Multumiri d-lui senator Urban pentru mana de ajutor data in problema cu Beck International

Tweet this

From: katalina artemiza
Date: 2010/1/7

Subject: Beck international
To: iulian.urban@gmail.com








Buna ziua,

In ziua de 07.01.2010 am fost contactata de firma Beck International. Mi s-a spus ca au primit reclamatia prin intermediul dumneavoastra si ca putem sa rezolvam sa platesc suma in 3 rate exact cum am stabilit in ziua contractului, va veni un casier la domiciliu in fiecare 25 ale lunii si va incasa ratele.

Acum pentru ca deja imprumutasem bani sa platesc taxa de retur, taxiurile din Titan in Preciziei si inapoi cu produsele, plus persoana sa stea cu copilul de 2,8 ani acasa 3 h , le- am spus ca pot veni sa incaseze prima rata azi sau maine.

Mi s-a spus ca atunci cand va veni casierul voi semna un angajament ca platesc in 3 rate suma, ultima zi de plata a ultimei rate fiind 25 martie 2010.

Va multumesc inca o data si va urez un an nou plin de realizari ! Sa va dea Dumnezeu sanatate si tot ce va doriti !

Cu stima,

Artemiza Katalina


CUM A PORNIT TOTUL ? iata mai jos

Pacalita cu Beck International


6 Jan, 2010 Initiative, amendamente, declaratii politice, Reclama inselatoare

---------- Forwarded message ----------
From: katalina
Date: 2010/1/5

Subject: Re: Fwd: Pacalita cu Beck International
To: Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com>

Buna ziua.

In cursul zilei de maine va trimit copia contractului incheiat cu Beck International, nu am scanner acasa ca il trimiteam acum pe mail.

Mentionez ca in data de 4 ianuarie am fost la sediul firmei din B-dul Preciziei nr 3, a carei intrare este cam prin depozit, destul de strategic, in ideea sa le returnez produsele cum stabilisem cu angajatele de acolo in 30 decembrie 2009. La Beck International un retur costa 600 RonDaca returnezi produsele dupa 7 zile te costa 30% din valoarea contractului! Returul nu mi l-au acceptat pe motiv ca produsele sunt folosite si mi-au spus ca mai am inca timp pana in data de 15 ianuarie sa platesc suma integrala fara sa dea lista cu numele meu mai departe la recuperatori si fara sa am acea penalizare. Mi s-a reprosat ca de ce am folosit produsele daca nu erau platite si de ce nu am sunat in termen de 7 zile la ei sa le returnez. La cele 2 telefoane ale lor nu raspunde nimeni, unul este vesnic nealocat iar celalalt e lasat sa sune fara sa se raspunda la el si cand s-au plictisit de cat se suna de oamenii disperati, inchid telefonul in nasul clientului pacalit.

La acea prezentare la care am participat au spus ca fiecare participant castiga un sejur de 8 zile in Turcia, sa trimitem in 30 de zile de la data excursiei fisa completata ca acceptam sejurul. Acolo am intrebat daca sigur e platit tot sejurul, au zis ca da, ca trebuie doar sa ne platim transportul singuri la ce companie vrem dar cu ei era vreo 13 mil numai transportul !!! Noroc ca nu am trimis in 30 de zile fisa completata si semnata pentru ca acasa uitandu-ma atent la acea fisa am constatat ca scrie ca primii 1000 de persoane beneficiaza de sejurul gratis, probabil cand te inscrii iti spune "Ups! esti numarul 1002 ! Ai de platit 400 E sejurul fara transport ca ai semnat ca mergi cu noi. " A mai fost o oferta pentru Bulgaria de 20 mil pt 2 persoane 1 saptamana cu totul inclus dar in acel contract mai scrie ca acolo platesti taxa de statiune, taxa de hotel taxa de nu stiu mai ce, nu se specifica nici o suma si e posibil ca lumea sa se trezeasca acolo ca li se cere taxa de statiune 300E , taxa de hotel 500E, ei au semnat.... Poate reusiti sa faceti ceva si in acest sens, sa nu mai pateasca si altii lucruri mult mai grave, fiind asa dubiosi nu se stie nici cu ce tip de recuperatori colaboreaza, daca si-au permis magariile astea in tara va dati seama in Bulgaria sau in Turcia, mai ales ca patronul am inteles de pe net e un turc...

Am citit despre atatia pagubiti de aceasta firma incat mi-am dat seama ca nu sunt deloc un caz izolat si ca trebuie starpiti acesti talhari cat mai repede posibil sa nu mai comita si alte infractiuni. Ma gandesc la cati pensionari au patit cate ceva cu ei, dar nu toti au acces la internet sau nu stiu sa intre pe internet sa dea in vileag aceste marsavii.

Multumesc anticipat!


--- On Tue, 1/5/10, Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com> wrote:



From: Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com>

Subject: Fwd: Pacalita cu Beck International
To:katalina
Date: Tuesday, January 5, 2010, 11:23 AM

Buna ziua Katalina
Pentru a putea sa ne implicam in acest caz, avem nevoie sa ne trimiti copia contractului si chitantele cu platile facute de tine, pentru a avea documentele necesare in baza carora sa putem sesiza autoritatile
Asteptam documentele
senator Iulian Urban
Presedintele Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro


---------- Forwarded message ----------
From: katalina artemiza
Date: 2010/1/4
Subject: Pacalita cu Beck International
To: iulian.urban@gmail.com


In 11 dec 2009 am fost in excursie la Manastirea Radu Negru cu aceasta firma cu care am ajuns sa semnez un contract cu multe dedesubturi, In primul rand am cazut de comun acord sa plates in 3 rate o masina de curatat si un aspirator care valorau impreuna 20 mil, ca apoi dupa 2 sapamani sa primesc telefon sa cobor in strada cu 19 mil  ca 1 mil am dat avans sa imi taie chitanta tot in strada ca m-amm angajat sa platesc integral si ca daca nu platesc am o penal;izare de 0.15 % pe zi de intarziiere ca vezi doamne azi ar fi fost data scadenta dar in contract era spatiu gol la data cand vine delegatul la domiciliu sa ia banii si ca se ajunge in instanta, vin recuperatorii, etc . Cine ma poate ajuta sa ies din aceasta excrocherie ?



---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2010/1/4
Subject: Pacalita cu Beck International
To: iulian.urban@gmail.com


In 11 dec 2009 am fost in excursie la Manastirea Radu Negru cu aceasta firma cu care am ajuns sa semnez un contract cu multe dedesubturi, In primul rand am cazut de comun acord sa plates in 3 rate o masina de curatat si un aspirator care valorau impreuna 20 mil, ca apoi dupa 2 sapamani sa primesc telefon sa cobor in strada cu 19 mil  ca 1 mil am dat avans sa imi taie chitanta tot in strada ca m-amm angajat sa platesc integral si ca daca nu platesc am o penal;izare de 0.15 % pe zi de intarziiere ca vezi doamne azi ar fi fost data scadenta dar in contract era spatiu gol la data cand vine delegatul la domiciliu sa ia banii si ca se ajunge in instanta, vin recuperatorii, etc . Cine ma poate ajuta sa ies din aceasta excrocherie ?




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


2 Comentarii pana acum»

  1. www.vrajitorul.eu/ said

    am January 7 2010 @ 4:46 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  2. asistentapentruconsumatori.ro said

    am January 7 2010 @ 4:47 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: