Senatorul Iulian Urban : Am aflat ca sunt traficant de masini furate

Tweet this

28 ianuarie 2010.
Multi dintre voi spuneti ca a fi parlamentar, senator echivaleaza cu smekerie totala. Esti peste lege, faci ce vrei tu si cand vrei. Eu mi-am pastrat picioarele pe pamant pentru ca ceasul mandatului meu de senator ticaie, si in drumul spre incheierea lui incerc sa nu pierd nici o zi fara sa ajut cat mai multa lume.
Dar astazi a fost o zi speciala.
O zi in care mi s-a demonstrat ca in tara asta , orice functie ai avea - ma rog zic si eu...- in orice moment poti fi strivit de cei pentru care legea reprezinta inca o taina suprema sau o chestiune care este trecuta la categoria "si altele".
Plec de acasa pe la 10:15 cu masina mea, un Peugeot B-03-URM pe care il am de vreo patru ani, cumparat atunci de la Eurial, pe una din firmele din grupul de companii creat de la zero de familia mea . Ajung in dreptul bezinariei Petrom situata pe DN1 [ aflata insa tot pe raza localitatii Balotesti ] , cand imi face semn sa trag pe dreapta un politist de circulatie.
In parcare erau doua masini de politie obisnuite si inca o masina cu numar de Ilfov.
Incerc sa deschid geamul sa vad ce vrea politistul insa ghinion de nesansa era inghetat asa ca nu l-am putut deschide.
Ma dau jos, iar politistul fara sa se prezinte imi cere "actele masinii".
" Sigur, insa de ce m-ati oprit" intreaba cetateanul Iulian Urban
" Verificam informatii privind furtul unor masini" mi s-a raspuns.
" Pai si cum ati ajuns la concluzia ca masina asta este furata ? O am de patru ani, ...." raspund eu.
" Avem informatii si trebuie sa va verificam" mi s-a raspuns
Cum actele masinii erau in portbagaj, m-am dus sa il deschis. Iar ghinion de nesansa acesta fiind inghetat.
In timp ce ma chinuiam sa deschid portbagajul, aud o sirena de Politie. Ma uit si vad pe partea opusa a DN1, ca dintr-o masina niste mascati filmau totul. Ma uit sa vad de unde se aude sirena si langa mine opreste o dubita de Politie B-09-YBP din care se dau jos mascati cu PISTOALELE SCOASE si care incep sa urle " Politia, jos...". Baietii de pe partea ailalta a DN1 filmau....ca tot se apropie Oscarurile.
Am scos legitimatia de senator si s-au calmat insa au tabarat pe cealalta masina oprita , timp in care politistul de circulatie care ma oprise imi zice " haideti plecati mai repede de aici".
Normal ca mi-au venit dracii, mai ales ca nu am chef sa ma vad diseara la TV ca protagonist al vreunui filmulet in care joc rolul de mafiot suprem .
" Vreau sa imi aratati si mie daca masina mea este data in urmarire asa cum ati zis " i-am cerut politistului.
" Stiti, a fost o eroare...." mi s-a raspuns.
" Domnu' politist. Nu ma luati cu chestiile astea. Cum adica opriti masini ca la alba-neagra ca la 6 din 49 si mintiti ca masina este declarata furata sau data in urmarire ? Daca era la volan o persoana mai slaba de inger nu facea infarct cand vedea ca tabara pe ea mascatii cu pistoale in maini " am insistat.
Nimic. Omul s-a intors si a plecat, eu m-am chinuit sa inchid portbagajul si am plecat. Cetateanul strivit de lege sau de skemerii care aplica legea, pe banu' contribuabilului roman, adica a robului inhamat la jug.

PS - MENTIONEZ CA PE PARBRIZUL MASINII TRONEAZA MARE DE TOT PERMISUL DE PARCARE DE LA SENAT asa ca orice baiat din politie cu vederea cat de cat agera, putea macar sa inteleaga ca este totusi o mica diferenta intre infractorii traficanti de masini furate si vreun pampalau de parlamentar!

In acest sens, inteleg pe aceasta cale, nu neparat ca senator ci ca cetatean platitor de taxe si impozite in minunata noastra tara, sa cer DIICOT, IJP ILFOV si MINISTERULUI DE INTERNE sa ma lamureasca asupra urmatoarelor chestiuni :

1. Masina mea B-03-URM un Peugeot negru, a figurat sau nu ca fiind data in urmarire ca fiind furata astazi 28 ianuarie ano domini 2010 ?
2. Daca nu era data in urmarire, pe ce criterii se aleg masinile din trafic care sunt oprite pentru a fi supuse acestor controale mai ales ca aici repet, nu a fost o aiureala a unui politist de circulatie, ci era o ampla actiune cu mascati, etc; Vrem si noi muritorii de rand platitori de taxe si impozite sa stim care este logica dupa care se "selecteaza" in vederea controlului, pestii din acvariul denumit circulatia pe dumurile publice din Romania !
3. Dubita B-09-YBP apartine carei structuri a Ministerului de Interne ?
4. Autovehiculul tip dubita B-09-YBP a fost astazi 28 ianuarie 2010 in intervalul orar 10:00 - 11:00 angrenata intr-o misiune oficiala ? Daca da cine a dispus aceasta misiune si ce rol avea subsemnatul in toata aceasta mascarada?
5. Solicit sa mi se puna la dispozitie filmul realizat de politistii care filmau toata operatiunea de pe partea cealalta a DN1 si cer sa mi se prezinte scuze publice din partea structurilor Ministerului de Interne pe care inteleg sa le dau in judecata !

PS - asa ca fratilor si surorilor care aveti impresia ca este o mare scofala a fi parlamentar, iata ca suntem cu totii supusi aceluiasi tip de abuzuri !

-----------------------------

Prima reactie fata de acuzatiile aduse se senatorul Urban : DIICOT infirma ca ar fi organizat vreo actiune in Balotesti

Asadar va povesteam cum am aflat ca sunt suspectat de trafic de masini aici
http://www.urbaniulian.ro/2010/01/28/senatorul-iulian-urban-am-aflat-ca-sunt-traficant-de-masini-furate/

Acum, prima reactie vine de la Parchetul ICCJ de la DIICOT de unde procurorul sef directie Codrut Olaru imi trimite o scrisoare oficiala 95/2010 din 29.01.2010 [ vedeti in atasament]  in care imi spune ca DIICOT nu a avut nicio actiune in zona Balotesti la 28 ianuarie 2010 si numarul de masina indicat de mine nu apartine DIICOT. O fi fost CIA :)?
Asadar, totul se muta acum in ograda Politiei Romane si banui eu ca vantul bate catre IJP ILFOV.
Buun ! Haideti sa-i vedem pe baietii de la Ministerul de Interne cum imi vor explica mobilizarea de forte [ 3 masini de politie, plus a patra din care s-a filmat toata actiunea ] si sa vedem cu ce mandat de la ce judecator si sub supravegherea carui procuror s-a organizat aceasta chestiune .
Va garantez ca voi sta pe capul lor pentru ca nu sunt genul care sa puna batista pe tambal.
Si astept filmuletul...




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2159

73 Comentarii pana acum»

  1. Oana said

    am January 28 2010 @ 3:53 pm

    Vad ca aveti o perioada mai proasta si nu sunt simple ghinioane ci consecintele faptului ca v-ati asumat riscul sa traiti si sa faceti afaceri in Romania. E bine ca sunteti in Senat, poate reusiti sa schimbati cate ceva.

  2. Iulian Urban said

    am January 28 2010 @ 3:55 pm

    —————————- Original Message —————————-
    Subject: Interpelare Senator Urban Iulian ref. actiune politie
    From: “Urban Iulian”
    Date: Thu, January 28, 2010 3:26 pm
    To: petre.popa@if.politiaromana.ro
    viorel.zburatura@if.politiaromana.ro
    diicot@mpublic.ro
    diicot_st_bucuresti@mpublic.ro
    petitii@mai.gov.ro
    vasile.blaga@mai.gov.ro
    ————————————————————————–

    Catre: Inspectoratul Judetean de Politie Ilfov
    Ministerul Administratiei si Internelor
    DIICOT

    Buna ziua,

    Stimati Domni,

    Va fac cunoscute urmatoarele fapte, fata de care va rog sa inaintati un
    raspuns in cel mai scurt timp:

    28 ianuarie 2010.

  3. Paler said

    am January 28 2010 @ 3:56 pm

    D-le Urban, seful de la IJP Ilfov, nu este uns in functie de pe vremea PNL ?
    De ce nu va inscrieti la PNL in Ilfov ca oricum la PDL nu vad sa miste cineva ceva iar oricum judetul Ilfov se duce de rapa ?

  4. Irina said

    am January 28 2010 @ 4:00 pm

    wow ! m-ai lasat fara replica, jur… nu-mi vine sa cred

  5. Eugen said

    am January 28 2010 @ 4:11 pm

    Ce tara de kakat frate ! Mi-a placut cum v-ati comportat si faptul ca inca simtiti ca omul simplu aceste rahaturi la care noi mplebeii suntem supusi din partea caraliilor

  6. Gheorghe said

    am January 28 2010 @ 4:11 pm

    Bai frate, ce imbecili si ce stat de cacat avem. ne uitam ca bezmeticii la Grecia, la ce li se intimpla, si nu vedem ca avem aceleasi defecte care i-au dus pe greci la faliment. Pai, boii de politisti opreau masini la gramada, ca sad ea bine, sa de impresia ca muncesc si ca sunt necesari…

  7. Vlad said

    am January 28 2010 @ 4:13 pm

    Domnule Urban, da-ti domne odata demisia din PDL!

  8. alta said

    am January 28 2010 @ 4:13 pm

    Daca eram eu? Probabil acum dadeam declaratii….

  9. Bogdan said

    am January 28 2010 @ 4:13 pm

    Mama ce superfaza. Va rog eu sa le cereti filmuletul ca eu cred ca va ajunge la hollywood, cum sar mascatii pe un senator in republica bananiera Ro

  10. Paul din Corbeanca said

    am January 28 2010 @ 4:14 pm

    De ce nu m-ati sunat pe mine ? Veneam cu inca 10 baieti din Corbeanca si ne-o dadeam parte in parte cu tampitii astia !

  11. Rautacios said

    am January 28 2010 @ 4:15 pm

    Auzi nenea Iulian dara matalhuta nu esti kumva senator de Ilfov ? Pai daca astia te fut la tine in judet, eu ce sa zic ca m-au batut vara trecuta doi gabori in Ungaria ?
    Nu cumva la Ilfov aveti presedinte de consiliu judetean de la pedeleu ?

  12. Alin said

    am January 28 2010 @ 4:17 pm

    Astept cu incredere ziua in care o sa vad la televizor cum mascatii il pun pe capota cu catuse la maine si-i rad suturi in gaoaza lui Boc si lui Base :::)

  13. Iulian Urban said

    am January 28 2010 @ 4:21 pm

    Am omis sa va spun ca eram imbracat la costum, iar cu ochelarii mei pe nas, va dati seama ca aveam fix aerul unui periculos traficant de masini si droguri !
    Era si cazul ca vreo 7 insi de 100 de kile una bucata sa sara pe un tip de 63 kile cu tot cu ambalaj !

  14. Florin said

    am January 28 2010 @ 4:22 pm

    a fi parlamentar la noi este fix pielea…..

  15. Iulian Urban@Bogdan said

    am January 28 2010 @ 4:23 pm

    Iau sigur filmuletul ; Daca nu mi-l dau il cer in instanta!

  16. marian said

    am January 28 2010 @ 4:52 pm

    poate ca cu lupta asta deranjeaza sus la virful partidului , si n-au loc de tine.

  17. VIOREL URBAN said

    am January 28 2010 @ 4:54 pm

    @ all
    Asta e partea urata a Politiei Romane!
    Nu spun ca dam in ei, spun ca asemenea lucruri sunt abominabile , sunt niste lucruri de care imi aduc aminte cand ma intersectez cu functionarii publici care sunt DUMNEZEU fata de mine !
    Chiar ca nu imi imaginam asemenea comportament al Politiei fata de om in primul rand, institutia Senatului si calitatea de demnitar.
    Sunt sigur ca vom face lumina sau MACAR VOM INCERCA SA FACEM !
    Mesaj pentru smecherii care se bucura ca nu li s-a intamplat asta : nu va bucurati prea mult ca s-ar putea sa vi se intample.
    Eu atat spun : nu statul politienesc este solutia si nici sfidarea autoritatii statului insa nu trebuie sa devenim niste sclavi lipsiti de drepturi si libertati, MAI ALES CAND NU AM FACUT NIMIC ILEGAL , NU SUNTEM INFRACTORI !
    NU dam in oamenii buni din Politia Romana sau MAI , dam in cei care isi bat joc de uniforma, respectul pe care statul trebuie sa il impuna si faptul ca ajungi sa ramai marcat de la actiuni de acest fel !
    IN final va promitem ca pana la capat vom lupta pentru o Romanie mai buna, mai sigura si mai lipsita de abuzuri, aberatii si alte tampenii. Avem obligatia [morala in primul rand] sa ne gandim ca aia din decembrie 1989 si altii AU MURIT PENTRU O VIATA MAI BUNA, NU O VIATA INTR-O PLANETA PUSCARIE.

  18. asistentapentruconsumatori.ro said

    am January 28 2010 @ 4:56 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  19. www.vrajitorul.eu/ said

    am January 28 2010 @ 4:57 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  20. Bacu said

    am January 28 2010 @ 4:58 pm

    Rad cu lacrimi…va dati seama cum ar fi aratat Boc cu chilotii in vine cu si pistolul bagat in cur de maskatzi ??????

  21. Cris said

    am January 28 2010 @ 5:03 pm

    Sper sa vad filmul pe youtube daca nu se poate pe blog.
    Numai in RO se intampla asa ceva.. dovada ca politia fie ca nu stia pe cine are in fata, ori s-au supus unui ordin.
    Daca e ultima varianta inseamna ca deranjati pe multi care dorm un somn dulce dle Urban!!!!

  22. Iulian Urban@Cris said

    am January 28 2010 @ 5:09 pm

    Tare ma tem ca acesta a fost expresia unei incompetente crase, crunte. Insa vom vedea

  23. Irina said

    am January 28 2010 @ 5:30 pm

    Iulian, azi-maine te trezesti ca te cauta smecherii care se ocupa de traficul cu masini furate sa te ia la intrebari ca le-ai incalcat teritoriul. Sau te trezesti cu un tel de genu “frate, vreau si eu o masina pana in 7000 de euro… vezi sa fie ceva de capul ei, ca o fac cadou la femeia mea”. Una peste alta, lasand gluma la o parte, eu zic sa iei taurul de coarne si sa faci scandal mare. Iesi pe tv, suna-i pe aia de la pro…sigur vor fi interesati. Asa ceva e in admisibil !

  24. andrei said

    am January 28 2010 @ 5:31 pm

    DL. SENAOTR,

    scarbele astea au inceput sa va INTIMIDEZE pt ca DERANJATI !

  25. Iulian Urban@Irina said

    am January 28 2010 @ 5:41 pm

    Sa vedem daca vor fi interesati baietii de la pro

  26. Parintele Popescu said

    am January 28 2010 @ 5:42 pm

    D-le senator
    Haideti sa facem un miting; va garantez ca aduc eu 500 de enoriasi in fata Ministerului de Interne sa inteleaga astia ca sunteti omul nostru care are grija de noi si de problemele noastre lumesti

  27. Dan DC said

    am January 28 2010 @ 6:00 pm

    Totusi,avand legitimatia de senator, a-ti scapat usor. Mai pomeniti de inca o masina oprita, pe care au tabarat mascatii. Stiti sigur ca acolo erau infractori? Daca era unul dintre noi astia mai mici? Pe mine poate nu ma opreau ca conduc un Logan, si infractorii nu se coboara la asemenea nivel.

  28. Urban@danDC said

    am January 28 2010 @ 6:01 pm

    Am scapat usor ? Pai au filmat baietii, si oricum masina nefiind data in nici o urmarire, daca ma retineau nu faceau nimic; poate asta au urmarit sa ” se dea la mine ” putin;

  29. Batman said

    am January 28 2010 @ 6:02 pm

    Tare de tot;
    Dl. Urban catre gabori ” Bah, sunt senator”
    Gaborii ” Batman, Batman…”
    Niste idioti

  30. Dandea said

    am January 28 2010 @ 6:15 pm

    Stimate domn senator,
    Nu ati auzit ca Guvernul partidului din care faceti [ din pacate ] parte, a lasat militienii sa aiba mai departe pensii speciale ? de ce credeti ? sigur ca nu are nimic de a face cu statul politienesc , este doar o simplaaaaa coincidenta

  31. SRI-istul said

    am January 28 2010 @ 6:25 pm

    Cred ca mare prostie ati facut voi la PDL la Ilfov atunci cand nu ati continuat revolta cu prefeectul de Ilfov si oprea .
    Stiti ca :

    - primarul pdl de la Vidra este amenintat cu arestarea de catre Politia Ilfov ?

    - primarul de la cernica este amenintat cu arestarea tot de catre militienii de la Ilfov ?

    cine credeti ca orchestreaza astea ? Ce sa va fac daca ati fost fraieri si v-ati lasat dusi de nas

  32. Radu said

    am January 28 2010 @ 6:34 pm

    Ce senator mai eshti daca eshti tratat ca ultima cioara ce fura lemne cu carutza ? Ce autoritate mai are statul roman daca parlamentharul este facut varza de garcea, adica noua la ashtia lalti ce o sa ne faca , sa o ne impuste direkt

  33. Kama said

    am January 28 2010 @ 6:39 pm

    Eu zic ca e cazul sa reactionezi si sa le arati durilor ca nu suntem niste vite ! Bai nene ei sunt servitori publici cum am vazut ca a scris cineva, NU!!!!!! smecheri publici ..
    Pune mana si fa ceva ca daca tie iti face asa, noua astora ..civilii rahati iti dai seama ce o sa ne umileasca??!

    Zicea bine fractu ca o sa fie o planeta puscarie, pana atunci tara asta o sa fie cosmarul nostru al boilor care …
    hai fa ceva

  34. Cris3 said

    am January 28 2010 @ 6:45 pm

    eu zic ca ei chiar sunt Dumnezeu
    uite >> http://www.romanialibera.ro/actualitate/a175986-militarii-politistii-si-angajatii-serviciilor-secrete-ar-putea-face-exceptie-de-la-legea-pensiilor.html

    deci pregatiti-va pentru ca ei sunt TATAL VOSTRU!!!!!!!
    muhahaha

  35. Iulian Urban said

    am January 28 2010 @ 6:51 pm

    Sper sa gasesc sustinere la toti colegii senatori si va spun ca pana nu vor lamuri problema, cei de la Ministerul de Interne nu vor mai primi nici un aviz nimic in Senat

  36. Carapace said

    am January 28 2010 @ 6:51 pm

    Salutare,
    “prietene” Urban, cat aveai ai doar comentarii si orice altceva din afara zonei politicului, chiar te citeam cu placere; acum mi se pare ca devii “popular” cu tot felul de linguseli. Nu esti si tu politician ca toti ceilalti?
    Frumos ar fi fost sa nu arati legitimatia, sa-i lasi sa vezi ce faceau mai departe la un muritor de rand si apoi te prezentai, cereai lamuriri asupra modului cum au procedat, etc.

  37. VIOREL URBAN said

    am January 28 2010 @ 6:55 pm

    @ Carapace

    Nu e frumos sa vorbesti fara sa stii despre ce vorbesti . In al doilea rand nu e frumos sa-i spui tu altuia ce trebuia sa faca ai inteles?
    In al treilea rand eu zic sa-i iei activitatea si sa o compari cu altii si sa vezi daca s-a implicat si ne implicam pentru o Romanie mai buna, altfel sincer cred ca nu ai facut mare lucru prin acest comentariu tupeisto-smecherist

  38. Iulian Urban@Carapace said

    am January 28 2010 @ 6:57 pm

    Dar de ce te-ai suparat pe mine ? Oricum m-am prezentat la sfarsit dupa ce erau convinsi ca nu sunt infractorul temut cautat de ei. Citeste sa vezi ca le-am dat legitimatia abia la final.
    In afara de asta, atata timp cat in geam era autorizatia de parcare pe care scria SENAT, eu eram imbracat altfel decat aia care au facut jaful in Pasul Gutai, nu trebuia sa-i ia mult sa inteleaga ca ori a avut ordin sa se dea la mine ori este vorba de alt lucru pe care voi incerca sa il inteleg.
    Asa ca prietene Carapace nu mai fii suparat ca esti degeaba

  39. Eduard said

    am January 28 2010 @ 6:58 pm

    @carapace, ce dreaq amice esti de la fortele de ordine ?

  40. Tatae@carapace said

    am January 28 2010 @ 7:02 pm

    Amice daca nu ar fi din zona politicului cum zici tu nu ar putea sa ne ajute pe noi astia care am apelat la dansul si pentru care a facut mult bine; nu este cazul sa ne arati originea ta din maimuta

  41. george trifan said

    am January 28 2010 @ 7:02 pm

    Dl Urban, parerea mea este ca trebuie sa facem o adunare organizata, de bastinasi ai acestei tari, care nu se pot obisnui ca ei nu au drepturi daca nu au o anumita “haina” pe ei si care au tendinta sa intrebe ” de ce?”! In momentul de fata, pe fondul acestei crize, sa mai fi si batjocorit de organele statului este mult prea mult. Poate chiar asta se vrea-sa izbucnim-
    Haideti sa avem intalniri si sa planificam cumva reactiile care ar trebui sa fie controlate si stabilite pentru un tel anume.
    Daca exista o asemenea intentie eu o sa mi dedic cel putin 3 ore pe zi pentr asta
    Cu respect

  42. laur said

    am January 28 2010 @ 7:08 pm

    belea … ce faza tare!. Vrem sa vedem filmul.

  43. Othelo said

    am January 28 2010 @ 7:17 pm

    Eu vad aici doua variante:
    1. Prostie, incompetenta din partea autoritatilor
    2. Cum spunea parca Andrei, s-ar putea sa fii dernajat prin anumite initiative pe care le-ati avut sau le aveti, si au incercat sa va intimideze.
    Nu sunt Mafalda sa stiu exact care dintre cele doua este, pentru ca ambele sunt foarte probabile. Dar presupun ca v-ati gandit si dvs. la aceasta. Sicner sa fiu, dintre doua rele, as prefera varianta Garcea a prostiei (adica 1) decat cealalata, pentru ca altfel, semnalul e destul de rau, poate crea precedente periculoase.

  44. Irina said

    am January 28 2010 @ 7:36 pm

    @ Batman : :) )

    @Iulian : Nu te lasa !Eu te sustin si te ajut cu tot ce pot ! Astept vesti !!!

  45. mariusm said

    am January 28 2010 @ 7:37 pm

    intradevar, foarte tare!!! insa, ia sa nu fi avut legitimatia… un omusor normal avea (cel putin) toata ziua pierduta cu competentii! oare sa nu mai functioneze serviciile de informatii???!!!

  46. Sorin said

    am January 28 2010 @ 8:21 pm

    de acum umblu cu grenada dupa mine. cind le dau actele le dau sa traga si de inel, sa vad ce fata fac :)
    apropo, parca spunea ca trebuie sa le prezinti actele, nu sa le inminezi.

  47. Ionut said

    am January 28 2010 @ 8:27 pm

    ala cu batman a fost tare, cat despre faptul ca v-au oprit in trafic … asta nu e ceva anormal cata vreme aveau un motiv serios, chiar m-as bucura daca ar opri-o si pe eba… sa vedem … cum ar fi situatia ?

  48. sebastian said

    am January 28 2010 @ 8:30 pm

    Domnule Senator.

    Este prima data cand postez un comentariu. Am asteptat momentul cel mai potrivit. Acum este.
    Bine ati venit in club.
    Soarta romanilor a fost pecetluita de pe vremea raposatului …escu sa fie persecutati de militieni.
    Daca dupa 20 de ani inca mai exista specimenul militianului care o ia la japca sau la nimereala…. atunci NO COMMENT.Va dati seama ce comunicare extraodrinara exista in anul 2010 in Romania intre militieni. Bine ca aruncam banii pt “dotarile” politiei ( scuzati, militiei)iar ei nu sunt in stare sa opreasca o masina suspecta a fi furata. Fiti sigur ca ati fost un accident nefericit era vorba de alta masina cu siguranta, dvoastra ati trecut pe acolo chiar in acel moment, insa garcea a inteles gresit probabil fiind si daltonist si avand si probleme cu cu vederea :)
    Imi pare rau pentru ceea ce ati patit, totusi nu este un capat de lume.
    Putea fi mai rau…:)
    Ati realizat definitia la perfectiune pt expresia:
    OMUL POTRIVIT LA MOMENTUL POTRIVIT

    o seara deosebita. cu respect Sebastian

  49. Adrian said

    am January 28 2010 @ 9:40 pm

    dle senator, va “aprindeti” degeaba.
    Daca politia are informatii ca o masina marca peugeot neagra , sau ce culoare este a dvs, furata, a fost vazuta in zona, si ei au instituit filtru acolo, e normal sa opreasca fiecare peugeot negru indiferent de nr ( numerele se pot falsifica sau fura, pentru a da impresia ca este alta masina) pentru verificare. Obligatia dvs ca sofer este deasemenea sa nu va dati jos din masina si sa prezentati actele fara a parasi masina, ceea ce explica si interventia mascatilor, mai ales daca vad ca umblati la portbagaj. Ei sunt pregatiti pentru orice, mai ales ca unul la costum sa scoata un pistol la ei din portbagaj in orice clipa.

  50. lt. col. Thobescu Theodor said

    am January 28 2010 @ 10:15 pm

    Nu credem c? a fost o întîmplare

    A fost un avertisment al celor pe care OMUL Iulian îi deranjeaz?

    Sîntem al?turi de dumneavoastr?

    Aminti?i-v? c? a-?i mai fost amenin?at acum cîteva luni

    Ar fi interesant s? face?i public filmul

    Dumnezeu s? v? apere, c? poli?ia e de cealalt? parte

    O zi senin?

  51. ady said

    am January 28 2010 @ 10:55 pm

    Asta e militia romana,ajunsa asa din cauza politicienilor!!!
    Cine dracu le-a dat drepturi si privilegii? De ce au ei dreptul sa te opreasca in trafic sau sa te legitimeze pe strada asa din senin? asta e stat militarizat nu are ce sa caute in UE!!!
    De ce e nevoie de spectacol de asta jalnic cu mascati?
    De ce e nevoie de model francez in administratie,de ce e nevoie de jandarmerie si politie comunitara si plin de servicii de informatii?Politicienii au facut porcaria asta de stat militienesc . unde dracu a mai vedeti voi in europa asta mare orice pulea de militian satesc sa te ia la rost sau sa opresca masini? chiar nu vedeti ca suntem penibili ca natie?
    Se plange Boc ca nu are bani la buget? ia sa desfiinteze jandarmeria,politia comunitara si alte gunoaie de astea care doar consuma bani fara sa dea ceva bun. pe langa asta mai ceva institutii gen arr,rar,garda de mediu si alte institutii de astea aiurea !!!

  52. andrei said

    am January 28 2010 @ 11:47 pm

    Am avea nevoie de mai multi oameni ca dumneavoastra in Senat.Sunteti un om deosebit,va respectam si va apreciem interesul fata de oamenii de rand.Multa sanatate.

  53. Pepe said

    am January 29 2010 @ 7:38 am

    @carapace … frate, tu ai fi asteptat sa ai pistol in gura ca sa spui ca esti senator???? NU PREA CRED.

    Parerea mea este ca voi, romanii de rand, ar trebuie sa va uitati la cine face bine pe tara voastra si nu la “la ce partid este inscris”. Daca o sa mai continuati cu mentalitate partidista pe care aveti… mai bine era sa cautati alt Ceaucescu.

  54. yoda reloaded said

    am January 29 2010 @ 10:41 am

    aaaiiii, vad cam multa furie pe aici! control more nedeed…se nasc iar discutii, alesii pot fi opriti in trafic sau nu? daca nu, atunci unii vor fi mai egali decat altii, repetabila dilema a societatilor democratice…apreciez totusi ca nu v-ati pus nr cu SEN,sau DEP, sau GUV! totusi sunt persoane pe aici care spun ca daca si un ditamai senator este oprit in trafic , ce sa mai zicem noi, catzeii de rand! periculoasa atitudine, reminiscente de pe vremea lipsurilor democratice, nu ne mai facem bine, never!

  55. Iulian Urban@yoda said

    am January 29 2010 @ 12:16 pm

    Nu sunt tati ditamai senatorul, stai linistit.

  56. Iulian Urban@Adrian said

    am January 29 2010 @ 12:18 pm

    Bun sa zicem ca trebuie sa fie precauti. Dar sa sari vreo 10 insi pe unul….

  57. Iulian Urban@sebastian said

    am January 29 2010 @ 12:20 pm

    Pai asta spuneam si eu; baga numarul de la masina mea pe calculatorul din Loganul de politie si imi arata ca masina este in urmarire sau nu; Faptul ca a dat inapoi si a dat-o la intors denota imprejurarea ca pur si simplu a fost totul o simpla scuza jalnica.
    Ma intreb ce au urmarit daca mobilizarea a fost atat de mare incat aveau si o echipa care filma totul de pe cealalta parte a strazii

  58. Prima reactie fata de acuzatiile aduse se senatorul Urban : DIICOT infirma ca ar fi organizat vreo actiune in Balotesti | Urban Iulian said

    am January 29 2010 @ 12:41 pm

    [...] Senatorul Iulian Urban : Am aflat ca sunt traficant de masini furate (771) [...]

  59. Dani said

    am January 29 2010 @ 1:48 pm

    Sa fie o actiune deliberata facuta cu un scop clar, de A INTIMIDA O PERSOANA INCOMODA????

    Dvs, desi din partidul de la putere, faceti dezvaluiri INCOMODE propriului partid, sau PUTERII.

    Publicati pe blog aceste puncte de vedere….

    Spuneti niste adevaruri incomode…

    Nu stiti zicala: mai bine sa gresesti odata cu PARTIDUL, decat sa ai dreptate impotriva lui????

    Cand Boc spune ca economia merge bine, si ne revenim rapid, Dvs sa raspundeti: YES, SIR, asa e!

    Chiar daca omul FMI spune clar ca tzara asta va da faliment in cateva luni, maximum un an, chiar daca primeste imprumutul de la FMI acum, GUVERNUL SUSTINE CONTRARIUL,

  60. obiectiva said

    am January 29 2010 @ 3:28 pm

    ATI GASIT ACTELE FURATE, din masina, IN CAMPANIA ELECTORALA?? teoria SIMILITUDINII. 2 coincidente egal O CERTITUDINE…de cand umbla DIICOT dupa masini furate, fie ele si peugeot??? trebe sa fii copil de gradinita ca sa crezi asta.

  61. Ion Victor Ghitescu said

    am January 29 2010 @ 3:31 pm

    Este limpede ca cineva a dat ordin politistilor sa faca inscenarea asta, cu scopul de de a compromite in fata opiniei publice. Mai ca sigur, ce este vorba de un adversar politic. Lucrul acesta este grav, caci arata ca politia noastra (siguranta si incredere!!!) este inca la ordinul unora (acei politisti ar trebui neintarziati eliminati din randurile politiei-pacat ca domnul senator nu a facut poze, discret, cu tel mobil). Nu degeaba imaginea statului roman in strainatate este aceea a unui stat mafiot. Vai de tara asta, au trecut mai bine de 20 de ani de la marea inghesuiala din decembrie si tot in acelasi sistem ne zbatem….

  62. obiectiva said

    am January 29 2010 @ 3:33 pm

    nu m/ar mira sa umble cineva prin lume, cu actele dvs. de identitate si sa fiti dat si in urmarire generala. poate nu stiti cum proceda securitatea??? ca sa puna microfoane in case, se informau bine si dadeau o spargere, in stil de hot.. mira//ma/s sa nu gasiti si vreun microfon plantat in masina, dupa ce au fost furate actele…

  63. obiectiva said

    am January 29 2010 @ 3:35 pm

    @Ion Victor Ghitescu. NU e adversar politic.asta e mana din interior… vor sa il aiba la mana pe senator.. si nu au cu ce.

  64. Victor said

    am January 29 2010 @ 4:20 pm

    Mistooo! Iulian, noi cetatenii patim permanent astfel de fapte, abuzuri sau amatorisme din partea atoritatilor. Daca esti senator, poti pune intrebari sefilor lor, dar noi? Noi injuram si suportam tembelisele. Nu-i asa? Asta e jalnic. Asta e infiorator in tara asta. Noi platim impozite nenumarate, iar ei isi bat joc de cetateni. Cine conduce tara asta?

  65. Twitter Trackbacks for Senatorul Iulian Urban : Am aflat ca sunt traficant de masini furate | Urban Iulian [urbaniulian.ro] on Topsy.com said

    am January 29 2010 @ 9:55 pm

    [...] Senatorul Iulian Urban : Am aflat ca sunt traficant de masini furate | Urban Iulian http://www.urbaniulian.ro/2010/01/28/senatorul-iulian-urban-am-aflat-ca-sunt-traficant-de-masini-furate – view page – cached 28 ianuarie 2010. Multi dintre voi spuneti ca a fi parlamentar, senator echivaleaza cu smekerie totala. Esti peste lege, faci ce vrei tu si cand vrei. Eu mi-am [...]

  66. Victor said

    am January 30 2010 @ 3:11 pm

    Deci ai fost la CANDID CAMERA! Zambeste.

  67. Gabi said

    am January 31 2010 @ 3:39 pm

    este o boala la romani
    Este o boala la romani,orice se face este o comanda politica a unui partid neagreat sau a presedintelui ,niciodata nu se cauta realitatea,cauza. Si in acest caz,o verificare de rutina a fost transformata intr-o actiune de vendeta. Alo ,romani treziti-va ! Nu mai fiti asa de ingramaditi,caci nu vom ajunge sa devenim un popor normal,cu o gandire sanatoasa. Ne plangem ca suntem la coada Europei,dar pe langa multe alte cauze si noi ,prin gandire si comportament,contribuim din plin la ocuparea acestui loc.Noi,romanii,nu ne dezmintim ! Care sunt cele mai mari tampenii,romanii le fac.Si mai vrem sa prosperam ! Vai de capul nostru ! Asa oameni,asa soarta !

  68. Nicusor said

    am January 31 2010 @ 3:40 pm

    Cred ca a fost mai repede o actiune de intimidare comandata de cineva! Senatorul a vorbit ,nu de mult timp, la un post de radio despre pericolul utilizarii unor substante nocive in agricultura romaneasca , substante care vor fi folosite la noi in tara fara o testare prealabila si toate astea cu binecuvantare parlamentarilor romani care aplica in dezinteres national si pe bani multi directivele Codex Alimentarius !! “Romania va experimenta pe populatie produsul cancerigen initium Experimentul

  69. http://libertatea.ro/stire/senatorul-iulian-urban-a-fost-confundat-cu-un-hot-de-masini-274196.html said

    am January 31 2010 @ 3:40 pm

  70. Ionescu Sisesti said

    am February 1 2010 @ 10:47 am

    Papagalul nostru a fost stresat. Pate s-au saturat si colegii tai de partid de mascarada asta pe care o faci. Personal de vad un fel de “Razboinicul luminii cu studii juridice” …si atat. Numai vorba si lauda sunt de tine. cand se va trage linie sai va vedea lumea ca nu ai facut nimic concret, numai te-ai identificat cu problemele lor (excrocherie politica)….
    stiu ca nu o sa publici, insa poate ai inteles ceva din cuvintele mele. Da?

  71. yoda reloaded said

    am February 3 2010 @ 10:42 am

    alo, ce se intampla, s-a racit stirea, domnul senator ati aflat cine va fil(m)at?
    merci pt apelativul<>, asta spune multe…

  72. http://www.urbaniulian.ro/2010/02/04/politia-capitalei-raspunde-senatorului-urban-suspectat-de-trafic-de-masini/ said

    am February 4 2010 @ 4:32 pm

  73. Raspuns Politia Capitalei said

    am February 12 2010 @ 2:25 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From:
    Date: 2010/2/12
    Subject: 45236
    To: iulian.urban@gmail.com

    ROMÂNIA

    MINISTERUL ADMINISTRA?IEI ?I INTERNELOR

    DIREC?IA GENERAL? DE POLI?IE A MUNICIPIULUI BUCURE?TI

    Nr. 45236 din 12.02.2010

    Domnului

    Senator IULIAN URBAN

    Urmare a sesiz?rii dumneavoastr? adresat? Ministerului Administra?iei ?i Internelor ?i remis? Direc?iei Generale de Poli?ie a Municipiului Bucure?ti, unde a fost înregistrat? sub num?rul de mai sus, v? comunic?m urm?toarele:

    Autovehiculul cu num?rul de înmatriculare B – 09 – YBP apar?ine parcului auto al Direc?iei Generale de Poli?ie a Municipiului Bucure?ti.

    În ceea ce prive?te informa?iile solicitate la punctele 2,3 ?i 4 din sesizare, v? aducem la cuno?tin?? c?, prin r?spunsul nr. 45163/04.02.2010, institu?ia noastr? ?i-a exprimat punctul de vedere pe aceste aspecte, informându-v? totodat? c? ac?iuni similare vor continua în cursul anului, ca o materializare a campaniei ini?iat? la nivelul Inspectoratului General al Poli?iei Române pentru prevenirea s?vâr?irii infrac?iunilor de furturi de auto.

    În leg?tur? cu existen?a camerelor de supraveghere pe D.N. 1 preciz?m c? acestea nu apar?in institu?iei noatre.

    Cu stim?,

    DIRECTOR GENERAL

    Chestor principal de poli?ie

    GURAN LUCIAN – FLORIN

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean