Cum activeaza Vodafone roamingul fara sa te anunte

Tweet this

Doamna Mihailescu Veronica s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.asistentapentruconsumatori.ro cu urmatoarea sesizare, care a fost trimisa spre solutionare catre ANPC, ANCOM:

---------- Forwarded message ----------
From: amalia 16pl <amalia16pl@yahoo.com>
Date: 2010/2/2
Subject: Reclamatie
To: iulian.urban@gmail.com
Cc: amalia16pl@yahoo.com


Buna ziua,
Numele meu este Mihailescu Veronica,in data de 15.12.2008 am achizitionat un modem pentru internet cu nr.Vodafone,pe persoana fizica.Pe data de 22.12.2008 am solicitat prin telefon informatii privind activarea in roaming .Un operator m-a informat ca trebuie sa merg la un centru Vodafone din Ploiesti pentru a semna un contract de acceptare.Am mers la centru din Unirea Ploiesti  unde am luat legatura cu un operator Vodafone.Acesta m-a informat ca pentru a-mi face legatura in roaming trebuie sa depun garantie de 300 Euro.Bineinteles ca mi s-a parut o suma foarte mare si nu am fost de acord.Am rugat-o pe operatoarea Vodafone sa se uite in calculator pentru a fi sigura ca nu s-a facut nici o activare.Raspunsul a fost ca nu s-a activat nimic si sa stau linistita.Numai ca activarea a fost facuta fara acordul meu,fara contract semnat de mine si fara a plati suma de 300 Euro care mi s-a cerut garantie.
In luna ianuarie 2009 cand s-a accesat internetul in tara,nu a mai functionat si atunci am cerut informatii de la Vodafone.Mi-a raspuns un operator si mi-a spus ca am o suma mare de plata si anume 500 Euro.Am cerut explicatii si mi s-a raspuns ca,costurile in roaming acestea sunt.Cand am specificat ca nu am solicitat acest serviciu mi s-a cerut sa astept factura detaliata si sa fac reclamatie in aceasta privinta.Am primit factura in care se specifica activarea roaming-ului Spania-Romania :
25.12.2008 ora  23:00:00
25.12.2008 ora  23:00:00
25.12.2008 ora  23:00:00
26.12.2008 ora 10:05:52
17:20:22
17:53:32
17:54:00
17:54:56
17:55:24
17:56:17
17:58:57
18:40:28
18:51:23
18:58:18
22:50:55
27.12.2008 ora 00:00:00
27.12.2008 ora 00:00:00
27.12.2008 ora 00:17:37
si cand s-a ajuns la suma de 500 Euro a fost restrictionat.Am facut reclamatii la Vodafone iar pe data de 27.02.2009 am primit raspuns ca imi multumeste ca le ofer oportunitatea de a clarifica aceste aspecte legate de situatia cu care m-a confrunt si solicitarea mea cu nr. 6467548 se afla in curs de solutionare si o sa primesc raspuns in cel mai scurt timp,semnata de Bogdan Zlat specialist relatii cu clienti.Am asteptat solutionarea mult si bine,ca nu a mai venit,in schimb a venit o factura cu suma de 5.338 ron. in luna mai 2009,iar in ianuarie 2010 am primit un telefon de la o firma de recuperare din Constanta ca am de platit suma de 2000 Euro si mentionez ca am fost jignita si amenintata de aceasta firma de recuperare cu toate ca am cautat sa-i explic situatia creata.
Nemultumirile mele sunt urmatoarele:
- De ce nu am fost anuntata ca s-a produs activarea in roaming fara acordul meu.
- De ce nu a fost restrictionat imediat ce a fost accesat internetul si s-a asteptat sa se ajunga la suma de 500 Euro.
- De ce,in loc sa fie sanctionati operatorii Vodafone care au facut aceasta greseala,ma incarca pe mine cu aceste sume.
Nu stiu cum au calculat ei costurile ca pentru cateva ore de internet (mentionez: s-a folosit numai Yahoo Messenger) sa platim aceste sume fabuloase.Isi bat joc de abonati,nu avem niciun fel de protectie ca si consumatori.Singura informatie primita din partea operatorilor pentru activarea in roaming fara acordul meu,a fost ca sunt client fidel,ceea ce mi se pare o aberatie.Nu stiu daca aceasta justificare a lor este plauzibila sau nu.

Va multumesc pentru atentia acordata.




---------------------------- Original Message ----------------------------
Subject: Interpelare ref. modem internet Vodafone
From:    "Urban Iulian" <iulian.urban@senat.ro>
Date:    Wed, February 3, 2010 9:55 am
To:      prahova@opc.ro
prahova@inspectorat.anpc.ro
relatii_cu_publicul@ancom.org.ro
Cc:
------------------------------
--------------------------------------------







Buna ziua,

Stimati Domni,


Plecand de la reclamatia de mai jos, va solicit avand in vedere
dispozitiile legale, sa demarati o investigatie vizand aceste abuzuri la
care a fost supus consumatorul.

Va solicit sa imi comunicati in scris atat demararea investigatiei
cat si rezultatul anchetei desfasurate si sanctiunile aplicate.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2987

7 Comentarii pana acum»

  1. vrajitorul.eu said

    am February 3 2010 @ 2:42 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  2. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 3 2010 @ 2:42 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  3. lt. col. Thobescu Theodor said

    am February 3 2010 @ 5:26 pm

    In aten?ia tuturor de?in?torilor de telefoane mobile :
    Un corespondent las? un mesaj sa apelati num?rul 06 07 74 52 41. Nu apela?i în nici un caz acest num?r , factura dumneavoastr? va fi foarte mare. Aceast? informa?ie comunicat? de Oficiul Central de Stopare a Terorismului a fost comunicat? în mas?.
    Dup? un timp escrocii au g?sit un sistem pentru utilizarea frauduloas? a mobilelor.
    Ei va apeleaz? pe GSM, se prezint? ca “Provider” Orange , SFR, Bouygues sub care sunte?i abonat, v? cer s? introduce?i un cod care este 09 # explicându-va c? este vorba de o verificare a mobilului dumneavoastr?.
    NU TASTATI IN NICI UN CAZ CODUL INDICAT SI INCHIDETI IMEDIAT.
    Ei dispun de dispozitibve ce le permit s? citeasc? cu acest cod cartela SIM. Nu le r?mâne decât s? creeze o noua cartel?. Aceast? fraud? se practic? în mod curent ?i este deci necesar ca aceast? informa?ie s? fie difuzat? rapid unui num?r cât mai mare de persoane.

    ATENTIE

    De transmis . URGENT. Dac? ave?i un apel telefonic ?i pe mobil se afi?eaz? > A C E >
    nu r?spunde?i, anula?i apelul.
    Este un virus care distruge cartela SIM ?i distruge mobilul. Aceasta a fost confirmata de Motorola, Sagem si Nokia

    RUGAM TRIMITETI ACEST AVERTISMENT PRIETENILOR, FAMILIEI, ETC….

    Fi?i vigilen?i în urm?toarele zile! Nu deschide?i niciun mesaj care are ata?ata o fil? numita “Invita?ie”, indiferent cine o trimite. Este un virus care deschide o Flac?r? Olimpic? care “arde” întregul hard disc al computerului dvs. Acest virus va fi trimis de la cineva care are adresa dvs. de email în lista de contact, de aceea trebuie s? trimite?i acest email tuturor contac?ilor.
    E mai bine s? primi?i acest mesaj de 25 de ori, decât s? primi?i virusul ?i s?-l deschide?i.
    Dac? primi?i un mail cu denumirea de ‘invita?ie”, chiar trimis de un prieten, nu-l deschde?i ?i scoate?i-l din computer imediat.
    Acesta este cel mai r?u virus anun?at de CNN, a fost clasificat de Microsoft ca cel mai distructiv virus care a fost vreodat?.
    Acest virus a fost descoperit de cateva zile de c?tre McAfee ?i înc? nu exist? remediu pentru acest gen de virus.

  4. politicianul said

    am February 3 2010 @ 7:09 pm

    Problema e dubioasa!Daca stiatzi ca modemul nu este activat,de ce a-ti intrat pe internet ???Daca a-ti vazut ca este activat trebuia sa procedatzi altfel,eventual sa -i contactati pe cei de la Vodafone care v-au “decuplat”!!!

  5. cadastruintabulare said

    am February 4 2010 @ 10:01 pm

    in roaming taxarea se face la 25kb,iar 1024 kb costa 5euro,totusi nu integ cum sa activat.astia iti cer banii inainte,trebuie sa-i depui si dupa aceea iti activeaza,asa ca TE RUGAM sa ne spui adevarul.

  6. vasile said

    am February 9 2010 @ 9:55 pm

    curios:)

    daca ai vazut ca functioneaza in roaming, ce ti-ai zis ca e mocca nu? nu ar fi trebuit sa il folosesti, e trist, dar trebuie platit, daca ar fi fost undeva langa granita din romania, ar fi fost alta situatie, dar spania?????

  7. CDaniel said

    am February 22 2010 @ 9:52 pm

    Dar ce parere aveti de 4000e in 2zile de folosit internetul mobil. ieftin nu?! Furnizor Vodafone – Client Societate Comerciala cu contract Connex din primele 3 luni de la infiintare. Tatal meu a avut un accident la ski in Austria si a fost imobilizat la pat timp de 2 zile timp in care a folosit internetul oferit de vodafone in roaming, constient fiind de preturile mari, asteptand o factura de 400-500e s-a trezit dupa cea de-a doua zi cu internetul inchis si cu un mesaj pe telefon ce spunea ca: “Pentru ca s-a atins suma de 2500e pe numarul de telefon al modemului acesta a fost suspendat”
    Surpriza a venit a doua zi dupa primirea mesajului din partea unui angajat al Vodafone care a sunat foarte distrat de cele intamplate sa anunte ca sunt de plata 3700e pe motiv ca sesiunea de internet era pornita cand au trimis ei dezactivarea iar pana la momentul dezactivarii a mai aparut suma de 1200e. Fabulos. Se mai poate face ceva cu hotia din tara asta? Mentionez ca cu suma de 4000e achizitionam o antena wireless cu care dadeam internet la jumate de Innsbruck pe o perioada de 1 luna de zile, iar in schimb am folosit un internet mobil vai de el pentru 2 zile in care cred ca a fost folosit maxim 10 ore.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: