Drama adusa in viata unei familii de nemernicii de la EFG EUROLINE

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=37680




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


109 Comentarii pana acum»

  1. ady said

    am January 24 2010 @ 6:17 pm

    o bata de baseball la sediul efg ar face minuni!!!

  2. Dani said

    am January 24 2010 @ 8:57 pm

    @ady

    Esti prost… acolo sunt doar tinerei angajati recent, incompetenti, care iau un salariu mizerabil si nu au absolut nici o vina…

    Pestele de la cap se impute

  3. Jean said

    am January 25 2010 @ 6:57 am

    Genul asta de “afacere” are un principiu foarte simplu:’Necunoasterea regulilor (citeste legilor) nu te absolva de penalitati (citeste pedeapsa)’, chiar daca nu ti-au dat contract si nu ti-au spus capcanele. Va suna cunoscut?! Probabil au vrut sa imite faptul ca asa cum tu te zbati sa afli vreo lege nou aparuta, sau legata de vreun domeniu anume, asa trebuie sa te zbati sa afli si ce prevede legile lor. :(

    Este evident ca astia de la firma sunt de rea credinta si ca profita de naivitatea oamenilor, dar parerea mea este ca asa este construit si aprobat sistemul intentionat. Pai daca o informa corect pe doamna in cauza, si ii mai dadea si contractul acasa, mai lua dansa (si multi altii) banii? Evident ca nu. In acest caz nu mai se justifica afacerea cu un profit mare si rapid, si atunci nu mai faceau firma asta, si atunci doamna (si multi altii) era acum linistita.

    Oare e chiar atat de greu sa ne dam seama ca aceasta afacere chiar in asta consta: in neinformarea corecta a oamenilor si profitarea de pe urma nevoii acestor oameni de bani.

    Dar, sa-mi fie cu iertare, o oarecare vina are si omul (doamna in speta), ca a luat acei bani fara contract, fara sa aibe negru pe alb ce are de platit apoi si cand, semnat si stampilat. Altfel e ca si cum s-ar duce la camatari sa ia bani.

    Parerea mea este ca sub aparenta inselatoare a protectiei statului si a legilor, omul de rand si-a pierdut instinctul de “potentiala victima” si confunda jungla cu un palat plin de garzi care vegheaza la binele sau.

    Cred ca cel mai bine ar fi, oricat de acuta ar fi lipsa de bani, ca atunci cand vedem astfel de firme care ofera bani, localizate taman acolo unde este si tentatia, sa intoarcem capul in cealalta parte si sa fugim cat mai repede de acolo. Macar asa ramanem cu camasa pe noi.

    Sper din tot sufletul ca dnul Urban sa o poata ajuta pe aceasta femeie necajita, dar daca a mai spus ca si fiica dansei a cazut in aceeasi plasa ca si ea, deja lucrurile se complica… :(

  4. abc said

    am January 25 2010 @ 7:09 am

    Situatia este ca la camatari: dobinda creste exponential. Ati luat numerarul de pe card, v-ati bucurat si trebuia sa depuneti lunar 10% din suma luata ca la orice card de cumparaturi. Era bine sa fiti prevazatoare si sa nu va impovarati cu rate mai multe decit puteti duce, chiar daca sinteti imbiata de diversi comercianti. Sa va fi gindit atunci ca puteti deveni somera. Ceea ce ati facut se cheama IGNORANTA si sigur acum ati invatat ceva. Si mie mi-ar place un Mecedes dar stiu ca nu-mi este destinat. Acum vindeti ceva si stingeti datoria complet caci trebuie achitata o suma minima lunar fara de care datoria va creste in continuare. Cu sanatate

  5. Radu said

    am January 25 2010 @ 10:02 am

    Pe astia chiar nu se sesizeaza nimeni sa ii inchida. Ar trebui sa nu le mai dea voie sa desfasoare astfel de inselatorii si dosare penale pentru cele deja facute. Cam cati oameni or mai trebui sa ia tepe ca ia cineva masuri?

  6. asistentapentruconsumatori.ro said

    am January 25 2010 @ 11:21 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  7. vrajitorul.eu said

    am January 25 2010 @ 11:21 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  8. www.magazinterapeutic.ro said

    am January 25 2010 @ 11:39 am

    de fiecare data cind va recomand s aluati utiul din bucatarie si topor5ul din pod s s amergeti la EFG REtail su la o ric einstitutie bancara care isi bate joc de voi credeti c ao spoun aiurea? Luare agitului la propriu e singura sansa pentru a ne fi respectate drewpturile si banii !

  9. faqt said

    am January 25 2010 @ 11:42 am

    … pana n-or mai fi (shi) oameni “liberi”…
    Dupa razboi, multzi viteji…

    Oamenii poporului meu, ieshitzi din comunism, erau obishnuitzi ca cineva sa le poarte de grija. “Tatucii ” capitalismului or avut , intr-adevar grija … de buzunarul propriu, shi de neamuri.

    D’aia nu-s vinovatzi oamenii simpli care-au vrut sa traiasca ceva mai bine…
    Vinovatzi sunt camatarii…
    Shi cei ce ne-au vandut…

    Zidul Targovishtei… nu-i amenintza oare???

  10. adiTM said

    am January 27 2010 @ 11:10 am

    Doamna Giurgiu Rodica, ati semnat un contract cu EUROLINE ( bineanteles, sotul nu mai stie exact ce a semnat asta inseamna ca cei de la EUROLINE sunt NEMERNICI ), pe care sunt toate informatiile ce va trebuie … depasirea limitei de credit – dobanda 5% … si foarte multe altele. Cand ati avut nevoie de bani ati sunat la Bucuresti, dar cand nu ati primit ” nici un contract ,nici o alta foaie ” nu ati sunat.
    Si eu am avut credit de la EUROLINE, am depasit si limita de credit cand am avut nevoie de bani, am avut de platit si dobanda pe luna de 130 roni, dar astea au fost ” regulile jocului ” pe care le-am respectat. Chiar am inchis contul mai devreme de termen si s-a recalculat.
    Daca faceti pe proasta nu inseamna ca altii sunt nemernici.

  11. andrei said

    am January 28 2010 @ 11:16 am

    adiTM esti de-ai lor? sau stii cumva de ce astia de la euroline nu au dat copie dupa contract doamnei in cauza sau multor altor persoane?stii cumva de ce domnisoarele “analist credit” nu dau multe detalii despre cardul euroline?iti spun eu de ce: multe persoane dintre cele care si-au facut card in perioada in care a inceput sa se faca aceste carduri nu au copie dupa contract,poate pt ca era o tehnica de praf in ochi.Iar referitor la domnisoarele “analist credit”,dansele habar nu au care este tehnica de calcul la aceste carduri si oricum lor li s-a facut training de la inceput,ele au fost scolate sa spuna cat mai putin si cat mai frumoas posibil,treaba lor nu este sa iti deschida ochii pt ca asa nu ar mai avea nimic de castigat.Probabil ca primeau si bonus daca faceau cat mai multe carduri. Doamna Giurgiu a sunat la Bucuresti dar de ce nu i s-a spus cum sta treaba cu retragerea banilor,daca sunt asa transparenti? Trimite acum Euroline un pliant cu “Tot ce vrei sa stii despre cardul tau Euroline,pe scurt” .S-au trezit acum,dupa atatia ani.Pliantul acesta cu informatii trebuia trimis de cand au inceput sa faca aceste carduri. Mai bine hai sa vedem cate persoane sunt in situatia doamnei. Ii invit pe toti cei pagubiti sa spuna ceva. Si invit si angajatii Euroline sa isi spuna punctul de vedere.

  12. adiTM said

    am January 28 2010 @ 2:04 pm

    Andrei, daca semnezi un contract inseamna ca esti de acord cu ce scrie in el ??
    – DA.
    Este scris in contract ca depasirii limitei de credit i se percepe un comision de 5% ( chiar deasupra de lucul semnaturii este un tabel cu taxe si comisioane ) ?
    – DA.
    Este scris in extrasul de cont ( pe care l-a primit acasa ) RATA DOBANZII RETRAGERE NUMERAR 33,5% ( DOBANDA ACTUALA ) ?
    – DA

    MAI CREZI CA SUNT DE-AL LOR ??

  13. escroci EFG said

    am January 28 2010 @ 2:05 pm

    @ adiTM

    esti ma de-al lor, scrii de pe mai multe nume si te dai smecher
    vezi ca uneori daca nu esti om Dumnezeu da cu parul

  14. adiTM said

    am January 28 2010 @ 2:13 pm

    ” Ma ” ??
    ” Cel mai destept cedeaza ”
    Ai dreptate, eu ( eu – MA ), SUNT DE-AL LOR.

  15. andrei said

    am January 28 2010 @ 11:32 pm

    adiTM, hai sa vedem daca stii cator persoane li s-a dat contractul sa il citeasca in amanunt.Daca nici macar dupa ce au semnat contractul nu li s-a dat o copie,crezi tu ca aveau acesti oameni de unde sa banuiasca ce scria in contract? Si tot faci referire la “depasirea limitei de credit” ,sunt oameni care aveau limita de credit mare si desi au scos bani,nu au depasit aceea limita de credit dar tot au ajuns sa plateasca cu varf si indesat,de ce? Apropo,poate stii,daca este o limita de credit,de ce permit cei de la euroline sa se depaseasca limita de credit? Daca ai fi fost in situatia celor care au fost inselati de EFG nu cred ca ai mai fi avut aceste raspunsuri “ca in carte”

  16. Cineva said

    am January 30 2010 @ 11:22 pm

    In mod clar, dupa atatia ani cati am fost invatati ca partidul iubit (statul) are grija de noi, ne-am imbolnavit de sindromul acut de incredere excedentara.

    Care s-a dovedit extrem de pagubos atunci cand locul CEC -ului a fost luat de banci private si firme camataresti si multe altele..

    Nimeni n-ar trebui sa semneze un contract fara sa-l citeasca, am patit-o si eu cand un angajat Cosmote m-a facut abonat pe doi ani in loc de unul cat cerusem si spre prostia mea (recunosc!) mi-am dat seama de asta abia dup un an cand am vrut sa renunt la contract.

    Nicaieri nu exista vreo lege care sa garanteze individului ca dobanzile sunt/trebuie sa fie suportabile si chiar daca nu a primit/cerut o copie la contract, ar fi trebuit macar sa-l citeasca inainte de a-l semna sau macar sa se intereseze cat trebuie sa plateasca daca scoate bani de pe card.

    Daca ar fi avut o copie a contractului, care ar fi fost diferenta? L-ar fi citit macar?

    In mod clar, se pare ca nu – nu a existat nici un interes de a afla care sunt dobanzile si penalitatile pentru banii scosi.

    Tragand linie, la drept vorbind sigur ca e o excrocherie, dar una perfect legala se pare si care n-ar functiona fara dulce naivitate a celui pacalit, care crede ca in tara asta inca umbla cainii cu covrigi in coada iar creditorii sunt niste oameni binevoitori si cu drag pentru cei aflati in nevoi carora abia asteapta sa le imprumute bani cu dobanzi insignifiante.

  17. marian said

    am January 31 2010 @ 12:18 pm

    Daca tu, Cineva,nu ai citit contractul desi ai stat cu el 1 an de zile in casa,nu-ti face gresita impresie ca toata lumea este ca tine,tine contractul in casa fara a fi catusi de putin curios sa il citeasca.Probabil d-na in cauza ar fi citit contractul daca l-ar fi primit,mai ales ca dansa spune ca a sunat la bucuresti pt a se interesa daca poate sa scoata bani si cum.Dar degeaba ma adresez tie,pt ca nu ai fost intr-o situatie asemanatoare cu cei de la Euroline.

  18. Cineva said

    am January 31 2010 @ 8:24 pm

    1. Dar inainte de a-l semna, l-a citit?

    NU.
    Altfel, ar fi stiut despre dobanzi si penalitati.

    2. Dupa ce l-a semnat, a insistat sa intre in posesia lui?

    NU.
    (oricum, prea tarziu, semnase deja)

    3. Cand a sunat sa se intereseze daca poate scoate bani, a intrebat macar care e dobanda si penalitatile?

    NU.

    4. Are vreun argument valid dpdv legal sa deschida proces impotriva lor?

    NU.
    Singurul argument al dumneai este ca nu a primit o copie dupa contract, daca este vreun avocat care crede ca poate dovedi asta in instanta, abia astept sa-l cunosc.

    Atunci?

  19. andrei said

    am February 1 2010 @ 4:31 pm

    Hei Cineva,tu inainte de a semna la Cosmote ai citit?dar cand ai ajuns acasa ai citit? ca doar era fericitu’ posesor al unui contract.Macar d-na a sunat sa vada cum e cu retragerea de bani,dar daca cei de la Euroline aveau vreun interes sa ocoleasca cat mai frumos subiectul ? Si hai sa fim seriosi,in primul rand ei trebuie sa dea contractul neconditionat.

  20. andrei said

    am February 1 2010 @ 10:03 pm

    Ceva mai devreme am studiat niste extrase de la Euroline.In 2005 capitalul subscris si varsat era de 766000 ron,in 2007 capitalul subscris si varsat s-a modificat la 774500 ron ca mai apoi in aprilie 2009 (ultima modificare) capitalul subscris si varsat sa ajunga la 90774500 ron.Va rog verificati daca coincid valorile si pe extrasele voastre.Parca nu imi vine sa cred.

  21. pachsr said

    am March 2 2010 @ 2:44 pm

    pentru doamna giurgiu rodica, deci sunteti prosti din mama-n fiica, vorba aia…

  22. maria said

    am March 11 2010 @ 11:08 am

    Pachsr invata sa citesti prima data pt a-ti putea da seama despre ce este vorba.Nu esti in masura sa jignesti pe nimeni

  23. alina say said

    am March 29 2010 @ 1:04 pm

    Salut inca nu ma numar printre cei care si-au luat teapa de la euroline dar probbil ca e doar un pas
    .Am terminat de achitat ratele au trecut vreo 2 luni in care am asteptat sa-mi trimita extras lunar cu valoare 0 ,binenteles ca nu au trimis nimik.Am depus cerere de inchidere a contului si primesc telefon de la un reprezentant :aveti bani in cont si trebuie sa -i scoateti Buba e ca daca ma manca sa i scot desi dupa ce scazi toate comisioanele lor nu stiu exact cati bani trebuie sa scot probabil ca o sa devin datoare la ei Ce ma sfatuiti sa fac?

  24. IRMA said

    am March 29 2010 @ 1:23 pm

    aveti dreptate cei care spuneti ca este obligatia fiecaruia sa se intereseze direct asupra a ceea ce contine un contract, inainte de al il semna. asta este evident, nici nu mai incape comentariu, mai ales rautati.

    dar, domnule Urban, va rog sa imi spuneti si mie cum se procedeaza in cazul doamnei. noi avem in familie o situatie mai complicata putin…

    matusa mea a facut un imprumut la ei, suma de bani a dat-o baiatului ei, acesta nu a mai platit ratele, matusa mea este in situatia in care trebuie sa acopere sumele datorate (fiind titulara de imprumut), iar suma tot creste, in loc sa scada.

    m-ar ajuta sa stiu daca se poate face ceva, ce se poate face, si eventual o explicatie la ce se intampla.

    si noi avem imprumuturi pe 5 respectiv 6 ani la 2 banci, dar sa creasca suma, in loc sa scada, nu am mai intalnit!

  25. babau said

    am April 2 2010 @ 10:24 pm

    Citesc si ma minunez de fiecare data cand intru pe site-ul asta si caut ceva despre EUROLINE (EFG Retail Services)…de altfel ma amuz destul de tare, dar cu mana pe inima va spun ca imi pare rau de voi cei pagubiti sau mai bine spus indatorati….

    Ca sa va spun sincer, sunt un fost angajat EFG si stiu cum merg treburile pe acolo. (puteti sa ma injurati dar o faceti degeaba, datoriile tot acolo raman, iar angajatii n-au nicio vina pt dezinteresul dumneavoastra pentru informare)

    compania este cum nu se poate mai legala, asa ca nu va mai ganditi ca sunt niste camatari care functioneaza in afara legilor Romaniei, chiar sunt legali, au audit de 2 ori pe an ca si orice alta banca(sau institutie financiar-bancara)…

    cardul de credit Euroline in schimb este o japca totala, este un produs extrem de bine gandit propus pt naivii nostri romani! dar este perfect legal.

    nu mai faceti confuzia intre cardul de credit si creditul de nevoi personale! sunt 2 produse total diferite care functioneaza diferit.

    cardul de credit euroline are o dobanda foarte mare, corect! DAR CINE VA PUNE sa apelati la el?

    De ce va cumparati produse prin acest card? de ce nu incercati alte metode?

    De ce luati cardul daca nu cititi un contract in prealabil?
    Va iau ochii si va bucura faptul ca plecati acasa cu produsele?? dar pe ce baza luati produsele din magazine?
    A lua produse e BINE, a plati rate nu e bine….
    acceptati un precontract sau un contract doar pe vorbe! ca asa va spune domnisoara de la mgazin! dnsoara de la magazin vrea sa vanda si punct! n-o intereseaza pe ea contractul sau cardul sau ratele ce vor urma!

    Este numai responsabilitatea voastra oameni buni si creduli! a voastra!!!

    faptul ca acceptati un card de credit fara sa cunoasteti conditiile in detaliu si contractul, este doar alegerea voastra! nu va impune nimeni asa ceva!

    NU este datoria bancii sa va sune sa va spuna cat e dobanda! este datoria voasta sa va intereseze acest lucru! n-o faceti cand trebuie..aveti de platit!

    si eu am avut un card cu 50 mil utilizati din limita, dupa 3 ani de platit doar dobanda (minim de plata sau ceva mai mult) m-am trezit ca am de plata tot 50 de mil dupa ce achitasem in decursul a celor 3 ani vreo 45 de mil…, am facut un efort, am strans 50 mil, am dat tot inapoi si am scapat de el. DAR pe barba mea am facut ce am facut.

    acesta este sistemul si va trebui sa intelegeti o data pentru totdeauna ca nu va inseala nimeni! voi va inselati pe voi insiva!

    e platit tot o sa platiti la ei, pt ca veti fi siliti s-o faceti pe cale legala, va vor suspenda toate veniturile sau mai stiu eu ce….!

    imi pare chiar rau pentru aceste situatii, dar oameni buni DESCHIDETI OCHII data viitoare!

    cu tot respectul.

  26. Teona said

    am April 8 2010 @ 4:52 pm

    Probleme cu cei de la EFG avem si noi…pentru ca nici noi nu am vazut contractul, dar mai rau nu am vazut nici un card si nici un desfasurator de plati, chiar daca am sunat de mai multe ori si am cerut. Slava Domnului ca anul acesta terminam cu ratele. Inca o problemuta de luat in seama de la ei : daca depui inainte de data scadenta – TE PENALIZEAZA, daca depui dupa -PENALIZARE, daca depui mai mult – PENALIZARE. si e vorba de 5% din suma respectiva. Mi se pare cea mai neserioasa firma .

  27. The Pupeteer said

    am April 10 2010 @ 12:36 am

    Nu aveti contracte, pai cine e de vina? Muritoru de rand care s-a dus cu buletinu-n buzunar si mana-n fund cum e vb aia, sa isi ia elcedeu in 500 de rate.
    A semnat si cu stg si cu dreapta hartiile alea si s-a dus multumit acasa. Restu era de genu” lasa Leano, om plati noi cum necum in 3 ani”..si iote asa se razvrateste Gheorghe al nostru dupa 5 ani ca nu si-a gatat ratele..de ce? pai ca el n-a semnat domne contract nu stie nu-l intereseaza. Pai mai era “credit cu buletinul” dc semnai un catastif de hartii? Nuuuu..corect atunci tu ce docoment vrei nene? exista datele pe care le-ai oferit in magazin, dovada ta de plata e extrasul, cu comsiioane si penalizari si tot. Te tii de treaba si achiti la timp n-ai stres, o freci langa ca Gh ca luna asta nush ce luna viit nu-i pensia ailalta a fost Pastele (apropos de asta, cata taranime am auzit cu motive de genul, mi-e rau) si uite asa i se f*** echilibru cosmic si se duce pe apa sambetei si se razvrateste si urla ca el nu si nu, a platit mereu rata (unde rata la card e min de plata unde min de plata e un MINIM, ce nu o sa iti acopere rata nici peste 100 de ani dc nu pui isi ceva in plus).Magazinele fac ofertele produselor nu EFG,efg doar achita val prod catre magazin.

    Da sunt angajat acolo,da sun zeci de asemenea revoltati (la fel nimeresc si persoane civilizate,care nu au coborat din bananier si stiu ce inseamna sa isi achite datoriile la termen si cunosc consecinte si se conformeaza ptr ca da,cum iti asterni asa dormi)zilnic,voi va razbunati pe cine nu trebuiee. Uitati-va intai in oglinda, meditati un pic la situatie si apoi sariti in tavan. Veti vedea sit altfel.
    Bineinteles acum o sa se inceap cu “Aha esti de-al lor, ^&*()_ huooo mars, etc…ca asa e cu victimizarile la noi,ca si in fotbal,cum ete atins se arunca pe jos poate poate scapa cu o lovitura libera, in loc as tragi si sa isi speli onoarea..
    *Declar deschisa campania de dat cu barda:…

  28. skarlett said

    am April 16 2010 @ 10:02 am

    mai voi cei cu minti luminate gen CINEVA SAU The Pupeteer acum stie tot prostul cum sta treaba cu contract dar acum 5-6 ani an urma lucrurile nu stateau asa .A mers cineva la magazinul Altex cu ideea ca v-a fi anselat si ca toata reclama de la tv era o ireclama pentru camatari .Sa va fie rusine sunteti mai Cretini decat pareti /omul si-a facut calculul corect si de bun simt Gheoghe cu sotia au anteles din ceea ce li s-a explicat la magazin ca trebuie sa de-a pe luna 300 pentru acele produse.Gheorghe s-a conformat dar nu stia ca niste cretini asa ca voi vor face avere pe omenia lui gheorghe si apropo The Pupeteer esti de toata jena ar trebuii sa fii inclus la MARLANIA MARLANULUI

  29. The Pupeteer said

    am April 17 2010 @ 11:25 am

    Cum am anticipat, trebuie sa se gaseasca cate unu.. Nu-s marlan, eu sunt inca in florea varstei si tot nu pun botu la reclame in care o firma iti da un produs de 40 de mil pe baza buletinului. Pentru ca e ceva putred dar pe ala de la Carauleni nu-l intereseaza..ori ce se spune in magazin cu realitatea situatiei nu se prea pupa. si aici omu de rand cade de porc.Ca tre sa mance si gura lor ceva.

  30. florina said

    am April 19 2010 @ 8:23 pm

    The Pupeteer ai dreptate cum ai scris, “ce se spune in magazin cu realitatea situatiei nu se prea pupa.si aici omul de rand cade de porc”.In acest caz angajatii magazinului si implicit ofiterul de credite care este angajatul EFG-ului mint cu nerusinare clientii,ceea ce legea nu permite.Alta problema ar fi contractul de credit pentru bunuri de consum pe care nu l-a primit si pe care ofiterul de credite era obligat sa il inmaneze consumatorului,indiferent daca acesta stie sa il ceara sau nu.Ofiterul de credit nici nu tebuia sa dea un credit sotului in numele sotiei sale fara semnatura acesteia.

  31. alina said

    am April 23 2010 @ 12:32 pm

    Buna Ziua!
    In urma cu o sapt am apelat si eu la acest “sistem de creditare” prin achizitionarea a doua produse de la Altex. Tin sa mentionez ca contractul de creditare nu ti se da! daca cititi cu atentie Conditiile Generale de Emitere si Utlilizare Card Euroline, in art. 23.1 se mentioneaza ca prin semnarea prezentului contract declari….ca ti-a fost pus la dispozitie un exemplar al contractului de credit. Evident ca acest exemplar nu ti se da iar tu habar n-ai ce ai semnat pentru ca n-ai avut rabdare sa citesi 8 pagini cu scris de 10 pana la sfarsit.Tocmai am primit si acest card iar acum ma duc la EFG sa notific ca refuz acest card conform art. 11.1 si 11.2 din contractul mai sus indicat. Cititi inainte sa semnati.Ideea este ca tb sa e misti rpd ……. ai 10 zile la dispozitie de la emiterea cardului pentru a notifica EFG ca refuzi acest card.Nu va bagati la datorii mai mari aiurea pentru ca nu merita. Nu am facut o alta rata in viata mea ni nii nu o sa mai fac. Deja a trecut o sapt de la achizitionarea produsului si mi se pare incredibil ce se intampla. Problema este ca cei care apeleaza la credit sun in general oameni nevoiasi iar din pacate tot acestia au de suferit. Faceti rata doar in caz de stricta necesitate si daca sunteti siguri ca puteti plati pe o per asa lunga de timp. Le doresc tuturor mult noroc in rezolvarea acestei probleme.
    P.S – cititi tot inainte de a semna ceva, iar daca nu intelegeti formularea documentati-va!

  32. ANDREEA said

    am April 23 2010 @ 11:30 pm

    Poate ne spune Babau sau The Pupeteer de ce apeleaza EFG la amenintari cu executarea silita a bunurilor,veniturilor si mostenirilor!!! pe o perioada de 30 ani!De ce Efg nu trimite documentele cerute de clienti in termenul de 30 zile sau de ce trimite cererea de emitere card cu semnatura falsa? Ar fi multe de intrebat insa nu faceti fata la atatea intrebari.Daca raspundeti doar la aceste intrebari e …bine.

  33. The Pupeteer said

    am April 25 2010 @ 9:40 am

    Andreea, executarea silita nu e o amenintare, e un termen legal din Codul de Procedura Civila, art 411. Se incepe teoretic la 90 de zile de intarziere insa se mai intarzie de cele mai multe ori..si cei cre stiu asta se bazeaza pe faptul ca se vb aiurea si ca era oar o alarma falsa.Se trimit multe scrisori de somare si instiintare,la inceput din partea noastra apoi din partea grupului de executori ( nu exista o firma care cumpar contractele si se ocupa de recperare cum mi-au mai zis unii). Cum am zis si mai sus, contractul nu exista in sensul de o mapa stufoasa,e cererea de emitere card credit cu conditii generale taxe si comisioane. Daca vrei dosar in acest sens,iti faci un imprumut de nevoi personale la o banca, nu credit “pe genunchi” ptr masina de spalat in cora.Caci altfel, “Credit doar cu buletinul in magazinul x” nu mai avea sens. Ah, si cu documentele cum se trimit, crede-ma eu nu le vad,e o baza de date,hartii si alte acareturi nu sunt la noi. Daca se ia lumea ca de ce nu trimitem istoricul sau contract,imi pare rau,dc puteam personal le inmanam celor din oras dar nu se poate.

  34. ANDREEA said

    am April 25 2010 @ 2:49 pm

    Stiu ce este executarea silita,stiu cum se ajunge la executare silita,stiu toate etapele ei.Nu stiu insa de ce sunati oamenii si ii amenintati cu executarea silita a bunrilor,veniturilor si mostenirilor! pe o perioada de 30! ani.De ce aceasta minciuna grosolana?Daca tot amenintati macar sa o faceti cu lucruri reale nu cu minciuni de genul.De ce aceste minciuni?

  35. ANDREEA said

    am April 25 2010 @ 3:02 pm

    In alta ordine de idei oamenii nu au trebuit sa astepte acest card pentru a achizitiona produsele prin intermediul cardului.S-au dus la magazin,cu buletinul,dar si cu o adeverinta de la locul de munca pentru a lua niste produse.Produsle s-au dat si fara acel card.In mod normal trebuia sa existe un contract in care sa fie specificata valoarea produselor,dobanda aferenta,nr de rate si sa fie specificat in contract ca va fi atasat un card pt plata ratelor si abia apoi sa fie si cererea de emitere de card.In cererea de emitere de card este specificata suma,suma+dobanda si nr de rate insa procentul dobanzii aplicat valorii produselor nu este specificat in nici o sectiune a cererii de emitere de card.In cererea de emitere de card este un tabel cu taxele si comisoanele aferente cardului insa dobanda pt cumparaturi (in 2005 fiind 32 %) nu corespunde cu dobanda care a fost aplicata valorii produselor .Aceea dobanda prezentata in tabel era valabila doar daca ulterior se achizitionau produse in rate prin acest card pt cei care nu doreau sa beneficieze de ”n” rate fara dobanda ci doreau mai multe rate dar cu dobanda.De aceea trebuia sa existe in primul rand un contract pt bunuri de consum in care sa fie specificata dobanda.

  36. The Pupeteer said

    am April 25 2010 @ 3:22 pm

    Rata stabilita in magazin pe nr de luni, e valoarea stabilita de magazin, faptul ca primele 3 luni nu au dobanda ori ca 3-50 de luni nu se plateste rta,din nou sunt ofertele magazinului..in final, plata care se ef catre EFG este total alta, din urm motive: la pretul magazinului se aloca dobanda cardului aka castigul finntatorului, taxe de emitere card,com de administrare, lucruri pe care magazinul nu le trece pentru ca nu vor sa stea sa explice alte detalii. Ca se face card pe baza produselor achizitionate nu cred ca nu se spune,ori nu imi explic cum gandesc unii ca vor plati ulterior,unde si sub ce evidenta. De ex cand intrii in magazin e semnul la intrare “rate euroline: si arata metodele, sau card avantaj, sau alte credite.. Sa nu exageram cu faptul ca nu se mentioneaza .. cand te duci cu gand sa aci rate poti fi sigur ca exista un finantator gen Bancpost ( pentru EFG) sau BRD Finance etc. Ca nu iti da nici un magazin pe ochi frumosi;) Si dc sustii ca nu exista asa ceva sau nu ai vazut ma ofer sa te conduc in orice magazini vrei tu si sa simulam ca am vrea produse in rate..

  37. ANDREEA said

    am April 25 2010 @ 3:47 pm

    Eu nu vorbesc de achizitie cu cardul Euroline.Hai sa luam inceputul.Prin 2005 daca mergeai la Altex sa iti iei produse in rate duceai buletinul si o adev de la locul de munca.Iti alegeai produsele si ti se stabilea o rata pe un anumit nr de luni,nu exista cardul!Ti se spunea sa platesti la posta,o rata sau 2 au fost platite la posta pana a intervenit nestiutul card prezentat ca o modalitate de plata.La magazin dobanda aplicata valorii produselor nu a fost dobanda (32%) cardului.Sau poate imi spui cat % este dobanda in acest caz :valoare produse 2199,valoare produse + dodanda 3660,nr rate 60.m-as mira sa iti iasa ca a fost calculat la 32%.

  38. ANDREEA said

    am April 25 2010 @ 3:50 pm

    Acum intradevar daca mergi la magazine in care poti lua cu cardul euroline beneficiezi de diferite oferte in functie de magazin 8 rate fara dobanda,sau 3 luni gratie si 12 rate fara dobanda,dar cum ti-am spus faptul ca inainte se luau produse si abia dupa aceea venea cardul (ca si o modalitate de plata a ratelor) este un lucru si faptul ca acum poti achizitiona prin intermediul cardului este alt lucru.

  39. ANDREEA said

    am April 25 2010 @ 3:58 pm

    A,nu mi-ai sous de ce spuneti oamenilor ca timp de 30! ani se urmaresc bunurile,veniturile si mostenirile!!?

  40. ANDREEA said

    am April 25 2010 @ 3:59 pm

    spus ,scuze

  41. The Pupeteer said

    am April 25 2010 @ 4:14 pm

    Iti dai seama ca ma intrebi ceva la plural ca si cum eu reprezint ceilalti 200 de colegi? Nu stau lang ei sa ii ascult, perioada exacta nu o stiu , sunt ani dar nu stiu cati..stiu ca sunt urmarite in sensul de achizitii facute in viitor pe care Fiscu le identifica si se pot valorifica in vederea recuperarii..Daca nu ai acum bunuri pe numele tau vei avea..pan cand cel tarziu..o sa ma documentez:P

  42. ANDREEA said

    am April 25 2010 @ 4:26 pm

    In 3 ani se prescrie datoria daca creditorul nu staruie in recuperarea debitului.Apropo ai facut calculul?iti da sa fi fost calculat la dobanda de 32% cumva?

  43. The Pupeteer said

    am April 25 2010 @ 4:27 pm

    Dobanda este 33,5% ( http://www.euroline-cards.ro/Corporate/Efg/Info/ERSCard.aspx ). Da despre ce spui legat de modificari pe parcurs de la plata la posta sau direct in magazin,la card a fost o trecere cam dubioasa,pusa pe seama faptului ca nu mai puteau sustine crerea mare si administra debitorii..asa ca sa apelat la ajutor. Nu lucram pe-atunci sa inteleg sistemul insa clar au existat sicane si dezinformare,intr-adevar. Si eu am platit rate la calculator ptr altex fara card,in 2003 si nu a fost vreo problema.In schimb am azi card de credit la alte banci si ma rup la comisioane si dobanda.
    In fine vb de prezent, au comsioane foaaarte mari, dar sunt in rand cu majoritatea IFN-urilor.
    EFG e o firma de servicii nu o banca,se imprumuta la banci mama (EUROBANK), platesc provizioane usturatoare siaici e marea problema: tu de ex ai rate in val de 15 mil, platesti 30 de ron lunar, 2 luni intarzii cu plata si iti “e lasa nu am acum dau in iunie ptr restante si penalizari, nu mor ei de 60 de lei”..de fapt EFG atunci pentru intarzierile tale plateste catre cei de l care are banii o taxa de asigurare ptr toaaaata suma, multiplica asta cu toti restantierii si ai sa intelegi de ce e asa disperare sa se plateasca chiar si 3 lei aia restanti.

  44. ANDREEA said

    am April 25 2010 @ 4:34 pm

    Ai calculat?cat % iti da dobanda ? val produse 2199,val produse + dobanda 3660,nr rate 60

  45. ANDREEA said

    am April 25 2010 @ 4:38 pm

    In 2005 dobanda cardului pt cumparaturi era de 32%.

  46. The Pupeteer said

    am April 25 2010 @ 5:01 pm

    Dobanda e variabila, nu poti calcula standard , minimul de plata nu e niciodata acelasi cat timp indicele robor variaza,la fel si inflatia..Doar uitandu-ma in sistem pe situatie iti pot spune clar cand a fost dobanda de fiecare data,difera de ce in magazin.Iar dc ai face in prezent rate pe suma aia, acolo ti-ar cere cam 68-69 de lei /luna * 60 luni 4100 ron,insemand o dobanda de 17%..cu noua oferta pentru magazine.din 4100 tu platesti un min de 2,5% din total lunar.Adica la final vei fi platit cu aprox 50% peste suma initiala,pentru ca te-ai lungi peste cat ai putea practic ca terman sa achiti. Insa si daca vrei sa platesti mai repede ti se recalculeaza si tot vei plati aceasi suma.” Ca asa e in tenis”

  47. ANDREEA said

    am April 25 2010 @ 5:06 pm

    Uita-te atunci in sistem si spune-mi cat a fost dobanda in 2005 in magazinele Altex

  48. The Pupeteer said

    am April 25 2010 @ 5:09 pm

    Ma refeream sa ma uit in sistem la contul tau si sa iti spun cat plateai dobanda.In plus nu am “sistemu” acasa, e duminica la mine.

  49. ANDREEA said

    am April 25 2010 @ 5:12 pm

    Oricum nu mi-ai spus cat ti-a iesit % dobanda in cazul pe care ti l-am dat.Nu era dobanda variabila la momentul respectiv.Si daca pe parcurs dobanda suferea modificari atunci trebuiau anuntate aceste modificari cu 30 zile inainte si trebuia emis un grafic pt rate,oricum acel grafic nu a fost emis nici de la inceput.

  50. ANDREEA said

    am April 25 2010 @ 5:17 pm

    Ca sa imi spui cat % este dobanda in acest caz nu este nevoie sa ai sistemul.

  51. The Pupeteer said

    am April 25 2010 @ 5:17 pm

    Graficul de rambursare se emite numai la cerere.(iar cu cererile ma indoiesc de eficienta raspunsului).De anuntat au inceput sa o faca de curand, au implementat si ei acordul privind majorarile sau alte modificari contractuale.

  52. ANDREEA said

    am April 25 2010 @ 5:23 pm

    De ce refuzi sa imi raspunzi la intrebarea cu dobanda?

  53. The Pupeteer said

    am April 25 2010 @ 5:33 pm

    66,5% peste pretul initial.

  54. ANDREEA said

    am April 25 2010 @ 5:37 pm

    Dobanda in cazul cu 2199 nu ajunge nici pe departe a fi 33.5% sau 32%.Ce incercam eu sa evidentiez este ca trebuia sa existe un contract in care sa fie specificata val produselor si dobanda in procente aplicata la val produselor dar si DAE.Acel contract trebuia sa fie separat de cererea de emitere de card.

  55. ANDREEA said

    am April 25 2010 @ 5:37 pm

    Ce 66.5 % peste pretul initia?

  56. ANDREEA said

    am April 25 2010 @ 6:02 pm

    Te referi la 66.5% ca fiind dobanda totala 5 ani.Pe an ar fi 13.3 %,deci tot nu ajunge la dobanda prezentata in cererea de emitere de card de 33.5% pe an.Ma repet,trebuia sa existe un contract pt bunuri de consum din moment ce in cererea de emitere de card nu specifica dobanda pt creditul principal.

  57. The Pupeteer said

    am April 29 2010 @ 7:31 pm

    Nu ti-ar putea spune nici god cat vei ajunge sa platesti in final..ptr e f variabila chestia ,mai ales dobanda..in fiecare luna e diferita..deci greu de spus.

  58. ANDREEA said

    am April 29 2010 @ 8:26 pm

    De ce este diferita dobanda?

  59. ANDREEA said

    am April 29 2010 @ 8:29 pm

    Mergi in magazin,alegi produsele,dai buletinul si adeverinta de salar.Analistul credite isi face treaba.Iti spune cat iti vine rata pe luna.Cum a stiut sa iti spuna cat este rata din moment ce tu sustii ca dobanda se modifica in fiecare luna?

  60. ANDREEA said

    am April 29 2010 @ 8:30 pm

    Si daca era asa de variabila trebuia anuntata in prealabil,nu?

  61. The Pupeteer said

    am April 30 2010 @ 7:34 pm

    Plata lunara = Rata din magazin + Cos finantare + Dobanzi si comisionae aferente.
    In magazin calculeaza rata lunara si DAE,atat ii intereseaza pe ei ca atat le revine , fapt ce e cam manarie ptr ca cum am mai spus, fiecare magazin e cu foame in glanda si cauta sa vanda nu sa iti explice cat de periculos e sa faci rate la ei.
    0 Dobanda a fost odata o oferta ptr 3/6 luni, la fel si cu cea fixa,dc e 0 3 luni ti-o baga in total,ca nu o platesti tu prima oara e doar o chestie de marketing.
    Da trebuie anuntate clar modificarile de orice fel, am mai zis si asta, si-au luat amenzi si de ceva vreme se trimit notificari ptr orice.

  62. The Pupeteer said

    am April 30 2010 @ 7:39 pm

    dobanda lunara e aprox 2,99% din total deci iti variaza suma aia lunar in functie de cum ai achitat…si cand ai 30-40 mil in sold final..1 mil lunar dai numai acest comision. dc ai mai intarziat 2 zile cu pllata, mai pui un 45 ron, dc ai si depasire limitei de credit mai pui un 5% din cat ai depasit, adugi la asta o suma cat consideri care doresti sa iti scada din sold si cam asta ar fi o plata teoretica ( bine intr-un caz mai nefericit,dar f des intalnit in practica).

  63. ANDREEA said

    am April 30 2010 @ 7:39 pm

    Cat este DAE la cardul euroline?

  64. ANDREEA said

    am April 30 2010 @ 7:42 pm

    Apropo de extras.Datoria totala este specificata la rubrica ”Sold final”,nu-i asa? Cum apare aceea suma de la rubrica ”Sold final”,cu semnul ”-” in fata sau nu?

  65. ANDREEA said

    am April 30 2010 @ 7:57 pm

    Aaa,am uitat sa te intreb,in legatura cu situatia de mai sus cu 2199 produse,am ajuns deci la intelegerea ca dobanda era 13.3% pe an.Vreau sa stiu de ce nu se trece aceasta dobanda in cererea de emitere de card daca tot nu exista un contract pt bunuri de consum.Astept raspunsurile tale.

  66. The Pupeteer said

    am April 30 2010 @ 8:21 pm

    DAE – 33,5%
    Taxa de emitere card – 30 ron, se ia din a 2a sau a 3a luna
    Minimul de plata- intotdeauna va fi 2,5% din sold
    Comision de retragere – 9 ron indiferent de suma retrasa
    Soldul final e datoria actuala si include ratele neachitate pana la data extrasului,retrageri numerar si restul comsioanelor aferente. Cand e cu “-” inseamna datorie, cand e cu “+” inseamna ca ai sold disponibil.DAE e anual calculata dar e impartita 365 zile,iar ptr fiecare luna reportata suma rezultata din sold.

  67. ANDREEA said

    am April 30 2010 @ 9:07 pm

    Dar stii ca inainte sa se specifice in extras faptul ca daca ai datorie suma de la rubrica sold final apare cu semnul ”-” in fata in extrasele anterioare la acel sold final nu aparea semnul ”-” in fata desi era datorie deja?Ce puteau intelege oamenii atunci?Ei credeau ca au acumulat acei bani,nu ca au o datorie.

  68. The Pupeteer said

    am April 30 2010 @ 9:20 pm

    “Ei credeau e o prezumtie” care nu prea absolva..stii pe ideea nu stii si nici nu ai vrut sa stii. insa si pe card si in extras este nr ptr nelamuriri si info suplimentare. Ori dc mergi pe presupuneri fara sa cauti sa aflii. Eu am ajuns la concluzia ca ptr creditari imprumuri si rate ar trebui sa se faca un curs intensiv asa vreo 3-4h zilnic la care omu sa vina sa afle cum isi poate fc si sa fie in regula.dar atunci ar da multi faliment.
    Tu mai ai datorie la EFG? sau esti in restanta si esti sunata?

  69. ANDREEA said

    am April 30 2010 @ 9:20 pm

    Nu cred ca DAE e 33.5%.Cat este de fapt?De ce nu este specificat DAE in cererea de emitere de card (”contract”)?

  70. The Pupeteer said

    am April 30 2010 @ 9:30 pm

    o sa aduc una luni si o sa ma pozez cu docomentu sa vzi ca atat e , e dobanad anuala ..asa se traduce. Acum e 33,5 a fost mai mica..candva..iti recomand si site-ul http://www.euroline-cards.ro/Corporate/Efg/Info/ERSCard.aspx daca pe mine nu ma crezi.
    Va place sa bateti apa in piua cu contract,la card de credit cererea de emitere e contractul din cazul unui imprumut unde se precizeaza ptr ce il iei si ce acareturi achizitionezi. Aici nu ai nevoie de contract ptr bunuri de consum deoarece si anume pentru ca un card de credit il poti folosi de la a lua o shaorma de la colt pana la a=ti lua elcedeu de la domo. Nu-i pasa nimanui la ce fol banii cat timp ii returnezi corect. Are linie de credit si linie de rate,depinde de magazin ce rate iti face restul apartine efg.

  71. ANDREEA said

    am April 30 2010 @ 9:31 pm

    Corect ar fi fost ca,odata ce au acumulat datorie suma aceea sa apara la sold cu ”-” in fata,nu sa mai astepte EFG cateva luni si abia dupa aceea sa treaca acel semn ”-” in fata,cand datoria era deja putin mai mare.De unde sa stie clientii sa ceara lamuriri in legatura cu extrasul daca nimic din extras nu ducea cu gandul ca ei erau pe minus,de unde sa stie clientii ca erau pe minus daca suma aceea nu era cu minus?

  72. ANDREEA said

    am April 30 2010 @ 9:36 pm

    Si oamenii care si-au luat produsele acasa dar nu aveau cardul si nici nu stiau ca vor primi un card sau nici nu au semnat vreo cerere de card,pe ce baza au luat produsele acasa din magazin?Trebuia sa fi fost si un contract pt bunuri de consum.

  73. ANDREEA said

    am April 30 2010 @ 9:37 pm

    Pai daca ma duc la domo imi stabilesc ei rata?

  74. The Pupeteer said

    am April 30 2010 @ 9:40 pm

    mai, lunar in extras apar insirate toate costurile, deasupra lor soldul initial, dedesubt sold final. initial e mai mic fata de final si adica inseamna ca a av o restanta si ii s-a pus la datoria totala..nu creste suma cadou de nicaieri . si ti-am zis ,”de unde sa stie ” e simplu de elucidat. Scrie peste tot nr la care poate sa stie tot, cine vrea…cine nu .. isi inchide tel ca e meltean si cand raspunde dupa jumatate de an urla si injura ca e nemultumit de sum la care s-a ajuns.

  75. ANDREEA said

    am April 30 2010 @ 9:41 pm

    Apropo pe acel site nu gasesc nicaieri sa fie specificat DAE (dobanda anuala efectiva).

  76. ANDREEA said

    am April 30 2010 @ 9:45 pm

    Dar de ce odata ce era deja o datorie nu era la sold final ”-” in fata?De ce abia dupa un timp a aparut acel ”-” in fata la suma de la sold final si imediat dupa au specificat in extras ”Cum stii ca ai datorie?Suma prezenta la rubrica Sold Final apare cu semnul ”-” in fata”

  77. ANDREEA said

    am April 30 2010 @ 9:47 pm

    De ce au lasat sa treaca un nr de luni (in care era deja datorie)ca sa puna semnul ”-” in fata?

  78. The Pupeteer said

    am April 30 2010 @ 9:48 pm

    In fucntie de nr de rate da.Practic te duci cu cardu si buletin si iti faci rate unde vrei.Cu orice card de credit poti face asta, in magazinele care sunt partenere, ti se stabileste o rata si o prim tot in extras laolalta cu celalalte.

    Politica magazinelor nu o face EFG din cate stiu.. doar finanteaza produsele, restul e problema lor ce si cum explica si ce hartii dau. Dar da pentru a 1000a oara,celor care au av rate achitate la posta inainte si apoi s-au trezit cu un card la usa…au cam fost fortati de imprejurari..dar nici aceia nu s-au interesat de ce l-au primit mai exact.

  79. The Pupeteer said

    am April 30 2010 @ 9:50 pm

    cu sau fara semn in fata e sold la un card de credit deci automat suma datorata. Pentru ca au fost persoane care faceau spume la tel cum ca suma cu minus e de fapt scazuta , deducere din datoria lor.

  80. The Pupeteer said

    am April 30 2010 @ 9:51 pm

    Uite sa nu mai spmauim blogu omolui da-mi un mail la cleo_nida@yahoo.com si continuam acolo,pe messenger sau cum consideri mai la indemana.

  81. ANDREEA said

    am April 30 2010 @ 9:53 pm

    Sunt destui clienti care au sunat cand le-a venit cardul si li s-a spus ca este pt plata ratelor,ma rog, a fost un mod de a le baga pe gat cardul pt ca se stie ca sunt 2 linii de creditare pe acest card si o linie o activeaza pe cealalta

  82. ANDREEA said

    am April 30 2010 @ 10:04 pm

    pe messenger

  83. noi_vrem_respect said

    am May 28 2010 @ 5:32 pm

    LEGE nr.18 din 24 iunie 1968
    privind controlul provenien?ei unor bunuri ale persoanelor fizice, care nu au fost dobândite în mod licit.(PROIECT)….ART. 2
    Valoarea bunurilor a carei provenienta nu se justifica este supusa unui impozit de 80%.
    Prin justificarea provenientei bunurilor se intelege obligatia persoanei in cauza de a dovedi caracterul licit al mijloacelor folosite pentru dobindirea sau sporirea bunurilor.

  84. ana said

    am September 18 2010 @ 9:08 am

    Buna tuturor! Am si eu ceva de spus referitor la cardul Euroline :
    in 2007 am facut un imprumut la ei de 2000 ron din care au fost virati direct catre Emag (era o reprezentanta a EFG direct la magazin) 1700 ron. in momentul in care am semnat contractul mi s-a calculat o rata de 85 ron/luna (ceea ce este scris si in contract)..dupa ce timp de 2 ani de zile am platit cate 100 ron /luna, de la 2000 ron imprumutati mai am de plata inca 6000 ron!!!! Cum este posibil acest lucru??? Am fost la sediul EFG pentru a clarifica acest lucru (mai ales ca nu am mai primit de ceva vreme nici o instiintare cu minimul de plata sau cat mai am de platit). In fiecare luna sunam la relatii cu clientii pentru a afla acest lucru si de fiecare data mi s-a spus ca aveam un minim de plata de max 100 ron.. Cand am ajuns la sediul lor si am cerut mai multe informatii mi s-a spus ca am un minim de plata de 400 ron!!! si ca nu stie de ce colegii de la relatii cu clientii mi-au spus de fiecare data o suma mai mica, si ca nu imi mai poate da alte informatii referitoare la cum s-a ajuns la caeste sume…
    As vrea si eu sa stiu cum de se poate ajunge de la o rata de 85 ron la un minim de plata de 400 ron/luna si de la un credit de 2000 ron din care s-au scos doar 1700 ron la o datorie de 6000 ron in conditiile in care timp de 2 ani am platit cate 100 ron /luna… Oricat de mult s-ar fi marit dobanda nu cred ca se ajungea la o suma cu 300% mai mare dupa ce s-a platit timp de 2 ani…

    Din cate stiu au fost cateva persoane care au dat in judecata EFG si au castigat detasat, cred ca ar trebui sa ne unim mai multi si sa actionam in instanta aceasta “companie” care face camata, nu da credite..

  85. michell said

    am October 4 2010 @ 3:31 pm

    si eu am un card am luat un laptop si am scos 8 milioane am dat inapoi 37 milioane si mai am 70 milioane, am crut un istoric de plati si contractul sa l vad si eu dar am constatat cu stupoare ca nu era semnatura mea

  86. michell said

    am October 4 2010 @ 3:31 pm

    si ma bombardeaza cu telefoane nu le mai platesc NIMIC

  87. Gabriela said

    am November 16 2010 @ 12:08 pm

    Eu am niste conditii de eliberare si folosire al cardului altceva nu am primit, Michell cand spui contract te referi la un contract cu desfasurator de rate sau la conditiile cardului?
    Scriem toti pe toate site-urile si nu se face nimic1 Ii injuram si ei isi fac de cap ne terorizeaza cu telefoanele si se amuza pe seama noastra!!!
    Cunoaste cineva un avocat care se ocupa de ABUZURILE EFG???
    TREBUIE SA TRECEM LA ATAC PE CALE LEGALA

  88. SEBI said

    am January 12 2011 @ 6:46 pm

    MORTI MAMI LOR DE EXCROCI SA PUTREZEASCA IN IAD

  89. Cristian said

    am March 16 2011 @ 5:00 pm

    Salut! Si eu sunt unul tzepuit de cei de la Euroline cu cardul PromtActiv. Am luat 2 telefoane de la Altex, m-a ametit ala cu “explicatiile” lui de acolo, in fine. am primit doar cardul prin Posta si de aici toata nebunia… Am platit eu cum am platit, suma bineinteles a crescut de la o luna la alta in loc sa scada… M-am zbatut si am pus toti banii “datorati” pe card la loc… si ca oricare roman am fost nevoit sa ii scot.. cand am inceput sa platesc asa zisul minim de plata, iar in loc sa scada crestea, au inceput telefoanele si nu o mai termina.. M-am decis sa nu le mai dau… dar nu inceta cu telefoanele si am mai “scapat” din cand in cand pe card niste bani “datoria pe care spuneau la telefon ca o am”… acum dupa cateva search`uri pe net m-am decis sa nu le mai dau nimik… am trimis si o scrisoare la ei in care le cer mai toate actele, contractele si toate alea posibile sa mi le trimita … Intrebarea e.. sa le mai dau ceva sau nu? astept un raspuns de la cineva care stie cat de cat despre cum s-ar putea termina cu astia (euroline).

  90. Cristian said

    am March 16 2011 @ 7:31 pm

    Nene The Pupeteer, stand bine si citind cum descurajezi oamenii prin tot feluri de explicatii “ca la voi” imi dau seama ca nu faci decat ceea ce fac si cei de la telefon…. Acum nu stiu daca mai esti pe aici, dar gandeste`te ca falsa informatie a clientului se plateste.. si poate mai citesti si tu legea daca tot le stii pe toate.. Legea 193/2000:
    Art. 4. – (1) O clauza contractuala care nu a fost negociata direct cu consumatorul va fi considerata abuziva daca, prin ea insasi sau impreuna cu alte prevederi din contract, creeaza, in detrimentul consumatorului si contrar cerintelor bunei-credinte, un dezechilibru semnificativ intre drepturile si obligatiile partilor. [cum este plata de 7-8 ori sumei imprumutate]
    (2) O clauza contractuala va fi considerata ca nefiind negociata direct cu consumatorul daca aceasta a fost stabilita fara a da posibilitate consumatorului sa influenteze natura ei, cum ar fi contractele standard preformulate sau conditiile generale de vanzare practicate de comercianti pe piata produsului sau serviciului respectiv.
    (3) Faptul ca anumite aspecte ale clauzelor contractuale sau numai una dintre clauze a fost negociata direct cu consumatorul nu exclude aplicarea prevederilor prezentei legi pentru restul contractului, in cazul in care o evaluare globala a contractului evidentiaza ca acesta a fost prestabilit unilateral de comerciant. Daca un comerciant pretinde ca o clauza standard preformulata a fost negociata direct cu consumatorul, este de datoria lui sa prezinte probe in acest sens.
    Si cred ca te platesc grecii aia destul de bine si pe tine… sa descurajezi oamenii.. aveti totusi gandul ca nu toti suntem atat de prosti, e bine sa te trezesi mai tarziu decat niciodata sa realizezi ce se intampla…. pana si la telefon te mint cand iti spune ca ai de plata atat.. te duci sa platesti si surpriz tot mai dator esti… In locul celor de la Euroline mi-ar fi rusine sa ma priveasca lumea.

  91. dumitru ionut said

    am March 29 2011 @ 7:56 pm

    buna seara ma numesc dumitru ionut.ma adresez dumneavoastra
    sa-ma ajutati intro problema la care nici eu singur nu imi pot explica referitor la acesti escroci de-la(euroline camatari cu acte in regula)care sau mascat sub pelea celor dela altex,sa ne prosteaca pe noi(romani lasi)cu credite doar cu buetinul.acum 4 ani si 6 luni am cumparat produse dela altex in valoare de 2000 de lei noi,si am extras depe cardul euroline 250 lei.rata lunara era fixata de 60 lei,am platit pana acum 4000 de lei,eu dupa calculele mele am considerat ca mam achitat de eii si nu leam mai platit nimic timp de 3 luni.si dansi miau trimis scrisoare ca sunt restant cu inca 4900 lei.in aceste 3 luni mau terorizat cu telefoanele si somatii ca imi va trimite executor sa imi confiste bunuri din casa chiar e posibil sa imi faca asa ceva??daca este cineva amabil sa-mi dea si mie un sfat ce-sa fac in aceasta situatie va rog.chiar nu mai avem justitie in romani asa sa faca dreptate sa scapam de camatari astea?eu in situatia in care sunt pus iasi trimite la traian basescu si la boc sa le plateasca suma calculata de camatari.ca din cauza lor am ajuns noi romani in situatia asta.voi ce parere aveti?

  92. alezz said

    am August 6 2011 @ 6:37 pm

    In 2007 am facut o rata la un laptop de 22mil. Dupa ce am platit lunar timp de 3ani intre 70 si 100lei,ma duc la sediul lor sa aflu cat mai am de plata.Mi-au spus ca mai am 26mil si ca nu am platit nimic din valoarea laptopului pana acum.. Am plecat, mi-am setat apelurile de la ei pe reject automat,ca imi dau seama cu ce numere suna ei,si din ianuarie 2011 (eu nemaiplatind din sept.2010-cand mi.au zis ca mai am 26mil) tot primesc plicuri acasa ca-mi iau bunurile. N-am absolut nimic pe numele meu. Deci multa sanatate pana la prima raceala,cand sa dea Domnu sa fie si ultima pe viata asta.. Am impresia ca timp de 5ani o sa fiu ”stresat” de ei..apoi paaa! Unii mi-au zis ca nu o sa mai pot avea nicio treaba cu bancile.. Cardurile personale la raiffeisen si la ing sunt active,si cu ceva sume pe ele.. Deci,relaxati-va..

  93. George said

    am January 5 2012 @ 4:08 pm

    Am si eu eun card de cumparaturi de la efg. bineinteles exista si o suma de bani pe care o pot scoate. dar daca te atingi de banii aia esti mort! cumpar doar produse in general electronice si nu am avut probleme cu ei. rata trebuie sa o platesti parca intre 12 si 29 ale lunii daca intarzii chiar si cu o zi esti penalizat cu 45 roni :( . conditile fiind stiute de la inceput , ma stradui sa nu raman in urma ci chiar sa platesc mai mult decat rata lunara numai sa scap mai repede. la cumparaturi nu trec niciodata de 1500 roni cu toate ca am posibilitatea sa merg pana la 3600 roni dar nu rata mai mare de 260 roni pe luna :\ .treaba e sa nu scoti bani de pe cardul lor. daca te mananca ai de suferit!

  94. adina said

    am March 12 2012 @ 9:26 pm

    si eu am probleme cu ei

  95. IONUT said

    am April 25 2012 @ 8:28 pm

    OK am si eu o intrebare ca un nestiutor, ptr cei care au mai folosit cardul….. programul “RATE FARA DOBANDA” ce este prezent pe emag…la ce se refera mai exact

  96. nico said

    am July 12 2012 @ 3:14 pm

    Ionut, Rate fara dobanda insemna: Platiti fix suma produsului esalonat in 10, 12 rate + 4,5 ron pe luna admininstrare card. In plus, platiti 30 ron emiterea cardului.
    Imi pare foarte rau pentru biata doamna ca nu a stiut sa foloseasca corect acest card. Imi pare rau si pentru altii clienti care au retras bani cu o dobanda de 33% (scrie pe contract). Dar toate parerile despre acest card sunt nefondate.
    Cardurile de credit nu se adreseaza tuturor clientilor, doar celor informati, celor care il folosesc pentru avantajele lor. Si anume Rate fara dobanda (la POS) si cumparaturi cu perioada de gratie ( tot la POS). NU RETRAGERE NUMERAR DE LA BANCOMAT!!!
    Mama mea are un credit la GE Money, Garanti Bank. A cumparat de 3200 ron. In 5 ani vor fi 6000 ron de plata.
    Mai trebuie sa stiti ca ratele in magazin sunt cele mai mari, deoarece sunt finantate de IFN-uri (institutii financiare ne-bancare-cum este EFG, BRD Finance etc.) care au dobanzi peste 20%!

  97. LinK said

    am August 7 2012 @ 10:39 am

    Buna ziua in legatura cu problemele legate de carduri euroline ..am lucrat in domeniu(sa nu se interpreteze ca tin cu banca) deci pot sa va explic exact cum sta problema..In primul rand cei ce fac rate in magazin la altex de ex ,rata care le este comunicata akolo este rata doar pe valoarea produselor respective in genereal (la orice banca) cardurile de credit cum este cel euroline au si o suma aditionala pe el de care clientul se poate folosi diferita de cea din magazin(valoarea produselor cumparate in rate) astfel rata pe care clientul o are de platit este calculata la toata suma de pe card ,clientul platind doar rata din magazin nu acopera nici macar minimul de plata si astfel se tot acumuleaza penalizari
    In al doilea rand cea mai mare prostie pe care poti sa o faci cu un card bancar este sa scoti bani de pe el,iar daca tot o faci trebuie sa ai grija sa ii scoti in intervalul stabilit al cardului respectiv ca suma extrasa sa figureze pe extrasul de cont urmator (rata recalculanduse in funcite de suma extrasa ) daca doamna giurgiu de ex a tot scos bani si a continuat sa plateasca doar ce 65 de lei de ex suma ei creditata nici nu s-a modificat pentru ca ea nu acoperea lunar nici macar taxele si comisioanele care s-au adaugat si ele la suma credita astfel ajungandu-se la situatii d egenu 5 ani platiti si suma enorma ink de rambursat concluzia este simpla inainte de a folosi un card de credtit informativa cum se foloseste acest card platiti intotdeauna mai mult decat minimul de plata pentru ca minimul de plata acopera doar taxele si comisioanele si cereti un extras de cont care se poate obtine de la orice bancomat cu optiunea interogare sold…nu e greu si nu te fura nimeni,sistemul bancar este la fel in toate tarile lumii diferenta e facuta de nestiinta oamenilor si incompetenta lor de a se avanta in chestii despre care nu au habar cum functioneaza.

  98. Cristi28 said

    am August 22 2012 @ 10:27 pm

    Astia sunt mari nesimtiti. Am platit cei 5 ani care erau prevazuti in contract si rata care era afisata pt produsul respectiv (asa cum am fost informat si de respectiva fata de la credite), si am ajuns acum, in al 6 lea an sa mai am de plata 25% din valoarea produsului. De ce nu au spus ca este la fel ca si extinderea de card de la banca, adica platesti lunar doar dobanda + diverse comisioane. Daca vrei sa scapi de amaratul asta de credit, trebuie sa platesti in plus adica suma minima (asa numesc ei dobanda)+ suma pe care vrei sa o depui pentru a se scade din valoarea creditului respectiv.

  99. Mosu said

    am November 8 2012 @ 12:04 pm

    La nemernicii de la efg la mai dau la muie.Auzi la ei: pentru 11 milioane produse cumparate le-am platit 38 si cica mai vor inca 30.Asta sa i-o zica lu mutu’ ca de cate ori ma suna ii bag in aia-a ma-si sau le dau cu muie pe la bot.Mare-i cel de sus au trecut 2 ani si mai am unu si gata :datoriile se prescriui si apoi ma pot pupa in fund prin partea cealalta si duca-se la drak’ efg-ul cu toti angajatii lui.

  100. GPRS said

    am November 15 2012 @ 6:20 pm

    datoriile se prescriu daca nu se face nimic in vederea recuperarii ei… tu ai fost cautat..asa ca nu se prescrie nimic:)

  101. denis said

    am November 16 2012 @ 5:39 pm

    The Pupeteer baniesc ca tu esti maturator pe acolo si acum vii sa ne tii sfaturi

  102. denis said

    am November 16 2012 @ 5:44 pm

    Mosu ce ai patit daca nu ai platit????????

  103. Dinu Daniela said

    am December 24 2012 @ 4:20 pm

    si eu am patit la fel ca dna Giurgiu platesc la ei de 6 ani si in loc sa scada suma de plata creste in fiecare luna nu mai stiu ce sa mai fac suna pe la vecinii,desii eu platesc in fieare luna

  104. Calin said

    am February 27 2013 @ 1:29 pm

    la fel si maica-mea se confrunta cu exact astfel de probleme. ERB Retail Services IFN S.A. functioneaza ca si camataria. asta este o institutie de camatari. se ascunde sub o ”institutie financiara” dar de fapt este altceva. este revoltator! trebuie luat atitudine in sensul acesta, trebuie contactat un avocat….care sa ne reprezinte, in situatia in care suntem asa multi pagubiti….”legal”. eu sustin absolut o idee de asta si m-as implica in demersul acesta….

  105. serban elena said

    am March 28 2013 @ 1:57 pm

    si eu am, celeas probleme platesc de 4 ani si nu ami scade nimic din valoare daca nu mai platesc ce consecinte pot avea ,domnule calin said va rog daca luati masuri prin avocati lasatimi um mesaj aci sa va sustin si eu

  106. serban elena said

    am March 28 2013 @ 2:01 pm

    daca nu am facut rata cu actul de casa ce consecinte am daca nu platesc datimi un sfat

  107. Priculici said

    am June 18 2013 @ 6:46 pm

    EFG….MUIE CU GUTUIE!

  108. Opra Valeria said

    am July 8 2013 @ 1:50 pm

    Buna ziua, in aceeasi situatie sunt si eu, pentru un calculator de 2.000 lei, platesc din 2006, cred ca ma ajuns undeva la 7.000 lei si mai am de plata conform extrasului “lor” inca 4.500 lei.
    Am ajuns la disperare si nu stiu ce sa mai fac.

  109. antieuroline said

    am July 13 2013 @ 12:37 pm

    Nico

    ”Cardurile de credit nu se adreseaza tuturor clientilor, doar celor informati, celor care il folosesc pentru avantajele lor.”

    Ai dreptate insa clientii nu se nasc informati…ei trebuie informati…e o mica dar mare diferenta.Iar pentru a folosi cardul in avantajele lor clientii trebuie informati CORECT!
    Apropo de creditele oferite de GE Money(Garanti credite de consum) -nici nu se pot compara cu creditele de la EFG,clientul stie cat este rata,stie ce dobanda si comisioane trebuie sa plateasca,rata este fixa, are incluse dobanda si comisioanele si este aceeasi pe toata durata de creditare,nu exista nici un card atasat ,primeste si un scadentar cu ratele .

    Link,
    daca citesti mai bine si faci un calcul usor vei vedea ca d-na in cauza nu a platit doar 65 lei pe luna daca in 4,6 ani a inapoiat suma de 5700 ron.Mai mult d-na a sunat la Buc pentru informatii insa se pare ca nu a fost informata corect.Este usor sa invinuim clientii pentru lipsa de informare dar nu ne gandim sau poate refuzam sa credem ca poate nu au fost informati corect desi au solicitat informatii.In ideea de a mari profitul multi consultanti mai ales cei de la telefoane omit sa spuna informatiile esentiale.

    Va propun un mic experiment sa-i spunem.

    Informati-va cu privire la dobanda,taxele,comisioanele,intervalul de plata ,tot ce tine de cardul euroline si mergeti intr-un magazin de electrocasnice care lucreaza cu efg – gasiti reclama in magazin – Odata ajunsi solicitati informatii despre modalitatea de a cumpara in rate,vedeti cate din informatiile despre care v-ati informat in prealabil va sunt oferite si daca este cazul puneti intrebari referitoare la intervalul de plata,ce se intampla daca platiti inainte sau dupa intervalul de plata,emitere card,suma totala platibila…etc.
    TOATE Creditele in magazin oferite de la EFG au card atasat.
    Astept sa vedem cine face acest experiment.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: