Jigodism si jecmaneala la Vodafone

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=37995




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


20 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am January 29 2010 @ 12:08 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. www.vrajitorul.eu/ said

    am January 29 2010 @ 12:09 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. ivan-1 said

    am January 29 2010 @ 12:10 pm

    De’asta sunt eu fanul cartelei pre-paid si, desi imi doresc de mult timp un asemenea modem, inca nu imi iau, pentru ca 1. au semnal destul de limitat sau inexistent (in orice retea, lucru aflat de la cativa prieteni); 2. ma leg de ei prin abonament.
    Iar abonament pt. voce nu-mi voi face niciodata ! Daca vor elimina cartelele pre-paid, renunt si eu la tel. mobil. Chiar, ce bine era pe vremea cand nu exista telefonia mobila…

  4. http://www.urbanviorel.ro/category/vodafone-romania/ said

    am January 29 2010 @ 1:39 pm

  5. student said

    am January 29 2010 @ 4:01 pm

    Vodafone sînt cei mai mari excroci în telefonia mobil?.

    ATEN?IE

    Dac? ai abonament la ei ?i mai ai s? spunem o lun? pîn? la expirarea contractului, dac? renun?i la contract pl?te?ti o tax? fix? de 150 una sut? cincizeci EURO.

    Dac? nu pl?te?ti î?i vînd imediat casa.

    Feri?i-v? s? face?i abonament la VODAFONE.

    Sînt ni?te nemernici.

  6. vasile said

    am January 29 2010 @ 4:04 pm

    taxa de rezilere = 350 de euro pt achizitionarea unui laptop, din cauza ca nu ai mai achitat abomanetul el a ramas activ timp de 3 luni dupa care s-a reziliat cu taxa de reziliere pt incetarea contractului inaintea perioadei obligatorii contractuale…..trist dar din punct de vedere legal nu prea ai ce face

    good luck!

  7. adrian said

    am January 29 2010 @ 4:32 pm

    cred ca tu n’ai procedat bine.
    daca ai vazut ca dupa 2 zile nu ai primit raspuns la mail, trebuia sa te duci la sediul lor….inchideai contractul si nu se mai ajungea in aceasta faza.
    si eu am abonament la vodafone , dar pt schimbari majore ma duc peste ei si stau pana le modifica in sistem ( nu dureaza mai mult de 2 min ).
    parerea mea este ca vodafone nu’i chiar asa cum spui tu

  8. dr.Josef Mengele said

    am January 29 2010 @ 4:58 pm

    Ba cacatul asta de companie numita vodafone este o mare adunatura de hoti, mincinosi, sarlatani, gainari etc.!!!! Si eu am trecut prin momente grele cu ei. In anul 1998 sora mea a trecut nr ei de cartela pe abonament. In 2000 a plecat din tara (ce fata desteapta!) si mi-a lasat mie abonamentul ei, fara insa a-l trece legal pe numele meu. Din 2000 si pana in 2006 eu am folosit si platit exclusiv acest abonament, plata fiind facuta prin transfer bancar, deci indubitabil eu eram platitorul. Numai ca in 2006 am ramas fara telefon (aparat) pt acest abonament. Am luat legatura cu ei si i-am rugat, eu fiind inregistrat ca utilizator principal si platitor deasemenea, sa-mi ofere un telefon contra miilor de puncte acumulate in toti acesti ani. Raspunsul lor a fost ca numai titularul poate dispune de acele puncte. Degeaba ma incercat sa le explic ca eu le-am acumulat (fapt dovedit) si deci tot eu vreau sa beneficiez de ele, ca nu au avut urechi sa auda. Trec peste acest fapt si ma trezesc ca dupa doua luni fara telefon (aparat) pt acest abonament, cu cartela odihnindu-se linistita pe monitor, camatarii astia de la vodafone imi factureaza convorbiri. Sun la ei si cer explicatii pt acele convorbiri. Bineinteles ca numerele au fost alese cu grija, numai nr la care eu vorbisem anterior. Nu am reusit sa ne intelegem, iar ca sa-mi inchida gura mi-au cerut sa demonstrez ca nu am avut telefon in tot acest interval!!!!! Din acel moment i-am facut abonati la foarte foarte multa carnitza proaspata zilnica din partea mea.

  9. cristina said

    am January 29 2010 @ 5:18 pm

    Sunt de acord ca de multe ori se intampla nedreptati si acesta este rolul acestui site de a le sesiza si de a lua masuri impotriva lor, dar hai sa nu cadem in extrema cealalta si sa avem pretentia sa avem doar drepturi si nici o obligatie.
    Pai, dle Petre Ion, cand ati semnat contractul ati citit sectiunea in care este specificata o perioada de obligativitate contractuala de x ani, in caz contrar platiti o taxa de reziliere de x lei?! Semnatura dumneavoastra de pe contract certifica faptul ca ati fost de acord cu ea.
    Bun… puteti rezilia contractul in 10 zile de la data achizitionarii daca acesta nu fct corespunzator. Asta inseamna sa faceti o solicitare scrisa, cu nr de inregistrare in care sa sesizati acest lucru si sa solicitati rezilierea din acest motiv. Daca factura vi s-a emis inainte de a primi raspuns, este justificat sa refuzati sa platiti suma aferenta nr de internet, dar nu si a nr de mobil, care nu avea nici o legatura cu problema de internet pe care o reclamati!!!
    Dar, probabil a fost mult mai facil “sa va bagati picioarele”, sa nu mai platiti nimic, sa nu va interesati ce e de facut si sa va erijati de orice responsabilitate, ceea ce v-a condus la situatia actuala.

    Sfatul meu pt cei care nu au maturitatea necesara incheierii unui contract sau nu inteleg responsabilitatea pe care o presupune acesta – la fel ca ivan1, fanul cartelei prepaid din comentariile de mai sus – nu ar trebui sa-si faca, ca sa evite sa intre in astfel de situatii.

  10. dr.Josef Mengele said

    am January 29 2010 @ 11:08 pm

    @cristina esti cumva angajata acelei companii? Daca da, atunci nu are sens sa faci vreun comentariu pt ca vei fi subiectiva.

  11. miha said

    am January 30 2010 @ 12:33 pm

    Am avut abonamente la toate companiile mobile de pe piata. Din fericire, am reusit sa le inchid pe toate fara probleme. In vecii veciilor Amin, nu imi mai fac abonament la nici unul. Am si eu un prepay care imi este suficient. La Cosmote spre exemplu, daca pleci urgent din tara, ristisa ramai fara roaming, pt ca la ei, in 90% din cazuri nu il ai activat decat daca il soliciti, si numai pe o anumita perioada, bineinteles cu platirea unei garantii care ti se restituie dupa 2 luni (?!?!). Pai frate, daca eu solicit roaming pt 2 zile, si vine factura si o platesc, de ce nu-mi restitui garantia imediat?
    S-a obosit cineva sa faca un calcul cam cata dobanda iau telefoniile mobile pe garantiile care le solicita?
    Dar, vb lui Badea: Cine sa mai stea sa judece, traim in Romania si asta ne mananca tot timpul. Vai de mama noastra in tara asta in care nu exista absolut nimic in favoarea cetateanului de rand.

  12. edy p. said

    am January 30 2010 @ 11:08 pm

    desi am platit factura cota parte din grup m-am trezit ca s-a anulat SIM-ul dupa doua saptamani, desi am cerut sa mut nr in contul meu personal nu s-a putut . dar repede au trimis un sms la firma cum ca sunt cateva sute de euro penalitati/grup. stai sa vezi cand cand se va plati! macar “salvau” un client.
    la orange n-am avut niciun fel de problema ,in aceasi poveste si conditii. am trecut nr fara probleme pe alt societate

  13. gabriel said

    am January 31 2010 @ 3:27 pm

    aprob bine zis jigodism si jegmaneala fara bun simt wwww.anunturiplatite.ro

  14. sorin tm said

    am February 4 2010 @ 2:49 pm

    internet la vodafone de 1 luna si deja sant cu nervii la pamant; cum scapam de ei fratilor?

  15. victor buda said

    am February 21 2010 @ 7:50 pm

    Am fost si eu abonat Vodafone ani de zile,ani in care nu pot sa zic ca as fi avut mari probleme cu firma asta.Doar ca in Dec.2008 mi-a fost furat telefonul, intr-o seara si nu am observat lipsa lui decit a doua zi pe la prinz.Am sunat propriul numar si am observat ca imi este restrictionat.M-am dus la reprezentanta, am platit totodata si factura la care eram restant de citeva zile,si am primit o noua cartela.Am intrebat clar daca imi fusese folosit telefonul in acest timp si mi sa spus ca nu,nu a fost folosit.Dupa un timp mi-a fost ridicata restrictia fara probleme si am putut folosi telefonul.Dar la vre-o citeva ore am primit un mesaj de la Vodafone in care mi se spunea ca restrictia a fost partial ridicata si ca as avea de plata 800 lei.Ori imi fusese ridicata restrictia si nu pomenau de nici o suma de plata.De atunci am fost si la reprezentanta am reclamat la Politie furtul si imprejurarile in care mi-a disparut,am cerut sa platesc in doua trei rate suma pretinsa de ei suma care era mereu alta la fiecare factura emisa de ei.Am facut si doua-trei plati ca sa sting problema dar mereu crestea valoarea facturii.Nu mi-au raspuns nici la intrebarea mea de a justifica valorile pe care le pretindeau in facturile emise de ei si cu toate ca toti operatorii lor cu care am vorbit m-au asigurat ca daca le trimit numarul de dosar de cercetare penala pentru autor necunoscut care a fost intocmit de politie nu mi se vor majora facturile,ele au crescut constant luna de luna.O singura scrisoare am primit raspuns de la ei la nenumaratele e-mailuri faxuri si telefoane date in care eram asigurat ca problema mea va fi solutionata intr-un mod in care se va cauta rezolvarea cit mai amiabila a situatiei si ca spera sa raman clientul lor si pe mai departe,lucru pe care il cerusem si eu de fapt,pastrarea numarului si bineinteles a contractului.Au rezolvat problema trimitindu-mi peste citeva zile o somatie de plata iarasi umflata. Nu cred ca asta este politica firmei Vodafone,ci cred ca asta este modul nostru balcanic de a rezolva lucrurile continuind vechiul razboi romano-roman in care romanii ajunsi in anumite functii se cred dumnezei atotputernici si ii trateaza cu dispret si nepasare pe toti cei deasupra carora cred ca au ajuns. Sper ca sa mai functioneze legile la noi in tara ca noi nu suntem supusii lor si nici nu suntem iobagii de la care sa poata incasa biruri discretionare.Acum astept raspuns si de la Protectia consumatorului carora le-am adresat o plingere.

  16. Florin said

    am February 27 2010 @ 2:00 am

    Aceasi problema cu rezilierea contractului la vodafone, de fapt eu le am cerut o intrerupere de contract cu reluare in max 3 luni, nefiind angajat momentan nu imi pot permite acest abonament, numai ca nu vor sa-mi acorde acesta intrerupere iar daca nu platesc 2 luni consecutiv (mentionez ca acum serviciul de internet este oprit, nu beneficiez de el, dar il platesc in continuare) se reziliaza contractul de catre vodafone dar platesc taxa de reziliere de 260 de euro 😐

    este legal asa ceva? la camatari gasesti mai multa intelegere decat la vodafone sau orice alt furnizor de servicii din romania

  17. Roberta Grozdan said

    am March 31 2010 @ 11:38 am

    Buna!
    Am abonament (mic,ce-i drept )la Vodafone,cu 25 min nat incluse doar pe luna respectiva.Am sunat de multe ori la radio Europa FM la concurs,la nr cu tarif normal,unde a sunat mereu ocupat,NU AM VORBIT NICIODATA,si pe linga minutele pe care le mai aveam din abonament,care erau “mincate” ,mi-au venit si 8,3 euro in plus.Am cerut lista detaliata(pe care mi se pare normal sa o dea oricum,dar pe care am platit-o cu 0,8 euro) ,si pt fiecare apel la care a sunat ocupat era perceput un 0,011 euro (parca).
    DE CE SE INCASEAZA BANI DACA EU NU AM VORBIT? AM PLATIT 62 LEI PE DEGEABA.
    O ZI BUNA! SI SARBATORI FERICITE!

  18. Grozdan Roberta said

    am May 23 2010 @ 9:08 am

    Am scris o sesizare la Vodafone in care am cerut sa mi se explice pt ce am platit acei peste 8 euro. Domnisoara de acolo mi-a zis ca e posibil sa-mi fi raspuns un robot, dar imediat mi-am adus aminte ca in paralel am sunat la acelasi nr la radio si de pe un nr de Orange,iar ei nu m-au taxat deloc, deci nu exista varianta de a-mi fi raspuns un robot,si mi-au raspuns(in scris) ca:”Rezultatele obtinute arata ca acestea (apelurile) sint valide si au fost efectuate folosindu-se cartela SIM cu nr de telefon …..Sint nevoit sa consider respinsa contestatia inantata de d-vs. Dar pt a va dovedi suportul in rezolvarea acestei situatii, am ales in mod cu totul exceptional sa va acord o ajustare in valoare de – 8,11 EUR, suma ce reprezinta contravaloarea serviciilor ce fac subiectul acestei contestatii.”
    In mesajul anterior am scris 8,3 EUR – am gresit; erau 8,11.
    Va doresc o zi buna!

  19. Adrian said

    am June 25 2010 @ 9:49 am

    @dr.Josef Mengele prietene ai mari probleme dar nu ma obosesc sa ma iau de tine; in schimb ai urmatoarele:

    1. Daca se intoarce titulara in tara si gaseste ab prelungit fara niciun acord de-al ei(si se trezeste ca nu ii convine) cine o ia in freza? Cu siguranta nu tu. Compania trebuie neaparat sa fie acoperita pentru orice prelungire contractuala deci nu aveai cum sa iti iei telefon pe puncte fara acordul titularului.

    2. Se poate solicita un desfasurator de convorbiri cu raport direct de pe statia pe care te-ai localizat unde o sa vezi clar convorbirile.

    Cu respect,
    Adi

  20. Dragos said

    am August 6 2010 @ 1:06 pm

    ca sa nu ocup spatiu inutil va ofer acest link foarte edificator si plin de invataminte: http://www.rauwoitorul.ro/articol/generalitati/cum-se-fur-cu-vodafonul.html

    De asemenea, Vodafone este singurul dealer GSM care trimite SMS cu datele facturii persoanei juridice (suma, data scadenta) la toti cei care au terminale in flota GSM divulgand astfel un parametru confidential derivat din contractul dintre Vodafone si orice persoana juridica. Multumesc

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: