Boom TV nu vrea nici in ruptul capului sa inchizi contractul cu ei

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=38854




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


6 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 15 2010 @ 4:15 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am February 15 2010 @ 4:16 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. Adrian said

    am February 15 2010 @ 11:42 pm

    eu am 3 receivere de la ei si pana in prezent am fost foarte multumit. Nu stiu cum reactioneaza la reziliere ca nu am incercat inca dar la probleme de service sunt foarte promti!
    Am avut o probl cauzata de gheata si s-a intamplat exact vineri seara. Au spus ca nu pot trimite pe nimeni pana luni. I-am rugat frumos sa faca eforturi sa nu ma lase fara tv peste wee si sambata dimineata m-a trezit din somn un tehnician de service care in 10 min a rezolvat probl. mai demult s-a ars un receiver si a doua zi mi-au adus altul nou in garantie. La inceput posta nu gasea adresa si nu am primit primele 3 facturi de la ei. E adevarat ca am dat 4-5 telefoane sa rezolv dar acum imi trimit factura si pe mail si atunci nu am avut nici penalitati nici nu mi-au taiat transmisia pe motiv de neplata dar am si platit cum au trimis facturile pe mail.
    Dupa aceste experiente pozitive parca imi vine greu sa cred ca nu sunt o firma serioasa si cred ca mai degraba doamna reclamanta a sarit imediat in sus ca nu au reactionat instantaneu. Oricum mi se pare ca in contract e un termen de 15 sau 30 de zile pentru reziliere.

  4. kkk said

    am February 16 2010 @ 8:30 am

    cine vrea sa rezilieze sa rezilieze nu lauda tu nush ce firma pe aici ca nu e cazul…. ideea e ca persoana in cauza este libera sa rezilieze si acea firma nu are dreptul sa ii puna bete in roate din moment ce nu au fost in stare sa isi satisfaca clientul!

  5. adicta said

    am February 19 2010 @ 7:43 pm

    nu sunt atat de rai, dar…. (experienta personala)
    Am facut doi ani de contract, am sunat pentru reziliere si am fost informat ca rezilierea conform contractului se face numai in scris cu scrisoare cu confirmare de primire, dar …. rezilierea nu se face in termen de 30 de zile de la primirea cererii, ci in max 30 de zile esti contactat de un reprezentant al lor (la mine a fost cam dupa vreo 40 de zile) si abia in aproximativ 30 de zile se opereaza rezilierea (la fel cam aproape 50 de zile), perioada in care eu am achitat contravaloarea abonamentului.
    dupa cum am inteles doamna abia ce a trimis cererea asa ca dupa aproximativ 3 luni va fi libera de contract.

  6. dan said

    am July 29 2010 @ 1:31 pm

    si eu ma straduiesc sa reziliez un contract cu boom tv si nu reusesc ,ma duc cu vorba de vre-o luna jumate . acum mi-au spus sa mai astept pana pe 3 august ,i-mi trimit ultima factura iar apoi trebuie sa merg eu la Sibiu sa le predau echipamentul,( am o distanta de 90 km pana la Sibiu, dus intors 180km).deci la instalare au venit rapid ,pentru inteventi service vin asa cum vin dar daca vrei za inchiei contractul cu ei se transforma . credeti ca-i corect ? daca ei au instalat echipamentul adica doua receivere si antena , ei sa le demonteze ,cum vin la interventi sa le ia nu mai pot venii? ce-i de facut?

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: