Revolta unui abonat RDS

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=37952




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


7 Comentarii pana acum»

  1. Simion Viorel said

    am January 28 2010 @ 2:42 pm

    Multumesc mult, sincer, sunt impresionat. Mai exista parlamentari romani
    care mai si fac ceva ptr cetatean? Cu atat mai mult cu cat observ ca
    sunteti de la PDL, partid pe care eu nu l-am votat. Daca ar fi macar 20
    % din numarul de parlamentari ca dumneavoastra, perceptia populatiei (si
    implicit si a mea) ar fi una pozitiva despre aceasta institutie. Oricum,
    eu va multumesc si oricare ar fi rezultatul, va raman dator.

    Cu stima,

    Simion Viorel

  2. Iulian Urban said

    am January 28 2010 @ 2:43 pm

    Multumesc si eu SIMION VIOREL.
    Aprecierile tale inseamna mult pentru munca noastra si suntem incantati ca nu est singurul care ne adreseaza asemenea cunvinte intrucat suntem alaturi de problemele oricarui roman, chiar daca el nu este din colegiul meu adica nu se poate gandi cineva ca alerg dupa voturile lui.
    O zi buna
    senator Iulian Urban

  3. Aranjamente florale said

    am January 28 2010 @ 3:03 pm

    Foarte bine a facut, si e de lautat ca a fost luat in seama.

  4. Ursitoare said

    am January 28 2010 @ 3:04 pm

    Bine ca ii mai baga cineva in seama si pe cetatenii de rand. Felicitari!

  5. vrajitorul.eu said

    am January 28 2010 @ 3:09 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  6. asistentapentruconsumatori.ro said

    am January 28 2010 @ 3:10 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  7. Stratulat Marius said

    am January 28 2010 @ 7:46 pm

    D-nule Senator si D-nule Simion,
    Exact in aceeasi situatie am fost in week-endul 15-17.01.2010, cand la fel am fost pasat tot week-endul pana luni seara, cand la interventia unui amic care lucreaza la ei si era de serviciu, au trmis o echipa care au remediat arderea unui injector din cutia unde sunt legat in continuare. Cand sotia a fost la ei, (fiind titulara de contract) i s-a comunicat ca nu gasesc prima instiintare telefonica a mea,in baza de date a dlor ci doar una singura in jurul orei 19.00, (in considerentul in care eu am anuntat defectiunea de prima data cand a aparut, exact in jurul orei 15, nu 19.00) si ca nu putem rezilia contractul decat daca platim 35EURO, o taxa sau platim cate 2 EURO pe luna/ contravaloarea abonamentului RDS-RCS pentru telefonie mobila, ca le pare rau samd, i-am atentionat prin cererea sotiei, scrisa ca nu-si respecta contractul, parte stipulata in Anexa 3, capitolul II, punctele 3.1, 3.2, etc. I-a durut, scuzati expresia , exact undeva, de ceea ce am semnalat noi. Mentionez ca de 6 luni incoace, cel putin odata pe luna am asemenea probleme, atentionandu-i ca sunt ceva probleme la echipamentul lor din exteriorul locuintei mele, dar am observat, din pacate ca nu-i intereseaza chiar deloc. Mentionez ca pe niciuna dintre facturi nu apare vre-o reducere a abonamentului, datorita nefurnizarii serviciului (pe care ca un client corect si “tantalau”, l-am achitat intotdeauna in avans)cum , la fel se stipuleaza in contractul cu aceasta mizerabila firma de servicii pentru internet.
    Astept cu nerabdare sa se intample inca odata si le duc tf inapoi cu inca o cerere de reziliere, pe care , la fel ca si pe prima am s-o inregistrez la ei, trimitandu-i …unde vor ei sa pacaleasca niste copaci, nu cetateni si clienti corecti ca noi.
    Mentionez ca in ziua in care sotia a mers la ei, adica luni dupa amiaza in jurul orei 17, nici macar atunci nu anuntasera echipa/ele de interventii sa se deplaseze la clienti (vecinul de langa mine era in aceeasi situatie, la fel sunand de 10000000000 de ori la ei)… Locuim, tot in Buzau, dar in Unirii Nord, chiar langa sediul RDS-RCS.
    Astea-s serviciile oferite de catre RDS-RCS Buzau, poate in tara o fi mai bine, dar m-as mira.
    Cu respect, va salut domnilor!
    Un client furat de catre RCS&RDS Buzau,
    Marius Stratulat.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: