Cum suntem obligati sa adunam maculatura

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=38053




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


8 Comentarii pana acum»

  1. apocas said

    am January 31 2010 @ 9:31 am

    la o placa de calculator ar mai merge dar la frigider aer conditionat aspirator mare etc

    da, exista regula asta dar ar trebui daramata, pt ca e impovaratoare si acasa dar si pt o firma cu 20 de ceva !!

  2. Ciuly said

    am January 31 2010 @ 1:00 pm

    confirm si eu atat regula cat si cele peste 50 de ambalaje pe care le-am adunat in cativa ani, atat ale mele cat si ale diversilor prieteni sau membri de familie carora le-am cumparat diverse produse IT si nu numai in numele meu, pt ca ei “nu se priceP’ si evident, ambalajele ramanand la mine pt ca asa cum “nu se pricep” sa aleaga un produs pe masura lor, nici dupa un an nu se pricep sa nu uite sa nu arunce ambalajele. asa ca a fost mai sigur sa le tin eu, pt ca oricum eu ma duceam cu produsele la garantie daca era ceva.
    mentionez ca la fel ca si ante-postatorul meu, locuim 3 intr-un apartament de 2 camere.
    intr-adevar, am incercat sa pun ambalajele mici in cele mai mari si tot asa ca sa ocupe cat mai putin loc, dar totusi, toate ambalajele care s-au adunat de-alungul timpul ocupa undeva la 2-3 metri cubi de spatiu. din pacate, din ambalajul original fac parte si bucatile de polistiren care vin cu produsele mai mari sau unitati cd/dvd si altele de genul prin urmare multe cutii contin doar cateva ambalaje mici si tona de polistiren si bureti (tari).

    am cerut si eu explicatii odata de ce e necesar sa tinem ambalajele iar raspunsul a fost ca majoritatea firmelor nu fac garantia la sediul lor si deci trimit produsul la o alta firma, sau la firma “mama” sau la depozit, care in general e in alta localitate. prin urmare, daca clientul nu ar aduce amabaljul original, ei ar trebui sa plateasca pt ambalare intr-un mod corespunzator fiecarui produs (si aici marimea e problema).

    intrucat inteleg catat problema consumatorului cat si a furnizorului, sugestia mea este ca garantia sa fie acceptata, dar in cazul lipsei ambalajului, clientul sa suporte cheltuiala cu ambalarea acestuia. optiune stipulata in garantie, evident. ceva de genu:
    “vreau sa cumpar produsul x”. se face operatiunea iar la final, in loc sa spuna “sa tineti ambalajul pt garantie” sa fie “sa tineti ambalajul pt garantie, altfel platiti ambalarea.”

    si deci consumatorul are frumos optiunea: se risca la pata a 5 lei sau mai mult pt produse mai mari pt ambalare in cazul unei defectiuni sau pastreaza ambalajul original.

    dar in nici un caz sa nu se refuze garantia unui produs (de x sute de lei) cand ambalatul lui este (poate) sub 10 lei. e stupid.

  3. Gelu said

    am January 31 2010 @ 10:47 pm

    Alo ?? Ambalajele se pot plia….nu zice numeni sa pastrati si polistirenul din cutii !!! Am si eu ambalaje dar le-am pliat si le-am bagat dupa un dulap in balcon sau undeva intre doua rafturi….etc, etc.Nu trebuiesc pastrate si bucatile de polistiren !!! Daca mai cumparati 3 frigidere si 3 televizoare pentru “prieteni”, dvs. va mutati pe scara blocului pentru ca ati ocupat camera dvs. cu ambalajele acestora ???? Think !..or someone will do it for you !!

  4. Dan DC said

    am January 31 2010 @ 11:24 pm

    Ambalajele nu se arunca, se reicleaza. Mi se pare o idiotenie sa pastrazei ambalajele. Orice firma care vinde produse cu garantie trebuie sa aiba si o logistica pentru garantii.

  5. Dan DC said

    am January 31 2010 @ 11:25 pm

    Scuze, “se recicleaza”

  6. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 1 2010 @ 11:06 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  7. vrajitorul.eu said

    am February 1 2010 @ 11:06 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  8. Ciuly said

    am February 1 2010 @ 6:42 pm

    @Gelu: ai avut probleme cu monitorul? l-ai dus inapoi doar cu cutia goala? daca da, chiar ti-au acceptat produsul pt garantie? sa fim seriosi. plostirenul ala are un scop bine determinat in transportul produsului. hai ca monitorul il mai duci cum il mai duci fara polistiren si fara sa il deteriorezi, dar frigidere si altele de marimi mari poti sa-ti iei gandul. mai ales ca ambalajul frigiderului e defapt polistirenul. nu folia. dar deh, vorba ta, “Think !..or someone will do it for you !!” . right back at you.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: