Furt la UPC .. se factureaza echipamente despre care esti mintit ca nu trebuiesc platite

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=36632




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


3 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am December 21 2009 @ 3:35 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. www.vrajitorul.eu/ said

    am December 21 2009 @ 3:35 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. Dan Gruia said

    am December 22 2009 @ 2:46 am

    Nu va mirati fratilor!
    Eu de un an de zile platesc corporatiei Bell Canada Internet $4 pe luna, chirie pe un modem pe care (pt. ca aveam modemul meu) l-am dat inapoi si am primit adeverinta lor de receptie. Cand ii sun, ei imi spun ca, intr-adevar, eu nu am nici un echipament inchiriat de la ei, dar ca ei totusi trebe sa ma factureze. Am vb pina si cu directorul de la relatiile cu publicul si ala mi-a zis acelasi lucru: asa functioneaza softul lor de facturare si eu, cu sau fara echipament, trebe sa platesc. Ca la nebuni…
    Deci… se poarta si “pe dicolo”.
    Oricum, curaj :)

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: