Cum au fost dati afara angajatii Ambulantei Ilfov

Tweet this

---------- Forwarded message ----------
From: Niculae Cristea
Date: 2010/2/1
Subject: Ref. neemitere acte incadrare in functie - sing. Cristea Niculae

Cc: iulian.urban@gmail.com






Stimate domnule IONEL OPREA,

Adjunct al Avocatului Poporului pentru probleme de munca

Ma numesc NICULAE CRISTEA, si sunt angajat al SEVICIULUI DE AMBULANTA BUCURESTI ILFOV ( asa cred eu, pentru ca nu am nici pana in prezent un act  legal care sa ateste acest lucru , deoarece nu am primit nici o  " hartie " ).

Prin H.G. nr.1562/21.12.2009, s-a infiintat SERVICIUL DE AMBULANTA BUCURESTI - ILFOV , desfintanu-se alte trei unitati sanitare : Serviciul de Ambulanta al Municipiului Bucuresti, Statia Centrala de Transport Sanitar si Ambulanta Aeriana si Serviciul de Anbulanta al Judetului Ilfov.

Prin aceeasi hotarare de guvern, personalul celor trei unitati, trebuia sa fie preluat de unitatea nou creata, mentinandu-se functile si salarizarile avute la data desfiintarii. La data cand va scriu, conducerea SERVICIULUI DE AMBULANATA BUCURESTI - ILFOV, nu a mia emis nici o decizie prin care sa mi se precizeze care imi va fi locul de munca, functia, salarizarea.

Consider ca in acest fel mi se inclaca de catre Serviciul de Ambulanta Bucuresti Ilfov, dreptul la munca, incercandu-se inlaturarea mea din structura unitatii.

Mentionez ca nu sunt informat  in nici un mod LEGAL despre functiile pe care le-as putea ocupa conform pregatiriii profesionale, nu se publica anunturi priviind concursurile de ocupare a acestor locuri, bibliografie, etc.

Nu am primit, nu mi s-a comunicat in nici un fel , REPET INCA O DATA  unde imi voi defasura activitatea , pe ce functie, salarizarea.

De aceea, va rog sa interveniti la forurile tutelare ale SERVICIULUI DE AMBULANTA BUCURESTI - ILFOV , pentru a intra in legalitate privind ocuparea posturilor in unitatea nou creata.

Aceasta sa subordoneaza Directiei de Sanatate Publica a Municipiului Bucuresti  si mai departe Ministerului Sanatatii.

Va multumesc si astept raspuns scris.

Niculae Cristea

Balotesti - Ilfov

Sos.Unirii., nr.191,


Angajatii fostei Ambulante Ilfov au trimis o scrisoare de protest catre premierul Boc


1 Feb, 2010 Balotesti
Recomanda acest articol Recomanda acest articol

---------- Forwarded message ----------
From: Natalia Cristea
Date: 2010/1/30
Subject: Situatie Serv.de Amb. Ilfov
To: emilboc@primariaclujnapoca.ro
Domnule Prim Ministru,

Stiu ca foarte multe probleme sunt importante pe lista unui prim ministru dar noi avem  impresia ca a noastra  e cea mai importanta, si de aceea ne cerem  scuze daca va rapim  putin din timpul dvs., cu rugamintea de a analiza situatia creata prin  desfiintarea Serviciului de Ambulanta Bucuresti, Serviciul de Ambulanta Ilfov si Statia Centrala de Transport Aerian (H.G. nr.1562/2009)

Aceasta desfiintarea (comasare) a nemultumit aproape pe toti salariatii din SAJ Ilfov din foarte multe puncte de vedere, dar frica ca isi vor pierde locurile de munca, i-a facut pe toti sa taca.

SAJ Ilfov isi desfasura activitatea prin 13 substatii, distribuite uniform in judet, astfel incit interventia ambulantelor la solicitari se facea cu promptitudine.Coordonarea acestora se facea prin dispeceratul central situat in Saftica. Ambulanta Ilfov,  avea 44 de masini moderne, cele mai multe dintre ele mai noi de doi ani, bine dotate, echipate si intretinute corespunzator. Neregulile semnalate de presa la sfirsitul anului 2008,  au fost inlaturate in mai putin de 6 luni de catre dr. IORDACE LIVIU, numit manager interimar la sfirsitul anului 2008. Statistic, in perioada cit a coordonat ambulanta, fata de anul anterior,  s-au micsorat consumurile de carburanti, iar timpii de raspuns la solicitari, s-au imbunatatit simtitor. Ambulanta Ilfov nu a mai inregistrat nici eveniment negativ. In cursul anului 2009,  SAJ Ilfov a fost controlat de Curtea de Conturi , pentru perioada 2003-2008, iar pentru neregulile gasite s-au aplicat masurile legale. Numarul mediu de angajati era de 316 salariati, dintre acestia 16 reprezinta personal tesa, 11 muncitori (paznici,mecanici, ingrijitori curatenie) si 5 Comitetul director, ceilalti pina la 316 reprezentind personal operativ: medici asistenti, ambulantieri, operatoare urgenta.Rog sa observati cit de redus este personalul tehnico administrativ in comparatie cu numarul personalului operativ.Unitatea isi achita cu sfintenie obligatiile catre bugetul de stat iar fondurile pentru salarii, carburanti lubrefianti, medicamente, erau obtinute din prestatiile specifice obiectului de activitate (asistenta medicala de urgenta).

In concluzie Serviciul de Ambulanta al Judetului Ilfov ,era o unitate medicala bine articulata, bine condusa si care deservea in mod corespunzator locuitorii judetului Ilfov, astfel, incit desfiintarea in acte si in fapt  a Ambulantei Ilfov nu se justifica. Este adevarat ca cele 13 substatii, pe moment vor ramine unde sunt in prezent, dar nu stim daca asa va fi si mai departe.Personalului  tehnico-administrativ i s-a promis ca le vor fi pastrate locurile de munca, dar nu unde isi desfasoara activitatea acum, fiind deja dislocat partial la sediul din Bucuresti al ambulantei nou create ( unde nu sunt conditii foarte bune de munca : birouri mici cu multe persoane in fiecare, si fara nici un fel de DECIZIE SCRISA). Deja, conducerea Ambulantei ameninta cu masuri de reducerea personalului prin diverse metode ( teste, examene ) masuri care pare ca vor fi luate numai impotriva celor care provin de la ambulanta Ilfov. Dorim sa mai spunem ca  directorii care provin de la Ilfov ( dir.economic Ghiurluc Marian, as. sef Manciu Georgeta -  care au ocupat posturile prin concurs si dir tehnic Iancu Marin ) nu mai ocupa nici un fel de functie de conducere in noua structura, acestea fiind ocupate de catre fostii directori de la Serviciul de Ambulanta Bucuresti. Singurul care face parte  din conducere, este dr. Cristian Grasu (care a asigurat interimatul la conducerea Ambulantei Ilfov din august 2009 pina la desfiintare, in decembrie 2009). Situarea dr. Grasu ca director medical al Ambulantei nou create nu este intimplatoare, avind in vedere ca sotia sa dr. Alis Grasu este managerul acestei unitati, cum nici intimplatoare nu este LIPSA  de reactie a dr. Grasu la desfiiintarea Ambulantei Ilfov.

Domnule Prim Ministru, suntem convinsi ca la baza hotariri de guvern pentru desfiintarea celor 3 ambulante si infiintarea acestui COLOS,  au stat propuneri "intemeiate" si probabil cele aratate de noi nu cintaresc foarte mult, dar poate  va va ajunge la urechi si protestul primarilor din judet,  care sunt nemultumiti de urmarile actului normativ. Noi,  ca salariati ai unei unitati care se autofinanta,  suntem total nemultumiti si va rugam ca impreuna cu colegii dumnevoastra din Guvern sa reanalizati ,acum , cit nu s-a savirsit inca ireparabilul si sa decideti ca Ambulanta Judetului Ilfov sa fie unitate sanitara, de sine statatoare, cu personalitate juridica care sa deserveasca in continuare cetatenii din judetul  IIfov.

Va multumim si speram ca glasul nostru sa fie auzit acolo unde trebuie.

Cu stima,

Natalia si Niculae Cristea, salariati ai Serviciului de Ambulanta Bucuresti Ilfov

com. Balotesti, sos.Unirii nr.191,

Angajatii fostei Ambulante Ilfov acuza ” suntem mereu amenintati ca vom fi dati afara ” !


28 Jan, 2010 Balotesti, Buftea, Initiative, amendamente, declaratii politice
Recomanda acest articol Recomanda acest articol


---------- Forwarded message ----------
From: Natalia Cristea
Date: 2010/1/27
Subject: Ref.situatie SAJ Ilfov
To: iulian.urban@gmail.com
Stimate domnule Senator,

Revin din nou la dvs. in speranta ca zvonurile auzite ca ne sprijiniti sunt adevarate. Chiar daca eu si sotul meu lucram de un an la SAJ ilfov, simt ca trebuie sa luptam pentru a mentine aceasta ambulanta de jud.Ilfov. Sunt nascuta, crescuta si casatorita in Balotesti.Atat eu cit si familia mea ne mindrim cu oameni (locuitori) cu nume din Balotesti, asa cum sunteti dvs.,  dl.liviu Negoita, d-na Cristina Topescu etc... Tot timpul am sperat ca acesti oamenii se vor implica prin participarea domniilor sale la frumusetea comnuei asa cum a facut dl Tintareanu cu comuna Corbeanca. Din pacate m-am inselat . In afara de dvs. nu am vazut pe nimeni care sa ia atitudine impotriva neregulior vazute. Atunci cind ati aparut la tv in emisiunea dl.Tatulici (subiect fiind comporatmentul rromilor) am zis familiei ca ma inscriu in pdl. Dupa ce am vazut si atitudinea dl.Boc privind iesirea la pensie a celor care detin pensie ma facut sa cred mai mult ca gata... a sosit timpul de care spune dl.Brucan, pentru ca la SAJ Ilfov lucreaza din noiembrie 2008 pe functia de director tehnic dl.Iancu Marin (fost lucrator MAN iestit la pensie cu o ,,modesta,, pensie de 3700 lei). Din pacate m-am inselat...Acest domn a renuntat la pensie, a optat pt serviciu , iar eu si sotul meu care impreuna beneficiem de 2200 lei incercam sa ne gasim alte servicii pt. ca cei de la bucuresti isi bat joc de noi. Tuturor salariatilor le este frica sa vorbeasca...

au impresia ca sunt ascultate telefoanele si sunt intru-un fel ameninatati ca vor fi dati afara.

Ei acest lucru pe mine ma deranjeaza, si daca pina cum am considerat ca nu trebuie sa ma bag, acum cred ca e timpul sa iau si eu atitudine chiar daca nu am atit de mult succes precum are d-na Alis Grasu. Eu  stiu ca noi romani suntem oamenii destepti, avem medici buni plecati peste hotare, oameni cu nume si totusi acceptam pe acest Raed Arafat sa faca legea sanatatii in Romania. Sunt de acord ca acasta atitudine a fost luata in urma numirii as.Rudeanu ca manager in iulie 2009, eram acolo ca secretara am vazut totul

si am reusit sa inteleg de ce dl dr. Grasu s-a folosit de cei 5 medici care au fost nemultumiti.De acord. Atunci cei 5 medici sa mearga la Bucuresti, nu sa condamni 320 angajati pt 5 medici... Toata stima pt.anii invatati in facultate de acesti 5 medici ce au facut plingere ca vor sa fie transferati la Bucuresti, si noi cei 300 de angajati spunem ,,JOS PALARIA ,, dar  SAJ Ilfov trebuie sa ramina in judetul Ilfov. Sunt de acord ca au fost multe nereguli (eu nu le-am apucat) dar de la demiterea dir.Busuioc (sept 2008)

aceste neregului au fost cit de cit stopate de catre dir Iordache (dir.. numit dupa demiterea dir Busuioc), si cred ca putaeu fi  stopate in continuare pt. ca in unitate fusese Curtea de Conturi a Romaniei si se aplicasera sanctiunile tuturor celor ce au comis abateri.Va spun aceste lucruri pt. ca eu sunt printre cei nefericiti, deoarece m-am angajat in 16.dec.2008 si am asistat si am vazut lucrurile dintr-un punct neutru.Totusi de cind dir.Grasu a preluat conducerea scopul lui a fost unul unic - UNIREA AMBULANTEI BUCURESTI  CU CEEA DIN ILFOV. Si acest scop a fost realizat... Cu vorbe dulci..., mieroase ... s-a folosit de aprope tot personalul pt. a pute afla micile secrete pe care toti le avem. Apoi a inceput sa loveasca cu acelasi zimbet promitind tuturor ca toti ne vom pastra locurile de munca. Dar cum? Cu ce pret ? Cu pretul umilintei, cu pretul simpatiilor si a relatiilor.Eu am fost angajata ca secretara la SAJ Ilfov(in dec.2008)  iar acum lucrez la statistica - introduc fise in calculator (dar nu asta ma doare cu toate ca eu am lucrat ca secretara din 1986 pina in 2001 la Institutul de Biologie si Nutrititie Animala Balotesti-institut ce lucra cu parteneri straini de pe vremea lui Ceausescu,  iar apoi am lucrat la IPJ Ilfov tot ca secretara). Secretara prefereata de Bucuresti acum este fosta magazinera de la SAJ Ilfov (nepoata liderului de sindicat din SAJ Ilfov) oare de ce ea si nu eu ? Nu ca sunt dornica de aceasta functie pt. ca vine un timp cind vrei sa stai mai in umbra, mai ales ca eu am o fata care anul asta va da bacalureatul si apoi trebuie sa mearga la facultate iar noi ca parinti trebuie sa o incurajam si sa o ajutam. Dar va d ca tot ce a promis acest dl.dir.Grasu nu este adevarat: s-a spus ca vom preda inventarele pe P.V. unei comisii iar noua ni s-au luat stampilele printr-un simplu telefon. E corect ?  Mobilierul este luat de aceasta magazinera din birouri fara sa fie scazut sau facute forme in fata ta (eu am mobila din secreatariat si de la manager). Nu poti pune nimic acestei doamne Vasile Mirela pt. ca altfel primesti un tel de la Bucuresti, care nu-ti cade bine. Stampile unitatii au fost retrase in mod abuziv, s-a dat un telefon s-au strins si s-au predat. De ce? Au si ele o forma legala, reprezinta sigiliul unitatii, oare asa trebuiesc predate? Nutrebuie facut un pv.de predare pt. ca SAMB cu SAj IF s-au comasat deci nu ei sunt sefii si noi subalternii! Si atunci de ce se petrec asfel de lucruri ? Stiu ca o sa am de suferit din pricina acestui e-mail, dar chiar daca raman fara serviciu vreau sa nu am mustrari de constiinta. Vreau sa fiu sigura macar in sufletul meu ca am incercat totusi sa fac ceva pt. cei din Ilfov (mai ales pt.cei care nu au calculator si in fiecare zi ma astepta la poarta sa ma intrebe daca mai stiu ceva). In numele lor si al tututor celor care cred si spera in faptul ca dvs. sunteti un avocat de renume ce locuiti in Balotesti si a-ti luat totusi o atitudine impotriva nedreptatilor din comuna, v-am scris aceste rinduri LUNGI in speranta ca ne puteti ajuta sa fringem aeasta nedreptate. Astept un raspuns de la dvs.

Cu deosebita consideratie,

Natalia Cristea

A new comment on the post #37488 "Dati-ne Ambulanta Ilfov inapoi; Ti-ai dracu de tarani prosti !" is waiting for your approval
http://www.urbaniulian.ro/2010/01/20/dati-ne-ambulanta-ilfov-inapoi-ti-ai-dracu-de-tarani-prosti/

Author : Marta
Date : 27 ianuarie 2010
Comment:
am si eu o mare dilema (locuiesc in Ilfov), in ziua de Craciun fetita mea de 2 ani a facut convulsii febrile, am chemat salvarea prin 112 , dupa vreo 20 de minute am sunat din nou sa vad pe unde e si mi-au zis ca ajunge in 15 minute, am luat copilul ne-am urcat in masina si ne-am intalnit cu ambulanta pe centura, eram prea speriati ca sa mai asteptam, dr. de pe ambulanta a venit in masina noastra sa trateze copilul deoarece ambulanta nu era incalzita si riscam sa se imbolnaveasca mai rau, dupa ce a administrat tratament copilului ne-a comunicat ca nu ne poate duce la spital ca nu are voie sa intre in Bucuresti si ca incearca sa ne gaseasca alta ambulanta care sa ne preia, lucru care s-a intamplat, dar am o mare dilema si in momentul de fata, de ce nu are voie ambulanta Ilfov sa intre in Bucuresti ?

Dati-ne Ambulanta Ilfov inapoi; Ti-ai dracu de tarani prosti !





Puterea unui senator vine din randul cetatenilor care l-au ales si pe care-i reprezinta. In sens invers, cetatenii se bazeaza pe parlamentarii ce-i reprezinta si spera ca acestia sa nu-i uite si sa se implice in problemele lor.
Ilfovul - un judet care este ruda saraca cu care Bucurestiului i este rusine; In Ilfov Bucurestiul isi arunca gunoiul [ panza freatica de la Vidra-Glina-Jilava este infestata de groapa de gunoi la care nu se gaseste o solutie ] , aici se mazilesc zecile de mii de maidanezi culesi din Bucuresti, aici activeaza cele mai violente clanuri infractionale din Romania, aici se sparg unitati militare, se gasesc arme , aici iti cauti in primul rand masina cand iti este furata in Bucuresti.
Ilfovenii devin incet-incet, cetateni de mana a doua, un fel de paria fata de falnicii bucuresteni. Desi muncesc si platesc taxe , impozite, CAS alaturi de bucuresteni, ilfovenii nu au drepturi si una cate una, serviciile publice de care ar trebui sa beneficieze le sunt desfiintate. Ilfovul este singurul judet la nivel national care NU are regie proprie de transport, NU are Tribunal, si care acum NU MAI ARE nici Serviciu de Ambulanta Judetean. Se pregateste desfiintarea judetului Ilfov ? Foarte bine, daca asta au decis zeii, insa ce faceti cu ilfovenii, su muritorii care trudesc pentru voi, care va aduc voturi ? O sa-i deportati, le faceti lagare de concentrare ? De ce sunt eu printre putinii care au curaj sa vorbeasca deschis despre aceste probleme si sa iau partea ilfovenilor ?
Suntem aburiti la sedintele Colegiului Director al PDL ca nici o decizie nu se va lua in colegiile noastre fara sa fim consultati.
Cu cine s-a consultat secretarul de stat Raed Arafat de la Ministerul Sanatatii cand a decis in decembrie 2009 sa lase Ilfovul fara SAJ transferand dispeceratul la Bucuresti ? Au fost intrebati, consultati parlamentarii PDL din Ilfov ? Nu. Primarii au fost consultati ? Nu. Deciziile se iau numai si numai peste capetele noastre. Asa s-a nascut o mizerie denumita HG 1562 din 9 decembrie 2009 care incepe acum sa isi arate "roadele" : toti mai multi ilfoveni la care ambulanta dirijata de greucenii din Bucuresti ajunge din ce in ce mai greu. Pana nu o sa mai vina deloc !
Cat va dura pana ce un smecher de la Bucuresti va decide  [ ca in cazul RATB din 2008 ] ca ambulantele nu vor mai merge la ilfoveni din cauza drumurilor proaste ?
Dimineata zilei de 20 ianuarie 2010. Ma suna un locuitor al orasului Buftea care imi spune ca a asteptat ambulanta mai bine de doua ore si cand a venit i s-a spus faptul ca " Ce vreti sa facem ? Acum de cand Ambulanta Ilfov s-a desfiintat trecand la Bucuresti avem urgente in Bucuresti si Ilfovul este cumva pe locul II" ; adica printr-o decizie abuziva luata de la Bucuresti, ilfovenii au fost lasati in plata domnului, chiar daca platesc taxe si impozite si au dreptul ca judetul lor sa aiba un Serviciu de Ambulanta Proprie. Consecinta acestei decizii aberante este cresterea timpilor de interventie la cazurile din Ilfov.
Am luat urma acestei aberatii .
Am vazut ca aici a fost vorba de ambitia unui secretar de stat, Raed Arafat, care inca din iulie 2009 anunta faptul ca doreste desfiintarea Ambulantei Ilfov, pe fondul nemultumirii unor medici de atunci cand erau impotriva numirii unui manager sustinut de PSD la sefia institutiei.

"Prezent la aniversarea a 103 ani de existenţă a Serviciului de Ambulanţă Bucureşti, Raed Arafat a arătat că, în opinia sa, Ambulanţa Ilfov şi cea din Capitală ar trebui să funcţioneze ca un tot unitar, nu ca institutuţii separate, dar că aceste aspecte vor fi discutate ulterior.Mai mulţi angajaţi ai Serviciului de Ambulanţă Ilfov au reclamat numirea ca manager a unei asistente medicale care lucrează în instituţie de 20 de ani, ca personal cu pregătire medie, chiar între timp a terminat studii juridice, dar nu a profesat niciodată în acest domeniu"

Practic atunci s-au pus bazele aberatiei prin care ILFOVUL A DEVENIT SINGURUL JUDET DIN TARA CARE NU ARE UN SERVICIU DE AMBULANTA PROPRIU. Pentru ca Scandalul de la Ambulanţa Ilfov, iscat în urma numirii în funcţia de manager interimar a unei asistente medicale a luat amploare. Comitetul Director reunit la 30 iulie 2009, sub conducerea directorului Serviciului de Sănătate Publică Ilfov, Dorin Voicu, a decis demiterea managerului interimar, Florentina Rudeanu.Scandalul de la Ambulanţa Ilfov a fost declanşat de decizia a peste jumătate dintre medici de a se transfera la Serviciul de Ambulanţă Bucureşti. Aceştia au reclamat numirea în funcţia de manager interimar a unei asistente medicale, care, deşi a terminat o facultate de studii juridice, nu a profesat niciodată în acest domeniu.Numirea unei asistente medicale în funcţia de manager interimar a declanşat reacţii şi în rândul conducerii de la Serviciul de Ambulanţă Bucureşti. “Nu este corect şi nici moral să pui medici primari, care au o viaţă de studii medicale, în subordinea unei asistente medicale, care deşi a absolvit o facultate privată de studii juridice nu a practicat nici o zi. Este o metodă de întoarcere la comunism, când muncitorii erau numiţi directori de fabrică din simplul motiv că ei ar fi mai bine conectaţi la realitate”, adeclarat atunci dr. Alis Grasu, coordonatorul Serviciului de Ambulanţă Bucureşti.

Am vazut asadar ca la 9 decembrie 2009, Raed Arafat si-a vazut visul cu ochii si Serviciul de Ambulanta Judetean Ilfov a fost trecut in subordinea SAB prin HG 1562/2009 [ atasata ] . Am cautat ca un naiv o nota de fundamentare a acestei hotarari de guvern ca sa vad si eu cum s-a justificat aceasta noua lovitura data ilfovenilor. Nu am gasit nici o nota de fundamentare. Sunt insa asaltat de reclamatii de la ilfovenii la care ambulantele ajung cand isi aduc aminte, sunt asaltat de angajatii de la SAJ Ilfov care imi spun ca nu fac fata si sunt directionati prioritar catre apelurile din Bucuresti.
Miza afacerii a fost una uriasa ; Zeii de la Bucuresti si-au dat seama ca nu fac fata apelurilor de la bucuresteni cu cele circa 88 de masini din dotare, astfel incat au dat roata cu privirea si au dat peste SAJ Ilfov. Stiind ca in Ilfov nimeni nu ridica clontul, au trecut din condei, cele 44 de masini noi si impecabil administrate ale SAJ Ilfov la Bucuresti, ca sa acopere gaurile din apelurile bucurestenilor, iar ilfovenii au ajuns GUSTERII PLATITORI DE TAXE CARE NU MAI PRIMESC NIMIC. Locuiesc in Ilfov, traiesc in Ilfov, sunt parlamentar de Ilfov si nu admit sa ma uit in ochii ilfovenilor sa le spun " asta este, suntem niste tarani prosti pentru smecherii din Bucuresti" . Nu ne vom resemna si acesta este doar inceputul revoltei ilfovenilor. Pentru ca aceasta Hotarare de Guvern poate fi atacata la Curtea de Apel Bucuresti si preferam sa procedam astfel decat sa asteptam producerea unor drame.

Totul a culminat miercuri 19 ianuarie 2010, atunci cand secretarul de stat Raed Arafat a convocat " telefonic" la Consiliul Judetean Ilfov cativa primari din judet sa le explice "beneficiile" acestei fuziuni prin absorbtie. Nu a reusit sa explice cum de, termenul de "opt minute de ajungere la destinatia solicitantului" trambitata in decembrie nu se respecta in cazul interventiilor in Ilfov.

Ambulanta Ilfov s-a înfiinţat in 1998 prin hotărâre de guvern si avea la data inghitirii lui de catre SAB 270 angajaţi din care: 107 şoferi; 97 asistente medicale, 24 dispeceri, 15 medici, 6 mecanici la atelierul mecanic, restul reprezinta personal  TESA.
Parcul Serviciului de Ambulanta Ilfov era compus din 33 de maşini specializate pentru asigurarea activităţii in caz de urgenta, din care 10 autoturisme Dacia, 1 autoturism Aro, 6 microbuze Fiat, 2 microbuze Mercedes si 6 microbuze Iveco.
Din acest parc sase maşini sunt echipate pentru intervenţii majore.
In timpul zilei, maşinile de intervenţie erau însoţite si de medici, noaptea, fiind medici doar pe liniile de garda din Săftica-Balotesti, Buftea, Măgurele si Voluntari.
Serviciul de Ambulanta Ilfov avea dispecerat si puncte de lucru in Săftica-Balotesti,  Buftea, Voluntari,   Brăneşti, Măgurele si   Popesti Leordeni.
Toate au fost defiintate si inlocuite cu dispeceratul unic din Bucuresti pentru care urgentele ilfovenilor sunt chestiuni de mana a doua.

PS - Rog sa nu se uite in partid chestia cu " orice decizie care vizeaza colegiul vostru uninominal, nu se va lua decat dupa consultarea voastra a parlamentarilor" ! Seamana putin cu o alta fraza celebra Arbeit macht frei (Munca te face liber) aflat deasupra portii fostului lagar Auschwitz-Birkenau si poate ar trebui ca ele sa fie puse la toate intrarile in judetul Ilfov, mesajul fiind evident destinat ilfovenilor. Buni cand platesc taxe si impozite, cand aduc voturi in campaniile electorale, si buni de fraieri cand se fac afaceri cu viitorul lor, fara ca ei sa fie consultati de cineva.

BUCURESTI PAZEA CA VENIM !






Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2621

29 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 3 2010 @ 11:03 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am February 3 2010 @ 11:03 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. ambulantieru said

    am February 3 2010 @ 5:39 pm

    un simplu comentariu vreau sa fac la adresa fam cristea eu unul nu stiu daca e de bine sau rau aceasta unificare a celor trei servici dar un lucru ma revolta sa va spun din capu locului sunt angajat al sabif ,ambulantier la o microstatie in if voi (fam. cristea) nu sundeti in masura sa vorbiti despre ambulanta aveti cateva luni de cand ati venit pe criteriu politic desigur ca si pensionarul iancu si menegerul iordache si numai rau ati facut . doamna natalia cristea la dumneavoastra nu era criza cand primeati prima sau ati uitat?acum cand noi personalul operativ (echipajele) sundem tratati cu respect si voi birocrati sunteti pusi la treaba nu va convine noua da , nu mai puteti fura?? da lume au furat de au rupt domnule senator doar nu sunteti asa de naiv sa credeti asa ceva,nu cadeti in ridicol, pai de ce nu protesteaza echipajele ? drag colegi sper ca sundeti de acord cu mine? …. eu unul daca se revine raman la bucuresti . ciocu mic pungasilor. in rest numai bine. succes S.A.B.IF bafta fam grasu

  4. o alta angajata saj ILFOV said

    am February 3 2010 @ 6:47 pm

    bravo nati. te iubim.

  5. o alta angajata saj ILFOV said

    am February 3 2010 @ 7:17 pm

    mai ambulantierule sau mai bine SOFERULE pt ca asta sunteti in realitate 3 sferturi din voi,sa sti ca nici personalul operativ nu e de acord cu aceasta unire dar ne este frica sa mai zicem ceva.eu ma gandesc cu groaza ca ma urmareste dr grasu prin boscheti,scari de bloc sau spitale sa ma intrebe de ce am 3 f furosemid pe trusa in loc de 4f pt ca nu-ti da voie sa te aperi sa zici ca tocmai ai facut 1f.la noi daca se schimba total runos-ul sau macar ana popa( bine ca nu mai e iuliana dragomir) si vreo cativa de la tehnic (silvia si mama voastra dna geta)era perfect.ba nu- l-am uitat pe bibi care si-a pus bine fata si nepoata.in ceea ce priveste furatul- cred ca va nemultumeste faptul ca lucrati pe kilometraj. inainta nu aveati nicio problema cu furatul.

  6. ambulantieru said

    am February 4 2010 @ 7:47 am

    scuze nu sti care sunt nemultumiti ????

  7. natalia said

    am February 4 2010 @ 8:31 am

    Pt ,,ambulantierul ,,
    un inaintas spunea acum 1 secol jumate : “SCRIETI, BAIETI, NUMAI SCRIETI ! ” – dar pentru cunoscatori, (tu fa altceva, dar atentie ce ! ).

  8. personal operativ said

    am February 4 2010 @ 9:58 am

    nati creier de curca ,ce sa spun draga nu mai putem sa ne facem ca muncim, 3 luni medical ,1luna ne facem ca muncim. sa va fie rusune .domnule senator nu lauti in considerare pareriile furaciosiilor si spagaciilor de la saftica.

  9. natalia said

    am February 4 2010 @ 1:35 pm

    Pentru “Personal Operativ ”
    Mi-ai urmat indemnul! ( nu faci parte dintre cunoscatori ).

  10. o alta angajata saj ILFOV said

    am February 4 2010 @ 2:42 pm

    pt ambulantieru’. fi mai explicit

  11. ,COLEG CU AMBULANTIERUL, said

    am February 4 2010 @ 10:16 pm

    MAI AMBULANTIERULE SUNT COLEG CU TINE DE TEREN SI POATE CU ANI MAI MULTI IN CARCA DECAT TINE DE AMB,SI VREAU SA-TI SPUN CEVA.
    PE CEI DIN TESA NU I-AM AUZIT SA-I VB DE RAU DESPRE CEI DIN EMINESCU;DAR IN SCHIMB PE CEI DIN TEREN AM AUZIT NUMAI PLANGERI CU EXCEPTIA UNOR CATELUSI.NU CRED CA CEI DIN TESA AU DE PIERDUT:NOI CEI CARE MUNCIM PE TEREN SUNTEM AIA EXPUSI SI CONTROLATI LA SANGE.
    SI LEGAT DE FAM CRISTE EU NU PREA II CUNOSC, DAR NU CRED CA A FURAT CEVA DIN AMB PT CA EI S-AU ANGAJAT IN PERIOADA IN CARE LUCRURILE INTRASE IN NORMAL.SI SA NU VB DE FURAT CHIAR NOI:::
    O SA VINA TIMPUL IN CARE NU O SA MAI POTI MULGE VACA(WOLSVAGEN)SI O SA AJUNGI SA REGRETI AMB ILFOV.OOOOOO DAR SCUZA-MA VEI FI TRATAT CU RESPECT DE BIROCRATI DIN AMBULANTA SABIF
    SI DATA VIITOARE NU MAI VB IN NUMELE COLEGILOR TAI PT CA 80% NU SUNT DE PARERE CU TINE

  12. titirez said

    am February 4 2010 @ 10:44 pm

    va intrecut pe voi la furat fam cristea?nu cred mai AMBULANTIERULE
    Vei fi o carpa care va sterge cu tine birocrati din eminescu,dupa care te va arunca la gunoi si eu voi veni la oxigen si te voi calca……..
    eu iti spun sa te mai gandesti, ca bine nare cum sa-ti fie atata timp cat te conduce fam grasu
    stai de vorba si cu cei din eminescu si intreaaba de fam grasu……….si ai sa-mi dai dreptate

  13. NORA said

    am February 4 2010 @ 10:47 pm

    natalia a luat prima pt ca avea un salariu fff mic.de dr stefan ce zici ca sta mai mult in medical si atunci cand vine jicneste pe toata lumea mai ales”personalul operativ”? daca ar veni iordache inapoi ar face o curatenie……………

  14. titirez said

    am February 4 2010 @ 10:47 pm

    stai ca am uitat
    BRAVO NATALI;SPUNE TOT CE STI
    BRAVO SUNTEM FOARTE MANDRI DE TINE

  15. NORA said

    am February 4 2010 @ 11:50 pm

    cum e posibil ca 2 soti sa aiba functii de conducere in aceeasi institutie?

  16. natalia said

    am February 5 2010 @ 8:54 am

    Pt. “COLEG CU AMBULANTIERUL”.
    Va multumesc pentru interventie cu toate ca nu am nevoie. Sincer, noi, nu avem nevoie de colegi sa ne apere (ASA CUM O SA AIBA NEVOIE COLEGUL “ambulantierul”). Si totusi pentru ce sa ne apere ? Pentru un salariu mic, munca multa si STRES CIT CUPRINDE ? Multumesc celor care impartasesc acelasi gind cu noi si din tot sufletul va urez SUCCES ( aveti nevoie acolo).

  17. natalia said

    am February 5 2010 @ 9:06 am

    Pt. NORA
    Iti multumesc si tie dar vreau sa informez pe cei care nu stiu (si se poate verifica in acte ) ca eu am lucrat circa 8 – 10 ore / zi, din 16 decembrie 2008 pina in aprilie 2009, fiind platita 4 ore si am beneficiat de jumatate din bonuri de masa (conform legii).Nu este vina nimanui si nu acuz de asta pe nimeni dar am rugamintea de a vorbi ceea ce stiti cu adevarat. Din pacate nu m-am ales decit cu aceea nenorocita de prima si de vorbe cit cuprinde (mai bine preferam sa nu mi-o dea).Deci, nu noi am beneficiat de acele tipuri bune. Noi am prins ce a fost greu. Stie “doamna ” care semneaza cu “personal operativ” caci Curtea de Conturi a venit sa controleze ce s-a “furat” in perioada din 2004-2008 ?Iar eu si sotul cit am lucrat (NU AM AVUT NICI UN CONCEDIU MEDICAL ). Ia vezi despre cine vorbesti ?

  18. natalia said

    am February 5 2010 @ 9:08 am

    Pt. NORA
    INCA O DATA.
    MULTUMIM

  19. natalia said

    am February 5 2010 @ 9:14 am

    Pt. TITIREZ
    MUltumim si tie . Abia astept sa treaca vreo 2 luni, si sa ne povesteasca “AMBULNTIERUL ” si “PERSONALUL OPERATIV” ce ” “vremuri minunate ” traiesc in S.A. B.I. F. Noi, va dorim “SUCCESURI ” !

  20. nora said

    am February 5 2010 @ 10:41 am

    imi pare rau ca s-a inteles gresit dar eu ziceam de sotii grasu. e vorba de functii importante.

  21. Marlboro said

    am February 5 2010 @ 3:22 pm

    PENTRU NATALIA :
    Nu erai obligata sa stai la serviciu pe vremea lui Iordache , pentru ca exista Ionita Luminita cu post intreg de secretara , dar nu a-ti avut voi loc de ea ( tu, Iordache si Gina Manciu ) .
    De ce nu recunosti ca o terorizai si tu si el si impresionistul tau sot pana s-a lipsit si ai fost tu trecuta pe norma intreaga ;crezi ca ai castigat ceva din treaba asta? Nu .
    Vrei sa iti spun eu de ce nu ai fost preferata dr. Grasu: pentru ca erai proasta . habar nu aveai sa faci secretariat, un mail nu stiai sa trimiti si nu in ultimul rand veneai mahmura la serviciu mai ales dupa week-end ( ca doar aveati mai mult timp, tu si Cristea Niculae sa beti pana nu mai puteti si apoi sa va luati la bataie ) .
    DAR, MULTA BAFTA IN AMBULANTA ILFOV SAU …. IN CONCEDIU MEDICAL.

  22. Ana said

    am February 8 2010 @ 1:56 am

    Pt. Marlboro:
    Avem dreptul la libera exprimare, insa ar trebui sa pastram o limita a decentei.Putem aduce argumente pro sau contra,dar nu este cazul sa ne legam de viata personala a familiei Cristea sau a altora, pentru ca scopul nostru nu este sa dezbatem traditiile si obiceiurile acestora.
    Impresionistul este un adept al impresionismului(curent artistic).
    Iar inainte sa folosim cuvinte ca “proasta”, sa reflectam:
    <>
    “A-ti” inteles?
    Mult succes!

  23. Ana said

    am February 8 2010 @ 1:58 am

    Pt. Marlboro:
    Avem dreptul la libera exprimare, insa ar trebui sa pastram o limita a decentei.Putem aduce argumente pro sau contra,dar nu este cazul sa ne legam de viata personala a familiei Cristea sau a altora, pentru ca scopul nostru nu este sa dezbatem traditiile si obiceiurile acestora.
    Impresionistul este un adept al impresionismului(curent artistic).
    Iar inainte sa folosim cuvinte ca “proasta”, sa reflectam:
    “Prostia cand se uita in oglinda isi spune: Ce desteapta sunt!”
    “A-ti” inteles?
    Mult succes!

  24. Ana said

    am February 8 2010 @ 10:01 am

    Pt: Marlboro:
    Avem dreptul la libera exprimare, insa trebuie sa pastram o limita a decentei. Putem aduce argumente pro sau contra, dar nu ne intereseaza aspecte din viata personala a familiei Cristea sau a altora, deoarece nu dezbatem traditiile si obiceiurile acestora.
    Impresionistul este un artist, un adept al impresionismului(curent artistic).
    Iar inainte de a folosi cuvinte ca “proasta” sa reflectam:
    “Prostia cand se uita in oglinda isi spune: Ce desteapta sunt!”

    “A-ti” inteles?
    Mult succes!

  25. marius said

    am February 9 2010 @ 10:21 pm

    Stimate Domnule Senator

    Sunt un fost angajat al Serviciului de Ambulanta Ilfov mai precis acum angajat al serviciului de Ambulanta Buc-Ilfov.
    Cu greu m-am hotarat sa va scriu aceste randuri avand in vedere ca am crezut in unificarea celor douo servicii de ambulanta ca un lucru bun, un lucru ce va duce la eficientizarea serviciului de ambulanta cu toate ca drept sa va spun incredere in noua conducere (domnu Grasu si doamna Grasu) nu am avut si nu voi avea niciodata.
    Situatia de la noua ambulanta Buc-Ilfov nu este atat de roz cum ne-o arata domnul director medical Grasu si am ramas stupefiat vazandu-l mai acum cateva zile la Realitatea TV prezantand atat de frumos situatia de la ambulatna Buc-Ilfov (mai ales in ceea ce priveste timpul de ajungere la caz).Nu este nimic adevarat, nu este decat haos, debandada si niste decizii de o idiotenie ceva de nedescris, si cu mana pe inima va spun ca nu este numai parerea mea ci am majoritati angajatilor inclusiv a celor de la fosta ambulanta Buc.Din motive lesne de inteles nu imi pot da numele si am observat ca nimeni inclusiv medici nu vor sa vorbeasca despre adevarul din SABIF.Probabil ca daca aceasta unificare ar fi avut loc acum 2 ani ar mai fi ramas in SABIF numai Fam Grasu si cativa apropiati dansilor. Personal nu am nimic cu Fam Grasu si nu contest profesionalismul ca medici ai domniilor lor dar sincer locul dansilor ar fi fost mult mai indicat ca medici pe ambulanta (si asa ducem o lipsa acuta de medici).
    De cele mai multe ori timpul de ajungere la caz pe Ilfov s-a marit simtitor si din asta nu au de suferit numai pacientii ci si personalul operativ de pe ambulanta care este injurat si nu de putine ori au fost la un pas sa nu fie linsati de apartinatori.
    Personalul de la ambulanta Ilfov a fost mutat fara nici o decizie scrisa (detasare) si fara a se tine cont de locul de domiciliu al fiecaruia (vezi art 45 codul munci,si HG 1860/2006).
    Desi sunt douo ambulante libere intr-o localitate se trimite o a treia de la 20-30km pentru a rezolva cazul, acest lucru ducand la consum nejustificat de combustibil nemaivorbind de gasirea cu greutate a adresei pacientului, echipajul necunoscand localitatea respectiva iar GPS-ul nefiind de folos pe Ilfov (harta la nivel de strada si nr nu exista decat pe localitatile Pantelimon si Voluntari) Aceasta fiind eficienta spusa de domnul director medical Grasu unde nu se tine cont de consumul de carburant sau uzura masinilor de zeci de mii de euro,unde la formarea echipajelor nu se urmareste pe strada lor in componenta care au avuto ani de zile stiut fiind faptul ca un echipaj de ambulanta se formeaza in ani de zile.
    Stiu ca relatand aceste lucruri nu se va rezolva nimic probabil numai daca voi dovedii cu probe video sau audio mai ales cat va fi domnul Raed Arafat subsecrear de stat la Ministerul Sanatati fiind cunoscute legaturile stranse dintre Fam Grasu si domnul Raed Arafat ( a se vedea motivele schimbari Dr.Cismaru de la conducerea SAMB). Sunt alaturi de Fam.Cristea si ii admir pentrul curaju avut de a spune lucrurilor pe nume si daca pentru inbunatatirea situatiei de la SABIF sunt necesare probe video voi face si acest lucru cu riscul de a-mi pierde locul de munca. Inchei cu speranta ca si alti angajati SABIF vor avea curajul sa spuna despre adevarata situatie din SABIF chiar fara asi da numele

  26. natalia said

    am February 10 2010 @ 9:36 am

    PT “MARIUS ”
    Multumim Marius. Ne interbam si noi cind incepe sa se sparga “buba”.

  27. tom said

    am February 10 2010 @ 12:45 pm

    Multa nebunie in tara asta dar, din pacate, nimanui nu-i pasa.Oare unde e dreptatea ? Oare unde sunt romanii de alta data ? Au ramas in romania numai p………. ?

  28. Buburuza said

    am February 18 2010 @ 11:54 am

    Natalia “draga”…stateai 8-10 ore pe zi ca sa-i bagi limba-n ureche doctorului Iordache si ca sa-l faci sa te plateasca pt orele lucrate in plus…am si eu o intrebare…ce puii mei faceai tu atatea ore acolo?
    De ce nu-ti ajungeau 8 ore?
    Si ce dracu tot s-a furat?
    Ai tu dovezi ca a furat cineva ceva?
    Intotdeauna, hotul striga hotul…vezi mai bine gunoiul din ochiul tau si apoi poti incepe a vorbi.
    Vezi si tu acum la ramndul tau ce rau e sa fii acuzat ca ai furat, la fel ai facut si tu cu noi toti cand ne-ai acuzat ca se fura fara sa ai tu vre-o dovada…doar din vorbe.
    Tu nici macar nu lucrai in perioada in care acuzi lumea ca fura.
    Roata e rotunda…

  29. coco said

    am March 5 2010 @ 9:39 pm

    Si eu am acceptat cu greu ,,unificarea” dar am asteptat cu sufletul la gura sa vad beneficiile,mult trambitata eficienta…dar in afara de haos ,o zapaceala greu de acceptat,nu s-a produs nimic memorabil,dimpotriva….traim niste vremuri in care imi pare rau sa spun ca mi-e rusine ca sunt romanca….

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean