Dezbatere : ar trebui instalate camere de supraveghere in sistem Big Brother in clasele de la scoala ?

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=36613




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


14 Comentarii pana acum»

  1. Zen said

    am December 20 2009 @ 7:33 pm

    @ Adriana

    Ce motiv a invocat adjuncta in sprijinul acestei initiative ?

    @Urban Iulian & co

    Domnule Urban, nu pot sa nu sesizez pentru a nu stiu cata oara lipsa aproape amatoriceasca de profesionalism in a proteja datele personale ale multora dintre cei care va scriu si care exprima o vadita intentie de a ramane anonimi in demersul lor. Cred ca dvs. si echipa care va sprijina ati putea avea ceva mai multa grija si discernamant in aceasta privinta. La urma urmei protejati drepturile consumatorilor. Nu intra si acest aspect sub incidenta preocuparilor dvs. si a politicii acestui blog ?

    Cu stima

  2. Mladin Dorian said

    am December 20 2009 @ 7:38 pm

    Argumente de parinte …
    Daca scoala ar fi similara cu cea de pe vremea “raposatului” nu vad necesitatea unui sistem DVR…. – acum avem o problema de… credibilitate.
    Problema este suficient de spinoasa, dar eu, ca si parinte, as vota DA.

  3. Zen said

    am December 20 2009 @ 8:10 pm

    Nu sunt parinte inca, dar cred ca pot spune ca in privinta copiilor, cu cat le spui mai mult ca nu au voie ceva, cu atat vor incerca mai mult sa faca exact acel ceva…

    Cred ca un parinte poate gasi metode mai subtile si mai eficace de a-si controla copiii.

    Sau poate unii parinti prefera sa-si “vada” copiii cuminti la scoala, fara sa aiba habar ca in spirit de razbunare (tipica) trag pe nas dupa ore in curtea scolii sau in parcul alaturat scolii…

    Dar asta e doar parerea mea.

    De acord totusi cu camerele pe holuri.

  4. fuck them all said

    am December 20 2009 @ 9:18 pm

    Camerele de supraveghere nu au -in lumea moderna – rolul de a impiedica infractionalitatea, ci de a o preveni prin certitudinea inregistrarii si cresterea probabilitatii de reprimare a faptuitorului.
    Ca atare , rolul lor in institutiile de invatamant este cvasi-nul.

    Sanctionarea-eventuala-, da’ totdeauna postfactum( si postreclamatie), confidentiala se poate indrepta impotriva cui?
    Disciplinara??? a elevului?…Deci nota scazuta la “purtare”., discutata in consiliul profesoral shi arbitrara…
    Penala…a parintilor?Da’ copilul aflat in institutia scolara are alt “responsabil” legal….dupa coduri.
    Penala…a eventualilor “intrushi” detectati? Cine ar putea reclama…shi ishi asuma conducerea operativa a scholii pierderea de vreme implicata de o actiune in justitie???

    Cine risca un proces cu un parinte “potent”(financiar…) de copil surprins de camera …calcand pe bec”… calomniat de privitorii la televizor? Cine face expertiza netrucarii… si cine admite “proba”???

    Ori… copiii trebuie educati de mici ca nu suntem egali…???
    Si ca BIG BROTHER exista…

  5. bodo said

    am December 20 2009 @ 10:48 pm

    Cum sa nu ti se para normal tu proasto!

    Pai ce diferenta e ca ai camera de supraveghere si la locul de munca, de nu poti nici sa te scobesti in nas, sau sa tragi un vant, fara sa te vada sefu. Da ce patronul intreaba daca angajatul e de acord sa fie filmat 8 ore din 8 pe toata durata programului de munca, din toate unghiurile posibile, atat in birouri cat si in sectiile de productie. Ca folosesc acuma camere ultraperformante care se rotesc la 360 de grade si te poate vedea cum clipesti de la distanta prin internet de la el de acasa sau direct pe leptop-ul personal.

    Asa ca, ce mai conteaza ca si copiii nostrii or sa aibe camere de supraveghere in clase. Deabea or sa se obisnuiasca cu ele de mici. Oricum suntem o natie de SCLAVI ultra EXPOATATI si ultra VERIFICATI. Mai ceva ca negrii de pe plantatiile din secolele trecute.

  6. Daniela said

    am December 21 2009 @ 12:15 am

    Nu consider ca e ok. In curtea scolii si pe holuri da. In clase nu. Nu e uman. Copilul trebuie responsabilizat de mic, nu spionat. Nu e un cobai, nu e un bancomat. Incercati sa va puneti si in pielea copilului. Nu cred ca i-ar pica bine sa iasa la tabla stiind ca e supravegheat video si ca in afara de colegi il mai vad si multi altii plus parinti. Plus ca pe de alta parte e cam aiurea pentru fete sa fie tot timpul monitorizate video. cine urmareste videoclipurile? Cine garanteaza integritatea celor care vor supraveghea camerele?
    Sunt de acord ca scolile trebuie sa fie sigure. Sunt de acord ca nu ar trebui sa existe tentatii gen droguri, tigari, alcool, fast food-uri in scoala sau in apropierea ei. Dar scoala e si asa destul de stresanta (mai acum cateva luni citeam aici de un baiat care s-a sinucis pentru ca a luat o nota mica si ii era teama de reactia parintilor), se intampla destul de multe schimbari peste noapte in scoli. Eu zic ca in loc de licitatia pentru sistemul ala video, directorul scolii ar trebui sa cumpere carti pentru biblioteca, calculatoare, sa modernizeze sali de clasa, baile, laboratoarele de fizica, chimie, biologie, sali de sport etc. Ar fi mai folositoare…

  7. www.vrajitorul.eu/ said

    am December 21 2009 @ 1:46 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  8. asistentapentruconsumatori.ro said

    am December 21 2009 @ 1:47 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  9. a whistle blower said

    am December 21 2009 @ 2:02 pm

    Madama directoare adjuncta este fie din stirpea comunistilor care ling pantofii superiorilor pentru a parveni unde valoarea nu le-ar permite nicicand si pentru a se umfla in pene ca prostu’ ajuns imparat…fie din shleahta spalatilor pe creieri care au ajuns unde a vrut sistemul prin tehnica implacabil-diabolica a pasilor mici! Sau le intruneste pe amandoua, caz in care poate deveni varful icebergului orwellian prin tehnica patentata peste noapte: daca se va ,,implementa” intr-o scoala, atunci e musai ca marshavia sa fie patentata in toata tzara!…Tehnica supravegherii ubicue a fost clar analizata si disecata in implicatiile sale psihice, dar cine ma-sa mai citeste chestii serioase printre atatea cancanuri si clickuri imunde?!?…Cine mai da o ceapa degerata pe libertatea constiintei, pe LIBERTATEA SA?! :-((( Suntem artizanii propriei indobitociri la nivel global, statal, familial, individual prin consimtire…iata cat de criminala este NEPASAREA! NU avem nici o scuza!!

  10. coconelu said

    am December 21 2009 @ 2:32 pm

    ar trebui camere in fiecare scoala, in fiecare clasa

    plata profesorilor ar trebui sa se faca prin verificarea prezentei pe inregistrarile camerelor si se va observa cum cafelele tin pana la mijlocul orelor, cum profesoarele isi mai urechezea copii

    la fel, pot fi observate si micile genii care invata de rup locul si copiaza la toate lucrarile.

    si de ce sa nu fie publice? vrei sa nu ai camera fugi la scoala privata, pana una alta esti platita din banii mei si altora ca mine

  11. timisorean1 said

    am December 28 2009 @ 10:14 am

    nu ar trebui camere video in clasa si nici pe coridoare. poate doar in curte dar nici acolo. pai cadrele didactice ce pazesc si restul personalului?

  12. parinte said

    am March 16 2010 @ 11:30 am

    Mai oameni buni ,nu stiti ce graiti, unii dintre voi.Camerele de supraveghere, sunt un instrument foarte bun pentru supravegherea copiilor, chiar si in clase.Inteleg ca numai cei care au probleme de comportament le este frica de supraveghere, aveti ceva dureri la suflet.Pei voi credeti vreodata, ca copiii, va vor spune intodeauna ce fac ei ? Este instinctul animalic de aparare fata de opresiune.Eliminind faptul ca ar putea fi urmariti si educatorii ,neimportant,nu cred ca ar rezista multa lume la comportamentul atitor copii ,camerele si-ar merita locul de supraveghere in clase.Habar nu aveti ce se intampla la clase incepand de la gimnaziu pana la liceu.Se bat in ore grav, fumeaza , se ameninta cu cutite, au dat si foc la unii colegi in timpul orelor, bat profesorii, ii injura ii scuipa, copii au devenit deja niste mici infractori pe care ii vom putea pierde in viitor.Nu fumatul e problema printre altele, drogurile si alcoolul care iti muta creierii si creeaza violenta sunt problema si nu o scoateti ca toate acestea se intimpla din cauza educatorilor ca sunt slabi.Nu . Deja le este frica de elevi pentru ca ii ameninta cu batai ,cu foc cu familia, unii chiar au patit-o si printre altele camerele sunt bune si pentru supraveghere profesorilor ca sa-si vada de treba lor la ore si asa nici ei nu si -ar mai fura-o. Eu sunt pentru camere.In Londra sunt 500.000 de mii de camera de supraveghere si politistii nu au arme iar delicventa este scazuta. Vedeti?

  13. parinte said

    am August 8 2010 @ 10:41 am

    corect,poate asa constientizam copii si implicit profesorii.droguri,fumat? este putin spus ,ce ziceti de mimarea actului sexual in pauza ,chiar in clasa facand deliciul unei audiente de copii in varsta de 13 si 14 ani,afland dirigintele care nu catadicseste sa aplice legea si chiar sugereaza sa se uite incidentul,sunt pentru camere

  14. Ordis said

    am November 23 2010 @ 1:22 pm

    Poate chiar in sala de curs, nu…dar pe holuri, sau in curtea scolii cred ca sint utile.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: