Cum isi fura Vodafone clientii de Craciun : dai un SMS si ei iti factureaza …4900 de SMS-uri!

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=36786




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


14 Comentarii pana acum»

  1. Sorin said

    am December 30 2009 @ 12:33 pm

    pot sa resolv eu in cateva zile (am un prieten care lucreaza la cel mai inalt nivel la Vodafone Romania)

    Pot sa va ajut?

  2. 2fast4u said

    am January 1 2010 @ 5:03 pm

    telefonu nu poate stoca mai mult de 1000 nr in agenda iar simul cred k vre o 250, total 1250…desi nu cred k are cineva asa de multe numere salvate in telefon si sim.Este posibil k telefonul sa se fi blocat si sa transmita 4900 mesaje,la fiecare cate 3-4 ,dar e totusi cam ciudat… si in plus cred k fiecare abonat are un plafon maxim admis la vodafone…nu cred k oricine are 200 E alocati ptr convorbiri si SMS,cred k vodafone trebuia sa se autosesizeze atunci cand suma a devenit mai mare de 80-100 euro,nu la 200 euro. Succes in rezolvarea acestei probleme…

  3. Indy said

    am January 1 2010 @ 9:54 pm

    Vodafone si Orange! Sub orice critica. Sunt utilizator Cosmote, si sunt foarte multumita de serviciile care mi-le ofera,
    Succes in rezolvarea problemei!!!!!!!!!

  4. colioglu said

    am January 2 2010 @ 12:38 pm

    cere factura detaliata pana sa se emita factura cu cele 4000 si ceva de sms uri
    si ai sa vezi cum dispar subit si costurile suplimentare si tot
    eu asa am procedat cu ei
    cand am verificat steluta 123# si am vazut ca am cost suplimentar i.am sunat au zis povesti
    iar cand am cerut detalierea m.au intrebat de ce vreau sa platesc 0.80 centi degeaba pe luna
    eu am spus ca sunt banii mei si vreau sa fiu linistit
    cand a venit factura detaliata surpriza 0 cost suplimentar
    de atunci i am tinut numai cu factura detaliata si nu am mai dat degeaba nici un cent

  5. vasile said

    am January 2 2010 @ 6:27 pm

    salut,

    ce model de telefon ai?

  6. marcel said

    am January 2 2010 @ 9:03 pm

    Incredibil ,cred ca o sa renunt la abonament si iau o cartela ca sa nu ma doara capul.

  7. bogdan said

    am January 3 2010 @ 3:29 pm

    pt. marcel
    stai linistit ca si daca iti iei cartela tot te fura.
    eu am avut pe firma mai multe telefoane pt care plateam cam 1300-1800 lei pe luna.totul a fost ok pana cand am cerut restrictionarea unui nr si mi s-a spus ca trebuie sa fac un grup si ca voi primi un telefon, un sim si ca voi avea control total bla bla bla….(apropo am fost asigurat ca nu se vor face modificari fara acordul meu – pe care nu l-am dat)surpriza a fost ca luna urmatoare am primit 2 facturi: una de 3000 si una de 1000, acelasi nr fiind facturat de doua ori.nu le-am platit, am trecut pe cartela, i-am sunat sa le las nr meu ca sa rezolvam problema….doar nu crezi ca m-au mai sunat
    ideea e ca am trecut pe cartela si daca iti verifici intr-o zi de mai multe ori creditul la un moment dat primesti mesaj ca informatia va fi disponibila a doua zi(bineinteles ca asta se intampla dupa orele de program ale consultantilor vodafone:)) )
    singura chestie buna e ca nu fura atat de mult ca la abonament
    va doresc la toti romanii un an nou cat mai bun!

  8. vrajitorul.eu said

    am January 4 2010 @ 1:51 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  9. AsistentaPentruConsumatori.ro said

    am January 4 2010 @ 1:51 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  10. Holerga Irina said

    am January 11 2010 @ 10:19 pm

    Buna seara tuturor,

    Pentru moment am facut rost de declaratii de la aproape toate persoanele implicate, am primit si desfasurator, (35 pagini de sms-uri) impreuna cu factura…am facut o expertiza la telefon (pt cine intreba mai sus Nokia 6280) si teelefonul nu are nici o problema. Astept raspunsul Vodafone-ului si impreuna cu el si toate celelalte documente o sa depun la OPC reclamatie si la M. Telecom.
    Oricum dupa ce se va sfarsi tot la revedere Vodafone, reziliez tot.
    As fi curios daca as povesti cuiva, as da un mail la cineva de la Vodafone Anglia ce parere ar avea? sau poate se complac….
    Multumesc tuturor pentru suport. O sa va tin la curent.

    O seara placuta!

  11. Sorin Creata said

    am February 5 2010 @ 10:47 pm

  12. Holerga Irina said

    am February 11 2010 @ 4:37 pm

    Imi cer scuze ca nu am mai spus nimic in legatura cu problema mea.
    Situatia sta in felul urmator: Raspunsul lor a fost ca si o respingere a plangerii mele facuta la ei, motivand ca sistemele lor sunt extra super performante si vina este in totalitate a mea…dar ca si un “super-favor” care mi-l fac ei mie, pentru ca sunt o super clienta de ceva ani la ei, factura urmatoare a venit cu un storno la toate cele 4900 sms-uri. De aici poate oricine trage concluzii…
    Multumesc foarte mult pentru ajutor tuturor.
    Mie mi-au facut sincer o mare scarba si dupa terminarea contractului reziliere fara doar si poate.

  13. razasul said

    am April 18 2010 @ 3:18 pm

    cu cat sunteti mai docili cu atat sunt mai “rapaci”, daca le refuzam serviciile probabil vor invata ceva, de fapt, bine ar fi sa nu mai auzim de vodafone in Romania, probabil nu sunt mai extraordinari ceilalti, dar, daca ar ramane vodafone singura societate de telefonie mobila, as renunta la telefon, asta e…

  14. silviu andrei said

    am January 20 2011 @ 7:56 pm

    Ai ciuda pe Vodafone? Eu da… Mi s-a dezactivat extraoptiunea “Pentru tineri” fara a fi notificat si am avut o factura destul de mare. Ei spun ca m-au instiintat la activare ca aceasta expira dupa un an, insa mie nu mi se pare normal sa opereze modificari in contul meu, fara a ma instiinta. Daca ai patit si tu acelasi lucru hai sa trimitem zilnic catre ei pe adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com, cate un mail prin care sa ii intrebam daca expira astazi 20 ianuarie 2011 vreuna din extraoptiunile noastre sau daca au operat astazi 20 ianuarie 2011 vreo modificare in contul nostru. Zilnic acelasi mail schimband doar data. Avand in vedere ca este o procedura normala Vodafone de a nu fi anuntati asupra modificarilor din contul nostru cand acestea apar, este dreptul nostru sa ne interesam. Va rog sa fiti solidari!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: