Si daca suntem la doar cateva zile de dizolvarea Parlamentului ?

Tweet this

Votul care va fi acordat de Parlament, zilele viitoare, pentru investirea noului guvern Boc poate avea consecințe incalculabile pentru opoziție, pentru toate partidele politice ca și pentru România, în ansamblu, după cum se dezbate mai jos. Dupa atragerea independentilor, eu cred insa ca este totul o chestiune de mobilizare a noii majoritati; adica in acest moment, invalidarea guvernului depinde de mobilizarea tuturor parlamentarilor din PDL, UDMR, minoritati si independenti, adica de prezenta lor la votul de miercuri din Parlament. Daca insa intre independentii care au parasit barcile PSD si PNL sunt niste cai troieni si exact voturile lor pe care se spera trecerea guvernului, vor fi cele care il vor bloca ?

Valeriu Stoica: ”Dacă guvernul Boc pică, președintele poate dizolva Parlamentul”
PNL a anunțat, prin vocea vicepreședintelui Radu Rușanu, că nu va vota guvernul Boc, iar Crin Antonescu spune că numai un program economic foarte bun le-ar putea schimba decizia. E posibil ca nici pesediștii să nu se înghesuie să facă asta. Contează, însă, prea puțin cine contează împotrivă ori se abține și decisiv cine votează pentru. Asta pentru că noul guvern are nevoie de votul favorabil a 236 de parlamentari, pe care îi adună cu mare dificultate. Dacă se întîmplă vreun accident și lipsesc 2-3 voturi, guvernul Boc nu trece. Ce se poate întîmpla, din acel moment? Valeriu Stoica declară, pentru Inpolitics, că Traian Băsescu poate dizolva fără probleme Parlamentul, în cazul unui vot negativ: ”Din momentul invalidării guvernului Boc, ne încadrăm perfect în termenii Constituției, care spune, la art.89, că președintele poate dizolva Parlamentul dacă nu acordă votul de investire pentru două cabinete, succesiv, altfel spus, președintele Traian Băsescu poate dizolva fără probleme actualul parlament. Spun poate, întrucît asta nu înseamnă, obligatoriu, că o va și face, domnia sa poate veni cu o nouă propunere de guvern, și încă una și încă zece. Dar de dizolvat Parlamentul, în condițiile legii, poate, repet, să o facă imediat după un eventual vot negativ la adresa cabinetului Boc”. Opinia lui Valeriu Stoica ar putea fi contestată de unii observatori, dar cea care ar decide ar fi, în ultimă instanță, Curtea Constituțională, și nu e greu de întrevăzut care ar fi decizia acesteia.

Ce avantaje ar avea Băsescu în cazul dizolvării Parlamentului
Marea întrebare: ar avea interes Traian Băsescu să dizolve Parlamentul, în acest moment? Cel puțin teoretic, există destule argumente în favoarea unei asemenea decizii. Traian Băsescu este un lider complet descoperit în fața crizelor economice, dar foarte pregătit pentru cele politice, în care se simte ca peștele în apă. Dacă noul guvern nu trece, situația de criză economico-socială, care se va accentua după 1 ianuarie, poate fi pusă, fără probleme, pe seama PSD și a PNL, care ”obstrucționează” guvernarea. ”Exasperat” de această atitudine, președintele ar putea juca rolul personajului care recurge la soluția extremă, deși nu ar dori acest lucru, dizolvînd parlamentul și chemînd românii la urne la jumătatea lunii martie. Anticipatele ar prinde PNL și PSD, într-o situație extrem de dificilă. PNL, pentru că guvernul interimar Boc ar modifica în mod categoric legea electorală, introducînd fie sistemul votului uninominal în două tururi de scrutin, fie sistemul premierii partidului clasat pe primul loc, ceea ce ar crea majoritatea necesară guvernării de către o singură formațiune. Ambele variante ar fi catastrofale pentru PNL. Dar nici PSD nu s-ar simți prea grozav, date fiind frămîntările interne profunde, din acest moment, care vor lua amploare. Alegerile ar prinde social-democrații, cum se spune în popor, cu izmenele în vine, nefiind limpede cine ar deveni noul port-drapel în lupta politică. În plus, ambele formațiuni sunt înglodate în datorii, după o campanie electorală care a înghițit resurse uriașe și nici resurse pentru o nouă campanie nu ar exista.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1133

39 Comentarii pana acum»

  1. Dumi said

    am December 17 2009 @ 6:29 pm

    Inainte, ziceati ca e criza si ca ne trebuie guvern de uniune nationala cu cei mai buni specialisti.

    Domnul Basescu spune ca Marian Sarbu este un bun specialist si ca ar fi potrivit pt min Muncii. Dvoastra sunteti de acord ca e un bun specialist.

    Si totusi, nu vreti sa ajute tara. De ce nea geoana? De ce?

    Vedeti nea geoana, asta va duce la fund, si pe voi si pe liberalii rosii.Faptul ca pentru voi interesul de partid primeaza interesului tarii.

    Sau pe scurt, ca sa pricepi si mata, PSD+PNL isi doresc cu ardoare ca Boc sa esueze. Chiar daca asta ar avea consecinte fatale asupra tarii. Pentru psd si liberalii rosii, oamenii nu sunt decat cifre si procente de vot. De asta ati si pierdut la alegeri si o sa tot pierdeti.

  2. Marius said

    am December 18 2009 @ 2:05 am

    Guvernul format din cele mai “bune” partide :) ) .Udmr , minoritati si PNL

  3. ildiko said

    am December 18 2009 @ 9:23 am

    Basescu tocmai asta urmareste. In loc de reconciliere isi continua politica dictatoriala. Nu se va schimba, minte fara sa clipeasca, una spune alta face, se contrazice cu seninatate.
    Dizolvarea parlamentului este asul din maneca pentru santajarea parlamentului.
    Are sub control absolut tot, in afara de parlament. Urmeaza sa anihileze si puterea lui.
    Daca intradevar il interesa binele public nu l-ar fi numit pe Boc prim ministru. Nu a fost dat jos de competent ce era. mai lipseste reinscaunarea celor de teapa lui udrea si am rupt-o in fericire.
    Aveti grija de mamaliga.

  4. ard said

    am December 18 2009 @ 10:57 am

    Minte Basescu ? Si carei prbl.? TOTI politicieniii mint. 99,9%!! Da,dar stie ce vrea,pentru ce vrea si cum se poate reduce puterea unor moguli.Daca Boc esueaza,PDL+PSD ar fi fericiti nepasandu-le
    de consecintele asupra Romaniei.Lor sa le fie bine !!

    Cititi blogul de mai jos si .. poate unii naivi au sa priceapa.
    http://badeadan.blogspot.com/2009/11/voiculescu-catre-patriciu-tot-ceea-ce.html

  5. aspida said

    am December 18 2009 @ 11:02 am

    Alegerile anticipate sunt singura solutie viabila câta vreme actualii politruci parlamentari duc ura viscerala împotriva lui Basescu (si a tot ce vine de la el) pâna în pânzele albe… desi, s-ar putea sa asistam la alta mânarie a celor (fosti) 322: acceptarea guvernului Boc si boicotarea ulterioara a activitatii acestuia, pentru ca, asa cum se vede limpede, îi doare «în basca» de Tara (un cuvânt si atât, golit de continut, pentru toti!) ;)
    Numai ca, protocolul constitutional care ar permite desfasurarea abia în martie ar putea da niste rezultate dezastruoase… stiti voi: cu televizorul se minte poporul!

  6. Hannibal said

    am December 18 2009 @ 11:13 am

    Anticipate sau dictatura. Nu exista alternativa. Asta e, platim ignoranta credulilor. Am platit Caritas-ul, FNI-ul si acum pe Basescu.

  7. aspida said

    am December 18 2009 @ 11:28 am

    hannibal,
    nu-mi place ce ascunde cuvântul, dar o mâna forte responsabila e ceea ce poate salva Ro din kk-ul asta din care nu mai iese de 20 de ani :|
    nu mai spun ca sansa noastra este sa credem ca Basel + Boc chiar sunt responsabili si vor face ce trebuie! :|

  8. aspida said

    am December 18 2009 @ 11:40 am

    Eu cred, în continuare (am sustinut-o în 25 decembrie 1989), ca gral Gusa a pierdut trenul instituirii unei perioade minimale de dictatura militara pentru stabilizare si «curatire» a societatii si pregatirea alegerilor libere… ceva cam ca ce a facut Franco în Spania… nu uitati ca Franco a pregatit terenul pentru ceea ce vedem azi = monarhie si restul…
    Asa cum cred ca Ro nu este guvernabila democratic în veci daca lupta periodica pentru locul din vârful piramidei va permite oricui sa ajunga acolo…
    stiti lozinca: monarhia salveaza România!

  9. Mladin Dorian said

    am December 18 2009 @ 11:42 am

    Nu va invidiez ca ati catigat prezidentialele si probabil veti castiga si anticipatele – Stati domnilor pe o “bomba sociala” si din pacate, nu cred ca mai poate fi dezamorsata (final count down…).

  10. blondutzu said

    am December 18 2009 @ 11:46 am

    Pentru simpatizantii PSD care scriu, cititi constitutia Romaniei. Daca guvernul nu este votat de 2 ori, parlamentul este dizolvat. Si foarte bine le face fiindca in aceasta campanie si-au dat arama pe fata si au incalcat cele mai elementare notiuni de etica si morala. Precum si legea!!! Pentru cei care cred ca ne intoarcem la dictatura, va pun o intrebare elementara: VOI NUMAI ASTA CREDETI? DE CE NU VEDETI IN PROFUNZIME? DE CE NU RECUNOASTETI CA PSD&CO IN CEI APROAPE 20 ANI AU ADUS NUMAI PROBLEME ROMANIEI!!!

    De asemenea, va pun o intrebare la care nu cred ca va raspunde careva:

    Nu va intrebati ce poate face statul pentru voi, intrebati-va ce puteti face voi pentru stat!?!?

  11. marian said

    am December 18 2009 @ 11:55 am

    Ar fi trebuit sa se dea posturi de ministere prin tragere la sorti fiecarui partid in parte in functie de procentajul optinut in parlament. Si sa nu mai asistamla infiintare desfiintare de ministere .Ce mama naibi nu sunteti in stare sa faceti odata un numar stabil de ministere , ele cresc si scad dupa pofta fiecarui partid? Infiintarea si desfiintarea costa si ea bugetul . Si mergeti de la hotel la parlament cu microbuzul ca este criza sau cu ratb-ul ca noi .

  12. Mladin Dorian said

    am December 18 2009 @ 12:07 pm

    pentru blondutzu
    1.Noi am facut destule pentru “stat” – apropo statul sunt ei nu noi!
    2.”Statul” nu a facut decat sa ne “exfolieze”, si sa ne puna in carca o “datorie/imprumut” folosit de ei si platit de noi (apropo nu te bagi la banca pentru mine? – este similar…).
    3.Nu ma refer la PSD / PDL/ PNL etc., ma refer la toata clasa politica romaneasca plus … “clasa dominanta” – afaceri cu statul sau satelit.
    4.Sunt de 20 ani apolitic asa ca nu ma puteti acuza de partinire/simpatii

  13. CheiaMagica said

    am December 18 2009 @ 12:41 pm

    suntem satui de gasca asta care isi bat joc de noi,de 20 de ani.

  14. sos said

    am December 18 2009 @ 12:44 pm

    Va temeti de dictatura ?
    Eu as intreba: Geonel, luni, la 14.50, la sediul Parlamentului, cand a spus ca vor reforma Constitutia si vor schimba si tipul de stat, nu s-a gandit ca modificarile vor duce la alegerea presedintelui de catre Parlament, nu de catre muritori ?
    Eu asa am avut impresia …
    In concluzie: cine vrea o dictatura a politrucilor ? Geonel sau Base ?
    In acesta situatie, mai ca mi-as dori anticipate desi, pentru tara ar fi durere …

  15. George said

    am December 18 2009 @ 12:50 pm

    Toti romanasii se pricep la politica, barfa si tot ce duce la pierzania acestei natii (a dracu’ capra vecinului inca nu a murit), yeah… Din pacate, la prima vedere pare a nu se fi schimbat nimic in tara asta. Dar, bineinteles romanul nu stie decat sa fie atent la tot ce crede ca este gresit. Indiferent de cine a iesit presedinte, premier sau orice altceva, cred ca ar fi bine sa-i lasam sa isi faca treaba, iar noi ca indivizi sa ne vedem dracului de ale noastre, sa gandim constructiv. Schimbarea nu se poate face decat daca noi ca indivizi ne schimbam. Tot timpul am asteptat ca primarul sa ne asfalteze strada, ca guvernul sa ne mareasca pensiile etc. Dar tu ca individ ce ai facut ca sa schimbi ceva? Intotdeauna am asteptat ceva. Ni se pare normal ca cineva sa ne datoreze ceva. Rahat, viata nu datoreaza nimic nimanui. Vrei ceva, ofera ceva. SCHIMBA-TE TU CA INDIVID si poate ca intrega natie se va schimba inclusiv “dragii” nostri conducatori. Discutam oricand si oricat dar cum ne schimbam noi mentalitatea, comportamentul, gandirea ca indivizi? Ar mai fi multe de spus dar…

  16. politika said

    am December 18 2009 @ 12:59 pm

    Eu cred ca VOR FI ALEGERI ANTICIPATE.
    Pe de alta parte, nu cred ca “accidentul” ca acest nou cabinet sa nu obtina numar de voturi suficient s-ar putea datora unui “independent” sau “udmr-ist” .
    Personal AM CONVINGEREA ca deja cartile sunt facute PENTRU Alegeri Anticipate. Sunt convins ca insasi PDL-istii vor vota “la comanda” impotriva, astfel incit guvernul sa nu fie ales iar Presedintele sa poata declansa Alegeri Anticipate … odata cu toate avantajele ce decurg din asta …
    - Nu va putea nimeni sa traga la raspundere PDL-ul pentru efectele CRIZEI (care va pune presiune si mai mare pe firmele clientelare PSD si PNL care au de incasat sume uriase de la stat … si multe alte asemenea … )
    - Se va putea utiliza Votul Uninominal … care ar avantaja clar PDL in aceste momente …
    - Se va putea discuta ca viitorul Parlament sa fie Unicameral, cu avantaje clare si mari pentru partidul aflat acum “pe val” , adica PDL.
    - PDL-ul va putea sa-si consolideze pozitia pe esichierul politic, va putea sa se dezvolte si in teritoriu, va putea aspira oameni de valoare de la PSD si PNL … oameni care nu mai cred in doctrinele respective, oameni care nu se mai regasesc pe calea pe care sunt duse respectivele partide de catre actualii lideri …

    Personal cred ca asta ar fi o miscare excelenta care poate aduce multe plusuri PDL-ului (si foarte multe minusuri pentru PSD si PNL … ) . Iar D-l. Basescu, asa cum il stim cu totii nu cred ca ar fi persoana care sa rateze o asemenea ocazie !

    Personal AM CONVINGEREA ca vom avea alegeri anticipate declansate de presedinte si datorat faptului ca nici noul cabinet nu va obtine votul pentru investitura !

    PSD-ul si Mircea Geoana trebuia sa stie inca din prima clipa cind a iesit de la guvernare si A RIDICAT PUMNUL (adica a depus motiunea de cenzura care a dus la dizolvarea guvernului) ca unul dintre scenarii poate fi si acesta … si mai ales ca VA TREBUI SA SUPORTE CONSECINTELE !
    Asa este in lupta : cind ridici pumnul si lovesti, trebuie sa te astepti la o reactie si trebuie sa evaluiezi consecintele …

  17. xxxxx said

    am December 18 2009 @ 1:32 pm

    Doamne ce incrancenare, ce partizanat dus la tampire absoluta.
    Oameni buni, nu base,nici gioana sau altii din fruntea bucatelor vor suporta consecintele.
    Nu ei, ci noi ,votantii si platitori de impozite si taxe, pe care cu succes ne prostesc si astazi dupa 20 de ani de conducere incompetenta si haotica.
    Bine ca le luam apararea si ne certam intre noi aducand argumente partinitoare in favoare unuia sau altuia(mai ales a lui basescu ca doar acest site e specializat pdl), fara sa realizam ca falimentul e la poarta si ne paste pe fiecare in parte.
    Mai putin desigur, pe cei despre care vorbim aici cu patima si incrancenare si care au afaceri si conturi grase ce nu seaca cu una cu doua.

  18. Julia said

    am December 18 2009 @ 1:34 pm

    Aceeasi Marie cu aceeasi palarie (mare) :) )))

  19. aspida said

    am December 18 2009 @ 1:40 pm

    politika
    sunt de acord cu ce ai scris, cu un amendament: ce doctrine, moncher?
    Partid X = gasca X, nu doctrine! Doctrinele-s pentru vulg… Chiar, exista pe undeva vreo brosura cât de mica cu doctrina fiecarui partid mai rasarit? Sau, ma rog, fiecare partid a editat vreo brosura cu doctrina sa?

  20. Othelo said

    am December 18 2009 @ 2:07 pm

    Configuratia care se prefigureaza la acest nou guvern este o bataie de joc atat la adresa celor care nu au votat pe Basescu cat si asupra celor care l-au votat. Cu primii este clar, dar dintre cei din a doua categorie intrebati (nu pe cei angajati politic ci doar pe cei care au fost simplii votanti) daca agreeaza mereu aceleasi figuri triste in frunte cu Boc, Berceanu, Videanu sau Udrea. Adica care este diferenta dintre Videanu si Hrebenciuc? Aceeasi Marie cu alta palarie. Traian Basescu a spus ca a inteles mesajul celor care l-au votat cat si a celor care nu l-au votat. Deja se vede ca nu este asa. Am impresia ca oamenii astia care se lupta atat de asiduu pentru putere tot nu realizeaza peste ce perioada trecem. Tot mai cred ca se mai poate fura ceva. Va veni o perioada de foc pentru cei care vor guverna, indiferent daca vor fi sau nu anticipate. Legat de chestia cu dictatura, imi amintesc ca Petre Tutea spunea ceva asemanator in 1990: Ca timp de vreo 5-10 ani ar fi trebuit un regim autoritar (nu neaparat dictatorial) si pe parcurs introduce institutiile democratice. Problema este ca ramane pericolul la un Traian Basescu (cum de altfel ar fi fost si la Adrian Nastase sau la Ion Iliescu de exemplu) chiar a intrarii intr-o dictatura, poate mai urata decat a lui Ceausescu. Un “despot luminat” sau mai rau impins de afara “iluminat”.
    Oricum, am impresia, si sper sa ma insel, ca astea au fost ultimele alegeri prezidentiale libere din Romania. Posibil ca si parlamentarele din 2012 sa nu mai fie libere, asa ca nu mai conteaza PDL PNL, PSD, etc, important este ce fel de gasca va fi cea care va avea fraiele puterii in aceasta perioada si imediat dupa.

  21. marian said

    am December 18 2009 @ 2:38 pm

    UDMR a ob?inut din partea PDL angajamentul c? vor sprijini adoptarea legii minorit??ilor ?i modificarea legii înv???mântului, condi?ii esen?iale pentru participarea Uniunii la guvernare, a anun?at vineri, pre?edintele forma?iunii, Marko Bela, în cadrul ?edin?ei Consiliului Reprezentan?ilor Unionali (CRU), c? una dintre condi?iile puse pentru intrarea la guvernare a fost acceptarea legii minorit??ilor ?i c? negocierile cu PDL au fost “infernale”.

  22. marian said

    am December 18 2009 @ 2:39 pm

    Am elaborat un acord care con?ine toate dolean?ele noastre, inclusiv acceptarea legii minorit??ilor sau a înv???mântului. Pe lâng? asta ne mai gândim la descentralizare, regândirea regiunilor economice (în loc de 8 s? fie 15 – 16) ?i la rezolvarea problemelor exper?ilor maghiari din deconcentrate. Nu trebuie s? uit?m de finan?area înv???mântului superior în limba maghiar?. Dar, dup? cum ?ti?i, dracul se ascunde în detalii, a?a c? vom vedea cum va fi. Nu mi se pare, îns?, pu?in lucru, faptul c? Ministerul Culturii s-a acordat UDMR

  23. ileana said

    am December 18 2009 @ 3:26 pm

    @ildiko – ce-o tot tineti cu dictatura lui basescu? care dictatura? veniti cu argumente solide, daca aveti, nu cu sloganuri.
    Si care ar fi problema daca se dizolva parlamentul? Ar fi un exercitiu democratic, alegerile anticipate ar mai tria parlamentarii care stau degeaba in parlament.

  24. ildiko said

    am December 18 2009 @ 3:50 pm

    Ileana
    Avem perceptie diferita in ceea ce priveste democratia – dictatura.
    Argumentele sunt in ceea ce face si spune basescu.
    Daca nu vrei sa vezi si sa auzi, sau daca nu ai capacitatea de a corobora lucrurile, nu este problema mea.
    Cat am scris este suficient pentru cine vrea sa inteleaga.

  25. nevinovatu said

    am December 18 2009 @ 5:07 pm

    ildiko,treci pe taraf tv.

  26. ildiko said

    am December 18 2009 @ 5:13 pm

    nevinovatu
    Sorry, sunt la alt nivel.

  27. nevinovatu said

    am December 18 2009 @ 5:41 pm

    aha,inseamna ca te plimbi cu gipanu

  28. lucifer said

    am December 18 2009 @ 7:02 pm

    Acum 30 de ani , discutam cu un cetatean turc despre concetatenii lui, turcii.
    El afirma ,ca turcul de rand, e analfabet, sta toata ziua la cafenea, bea ceai si face politica, in timp ce femeile,muncesc si cresc copiii.
    Revenind im secolul 21,la Romania, constatam acelasi lucru:
    -Jumatate din populatie e semianalfabeta,asculta manele,sparge seminte si face politica.
    Culmea e ca acesti oameni voteaza.
    Voteaza ptr. o galeata de plastic, voteaza fiindca asa le sugereaza primarul, voteaza ptr. 30,00 lei, intr-un cuvant isi amaneteaza viitorul lor pe urmatorii 4/5 ani ptr. aceste nimicuri,politicienii stiind f. bine acest lucru.
    Si atunci incepem sa ne miram ca apar tot felul de figuranti prin parlament,care trec pe acolo doar cand isi iau salariul,cand sunt intrebati ce au votat, habar nu au despre ce era vorba, dar au votat fiindca asa a dat ordin partidul.
    Seamana treaba asta a democratie?
    Eu cred ca e vai de noi si ca ne meritam soarta.
    Campionul absolut al chiulului din parlament este chiar Crin, acelasi Crin care ne dadea lectii ptr. o altfel de politica(a chiulului si a minciunii),si care este propus cu o insistenta care ma sperie, sa ne fie prim ministru, de cine credeti- de cei din staga esichierului politic.Ce sa mai credem?
    Stanga e in dreapta si invers?
    E o tara inversa?

  29. cbabeanu said

    am December 18 2009 @ 7:57 pm

    Daca poporul a votat, fie si cu o majoritate infima, pe T. basescu, mi se pare logic ca prim ministru sa fie tot Boc, chiar daca a fost demis de parlament in urma cu 2 luni. Categoric romanii nu aveau nevoie de un guvern condus de un etnic german. Germanii sint seriosi, parolisti, folosesc din plin apa si sapunul ; romanii nu.Nu este important ca prin Johannis relatiile cu Germania, foarte proaste actualmente, s-ar fi imbunatatit .Natiunea a dorit Basescu, Boc, Udrea, Videanu, etc. Sa guverneze deci .

  30. Catalin HN said

    am December 18 2009 @ 8:05 pm

    Hannibal are dreptate, citez: “Anticipate sau dictatura. Nu exista alternativa. Asta e, platim ignoranta credulilor. Am platit Caritas-ul, FNI-ul si acum pe basescu.”

    @ politika: zici ca “Nu va putea nimeni sa traga la raspundere PDL-ul pentru efectele CRIZEI”. Ba dimpotriva, SINGURII vinovati sunt pdl si basescu care intretin cu buna stiinta aceasta criza.

    De acord cu “aspida” : nu exista doctrine in politica romaneasca; doar interese.

    @ Othelo: mi se pare corect 100% tot ce ai spus. Si eu sunt de parere ca : “Configuratia care se prefigureaza la acest nou guvern este o bataie de joc atat la adresa celor care nu au votat pe Basescu cat si asupra celor care l-au votat.”

    @ ileana: daca tu nu vezi tendintele dictatoriale ale lui basescu, atunci exista doar 2 posibilitati: esti din gasca pdl si deci ai interese fata de acest partid sau ai un nivel foarte redus de inteligenta (putin peste cel al nevertebratelor).

    @ Urban Iulian: citez un titlu din articol: “Ce avantaje ar avea B?sescu în cazul dizolv?rii Parlamentului”. Pai important nu e ce avantaje are basescu ci ce avantaje sau dezavantaje sunt pt. Romania si poporul roman. basescu la asta trebuie sa se gandeasca nu la avantajele lui personale si ale gastii sale iresponsabile de pdlisti din care faceti si dvs. parte. Ati inceput sa va aratati adevarata fata, d-le Urban. Va intereseaza romanii (apropo de pacaleala numita “asistenta pt. consumatori”) cat ma intereseaza pe mine martienii.

    @ toti:
    e clar ca singura solutie sunt alegerile anticipate. Dupa ele, situatia va deveni clara. Din pacate, pana atunci vom avea foarte mult de pierdut noi toti din cauza acestui individ iresponsabil numit basescu, a lingailor din jurul lui (boc, udrea etc.) si a indivizilor cu interese (Videanu, Cocos, Urban etc.) pt. care poporul roman si Romania nu conteaza, singurul lucru care conteaza fiind propriile interese personale.

  31. adi said

    am December 18 2009 @ 8:24 pm

    cred ca o sa fie o situatie chiar nostima.
    PSD si PNL vor vota pentru guvern si PDL & company vor vota impotriva.
    De fapt cred ca asa ar trebui pusa problema.

  32. Victor said

    am December 18 2009 @ 8:29 pm

    Iar o profetie care nu se va adeveri. Ca atatea altele anterioare. (PNL e langa PDL la guvernare, Croitoru premier, CCR va hotara repetarea turului 2 etc).

    Mai degraba cred ca un sfert dintre PNL-isti si 10% din PSD-isti voteaza pentru acest guvern ca sa nu se duca tara naibi. Cand 2 lideri tin cu disperare de scaun, nu cred ca le arde de anticipate. Le-a dovedit Base ca “are oua”. E riscant si pt ei si pt tara.

  33. Csaba said

    am December 18 2009 @ 9:22 pm

    @ Ildiko

    Boc nu a fost demis pentru incompetenta, el a fost demis tocmai din cauza ca PSD si PNL nu prea pupau oase, si daca exista partide in Romania azi pe care le doare-n basca de popor si vor numai propriile interese sa primeze, ele sunt PSD, PNL, UDMR, si taranistii care de fapt nici nu mai sunt un partid, ci un grup timisoarean ce traieste din maretia unui fost partid vertical, complet compromis dupa alianta cu comunistii pentru prezidentialele din decembrie 2009.
    Daca asa de mult ii doare de patrie si popor, de ce obstructioneaza fiecare pas, fiecare lege (de multe ori in beneficiul nostru – vezi propunerea Senatorului Urban de crestere a alocatiilor pentru copii la 200 de lei) doar pentru ca nu le mai raman lor bani de furat. De ce atata mascarada cu contestatii cu tampenii pe banii mei si pe obrazul meu??? Nu eu, ca cetatean al acestei tari blestemate sufar si mi se spune tigan fiindca politicienii se comparta ca niste tigani??? Daca sunt asa de buni, trebuiau sa castige alegerile cu 80% din voturi la cate aliante au facut. Insa le-au facut la nivel de conducere a partidelor si au fost sustinuti doar de incompetentii din administratiile locale si alti bugetari, care stiu ca nu au cum sa-si gaseasca de munca daca pierd alegerile, acest concept, de a munci, le este strain sau a fost inventat pentru ¨fraieri¨. Liberalii, taranistii si udemeristii adevarati au votat impotriva comunismului si a impotriva intoarcerii in timp (oricum suntem vreo 250 de ani in urma Germaniei). Au votat impotriva lui iliescu, cel care a distrus tara asta atunci erau mari sanse sa o faca infloritoare, ¨nu a vandut-o¨, a facut-o cadou escrocilor ce azi isi dau aere de magnati, oameni de afaceri, de fapt niste analfabeti inculti, anagramati, care fara niciun scrupule manipuleaza slabiciunile oamenilor si le scot banii din buzunare pe iluzii, dupa care cu sprijinul aceluiasi iliescu, ii scuipa pe oameni in fata, le spun in fata ca-s creduli si tampiti. Astia sunt cei care nu au lasat pe geoana asta al tau sa castige. Multi nu au votat cu Basescu, au votat impotriva nesimtirii si comunismului. Poate intr-o buna zi cresti si intelegi ceva din asta, sau poate oamenii care au trait macar 10-15 ani pe vremea lui ceausescu, fara privilegiile sistemului, iti vor povesti cate ceva din viata lor.
    Pana atunci, aveti 5 ani sa va antrenati, 5 ani in care sa mintiti, si sa ghiciti impotriva cui va directionati flegmele, fiindca Basescu nu va mai candida, si voi nu stiti pe cine sa spurcati. 5 ani de chin pentru voi, nu fiindca vreti sa castigati presedentia, ci fiindca nu stiti pe cine sa injurati in afara de Basescu. Basescu e deja Presedinte pentru a 2-a oara, asa ca puteti spune ce vreti de el, eu sper ca ¨marii anti-dictatori¨, ¨ne-coruptii¨, ¨cei care vor numai binele Romaniei si s-o scape de dictator¨ din aceasta campanie mizerabila sa fie dupa gratii in urmatorii 2 ani, pentru macar 10-15 ani.
    Hai Romania!

  34. Radianu Mihai said

    am December 18 2009 @ 9:48 pm

    fugi dacilea!
    si daca o puneau pe bunica moarta premier si tot il votau!
    cum sa lase ei cascavalul din mana?
    cine stie ce o mai fi in 2012!
    asa ca ce e in mana nu-i minciuna!

  35. gabriel said

    am December 19 2009 @ 9:15 am

    Basescu tocmai asta urmareste. In loc de reconciliere isi continua politica dictatoriala. Nu se va schimba, minte fara sa clipeasca, una spune alta face, se contrazice cu seninatate
    http://www.joaca-jocuri.com , http://www.jocuristar.ro ,www.anunturiplatite.ro

  36. Catalin HN said

    am December 19 2009 @ 10:46 pm

    @ gabriel:
    de acord cu tine

  37. Unanume said

    am December 20 2009 @ 4:25 pm

  38. fuck them all said

    am December 20 2009 @ 5:51 pm

    @catalin
    ai dreptate…
    @csaba
    multzumim de urare , tatucu s-ar putea sa re-inaugureze moda detzinutzilor politici…c-asha-i in democratzia…aspidica.
    Shi… iliescu merita injurat ca i-a lasat sa fure: marmura, flota, petrolul… Da parca tot pdleii de azi erau shi-n fsn…nu?

  39. Victor said

    am December 21 2009 @ 6:58 pm

    Avem un guvern….bun de emigrat din tara asta. O sa inlocuiasca constitutia cu Criza si ne vaccineaza pe toti contra pandemiei de …orice s-o gasi.
    Iar defilam cu geniile numite Udrea, Videanu, Berceanu…Halal

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean