Cat trebuie sa astepti bagajele dupa ce ai zburat cu Blue Air

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=36920




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


9 Comentarii pana acum»

  1. vrajitorul.eu said

    am January 5 2010 @ 1:52 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  2. asistentapentruconsumatori.ro said

    am January 5 2010 @ 1:52 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  3. Iarca Valentin said

    am March 25 2010 @ 2:58 pm

    Buna ziua, ma numesc Iarca Valentin si am calatorit duminica spre luni cu compania blue air din Malaga in Romania, in data de 22.03.2010 si sun in fiecare zi de 5-10 ori la compania blue air si imi transmit ca nu stiu ce sa intamplat cu bagajul meu .
    Va rog sa se ia masuri concrete cu aceste probleme repetate de aceasta companie.
    Va multumesc,Iarca Valentin

  4. Iarca Valentin said

    am March 25 2010 @ 2:58 pm

    Buna ziua, ma numesc Iarca Valentin si am calatorit duminica spre luni cu compania blue air din Malaga in Romania, in data de 22.03.2010 si sun in fiecare zi de 5-10 ori la compania blue air si imi transmit ca nu stiu ce sa intamplat cu bagajul meu .
    Va rog sa se ia masuri concrete cu aceste probleme repetate de aceasta companie.
    Va multumesc,Iarca Valentin

  5. AMARII said

    am September 2 2010 @ 12:27 pm

    CEI DE LA COMPANIA BLUE-AIR SUNT NISTE HOTI. DUPA CE ADUC PAGUBE DE MII DE EURO PASAGERILOR DAU UN NR DE TEL LA CARE NU RASPUNDE NIMENI. DACA EXISTA CINEVA CARE POATE LUA MASURI IN PRIVINTA ACEASTA SA O FACA.

  6. Eu said

    am October 1 2010 @ 5:14 pm

    Referitor la ce a spus Amarii:
    Buna ziua,
    Eu pot spune ca am avut noroc de a-mi recupera bagajul in urma unui zbor efectuat la Madrid, cu ajutorul unei doamne foarte cumsecade pe nume Catalina.T.(nu cunosc numele de famile),care mi-a oferit informatii legate de destinatia unde a ajuns bagajul imediat ce am intocmit reclamatia.Sincer ,nu am intalnit la nici o companie(ex Tarom sau Easy jet)personal atat de bine pregatit.Mi-a spus exact data si zborul cand imi voi primi bagajul.Din cate am inteles au facut restructurari,deci nu va pot spune exact la cine sa apelati.Intrebati de aceasta doamna ,poate aveti norocul sa o gasiti si sa va ajute si pe dvs.

  7. Eu said

    am October 1 2010 @ 5:17 pm

    …si inca ceva.insistati la 021208.0024;0212080026 sau 0745313411

  8. catana ovidiu said

    am February 16 2011 @ 2:18 pm

    buna sint ovidiu mi sa pierdut bagajul din data de 4 iulie 2010 pe ruta madrid bucuresti baneasa cu compania bluair si nu am primit nici un raspuns la reclamatie

  9. flori said

    am March 16 2011 @ 6:31 pm

    Am calatorit in august 2010 cu compania blue air am ajuns la aeroport fara bagaj dupa 40 de zile am fost anuntata ca au gasit bagajul si la aeroport surpriza… lipseau 10 kg.Am fost informata ca voi primi o despagubire.Suntem in martie 2011 nu am primit nici macar un telefon nu mai vorbesc de despagubire cu toate ca am dat si trimis prin mail toate datele necesare. Rusine

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: