HOMOSEXUALII din Romania si Republica Moldova il ataca pe senatorul Iulian Urban pentru un text cu Parintele Tanase de pe Blog Roncea

Tweet this

Preiau acest material de pe site-ul jurnalistului Victor Roncea http://victor-roncea.blogspot.com/2010/02/homosexualii-din-romania-si-republica.html
Nu ma asteptam sa fiu declarat Fundamentalist Religios doar pentru ca am invitat la o dezbatere.
Eu stiam ca de esenta democratiei este DIALOGUL si nu monologul, insa vad ca sunt declarat dusman ce trebuie starpit
senator Iulian Urban

Dupa ce Iulian Urban a preluat articolul despre conferinta ortodoxa de la Chisinau, publicat de mine dupa Flux, cu titlul PARINTELE NICOLAE TANASE: "Postesc pentru ca Eminescu a postit!". Presedintele Asociatiei Pro Vita afirma ca in Romania s-au ucis peste 18 milioane de copii in 20 de ani. VIDEO - homosexualii din Romania si Republica Moldova s-au dezlantuit pe site-ul senatorului. Desi parlamentarul roman propunea o dezbatere, homosexualii au reactionat cu agresivitate la afirmatiile bunului Parinte Nicolae Tanase, de la Pro Vita: "Tu eşti liber să fii homosexual. Dar eu sunt liber să nu fiu de acord cu tine. Iubirea nu exclude toleranţa. Adică, „te iubesc şi te tolerez”. Până unde te tolerez? Până când libertatea pe care tu ţi-ai luat-o, intră şi atacă libertatea mea. Tu eşti liber să fii homosexual. Din păcate, eşti liber, aşa sunt legile. Dar eu sunt liber să nu fiu de acord cu tine. Eu sunt liber să apăr ochii copilului meu de manifestările tale. Asta nu înseamnă că nu sunt tolerant, asta înseamnă cu nu sunt prost, pentru că tu vrei să fiu tolerant până la prostie."
Astfel, homosexualii din Moldova au replicat intr-un comentariu printr-un material de propaganda, in care se afirma ca vor obtine casatoriile intre inversionisti cu ajutorul lesbienelor si poponarilor din Parlamentul European, respectiv:

Fundatia Accept said


February 12 2010 @ 5:53 pm

Vom obtine prin lege recunoasterea drepturilor noastre
http://www.gay.md/rom/story.php?sid=238

Homosexualii de la noi au fost si mai duri in prostia lor amenintandu-l pe senator cu CNCD si somandu-l sa retraga articolul. Asa da "libertate de exprimare"! Ce-ar fi sa ne pupe undeva? Aoleo, dar le-ar placea!

Fundatia Accept said


February 12 2010 @ 5:57 pm
D-le senator
Retrageti acest material de pe site-ul dvs. altfel va vom reclama la CNCD!
ACCEPT monitorizeaza constant mass-media scrisa din Romania in privinta felului in care trateaza subiectul homosexualitatii si trimite cotidienelor monitorizate feedback personalizat pozitiv sau negativ, precum si informatii folositoare jurnalistilor pentru a trata acest subiect intr-o maniera profesionala si non-discriminatorie. In viitor ACCEPT isi propune sa devina si un furnizor de subiecte pentru articole si reportaje despre LGBT ziarelor interesate sa preia aceste stiri.
ACCEPT emite comunicate de presa si organizeaza conferinte de presa cu ocazia unor evenimente speciale (declaratii oficiale vis-à-vis de actiuni ale guvernului, promovarea festivalului gay, etc.). Reprezentanti ai ACCEPT se pun la dispozitia jurnalistilor si reporterilor pentru a comenta evenimente sau pentru a exprima luari de pozitie.
Reprezentanti ai ACCEPT participa deseori la emisiuni radio si TV care abordeaza tema homosexualitatii si ocazional intermediaza contactul reporterilor si jurnalistilor cu persoane LGBT a caror prezenta sau punct de vedere sunt solicitate.
Campanii de reducere a homofobiei si educare a publicului larg cu privire la LGBT si campanii de crestere a constiintei politice printre LGBT: GayFest.

Dupa care au revenit cu propaganda popo anti-crestina:

NU fundamentalismului religios - Fundatia Accept said


February 12 2010 @ 6:01 pm
Scrisoare deschisa a ACCEPT catre Patriarhul Teoctist
4 septembrie 2000
Parinte Patriarh,
Aceasta scrisoare va este destinata in calitatea pe care o slujiti de responsabil spiritual al unei Biserici in care Dumnezeu construieste si reface continuu comuniunea cu omul care sufera, spera si moare. Semnatarul ei este parte, prin botez si prin marturisirea credintei, a aceleiasi comunitati de credinta in care a ascultat pentru intaia data Evanghelia Iubirii. Aparte-nenta mea la Biserica Ortodoxa a fost, in acelasi timp, un act de optiune pe care l-am facut alaturi de toti cei care, slabi si pacatosi, au cerut cu inima sincera vindecare interioara si viata in Hristos, milostivirea tatalui.
Am citit cu atentie si respect scrisoarea pe care ati adresat-o parlamentarilor romani, intr-o incercare ultima de a bloca abrogarea articolului 200 Cod Penal privitor la relatiile intre persoanele de acelasi sex. Ati considerat ca acest apel, ce invoca autoritatea lui Hristos, va putea sa exprime cel mai fidel dragostea Sa pentru societatea noastra in asamblul ei, cat si pentru aceasta minoritate. Efectele antrenate de aplicarea aces-tui articol de lege, bine cunoscute in intreaga lume civilizata, nu va sunt straine: oameni aflati sub urmarire politieneasca, anchetati si supusi detentiei, numeroase sinucideri si prabusiri psihice, marginalizare profesionala si sociala. Justitia „cresti-na” nu poate ascunde o cutremuratoare realitate: persecutati si condamnati sub regimul Ceausescu, beneficiind de acelasi tratament sub conducerea lui Ion Iliescu, homosexualii romani risca a fi condamnati la aceeasi soarta prin interventia si binecuvantarea Bisericii Ortodox.
Nimic in Scriptura sau in invatatura Bisericii nu justifica discriminarea acestor persoane. Valoarea si demnitatea acestora, create dupa chipul lui Dumnezeu si iubite de El, cu care impartiti aceeasi umanitate si calitate de copil al Domnului, nu pot fi reduse la orientarea ori comportamentul lor sexual, dupa cum sexualitatea insasi nu poate fi redusa la procreere. Fiecare dintre aceste persoane este o categorie spirituala cu o valoare infinita. „Dumnezeu iubeste pacatosul si nu pacatul” – afirma Biserica. Aceste persoane au, intr-adevar, nevoie de iubirea lui Dumnezeu care este in primul rand incredere si iertare. Este Biserica Ortodoxa un spatiu al increderii si iertarii pentru homosexuali
Purtarea publica a unor crestini, preoti si laici, dovedes-te ca prea putin credem in puterea lui Dumnezeu de a ne iubi unii pe ceilalti. Biserica intarzie sa fie vocea acestor victime ale injustitiei societatii care le poate intemnita trupul, le zdrobeste inima si spiritul, ii condamna la izolare si marginalizare. Indiferenta Bisericii la problemele specifice ale membrilor ei homosexuali ii determina la replierea in sine sau la parasirea credintei. Se rostesc discursuri moralizatoare si simpliste de la inaltimea amvonului, inainte de a asculta si dialoga cu cei stig-matizati sau exclusi de catre societate. Asociatii aflate sub patronajul Bisericii ii denunta si ii agreseaza in calitatea prezu-mata de potentiali agresori, intretinand si difuzand prejudecati si informatii distorsionate despre homosexualitate. Aceste mar-turisiri strambe sau din nestiinta impotriva aproapelui lor, homosexualul, nu au parut Bisericii un pacat grav, ba, mai mult, i-a acordat prea adesea girul sau. Nu mai putin, ratarea intalnirii cu cei care, frati si surori in Hristos, impartasesc o alta orientare sexuala, va sfarsi prin a micsora credibilitatea slujirii Bisericii. O asemenea pozitie nu va putea convinge celelalte Biserici membre ale Consiliului Ecumenic al Bisericilor, ca slujirea justitiara de tip penal a ortodoxilor romani va da roade si este bineplacuta lui Dumnezeu. Dealtfel, in toate celelalte tari asa-numit ortodoxe – ma gandesc la Rusia, Grecia, Serbia, Bulgaria, Moldova – o asemenea legislatie represiva la adresa homosexualilor nu a fost considerata drept conforma cu morala ortodoxa sau cu specificul national, ci a fost abrogata cu multi ani in urma cu respectarea distinctiei dintre morala si lege penala.
Care este alternativa spirituala pe care o propuneti? Curatirea trupeasca, castitatea cu alte cuvinte. Cum ar putea fi impus un asemenea ideal unei intregi categorii a populatiei? Neacceptand teologic separatia trup-spirit, ortodoxia a evitat intelept „desexualizarea” fiintei umane. Este poate si motivul pentru care nu a impus celibatul preotilor sai. O vocatie impusa insa celor care nu au aceasta calitate spirituala da nastere unui contrasens ce anuleaza dimensiunea morala si spirituala a liberei alegeri. Suprimarea erosului nu poate fi in sine o solutie crestina valida. Homosexualitatea nu este in sine o problema de natura sexuala si a o reduce la o asemenea manifestare inseam-na a rata plasarea acestui fenomen al naturii umane in plan spiritual. A te accepta pe tine insuti asa cum esti este o prima conditie in a accepta dragostea si iertarea lui Hristos. Si cine va cunoaste mai bine sufletul omului decat Dumnezeu?
Nu cred ca iubirea pentru persoanele de orientare sexuala diferita, pe care Biserica o proclama, poate fi afirmata in Parlament sau prin presiuni stradale de tip ASCOR sau Alianta Evanghelica. Ea cere sa fie practicata cu intelegere, compasiune si spirit de dialog. Dorul dupa Dumnezeu al multor barbati si femei apartinand minoritatilor sexuale le marturiseste credinta ca o necesitate a sufletului lor, ce se cuvine a fi actualizata si cultivata alaturi si cu sprijinul fratilor de credinta. In definitiv, cine ii va putea desparti de iubirea lui Hristos? Dumnezeu vrea si cere un viitor pentru acesti oameni. Legea penala nu va putea fi niciodata mai mult decat o nefericita ipoteca a acestui viitor.
Cu nedezmintita speranta,
Florin Buhuceanu

Plus durerea lor cea mare:

Someone said


February 12 2010 @ 6:14 pm
Eu sunt gay, nu mi-e jena sa recunosc asta, dar pana acum am dat numai de idioti, deci fetelor nu va dezamagiti pentru ca nu pierdeti nimic .
Biserica si toti cei care nu vor sa ne recunoasca drepturile vor dispare.
Nu-l vom ierta pe acest senator sub[urban] care nu a dorit sa lase in codul civil sectiunea care ne dadea dreptul sa ne casatorim.

Si, scandal la max:

Vrem drepturi said


am February 12 2010 @ 6:20 pm
Cati mai multi gay invitati sa semneze aceasta petitie initiata la 1 feb anul acesta ca sa promovam legea care ne va apara drepturile.
Dusmanii nostri sunt senatorul Urban si deputatul Buda
http://www.petitieonline.ro/petitie/drepturile_homosexualilor_din_romania-p63635048.html
Drepturile homosexualilor din Romania
01/02/2010
destinatar: Parlamentul Romaniei, Presedintia Romaniei, Guvernul Romaniei, CEDO, OEDO, ILGA, APADor
Principalul scop al acestei petitii este de a ne exprima dezacordul cu privire la adoptarea noului Cod Civil al Romaniei, cod ce DISCRIMINEAZA fatis o anumita categorie de cetateni romani: persoanele cu orientare homosexuala.
In acest sens, va rugam sa va alaturati noua in a ne face cunoscuta prezenta si pentru a ne apara demnitatea de OAMENI LIBERI. Oricine este binevenit.
CONSTITUTIA ROMANIEI (MEMBRU AL UE)
Art. 20:
“Dispozitiile constitutionale privind drepturile si libertatile cetatenilor vor fi interpretate si aplicate in concordanta cu Declaratia Universala a Drepturilor Omului, cu pactele si cu celelalte tratate la care Romania este parte.
(2) Daca exista neconcordante intre pactele si tratatele privitoare la drepturile fundamentale ale omului, la care Romania este parte, si legile interne, au prioritate reglementarile internationale, cu exceptia cazului in care Constitutia sau legile interne contin dispozitii mai favorabile.”
CARTA DREPTURILOR FUNDAMENTALE A UNIUNII EUROPENE
Art. 21
“Nediscriminarea
(1) Se interzice discriminarea de orice fel, bazat? pe motive precum sexul, rasa, culoarea, originea etnic? sau social?, caracteristicile genetice, limba, religia sau convingerile, opiniile politice sau de orice alt? natur?, apartenen?a la o minoritate na?ional?, averea, na?terea, un handicap, vârsta sau orientarea sexual?.”
Prin raportul Giusto Catania din data de 14 ianuarie 2009, Parlamentul European a votat raportul care recomand? ??rilor UE, inclusiv României, s? accepte mariajele gay oficiate în spa?iul ??rilor unde este permis? c?s?toria.
În statele UE, cuplurile gay se bucur? de drepturi egale cu familiile heterosexuale: pot adopta copii, î?i pot cump?ra ?i împ?r?i egal bunurile, au drept de pensie alimentar? în caz de divor?, au beneficii la impozit ?i dreptul la mo?tenire.
Cu toate acestea, in Romania lucrurile se petrec astfel:
In timpul dezbaterilor parlamentare, a fost introdusa o prevedere prin care incheierea casatoriei intre persoanele de acelasi sex este interzisa in Romania, iar cele incheiate in strainatate nu sunt recunoscute. Potrivit proiectului, nu sunt recunoscute nici parteneriatele civile incheiate in strainatate, indiferent daca acestea au fost incheiate intre persoane de acelasi sex sau de sex opus.
Mai jos aveti un comentariu fata de cele petrecute in Comisia Juridica:
“Dl. Buda si colegii lui UITA (sau n-au stiut niciodata) ca Romania de azi e un stat eminamente LAIC. Asta inseamna ca el a ajuns intr-un Parlament si nu intr-un Sinod, iar acolo trebuie sa primeze interesele cetatenilor, oricare ar fi orientarile lor religioase sau sexuale, iar un cod civil trebuie sa se intemeieze pe realitati sociale, nu pe dogme religioase. De asemenea constat ca dl. Buda& co.& creatorii acestei aberatii de Cod Civil& populatia care numai manifestari crestine nu are, ignora faptul ca, casatoria a fost intai de toate, chiar inainte de inventarea crestinismului, un angajament/ aranjament social, si asa este si in prezent, si de asemenea faptul ca homosexualii EXISTA si vor exista chiar daca asta nu convine habotniciei lor. A suprima un DREPT eminamente CIVIL al unei categorii de cetateni, nu inseamna crestinim ci nazism, care este cu atat mai periculos cu cat e practicat de IGNORANTI. PS. Sunt hetero.”
Daca o persoana hetero are asemenea opinii, atunci este cazul sa ne facem si noi auziti!









Posted by Victor Roncea at 




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1997

38 Comentarii pana acum»

  1. PROHOMOSXUALI said

    am February 12 2010 @ 7:11 pm

    visul nostru e sa facem obligatoriu homosxualitatea, lesbianismul
    vom reusi, suntem deschisi la minte si vrem sa aratam ca floarea homosexualitatii NU va dispare niciodata
    la fel cum vom avea copii homosexuali, asa vom obtine si tot ce dorim si voi incuiatilor, inchisilor nu veti putea sa ne opriti
    vom face ample campanii pro homosexuali, lesbianism, viva GAYFEST si toti cei care ne vor sprijini, planeta asta are nevoie de cati mai multi homosexuali
    practicati yoga, fiti homsexuali, fiti cu adevarat patrunsi de esenta acestui sentiment !!!
    noi suntem viitorul , voi sunteti trecutul
    in curand barbatii vor putea sa conceapa copii, vom fi de neinvins

  2. geo said

    am February 12 2010 @ 7:12 pm

    NOUA RELIGIE A LUMII VA FI HOMOSEXUALITATEA !!!! NU VA MAI AGITATI, CA VOM CONTROLA TOT, ESTE SCRIS SA AJUNGEM CEI CARE STAPANIM LUMEA ASTA
    COPIII VOSTRI VOR FI MAJORITATEA LOR HOMOSEXUALI SI ATUNCI VOM CUCERI TOT
    AVEM SPATE BAZAT ! SUNTEM SUSTINUTI DE BOGATASI, OAMENI INFLUENTI SI FUNDATII/ORGANIZATII PUTERNICE

    SUNTETI NISTE FUNDAMENTALISTI INCHISI LA MINTE CU ADEVARAT !!!!! HOMOSEXUALITATEA E NOUA RELIGIE SI VOI NU AVETI CE FACE !!!!!

    george – constanta

  3. obiectiva said

    am February 12 2010 @ 7:16 pm

    AM TREI SPRAYURI, TREI GRENADE DE LA REVOLUTIE SI 10 PETAQRDE. MA ATACATI, HOMOSEXUALILOR??? IN SPATELE USII , O FEMEIE BOLNAVA PLUS UN COPIL CU HANDICAP.

  4. obiectiva said

    am February 12 2010 @ 7:18 pm

    NISTE KAKATI CU OCHI.. aurolaci

  5. anti-popo said

    am February 12 2010 @ 7:19 pm

    Adi, esti dosnic ?
    In alta ordine de idei, UE sa recomande in tarile lor alea decazute aberatia numita “mariajele gay”.
    Daca vad poponauti pe strada, ii scuip cu maxima abnegatie.
    NU tolerez ca si copiii mei sa vada barbati cu barbati sau femei cu femei lingandu-se ostentativ pe strada. Sa se duca la ei acasa in debara sa isi bage si clante in gauri ! nu e problema mea.
    Dar sa termine cu mizeriile astea IN PUBLIC si, mai ales, la aberatia “mariaj gay”. Apoi, Doamne fereste ! vor adopta copii, iar copiii le vor spune “tati care o baga” si “tati care o inghite” celor 2 “parinti”.
    Imi cer scuze pentru limbaj, dar sint oripilat de ce vor cretinoizii astia sa legalizeze. Sfatul meu pentru ei este: impuscati-va, lumea NU are nevoie de anormali din propria lor vointa.

  6. obiectiva said

    am February 12 2010 @ 7:33 pm

    CATI HOMOSEXUALI SI LESBIENE SI/AU DAT VIATA IN REVOLUTIA MEA DIN DECEMBRIE 1989?

  7. obiectiva said

    am February 12 2010 @ 7:34 pm

    SA SE SCRIE NUMELE AICI.

  8. obiectiva said

    am February 12 2010 @ 8:23 pm

    EU, in 22 decembrie 1989 am plECAT LA BUCURESTI. copil nebun, de 19 ani, care …poluez blogurile homosexualilor…

  9. obiectiva said

    am February 12 2010 @ 8:24 pm

    cand va curge SANGELE VOSTRU DE LESBI SI HOMO PE STRAZI, atunci veti avea drepturi in ROMANIA MEA! CLAR?

  10. obiectiva said

    am February 12 2010 @ 8:25 pm

    pana atunci, va asteapta niste DINAMITA in spatele USII.

  11. obiectiva said

    am February 12 2010 @ 8:26 pm

    NICIODATA, DAR NICIODATA NU VOI ACCEPTA sa fie SPURCAT NUMELE MORTILOR NOSTRI SFINTI CU DREPTURILE VOASTRE SEXUALE…

  12. obiectiva said

    am February 12 2010 @ 8:36 pm

    atacati, va simt…

  13. Catalin HN said

    am February 12 2010 @ 9:22 pm

    L-am apreciat intotdeauna pe sen. Urban Iulian pt. hotararea cu care a spus NU acestui flagel care se numeste homosexualitate. Boala psihica cu acest nume este cunoscuta demult in istorie si a fost condamnata de religia crestina (si nu numai de cea crestina) inca de la inceput. Legalizarea “casatoriilor” homosexuale este o aberatie, in primul rand din punct de vedere social, fiindca rolul familie nu se limiteaza la relatiile sexuale dintre parteneri; unul din rolurile fundamentale ale familiei, prin traditie, este acela de a concepe si creste copii, ceea ce homosexualii nu vor putea face niciodata. Este cunoscut ca boala psihica numita homosexualitate este o afectiune a hipotalamusului (tot aici apar si celelalte fobii, dar in zone diferite) si cu toate acestea, acest lucru nu este mentionat nicaieri. Se pare ca in structurile de decizie (parlamente guverne etc.) exista un numar suficient de homosexuali care au reusit sa legifereze aceasta anormalitate ca fiind un lucru normal. Vreau sa fie foarte clar: nu am nimic cu nici un homosexual si nu il/o discriminez, dimpotriva imi este mila de ei. Dar atunci cand incearca sa distruga familia care sta la baza oricarei societati normale, atunci problema se schimba. Se. Urban Iulian este un om curajos ca ia atitudine in aceasta problema intr-o lume care este tot mai predispusa sa cedeze in fata acestui flagel. Felicitari ! Jos palaria in fata acestei atitudini, d-le sen. Urban ! Sper sa publicati si alte materiale pe acest blog care sa combata homosexualitatea. In aceasta problema , aveti deplina mea sustinere. Iar pe homosexuali ii sfatuiesc sa nu mai ceara alte drepturi fata de cele pe care le au in acest moment; faptul ca legea nu ii condamna este foarte bine pt. ei si ar trebui sa-si vada de viciul lor in cadru privat, nu in public.

  14. WR comrade said

    am February 12 2010 @ 11:44 pm

    Am locuri libere la camerele “speciale” pentru voi poponarilor.

  15. alfa bet said

    am February 13 2010 @ 1:57 am

    pentru poponari, am si eu o intrebare: nu va doare dosul cand va intra? totusi pe acolo ies fecale, nu credeti ca e scarbos? cum sa va “intre sentimente” pe unde ies fecale?

  16. corect said

    am February 13 2010 @ 2:09 am

    @geo
    fraiere, bogatasii se folosesc de voi ca sa se lupte impotriva lui Dumnezeu, nu sunteti voi aia sprijiniti, ci sunt atacate principiile vietii cladite de Dumnezeu: familie din mama si tata cu scopul procreerii de copii, nastere din voia Domnului si nu din intreruperea tratamentului contraceptiv, sfarsitul natural al omului la batranete, din boala, nu fantoma umblatoare cu multe organe inlocuite de la porc, inchinarea la Facatorul cerului si al pamantului, nu inchinarea la TV si contul bancar, astea cauta sa le darame bogatasii, iar voi poponarii nu sunteti decat o unealta; cand nu le veti mai fi de folos vor inventa bogatasii un virus care merge doar la voi si vor curata.
    Si inca ceva, popo tine minte: Dumnezeu a ars cu foc Sodoma si toti sodomitii din ea, sa stii ce iti va pregati!

  17. cineva said

    am February 13 2010 @ 12:12 pm

    “Baieti de baieti”, voi credeti ca juridica si legile romanilor s-au nascut DIN NIMIC ?
    Sau Ceausescu si ateii comunisti va ziceau asta ?
    Aflati ca toata JURIDICA in tarile crestine se bazeaza pe CELE 10 PORUNCI! La fel si in Romania! Fie ca ea accepta asta ca fapt sau nu, NU se poate substitui poruncilor axiomatice “sa nu ucizi, sa nu furi, sa nu precurvesti etc.
    Va amintiti, la geometrie erau AXIOME si Teoreme. ;)
    Faptul ca VA TOLERAM nu e de ajuns ? Unde incepe libertatea voastra si se sfarseste a noastra? Daca societatea v-a intins un deget nu rupeti toata mana! Ca nimeni nu va garanteaza ca de-alde Hitle,Antonescu,Ceausescu nu se vor mai naste! Si sa stiti ca si aia TOT PRIN VOIA MAJORITATII au condus ce au condus la vremea lor! Cand majoritatea nu i-a mai vrut, s-au dus …
    Asa ca nu vorbiti voi in numele “justitiei universale” ca in afara de aia americana impusa cu fortza prostimii de pe mapamond, alta nu mai e. Va apara ea? Total dezinteresata ? :)
    Eu zic sa va incercati drepturile in China sau alte tari asiatice. Veti fi foarte satisfacuti de “serviciile lor”.

    Si la final ia vorbiti cu nenea asta cu barba de aicea poate-l convingeti sa sparga placile alea de capul vostru de data asta!
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Rembrandt_Harmensz._van_Rijn_079.jpg

  18. obiectiva said

    am February 13 2010 @ 1:12 pm

    NICI MACAR CONCUBINAJUL INTRE BARBAT SI FEMEIE NU E RECUNOSCUT IN Ro si voi vreti casatorii intre persoane de acelasi sex? obraznicie, asta e!

  19. Un senator român atacat pentru republicarea unor materiale din ziarul FLUX « Octavian Racu said

    am February 13 2010 @ 2:47 pm

    [...] PDRTJS_settings_173962_post_2782 = { “id” : “173962″, “unique_id” : “wp-post-2782″, “title” : “Un+senator+rom%C3%A2n+atacat+pentru+republicarea+unor+materiale+din+ziarul+FLUX”, “item_id” : “_post_2782″, “permalink” : “http%3A%2F%2Foctavianracu.wordpress.com%2F2010%2F02%2F13%2Fun-senator-roman-atacat-pentru-republicarea-unor-materiale-din-ziarul-flux%2F” } Efectele conferin?ei ortodoxe de la Chi?in?u au trezit reac?ii la Bucure?ti. Dup? ce jurnalistul Victor Roncea a postat pe blogul s?u materialele publicate în versiunea electronic? a ziarului FLUX (din motive regretabile, acest material nu a ajuns în edi?ia tip?rit?), senatorul român Iulian Urban a republicat materialele aceste materiale pe propriul s?u blog. [...]

  20. Emil said

    am February 13 2010 @ 4:29 pm

    „Adev?ratul cre?tin(ortodoxul), prin defini?ie, nu poate fi tolerant p?catului, pentru c? atunci devine tr?d?tor al lui Hristos ?i se face adept al diavolului.”.

  21. ptr. dosnici si bulangii said

    am February 13 2010 @ 4:32 pm

    From: Emil Cristea
    Date: 2010/2/13
    Subject: despre sodomie si alte pacate…foc din cer(razboi,seceta etc.)peste Romania.!
    To: iulian.urban@gmail.com

    “Însu?i Domnul ne îngroze?te cu iadul. De aceea s? nu ne îndoim de existen?a iadului, ca s? nu ajungem într-însul. C?ci cine nu crede c? este iad, pururea va fi u?uratic la minte si lene?, iar? cel ce va fi a?a, desigur va ajunge în iad. De aceea s? nu ne îndoim de iad, ci foarte mult s? vorbim despre dânsul, ca astfel cu atât mai pu?in s? p?c?tuim”.
    (Sf. Ioan Gura de Aur)
    “Odat? mi-a zis c?, într-o noapte, c?tre ziu?, ne vor ocupa trei ??ri: Ungaria, Bulgaria ?i Rusia. ( dupa spusele Parintelui Ilarion Argatu, aceasta se va intampla dupa ce va fi acceptata casatoria intre persoane de acelasi sex. Dumnezeu nu va permite sodomizarea unei tari ortodoxe – n. n. ) Atunci eu am zis: „Ungurii or s? ne ocupe pe noi?”, iar el mi-a spus: „?i pe cei ce ne vor ocupa va veni ploaie de foc”. (Chi? Aurelia, 93 ani, com. Boiu, jud. Mure?)”.
    -> sursa: http://boddyca.wordpress.com/2009/09/06/parintele-arsenie-boca-proorociri-despre-romania

  22. Csaba said

    am February 13 2010 @ 10:39 pm

    Daca nu eram noi gay-ii nu se facea nici o Revolutie in ‘89

  23. obiectiva said

    am February 14 2010 @ 2:16 pm

    daca traia HITLER si CEAUSESCU nu mai ERATI NICI VOI GAY/II. nemultumitului i se va lua darul…

  24. timisorean1 said

    am February 15 2010 @ 10:58 am

    super poza!:))))))

  25. tizul said

    am February 15 2010 @ 11:57 am

    Bre, blogu’ asta e mai vioi ca sectia furiosi de la spitalul 9! :-) ))

  26. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 15 2010 @ 12:34 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  27. vrajitorul.eu said

    am February 15 2010 @ 12:34 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  28. Viorel said

    am February 15 2010 @ 5:50 pm

    Baieti si fete cu pasiuni homo, trecind peste boala voastra, incercati sa va ginditi si la rezerva de cadre de care aveti nevoie ca sa controlati totul. In mindria voastra de oameni ai viitorului,nu cereti celorlalti bolnavi sa va faca viitori lideri. Puneti mina pe argila si treceti la roata olarului. Succes!!!!!!!

  29. Csaba said

    am February 15 2010 @ 9:24 pm

    ¨A suprima un DREPT eminamente CIVIL al unei categorii de cetateni, nu inseamna crestinim ci nazism, care este cu atat mai periculos cu cat e practicat de IGNORANTI.”

    Pai voi imi suprimati DREPTUL DE A NU VA ACCEPTA!!!

    Mereu am zis ca daca va place sa fiti ¨gigi-contra¨ si sa va iubiti cu persoane de acelasi sex fiindca e ´trendy¨, e treaba voastra. Mare greseala!
    Vad ca din cauza tolerantei deja nu mai va incapeti in piele si vreti sa fiti ¨mai egali¨ ca toti. Voi sa vreti orice si noi sa fim diavoli si impotriva legii si lui Dumnezeu fiindca nu vrem ceea ce vreti voi! Halal drepturi mai avem noi, heterosexualii daca ni se baga pe gat tot ce vreti voi si pe nimeni nu intereseaza drepturile mele: dreptul ¨garantat¨ prin lege, cel de exprimare libera.
    Si acest drept mi-a fost confiscat de niste ¨victime ale societatii¨ ca voi, combo -barbat-femeie in acelasi trup, ca sa nu vad zic pirtari, ca un combo include si damele ce se cred barbati, nu numai ´fetele prizoniere in trup de barbati´.
    Dreptul meu de exprimare libera a fost garantat inainte ca voi sa aveti curaj sa deschideti gurita plina de sexul iubitului vostru.
    Poate maine vi se va parea jignitor ca heterosexualii sa aibe grija de copiii nascuti din relatia barbat-femeie!!! Ce vom face atunci??? Poate aveti deja solutii de a va inmulti fara procesul natural de procreere.

    De azi inainte mai aveti un dusman al relatiilor gay! Puteati sta linistiti, sa va luati intre voi, ca nu actele va fac fericiti, si sa va iubiti in loc sa faceti tambalau.

    Oricum, in compania mea lucreaza 78 de heterosexuali si daca voi fi obligat sa angajez homosexuali, voi lasa heterosexualii fara servici. Am din ce trai si eu, si inca vreo 2 generatii dupa mine, nu stau la cheremul niciunui pirtar frustrat. Si nu voi permite frustratilor sa-mi submineze munca cinstita cu tot felul de idei si petitii anormale. Poate veti dori si concediu de maternitate platit pentru copii infiati. Sau prime de rujuri si farduri, si nu veti putea pune osul la munca sa nu vi se rupa unghiile.

  30. cineva said

    am February 15 2010 @ 10:08 pm

    Eu zic ca Tzepesh ar fi rezolvat problema in cel mai “satisfacator” mod cu putintza …
    La o adica nu pe la voi circula vorba: unde nu durere nu-i nici placere ? :D

  31. Csaba said

    am February 16 2010 @ 2:41 am

    Csaba ala cu gay-ii si revolutia sa-si gaseasca alt nume cand scrie pe blogul asta. Si daca nu, sa il violeze o femeie!!! :)

  32. Csaba @ Geo -Constanta said

    am February 16 2010 @ 2:43 am

    O singura intrebare: Cand veti fi toti gay, cine va produce acei copii de care vorbesti? Poate bogatasii va vor face pe voi sa fiti cei ce sug. Stiu ca va place. Dar, cand varsta nu mai iarta, cum va veti procrea???

  33. Cristina said

    am February 16 2010 @ 5:41 am

    Fundatia “Accept” ar trebui sa invete sa accepte si parerile altora. Si oricum nu vad legalitatea in ideea ca altii nu pot vorbi impotriva homosexualilor, daca homosexualii isi permit sa vorbeasca impotriva oamenilor normali.
    PS:”Unde esti tu, Tepes Doamne…”(vorba lui Eminescu)

  34. Cristina said

    am February 16 2010 @ 5:52 am

    Am si eu o intrebare pentru religiosii homosexuali: A citit vre-o unul din ei biblia si a gasit vre-o notita cum ca relatiile homosexuale ar fi binecuvantate si/sau iertate?
    Ce-mi aduc eu aminte e “cresteti si inmultiti-va!” dar nu-mi aduc aminte de “fa cercetari se poti crea viata la borcan, si nu asa cum am creat-o eu”in nici una din spusele lui Dumnezeu.
    PS: Ce s-ar intampla daca si altii si-ar pune in aplicare dreptul la libera exprimare si ar face o demonstratie anti homo in fata sediului Accept? Doar se cheama accept, nu?…Si sunt si “extrem de destepti, la moda si in “ritm” cu “Legea”

  35. darie said

    am March 1 2010 @ 11:05 pm

    “floarea homosexualitatii” formuleaza unu’ :) ))) De citesc exprimari din care rezulta revolta si sila, ca sunt “flori”?
    Corect, unii sunt nascuti “anormal” am vazut undeva dar as spune gresit, si trebuiesc intelesi..insa nu aprobati. Dar ceilalti..la dr cu ei sau daca vor sa fie anormali sa li se faca un oras pe ei si s alase in pace si bun simt oamenii asa cum i-a lasat pamantul, D-zeu, Darwin sau orice altceva: barbati si femei..
    Idioteniile astea cu drepturi si libertati ca majoritatea lucrurilor rele vin din spre usa..si cei fara cultura sau vointa sa faca ce e drept, corect le inghit ca pelicanii, neantelegand ca alea sunt manipulari, pt interese…numai ca timpul le va arata ca au gresit si i-i va pune sa platesca..asa cum ainceput deja sa decada acea tara de attea lucruri rele, neomenesti, incorecte..
    Clar, un Tepes ar fi bun si pt ei si pt coruptie si toata mizeria din tara…dar vad mai sus ca gay-ii au facut “revolutia”..ce toata lumea vb ca a fost lovitura de stat..oare ei cum nu au aflat daca ei au facut-o? :) ))

  36. darie said

    am March 1 2010 @ 11:06 pm

    Succes D-le senator, va sustinem, gay-ii intai la control psiho, apoi ca si copii cu probleme, locuri speciale daca sunt nascuti asa, ori tratament ;)

  37. Ioan said

    am March 28 2010 @ 12:51 am

    Va rog sa militati pentru introducerea in Constitutie a unui articol care sa prevada explicit faptul ca se poate incheia casatoria doar intre un barbat si o femeie.
    Va multumesc!

  38. Hawk said

    am April 14 2011 @ 2:59 am

    Suntem cu dvs. domnule senator! Nu-i lasati pe nenorocitii astia sa strice aceasta tara!
    Iar voi, poponarilor, nenorociti amarati ce sunteti, nici nu va trece prin minte (poate prin dosuri) cat de dezaxati sunteti! Suntei o oroare si expresie a demonizarii! De cand si pana cand trebuie sa va suportam noi scarboseniile? Ce drepturi vreti nenorocitilor? Romania ESTE o tara ortodoxa si asa va ramine! Daca vreti sa va f… in dosuri, plecati in Europa! In mod sigur vor fi fericiti sa va primeasca avand in vedere ca ei va indeamna la asa ceva!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean