Paradoxul lui Icar s-a produs; PDL a suferit un esec dezastruos; Cine isi asuma infrangerea ? Batman, Batman….
La alegerile de duminica, liberalul Radu Stroe a obtinut fotoliul de deputat cu un scor de 70,17% din voturi, in fata democrat-liberalului Honorius Prigoana care a obtinut 29,83%.
Este un dezastru si nu are sens sa ne ascundem dupa cuvinte. Honorius are cea mai mica parte de vina, pentru ca majoritatea celor care l-au votat pe Stroe, au votat impotriva ideii Honorius in Parlament. PDL este in fata unui esec urias si astept acum sa vad cine isi va asuma aceasta infrangere, cine va avea curajul sa iasa in fata sa spuna " Romanii sunt satuli de circ, romanii vor sa fie tratati cu seriozitate, romanii vor sa fie reprezentati de oameni in care pot avea incredere ca-i vor reprezenta competent in Parlament".
Cum au decurs alegerile ? Are Stroe vreun merit extraordinar pentru scorul obtinut. Nu!
Nici unul n-a convins. Dovada prezenta extrem de slaba la vot.
Pe tineri Honorius Prigoana nu i-a convins pentru ca nu e reprezentativ pentru colegiu, sunt extrem de putini cei cu asemenea "stare" in zona. Pe batrani nu i-a convins pentru ca e prea tanar.
Pe tineri nu i-a convins nici Radu Stroe, dar i-a momit pe cativa batrani care au pus botul la giugiulelile ieftine (gen "v-am izolat blocul" de parca ar fi facut-o din banii lui personali) ale lui Chiliman.
Si asa a iesit Radu Stroe deputat.Ca doar in functia de Secretar General al partidului nu poti pune un novice care sa nu stie cum sa adune bani pentru partid. Si care va intari pozitia lui Antonescu in Parlament, astfel incat eu spun ca s-a mai adaugat o bariera in calea unei guvernari PNL-PDL, insa care cu siguranta va duce la noi dezertari din randul parlamentarilor PNL ce vor ingrasa numarul independentilor lui Oprea.
Toata stima pentru Silviu Prigoana care a avut puterea sa glumeasca : "Eu i-am zis: Ia-ti mai cravata violet. El nimic, Batman, Batman!".
Paradoxul lui Icar si Honorius
Ce ma tot agit eu cu initiative legislative, cu ajutorul dat pentru 6788 de romani care in 2009 au apelat la serviciile Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro, ca se pare ca nimeni nu prea are timp de asemenea prostii, adica de membrii de partid care incearca sa iasa in evidenta facandu-si treaba, incercand sa fie profesionisti si ajutandu-i real pe cei care i-au votat. Nu sunt sarac, insa am considerat ca banii munciti nu trebuie risipiti ca sa imi cumpar Lamborghini si inca nutresc speranta ca promovarea intr-un partid trebuie sa se faca functie de competentele si calitatile umane. Vad insa faptul ca, calitatea de baza este sa fii baiatul lui tata. Oare chiar atat de greu este sa ajungi relativ repede un mega-partid , sa fii la putere si sa constati ca nu ai oameni de valoare incat sa alegi sa umplii gaurile cu orice fel de umplutura ? Paradoxul lui Icar nu cred ca are sansa la repetabilitate intrucat Honorius nu este si nu va fi vreodata Basescu. Eu unul stiu ca nu imi voi cumpara Lamborghini si nu imi voi bea cafeaua in Dorobanti, si voi face aceasta fronda pana se va decide in politica romaneasca sa se promoveze doar varfurile care merita sa se ocupe de soarta acestei natiuni. Pentru cei care activeaza in domeniul afacerilor si sunt pasionati de management, PARADOXUL LUI ICAR este o materie extrem de buna de studiu. La nivel organizational, cel mai des, paradoxul lui Icar se manifesta prin utilizarea exagerata doar a unei strategii care a fost eficienta si a adus avantaje concurentiale in trecut. Acest lucru antreneaza atragerea si formarea de competente doar de un anume tip si mai ales oameni cu un anume comportament organizational (in general obedient) care formeaza o monocultura intolerabila la nou. Intrebarile care se pun la nivel organizational ar fi: cum asigura organizatia receptarea noului, punerea de intrebari si reformularea acestora, evaluarea cauzelor succesului, asigurarea flexibilitatii in gandirea solutiilor, construirea unor noi strategii si imbunatatiri permanente ? Inchei spunand ca din articolul publicat de Dan Tapalaga, subscriu la comentariile legate de Honorius. http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-6769988-video-baiatu-tata.htm Alte amanunte despre Paradoxul lui Icar Cunoasteti succesul pe care l-au obtinut uzinele Ford la inceputul secolului trecut prin inovatiile asupra liniilor de productie si cu revolutionarul model T ? Masina era recunoscuta prin superioritatea ei la capitolul stabilitate si durabilitate. Inovatiile privitoare la introducerea liniilor de productie au condus la cresterea vitezei de fabricare a acestui automobil, dublarea salariilor muncitorilor (fata de standardul de salarizare din industria de profil de atunci). Uzinele Ford au ajuns sa produca un automobil la fiecare 15 secunde! Timp de 20 de ani s-au construit 15 milioane de automobile de tip T iar uzina a ajuns sa aiba un profit de 60 milioane de dolari in 1916! Totusi dupa un sfert de secol uzinele au intrat in declin. Considerand ca au gasit cheia succesului si ca acesta se numeste modelul T, conducerea companiei a respins cu indarjire orice incercare de perfectionare sau de schimbare a modelului. Este celebra afirmatia lui Henry Ford: “Orice culoare este buna pentru modelul T atata timp cat este neagra”. Prabusirea a fost ameliorata intr-un tarziu prin introducerea unor noi linii de productie, schimbarea conducerii si achizitionarea companiei Lincoln Motor. Adesea forta de care dispun unele companii antreneaza excese care determina prabusirea. Icar – personaj mitologic, a zburat atat de aproape de Soare incat ceara de care erau prinse aripile s-a topit iar el a cazut in Marea Egee. Paradoxul consta in acela ca atuul sau cel mai puternic i-a cauzat prabusirea. Pentru organizatii, de multe ori succesul duce la specializare, la exagerare, la incredere prea mare in propriile forte. Factorii care determina succesul cum ar fi strategiile specifice, cultura organizationala, sistemele de lucru si de operare cu informatiile, liniile de distributie, etc, daca sunt duse la extrem antreneaza declinul. La nivel individual increderea puternica in aplicarea unei retete care a functionat in trecut si care a generat succes si perseverenta in aplicarea ei poate conduce la atrofierea interesului pentru noi provocari. Exista cazuri insolvabile in care managerii “nu stiu sa faca altceva” sau nu “pot concepe ca lucrurile ar putea merge altfel” si atunci trebuie schimbati sau recalificati. Problema nu este insa la nivel de cunostinte ci la nivel de atitudini iar intr-un proces de schimbare acestea se amelioreaza cel mai greu. In ce masura ca manager imi reformulez planul de lucru si strategia, cat de mult sunt controlat de cutume, traditii si ritualuri? , de ce primesc si de ce ofer permanent aceleasi raspunsuri ? De multe ori la nivel individual apare autosuficienta (valabila si in sport) si scaderea abilitatii de a face comparatii si evaluari obiective, scaderea apetitului pentru nou si necunoscut. La nivel organizational, cel mai des, paradoxul lui Icar se manifesta prin utilizarea exagerata doar a unei strategii care a fost eficienta si a adus avantaje concurentiale in trecut. Acest lucru antreneaza atragerea si formarea de competente doar de un anume tip si mai ales oameni cu un anume comportament organizational (in general obedient) care formeaza o monocultura intolerabila la nou. Intrebarile care se pun la nivel organizational ar fi: cum asigura organizatia receptarea noului, punerea de intrebari si reformularea acestora, evaluarea cauzelor succesului, asigurarea flexibilitatii in gandirea solutiilor, construirea unor noi strategii si imbunatatiri permanente ? La inceputul acestui secol datorita globalizarii, a noii tehnologii si a vitezei de transfer a informatiilor, paradoxul lui Icar nu se mai manifesta ca in exemplul uzinelor Ford (de abia dupa 20 de ani de succes), ci il intalnim la foarte putin timp dupa aparitia primului succes. Ce solutii au adoptat organizatiile impotriva acestui paradox ? Unele firme si-au construit departamente de cercetare-dezvoltare – dar aceasta solutie foarte rar a dat roade. De exemplu orice propunere de schimbare este inabusita daca nu este formulata de acest departament, dar acest departament “se subordoneaza” aceleiasi culturii organizationale cu un anumit nivel de toleranta la nou. Mai mult, ati vazut formulate vreodata obiective concrete pentru astfel de departamante? daca acestea nu sunt formulate, indiferent ce fac astfel de departamente “e bine”. Daca dimpotriva, obiectivele sunt riguros formulate e ca si cum ai cere cuiva sa ii vina inspiratia la comanda... Alte organizatii angajeaza pur si simplu oameni care nu au altceva de facut decat sa vina permanent cu propuneri. Solutia este ceva mai fericita daca respectivele persoane au o zestre a personalitatii deosebita: ingeniosi, analisti, perseverenti si flexibili in acelasi timp, “capabili sa se lupte cu morile de vant”, toleranti la incertitudine si cu competente foarte diverse atat tehnice cat si din sfera socio-umana, ori astfel de “profil de personalitate” este foarte greu de gasit iar unele dintre trasaturi sunt si autocontradictibile. Altfel, de cele mai multe ori aceste persoane “care nu isi gasesc locul” parasesc destul de repede organizatia. Una din solutiile cele mai eficace este construirea unei culturi care sa isi impuna permanent provocarea noului si a imbunatatirii permanente cum sunt culturile “Just in time” sau “Managementul Calitatii Totale” . Aceste demersuri de schimbare culturala sunt insa foarte pretentioase si foarte multi angajati traiesc dramatic astfel de schimbari. Succesul unor astfel de culturi este evident in organizatiile japoneze unde diferenta semantica intre munca si pasiune este foarte subtire. Pentru cultura romaneasca o filozofie a imbunatariii continue este foarte greu de implementat.... dar asta este valabil pana cand un manager sau un leader adevarat va spune cu hotarare “Ba se poate”.
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































Adrians said
am January 18 2010 @ 12:20 pm
Dl.Urban,pina la urma nu este un dezastru.Locul fusese ocupat tot de un PNL,deci nu este o pierdere, important este daca s-a invatat ceva din aceasta infringere.Asa cum spuneati si dvs.important este ca cei din conducerea dvs.sa realizeze faptul ca in momentul de fata romanii nu mai pot fi manipulati sau mintiti.Nu au reusit sa faca acest lucru 3 mari televiziuni,cu atit mai mult niste oameni politici gen marioneta.Vremea promisiunilor de tip bla-bla a trecut,romanii voteaza acum oameni puternici,care au coloana vertebrala si mai ales care au facut ceva in viata,care pot sa arate ceva electoratului.Daca cei din conducere au inteles acest lucru,bine,daca nu,viitorul va apartine partidului cu picioarele pe pamint.
asistentapentruconsumatori.ro said
am January 18 2010 @ 12:42 pm
Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
www.vrajitorul.eu/ said
am January 18 2010 @ 12:42 pm
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
ArgesForum said
am January 18 2010 @ 1:11 pm
Cred ca sunt foarte multi oameni politici cu o notorietate mult mai mare in PDL decat Honorius. De ce nu au fost lasati sa candideze?
Popovici Sorin said
am January 18 2010 @ 1:29 pm
Dle.Urban,sunteti un om deosebit dar nu puteti sa mai stati in Partidul Demagog. Cred cu putere ca locul dv este in PNL, acolo sunt adevaratele idei despre libertate, prospritate, munca individuala si altele. Nu cred ca puteti sta langa oameni ce nu au facut nimic ani de zile decat scandal dar cel mai grav lucru este INCOMPETENTA CRASA a membrilor PD nici numai spun PDL pentru ca nu au nicio treaba cu liberalismul. O sa va convingeti ca PD va pierde pe linie tot si nimeni nu se va mai uni cu ei din cauza scandalagiilor si a minciunii sau tradarii permanente a celor asociati.
Raul said
am January 18 2010 @ 1:34 pm
Este doar inceputul. PDL-ul ne va infunda cu buna stiinta in intr-un haos politic si social. Era la mintea cocosului de dedus ca Prigoana jr. nu are nicio sansa, si totusi a fost propulsat, la intimidare. La fel cum au reaparut Boc, Udrea Videanu sau Berceanu – oameni ce nu aveau ce sa caute intr-un partid cu pretentii reformiste. Actiunile PDL-ului nu sunt prostesti, ci coordonate (din afara, presupun) cu intentia clara de a crea haos. Este usor de dedus cine ar avea de castigat de pe urma unei Romanii dezbinate. Deschideti ochii pana nu e prea tarziu !
LastChance said
am January 18 2010 @ 1:48 pm
Pai INFRANGEREA se datoreaza masurilor “istete” luat de PDL cu privire la buget si politica fiscala pe 2010, jaful din buzunarul contribuabililor acestia fiind microintreprinderile, si in sectorul 1 sunt multe. daca acum ar fi alegeri de presh sigur nu ar mai iesi
lt. col. Thobescu Theodor said
am January 18 2010 @ 1:48 pm
Domnule senator,sunteti un om deosebit.
?i ce dac?.
La Ministerul Justi?iei putea s? aib? ?i PDL nu numai un profesionist, dar un om între oameni.
Dar n-a vrut zeus.
Mai vedem peste 4 ani.
Mult? s?n?tate ?i
O zi bun?.
LastChance said
am January 18 2010 @ 1:49 pm
dragi PDL-isti, mai ales tineri, multi si-au pus sperante in voi, aveti grija de ceea ce fac vulpoii
Mladin Dorian said
am January 18 2010 @ 1:58 pm
1.Nu poate fi asimilata problema in cauza ca fiind Paradoxul Icar
2.Comparatia PDL cu Ford este…. cel putin, politicos spus, complet deplasata.
3.Am votat (cu regret acum) cu PDL si acum se vede rezultatul : hotie, incompetenta, nepotism, si mai nou – DESPOTISM
4.Pe de o parte ii concediati pe cei fara pile,mici,unii competenti,cu salarii de 700-800ron, talpa aparatului de stat, iar pe de alta parte conservati sau mariti veniturile clientelei politice (vezi ce fac cei din consiliile locale judetene) – VA RUGAM PLATITI “FACTURILE ELECTORALE” DIN BANII DVS. NU DIN BANII NOSTRI
5.Chiar nu aveti pic de morala? – (ma refer la intreaga clasa politica)
SOLUTII DE CRIZA:
1. RAMANETI LA CALDURA IN PARLAMENT/GUVERN/MINISTERE SI ADUCETI INAPOI INTEGRAL BANII CASTIGATI “LEGAL” DIN CONTRACTELE IN CARE A FOST IMPLICAT STATUL (CARE APROPO SUNTEM NOI NU VOI)
2. PLECATI TOTI CU TOT CU BANI, PLECATI DIN TARA ASTA SI LASATI-NE SA NE DESCURCAM SINGURI
Ref la dvs. Dle.Urban – CU O FLOARE NU SE FACE PRIMAVARA
australia said
am January 18 2010 @ 2:14 pm
doar nu voiai sa iasa un baetzash de discoteca…c’mon, hai sa fim seriosi.
Ionut said
am January 18 2010 @ 2:31 pm
nu sunt pro prigoana dar macar el fata de eba stie sa lege cuvintele si facultatea a facut-o pe bune.Oricum felicitari pentru candidatura.
Piciu said
am January 18 2010 @ 2:31 pm
Esecul era previzibil.
Baza prezentei la vot este asigurata in proportie covarsitoare de pensionari.
Nici un politician de douazeci si ceva de ani nu va avea sansa intr-o confruntare cu un alt politician de cinzeci si ceva de ani in aceste conditi .
Poate doar in cazul in care tanarul respectiv este o personalitate de nivel international care si-a castigat renumele prin fortele propri.
Cum Honorius nu se incadreaza in aceasta categorie rezultatul s-a dovedit a fi dureros pentru el.
Daca intradevar a investit propri bani in campania electorala in mod sigur acest esec va avea si efecte pozitive .
Data viitoare se va gandi de doua ori inainte sa candideze daca va fi nevoit sa-si finanteze singur campania.
Domnule Urban sunt alaturi de dumneavoastra si sper ca in urma congresului PDL sa se lamureasca apele in partid .
Din punctul meu de vedere latura liberala provenita din PLD este marginalizata si acest lucru se vede din masurile luate in ultima vreme de guvernul BOC.
Poate ca mai exista o speranta sa se nasca in Romania un partid de dreapta mai putin infestat de personalitati cu pedigriu de sorginte de trisa amintire si mai dornic sa sustina in paralel interesele de partdid cu cele nationale prioritare fiind cele nationale.
Adrian said
am January 18 2010 @ 2:50 pm
o mare infrangere! fiul lui prigoana, unul din finantatorii pdl imbogatit din contractele cu statul si din banii pulblici nu a iesit invingator!
NU VA E RUSINE?
laur said
am January 18 2010 @ 2:56 pm
Asta e cauza deciziilor eronate ale PDL:
1.Boc premier ,un om cu ambitii personale cu multa demagogie ,cu o palarie prea mare pt. el lipsit de viziune si politica si mai ales economica(chiar nu sa gasit un alt om cu singe in instalatie pt. acest post).
2.Ministri pdl f controversati (gen Berceanu, Udrea, Videanu) fara rezultate notabile in carierele acestor persoane, cu multa risipa in bani publici.
3.Absenta orcaror masuri pt redresarea sectorului productiv economic.(cica bolnavul e la reanimare acum, zice Boc, dar el nu baga de seama ca sta cu piciorul pe furtunul de oxigen)
4.Lipsa de hotarare in restructurarea bugetara si in special aparatul administrativ care dupa parerea mea este cel mai stufos si incopentent, pilele si nepotismul la el acasa.
5.Traficul de influenta si promovarea pe baza de relatii de partid si nu numai a celor mai incopetenti in posturi de conducere cu rol in decizie si gestionare de fonduri inclusiv celor europene.
Probabil ca sunt mult mai multe dar nu i-mi vin acum in minte la care se adauga haosul legislativ stufos si fara eficienta , legi facute pe interes cu dedicatie.
Asa ca daca politicul nu este ancorat in realitate strict la viata cotidiana singur i-si va taia craca de sub picioare.
Bruno said
am January 18 2010 @ 3:36 pm
Nu pot spune ca il simpatizez pe Prigoana si oricum nu sunt un fan neconditionat Basescu sau PDL. Totusi nu pot fi bucuros. Speram ca exponentii liniei Crinisor-conu Dinu Costache din PNL sa primeasca plata atitudinii lor de tradare a adevaratei linii a unui partid istoric respectabil. Pe de o parte alegerea unui candidat necoraspunzator pe de alta absenteismul si prezenta la vot predominanta a pensionarilor pomanagii fedesenari (exista si destui pensionari de conditie buna, car voteaza cu mintea si nu pentru pomeni si nu uita cine sunt cu devarat fedesenarii) au condus la infrangere. Sper ca PDL va trage concluziile care se impun pentru votul si va actiona corespunzator in colegiul 4, invingand monstroasa coalitie in feieful fedesenar Iar liberalii adevarati isi vor alege o conducere care sa reprezinte adevarata linie liberala si va dezavua magaria facuta de Chiliman prin alianta cu primarul care este pe persoana fizica. Nu va grabiti cu minusurile, nu pledez pentru o alianta cu PDL ci pentru pastrarea liniei proprii si indepartarea de cleptocomunistii care inghit si dizolva orice partid care se apropie de ei.
Kurtz said
am January 18 2010 @ 3:37 pm
Bunul simt a invins!!!!
)) Penibil! Romania nu are leac, e clar. E o tara blestemata sa ramine proasta. Ma doare fix in …. de Prigoana, Stroe, EBA, etc. Insa alegerile astea imi arata clar ca peste un an comunismul se va reintoarce la putere, pe fondul unei crize profunde a dreptei si a unei mentalitati idoate a romanului nascut putoare. Sintem unici in lume, ne place comunismul. Bravo, Ilici va dicta din nou, intru fericirea prostilor si putorilor care stau cu mina intinsa catre statul socialist. Eu mi-am depus inca din octombrie dosarul pt. emigrare, mai am citeva detalii si v-am salutat. Va las sa fauriti in mindra tara Romania socialismul cu fata umana. Eu plec in tari unde socialistii sint sub pragul electoral. Pupa-v-as!
escu said
am January 18 2010 @ 3:38 pm
Eu bag de seama ca in Romania s-a instalat un dialog intre surzi si muti. Surzii( la problemele populatiei de azi, printre care teama de a-ti pierde locul de munca se afla in fruntea intrebarilor cotidiene ale romanilor) – elitele, cum sunteti si dv – vorbesc de nalucile securiste, de idealurile libertatii fara substanta, iar mutii – multimea grobiana si alegatoare, suverana si libera – nu-si pot exprima framantarile si angoasele, nu-si pot articula ideile care i-ar scoate la limanul unei imaginare fericiri. Inca mai traim in obsesiile de adevar de acum 20 ani, ne irosim timpul si energia alergand dupa potcoave de cai morti. Vorbele sunt ca scrisul pe apa, isi pierd amprenta imediat, pe clipa. De ce m-ar entuziasma pe mine, de exemplu, realizare idealului german de daramare a zidului , daca poporul roman a ramas cu buza umflata in idealul sau national ? Nu stiu ce intelegeti dv. prin elite. Va referiti la elitele intelectuale sau la elitele morale, fiindca nu-i acelasi lucru. A gasii valoare intelectuala si virtute morala intr-unul si acelasi individ, intruchipata in aceiasi fiinta, e floare rara oriunde in lume. N-am vazut niciun individ-elita cu mintea limpede si care sa spuna romanilor unde se afla si unde trebuie sa ajunga. Elitele, sau pretinsele elite, multe dintre ele, au avut grija chivernisirii personale, preferand complicitatea cu puterea mondiala pentru lucruri lumesti, meschine. Temele himericelor idealuri de libertate s-au epuizat, s-a cam spus ce era de spus in plan teoretic despre continutul democratiei ce bantuie azi jumatate de planeta. Nu de idei e nevoie azi, cel putin nu in plan teoretic e problema. Prea adesea ne facem fetis din dogme pe care le inghitim fara sa le mestecam. Incep sa ma indoiesc ca suveranitatea poporului in democratie este superioara fata de un sistem mai autocrat, mai putin democrat.
Liana said
am January 18 2010 @ 3:39 pm
tanarul prigoana trebuie sa-i multumeasca in primul rand tatalui sau pentru esec. daca acesta nu ar fi iesit cu acea declaratie profund dispretuitoare la adresa poporului roman, respectiv “poporul roman sa-i multumeasca lui Dumnezeu ca nu a candidat Bahmuteanca”, mesaj cum nu se poate mai clar ca cine are bani face ce vrea in tara asta. oricum base s-a facut ca si-a platit datoria fata de gunoierul sef al tarii.
Parmalat said
am January 18 2010 @ 3:57 pm
Daca Basescu mai avea influenta in partid atunci candidatura lui Prigoana Jr. nu s-ar fi intamplat in vecii vecilor!
Parerea mea este ca Basescu si-a incheiat conturile cu PDL dupa numirea lui Boc ca Premier in decembrie. Si-au strans mana si s-au despartit fiindca mai departe interesele sunt divergente.
Basescu are interesul sa se faca liniste in jurul lui pentru urmatorii 5 ani ca sa mai treaca oftica lumii pe el, iar PDL-ul are interesul sa-si sature sponsorii si sa directioneze cat mai multi bani spre administratiile locale proprii ca sa incerce sa mai prinda ceva si peste 3 ani. Fiindca altfel nu cred ca mai prinde nimic, guvernarea se stie ca erodeaza.
Candidatura lui Prigoana Jr. a fost un afront, nici membrii PDL nu cred ca l-au votat toti, ce sa mai spunem de oamenii obisnuiti. Dar asta e, taica-su a bagat bani si trebuia sa i se multumeasca intr-un fel.
R G said
am January 18 2010 @ 4:03 pm
Ba pardon…Prigoana Jr este abia la inceput, era normal sa nu fie foarte cunoscut. Eu nu zic ca PDL- ul este format numai din oameni cinstiti si corecti, nu cred ca Prigoana este un baiat perfect, dar macar discursul lui de dupa alegeri a fost mult mai coerent decat al lui Stroe.
Cine stie ce datorii si servicii trebuie sa- i rasplateasca Chiliman lui Stroe de l- a pus in postul asta…
politika said
am January 18 2010 @ 4:19 pm
1000 de vorbe, doi bani nu fac !
Romanii s-au mai maturizat, si cred ca dumineca au votat impotriva ideii de BATAIE DE JOC.
Personal i-mi pare rau ca PDL a jucat aceasta carte pe o mana moarta ! Chiar are PDL suficiente voturi in Camera, asa incit sa spuna ca si cu unul in plus sau in minus nu mai conteaza … ??
Daca Silviu Prigoana are meritele lui, nu inseamna ca tot neamul lui este la fel : nu-s toate degetele de la o mina la fel, si nici macar doi frati … dar tata – fiu ?
Dincolo de asta, cred ca PDL-ul lasa prea repede si prea usor garda jos. Intr-adevar, au trecut citeva zile dupa ce s-a castigat Presedentia , Primul-Ministru + Cabinet NOU, Bugetul aprobat … dat asta nu inseamna sa poti miza pe o mina moarta un loc in Camera Deputatilor. Dincolo de toate, ca sa lasi o bucatica din imaginea partidului (deoarece toata media a fost pe Honorius ca reprezentant PDL) la intimplare … nu este bine.
celo said
am January 18 2010 @ 4:30 pm
..beizadeaua asta tupeista a fost impinsa la inaintare cu buna stiinta ca va pierde, numai pentru faptul ca trebuiau platite serviciile facute de gunoier in campanie !!!…trebuia sa se arate un gest de bunavointa din partea marinelului chiar daca stia [Citeste] din start ca vor pierde !!!…in realitate orice candidat ar fi avut PDL-eii tot pierdea ptr. ca erau singuri contra a doua pertide care-l votau pe utc-istu ala !!!
Jean said
am January 18 2010 @ 4:31 pm
Domnule Senator,
Citez din textul de mai sus:”Este un dezastru si nu are sens sa ne ascundem dupa cuvinte. Honorius are cea mai mica parte de vina, pentru ca majoritatea celor care l-au votat pe Stroe, au votat impotriva ideii Honorius in Parlament.”
Da-ti voie sa va contrazic: nu este nici un dezastru, ba din contra, este un bine facut acelor cetateni.
Puteti sa-mi spuneti concret pentru ce merite deosebite ale lui Prigoana junior (chiar si senior), cineva sanatos la cap, l-ar vota?
Cu ce argumente ar putea acesta convinge pe cineva sa-l voteze?
Eu personal nu l-as vota nici sa fie paznic la primarie, ca adoarme in post…
Dar aveti dreptate cand spuneti:” Romanii sunt satuli de circ, romanii vor sa fie tratati cu seriozitate, romanii vor sa fie reprezentati de oameni in care pot avea incredere ca-i vor reprezenta competent in Parlament”.
In afara de dumneavoastra, mai numiti-mi un PDL-ist care sa indeplineasca aceste criterii. Sunt convins ca nu puteti…
Vasile said
am January 18 2010 @ 4:31 pm
#
Articolul #4 din programul Partidului Radical Reformator
4. Eliminarea nepotismului. Nu se admite candidatura la alegerile parlamentare a doi membri apartinanad aceleiasi famili (parinti, copii, bunici, frati). In cazul in care unul dintre membrii familiei ocupa deja o functie in aparatul de stat rezultata in urma unei [Citeste] candidaturi atunci nu se admite candidatura altui membru. In cazul in care pozitia este obtinuta prin concurs atunci nu se admite ca doi membri ai unei familii sa lucreze in acelasi department daca exista relatii de subordonare intre ei.
tizul said
am January 18 2010 @ 5:39 pm
Pe “baiatu’ lu’ taticu’ ” l-au votat 10%, adica 20 de mii de retarzi (cati angajati o avea in total Prigoana?). Pe activistu’ lui Chiliman, Radu Stroe (pretenar bun al lui Base, de pe vremea NAVROMului, da’ prostimea nu stie asta;) ) vre-o 45. Dar a trecut cineva pe la sectiile de vot, sa vaza botu’ la votanti?
))
Cativa naivi, in general batrani, si, majoritar, brunetzi fomisti. Tineri deloc. E de rahat ca 27% din electorat sa stabileasca soarta tuturor. E si mai de rahat ce candidati au candidat la candidatura!
Crick said
am January 18 2010 @ 6:31 pm
Asa se intampla cu toate partidele cand sunt la conducere si in idea de acastiga majoritate accepta oameni care nu au cum sa duca la intarirea partidului sau a imaginii sale. Multi vin la cascaval si atunci partidul primeste in randurile tot felul de oportunisti si astfel isi pierde din substanta.
Domnizorul acesta caruia inca nu i-au trecut bubele de pe fata mai are mult stagiu de facut pana sa fie copt pt lupta. PDL a facut un favor pt taticu si l-a acceptat pe baietzel, dar a platit si pana la urma plateste electoratul care a avut incredre ca cei din partid stiu sa isi aleaga reprezentantii. Au zis ca a mers cu Eba , merge si cu Honoriu. Dar asa cum spunea cineva mai sus, miza nu a fost asa mare, iar Honoriu nu ii reprezinta pe tineri. El e un privilegiat si priveste lumea prin ochelari fumurii, e un fel de Petre Roman al noi oligarhii.
Un mare dezavantaj pt PDL sau orice partid liber (care in principiu in idea mea naiva inseamna oameni intelectuali, cu intiativa dar si responsabilitate sociala si mult bun simt) aste si prezenta d-lui deputat Urban. Prin activitaiile sale cu aer tipic de Ilfov, populism ieftin, dar care prinde la multimea care mai degraba ar fi din tabara partidului Romania Mare, nu face decat sa discrediteze orice speranta ca un liberalism, real, serios gen celor din Europa, de exemplu Germania, poate sa apara prea curand in Romania.
In Germania spre exemplu, indiferent ce partid e majorita, de cele mai multe ori ca ministru de finante e pus tot un liberal (dar german). Si asta se vede in rezultate pe termen lung avand o economie extrem de flexibila si puternica in aceasi timp. Asta inseamna oameni cu viziune , dar in acelasi timp realism.
Desi l-am votat pe Basesc pt ca alta optiune nu avem din pacate, oameni iubitori de scandaluri si animozitati gen dl. Urban sau Basescu compromit ideea de liberal. E o mascarada. Pt. Dl. Boc si company tot respectul, mai se apropie de ideea de atitudine respectuasa liberala. Dar restul sa fim seriosi. Iar dl. Basescu face o mare eroare prin clientelismul politic pe care il face pt ca distruge PDL. A promova de exeplu pe Elena Udrea ca ministru din nou, inseaman ca esti interesat nu de imaginea partidului si soarta tarii, dar de clientele politica. A promova un ministru care refuza sa raspunda in fata unei autoritazi si a tratata legea si Parlamantul cu spatele e un exemplu foarte bun pt cetatea. Iata asa trebuie sa facem si noi sa persiflam orice forma de autorite. Eu sunt mai presus de lege si autoritati. NU asa se face curatenie in Romania.
PDL nu a invatat din greseli, ba culmea acum a capatat incredere ca a facut bine din motiv ce a fost revotat candidatul la presedentie si va plati crunt. Si asta, repet dvine din partea unuia care i-a sustinut din lipsa de alternativa reala.
Treziti-va! Stiu ca nu exista urechi de ascultat ci doar de furat cascavalul cat se mai poate!
In Romania orice minunen nu dureaza mai mult de 3 zile, care au trecut deja!
Grecu@ Crick said
am January 18 2010 @ 6:33 pm
Baiete, mataluta unde ai invatat sa scrii ? In Ferentari ? Sa stii ca nu este rau pentru ca acum ne dam seama ca gandesti precum fratziorul tau vanghelie
apocas said
am January 18 2010 @ 6:48 pm
vad ca lui honorius i se uita o calitate : el a fost sustinator al EBA, a venit din america special pt asta, asta schimba putin motivatia pt care a ajuns sa candideze, e un fel de monica (ridzi) de sector 1.
dar la fel ca la toate pierderile, adevaratul de rahat este castigatorul iar electoratul e orb si tampit (eu chiar cred ca si este ),dupa cum reiese din mai toate postarile!
cum ar fi fost-electoratul- daca castiga h.p.? luminat?
si parafrazand situatia lui clinton, la noi adevarata monica s-a dovedit elena.
Gheza din mures said
am January 18 2010 @ 7:46 pm
Eu de obicei sunt ambitios,dar in situatia in care e tara la aceasta ora ii lasam pe PSD-ist la guvernare.Ei sunt cei care hulesc acest partid care a avut curajul ca in aceste conditii sa incerce sa faca ceva pentru iesirea din criza.Acest lucru nu e benefic pentru nimeni.Noi ne-am obisnuit de mult cu atitudinea unor batrini care pupa mina ori cui cine ne da ceva,sau ne imbirliga cu minciuni si cu drag il votam chiar daca pina acum nici nu am auzit de aceasta persoana.Deh asa s-au obisnuit.Stim ca tara trece prin greutati dar nu miscam nimic,dar nici pe altii nu lasam sa miste ceve spre binele nostru.E usor sa critici pe cel care lureaza si poate greseste,e mai greu sa faci ceva si sa nu fi criticat.Parerea mea este, sa-i lasam un timp in pace sa vedem ce le poate capul.
cbabeanu said
am January 18 2010 @ 7:46 pm
Candidatura beizadelei lui Prigoana a reprezentat o insulta la adresa electoratului
apocas said
am January 18 2010 @ 10:24 pm
acum cica pensionarii sunt de vina
pai daca le-a spus ca nu le-o mareste!
incercati cu profii, ca aia asteapta de un an si ceva
da de aia care au votat desfiintarea unei camere si boc a zis sa stea linistiti cu ne asa??
clode said
am January 19 2010 @ 1:00 am
La 24 ani habar naveam ce e aia politica…nu atat are Prigoana Jr? 24? la 24 sa stii asa de multe?! hmm…
Georgian said
am January 19 2010 @ 11:55 am
Mama de ce anti-Prigoana p’aici. Si ce de clarvazatori care prezic decaderea PDL… Indiferent cum vedeti lucrurile, ganditi-va la un singur aspect: PD-L nu are ca sef de partid un milog care l-a sarutat pe umar, LA PROPRIU, pe un contracandidat al sau. Cei care au vazut stiu despre ce vorbesc…
fuck them all said
am January 19 2010 @ 6:27 pm
@Kurtz …
Pupa-ne-ai!!!… In prezidentzialul orificiu, daca tot suntem(you said) :”o tara blestemata sa ramine proasta.”
Multzumiri ca ne faci educatzie itzi spune cu tot dragul posesorul unei “mentalitati idoate a romanului nascut putoare”
“Sintem(Suntem???) unici in lume, ne place comunismul”…ca-l votaram pe B.???… da’ de China n-ai auzit…
“intru fericirea prostilor si putorilor care stau cu mina intinsa catre stat”…e bine ca tzi-ai ” depus inca din octombrie dosarul pt. emigrare”; tot soiu de otrepe ne-au facut de ras prin lumea larga… da’ nu uita sa ne fericeasca cu exercitarea dreptului electoral.Cu ru shi ne … ca la Paris…
Pupa-ne-ai…
Dute-n… Amerika!
Uniunea Sovietika Ailalta…
Sa te bucuri de fericirea natzionalizarilor… dintr-o cutie de carton… Shtiu “deshteptzi” ce-au dat faliment unde n-au avut o pila…sa suga la tzatza tzariii… Acolo …Licuriciu …
Ca la Harvard, urmash lui Honorius, nu cred…
Deshteptule… te iei de tzara mea!!!
Ca nu tzi-a ieshit pasientza, scuipi tzara-n care ieshishi din…
Dute-n…!!!