?tere sau de statutul dobândit al copilului ori al p?rin?ilor sau al reprezentan?ilor legali ai acestuia.

    “Statele p?r?i vor lua toate m?surile de protejare a copilului împotriva oric?rei forme de discriminare sau de sanc?ionare pe considerente ?inând de situa?ia juridic?, activit??ile, opiniile declarate sau convingerile p?rin?ilor, ale reprezentan?ilor s?i legali sau ale membrilor familiei sale”, prevede articolului 2 din Conven?ie, ratificat? de România în 1990.

    Articolul 26 din aceea?i Conven?ie arat? c? statele p?r?i recunosc dreptul oric?rui copil de a beneficia de asisten?a social?, inclusiv de asigur?ri sociale, ?i vor lua m?suri pentru asigurarea exercit?rii depline a acestui drept în conformitate cu legisla?ia lor na?ional?. La acordarea indemniza?iilor prev?zute de lege se va ?ine seama, când este cazul, de resursele ?i situa?ia copilului ?i ale persoanelor responsabile de între?inerea sa, precum ?i de orice alte împrejur?ri care au leg?tur? cu cererea de acordare a indemniza?iilor, înaintat? de copil sau în numele s?u.

    În prezent, de aloca?ia de stat pentru copii, cu vârste între 0 ?i 18 (19) ani, beneficiaz? aproximativ 3,9 milioane de copii, iar de aloca?ia familial? complementar? ?i de aloca?ia de sus?inere pentru familia monoparental?, care se acord? acelor familii cu venituri pe membru de familie de pân? la 470 de lei, beneficiaz? aproximativ 799.300 de familii.

    În România, aloca?ia de stat pentru copii este acordat? în conformitate cu prevederile Legii 61/1993 privind aloca?ia de stat pentru copii. Aloca?ia de stat pentru copii este un drept universal, acordat tuturor copiilor sub 18 ani. Începand cu luna ianuarie 2009, cuantumul aloca?iei de stat pentru copii, prev?zut la articolul 3, alineatul (1), din Legea 61/1993, s-a stabilit la 42 de lei ?i se majoreaz? anual, prin hot?râre a Guvernului, la propunerea Ministerului Muncii, Familiei ?i Protec?iei Sociale.

    În România erau în 2008, 4.141.020 de copii sub 18 ani, dintre care 431.016 sunt sub 2 ani, conform unor statistici publicate pe site-ul anpdc.

    În proiectul de buget pentru 2010 sunt alocate aproximativ 5,5 miliarde de lei pentru asisten?? social? pentru copii ?i familie, suma fiind destinat? nu doar aloca?iilor, ci ?i altor presta?ii sociale.

    În semestrul I din 2009, au fost pl?tite 3.989.264 de aloca?ii de stat pentru copii, însumând 1.492.390.821 de lei. Din statisticile de pe site-ul Ministerului Muncii rezult? c? num?rul de beneficiari ai aloca?iilor de stat pentru copii a sc?zut constant, din 2006 ?i pân? în 2008, iar în semestrul I din 2009 a crescut pu?in fa?? de anul anterior. Astfel, în 2006 erau aproximativ 4,27 milioane, în 2007 – 4,20 milioane, în 2008 – 3,77 milioane, în 2009 semestru I – 3,989 miliaane de copii.

  70. ulos said

    am February 19 2010 @ 6:19 pm

    Cred ca cei ce muncesc cinstit si platesc impozite trebuie sub orice forma sanctionati ca nu-s zdraveni! Nu va dati seama ca iesiti din tipare? Ce-i cu voi? Pe cand o greva fiscala a celor fara datorii la stat?

  71. alina said

    am February 19 2010 @ 6:41 pm

    un singur cuvant spun: DISCRIMINARE!!!!!!!!!!!!!!

  72. apocas said

    am February 19 2010 @ 7:15 pm

    un site de oameni cu (multa) stare si cu proiecte mari privind inmultirea neamului.
    daca ai satre nu iei de la gura copilului ci poate renunti la un cartus de tigari si acoperi ajutorul de copil,
    si, pai cand s-a pus impozitarea unica, -unica deci constitutionala, nediscriminatorie,- astia cu stare ramasera cu ceva banuti in plus.

  73. Elena said

    am February 19 2010 @ 8:31 pm

    Eu stiam ca alocatia este un drept…nu ajutor social
    Pentru a-i ajuta ar fi mai bine sa cream locuri de munca, sa-i ajutam pe copiii cu venituri modeste altfel…sa li se acorde uniforme,rechizite, decont la transport de acasa la scoala, manuale etc.
    Nu bani…sunt si parinti care ar vrea un loc de munca si nu li se ofera sansa(toata stima pentru ei)ca si asa din putinul pe care-l au sau nu se descurca(numai ei stiu cum), dar sunt si-n latura cealalta parinti care asteapta alocaiile mai ceva ca pensiile( de altfel infecte ambele).
    Asta nu inseamna ca trebuie sa luam de la unul si sa dam la altul…cine vrea poae renunta la acest drept…dar nu li se poate lua acest drept castigat copiilor.
    Am azut copii daruind altor copii sume mai mari decat alocatia lunara, altii isi doneaza alocatiile, ajutand pe cei mai nevoiasi…acum vine Maria Sa statul…si le ia si asta celor care vezi doamne au ….retineti au parinti potenti financiar…nu au ei…
    Asta e problema statului sa o rezolve…modul in care o va face ramane de vazut…totul e sa luam atitudine…e discriminare…e neconstitutional…si nu in ultimul rand e rusinos sa le iei copiilor aceasta fabuloasa suma(nu ajunge nici de transport la scoala)
    E inadmisibil!…urmeaza cum s-a mai spus…sa renunte cei ce muncesc la pensii,preturile produselor sa se faca diferentiat, taxele sa cresaca,etc…RUSINE STATULUI!

  74. Lucian Vâlsan said

    am February 20 2010 @ 4:42 am

    M? surprinde s? citesc aceste rânduri pe blogul cuiva din PD-L.
    În mod absolut ciudat chiar exist? ?i oameni cu ceva creier în Partidul Preziden?ial (de dreapta, dac? zice?i dumneavoastr?).
    Felicit?ri pentru pozi?ia luat?.

  75. Dr Darius said

    am February 20 2010 @ 2:20 pm

    Bine, bine, dar cu copii ce au mai avut.
    Nu vor mai primi toti copiii alocatia de 42 lei.

    Eu cred ca se pregateste ceva in cazul in care suntem bombardati astfel de idiotenii.
    Scenariul : Suntem loviti din toate directiile pentru a se distrage atentia intr-o alta parte.
    Iar pentru a ne “monta” unii impotriva altora se agata de copii oamenilor pentru a scoate din joc reactiile unitare.
    Uitati-va ce se intampla in Grecia si intrebati-va prin ce tehnica au fost adusi intr-un astfel de grad de “animalism”.
    Daca observati, din mesaj reiese cum nu se dorese o aliniere pe inteaga tabla a functiilor ce pot duce la o cooperare intre membrii de apartenenta a unui grup si in fapt o diseminare a tuturor elementelor valorice pana la gradul individual animalic.
    Altfel spus, totii membri oricarei apartenente ce ar putea crea dificultati prin unitate sa fie concentrati asupra efectelor instinctuale in legatura cu ceilalti membri legati prin valorile de legatura. Incalcarea drepturilor copiilor, chiar si doar anuntata, este o metoda diabolica, produce un efect anihilarea oricarei tendinte a indivizilor dea fi concentrat la nivelul celulelor organizationale ce poate reactiona.
    Este evident ca toti aveti dreptate, doar ca mesajul guvernantilor face referinta la intrigi produse prin intermediul exluderii din drepturi a unor persoane inca din nastere.
    Insa ce este si mai interesant este in ce conditi sunt lansate aceste subiecte.
    Asfel se face distinctia “montand” pe cei “saraci” impotriva celor asa zis “bogati” inca de la nastere. Intrebarea care se va predomina prin aceasta fobie creata:
    Copilul meu se va naste in familia albilor sau negrilor? Copilul meu va avea drepturi sau se va naste fara de drepturi?

    Explicam:
    Toata lumea cunoaste din auzite teoria lui Carl von Clausewitz privind beneficiul controlului indicatorului demografic al populatiilor.
    Cu toate ca populatia lumii este intr-o continua crestere ( de la 6 mild in 1998 la 8 mild in 2009)cea ce ar face sa se indrepte atentia catre inevitabilitatea unui conflict epurator in randurile populatiei, nimeni insa nu ar putea gandi dovada existenta a deciziei de lansare a acestor mesaje tulburatoare ce apartin teoriei Realise a relatiilor internationale- Guvernarea pe baza de interes….si de pe poziti de putere”.
    Puterea apartine celor tineri insa intelepciune apartine celor experimentati spunea Machiaveli. Populatiile imbatranite apartin statelor marilor imperii, iar populatiile predominant tinere apartin celor dominati.
    Cei ce au dominat doresc ca aceasta dominare sa continue si atunci va trebui sa bulverseze concentrarea tinerilor de la cea ce au – PUTEREA- pentru a pune in practica dominarea.

    Sa nu uitam ca istoria va nota doar pe cei de domina si nu pe cei ce sunt servitori.
    Totodata as dori sa aduc in constiinta tuturor ca cei ce au lovit in existenta unui popor vor plati. Asa as dori ca si acest jalnic guvern sa plateasca pentru incapacitatile sale si mai ales pentru asasinarea viitorului neamului romanesc, COPII.
    Nu vreau ca populatia sa uite crima facuta de acest guvern de a pune pe poziti de inferioritate civica o parte a viitoarei populatii (si inca inainte de a se naste) sub scuza ca nu au stiut sau pentru ca au fost amatori.
    O crima este o crima, iar in cazul de fata nu sunt suportabile invocarea necunoasterii.
    Avem ( cunosc) multi oameni ce cunosc si sunt specialisti in cea ce priveste metodologia cunoasterii reactiei maselor.
    Chiar domnul BOC IV este profesor in drept constitutional … la CLUJ.
    Nu spun ca a invatat dupa aceleasi carti ca si mine sau altii, dar cea a inteles si practica ( probabil si in pedagogie ) este cu adevarat o crima cu buna stiinta.
    Repet, in cazul de fata nu este cazul unei necunoasteri.

    Dr. Darius Stan

  76. Paula Kacso said

    am February 20 2010 @ 2:42 pm

    Multumim celor care ” ne stimuleaza” sa muncim mai mult, sa castigam mai bine! O sa ajungem sa fie mai bine sa stam acasa, pe banii statului decat sa ne chinuim sa muncim! Daca tot nu vor da alocatii celor cu venituri mai mari atunci banuiesc ca cei care chiar castiga foarte putin vor avea alocatii de 2-3 milioane, nu?

  77. Paula Kacso said

    am February 20 2010 @ 2:44 pm

    Unele familii care traiesc si acum doar din alocatiiile copiilor pe care ii fac vor fi stimulati sa nu mai procreeze? Nici gand! asa ca doamnelor nu mai fiti suparate, ne lasam de firme, servicii si altele si facem copii…multi ca sa avem venituri mai mari, nu? 😀

  78. http://antena3.ro/economic/news/ministrul-muncii-copiii-care-au-parinti-cu-venituri-mari-nu-vor-mai-primi-alocatie_92550.html said

    am February 20 2010 @ 4:38 pm

  79. IoanaS said

    am February 21 2010 @ 11:45 am

    Desi nu am ridicat de trei ani alocatia copilului, declaratia ministrului ma face ca saptamana viitoare sa ma duc sa fac cerere pentru a cere banii copilului inclusiv din urma. Alocatia nu este o forma de asistenta sociala.

  80. Ela said

    am February 21 2010 @ 10:46 pm

    Ne intorcem pe vremea lui “ceasca” cand a face copii multi era o afacere rentabila pentru anumite categorii sociale – iar copiii rezultati sunt si erau doar un balast pentru societate ….

    De ce nu pledati ca daca tot se vor face reduceri sa le treaca la fondurile pentru fertilizari in vitro … cine vrea copii sa-i poata obtine, si sa-i creasca cum trebuie, ca acei copii sunt doriti.

  81. Rayssa said

    am February 22 2010 @ 1:29 am

    Dupa cum se pare, prin acest proiect, cineva are interesul sa incurajeze cresterea populatiei rrome…

    Nu am nimic impotriva acelor rromi care muncesc – slava Domnului, sunt destui – ci impotriva acelor rromi care, desi sanatosi si apti de munca, prefera sa stea acasa si sa faca multi copii pentru a trai din ajutoarele de stat. Asta inseamna ca, atunci cand fetita mea acum in varsta de 15 luni va avea 20 de ani, populatia majoritara a Romaniei va fi reprezentata de tineri rromi, cel mai probabil fara loc de munca si periculosi. Nu cred ca imi convine. De fapt sunt sigura.

    Cred ca, la fel cum fiecare dintre noi platim statului contributii la sanatate variabile, in functie de venituri (salariu mare=contributie mare), dar de beneficiat beneficiem de ACEEASI ingrijire medicala, la aceleasi standarde, in virtutea mult-trambitatei solidaritati sociale, la fel, copiii au dreptul sa primeasca aceeasi alocatie (in virtutea aceleiasi solidaritati sociale), indiferent de veniturile parintilor, culoare pielii, statutul social ori alte criterii aberante…

    Eu vad alocatia ca un fel de “uite, copilule, eu statul, te sustin pe tine, copilule, indiferent din ce familie vii, sa cresti mare si poate sa fii cineva intr-o zi si sa aduci multi bani in tara cand vei creste si iti arat prin aceasta alocatie ca eu, statul, pun acelasi pret pe toti copii. Nu fac discriminare intre tine si altii.” …

    Ceea ce vrea acest proiect este clar discriminare si daca este nevoie de votul meu impotriva acestui proiect, d-le senator Urban Iulian, aveti tot sprijinul meu.

  82. IRMA said

    am February 22 2010 @ 11:46 am

    ma gandeam zilele acestea… apropos de micsorarea pensiilor – un mare rahat dealtfel…

    deci, ma gandeam ca, daca statul tot nu are de unde sa mai stoarca bani, ca sa isi umple buzunarele, de ce sa ne oblige atunci la plata impozitelor pt pensii?

    de ce sa nu ne lase dreptul de a decide daca vrem sau nu sa platim la fondul de pensii? ca eu as alege sa nu mai platesc aceste taxe, in schimb sa imi pun eu bani deoparte pentru pensie. asa, mai sigur as trai mai bine la batranete. si mai mult… nu doar atat cat estimeaza ei… ca vad ca deja ni se impune si cat vom trai de cand iesim la pensie…

    la fel si cu alocatiile… dupa ce ca nu ajung nici pentru painea pe luna a copilului! pai ce sa mai zici, ca nu ai cu ce sa ii cumperi legumele si fructele necesare?

    atat timp cat muncesc, indiferent cat castig, am dreptul la alocatie pentru copil si la pensie!

    pai daca ai un copil si mai ai si parinti la pensie, cat de mult ai castiga, tot nu iti ajunge…

  83. darie said

    am February 23 2010 @ 12:59 pm

    normal ca ar exista un minim si maxim..hai sa nu ne kk pe noi, ca cel ce nu ar avea venituri ar primi alocatie infinita, ca nu suntem Ion Creanga…
    Si da, mi se pare corect cel care are mai mult sa primesca mai putin pt ca are si as vrea sa pateasca ceva sa ajuga cei ce au acum si nu sustin asta, sa vada si ei cum e sa nu ai, daca nu sunt in stare sa se uite in jur la copii ce se uita lung la ceva, poftesc si nu pot avea,, in schimb altii orice doresc si in schimb fac si misto sau complexeaza pe cei care nu au..si sunt doar copii, nu e vina lor sau a parintilor ca nunca lor e prost platita..
    Habar nu aveti ce insemna comunism..aici nu e vb de asa ceva ci de corectitudie a rasei..fata de oameni ca ei, nu egoism si care pe care, ca nu asa ne dezvoltam ca specie, mai ganditi mai mult decat “lacomie” si “avaritate”..daca ati avut noroc sau v-ai nascut cu parinti sau bani..nu e meritul vostru, iar daca ar fi si nu sunteti umani..meritul vostru e zero ca om…

  84. bea said

    am February 23 2010 @ 4:21 pm

    incredibil…suntem deja in prima jumatate a semestrului 2 din acest an scolar si majoritatea elevilor din clasa a 12-a nu si-au primit alocatia din august 2009 (7 luni).
    statul nu poate fi tras la raspundere pentru asta?

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: