Pornografia: un ucigas al familiei

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=38661




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


24 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 11 2010 @ 2:40 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. www.vrajitorul.eu/ said

    am February 11 2010 @ 2:41 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. jack)_daniels said

    am February 11 2010 @ 8:07 pm

    prostie mai mare ca asta inca nu am citit. Si ideile exprimate privind homosexualitatea sunt demne de anii ’50. Grow up people!

  4. seby said

    am February 11 2010 @ 8:14 pm

    no way !!! Speram sa nu se ajunga. E vorba de libertatea de a alege. Daca se fac bani din asta si e legal in toate tarile din lume ne gasim noi sa zicem ca nu e ok. Ba e foarte OK.
    INTERNET IS FOR PORN !!!

  5. seby said

    am February 11 2010 @ 8:15 pm

    Vai Doamne ce prostie debitati !!! Astia ca voi au inventat CENZURA

  6. ildiko said

    am February 11 2010 @ 10:30 pm

    Este dreptul lor sa gandeasca asa, este dreptul meu sa gandesc altfel in multe aspecte. Nu au niciun drept sa ma oblige sa traiesc dupa principiile lor, nu am niciun drept sa-i oblig sa traiasca dupa principiile mele.

  7. Ana said

    am February 12 2010 @ 1:38 am

    Ma intreb copii ” din flori” au fost ucisi vreodata? Nu imi amintesc sa fi citit vreodata ca numai copii nascuti in cadrul familiei sunt protejati de lege. Va pot da exemple de copii nascuti in cadrul asa zisei famili, care de fapt s a redus tot la familia monoparentala.
    Poate ca pornografia nu este buna , dar iti arata ca se poate face si altfel decat ” pozitia Misionarului” si pe sub plapuma.
    Mai bine ar apara copii care ajung din asa zisele famili sa fie exploatatii sexual!!!!!!
    Aceasta este tragedia de care ei ar trebui sa se preocupe,daca nevasta ia lectii de ce are de facut sansele ca ea sa fie inselate scad, dar sa fim seriosi, … prostitutia este cea mai veche meserie din lume iar oameni fie ei credinciosi sau nu, nu vor renunta sa traga cu ochiul la “comoara ” vecinului.

    Pacatul a fost, este si va fi

  8. Anticariat online said

    am February 12 2010 @ 5:26 am

    Niste trogloditi cu spaime ancestrale, ca mai toate ONG-urile din Romania.

  9. Kaa said

    am February 12 2010 @ 8:56 am

    So… se desprind de aici 2 concluzii:
    1. este vorba despre frustrarile unor neveste “de cratita” speriate de concurenta, care s-au adunat intr-o “asociatie”
    2. nicaieri nu zice ca si creierul femeilor ar fi in pericol de a fi “deturnat” de pornografie, de unde intelegem ca psihicul si creierul feminin sunt categoric superioare celor masculine, asa ca fetele – go for it! :)
    A, si o mica precizare: nu pornografia este cauza sarcinilor la adolescente, e foarte greu sa ramai gravida doar uitandu-te la chestii porno…

  10. yo said

    am February 12 2010 @ 9:02 am

    la femeile care au scris pana akum nu pot sa le zic : sa va ganditi la tot ce ati scris aici in momentul in care va va parasii barbatul pt alta..sau nu va mai face sex cu voi ca se multumeste sa se satisfaca singuri.Cele mai multe divorturi au loc din cauza infidelitatii …dar atata timp cat oamenii sunt de acord cu pornografia nu ma mir.

  11. Kmon said

    am February 12 2010 @ 9:18 am

    Slab articol.

    De acord cu interlocutorii care au scris mai sus in comentarii.

    Viata sexuala ar trebui sa te elibereze de toate inhibitiile sa uiti de toata kkt-urile zilnice, sa fii fericit cu partenerul tau.

    Niste dobitoci care o fac pe intuneric se apuca sa scrie astfel de aberatii. ce e cu voi oameni buni ?
    Daca 2 oameni se iubesc pot s-o faca cum vor ei si sa priveasca ce vor ei, daca dragostea lor e mare ma indoiesc ca un film porno le va afecta in vre-un fel relatia.
    Parerea mea ca se mai invata ceva pozitii, ca dupa 10-20 de ani de stat impreuna trebuie incercat si altceva.

    Mai cititi si voi ceva Kamasutra, ceva de la popoarele asiatice. Pai aia erau deschisi la astfel de chestii de acu cateva mii de ani, chiar exersau pe treaba asta foarte mult.

    E vorba de cultura placerii si nu de cultura sexului.

  12. JHB said

    am February 12 2010 @ 9:51 am

    Sincer destramarea unei familii a existat inca din perioada antica …da cand a inceput si relatiile de familie…trecandu-se de la cele de grup…comunitate…copii din flori au fost facuti mai tot timpul…chiar in Evul Mediu exista o mare agitatie fata de faptul ca staretii de manastiri aveau multi copii facuti din flori…deci exact cei care promovau valorile familiei…pe atunci nu exista media care sa transmita scene porno…Aparitia mediei si a pornografiei a venit pe firul normal al unor lucruri care se faceau inca din antichitate…nu mai departe sa ne gandim la ce dezmat era la curtile imparatilor romani…mai inaintea lor ii avem pe etrusci…in spre Asia avem templele indiene pline ochi cu scene porno…si in concluzia: civilizatia a evoluat…lumea n-a disparut …iar familia exista cu tot cu valorile ei…asa ca nu vad sensul acestui articol ?!

  13. Oana said

    am February 12 2010 @ 10:05 am

    Dle. Urban,

    Aberatiile acestei asociatii nu inteleg ce cauta pe site-ul dvs. Inseamna ca sunteti de acord cu ideile lor? Am intrat pe site-ul lor si m-a socat faptul ca sunt impotriva contraceptiei si a educatiei sexuale. Sunt implicit impotrica prezervativului care stim cu totii cat de important este in prevenirea unor boli foarte grave. Adica ce ar vrea ei: sa ne apucam sa facem copii de la 12 ani si sa nu ne oprim pana nu sufocam planeta asta de tot? Sau sa tinem fetele inchise in casa, fara drepturi si fara acces la educatie, pana sunt considerate bune pentru reproducere? Si sotii sa faca sex o data la 3 ani, numai cand vor sa conceapa. Asta chiar ar fi un mare ajutor dat fidelitatii.
    Pornografia este una din expresiile libertatii pe care am dobandit-o in secolul xx. Va tot agitati cu conspiratii mondiale menite sa ne limiteze libertatile insa nu vedeti ca aceasta asociatie este o amenintare la adresa libertatii femeilor. Si eu sunt impotriva avortului dar desteptii astia nu isi dau seama ca tocmai lipsa educatiei sexuale provoaca aceste drame.

  14. Metalshrine said

    am February 12 2010 @ 10:10 am

    O alta vociferare intoleranta a acestei asa-zise asociatii crestin-democrat-sociale… Oare pe cine vor sa prosteasca? Cine ar pune botul la asemenea tembelisme?
    Prostitutia, pornografia, homosexualitatea exista de la inceputuri si nu numai la oameni… Sa ne negam fiinta ca sa fim cum scrie in carti si cum vor unii? 😆 Ar fi culmea…
    Pe de alta parte, daca nu ar exista audienta nu ar exista pornografie. Problema nu este faptul ca ea exista ci societatea distorsionata in care exista. Faptul ca oamenii se simt singuri si anxiosi duce la existenta pornografiei,prostitutiei si altor manifestari la limita psihicului uman. Si este vina societatii ca oamenii se simt asa! Ca vor sa traiasca, sa simta ceva…

  15. Metalshrine said

    am February 12 2010 @ 10:12 am

    Se pare ca nimeni nu este de aceeasi parere cu Iulian… Si nu ma mira acest lucru deloc!

  16. timisorean1 said

    am February 12 2010 @ 10:43 am

    eu sunt de acord intrutotul cu acest articol

  17. Cristian Radu said

    am February 12 2010 @ 12:58 pm

    Evident ca Pornografia distruge relatiile dintre femei si barbati atit timp cit si uni si alti nu sunt capabili sa isi folosesca Neurornii la capacitate optima si ingurgiteaza tot ce le ofera mass-media si internetul fara sa mestece un pic informatia .
    Inca o dovada ca marea masa de oameni este o conceputa ca o turma de oi incapbila sa gindesca singura.

    De fapt este mai simplu sa dam vina pe pornografie pentru esecul relatiilor dintre un barbat si o femeie .

    Cum am putea accepta ca de fapt inca de mici copii plecam cu prejudecati si informatii false in viata fiindca de cele mai multe ori parintii si profesorii nu au fost capabili sa-si recunoasca propriile greseli in relatiile cu cei apropiati si implicit nu au invata nimic din viata decit ca este mai simplu sa dam vina pe alti decit sa recunoastem propria incapacitate de a intelege lucrurile asa cum sunt in realitate.

    Esecul familiilor din ziua de azi pleaca de la lipsa de EDUCATIE , nu de la pornografie .

    In opinia mea esecul nostru in general pleaca de la faptul ca NU STIM CE VREM DE FAPT si NU STIM SA NE BUCURAM DE CE AVEM .

    Pornografia este o porcarie la modul cum este facuta in ziua de azi dar ca orice alte lucruri are pe linga partile rele si un minim de parti bune .

    Asa cum nu exista bine absolut nu exista nici rau absolut .

    A ajunge la doctrina conform caruia sexul are ca scop doar procreerea ar insemna sa ne intorcem pe vremea Inchizitiei si ar aduce depresia oamenlor la un nivel greu de anticipat tinid cont de stresul zilnic generat de societatea in care traim.

    Imi pare rau de cei care nu au descoperit ca sexul este mai bun decit un diazepam.

  18. Daniela said

    am February 12 2010 @ 1:42 pm

    Nu sunt de acord cu parerile exprimate in acest articol.

    1. Nu sunt de acord sa nu folosim prezervative: Imi doresc copii, dar nu stiu daca era ok sa fac un copil la 20 de ani si sa nu am cu ce sa il cresc, sa nu mai pot face facultatea, sa imi fie greu sa ma mai incadrez apoi in meseria pe care o am acum. Acum la 25 de ani incep sa ma gandesc si la copil.

    2. Certificatul de casatorie nu tine doi oameni uniti tot restul vietii. Nu e obligatoriu sa fii casatorit ca sa formezi o familie. Nu e nevoie sa fii casatorit ca sa oferi o educatie corecta unui copil. Multi oameni casatoriti beau, isi bat copii si nu sunt capabili sa ofere nici macar un minim de cultura generala copilului lor.

    3. Nu sunt de acord cu datul vina pe pornografie pentru obiceiurile proaste pe care le iau unii adolescenti. Nu sunt nici de acord cu pronografia etalata in presa, pe internet si chiar la tv. Dar despre viata sexuala se vorbeste mai intai in familie. Nu trebuie sa te astepti ca scoala sau televizorul sa iti educe sexual copilul. Daca ii spui copilului ca pe el l-a adus barza inseamna ca ii jignesti inteligenta si ca la un moment dat va descoperi singur si s-ar putea sa nu fie tocmai bine.

    4. Faptul ca exista divorturi inseamna ca acea casatorie nu s-a bazat pe sentimente ci pe considerente de ‘procreatie’, ‘bani’ sau ‘convenienta’. Daca partenerul nu mai poate sta cu tine (fie ca te inseala fie ca nu) inseamna ca trebuie sa cauti motivatia la tine in ograda si nu la televizor. O casatorie, sau o viata de cuplu lunga presupune compromisuri si intelegere.

    5. A considera sexul o chestie scarbavinica e o mentalitate de anii 50, cum spunea si cineva mai sus. O relatie intre doi oameni presupune legatura sufleteasca dar si fizica, una completand-o pe cealalta, inexistenta sau anularea uneia o distruge si pe cealalta. Sexul nu exista doar pentru a face copii. Nu sunt de acord cu oamenii care fac mai mult de 3 copii, si care se vaita ca nu ii ajuta statul, nu au cu ce sa-i creasca, si ii dau spre adoptie sau mai rau…

    6. Faptul ca nu esti in stare sa iti tii sotul alaturi, te face mai putin femeie. Sunt multe din regn care au uitat ca sunt femei, si dupa casatorie (actul suprem) nu se mai ingrijesc, il considera pe sot simplu carator de sacose de la piata si carator de gunoi catre ghena si in unele cazuri stalp financiar al casei. Mi se pare absurd stilul asta de a intelege o relatie.

    Si spre final un mic sfat: daca toti va considerati exemple de moralitate, educatie si inalta spiritualitate, va rog sa va corectati scrierile inainte de a le posta. Ati facut foarte multe greseli si sintactice si gramaticale. Pierdeti din credibilitate, chiar daca, pentru mine, nu prezentati deloc.

    PS: sunt casatorita, planific un copil, si apoi inca unul, am o cariera, si imi tin singura casa si pe deasupra sotul ma adora.

  19. nuti said

    am February 12 2010 @ 3:20 pm

    d-le Urban, aveti dreptate in a apara valori pe care multi de mai sus care au facut un comentariu habar nu au cu ce se mananca fidelitatea, iubirea, valori care doar pt putini oamneni exista cu adevarat.

  20. alta said

    am February 12 2010 @ 4:51 pm

    Salut existenta Asociatiei Pro Vita care lupta pentru valorile ortodoxismului, vietii si familiei. Parerea mea este ca fiecare isi poate alege in viata calea pe care va merge. Nu sunt o practicanta religioasa, sunt insa un om crescut in spiritul moralei crestine cu smerenie, echilibru, bunatate; Cred ca pornografia, sexualitatea exacerbata, homosexualitatea fac parte dintr-un comportament deviant al rasei umane. Cred ca daca ne place si ne tenteaza ar trebui sa le cautam noi si sa nu ne faca pe noi sa ne simtim stanjeniti sau datori sa dam explicatii unor copii mici despre: reviste deocheate, videoclipuri incitante, stiri despre violuri, abuz, barbati care se saruta sau se ating pe strada, travestiti etc.

  21. kkk said

    am February 16 2010 @ 9:02 am

    pentru prima data sunt deacord cu marea majoritate ce a scris pe blog 😀

    ESTE O MARE TAMPENIE ceea ce au debitat aia de la institut!!! D-le urban mai ganditiva inainte sa sustineti ceva ce vrea sa interzica anumite drepturi si practici(normale pentru unii, anormale pentru altii)! Intotdeauna ati militat pentru libertatea de a alege acum ce faceti? EU INTOTDEAUNA VOI FI SI PENTRU PORNOGRAFIE SI PENTRU AVORT SI PENTRU HOMOSEXUALI(INAFARA DE ADOPTIE) ATATA TIMP CAT ACESTE IDEI VOR INSEMNA LIBERTATEA DE A ALEGE SI POSIBILITATEA DE A FI CUMVA UN PIC INAFARA CONTROLULUI SISTEMULUI!!!

    Cum adica aia de la institut sami interzica mie sa fac aia sau sa ma uit la aia sau sa vand aia… Da ce suntem in SUA sau in Uniunea Sovietica? Pai domnule urban daca o sa cititi cu atentie biblia nu o sa gasiti nicaieri texte de genu “cu nevasta tre so faci in pozitia misionarului si cu lumina stinsa si cu patura in cap”.
    Da asa e exista boli si deviatii dar pentru asta avem psihiatrii tribunale politie puscarii legi SRI etc etc

    Mai cititi o data dle Urban si vedeti despre ce e vorba

  22. Nautilus said

    am February 17 2010 @ 2:24 pm

    Domnule Senator Iulian Urban,

    O simpl? c?utare pe Google poate furniza oric?rui cet??ean suficient de interesat ca s? citeasc? o descriere detaliat? a Family Research Council, împreun? cu motiva?iile care au dus la înfiin?area acestei organiza?ii ?i a obiectivelor pe care le urm?resc. Este un procedeu valabil ?i pentru celelalte personaje citate în articol.

    Din moment ce domnia voastr? sus?ine?i opiniile exprimate în integralitatea lor ?i f?r? a v? exprima vreo p?rere critic?, este un gest întru totul ra?ional s? nu v? mai votez niciodat?.

    În concluzie,

    * recomand?m ca publicul sau cel pu?in acea parte a sa capabil? s? se informeze, s? nu mai voteze în favoarea D-lui Iulian Urban în viitor.

    Cu respect,

    ~Nautilus

  23. cineva said

    am February 20 2010 @ 10:12 pm

    Cand in ziua de azi pe orice site si orice linkuletz de pe net dai click si te duce la PORNOGRAFIE DIRECTA, necenzurata PARENTAL LOCK-UL de pe orice browser e egal cu zero …
    Nu ramane decat sa scoti mufa de retea din PC-ul copilului tau.
    Nu uitati ca cei care aveti acum 30-40 de ani ati trait atat comunismul cat si “tranzitia” care a fost totusi o perioada cu “sexualitate moderata”.
    Agresivitatea pornografiei din ziua de azi, din pacate, a atins cote ATAT DE MARI, incat chiar trebuie luate masuri de cenzura.
    Nu mai scuipati aberatii aici ca cenzura la care s-a gandit Iulian publicand articolul e pentru ceea ce exprim eu mai sus.

  24. Pornografia periculoasa « Cartea dreptului din cer said

    am April 17 2010 @ 1:43 pm

    […] Deasemenea pornografia e si periculoasa http://www.urbaniulian.ro/2010/02/11/pornografia-un-ucigas-al-familiei/ […]

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: