Banner

Cum schimba Orange datele contractului fara notificare

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=38365




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


6 Comentarii pana acum»

  1. Metalshrine said

    am February 5 2010 @ 11:51 am

    Se pare ca OPC nu are nici o putere asupra lor. Si nici ANRC… Se pare ca si astia sunt stat in stat si fac numai ce au chef.

  2. Lucian said

    am February 5 2010 @ 4:18 pm

    Am facut si eu o sesizare pe aceeasi tema si stai linistit ca nu numai asta a fost schimbarea…

    http://www.urbaniulian.ro/2010/02/01/orange-romania-isi-bate-joc-de-clientii-cu-abonement/

    Domnul Urban a trimis luni mai departe mail-ul meu si nu am primit nici un raspuns. Eu am trimis si pe mail la orange o sesizare si cica saptamana viitoare primesc raspunsul. Sesizarea a fost facuta inainte de data de 1 Februarie.

  3. miha said

    am February 6 2010 @ 5:39 pm

    Traiasca pre-pay. De mult timp am renuntat la abonamente. Si sunt mai calma, macar din punctul asta de vedere.

  4. vrajitorul.eu said

    am February 9 2010 @ 12:59 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  5. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 9 2010 @ 1:00 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  6. Andrei said

    am April 14 2010 @ 8:21 pm

    Ceva asemanator am patit si eu dar sa vedeti ca modificarea asta actioneaza si retroactiv. Pe 15.01.2010 mi-am prelungit contractul cu inca doi ani si mi-am modificat abonamentul. Puteam sa imi iau un telefon la fidelizare dar nu era nimic pe gustul meu asa ca angajatii de la Orange Shop mi-au spus ca nu e nici o problema acum ca mi-am prelungit contractul pot sa imi iau oricand telefonul.
    Acum ca gasisem un telefon pe placul meu am mers sa mi-l iau dar SURPRIZA, nu mai am voie (conform noilor conditii trebuie sa treaca 1 an jumate de la ultima fidelizare). Tot mesaj am primit si eu pe 29.01.2010, citez: “Incepand cu data de 1 februarie noile conditii ale programului Orange Thank You sunt disponibile pe http://www.bla bla bla…” Deci de la 1 februarie pot sa vad eu noile conditii daca intru pe net. =))) Nesimtire totala mai ales ca abonamentul il foloseste taica-miu si el nu a inteles mesajul!

    Sun la Orange! Mi s-a spus sa fac o cerere. Am trimis o cerere vineri prin fax(chiar de doua ori si nu mi-a dat eroare), a doua zi vazand ca nu primesc raspuns sun sa vad daca au primit-o. Mi se spune ca da si voi primi raspuns luni. Luni nu primesc raspuns, sun iarasi. Cica nu e primita, sa trimit un mail la serviciul.clienti@orange.ro si voi primi raspuns a doua zi. A doua zi surpriza, iarasi nu primesc raspuns.. sun iarasi si sunt pus pe asteptare 10 minute ca apoi sa aflu ca iarasi nu e primita :))) COME ON!!! Acum am trimis pe mailul consultantului ca sa o dea mai departe. Una peste alta m-am plictisit sa mai sun la serviciul clienti care by the way IT SUCKS! 😉
    Eu cred ca is bat joc de noi!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: