Cum inseala Raiffeisen pensionarii din Romania

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=38649




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


8 Comentarii pana acum»

  1. cineva said

    am February 11 2010 @ 2:13 pm

    Scoateti dracului reclama aia cretina din RATB cu Raiffeisen-ul si pensiile ca dam cu ceva in display!

  2. http://www.urbanviorel.ro/category/bancile-camatari-legali/ said

    am February 11 2010 @ 2:29 pm

  3. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 11 2010 @ 3:05 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  4. www.vrajitorul.eu/ said

    am February 11 2010 @ 3:06 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  5. marius said

    am February 13 2010 @ 3:52 pm

    Domnule Urban ati face bine sa nu mai dati astfel de stiri, nu de alta, dar si compania dumneavoastra de recuperari face acelasi lucru. Una discutam la telefon cu agenti dumneavoastra de vanzari si alta apare in contract.

  6. Iulian Urban@Marius Sofron said

    am February 13 2010 @ 4:31 pm

    Hai cu exemple concrete sa vedem unde spui ca ai fost inselat de angajati de la U%A

  7. marius said

    am February 14 2010 @ 12:13 am

    Un exemplu concret este dosarul meu pentru recuperarea unor sume de bani de la clienti.M-am saturat sa tot scriu date despre acest dosar si sa nu rezolv nimic drept urmare o sa fiu cat mai scurt. Am o gramada de motive sa fiu nemultumit de compania dumneavoastra printre care am sa enumar:
    – clauze abuzive in contract
    – neinformarea clientului legat de stadiul dosarului desi este specificat in contract
    – solicitarea pe mail in dese randuri date despre evolutia dosarului si nimic(iti pot pune mailurile la dispozitie)
    – in prima etapa de semnare a contractului personalul dumneavoastra raspundea la telefon ca apoi dupa semnarea contractului sa nu mai pot contacta persoana de legatura.
    – dupa o perioada am trimis un mail catre reclamatii primind in locul unui raspuns un mail in care imi aducea la cunostinta ca trebuie sa platesc alta suma de bani pentru instantele de judecata si daca continuam dosarul.Deci dupa ce am platit prima data la semnare o suma de bani neprimind niciodata un raspuns ma trezesc cu un astfel de mail in care mi se cer si alte sume de bani, dumneata ce incredere ai mai avea?
    – in mod normal increderea intr-o astfel de situatie dispare, deci prin urmare am solicitat rezilierea contractului.Persoana ce se ocupa de caz imi aduce la cunostinta ca nu putem rezilia contractul decat dupa ce platesc comisioanele de recuperare pe motiv ca nu am lasat compania dumneavoastra sa rezolve cazul.
    – sunt si alte aspecte legat de comportamentul personalului.

    Morala
    O companie serioasa, profesionista mai intai rezolva cazul si apoi isi primeste rasplata nu ca in cazul vostru…… Eu daca vind un produs cuiva nu cer bani inaite si doar la livrare sau dupa un termen, iar in cazul in care apar anumite probleme de ordin tehnic intemeiate produsul se schimba sau se inapoiaza suma de bani nu ca in cazul vostru.

  8. Iulian Urban@Marius Sofron said

    am February 14 2010 @ 1:49 pm

    Cum se numeste firma dvs. si de la cine avea de recuperat bani ? ca sa cer dosarul si sa il facem public aici daca tot s-a deschis subiectul ? Astept detalii

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: