Romania tuturor posibilitatilor : O ilfoveanca amendata pentru ca a sesizat abuzul unui politist

SESIZARE



D-le senator Iulian Urban,
Ma numesc Mihaela Ciucu si am mai apelat la dvs si cu alta ocazie...(intreruperea de energie electrica in Comuna Berceni, Judetul Ilfov).
Problema pe care insa o am acum, este una de natura juridica si sper sa ma puteti ajuta macar cu un sfat!




Dle senator Iulian Urban, eu am crezut pana sambata noaptea (in jurul orelor 24.30), ca serviciul 112, este unul din serviciile platite de noi, IMBECILII de cetateni, pentru a se afla cumva in slujba noastra! Ei bine...am aflat nu numai ca nu este asa....poti sa mori, sa se comita asupra ta orice abuzuri....se poate intampla lejer ORICE, ca la ora aceea oricum, nu te poate ajuta nimeni!!!! Aaaaaa....evident afara de ...Politie!! Dar ce te faci cand tu chair cu politia ai o problema???? NIMIC!!!
Sa ma explic putin....sambata noaptea rulam  pe MIZERIA aia de SOSEA DE CENTURA, cum o numeste foarte pompos Dl Berceanu (eu fiind totusi platitoare de rovinieta), dinspre Racari spre Com. Berceni, unde locuiesc. La kilometrul nu stiu care...dar in fine,dinspre Chitila si Chiajna, m-am oprit deoarece in fata noastra la vreo 3-400m, am vazut girofarul ambulantelor. Avusese deci, loc un accident, nu era nimic semnalizat, nu era nici un politist (desi acolo, cred ca erau vreo 10),  care sa ne faca vreun semn...nimic. Ne-am oprit cum era normal, in coloana. Numai ca, dupa vreo 20 de minute, dupa ce doua autoturisme din fata mea au intors masina si au luat-o inapoi, eu si masina din fata mea, un matiz, care ne aflam in spatele a doua tiruri (deci, nu prea vedeam nimic de-acolo), am depasit cele doua tiruri si ne-am oprit in fata acestora. Nu imediat, dar dupa vreo cinci minute, de la locul accidentului, un politist s-a indreptat spre masina mea cerandu-mi actele. In timp ce le scoteam din geanta, l-am intrebat daca s-a intamplat ceva si acesta mi-a spus ca eu si matizul, am depasit coloana pe LINIE CONTINUA in caz de accident. I-am dat actele si eu si cel de la matiz (nu cunosc persoana respectiva..), dupa care ne-a anuntat ca ne va da amenda si ca ni se va retine permisul de conducere pe o luna. Atunci, am coborat din masina si i-am spus ca e ok, sa-mi dea amenda, dar permisul, pentru ce sa mi-l ia, in conditiile in care  multi alti soferi (inclusiv cei din fata mea), au intors masinile tot pe LINIE CONTINUA si...nimeni nu le-a facut nimic, desi, politistul a recunoscut si nici acest lucru nu este permis! Mai mult, in timp ce scria PV, alti conducatori auto, faceau acelasi lucru in fata lui, iar eu i-am aratat spre ei, dar el a spus:"Ce sa fac doamna...nu pot sa alerg acum dupa toti!!" Noroc ca eu stateam pe loc!!! Mentionez tot aici, ca politistul a trecut la rubrica "mentiuni" din PV..cred ca asa se cheama, faptul ca --in timp ce politistul imi completa PV, alti conducatori auto, savarseau aceeasi fapta--. Am vazut ca a scris acest lucru, la cererea mea, dar nu stiu cum a sunat exact pana in final fraza respectiva, deoarece pt. ca am refuzat sa semnez PV, nu mi l-a mai dat, spunandu-mi ca mi-l va trimite prin posta. Politistul a fost de acord sa mentioneze acest lucru, la cererea mea, dupa care mi-a spus ca si daca o sa fac contestatie, va citez :"si va spun eu ca nu castigati!" Inteleg ca mi-a dat si vreo 6 puncte penalizare … Ma scuzati....poate sunt retardata, dar de cand anticipeaza un politist o sentinta judecatoreasca????



De cand se pronunta el, in strada la 12.30 noaptea daca castiga cineva sau nu un proces, o contestatie... poate doar daca fiind vorba despre judecatoria Buftea -Ilfov, iar el locuind in Chiajna....stia el ceva???? sau... pe..cineva????
Am lipsit din tara in ultimii ani si imi scapa ceva??? (NU AM LIPSIT DIN TARA!!!!) M-am interesat a 2-a zi si am aflat ca totusi ar fi putut sa mi-l dea, dupa ce a pus un martor sa-l semneze, punandu-ma sa semnez doar de PRIMIRE!!
Mai mentionez de asemenea ca nu cunosteam foarte bine procedura, deoarece, desi  in februarie anul acesta se implinesc 10 ani de cand posed permis auto, nu am avut niciodata NICI MACAR O AMENDA, dara mi-te permisul ridicat si credeti-ma, nu pentruca nu am fost prinsa, ci pentruca eu chiar sunt o persoana care merg cu masina din necesitate, nu sa fac manevre, sau sa incalc reguli!


M-am gandit in acel moment ce alta posibilitate am, deoarece mi s-a parut clar o nedreptate si am sunat la 112, explicand ce mi se intampla si cerand sa mi se trimita un alt echipaj de politie sau sa mi se spuna  ce puteam sa fac in acest sens. Mi s-a raspuns de catre operatoare ca serviciul 112 nu este pentru sesizari….DAR ATUNCI PENTRU CE???? PT CE II PLATIM NOI PE OAMENII AIA????? CE POTI SA FACI LA 12.30 NOAPTEA CAND TI SE INTAMPLA ASA CEVA??? CAND UN POLITIST CARE, ENERVAT FIIND PROBABIL DE FAPTUL CA IN LOC SA STEA LA CALDURICA IN BIROU, A TREBUIT SA ALERGE LA UN ACCIDENT, LA  -2grade (atat erau afara), S-A GANDIT EL CA TOTUSI SA-SI FACA CU VREO 2 FRAIERI SI EL PLANUL DE AMENZI PE LUNA IN CURS…(lucru pe care de altfel, l-asi fi putut intelege si pe care i l-am si mentionat…DAR DE-AICI SI PANA LA SUSPENDAREA PERMISULUI….CE FAPTA ATAT DE GARAVA AM COMIS NOI??????? AM SPART BARAJUL???? AM DEPASIT DOUA TIRURI!!


IN PLUS DE UNDE LEGEA ASTA ABSOLUT CRETINA, CA DACA UN ACCIDENT OBTUREAZA BENZILE DE PE AMBELE SENSURI DE MERS, TU, CARE TE AFLI IN COLOANA TREBUIE –ESTI OBLIGAT CHIAR—  SA STAI ACOLO, SA NU TE MISTI, SA NU INTORCI, CHIAR DACA POATE NU AI CHEF SA STAI CHIAR 2 ORE DEGEABA???? SUNTEM PRIZONIERII CUIVA SI NU MI-AM DAT EU SEAMA???? OARE NU ERA NORMAL CA MACAR UNUL DIN TOTI POLITISTII CARE SE AFLAU ACOLO, SA VINA SI SA NE SPUNA CE SE INTAMPLA SI CE ALTE OPTIUNI AVEM???? DACA VREM SA ASTEPTAM SAU DACA VREM SA NE INTOARCEM SAU…CAT AR MAI DURA… NU STIU…CEVA…ORICE… NU!!! EI AU VENIT REPEDE SA-SI FACA PLANUL DE AMENZI SI PERMISE…


In fine, in final, n-am gasit nici un ajutor nici la 112, si mai mult decat atat, AM FOST AMENDATA DE CATRE POLITIST (evident enervat din cauza “parlamentarilor mele”), SI CU SUMA DE 100 RONI DEOARECE, (va spun exact ce scrie pe PV, pe asta l-am semnat, am sa va spun si de ce), “A ALERTAT FARA MOTIV SERVICIUL 112” !!!!


Si am semnat, pt. ca intre timp (totul a durat cam o ora, timp in care la  -2 grade, eu am stat langa masina politistului si am paralizat de frig, (era déjà 1.35 noaptea...) iar el, ca un domn, in masina sa), in masina politistului a mai venit un coleg, care completa acest al 2-lea PV si caruia ii spunea :”scrie acolo…500 roni amenda, dupa care, s-a uitat la mine si m-a intrebat: “pe asta il semnati?, daca da, va dau amenda doar 100 roni, iar eu am spus ca il semnez…..deja nu mai puteam….era prea mult pentru mine….m-am simtit un jeg uman, desi…cred ca nu eu trebuia sa ma simt asa….dar asa m-am simtit, iar duminica (a 2-a zi), am fost socata inca de ceea ce mi se intamplase!!!Poate nu are nici o importanta pentru unii, dar pentru mine a avut, pentruca am fost la mana unui NIMENI!!!---asta reprezinta acest politist pt mine, care absolut DISCRETIONAR si-a batut joc de mine si cine stie de cati altii.


Stiu doar ca se numeste Ag. Stefan Popescu de la IPJ Chiajna (desi i-am atras atentia sa-si scrie toate datele pe PV, nu stiu daca a facut acest lucru, nu am primit inca acest document)! Acum, inafara de faptul ca evident ca voi face contestatie la cele doua amenzi si la suspendarea permisului –desi s-ar putea sa aiba politistul dreptate…sa nu castig, ca stia el mai bine….as vrea totusi daca se poate sa apelez la dvs (daca se poate sa ma contacteze cineva), pentru a face o plangere la M.I. si oriunde in alta parte mai credeti ca m-as putea adresa , impotriva acestui  “zelos” politist, ca asta OM….nu parea!!!!


Pentru ca eu, dle Urban,  consider ca acolo a avut loc un abuz in serviciu comis de catre agentul respectiv.M-am interesat si am inteles ca intr-adecar, la Judecatoria Buftea este destul de greu sa contesti un PV intocmit de politistii din comunele limitrofe, dar as dori totusi sa incercam si poate chiar cu un avocat de la dvs.Si va mai anunt ca nu sunt singura  in aceasta situatie, ci ca, sunt din ce in ce mai multe cazurile de abuz pe care politistii le comit in ultima perioada –asta din ce mai ascult la emisiunile de radio din masina.


Va multumesc anticipat,Astept sa fiu contactata.Imi cer scuze pt. dimensiunea sesizarii…Ciucu Mihaela


RASPUNS

In mod evident cred ca este vorba de un abuz si ma raportez la aceasta amenda aplicata pentru faptul ca ati fi apelat abuziv serviciul 112; Va spun sincer ca si eu asi fi procedat la fel adica intorceam pe linia continua pentru ca nu exista un motiv pentru care ar fi trebuit sa stau toata noaptea acolo; Voi cere IJP Ilfov explicatii oficiale in acest caz pentru ca mi se pare totusi deplasat sa se procedeze de o asemenea maniera si voi trimite o informare si Ministerului de Interne, ca sa regleze putin aceste practici care indeparteaza cetateanul platitor de taxe se impozite de "siguranta si increderea" ce o asteapta de la Politia Romana.

raspuns-urban-iulian-sesizare-ciucu-mihaela


Cazier auto pentru soferi , aplicarea de amenzi progresive functie de repetabilitatea si gravitatea incalcarii Codului Rutier, si amenzi functie de veniturile contravenientului



Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1126

18 Comentarii pana acum»

  1. marcel said

    am January 19 2010 @ 10:24 pm

    In Romania cum te feresti de mafioti asa trebuie sa te feresti si de politisti ,asta e viata.Ganditi-va logic cat de prost trebuie sa fii sa te angajezi la Politie in conditiile din Romania ,salarii si drepturi de rahat.

  2. ady said

    am January 20 2010 @ 10:47 am

    asta e militia romana!!! de aia merita injurati,scuipati si batuti!!! de aia fane spoitoru i-a taiat mana militianului aluia! trebuia si gatul si lui si colegilor lui.cu mic exceptii sunt niste gunoaie,inculti si spagari! parerea mea e sa-i duceti prin tribunale sa se sature de figuri!!!

  3. www.vrajitorul.eu/ said

    am January 20 2010 @ 10:59 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  4. asistentapentruconsumatori.ro said

    am January 20 2010 @ 11:01 am

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  5. cineva said

    am January 20 2010 @ 1:33 pm

    Pentru handicapatul ala DEPASIRE e totuna cu INTOARCERE ?
    Daca in codul rutier romanesc nu e scris ca poti intoarce in caz de accident rutier (care blocheaza unul sau ambele sensuri) atunci avem cel mai infect cod rutier din UE si din lume.
    Nu Garcea e de vina, ci NOI fiindca nu iesim in strada si nu facem petitzii sa se corecteze infectzia si cancerul din codul rutier !!! Daca acolo treburile ar fi clare, Garcea si-ar lua-o pe cocoasa imediat si tupeul lui s-ar reduce …
    Si mai e ceva …suntem in asa hal de dependenti de politica incat si lucruri total apolitice cum e codul rutier e frecta si intors pe dos de fiecare oranduire fanariota care trece pe la putere ???

  6. LastChance said

    am January 20 2010 @ 3:41 pm

    am mai spus-o si o repet Romania nu este “tara tuturor posibilitatilor” asta este America dar Romania este “tara unde orice se poate”

  7. MPS said

    am January 20 2010 @ 4:24 pm

    Depasirea liniei continue este sanctionata cu amenda si cu masura complementara de suspendare a permisului. Deci pana aici nici un abuz. Dar faptul ca in momentul ala el s-a apucat sa imparta amenzi in loc sa dirijeze traficul sau sa isi vada de ancheta accidentului putem spune ca a facut abuz.

    Totusi… Ce cauta doamna / domnisoara sa depaseasca tirul ? Ce a castigat daca a facut lucrul asta ? Probabil vreo 5 min ar fi castigat daca nu o oprea politia.
    Daca intorcea si cauta alta ruta, era scuzabila fapta, dar cei 24 m (atat are un tir uzual) nu cred ca erau esentiali.

    Repet, oricare au fost conditiile si motivele, fapta politiei nu este scuzabila. Iar raspunsul celor de la 112 nu mai merita nici un comentariu.

    Incercati sa ganditi un pic mai larg.

  8. Wily Coyote said

    am January 20 2010 @ 11:42 pm

    Bravo,asa meritati,sa va ia carnetele pentru 5 ani…sunt satul de voi,smecheri de 2 bani care nu respectati randul,va bagati voi in fata,fiind mai destepti…trebuia sa iti dea si 1000 lei amenda sa te sature…tu de ce credeai ca masinile din fata ta au intors…sa cumpere ceapa?Mai aveti si tupeul sa veniti cu plangeri aici…pietoni sa va vad pe toti…Sunteti niste maimutoi…papagali de 2 bani…

  9. Laurentiu said

    am January 21 2010 @ 8:28 am

    Bine zis Wily!
    Chiar ne-am saturat de prost crescutii astia ca voi!
    Este incredibil cum desconsiderati ceilalti participanti la trafic, cu alte cuvinte restul erau niste prosti, numai voi erati mai rasariti.
    Totusi se intamplase un accident! Nu se statea la cafele, bineinteles ca si politia are partea ei de vina ..dar ma bucur ca s-a gasit unul sa te amendeze.
    Data viitoare sa respecti regulile!

    PS: Sa ne imaginam ca dupa depasirea tirurilor va regaseati tot in situatia de blocaj si o ambulanta incerca sa ajunga la locul accidentului, ce gasea? 2 benzi blocate!

    Domnule Urban cand nu se aplica legea reclamam abuzuri, cand se aplica, la fel. Ce-i de facut?

  10. awqdx sad said

    am January 21 2010 @ 9:32 am

    pv se castiga in instanta!

  11. Kaa said

    am January 21 2010 @ 12:17 pm

    Parca 112 era numar de urgenta… incendii, accidente, crime, violuri… Dar abuzul, discutabil, zic eu, al unui politist nu este o situatie de urgenta, doamna. Cat despre depasirea unui tir “din curiozitate”… inca nu s-a inventat amenda asa de mare cat ti-as fi dat eu. Ce, ti-era putoare sa cobori sa te duci per pedes sa vezi care-i treaba? Cadea sunculitza?
    @d-lui Urban: doamna a fost amendata pentru depasire, nu pentru intoarcere, care este permisa in aceste situatii dar trebuie dirijata de un agent. Asadar, ceea ce se poate imputa cu siguranta agentilor de la locul faptei este lipsa dirijarii traficului in caz de accident. Nu cunoastem exact circumstantele accidentului ca sa ne putem pronunta categoric de o parte sau de alta…

  12. timisorean1 said

    am January 21 2010 @ 12:49 pm

    toti care tineti cu militianul sunteti cei mai frustrati idioti de pe fata pamantului. cat despre 112, ai dreptul sa-l apelezi in caz de abuz al politiei fiindca nu ai unde sa suni altundeva in aceasta situatie. imbecililor

  13. Zolly said

    am January 21 2010 @ 12:54 pm

    cu toate ca e tonul dur, sunt de acord cu timisorean1

  14. Laurentiu said

    am January 21 2010 @ 4:35 pm

    Probabil aveti dreptate, legal ar putea exista posibilitatea de a suna la 112 in cazul unui abuz al politistului,ce consideram abuz in acest caz? scrierea unui proces verbal cu care nu suntem deacord este abuz? cum spunea cineva mai sus PV se castiga in instanta, nu esti deacord cu PV, faci contestatie..mergi la tribunal..rezolvi problema.
    Problema tine de moralitate…catorva ne lipseste cu desavasire…exemplu: incalcam reguli si apoi tot noi reclamam…culmea la un serviciu de urgente! in acest caz urgenta respectivei era de a ajunge acasa rapid.

    Pentru fanii reclamantei (desi mi-am spus ca nu meritati raspuns): Si voi aveti o urgenta si trebuia sa apelati serviciul 112 cand erati mici…acum e putin tarziu…aveti nevoie urgenta de educatie!!!

  15. VIOREL URBAN said

    am January 21 2010 @ 4:56 pm

    @ Laurentiu

    Nu e chiar asa . E sustin organele de ordine, le ajut cum pot, insa cand e vorba sa fie niste lucruri de acest gen – si nu citi printre randuri – consider ca trebuie reclamate si respectivului agent prezentate aceste actiuni ca fiind total gresite. Nu trebuie sa transformam Politia intr-o institutie care doar amendeaza si taxeaza orice situatie , fara o judecata echilibrata caci altfel ajungem ca in Rusia sau China.

    Hai sa terminam cu chestiile astea gen ” Ce reclami ma tu…Nu ai ce face decat sa reclami..” pentru ca este o atitudine gresita si ipocrita ! Daca nu ne folosim de drepturile noastre nu avem apoi de ce sa criticam guvernantii, pe presedinte sau pe Dumnezeu pentru modul in care am ajuns sa traim in propria tara.

  16. Laurentiu said

    am January 22 2010 @ 8:35 am

    Total deacord domnule Urban, dealtfel am deja 4 contestatii castigate cu Politia Romana, si nu m-am dat inapoi niciodata de la a scrie o contestatie sau reclamatie sau de a semna ca martor in vreo situatie deosebita, chiar daca stiu ca asta presupune o zi de concediu de la serviciu,poate chiar mai multe; insa ideea care vroiam sa reiasa din ce am postat pana acum era de a porni aceasta schimbare/reforma chiar de la noi, e bine sa facem acest exercitiu, cel de a ne exercita drepturile! insa consider ca trebuie plecat de la o baza corecta, altfel riscam ca toti cei care incalca legea sa profite de acest lucru…si nu mai ajungem ca in China ci ajungem ca in America cand hotul incercand sa jefuiasca o casa, a dat in judecata proprietarul pentru ca a uitat o teapa in semineu cu varful in sus si s-a accidentat in momentul spargerii, si culmea a castigat.

  17. cineva said

    am January 23 2010 @ 10:02 pm

    Una este abuzul agentului si alta este GAURA DIN LEGE lasata acolo cu grija de mai marii nostri ca sa scape si ei si ai lor cand intra la belea …in rest prostimea poate fi jumulita dupa cum interpreteaza Garcea legea …
    “ajungem ca in America cand hotul incercand sa jefuiasca o casa, a dat in judecata proprietarul pentru ca a uitat o teapa in semineu cu varful in sus si s-a accidentat in momentul spargerii, si culmea a castigat” — aicea deja e vorba tot de o legislatie in declin si de pierderea ratiunii si a logicii juridice = cam similar cu ce e in mintea Bucurestenilor acuma :)
    Daca tot e 100-200$ tot sistemul de inregistrare video (si statul nostru sparge destule milioane de euro in politzie) de ce nu ar purta Garcea o camera video la tampla cu recorder in haina (pe un card SD de 1..4Giga incap ORE de inregistrare).
    Atunci sa vedem ce jmecher si interlop mai are sange sa-l dea in judecata pe Garcea daca stie ca a facut-o lata!
    Cand insa e vorba de bube in lege, cine iese in strada ca sa se corecteze legea ? Sau cine face petitzii si umla peste tot ?

  18. geta said

    am February 27 2010 @ 9:47 am

    as dori sa stiu daca pot considera abuz, refuzul categoric din partea celor care in caz de urgenta ar trebui sa-mi sara in ajutor.
    In data de 20 februrie 2010, am sunat la 112, pentru o situatie de urgenta. Din cauza ploilor si topirea zapezilor, strada si curtea s-au inundat de apa. Am sunat la 112, deoarece la primarie nu raspundea nimeni, viceprimarul imi respingea apelul si nu reuseam sa iau legatura cu persoanele care erau in masura sa trimita pe cineva sa rezolve problema. Mi-a raspuns operatorul 20, care mi-a transmis ca nu sunt in masura sa ne dea ajutorul de care avem nevoie si sa mergem pana la primarie sa anuntam, ceea ce nu era posibil deoarece era sambata si primaria nu are program in caz de urgenta.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean