DTH TELEVISION nu isi respecta grila de programe

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=36340




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


11 Comentarii pana acum»

  1. cristi said

    am December 14 2009 @ 1:05 pm

    Aceste practici nu sunt abuzive deoarece doamna respectiva a primit antena si receptorul gratis pe perioada contractului. Ii la fel ca si cu telefoanele: cumperi la pret mai mic dar faci contract pe o anume perioada cu clauza de reziliere. Nu este abuziv, ii o practica curenta si in tarile din vest. Romanii cred ca totul este abuziv daca nu le convine.
    In alta ordine de idei, si eu am avut contract cu ei pe doi ani si am renuntat. Nu merita. Dar m-am chinuit cu ei vreo doua luni sa reziliez contractul (chiar daca expirase perioada aceea de doi ani). Pur si simplu mi-au ignorat cererea (trimisa prin posta cu confirmare de primire, prin e-mail). In plus, am sunat de sase ori sa imi confirme rezilierea contractului si nu au vrut. Dupa ce le-am trimis scrisoare din partea avocatului in care precizam ca aveam confirmarea prin posta si email de primire a cererii, numarul de inregistrare plus inregistrarile convorbirilor cu operatorii lor (telefonul meu inregistreaza automat convorbirile), m-au sunat in doua ore sa ma intrebe de cand vreau rezilierea contractului si cand sa vina dupa echipamente. Niste nesimtiti.
    Dar, obiceiul de a incheia contractul pe o anumita perioada nu este abuziva. Nu mai induceti oamenii in eroare si ii sfatuiti prost, ca ei chiar va vor crede.

  2. aspida said

    am December 14 2009 @ 2:31 pm

    cristi,
    afirmi ca încheierea unui contract de furnizare de servicii pe un termen minimal obligatoriu este legal asa cum se practica la noi…
    asa o fi… dar asta nu înseamna ca legea nu e strâmba si poate fi modificata, sa-i multumeasca atât pe prestatori, cât si pe beneficiarii serviciilor respective…
    Sunt cauze obiective care pot pune beneficiarul în situatia de a renunta la serviciile contractate. Nu e nici firesc, nici moral ca beneficiarul sa fie nevoit sa plateasca daune pentru ca renunta la servicii, chiar daca nu s-a încheiat perioada contractata initial.
    În schimb, furnizorul de servicii (tv, internet, spre exemplu), nu plateste niciodata beneficiarului daune pentru pauzele (penele) de functionare, care pauze se întâmpla sa fie mai ales în weekend sau de sarbatori… când, evident, depanarea se lasa asteptata mult si bine…
    Concluzia mea: chiar daca asa se practica si în occident, nu înseamna ca e neaparat corect si, repet, moral!
    Un contract (oricare ar fi el) poate fi denuntat si unilateral.
    Daune, de renuntare, da! dar nu exagerari ca «plata integrala a abonamentului pentru perioada de renuntare»…
    Orice lege se poate ajusta în folosul celor multi! Si, cei multi sunt consumatorii!
    Dar, cum ar mai putea multinationalele furnizoare de servicii cu abonament minim obligatoriu (neaparat de la 2 ani în sus!) sa mai raporteze la sfârsit de an beneficii uriase?
    Nu mai continui ca mi-e greata!

  3. aspida said

    am December 14 2009 @ 2:38 pm

    aaa… si da, pâna la urma, încheierea unui contract de prestare de servicii pe o anumita E abuziva!
    Mai grav e ca orice furnizor de servicii, la ora asta, îti impune conditiile sale… nu poti negocia! Si asta asta nu e în regula!
    Adevarat, nu te obliga nimeni sa semnezi contractul respectiv… Dar, daca nu ai alta alternativa, ce poti face?
    Ce folos ca sunt mai multi furnizori pentru aceleasi servicii? Conditiile contractuale difera atât de putin ca nu prea conteaza la cine te abonezi…
    EI spun: pe 2 ani… tu ai vrea sa nu angajezi pe o perioada atât de lunga ca ramâi la cheremul lor… si, sa poti macar sa negociezi: 6 luni… 1 an… NU se poate! 2 ani!
    Nu e-n regula!

  4. asistentapentruconsumatori.ro said

    am December 14 2009 @ 2:57 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  5. vrajitorul.eu said

    am December 14 2009 @ 2:58 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  6. cristi said

    am December 14 2009 @ 3:26 pm

    Poti alege la Boom sa faci contract pe un an, dar trebuie sa platesti taxa de instalare care, parca, era de 150 ron (acum vreo doi ani jumatate cand am facut eu contractul). Echipamentele le ofera gratis in custodie, dar este normal sa se asigure ca stai o perioada la ei pentru ca echipamentele acelea costa si nimeni nu investeste bani aiurea fara o anume siguranta (nici aici nici in alta parte). Este adevarat ca nu este moral sa ceara acest lucru in conditiile in care nu iti ofera decat o prestare de servicii, fara sa iti dea nimic din partea lor gratis (gen decodorul). La fel ca la telefonia mobila, nu este normal sa faci contractul pe un an chiar daca nu cumperi telefon de la ei. Aici trebuie sa intervina o lege care sa reglementeze piata. Dar, in clipa in care tu beneficiezi de anumite facilitati pe care altfel ai da bani, nu poti sa ceri ca prestatorul sa nu isi ia anumite masuri de siguranta. Este o practica curenta la orice firma.
    Dar, cum spuneai: nu iti convine, nu faci contract. Ei presteaza un anumit serviciu, nimeni nu te poate obliga sa cumperi serviciul si sa iti impui tu conditiile deoarece ei nu au neaparata nevoie de banii tai asa cum nici tu nu ai neaparata nevoie de serviciile lor. Asa este in democratie.
    A fi ceva moral depinde din punctul cui de vedere privesti lucrurile. Trebuie sa intelegi ca nimeni nu te obliga la nimic. Si nici ei nu pot fi obligati sa iti ofere servicii in conditiile tale.
    Eu am platit 5 luni boom-ul pana la expirarea contractului, cu toate ca nu il mai foloseam. Asa semnasem contractul. Nimeni nu ma obligase sa il semnez.
    O adevarata magarie putem spune despre Zapp. Astia chiar sunt nesimtiti. Daca nu reziliezi contractul exact din data expirarii lui, se prelungeste automat cu inca un an si se aplica taxa de reziliere chiar daca nu mai beneficiezi de nimic promotional de la ei. Acolo ii magaria. Eu m-am chinuit 3 luni sa reziliez cu ei contractul pe firma. Nemernici. De astia chiar nu mai vreau sa aud niciodata. Acolo poti sa spui ca este complet imoral si ilegal contractul.

  7. aspida said

    am December 14 2009 @ 4:11 pm

    cristi,
    Dupa experiente nereusite cu astral (devenita upc) si rcs, am renuntat la servicii de cablu…
    Dar… în principiu vorbind, ce facem cu prestatorul care te încaseaza pe un termen minimal obligatoriu, timp în care serviciile furnizate de el nu sunt corespunzatoare? Cine plateste daune ??? Si, mai ales, DE CE, daca nu te staisfac serviciile respective, sa nu poti renunta la contract? FARA daune, daca el e vinovat!
    În ce ma priveste, nici acum nu-s multumita de grila de programe «standard» (cele care intra în pachetul de baza al abonamentului tv), nu-s multumita nici de calitatea unor canale… dar… n-am alternativa mai buna îndemâna…

  8. cristi said

    am December 14 2009 @ 4:21 pm

    Pai grila de programe standard o puteai afla inainte de a face contractul (eu mi-am ales pachetele de pe internet inainte de a cere serviciile lor).
    In cazul in care serviciile oferite nu sunt corespunzatoare, atunci este normal sa reziliezi contractul. Dar, trebuie sa demonstrezi ca sunt necorespunzatoare din vina lor, nu pentru ca tu vrei sa reziliezi contractul si cauti motive. Trebuie motive serioase. Eu, sincer, cat am fost a ei, nu am avut nici o problema in general. Semnalul era bun, decodorul mergea bine. Doar ca la un moment dat m-am mutat la casa si acolo mi-am pus upc (telefon, internet si tv). Nu avea rost sa platesc in doua locuri degeaba. Este greu sa demonstrezi ca serviciile prestate nu sunt corespunzatoare. Ei ti-as sugera sa platesti contractul pana la expirare, nu cred ca ai vreo sansa sa il reziliezi fara sa platesti penalizari. Cred ca te vei judeca degeaba. Dar este decizia ta personala.
    Nu inteleg la ce te referi cand spui “servicii necorespunzatoare”. Grila de programe o puteai afla inainte de a semna contractul, la fel durata contractului. De semnal nu se pune problema, ii antena parabolica la astia, nu prea apar probleme decat daca umbli pe la antena. Nu ai fost prea explicita de intelegi prin aceste “servicii necorespunzatoare”. Eu inteleg, cand faci asemenea afirmatii, ca ai motive serioase, nu ca nu stii cum sa reziliezi contractul.

  9. aspida said

    am December 14 2009 @ 4:52 pm

    Nu, nu vreau sa reziliez contractul…
    Ma deranjeaza mai multe: n-am cum sa-i conving pe furnizorii mei sa-si modifice politica …
    La pachetul standard (deocamdata nu-s dispusa sa platesc în plus), initial erau niste canale… în timp au facut schimbari: au scos unele si au pus altele… un canal are sincope de un fel (se motiveaza ca e vorba de satelit, satelitul canalului respectiv – fals! dar nu adâncesc), altul, sincope de alt fel…
    Problema e de principiu: banii mei sunt «universal valabili» – si daca serviciile sunt la standard de calitate si daca nu-s; asta e problema – cred ca le-am înrosit firul telefonului si au umplut baza de date cu câte reclamatii am facut degeaba… iar daca serviciile sunt necorespunzatoare, cu toate reclamatiile facute (si înregistrate), DACA as vrea sa renut la ei, as putea sa am câstig de cauza numai prin judecata… si, înca nu suntem în USA, ca sa apelam la justitie pentru orice…
    Concluzia: încerc sa ma multumesc cu ce mi se ofera… dar nu prea pot sa înghit chestia asta cu «furnizorul are dreptate în totul», adica … LEGEA trebuie modificata!
    Stiu si eu? La 3-5-100 de reclamatii dovedibile, sa am dreptul, eu, beneficiar, sa rup contractul, fara daune sau… si mai simplu, sa-mi plateasca ei daune, sub orice forma, inclusiv micsorarea pretului abonamentului…
    Nu se poate ca ei sa aiba în totul câstig de cauza… pentru ca EI exista si traiesc (si traiesc mai bine ca mine 😉 ) pentru ca EU platesc… si platesc mai mult decât merita serviciul cu pricina! Când spun EU, evident, e vorba de toti consumatorii, nu doar de mine!

  10. cristi said

    am December 14 2009 @ 5:09 pm

    Corect, daca au schimbat grila de programe atunci este normal sa accepte rezilierea contractului fara penalizari. Dar cred ca au avut grija sa puna o clauza in contract care sa prevada si acest aspect. Banuiesc. Doar suntem in Romania, tara unde toti te fura cum pot si unde justitia si protectia consumatorilor ii ca inexistenta. Din pacate.

  11. Thommas Anderson said

    am December 16 2009 @ 12:45 am

    Doamna Ana-Maria, sunt un angajat al companiei DTH Television, departamentul tehnic. Ma mir ca ne-ati ales pe noi pentru ca avem cel mai mare pret al abonamentului dintre toti. Sunt de acord cu dumneavoastra. Legea nu mai e facuta pentru om, ci impotriva lui. Dar fiecare trebuie sa stie cum sa se apere de abuzuri. Eu de ani de zile nu mai semnez nimic pana nu citesc tot.
    Credeti-ma, nu sunteti singura in situatia asta, primesc aproape zilnic telefoane de la Serviciul Clienti care nu sunt tocmai avizati in domeniul tehnic, plangandu-se ca nu se vede aia sau ailalta. Obiectul muncii mele in compania asta este tocmai asigurarea retransmiterii in conditii bune a tuturor programelor daca le primesc de pe satelit. Repet, daca le primesc. Daca nu pot primi, nu am ce sa ofer. Nu vreau sa intru in detalii despre sateliti, nivel de semnal, plafon de nori(apropo, vara asta a fost o situatie inedita cu ocazia unei furtuni plafonul de nori fiind atat de gros incat cei care detin satelitul nostru, Amos, au raportat ca Romania nu s-a vazut aproape 15 minute), ca va pierd. Numai ca nu orice defectiune e a noastra. Cine stie cine v-a instalat antena, astia de la instalari au mai facut greseli, ei fiind simpli privati interesati doar de comisionul pe care noi il platim. Cu cat mai multi clienti prind in plasa, cu atat mai mare comisionul. Am auzit o poveste haioasa depre antene montate in pomi. Am ras copios, orice deplasare a antenei chiar si cu jumatate de grad ducand la intreruperea semnalului. Bietul client poate nu stie lucrul asta.
    Dar nu asta vreau sa discut. Eu nu stiu pentru ce serviciu ati semnat, ce fel de pachet. Nici nu le stiu pe de rost. Banuiesc – cel mai ieftin. Ce trebuie sa stiti, si cristi are dreptate cand spune ca Boom trebuie sa se asigure ca abonatul ramane al nostru o perioada, e ca FIECARE CLIENT NOU NE COSTA CAM 300 DE EURO. Aici ma refer la costul instalarii, receptorul, antena, cablu si restul logisticii implicate. Banii astia trebuie sa se intoarca, altfel afacerea nu mai e rentabila.
    In privinta programelor schimbate, nu stiu ce sa spun, pentru ca nu mai tine de mine ci de cei care se ocupa de codarea semnalului.
    O sa revin ulterior, poate va pot ajuta cu programele schimbate.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: