M-am trezit cu contul bancar destinat alocatiei pentru copil, poprit abuziv de BCR pentru o datorie de…2,8 mld. lei vechi

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=38241




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


9 Comentarii pana acum»

  1. alta said

    am February 3 2010 @ 3:40 pm

    Bancile si firmele de credit, leasing sunt un fel de secu. Pentru ca sunt asa bine platiti din dobanzi si comisioane grase isi permit tot felul de abuzuri pentru ca noi simpli muritori nu avem puterea sa ne mai luptam cu ei cand deja suntem cazuti. Asa ca-si permit sa sune vecini, sa puna popriri, sa ameninte, sa umfle peste noapte comisioane sa faca exact ce ar face si un nenorocit de camatar.

  2. cineva said

    am February 3 2010 @ 4:08 pm

    Speram sa fie o greseala regretabila pe care BCR sa o anuleze imediat ..ca daca NU E …va sta o vreme pe paginile ziareleor :)

  3. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 3 2010 @ 4:20 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  4. vrajitorul.eu said

    am February 3 2010 @ 4:21 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  5. un oarecare said

    am February 3 2010 @ 9:05 pm

    este mentionat unde expres in contractul contului ca este pentru si numai pentru alocatia copilului sau e un cont banal-comun in care se vireaza si alocatia COPILULUI???????

  6. Monica said

    am February 4 2010 @ 10:10 am

    Stimata Doamna Poenaru,
    Nu va amagiti sa credeti ca echipa Asistentei pentru Consumatori se va ocupa GRATUIT de un eventual proces pe care l-ati deschide impotriva bancii.
    Am avut o problema cu BRD, care, in urma unei contestatii pe care am facut-o la OPC, a fost amendata contraventional cu 30 mil (vechi) pt. ca si-a permis, in mod abuziv si fara vreun avetrtisment prealabil, sa-mi ia din contul personal un comision de 6 RON, fiindca, chipurile, am initiat un refuz de plata nejustificat (nu am sa mai intru aici in toate detaliile cazului, fiindca nu cred ca isi are rostul). Mai pe scurt, undeva la sfarsitul anului trecut m-am pomenit cu citatie de la Tribunal prin care sunt chemata in instanta in calitate de “intervenient” in procesul dintre BRD si OPC; adicatelea, BRD a contestat in instanta amenda contraventionala pe care i-a aplicat-o OPC, ei se judeca, iar pe mine ma poarta pe drumuri (deja s-a ajuns pe la a 4-a infatisare, fiindca ba nu vine avocatul bancii, ba una, ba alta). Din primul moment in care am primit acea citatie am contactat Asistenta pentru Consumatori (care era la curent cu tot cazul, fiindca am copiat catre dansii toate demersurile mele anterioare pe langa BRD si OPC) si am solicitat a fi reprezentata de dansii in aceasta speta. Raspunsul a fost aidoma ca acela pe care l-as fi primit de la orice firma de avocatura (va citez din raspunsul dansilor): “va aducem la cunostinta faptul ca situatia excede misiunii unui astfel de site de asistenta pentru consumatori.In acest sens avem avocati colaboratori care, in schimbul unui onorariu stabilit, va pot acorda reprezentare juridica .De asemenea, in situatia in care veti lua hotararea unui asemenea demers va rugam sa ne trimiteti documentele aferente”!!!
    Am revenit catre dansii, solicitand sa mi se detalieze “in ce masura solicitarea mea excede misiunea de asistenta pe care Asociatia de Asistenta pentru Consumatori o acorda in mod gratuit cetatenilor care se confrunta cu abuzuri din partea institutiilor statului sau a societatilor comerciale”. Sau, in alte cuvinte spus, care ar fi partea “GRATUITA” pe care o acorda dansii, in afara unui mail, aproape stereotip, pe care dansii il trimit catre institutia cu care ai o problema???
    Va asigur ca la aceasta intrebare nu am mai primit nici un raspuns, nici pana in ziua de azi.
    Imi pare rau daca v-am dezamagit in sperantele dvs. Va doresc nu mai bine, nervi si putere sa va puteti rezolva singura situatia.

  7. cineva said

    am February 4 2010 @ 10:21 pm

    De la: http://www.asistentapentruconsumatori.ro/despre_noi/
    “Asistenta pentru consumatori este o organizatie NON-PROFIT formata din avocati dedicati reprezentarii intereselor consumatorilor. Membri ofera consultanta consumatorilor in diverse situatii si conflicte: cu banci sau institutii financiare, dealeri auto si alti comercianti care incearca sa-si creeze avantaje nedrepte fata de consumatori. Incercam sa reconstruim o piata bazata pe onestitate si pe un comportament echitabil fata de toti ”

    Iuliane, cum raspunzi acuzatiilor doamnei ?

  8. R G said

    am February 5 2010 @ 9:28 pm

    Eu nu am avut nevoie de reprezentare in instanta, dar cand am sunat la biroul d- lui Urban si am lasat mesaj, am fost sunata inapoi si m- au sfatuit in ceea ce le cerusem. Daca ma duceam la un avocat pentru aceasta consiliere, normal ca plateam. Asa ca multumesc pentru ajutor!

  9. Mihai said

    am March 9 2010 @ 10:17 pm

    S-ar putea sa ma insel dar din cate stiu eu, o institutie financiara bancara/nonbancara ce a acordat o suma de bani cu titlu de credit unei persoane juridice (societati comerciale), poate infiinta scrisori de poprire pentru conturile acelui client, persoana fizica, deschise la alte insitutii financiar bancare/nonbancare, daca acea persoana este actionar al firmei respective. In cazul dumenavoastra este posibil ca societatea de Leasing sa fi fost indreptatita sa solicite tuturor bancilor din Romania infiintarea popririi pe toate conturile dumneavoastra deschide atat in calitate de PJ cat si in calitate de PF.
    Sfatul meu, inainte de a da banii la avocati, este sa verificati regulamentul BNR cu privire la aceasta procedura. BNR nu percepe comisioane pentru astfel de solicitari. Puteti sa va adresati personal sau in scris autoritatii mai sus mentionate.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: