Prejudicii de milioane de euro aduse clientilor abonati la Orange la optiunea transferului de date

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=37572




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


18 Comentarii pana acum»

  1. www.vrajitorul.eu/ said

    am January 22 2010 @ 10:25 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  2. asistentapentruconsumatori.ro said

    am January 22 2010 @ 10:25 am

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  3. racheta alba said

    am January 22 2010 @ 11:20 am

    in meniul telefonului la setarile de internet ale orange, schimba username-ul sau parola ..sau schimba tot ce vrei acolo cu xxxx

    in felul asta cand o sa incerce sa se conecteze la ei o sa dea eroare si NU o sa te conecteze, iar singura conexiune care ramane in picioare este wifi

    eu asa am facut dupa ce mi-am cumparat un telefon de la vodafone care avea butonul dreapta setat exclusiv pe “vodafone live” care te costa (atunci ) 19 centi / conexiune … si am muscat-o din greseala de 2 ori incercand sa apas altceva

    dupa decodare l-am scos…dar altfel era acolo si eram blocat

  4. Danezu said

    am January 22 2010 @ 2:08 pm

    Prietene,daca nu te pricepi la win mobile,mai ales la setari,cumpara un telefon normal si te duci la un internet-cafe pentru net…
    Orange nu are nici cea mai mica vina ca nu stii sa-ti setezi telefonul! Fara suparare!

  5. Albert said

    am January 22 2010 @ 11:35 pm

    Eu sunt pe Cosmote, abonament pe DOI ani. Cand o sa-mi expire abonamentul, trec pe cartela si gata.

  6. Dan said

    am February 14 2010 @ 10:14 am

    Racheta alba are dreptate. Am facut cum a zis el ca sa pot dezactiva Orange Internet. Trebuie ca in setari sa fi SUUUUUUUUPPPPEEEEEEEEEERR explicit ca sa poti scapa de 3g automat, altfel tot incearca si te bubuie cu mesaje. Din cauza setarilorr ascunse de Orange am de platit in 2 zile de wifi (cand de fapt telefonul intra pe 3g cu toate ca inchisesem pachetele de date) destul.FOARTE MARE ATENTIE UTILIZATORILOR – SE FURA!

  7. FERY ARAD said

    am May 13 2010 @ 10:04 am

    Si eu am doua mari probleme cu orange,mea venit o factura de 8.000 ron pt transfer de date pe telefon si nici macar nu am contractat acest serviciu nu stiam ca exista si la ce costuri.A doua problema este la internet mobil cu modem stik mia venit peste abonamentul de 11 euro cost suplimentar de 60 euro nici macar nu stiu pt ce!!!!In factura detaliata ami apare printre conexiuni la internet “bundle” in valoare totala de 60 euro.Parerea mea muie orange,nu va inhaitati cu orange sunt hoti de joasa speta!!!!!!!!!

  8. yucu said

    am November 25 2010 @ 12:21 am

    si eu am patit la fel cu wifi:(.o sa incerc sa modific din setari la internet.sunt niste porci.ma duc si la orange sa vb cu ei.sper sa rezolv ceva:(.sunt foarte suparat.nu stiu la ce mi-am luat telefon cu wifi daca fac cost.asa cumparam o cartela si foloseam netu gratuit de pe cartela si totul era ok.mi-e ciuda ca am dat o gramada de bani pe telefon sa nu fac cost pt transfer de date si…daca nu scot cartela si intru pe net cand am nevoie:))

  9. Bura Dan - Stelian said

    am October 26 2011 @ 9:56 pm

    Este mai mult decat regretabil ceea ce se intampla. Cei care ne fura, prin omisiune de informatii si tot felul de date,prin neemiterea la timp de informatii si date, sunt romani platiti de noi, care ne forteaza – asa cum sugera “Danezu said” – sa devenim profesionisti in orange (telefonie mobila sau net si tot ce mai au). Constat ca ei nu gandesc, ca la un momemt dat putem sa le luam locul si implicit si banii.
    Am achizitionat in 13.09.2011 un abonament “delfin 8″. De atunci,de la o zi la alta, am inceput sa am din ce in ce mai multe – sa le zicem elegant – suparari. I-am tras de atentie la 411, 408, pe net – nu le-am trimis inca porumbei calatori – pe toate siturile care mi-au fost la indemana,dar {cu toate ca sunt catalogat ca un individ cu o imaginatie a naibulu de bogata} nu mi-am imaginat ca pot fi atat de neprofi; sunt la furat si la propriu si la figurat. Si sunt aproape sigur ca zicala “pestele de la cap se-mpute” este valabila si in situatia de fata. Eu inca ii astept sa ma traga de… atentie, nu de bani.
    Oricum, eu mi-am notat si notez in continuare tot ce trebuie, deoarece consider ca este necesar sa ne unim fortele, pentru a diminua spre a starpi aceste lucruri {sunt abia la inceputul contractului}. Daca are cineva nevoie neaparata de mine si mai ales daca are nr. orange, 0753460224 este nr. meu. Sunte-ti bineveniti! Am cel putin 400 min.disponibile, in orange, lunar:

  10. AndreiD said

    am December 9 2011 @ 12:21 pm

    Din pacate singura solutie intr-un caz de genul cost suplimentar de date bagat pe gat de catre Orange Romania e Justitia (asa cum a recomandata si Iulian Urban)
    Recent, Noiembrie 2010, Orange mi-a trantit un cost suplimentar de 80 de euro, reprezentand 400 de mb de date, utilizati, in plus la abonamentul pe care il detin. Acest consum nu il recunosc, sub nici o forma.
    In afara de un numar format din 6 cifre (exprimat in kb), de pe factura detaliata si o data si o ora, Orange nu poate sa imi aduca dovezi ca acel consum este al meu, cum ar fi: ip, acces la retea, site-urile accesate, durata, etc.
    Am reclamat acest lucru atat la ANCOM cat si la OPC. Am primit acelasi raspuns. Aceste instituii nu pot verifica modul in care Orange mi-a contorizat traficul de date.
    Concluzia e ca doar adresandu-ma unei instante de judecata as castiga in acest caz.
    Iar adevarul e ca, suntem inca in lumea a 3a, din acest punct de vedere: te fura pe fata si nu poti sa faci mai nimic
    Sunt dezamagit.

  11. Silviu said

    am May 28 2012 @ 3:38 pm

    Buna ziua,

    Ma bucur ca exista o asociatie care lupta pentru drepturile consumatorului. Voi incerca sa va descriu cat mai clar situatia prin care trec.
    M-am trezit cu un trafic de date in valoare de 133 de euro, peste cel de 250 de MB ramas din abonament, catre compania Orange, trafic de care eu sunt constient ca nu sunt responsabil. Folosesc acelasi telefon de cateva luni de zile(HTC Wildfire S) si nu am intampinat probleme de genul acesta pana acum, desi am avut o utilizare constanta a acelorleasi aplicatii.
    Surpriza cea mare vine acum. Am facut sezisare imediat, am fost in Orange Shop, m-am adresat serviciului de ajutor tehnic al clientilor, pana intr-un final cand cu o foarte mare amabilitate, o domnisoara de la Call Center, mi-a propus o oferta care suna cam asa, dupa ce am stat un timp destul de lung in asteptare: “Mi-a spus colegul ca putem face ceva ca sa nu mai platiti acest trafic. Activam o optiune de internet mai scumpa, de 15 euro, cu trafic nelimitat si de acum inainte veti avea aceasta optiune activata in locul celei existente si nu mai trebuie sa platiti costul suplimentar”.
    Acum imi pun problema. Nu este trasa de par toata povestea? Imi apare trafic de nicaieri si ia uite de unde sare iepurele norocos ca exista si o solutie si nu mai trebuie sa platesc nimic. Bineinteles ca i-am spus tipei ca asta ar fi o foarte buna strategie pt Orange, sa umfle facturile, pt ca mai apoi sa incheie contracte mari. Am acceptat oferta propusa de orange.
    Astept un raspuns prin care sa imi confirmati ca a citit cineva mailul acesta si daca mai sunt cazuri similare.

    Multumesc,
    Silviu Popa(client nemultumit!)

  12. Raluca said

    am July 26 2012 @ 5:31 pm

    Silviu Popa,acelasi lucru am patit eu astazi.am abonamentul din martie,smartphone 5 pachet de date si pana acuma nu mi’am folosit intregul pachet.maxim 150-200 de mb lunar.si azi ma suna o tipa de la orange sa ma “instiinteze” k am cost suplimentar de 168 de euro,doar date si k dak nu achit imi suspenda nr de telefon.apoi,dupa ce i’am spus k nu am de unde sa platesc si k vreau o justificare a acestei sume a venit cu oferta de smartphone 15 exact cum ai patit tu.fiind in stare de soc la auzul vestii am zis k revin eu cu un telefon.dar habar nu am c sa fac.ideea e ca isi bat joc de noi pe fata si asta e jaf la drumul mare.tu cum ai procedat in cele din urma?

  13. florin said

    am August 1 2012 @ 8:28 pm

    Exact acela?i lucru am p??it ?i eu azi.
    Pe lâng? c? am 600 de mega. Mi-a zis c? am cost de 473 euro.
    Ave?i grij? , a?a fac ei bani acum.
    Am acceptat op?iunea s? pl?tesc abonamentul de smartphone15.
    dar nu m-a iertat de toat? suma . Mi-a l?sat 22 de euro

  14. Raluca said

    am August 9 2012 @ 9:12 pm

    incredibil…nu pot sa cred asa ceva.si eu care credeam ca sunt un caz izolat…ma intreb cat au de gand sa o tina asa.si dak nu o sa riposteze naibii unu mai rasarit si sa ii dea in judecata.ceva trebuie sa se poata face,ca asa ne fura pe fata si noi stam si nu putem face nimic…Romania frate…

  15. eliza said

    am February 24 2013 @ 6:11 pm

    da…
    eu am avut de la munca un blackberry, iar luna asta mi-au spus ca s-a primit pe acest abonament o factura de nici mai mult nici mai putin de 6900 de euro! imi apare in desfasurator acelasi bundle, de care nu am auzit pana acum.

  16. Sorin said

    am June 24 2014 @ 10:01 am

    Buna ziua,
    Nu stiu cat mai este de actualitate. Am patit acelasi lucru, doar valoarea este mai mica. Am primit cadou de la familie un telefon Lumia. Nestiind sa-l folosesc, si neavand timp sa consult manualul, l-am lasat, pur si simplu, pe birou, cu cartela inserata. Deci, fara sa fie folosit, fara sa fie atins, am “reusit” sa am costuri suplimentare de 30 Euro “DOAR” din conectare, fara a face trafic de date si fara a atinge telefonul…. Acum… este oprit, pana voi “invata” sa-l utilizez…

  17. Nica said

    am October 31 2014 @ 11:41 am

    Da si eu am probleme,sant neseriosi am primit mesaja ca am destule puncte sa beneficiez de fidelizare,in fine am luat un android am prelungit contractul si surpriza:un amarat de Zali care nici 12 ore nu ma tinea bateria.L-am dus la verificat,am spus ca se incalzeste repede cand vorbesc,sa repetat de 3 ori situatia,am mers la ei bine ca situatia de fata e alta acum sant si oameni nepregatiti(sa fure numai)dar cu o educatie precara fata de client,cu priviri sfidatoare,dispret.Merg si le spun ca oferta promisa nu e aceeasi cu cea primita in fiecare luna,raman minute foarte multe nefolosite de mine si le-am spus acum 4 minute di start 30 min nat.nu le mai am..mi le-a dat pe loc se repeta mereu.Sant inca in contract cu ei dar mi s-a facut lehamite.Tara nici de mana a 3-a.sper sa scap de ei.

  18. Nica said

    am October 31 2014 @ 11:47 am

    Cel mai deranjant este ca nu raspund la nr.scurt,nici macar la cel lung,mesaja pe telef.da eror eu zic ca aceasta companie are zile numarata lumea merge spre digi,-Telecom,.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: