De ce Orange nu blocheaza numerele de telefon ale escrocilor ?

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=38513




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


18 Comentarii pana acum»

  1. cineva said

    am February 8 2010 @ 9:12 pm

    Nu e fishing, e pishing.
    Fishing face Orange/Vodafone in oceanul cu prosti din Romania! Iar cand nu mai prind nimic baga curent electric in apa! 😀

  2. aspida said

    am February 8 2010 @ 10:48 pm

    cineva, cine v-a? 😆

  3. paul said

    am February 8 2010 @ 11:34 pm

    În domeniul de securitatea calculatoarelor, phishing, care provine din englez? ?i se cite?te aproximativ ‘fi-?in, reprezint? o form? de activitate criminal? care const? in ob?inerea unor date confiden?iale, cum ar fi date de acces pentru aplica?ii de tip bancar, aplica?ii de trading (De exemplu: eBay, PayPal) sau informa?ii referitoare la carduri de credit, folosind tehnici de manipulare a datelor identit??ii unei persoane sau a unei institu?ii.

    Un atac de tip phishing const?, în mod normal, în trimiterea de c?tre atacator a unui mesaj electronic, folosind programe de mesagerie instant? sau telefon, în care utilizatorul este sf?tuit s?-?i dea datele confiden?iale pentru a câ?tiga anumite premii, sau este informat c? acestea sunt necesare datorit? unor erori tehnice care au dus la pierderea datelor originale. În mesajul electronic este indicat? de obicei ?i o adres? de web care con?ine o clon? a sitului web al institu?iei financiare sau de trading. Majoritatea phisherilor folosesc aceast? metod? pentru a ob?ine date bancare.

    Anti Phishing Working Group, o organiza?ie creat? de c?tre for?ele de ap?rare a legii ?i organiza?ii comerciale, raporteaz? o cre?tere permanent? a acestui tip de atacuri.

  4. Dani said

    am February 9 2010 @ 8:07 am

    Pentru ca intr-o tzara in care e legal sa furi si rezultatele alegerilor prezidentiale, e legal si sa fraieresti lumea asa.

    E imposibil de facut distinctia dintre escroc si politician, dintre micul gainar care te convinge sa iti fure 25 de euro la reincarcare si marii rechini care te obliga sa iti pierzi pensia, contribuind la fonduri mutuale nesigure, in loc de bugetul de stat relativ sigur.

    Asa ca Orange nu mai considera gainarii marunti escroci…. sau nu au posibilitatea de a dovedi asta, si de a face distinctia dintre aia si ceilalti, care umplu guvernul, parlamentul si birourile institutiilor statului….

  5. sos said

    am February 9 2010 @ 8:24 am

    Raspunsul este simplu: tu platesti, orange castiga. Daca ar bloca telefoanele respective n-ar mai ciupi banutii; pe ei ii intereseaza sa ia banii, nu cine ii plateste.

    Si eu am primit astfel de telefoane, de 2 ori. Nu m-am fript, dar cand i-am sunat pe cei de la orange tipul de la telefon numai ca nu mi-a ras in nas ca vin cu astfel de informatii.

  6. robert said

    am February 9 2010 @ 9:51 am

    o singura intrebare am: de ce in alte tari cartele reincarcabile se pot cumpara doar pe baza de act de identitate si la noi fara (cred ca exista o reglementare eu). poate raspunsul este prea simplu… defapt in cazul in care cineva este fraudat si providerul nu face nimic este partasanie la furt si se pedepseste conform legii…(daca este asa de nu se da inh judecata providerul? astept raspuns) dar sa nu uitam si faptul ca prin aceste chestii providerul castica. desigur ca nu are scopul introducerii vanzarii cartelelor reincarcabile pe baza de act de identitate. poate cativa dintre angajati sunt in spatele acestor evenimente, pentru ca multi s-au plans ca cel care i-a sunat si s-a prezentat in numele providerului a stiut toate datele de contact. deci nu poate fi decat cineva din interior.

  7. vrajitorul.eu said

    am February 9 2010 @ 10:59 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  8. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 9 2010 @ 10:59 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  9. cadastruintabulare said

    am February 9 2010 @ 1:00 pm

    Ce treaba are Orange daca romanula e credul.Tot ce zboara sa mananca.Ai castigat…bagati credit…..dar fraierule,cu scuzele de rigoare,ai jucat undeva ca sa castigi.Noua ne si place sa fim fraieri si apoi sa cautam o scuza.Ce treaba are Altex u dvs.Probabil va felicitat ca ati castigat o masina,nu?

  10. desteptul said

    am March 10 2010 @ 11:31 pm

    Inca o chestie despre cei de la Orange:
    -Vreau sa stiu si eu de ce p a mea nu iti dau informatii despre cei care te suna cu numar ascuns?
    Idiotii deacului eu ii platesc si ei nu imi dau informatii adica ce sa zic foarte tare.Ma deranjeaza cine vrea si cand vrea doar eu nu pot sa stiu cine e doar platesc la Orange.
    In fine niste gunoaie ordinare !!!!!!!!!!!!!

  11. Silviu Marian said

    am April 15 2010 @ 10:39 am

    C.N. daca ceea ce spui e adevarat de ce nu ne spui si numele intreg? nu numele de familie….ci macar un nume intreg de exemplu “costel nicu” …si da-mi voie sa iti spun pe aceasta cale ca am ras copios cand am citit asta CITEZ “Vreau sa reclam un fishing. Astazi 08 februarie o persoane care s-au dat drept reprezentanti Altex mi-a inselat parinti prin telefon convingandu-i sa incarce o cartela de 25 de euro.” PRIN TELEFON????????????????? ” Parintilor tai le trebuie doua saptamani de instructie. Adica in vremurile de azi si mai ales in romania …te lasi pacalit mai ales PRIN TELEFON de niste amarasteni care incearca si ei daca tine tine? PRIETENE…..REVINO-TI!!! si pune mana si mai documenteaza te…Ne am invatat firar sa fie….ca trebuie mereu sa vina cineva…ba politia….ba salvarea…ba isu….ba pompierii…..de fiecare data cand avem noi o problema sau cautam o scuza…ca sa nu se prinda lumea cat am fost noi de fraieri.
    Imi pare rau pentru tine…Eu nu as fi scris asa ceva…Taceam din gura…trimiteam numerele la toti prietenii si cam atat!

  12. bia said

    am July 26 2010 @ 8:32 pm

    oamenii sunt mai mult decat creduli, vin in magazin intreba zic ca au inteles da da da da si mai apoi se intorc sa mai intebe acelasi lucru la un alt coleg justificandu-se ca cel la care a activat contractul sau a achizitionat telefonul nu i-a spus ca pretul e pe doi ani la telefon , sau ca la prima factura se plateste prorata(care si aia trebuie sa-i explici ca este fractie din val abo de la data activarii pana la prima data de facturare) + o luna in avans
    unde mai pui ca activaza la BRD serviciul mobile banking si vin in mag orange cu pinul si alte date confidentiale pe care le lasa la vedere cat asteapta la rand si le mai arta si la altii ca asteptarea e lunga serviciul trebuie sa fie de calitate sa-l faci pe om sa intelega sa ii explici tot si el da da intelege mai mult de o gramada…..

  13. tuca louisa said

    am July 29 2010 @ 10:03 am

    eu am o problema cu orangeul din decembrie 2009 cand un tampit mi-a incarcat cartela cu niste euro m-a facut ca pe o albie de porcii tot pe mine nevinovata, m-a reclamat t
    la orange acestia treptat mi-au luat totul si numarul care-l aveam din 2000(cartela reancarcabila) si 30 euro banii mei ramasi de la o luna la alta pe cartela raspunsul lor a fost ca este frauda sunt femeie batrana dar eu m-am dus la orange mi-am dat adresa datele din c.i. cine pe cine a fraudat ? ce sa inteleg?nici in ziua de azi nu am un raspuns iar cei 30 de euro erau aur pentru mine acum.multumesc frumos pentru atentia pe care o dati celor fara aparae tuca louisa 29.iulie.2010

  14. cri said

    am September 12 2010 @ 6:45 pm

    Oameni buni, de ce au ajuns romanii sa fie disperati dupa ce sa intamplat cu FNI, GELSOR,…etc..{TZEPE} Pentru ca sunt DISPERATI DUPA BANI NEMUNCITI.De asta romanii sunt tepuiti mai ceva ca , copii de 2 ani.Toti alerga dupa ” pui 1 leu si dupa 1 an iei 1 milion” “incarci cu 10 euro si castigi un apartament”..nimeni nu se gandeste sa investeasca cu cap acei bani .

  15. Aneta said

    am October 19 2010 @ 10:20 pm

    Sotul meu a fost escrocat de un individ cu 400 de euro, l-a sunat chipurile din partea companiei Orange, departamentul tehnic. Fiind prins cu treaba si dorind sa-l ajute pe domnul cumsecade a tastat automat fara sa se gandeasca ca poate fi ecrocat ce i-a cerut tipul.M-a surprins ca tipul era informat cat am credit de incarcare si faptul ca is mai multe telefoane. Sotul m-a sunat sa ma informeze, ca urma sa ma sune si pe mine si ca trebuie sa-l ajut si eu. Eu m-am prins ca e escrocherie, si am sunat imediat la orange. Is client de platina al firmei orange, acum intreb eu deoarece s-au blocat numere de cartele reincarcate, de ce nu pot macar partial compensata,oarnge incaseaza din fruda in cazul asta:(

  16. tuca louisa said

    am November 23 2010 @ 10:31 am

    Decat prin tribunal poti rezolva cu acesti salariati de orange,nu au bunul simt macar un raspuns cat de simplu sa-ti ofere.Ma doare ca au ramas 30 de euro pe cartela care mi-a fost anulata dar nu am gasit nici o rezolvare.Daca aveti rezolvare la situatia dvs.va rog contactati-ma.

  17. billy said

    am January 26 2011 @ 3:18 pm

    Mai oameni buni, daca nu stiti sa folositi telefonul, invatati cel putin un lucru:
    – nimeni nu cere confirmari sau date aiurea de la persoane.
    1.Cand va suna un reprezentant in primul rand uitati-va la ora ( sa nu fie mai tarziu de ora 16,00.Dupa aceasta ora incep fraudele).
    2.Nu tastati si divulgati CNP, serie buletin, parola, adresa personala.
    3.Cu cat este mai atractiva “oferta”, teapa este mai mare.
    4.Fiti convisi de faptul ca, bazele de date se fura ( citeste se “sparg”) de catre hackeri, sau cu ajutorul angajatilor sau fostilor angajati din diverse companii.
    Ex: X pleaca de la RDS si automat inainte de a pleca copiaza baza de date, poate o vinde altui furnizor de servicii( Orange, Vodafone, Cosmote, Ote Romtelecom, etc.)
    – toate fraudele au baza ceva comun: insistenta asa zisului “operator”.

  18. @bia said

    am March 8 2011 @ 4:19 pm

    Ai dreptate in mare parte, dar sa nu uitam ca a scazut mult calitatea info-service-ului de la Orange! de 2 ori mi s-a intamplat sa cer prelungirea contractului cu 1 an si sa vad ca semnez pe 2, sau info eronate despre fidelity, ori mobile-data etc. Si mai ales la customer-care, care decand a fost externalizat a uitat de “procedures”.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: