O pensionara pe caz de boala cu insotitor este haituita de Romtelecom , care-i cere plata taxei de reziliere a unui abonament pe care nu si-l mai permite financiar

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=39021




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


8 Comentarii pana acum»

  1. marian said

    am February 18 2010 @ 12:10 pm

    Alti hoti

  2. http://www.urbanviorel.ro/category/romtelecom/ said

    am February 18 2010 @ 12:38 pm

  3. vrajitorul.eu said

    am February 18 2010 @ 12:55 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  4. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 18 2010 @ 12:56 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  5. iesean said

    am February 18 2010 @ 2:58 pm

    Batranii sacali RRomtelecom…:)

    O femeie din Iasi dupa ce si-a trecut abonamentul la SOCIAL (adica putea doar sa primeasca telefoane asa era atunci) i-au venit in lunile urmatoare facturi URIASE (evident mult peste valoarea abonamentului).
    I-a dat in judecata dar din motive misterioase …A PIERDUT PROCESUL…

  6. gore said

    am February 18 2010 @ 5:16 pm

    Rezultatul privatizarilor prin care ne-am vandut pe nimic si fara mari investitii, devalizatorii straini ne jumulesc datorita inclusiv lipsei de clauze asiguratorii la contractele de privatizare.

  7. kkk said

    am February 19 2010 @ 6:57 am

    hmmm trist sa aud Nuitelefon a fost de obicei o firma cat de cat mai normala la cap in relatia cu mine din experienta mea… Dar s-ar parea ca sunt la fel de hoti si sacali ca ceilalti!!! Pacat

  8. anonim said

    am February 19 2010 @ 8:24 am

    Avand in vedere ca traim intr-o tara libera,nu ar trebui sa fim conditionati de contracte 1-2-3 ani. Daca nu esti multumit de furnizorul de servicii ,ar trebui sa poti renunta instant la ei si sa vina altul mai competitiv. Ar trebui interzis companiilor sa includa clauze prin cae te determina sa nu poti renunta la ei cand doresti tu.
    Daca ar oferii servicii profesionale si o relatie mai buna cu consumatorul, atunci nu vor avfea probleme ca-si pierd clientii.
    In general ofera servicii mizere si omul de rand este obligat sa le suporte, neavand alternative. Liber arbitru a disparut demult.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: