Profesoar? agresiv?, p?lmuit? de un poli?ist

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=38858




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


29 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 15 2010 @ 4:17 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am February 15 2010 @ 4:18 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. ivan-1 said

    am February 15 2010 @ 4:42 pm

    Asta e un politist adevarat ! Tot respectul pentru el, pentru ca n-a fost carpa croncanitoarei.
    Totusi, trebuia sa-i puna catusele si s-o duca la sectie, unde sa-i faca dosar penal pentru ultraj.

  4. Mengele said

    am February 15 2010 @ 7:13 pm

    Dubla medalie! Ca a palmuit o cioara.

  5. http://www.urbanviorel.ro/2010/01/15/nesiguranta-din-romania-anului-2010-suntem-lasati-sa-fim-vulnerabili-si-nesiguri/ said

    am February 15 2010 @ 7:16 pm

  6. Liviu said

    am February 15 2010 @ 7:58 pm

    Bravo domnule politist! Ar trebui o pedeapsa exemplara pentru cei care dau intr-un reprezentant al statului. Ce se intampla daca ii spargea ochelarii si il nenorocea ? In privinta ca a ripostat orice om ar fi facut la fel. Un politist din America ar fi trantit-o imediat la pamant cu ”teaser-ul” si dupa aia catuse si la inchisoare.Asa ar fi trebuit intervenit si la noi.Parca vad ce sar acum tiganii cu discriminarea, altceva nu stiu.

  7. DZ said

    am February 15 2010 @ 8:02 pm

    @ Liviu

    e vorba de TASER : http://www.urbanviorel.ro/2009/07/28/taser-suferinta-si-informatii/

    http://www.urbanviorel.ro/index.php?s=taser

    Sunt de acord cu ordinea si disciplina insa sa nu ajungem la niste cazuri grave in care si-au batut joc de oameni [femei, barbati, etc.]

    Daca nu avem un echilibru , degeneram ca natie .

  8. Liviu said

    am February 15 2010 @ 8:02 pm

    Titlul nu e bun.
    Ar trebui spus – Slaba reactie a unui politist palmuit de o profesoara de etnie rroma.
    Va rog domnule Iulian sa corectati denumirea din etnie roma in etnie rroma. Este strigatoare la cer demunirea de rom.Se pot face usor confuzii.Daca cineva nu vrea sa le spuna tigani, cum se numesc cel putin scrieti rromi sa nu fie loc de confuzie.
    Multumesc

  9. Liviu said

    am February 15 2010 @ 8:08 pm

    Scuze de greseala cu Taser -ai dreptate.Din neatentie.
    Dar nu se compara greseala mea cu scrierea gresita de romi, asta genereaza confuzii mult mai grave nu-i asa ? Nu sunt de acord cu abuzurile politistilor americani. Dar unde se ajunge daca nici politia nu mai poate calma lumea ?

  10. DZ said

    am February 15 2010 @ 8:15 pm

    @ Liviu

    Ti-am zis, sunt de acord cu ordinea si disciplina, respectul fata de uniforma , etc.
    Insa sa nu lasam abuzurile sa ia nastere /sa se mareasca sau sa ne transformam in stat politienesc.

  11. obiectiva said

    am February 15 2010 @ 9:08 pm

    daca PROFESOARA NU ERA RROMA, NU AJUNGEA IN ZIARE. a linistit isteria cu o palma, bine ca nu a utilizat arma din dotare.

  12. cineva said

    am February 15 2010 @ 10:11 pm

    Eu am crezut ca asta e o scena din MATRIX …
    Matrix RRom ca editura aia! :))

  13. csoki said

    am February 15 2010 @ 10:51 pm

    ADICA NU INTELEG…. CUM ARE DREPTUL O FEMEIE SA LOVEASCA UN POLITAI? SI CE DACA ERA ALBA, NEAGRA , MULATRA, ROMA, CHINEZA, EU ZIC CA TOT PALMA LUA DE A POLITAI :))))

  14. Adrian said

    am February 15 2010 @ 11:50 pm

    probabil ca asa cum e tipic pt rromania, desi politistul nu numai ca nu a gresit ci chiar a fost prea bland tot el o sa traga cele mai multe ponoase si nicidecum cioara!
    O reactie corecta din partea politistului ar fi fost sa o culce la podea si sa-i puna catusele sa o ia in duba la sectie!

  15. Ionut said

    am February 16 2010 @ 12:45 am

    Politistul a gresit, CLAR ASTA, in loc de palma, o pereche de palme si direct catuse, aia merita zdreanta aia.
    Doamne ce atitudine avea femeia aia… dar cine dracu’ e ma ea … DUMNEZEU !? ar fi fost in stare sa il bata si pe Iftimoaie daca avea camera de filmat.Chiar o sa urmaresc cazul asta sa vad daca politistul pateste ceva.Nu as vrea sa se intample lucrul asta, daca am avea mai multi ca el nu s-ar intampla tot felul de nebunii.Bravos Politia Romana,bravos.

  16. dz3 said

    am February 16 2010 @ 12:58 am

  17. Csaba said

    am February 16 2010 @ 2:37 am

    Lasati-o in pace ca va vine Amnesty International si toate ONG-urile din lume pe cap ca aveti ceva cu ea ca-i tiganca.
    Glumeam. Ultraj se numeste ce a facut si e timpul sa plateasca pentru asta.
    Astept sa ma contacteze pe mine AI si ONG-urile, sa-i trimit la cersit in Spania.

  18. mihai said

    am February 16 2010 @ 6:24 am

    asa se calmeaza isteria..cu o palma bine aplicata.politistul a reactionat foarte corect.

  19. ady said

    am February 16 2010 @ 9:03 am

    Ala nu e politist e un gunoi!!! Fara tinuta regulameentare politistul nu e politist oriunde in lume!!!
    Prea multe parlamentari si manele,nimic concret,pai ala a venit acolo la o cafea sau sa aplaneze un conflict?
    Se mai face de cacat la o tara intreaga ca se demite sa-i dea ciorii o palma!!!

  20. Bogdan said

    am February 16 2010 @ 11:54 am

    Ii dau dreptate acelui politist… Oameni buni cand te vede o tara intrega cum un om isi palmuieste colegii sai …. impinge si jigneste un reporter intr-un spatiu public … palmuieste un Politist in TIMPUL MISIUNII ,efectul psihologic este destul de mare asupra politistului … uitati ca este UMILINTA … lucru pe care acea domana profesoara la facut cu toata lumea prezenta in acea situatie. Doamna ministru Abramburica … nu mai comentati aiurea fara macar sa va puneti in locul acelui politist… Domnu care e certat cu peria de par sau pieptanul…. POLITIST INFRACTOR …. esti pr**t … pr**t intentionat … pr**t informat si “pr**t voit” …. Prietene … agresiunea asupra unui politist se numeste ultraj … chiar si injuriile si se pedepsesc cu puscarie.
    Pt jurnalisti …. Incercati sa faceti din tantar armasar … difuzati tot materialul in care acea profesoara agreseaza colegii .. reporterul TV … oamenii care spun despre acea profesoara cum se comporta … colegii profesoarei care au multe de spus …. Incercati sa o transfomati pe profesoara din agresor in victima …
    Parerea mea .. Bravo politistului … bravo institutiei si felicitari inca o data pt palma … dupa mine cum a mai scris cineva mai sus .. era la pamant … catuse stranse la maxim … si transportata ca un infractor periculos. Sa va fie rusine celor care mai au curajul sa ia apararea profesoarei …

  21. anton said

    am February 16 2010 @ 1:14 pm

    Rasisti ce sunteti?
    Tiganca l-a palmuit, iar idiotul de politist, reflex, a palmuit-o si el.
    In tarile CIVILIZATE, tiganca era imediat incatusata si trimisa la judecator ce acuzatia de ULTRAJ.
    E plin internetul de chestia asta, dar cum si romanii sunt tot tigani, asta e…

  22. Adrian said

    am February 16 2010 @ 1:17 pm

    Politistul a gresit…s-a comportat ca un om de pe strada, nu ca un PROFESIONIST !
    Parerea mea este : fara sa o palmuiasca, trebuia folosita forta pentru imobilizarea femeii cu catuse – ii comunica motivul pentru care o aresteaza si ce drepturi are – si apoi o conducea in arest.
    Asa mi-as dori sa intervina orice politist in tara asta intr-o situatie asemanatoare !

  23. Dora said

    am February 16 2010 @ 1:21 pm

    Cea facut ea e…tiganie si nu merita sa fie dascal dar ce a facut el nu e profesionalism. Nu il mai laudati, nu si-a facut datoria de politist. trebuia sa o aresteze pe loc si sa o duca la sectie, nu sa o palmuiasca. Asa, e la fel ca ea, nu e mai breaz!

  24. cineva said

    am February 16 2010 @ 9:23 pm

    Da poate a considerat ca nu e bine sa aresteze o descreierata ? Cand arestezi paiatze din astea te stie un cartier intreg si lumea se uita ca la circ la tine!
    Eu zic ca politistul a scutit-o si pe ea de un CIRC PUBLIC si pe el. Cat despre palma data merg pe principul american: La prima INSULTA a unui agent (nu lovitura fizica ca aia deja e grav ..) cateva electrosocuri relaxante + o calatorie gratuita la sectie.
    Ce zici Mircea Badea, asa mai injuram amaratul ala de politai care sta in strada si apoi venim pe post sa ne laudam cu asta ?

  25. tilica said

    am February 16 2010 @ 10:02 pm

    Bravos natiune!Ne meritam soarta!Am trait s-o vad si pe asta!Am mai spus,trebuie inceput cu ai nostrii romani intiganiti si mai ales cu cacatii astia din mass media care ne vara tiganii pe gat.Sa si-i ia la ma -sa acasa si sa-i pupe in cur dar sa ne lase pe noi in pace.Chiar am ajuns bataia de joc a,,discriminatilor,, astora.Vai de capul nostru de romani trogloditi!

  26. timisorean1 said

    am February 18 2010 @ 10:37 am

    militianul a gresit grav, s-a comportat tiganeste, instictual, el nu a aplicat legea! plus ca spiritele s-au incins de la faptul ca profesoara a cerut sa nu fie filmata ceea ce era dreptul ei.

    CAT DESPRE IDIOTII CARE VOR MODELUL AMERICAN, SUNT DESTULE MATERIALE PE NET CARE ARATA CE BINE E IN AMERICA

    P.S. SUNT TIMISOREAN SI PAREREA MEA DESPRE TIGANI NU E DELOC BUNA(CA SA MA EXPRIM DECENT)

  27. eu said

    am February 18 2010 @ 3:39 pm

    multi vorbiti despre aplicarea legii…daca citesti cateva raduri din legea romaneasca o sa constatati ca e interpretabila…acel politist nu putea sa-i intocmeasca dosar penal…pt ca nu asa e procedura…degeaba scrie in codul penal ce este ultrajul…superiorii vor evita pe cat posibil sa nu fie ultraj pentru a iesi bine in statistici…Daca este ultraj, de ce profesoara nu a fost retinuta de ofiterii din cadrul IPJ Mures?? …nu v-ati pus intrebarea….nici n-o sa fie…pt ca ofiterii n-o sa-si asume riscul de a tine pieptul cu etnia…cu influenta. Oare cum ati fi reactionat daca profesoara era incatusata…..??!!…folosirea mijloacelor din dotare se face in mod gradual…daca o persoana in cauza foloseste forta…tu..ca politist…ce folosesti??…cauti catusele si el te taie…??…pana la urma noi suntem prea mici pentru probleme asa mari…intotdeauna se va cauta ca institutiile statului sa fie denigrate…pentru ca impactul e mare…pentru ca trebuie sa faca dreptate si nu au cu ce…iar pe buna dreptate omul, cetateanul se simte neglijat…si daca ajungem sa comparam procedurile de interventie romanesti cu altele….vom vedea ca exista diferente foarte mari…

  28. liviu said

    am February 18 2010 @ 4:49 pm

    Politistul a gresit nu trebuia sa raspunda cu aceeasi moneda. Si arata tare neajutorat/ nesigur pe el. Trebuia sa o aresteze imediat.

  29. maria said

    am February 18 2010 @ 10:05 pm

    si acum cine le mai preda bataia la saracii tigani din scoala respectiva ?
    politistul sau profesoara?

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: