Banner

KETAMINA, un drog care inlocuieste cocaina, se vinde la liber in Romania

Tweet this

---------- Forwarded message ----------
From:MC
Date: 2010/2/10
Subject: Informatie
To: iulian.urban@gmail.com

Stimate Domn Senator,
este evident interesul si efortul  dvs. legat de problemele majore ale populatiei.
Numele meu este Pausescu Luminita, cu domiciliul in Bucuresti si va scriu pentru a va informa cu privire la un pericol extrem, la care sunt supusi tinerii adolescenti. Chiar daca a fost adoptata Ordonanta de Urgenta cu privire la interzicerea prin lege a consumului de plante "etnobotanice", pericolul nu este  indepartat, intrucat exista un alt drog extrem de puternic si periculos, KETAMINA, care este prizat sau injectat I.M sau I.V.  de catre tinerii consumatori debusolati. KETAMINA  este produsa in Romania, undeva pe Valea Prahovei, avand ca destinatie uzul veterinar. Produce o mare dependenta si actioneaza direct asupra glandei TALAMUS fiind extrem de periculoasa. Majoritatea consumatorilor care nu mai au bani pentru Heroina, au inlocuit-o pe aceasta cu Ketamina.  Va rog daca se poate sa actionati cumva, pentru interzicerea prin lege, respectiv pedepsirea celor care fac trafic cu KETAMINA, produs MULT   MAI    PERICULOS  DECAT   HEROINA!
Va multumesc anticipat, pentru atentia acordata, inclusiv pentru faptul ca dati dovada de atata omenie, o calitate din ce in ce mai rara a timpurilor nostre si mai ales in Romania.
Va doresc succes in toate intreprinderile dvs.

In Romania KETAMINA se vinde la liber in farmacii - http://www.farmaline.ro/sp.php?pid=3052&


Ziarul britanic The Independent a publicat joia trecuta un raport realizat de organizatia DrugScope, care sugereaza ca in 2008 consumul de ketamina a crescut cu 10 procente in Marea Britanie. Realizatorii studiului merg si mai departe sustinand ca ketamina va lua locul cocainei in curand printre consumatorii britanici.
Cauzele crestererii consumului de ketamina ar fi in primul rand pretul foarte mic al unui gram de 'tranchilizant de cal' si in al doilea rand faptul ca drogul se afla in clasa C (aceeasi clasa precum canabisul). Cu toate acestea profesorul David Nutt, seful programului guvernamental anti-drog, sustine ca un gram de ketamina este mult mai nociv decat un ecstasy sau decat cannabis-ul.
Ziarul mai noteaza ca in Marea Britanie s-au inregistrat 23 de decese intre 1993 si 2006 din pricina consumului de ketamina, insa aceste date nu sunt demonstrate in totalitate.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 7422

48 Comentarii pana acum»

  1. ....... said

    am February 10 2010 @ 5:33 pm

    PARINTII SUNT DE VINA PT CA LE DAU PREA MULTI BANI “ADOLESCENTILOR”. DACA LI SE DAU BANI, LOGIC CA II CHELTUIE PE TAMPENII. AR TREBUI SA NU LE MAI DATI ATATIA BANI SI SA-I PUNETI LA MUNCA SAU LA INVATAT. IN BUCURESTI TOT II VEZI PRIN CAFENELE, BARURI, CLUBURI, MASINI DE LUX, RESTAURANTE, DISTRACTII, EXCURSII SCUMPE, SI STAU SI MA INTREB DE UNDE NAIBA AU ATATIA BANI????

  2. Lista plantelor ?i substantelor identificate said

    am February 10 2010 @ 7:11 pm

    Conform noului act normativ, pe listele existente în Legea 143/2000 au fost introduse noi plante ?i substan?e a c?ror cultivare, producere, fabricare, experimentare, extragere, preparare, transformare, oferire, punere în vânzare, distribuire, livrare cu orice titlu, trimitere, transport, procurare, cump?rare, de?inere, f?r? drept se pedepsesc cu închisoare de la 3 la 15 ani, respectiv de la 10 la 20 de ani pentru droguri de mare risc. (la droguri de risc – pentru consum propriu, cump?rare sau de?inere f?r? drept, se pedepse?te cu închisoare de la 6 luni la 2 ani, la droguri de mare risc, pedeapsa este închisoarea de la 2 la 5 ani).

    Lista plantelor ?i substan?elor identificate

    PLANTE

    * SPECII DE SALVIE (Salvia divinorum Epling & Játiva)– este o plant? care produce halucina?ii – Tabelul III (din Legea 143/2000), închisoare de la 3-15 ani

    * SPECII DE MITRAGINA (Mitragyna speciosa Korth (Kratom) – este o plant? cu efecte similare cocainei. Creeaz? dependen?? – Tabelul III (din Legea 143/2000), închisoare de la 3-15 ani

    CIUPERCI

    * Amanita muscaria (L:Fr.) Lam. – Tabelul III (din Legea 143/2000), închisoare de la 3-15 ani

    * Amanita pantherina – Tabelul III (din Legea 143/2000), închisoare de la 3-15 ani

    * Toate speciile din genul Psilocybe – produce halucina?ii, cu efecte similare LSD (ACIDUL LISERGIC) – Tabelul I (din Legea 143/2000), închisoare de la 10-20 ani

    SUBSTAN?E

    * LSA (AMIDA ACIDULUI LISERGIC) – Tabelul III (din Legea 143/2000), închisoare de la 3-15 ani

    * KETAMINA – Creeaz? dependen??, au fost înregistrate pân? în prezent 2 decese – Tabelul III (din Legea 143/2000), închisoare de la 3-15 ani

    * DERIVA?I DE PIPERAZIN? – produce halucina?ii – Tabelul I (din Legea 143/2000), închisoare de la 10-20 ani

    * SARE DE BAIE (MEFEDRONA) – au fost înregistrate cazuri de decese – Tabelul I (din Legea 143/2000), închisoare de la 10-20 ani

    Aceste produse se comercializeaz? în special sub form? de ?ig?ri, comprimate, pulberi, fragmente vegetale ambalate în plicuri, sub diverse denumiri, pre?urile de vânzare variind în func?ie de gramaj, de exemplu:

    * Special gold- sare – 0,25 g-40 lei, 0,75 g-90 lei-

    * Pulse – pulbere 0,5 g – 30 lei, 3 g-119 lei

    * Fly Agaric Mushroom – ciuperci uscate 12 g -60 lei

    * Spice Diamond- fragmente vegetale 1 g – 50 lei

    * Spice Gold Spirit – pulbere 3 g- 90 lei

    Totodat?, prin prezenta Ordonan?? de Urgen?? se introduce în Legea nr. 143/2000 ?i Legea 339/2005 o procedur? simplificat? de actualizare a listelor prin Hot?râre de Guvern ?i nu numai prin acte normative la nivel de lege.

    În termen de 10 zile de la publicarea ordonan?ei în Monitorul Oficial, cei care comercializeaz? aceste produse au obliga?ia de a le distruge.

  3. cineva said

    am February 10 2010 @ 8:11 pm

    Pasim cu succes pe urmele Afghanistanului ? :)

  4. tizul said

    am February 10 2010 @ 11:24 pm

    Madam Pausescu Luminita, scrii numai tampenii, Ketamina NU se vinde la liber, e pe lista de substante de pericol, medicii veterinari trebuie sa aiba un registru special unde inregistreaza intrarile si consumul, pe grame.

  5. anonim said

    am February 11 2010 @ 9:23 am

    Deci pana la urma inseamna caci europarlamentarul Elena Basescu si-a tinut promisiunea [ parca ea spunea ceva ca ar dori sa fim toti "high" si sa legalizam drogurile (usoare cei drept )]

  6. Cristian Radu said

    am February 11 2010 @ 9:59 am

    1. CE ESTE KETAMINE PANPHARMA ?I PENTRU CE ESTE UTILIZAT

    Un ml solu?ie injectabil? con?ine ketamin? 50 mg (sub form? de clorhidrat) ?i excipien?i: clorbutanol, ap? pentru preparate injectabile

    Ketamine Panpharma poate fi utilizat:

    -Ca agent anestezic unic, recomandat în interven?iile chirurgicale ?i procedurile dignostice de scurt? durat?, dar care poate poate fi utilizat prin repetarea injec?iilor sau prin administrarea în perfuzie intravenoas? ?i pentru men?inerea anesteziei pe o durat? mai lung?;

    -Pentru inducerea anesteziei înainte de administrarea altor anestezice generale;

    -Ca supliment al altor anestezice cu poten?? mai mic? cum este protoxidul de azot;

    -In obstetric?, singur sau în asociere cu alte anestezice.

    2. ÎNAINTE DE A UTILIZA KETAMINE PANPHARMA Nu utiliza?i Ketamine Panpharma în caz de :

    - hipersensibilitate la ketamin? sau la oricare dintre excipien?ii medicamentului;

    - hipertensiune arterial? sever?; eclampsie;

    - angin? pectoral? sever?;

    - infarct miocardic acut recent;

    - insuficien?? cardiac? sever?;

    - anevrisme;

    - traumatisme craniene, hemoragie intracerebral?; -accident vascular în antecedente.

    Acorda?i aten?ie utiliz?rii Ketamine Panpharma

    Ketamina trebuie utilizat? sub supravegherea unui medic cu experien?? în administrarea anestezicelor generale, în men?inerea fluxului aerian în c?ile respiratorii ?i în controlul respira?iei, dispunând de mijloace de reanimare.
    ———————————————————-
    Doar o parte din prospectul acestui medicament
    ———————————————————-

    Ce facem , interzicem Ketamina sau monitorizam mai bine utilizarea ei .

    Eu unul nu cred ca acest medicament este vandut de farmacisti oricui intra in farmacie.

    Cei care fac rost de el in mod sigur fac rost de orice este interzis pe piata.

    Vad ca parintii se agita sa interzica mai mult decit sa faca educatie corespunzatoare propriilor copii .

    Daca inca nu stiati , orice este interzis de parinti devine de 100 de ori mai tentant pentru copii .

  7. www.vrajitorul.eu/ said

    am February 11 2010 @ 11:54 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  8. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 11 2010 @ 11:54 am

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  9. Julian said

    am February 11 2010 @ 3:55 pm

    Da, ketamina NU se vinde la liber. Si este un anestezic foarte puternic folosit in medicina veterinara. E evident ca o supradoza poate produce moartea. Si nu are nicio legatura cu cocaina. E ca si cum ai inhala cateva fiole de xilina, care si ea e anestezic, dar pentru maselutele noastre :)

  10. Julian said

    am February 11 2010 @ 3:56 pm

  11. Mihai said

    am February 12 2010 @ 2:43 pm

    ketamina este un disociativ
    cocaina este un stimulent

    “disociativ” nu este tot una cu “stimulent”.
    Cautati macar pe wikipedia care e diferenta dintre cele doua.

  12. Tzuzu said

    am April 22 2010 @ 9:04 am

    sunteti toti niste prosti facuti gramada

  13. anonim said said

    am April 25 2010 @ 4:34 pm

    La dracu cu ketamina asta :) ))) bagati iarba nu ketamina ….

  14. unknown said

    am May 5 2010 @ 8:42 pm

    am bagat ketamina si nu e nici pe departe cum abereaza Pausescu Luminita .. in primu rand pe langa heroina e copil mic si dependenta sa provoace ? o prostie .. e dependenta psihica care difera de dependenta fizica .. daca nu sti doamna nu scrie prostii .. salut

  15. marian said

    am May 7 2010 @ 4:43 am

    ketamina nu are nici o legatura cu heroiana sau cocaina.

  16. marian said

    am May 7 2010 @ 4:48 am

    Ketamina este un anestezic general, sintetizat in 1963 pentru a inlocui fenciclidina, in scopul producerii tipului particular de anestezie denumita “anestezie disociativa”. Ketamina se distribuie initial in creier, unde realizeaza concentratii de 3-5 ori mai mari decat cele plasmatice, dupa care se redistribuie in tesuturi mai putin vascularizate.

    Abuzul de ketamina este raportat mai ales in SUA, unde se semnaleaza un numar important de spargeri la clinicile veterinare in scopul sustragerii ketaminei, medicament utilizat in aceasta tara ca anestezic in medicina veterinara. Aceste semnale alarmante au determinat autoritatile americane sa introduca ketamina, incepand cu 1999, pe lista substantelor supuse controlului.

    Printre denumirile stradale ale ketaminei pot fi citate: “K”, “Kay”, “Special LA coke”, “Super acid”, “Green”, “Super C”, “purple “.

    De regula consumatorii de ketamina sunt cei care folosesc de mai mult timp MDMA; drogul este utilizat in mod particular la petreceri sau in cluburi de homosexuali. In grupuri “inchise”, in Europa, initierea in consumul ketaminei este un adevarat ritual. Grupul, cel mai vulnerabil, este cel care are incredintarea ca ia MDMA sau alt drog stimulant.
    Forme de prezentare si comercializareSus

    “Special K”, “vit Kat”, “cat valium” se prezinta sub forma de:
    - solutie sau ca o pulbere alba (obtinuta prin indepartarea solventului din formele injectabile – fie prin evaporare in aer liber, fie in cuptorul cu microunde, cand are loc o emisie de scantei si lumini).

    De obicei ketamina se prizeaza, dar poate fi si fumata in amestec cu marijuana sau tutun. Special K este frecvent utilizata in combinatie cu alte droguri ca ecstasy, heroina sau cocaina.

    Ketamina solutie poate fi injectata, aplicata pe produse ce se pot fuma sau consumata cu bauturi.

    Pulberea poate fi pusa in bauturi, tigari sau dizolvata si apoi injectata.

    Singura sursa de ketamina este reprezentata de produsele farmaceutice.

    Actiune toxicaSus

    Ketamina are efect deprimant SNC deosebit de cel al anestezicelor generale clasice. Anestezia produsa este denumita “anestezie disociativa”, fiind caracterizata prin desprinderea de mediu, urmata de somn superficial si analgezie intensa.

    Ketamina actioneaza mai ales la nivelul scoartei cerebrale si sistemului limbic ca antagonist al receptorilor NMDA, impiedicand activarea lor de catre acidul glutamic, neurotransmitator excitator din creier. Se presupune ca analgezia este mediata partial de receptorii ? (administrarea ketaminei pe cale parenterala non-spinala potenteaza efectele antinociceptive ale fentanilului prin receptorii ?), naloxonul avand capacitate (limitata) de a antagoniza efectul analgezic al ketaminei.

    Actioneaza la nivelul receptorilor opioizi specifici (receptori ) de la nivelul SNC; ketamina scade functia talamusului care este un fel de “statie” pentru perceptia de la nivelul creierului ceea ce are ca rezultat senzatii nediferentiate. Ketamina reduce de asemenea functia hipotalamusului rezultatul fiind aparitia de reactii emotionale detasate de realitate.

    Efectele apar intr-un interval de timp dependent de calea de administrare, astfel:

    - la administrarea intramusculara efectele apar in mai putin de 5 minute;
    - la administrarea orala, efectele apar la 15-20 de minute dupa administrare;
    - la administrarea prin prizare efectele apar in 5-10 minute.
    Dozele terapeutice de ketamina produc:
    - tahicardie;
    - cresterea presiunii sanguine;
    - cresterea consumului miocardic de oxigen.
    Din aceste motive este contraindicata ca unic agent de anestezie la pacientii cu ischemie miocardica (fiind de obicei preferata ca agent de inhibare a pacientilor cu bronhospasm pentru ca relaxeaza musculatura bronhiilor). In ciuda limitelor de mai sus, ketamina se foloseste frecvent datorita modului simplu de administrare si duratei scurte de actiune.

    Fiind un anestezic disociativ, la nivel cerebral are loc inducerea unei lipse de responsabilitate si se produce un efect care da senzatia unei experiente extracorporale.

    Ketamina difera de majoritatea agentilor anestezici, pentru ca stimuleaza sistemul cardiovascular.
    Substantele care au efect deprimant asupra respiratiei cum ar fi: etanolul, opioidele, barbituricele, benzodiazepinele sau drogurile cu efect cardiostimulant (cocaina sau amfetaminele) cresc toxicitatea acuta a ketaminei. Efectul cardiostimulator al ketaminei se datoreaza inhibitiei recaptarii catecolaminelor centrale si cresterii nivelului catecolaminelor circulante.

  17. Un copac said

    am May 25 2010 @ 12:39 am

    Dap, altul cazut in propaganda anti narcotice, mi se pare absolut stupid ca cineva de pe dinafara sa vorbeasca.
    Ketamina, care este folosita si acuma in spiatlele din toata lumea ca anestezic superficial sau ca potentiator pentru alte anestezice nu da, conform multiplor studii, efecte fizice adverse la consumul ocazional si/sau in doze mici. La consumul pe perioade foarte lungi, regulat (de 2 ori la 3 zile) cu cantitati mari (cam de 7-8 ori cele pe care le-ar lua cineva care consuma ocazional) da probleme la vezica urinara, dar sunt revesibile imediat ce se opreste consumul.(vrei sa stii mai multe? citeste un articol pe wiki, citeste rapoarte medicale, intreaba un nefrolog, fa-ti rost de vreo cunostinta care sa stie)
    In ceea ce priveste dependenta ai delirat oribil, este pusa pe scara dependentei sub cofeina (care la randul ei este sub nicotina…care la randul ei este mult sub alcoolul – care, apropo e primul pe lista, impreuna cu opiul), dar cum sa va zic, dependenta survine atunci cand faci abuz urat. Si daca vrei sa te legi de abuz, nu e medic nefrolog(al de se ocupa cu efectele substantelor asupra corpului) sa-ti recomande sa bei acea bere de sambata mai degraba decat sa iei o doza de special k, da mai mare dependenta si are efecte mult mai urate.
    Legat de cum o compari tu cu heroina, vad ca esti total pe dinafara, pur si simplu nu ai idee despre ce vorbesti. Daca e un drog care stiu ca strica vieti, heroina e acela. Daca intr-un oras sunt cativa drogati, cum va inchipuiti voi cas toti cei care consuma(stiti voi disperati, gata sa omoare, la colt de bloc, distrusi) aceea sunt cei ce au abuzat de heroina (bine, la ea, abuzul e aproape sigur dupa prima doza…). Nu e consumator sa il cunosc eu si sa nu te sfatuiasca sa nu te bagi la ea ca iti strici viata.
    Copii patriei nu fiti speriati. Nu suntem in nu stiu ce vagauna sa ne fie frica de ceea ce nu cunoastem. Incercati tot ce se poate daca vreti, daca nu va intereseaza, nu o faceti.
    App, ai mai zis acolo intr-un loc ca :”ESTE MULT MAI NOCIV decat un ecstasy sau decat CANNABIS-UL.” . Afirmatia e corecta, pentru ca ketamina se consuma in miligrame. Cu un gram te anesteziezi atat de rau de te trezesti dup o zi (stati calmi fii lu dumnezeu ca nu reusesti sa-ti bagi peste 200 de ml ca deja faci nani). Cannabisul se ia in grame, adica doua-trei si esti high rau. E corecta da fara rost. Plus de asta, nu exista studiu sa fi aratat ca cannabis-ul (scuzatimi cacofonia dar nu ma chinui sa reformulez) are vreun efect negativ asupra corpului uman, dar este documentat ca ofera beneficii in peste 2000 de afectiuni si boli, de la unele comune pana la unele foarte rare, deci concluzionam ca canabisul e bun si nu nociv.
    Eu sunt unu din aia de i-am mentionat mai sus de cateva ori. Medicii aia a caror specialitate incepe cu litera N (bine bine … va dau primele silabe… NE-FRO-…) ma rog la dumnezeu sa va fi prins ca, daca nu, si ati citit pana aici, mie mila de cat am scris.
    Nu sfatuiesc pe cineva sa se apuce, asta fiindca intrii in acea lume minunata de unde poti sa iei si cele de-s mai rele (stiti voi : copii! nu fumati cannabis ca heroina face rau! ), in lumea asta presarata de pericolul politiei, a abuzului, a tepelor. Dar de asemenea nici nu sfatuiesc impotriva incercarii. Si sunt impotriva celor care vorbesc unde nu le e locul, ai un blog, fi fericit, iti exprimi opiniile, da stii tu, opiniile sunt libere cat timp stii ce spui.

  18. bomboclot said

    am May 27 2010 @ 12:53 am

    bai nene lasati frate caterinaca asta dak esti prost si vrei sa te distrugi distrUGE-TE

  19. bomboclot said

    am May 27 2010 @ 1:01 am

    CE MAMA NAIBII FIECARE E LIBER SA FACA CE VREA ATATA TIMP CAT NU PUNE VIATZA ALTUIA IN PERICOL SI AKUM LASAM LIBERTATEA AIA DEMOCRATICA E VORBA DE FIECARE OM FIECARE PERSOANA …….UNU E DAVIST ALTU E ALCOLIST ALTU E HOT ALTU FUMEAZA IARBA ALTUL BAGA MAI MULTE ……. NU OPRITI VANZAREA DE PROSTII CATRE MINORI SI DAK SE VA VINDE CEVA SA SE FACA CONTROLAT CA SE POATE K SI IN ALTE PARTI SE POATE SI AU DE CASTIGAT ALTII….. LA NOI SE EXAGEREAZA SI ASTA E O MARE PROBLEMA … LA NOI SE MOARE DE FOAME SI VOUA VA ARDE DE DROGURI ….. DRUGURILE SUNT FACUTE SE SE CONSUME SI DTATI LINISTITI CA DAK VA FI VREODATA SA TE DISTRUGI SE LA DROGURI TOT O SA SE INTAMPLE ODATA SI ODATA … DE DROGURI NU AI KUM SA FUGI TOT TIMPUL AU EXISTAT SI VOR EXISTA SI S-AU CONSUMAT SI SE VOR CONSUMA ……. TUTUNUL E TOT UN DROG SI CHIAR SI ALCOOLUL ALCOOLUL ESTE UN DROG CARE TE DISTRUGE SAU TE FACE SA TE CREZI ZMEU…. SA TE BATI KU LUMEA…..BLA BLA BLA ……ASA CA INTAI IESITI PE STRAZI SI ADUNATI INFORMATII DESPRE SISTEMUL DIN STRADA COMBINATII DROGURI SI ALTELE CARE DOR SI APOI VENITI AICI SI ….. HAI SA DISCUTAM… VA PUP

  20. bomboclot said

    am May 27 2010 @ 1:04 am

    SM GRESIT CAND AM SPUS NU OPRITI VANZAREA …… SCZ TREBUIE INTR-UN FEL CONTROLATA TREABA ASTA OPRITI VANZAREA CATRE MINORI DE ORICE PROSTII…

  21. Himera said

    am August 14 2010 @ 11:52 am

    Pausescu Luminita :) )) esti retardata rau Ketamina nu are nici o legatura cu Heroina no inlocuieste niciodata nu i nici jumate de periculoasa ca Heroina si NU CREAZA deloc dependenta Mai informeazate inainte sa scrii un cacat ca acesta!

  22. Pausescu Luminita said

    am August 18 2010 @ 4:45 am

    Pausescu Luminita proasta dracu ce flegma in muie meriti, ce scarba imi e de “oameni” ca tine, unde mortii tai ai vazut tu ca e mai nociva decat heroina? panarama pulii

  23. hhunder said

    am August 21 2010 @ 6:34 pm

    de ce vorbeste domnisoara fara sa cunoasca??????

  24. atena said

    am August 28 2010 @ 1:20 am

    Ketamina este mai periculoasa decat heroina, pentru ca este mult mai ieftina. Insa unii sunt prea imbecili sa se gandeasca la acest aspect! Ati vazut vreodata pe cineva care isi injecteaza ketamina ( IV) din 15 in 15 minute, saptamani de-a randul? Aveti idee in ce stare ajunge astfel de fiinta? Studiati despre functia talamusului si folositi-va creierul pentru a-l dezvolta!

    hhunder,… Pe semne, nu numai neuronii, axonii, dendritele si sinapsesele iti sunt scurcircuitate, mai ai si limba prajita de la atata “cantat” la laringe infundate cu prostie!

    Fiecare intelege cat si cum poate… Nu e de mirare ca romanii au ADN de sclavi si idiotenia e la ea acasa! :D …spor la ketamizare k sunteti anesteziati si fara :D !

  25. popescu marian said

    am August 29 2010 @ 4:41 pm

    nu va suparati dragi meii, dar sunteti lipsitii de informare.”ketamina nu e mai naspa de cit heroina ;da… na fiecare face ce vre” eu ma retrag

  26. Medicamentele de slabit, in topul drogurilor din Romania « Blogul Monicai Marinescu said

    am September 9 2010 @ 4:09 pm

    [...] Stiati ca ketamina se vinde liber in [...]

  27. R said

    am September 11 2010 @ 3:17 am

    Ketamina mai grava decat heroina?! Cum mama dracu sa compari asa ceva?! Ori tanti inca are mintea subdezvolata in stadiul incipit de 12 ani, ori a bagat ceva inainte, una din doua? In primul rand: vezi-ti in P*m de treaba ta ca din cauza distrusilor ca voi se iau atatea boli, ca se ascund si sub asfat sa-si bage’n vena, si in al 2′lea rand, e problmea noastra, a lor a cui vrei tu de ce face cu snantatea sa fiecare. D’asta avem toti slava domnului umflatura aia ovala desupra gatului care se numeste cap! Daca eu vreau sa-mi f*t corpu organismul si sanatata pe tine sa te doara’n c*r, because is NOT YOUR PROBLEM ! nu obliga nimeni pe nimeni sa traga pe nas sau sa se injecteze ori fumeze, sa fie clar pentru toti inapoiatii secolului trecut nu anturaju strica omu, ci el insusi pentru ca poti sa umbli cu niste persoane dar sa nu faci ceea ce fac ele, totul consta in liber-arbitru pe care il avem cu toti ! Aveti ceva impotriva drogurilor, dati-va cu capu de bordura, noua sincer NI SE RUPE! da drogurile ofera senzatii tari pe care voi NU aveti cum sa le intelegeti si chiar daca le-ati simti refuzati sa le intelegeti, si DA putem sa ne simtim bine si fara asa ceva, adevarat, dar cum spuneam fiecare consuma si se simte bine cu ce vrea! That’s the point, you got it? Si nu in ultimul rand, haisusl si marijuana sunt folosite pentru tratamente in boli cancerigene sau ceva de genul si sunt mult mai sanatoase decat ce face nea’ Vasile in cazan la tara cu 80%alcool intelegi tu? adica dai MULT mai repede in ciroza, etc de la tuica, palinca si ce’o mai fi decat sa dai in altele de la fumat! Dar cum sa vi tu in tara asta care este in urma cu 1000 de ani ca gandire si cu 100 ca dezvoltare decat restu lumii si sa spui chestia asta?! cum sa spui tu ca acum cateva mii de ani in urma in triburile tibetului, mayasilor se folosea cannabisul, marii samani faceau infuzii din “asemenea” plante… si traiau si erau mai sanatosi decat noi cum nu va imaginati! si partea cu prizatul, cocaina?! Calm de la praf gandesti mqai mult decat daca nu tragi! :) ) depinde de om! atat am avut sa spun SA SE LEGALIZEZE TOOOOOT !

  28. madalin said

    am September 15 2010 @ 7:42 pm

    prosti !
    cine vrea sa consume, sa consume. suntem constienti cu totii de consecinte.
    da! imi plac la nebunie. cu legalizarea sau fara legalizarea voastra, tot o ma droghez.

  29. Blabla said

    am October 19 2010 @ 12:30 am

    tante, tante…ar fi mai corect sa spui ca eo-s morcov magic decat sa spui ca talamusul e glanda.

  30. Georgiana Kinderman ( martor al consumului de ketamină) said

    am November 9 2010 @ 6:46 pm

    Domnule/ Doamnă R, dacă invocați ca problemă faptul ca în țara asta există o gândire care este în urmă cu o mie de ani și că e ”cu 100 ca dezvoltare decat restu lumii” , poate că nu ar trebui să aduceți ca argument în favoarea utilizării drogurilor mentalitățile unor popoare și civilizații cum sunt cele ale mayașilor, care au dispărut acum 1100 ani, sau a tibetanilor care au un nivel de dezvoltare ce se află mult în urma propriului nostru popor (presupunând că vă referiți la partea de civilizație, adică tehnologie, infrastructură, știință) sau, la fel, a șamanilor… După stilul cu care scrieți și argumentele pe care le folosiți, bănuiesc că vă aflați în acea perioadă a vieții în care încă învățați să vă ștergeți la nas și să vă legați la șireturi. Deci, încă nu ați dobândit suficientă înțelepciune ca să știți dacă e sau nu bine să vă drogați, ce riscuri presupune și, la fel de important, ce efecte are atitudinea dvs., ca dependent de droguri, asupra celor dragi, presupunând că aveți așa ceva.
    Mai puține droguri și poate veți reuși să fiți ceva mai coerent și mai informat.

    Îmi pare rău pentru cei care se amăgesc cu ideea că drogurile nu sunt dăunătoare sau , și mai greșit și egoist, că fac rău doar celor care le utilizează. În acest registru intră și cei care merg pe ideea că este democrație și că, în consecință, fiecare e liber să facă ce vrea. Este afirmația specifică persoanelor egoiste, egoism afișat sub masca iresponsabilității și a indiferenței față de cei mai mult sau mai puțin apropiați.

    Domnul Un copac care a spus ”Incercati tot ce se poate daca vreti, daca nu va intereseaza, nu o faceti”, ar trebui să știe că acelaș mesaj poate avea efecte diferite asupra receptorilor, depinzând de personalitatea fiecăruia în parte. Atunci când aruncă cu asemenea cuvinte, fără să știe cine o să le ”prindă” , își asumă riscul de a se face responsabil moral față persoanele mai slabe, care au un risc mai mare de a dezvolta dependențe. Cu atât mai mult cu cât dumnealui este și medic nefrolog ( adică medic de rinichi). Bine, aici se pot pune și alte semne de întrebare, cum ar fi dacă într-adevăr este ceea ce pretinde că este și dacă da, dacă este cu adevărat competent, pentru că un medic, fie el și nefrolog, poate fi unul incompetent, neprofesionist sau un consumator de droguri care încearcă să-și justifice dependența în fața altora și a sa…
    Dumnealui nu sfătuiește nici pentru, dar nici împotriva drogurilor și consideră ketamina ca fiind periculoasă doar pentru rinichi (probabil, fiind doctor de rinichi, doar acolo vede dumnealui problema, restul organelor nu ne mai interesează). Și chiar și rinichii nu sunt cine știe ce afectați, după cum lasă dumnealui de înțeles.
    În ciuda expunerii de mai sus a domnului ”specialist”, cei care sunt amatori de ketamină ar trebui să știe că acest anestezic, folosit ca drog de recreere, poate da probleme grave neurologice, neuropsihologice, renale, locomotorii ș.a.m.d. ( O știu de la alți doctori, domnule ”specialist”, care se pare că sunt mai informați decât dvs. )

    Doi dintre prietenii mei cei mai buni s-au confruntat direct cu dependența de ketamină: unul s-a lăsat cu greu de acest drog, după patru ani de consum (consuma doar anestezicul), iar al doilea continuă să fie dependent(consumă de un an jumate, ketamină în combinație cu droguri legale). Ketamina a început prin a fi prizată (este ”primul nivel” în consumul de ketamină) și apoi folosită intramuscular (”al doilea nivel”). Ultimul nivel constă în folosirea anestezicului intravenos. Cine folosește prima dată ketamina cade ca un bolovan. Apoi organismul se obijnuiește cu ea și persoanele consumatoare ating ”performanța” de a fi active sau relativ active chiar și sub influența ei. O cunoștință îmi spunea că își injecta ketamina intramuscular și apoi se urca la volan. Dacă este prizată, ketamina poate duce la roaderea cartilagiului nazal și la apariția infecției sinusurilor, cel puțin așa s-a întâmăplat cu unul dintre cei doi prieteni. Aceeași persoană a făcut și nisip la rinichi(aviz ”specialistul” de rinichi, domnul Un copac, poate îl interesează informația). Ketamina provoacă halucinații și paranoia. O altă problemă este aceea că nu simți nimic din punct de vedere fizic, nu ai absolut nici o durere, ceea ce este foarte periculos. Durerea are scopul ei: ne avertizează când ceva este în neregulă cu corpul nostru. Halucinațiile, paranoia și lipsa durerii sunt o combinație mortală. Nu mai ai simțul realițății, crezi că oricine și orice este un potențial dușman. În această stare, dacă iei și alte droguri care generează agresivitate (vezi drogurile legale; prietenul meu folosea ”Extra Charge”), poți intra în conflicte, riscând să te expui violenței. Și pentru că funcțiile locomotorii sunt mult slăbite, devii o victimă foarte vulerabilă. Așa cum am zis, pe măsură ce te obișnuiești cu ketamina poți să te miști, să umbli, dar nu mai poți funcționa la parametri normali, nu mai ești stăpân pe corpul tău, esti ca un mort-viu, ca o legumă și ajungi pur și simplu să cazi din picioare, îți pierzi echilibrul și poți să-ți fracturezi mâini, picioare și alte cele câte pot fi fracturate. Și cel mai rău din tote astea este că nu simți nimic…atâta timp cât ești sub influența anestezicului. Unul dintre cei doi prieteni a umblat săptămâni întregi cu un braț și cu un picior fracturate, fără să simtă durere, pentru că își injecta ketamina din jumătate de oră în jumătate de oră ( la gradul acesta de dependență se poate ajunge!!). Când ieșea de sub efectul anestezicului avea dureri îngrozitoare în tot corpul, ca urmare a loviturilor și fracturilor suferite cât timp a fost anesteziat și a umblat ca un zombi paranoic și dezechilibrat. Mă doare că trebuie să vorbesc așa despre unul dintre prietenii mei, dar o fac în speranța că cineva va vedea și va lua aminte.
    Am măcar bucuria că unul dintre ei a reușit să se lase.

    Nu vă faceți iluzii, ketamina utilizată altfel decât în scopuri medicale și de către altcineva decât de cadre specializate este extrem de periculoasă. Cine va folosi o dată ketamina ca mijloc de distracție e foarte probabil s-o folosească din nou și apoi să devină dependent.Este predispoziția specifică persoanelor atrase de droguri. Si, ca în cazul oricărei dependențe, când o ai, scapi cu greu. De regulă, asemenea persoane mai utilizează și alte droguri. Dar chiar și de una singură este foarte periculoasă.

  31. kidnextdoor said

    am November 25 2010 @ 3:51 pm

    Diferenta de la cer la pamant intre keta si coca. K-u e anestezic, coca e euforie, energie.

  32. Alejandro said

    am November 25 2010 @ 11:00 pm

    Eu locuiesc de ceva timp in United States.Si aici sunt la mare cautare drogurile insa lumea de aici nu prea se da in vant dupa ketamina sau heroina,aici la macare cautare sunt cocaina si crack-ul.Si eu am consumat cocaina(zi de zi)o perioada de aproximativ 8 luni,timp in care m-am imprietenit cu un mexican consumator notoriu de ketamina…In fine vreau doar sa va spun ca am incercat o singura data,si pot sa spun ca mi-se pare cea mai mare prostie posibila.In primul rand nu iti da o senzatie ca cocaina(euforie,energie,binedispunere)in schimb iti da halucinati,varsaturi,intr-un cuvant te tranchilizeaza la propriu.Eu am incecat cu consmul de droguri pt ca am simtit pe pielea mea ce inseamna,iar cei care continu fie sunt la inceput si inca nu si-au dat seama de evectele lor nocive,sau sunt atat de inconstienti incat nu realizeaza ca viata inseamna mai mult decat sa fi tot timpul high.In schimb am ramas la iarba(lucru de care nu ma pot dezlipi insa nu este necesar pt ca nu o consider ca fiind ceva iesit din comun)

  33. Alejandro said

    am November 25 2010 @ 11:00 pm

    IARBA NU ESTE UN DROG!Asa ca va rog sa nu existe eventuale confuzi intre droguri si iarba

  34. giafar said

    am February 12 2011 @ 2:44 am

    Observ ca foarte putini oameni stiu ce e un drog. Nu vreau sa va suparati(cei care se simt cu musca pe caciula), dar nu prea stiti ce e acela un drog: 1. “Termenul drog are mai multe accepțiuni. În sens larg desemnează orice substanță (naturală sau artificială) care prin natura sa chimică determină alterarea funcționării unui organ. În sens restrâns se referă la substanțe care provoacă toleranță și dependență. În limbaj uzual, acest termen se referă la substanțe psihoactive, mai ales cele ilegale”; 2. “DROG, droguri, s. n. 1. Substanță de origine vegetală, animală sau minerală care se întrebuințează la prepararea unor medicamente și ca stupefiant. 2. (Fam.) Medicament. – Din fr. drogue”. Concluzia: lasati medicamentele, alcoolul, cafeaua, “shoping-ul” ca sunt mai periculoase decat plantele enteogene(sau etnobotanice cum le stiu mai toti de pe la tubul catodic(Biblia moderna). Bietele plante sunt aici de milioane de ani si s-au trezit unii sa interzica consumul lor. De ce nu dati in judecata pe Gheea ca le-a creat? Din cate am mai avut “placerea” sa vad pe la stirile de la ora 5(o emisiune plina de lucruri si invataturi spirituale) cei care crapa capul la oammeni cu toporul si violeaza babele sunt unii care consuma o sticla de votca la birtul comunal, nu cei care fumeaza iarba. Mai cititi si voi, documentati-va si apoi lasa-ti psyche sa se exprime( ma indoiesc ca unii il au). Va recomand o serie de documentare la BBC despre animale care consuma plante enteogene. Mai lasati prostiile! Ierburile si ciupercile nu provoaca dependenta, nu ucid (numai supradoza – dar hei, si o supradoza de jumatate de porc prajit s-ar putea sa te ucida – excesul ucide) iar canabisul si salvia divinorum sunt folosite in clinicile de detoxifiere pentru tratamente daca nu stiati. O zi buna si nu uitati “Et si omnes, sed non ego”. Va iubesc pe toti!
    P.S. Lasati iarba in pace! E cea care produce cel mai mult oxigen pe Terra! Si e buna si la fumat:)). T. Gautier, Baudelaire, Ion Barbu, Aldous Huxley si multi altii au folosit enteogene daca nu stiati si…

  35. debusolatul said

    am February 17 2011 @ 3:17 pm

    PAUSESCU LUMINITA
    TREBUIE INTOARSA CU KEITA!

    nu’s prea multi davisti care se lasa de heroina pentru ca nu mai au bani si se apuca de key, in general nu prea se lasa de dava :) )

    si ketamina nu e mult mai periculoasa decat heroina :) ) ci din contra.

    heroina – opiaceu. dependenta FIZICA. supradoza – moarte.
    ketamina – NU e opiaceu. dependenta PSIHICA (gen – mi-am dat niste key, e tare, mai iau). supradoza – keyhole >:)

    P.S. din cate am invatat eu la biologie in liceu, talamusul nu prea e o glanda, dar poate ma insel, ca nu sunt decat un debusolat, sunt cam trist asa si nu prea stiu multe.

    si am plecat sa ma vad cu fratemeleu…papa.

    P.S.2. informati-va macar inainte sa spuneti cacaturi. si inca ceva: nu prea se gaseste ketamina pe toate drumurile…si aici ai cam dat-o in bara…

  36. debusolatul said

    am February 17 2011 @ 3:22 pm

    P.S.3. ketamina nu e produsa undeva pe valea prahovei ci fix la petrosani la fabrica (chiar exista o fabrica de debusolare, incredibil).

    si pana in prezent au fost raportate chiar…2…decese in urma utilizarii de ketamina. or fi fost vreo 4-5 de fapt dar nu au fost inregistrate probabil.
    repet INFORMATI-VA inainte sa spuneti prosti!!!!

  37. KETAMAN said

    am February 18 2011 @ 8:16 pm

    INFORMEAZA-TE!
    Fa! Esti proasta.

  38. Tetrahidrocannabinol said

    am March 10 2011 @ 6:56 pm

    presupun ca vati dat seama ca majoritatea adolescentilor citesc asta, si majoritatea rad de voi , orice ati face K va ramane pe piata , si in ziua de azi nu e chiar asa de greu sa falsifici o reteta sa te duci la o farmacie veterinara sa cumperi K , iar dupa aceea sa te duci acasa sa o bagi la cuptorul cu microunde ca sa iasa praful acela alb care se prizeaza , fumeaza etc

  39. LSD said

    am May 13 2011 @ 10:47 pm

    Cum puteti sa scrieti asemenea prostii ? KETAMINA un drog care inlocuieste COCAINA ? ketamina e cu totul altceva si e unul dintre cele mai putin nocive droguri ! M-am saturat de tot felu de descrieri si caracterizari facute de niste persoane care nu au incercat niciodata asa ceva sa vada ei efectele ! DROGURILE sunt bune daca le poti controla tu pe ele nu ele pe tine ,si cu timpul inveti si asta ! nu mai judecati gresit !

  40. radu said

    am July 14 2011 @ 3:54 pm

    legalizati toooooooooooooooot!!!!!

  41. Harpa Andrei said

    am July 14 2011 @ 11:30 pm

    Doamna Pausescu Luminita … ma bucur enorm ca v-ati facut timp sa scrieti acest anunt , dar sincer sa va zic : ESTE CEA MAI MARE TAMPENIE DE PANA ACUMA PE CARE AM AUZITO VREODATA!! Cum naiba s-a spuneti ca Ketamina este mai periculoasa ca Heroina !!!! aici nu inteleg , si cum sa spuneti ca se vinde in Farmacii!!!!!!!!!
    STUDIEZ DROGURILE DE CEVA ANI !!!! si credeti-ma orice drog e bune daca nu este consumat in exces chiar si Heroina este un drog bun daca este luat cu masura un adevarat remediu in potriva durerilor , iar cat despre Ketamina care intra in clasa drogurilor Halucinogene vreau sa va spun ca este un medicament excelent pentru tratarea bolilor psihice si depsresie , asa cum Albert Hoffman ( omul care a sintetizat LSD-ul in 1938) “Drogurile halucinogene folosite cu masura pot duce la Iluminartea unei Persoane!!! dar insa o consumul in exces poate duce la Nebunie”

    Acuma nu am sa zic tinerilor NU INCERCATI!!! pentru ca tot o sa incerce ;) ) … nu este parca mai bine sa le zicem cum sa incerce ;) .. pentru ca toata lumea stiie ca un “bad trip” cu drogurile Halucinogene te pot ataca destule de puternic mintal cu Traume si Paranoia …..

  42. Emanuel said

    am July 28 2011 @ 6:25 pm

    Femeia asta e total pe dinafara :) Nu are idee care drog e in care clasa, nu are idee ce efecte are fiecare drog, da’ compara boii cu vacile. Presupun ca e o veste absolut imbucuratoare pentru heroinomani ca pot sa inlocuiasca heroina (sau, stai. era cocaina ?) cu ketamina. Ce sa vezi ? Ketamina a devenit, carevasazica, un inlocuitor universal. Maine-poimaine, tanti Pausescu o sa ne spuna ca si LSD-ul e perfect substituibil cu ketamina. Ba probabil ca si pentru metamfetamina se aplica aceeasi lege. Lols. Cand mai vad prieteni in sevraj de la lipsa de heroina, o sa le ofer ketamina – poate mi-o toarna pe gat <_<

  43. demy said

    am September 21 2011 @ 11:11 pm

    frate cum poate fi ketamina stimulent daca esti molesit de la ea? poi doamna luminata daca ar fi stimulent nar trebuie ca animalele sa fie energetice de la ea? daca ar fi stimulent nu ar mai fi tranchilizant! plus doamna macar realizati cei aia heroina de o comparatii cu atatea lucruri?

  44. MARIOSUDs said

    am November 6 2011 @ 2:19 pm

    lasati-ne sa ne drogam liberi !

  45. Anonim said

    am November 16 2011 @ 3:46 am

    Sall…:)
    Vad toate comentarile si vad ca nu toata lumea stie ce este ketamina!!Putini ditre voi ati avut ocazia de a face un experiment pe voi.Ketamina nu iti da viata ci moarte! Mai zice acolo Dmn luminita chesti care nu au nici o replica ia confuda marfa cu ambalajul.Ketamina este un lichid care se foloseste animalelor in general “Cailor”.
    Nu ai sa vezi nici odata ca heroina seamana cu ketamina!
    Fiecare planta sau fiecare drog are cate ceva in plus sau minus.
    Cine este chiar interesat de ketamina si vrea sa faca un experiment pe el sau sa foloseaza lasati com..Si va dau id de mess sau nr de tel si ne vdm doar in bucuresti si o sa vedeti cu adv ce este ketamina.!!

  46. anonim said

    am December 2 2011 @ 6:25 pm

    Lollzz frate … ba voi nu mai aveti pe ce siteuri sa va certati ???? Copii nu va drogati doar daca aveti peste 13 ani!! :) )

  47. PL said

    am December 7 2011 @ 4:54 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From:
    Date: 2011/12/7
    Subject: O sa fiti actionat in instanta
    To: iulian.urban@gmail.com
    Cc: magiclamp6@gmai.com

    Domnule Urban Iulian, v-am supra- evaluat! Se pare ca singurul dvs. interes este poliedra politica, ci nu simtul civic. Dvs. v-ati gandit cumva ca imi puneti viata in pericol, expunand numele celor care se drogheaza? Pentru ca nu ati avut capacitatea de a anticipa acest lucru, va voi actiona in instanta. Si apropos… Am scris eu ca, ketamina inlocuieste cocaina? Asta este o aberatie. Trebuia sa evidentiati propriile afirmatii!

  48. Un tufis said

    am February 9 2012 @ 6:26 am

    cititi toti ce a scris “un copac”,poate va mai vine mintea la cap,inaptilor

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean