Am avut dreptate; PSD castiga prima runda a bataliei juridice; CCR a decis renumarea voturilor nule, si functie de aceasta, se va pronunta asupra repetarii alegerilor

Tweet this

Nu au trecut nici macar 14 ore de cand am postat acest material
http://www.urbaniulian.ro/2009/12/10/curtea-constitutionala-acuzata-ca-judeca-in-orb-contestatia-psd-servind-interesele-acestui-partid/

Si iata ca, magistratii CCR au decis, renumararea voturilor nule, o decizie extrem de ciudata intrucat :

- Este o premiera in Justitia romana, atunci cand, un petent adreseaza o cerere unei instantei, invocandu-si inclusiv propria turpitudine, adica admite ca da, este partas la incalcarea legii, la frauda, ba chiar, probele furnizate sunt cele din ilegalitati comise de PSD, insa cere renumararea voturilor nule;
- Nu imi este clar din pvdv juridic de ce s-a dispus renumararea voturilor nule, in conditiile in care , PSD a criticat si a produs probe in sprijinul voturilor potential fraudate dar, VALABIL exprimate, in favoarea lui TB; Adica PSD probeaza ca TB a castigat cu voturi fraudate, insa dispune renumararea voturilor nule, adica a celor care nu s-au contabilizat la nici unul din candidati; ce este surprinzator ? faptul ca in MOD INTENTIONAT, nu se analizeaza voturile FRAUDATE si furate, inclusiv de catre PSD, acelea ramanand "castigate" de MG, ci se pune accentul pe voturile nule, acolo unde, surse avizate spun ca, acestea au fost prefabricate de PSD, incepand cu orele 19:00 ale zilei de 6 decembrie; Adica, dupa ce au vazut ca pierd alegerile, fix in fiefurile PSD din Teleorman, Dolj, Vrancea, s-au alcatuit zeci de mii de voturi nule [ CELE MAI MULTE VOTURI NULE PROVIN EXACT DIN FIEFURILE PSD!!!! insa evident ca acest lucru este "nesemnificativ " juridic pentru magistratii CCR ] , intrucat era deja alcatuita strategia planului B adica acesta care ni se desfasoara acum prin fata ochilor;
- CCR asa cum am mai spus, NU este o instanta de fond. Ea este o instanta care judeca, doar ASPECTELE DE DREPT si nu cele de fond, privind INCALCARI ALE NORMELOR IN SENS TEORETIC , de catre institutii sau instante de drept comun; renumarea voturilor nule, NU se putea dispune decat de BEC, care are la randul lui in componenta, judecatori de la Inalta Curte de Casatie si Justitie; Adica, vreau sa intelegeti faptul ca, magistrati CCR pun la indoiala capacitatea profesionala a magistratilor ICCJ care au numarat si centralizat aceste voturi nule, si cer renumararea lor; adica dispun o masura cu caracter de FOND, desi nu prea au text de lege pe care sa ceara asa ceva;
- este PRIMA OARA IN ISTORIA CURTII CONSTITUTIONALE, cand, in cadrul unui proces judecat de aceasta, se dispune o MASURA CU CARACTER DE CERCETARE PE FOND A UNEI SITUATII DE FAPT; Niciodata CCR nu a abdicat, pana acum, de la principiul conform cu care, ea se pronunta DOAR IN DREPT, astfel incat, am toate motivele ca jurist, sa ma indoiesc profund de justetea juridica a acestui demers;
- Nu exista criterii dupa care sa anticipam , functie de ce anume procentaje sau fapte, va putea decide CCR repetarea alegerilor; daca din cele 120000 de voturi nule [ care in proportie de peste 60 % provind din judete fiefuri controlate de PSD...] se va constata ca , 40000 de voturi au fost anulate gresit [ PSD facand acest lucru cu buna stiinta intre orele 19:00 - 21:00 ale zilei de 6 decembrie ] si ramane o diferenta de 80000 de voturi, cine garanteaza faptul ca CCR nu va dispune repetarea alegerilor ?


Pana una alta , lucrurile se desfasoara asa cum anticipam aici http://www.urbaniulian.ro/2009/12/09/de-ce-cred-eu-ca-psd-va-obtine-la-curtea-constitutionala-reluarea-turului-ii-al-alegerilor-si-cum-va-grabi-acest-lucru-sfarsitul-acestui-partid/


Urban I. Iulian
Senator de Ilfov




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1226

52 Comentarii pana acum»

  1. http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/879389/Curtea-de-Apel-si-siguranta-probelor-electorale/ said

    am December 11 2009 @ 1:46 pm

  2. taLIBANUL said

    am December 11 2009 @ 1:46 pm

    Gionel e minunea de care avea nevoie Romania!La marea adunare nationala a PSD(primari,baroni locali,deputati si senatori toti cu crin in maini)iliescu o sa le zica:”mai animalelor”,unde sunt vremurile cand puteam sa spunem oricui”numarati-mi ouale, fireste” a?L-ati lasat pe premiantu vanghelie [Citeste] sa caute metode noi pe “goagal”si-n”almanahe”!Ba chiar mi-ati spus ca”s-a fraudat de iesea si Bin Laden presedinte”!Ce Ponta-i asta “masinaria lor a functionat Mai bine”?V-am spus ca e prostanac si nu m-ati ascultat!Acu ne-a spart gingiile si la propriu(c-am pierdut ciolanu) si la regulat!Plec la Moscova da va mai zic ceva cu dedicatie de la prietenul meu Jiji”hai ca prea m-am distrat cu voi hahahalerelor!”

  3. www.vrajitorul.eu/ said

    am December 11 2009 @ 2:36 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  4. asistentapentruconsumatori.ro said

    am December 11 2009 @ 2:37 pm

    ************

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  5. alin said

    am December 11 2009 @ 3:12 pm

    de ce va e frica nu scapati :) ) hahahaha

  6. Serban said

    am December 11 2009 @ 3:30 pm

    Da , asa este mai P.P.B. (Partidul Personal al lui Basescu) :

    — DE CE VA E FRICA , NU SCAPATI !!!

    HA , HA , HA !!!

  7. ileana said

    am December 11 2009 @ 3:31 pm

    stimate domnule Senator,

    cu tot respectul imi permit sa va atrag atentia ca forma corecta
    este “in functie de ceva” si nu “functie de”.

  8. Up-date said

    am December 11 2009 @ 3:45 pm

    Biroul Electoral Central (BEC) a emis o circulara prin care le solicita tuturor sefilor de birouri judetene, de sector si din strainatate sa fie prezenti la sediile acestora inca de astazi (vineri, 11 decembrie – n. red.) incepind cu ora 15.30.

    Circulara este semnata de presedintele BEC, judecator Ana Hermina Iancu, si a fost postata pe site-ul BEC.

    Reamintim ca vineri, 11 decembrie, Curtea Constitutionala (CCR) a hotarit renumararea celor 138.476 de voturi nule de la al doilea tur al alegerilor prezidentiale. Traian Basescu a fost dat cistigator al alegerilor cu un avans de aproximativ 70.000 de voturi, iar PSD a cerut CCR repetarea alegerilor pe motiv de frauda masiva.

    Tot vineri, BEC a cerut clarificari de la Curtea Constitutionala privind modalitatea de renumararea a voturilor. BEC a intrebat daca renumararea va avea loc la sediul central din Bucuresti sau la sediile judetene. In acest moment, buletinele de vot sint depozitate la tribunalele judetene.

  9. Dorin said

    am December 11 2009 @ 3:45 pm

    Biroul Electoral Central cere clarificari de la Curtea Constitutionala: voturile nule trebuie numarate la Bucuresti sau in fiecare judet in parte?

    Biroul Electoral Central (BEC) cere precizari de la Curtea Constitutionala (CCR) daca renumararea voturilor nule trebuie facuta la sediul din Bucuresti sau de catre Birourile Electorale Judetene.

    “Va solicitam aceasta precizare intrucit o parte din membrii BEC considera ca din dispozitivul Hotaririi dumneavoastra rezulta cu claritate ca aceasta operatiune trebuie realizata, efectiv, de catre membrii BEC la sediul sau din Bucuresti”, se arata in adresa BEC.

    Reamintim ca CCR a cerut renumararea celor 138.476 de voturi nule, in conditiile in care diferenta dintre Traian Basescu si Mircea Geoana a fost de aproximativ 70.000 de voturi. PSD a cerut Curtii Constitutionale repetarea alegerilor pe motiv de frauda electorala masiva.

    In comunicatul BEC se mai arata ca buletinele de vot nule se afla depozitate in arhiva tribunalelor judetene.

  10. Tanasie said

    am December 11 2009 @ 3:46 pm

    Era la mintea cocosului ca aceasta indicatie trebuia sa figureze in comunicatul CCR!! Nu stiau ca voturile nule se afla la arhiva BEJ? Sa fim seriosi!! Ce vor? Sa tergiverseze ? Sa traga de timp pt a se orienta in ,,, teritorii?(de peste mari si tari am putea spune) Birocratie crasa si tipica? Asteptarea lui Basescu ,plecat la Bruxelles? Hai , ca-mi place Curtea asta zisa si Constitutionala!

  11. Dani said

    am December 11 2009 @ 3:47 pm

    Voturile NULE vor fi reexaminate de Biroul Electoral Central. Doar nu crezi ca BEC-ul isi va recunoaste greseala (daca poate fi vorba de vreo greseala). Decizia Curtii este mai degraba o favoare facuta PSD-ului, 5 dintre cei 9 judecatori ai CCR fiind pusi acolo de PSD. In realitate, nu se va schimba insa nimic. Dupa renumarare, CCR va valida alegerile.

  12. Paler said

    am December 11 2009 @ 3:47 pm

    iaca si chestia naspa: camioanele de “probe” depuse de PSD la CC au fost aruncate la gunoi,
    s-a dispus o singura verificare, si care oricum nu va modifica substantial rezultatul final (ca doar n-om crede ca din cele 138.000 de voturi nule de fapt peste 70.000 sunt valide SI IN FAVOAREA LUI GEOANA).
    asa ca toata tevatura nu-i decit pierdere de vreme.
    constitutionala, da’ tot pierdere de vreme se cheama.

  13. whatever said

    am December 11 2009 @ 3:47 pm

    http://www.ccr.ro/default.aspx?page=composition/present-judges
    va sare in ochi vreun nume? are vreunul din “plen” vreo legatura cu ..rezultatul? pro/contra?.. abtineri?
    oricum, fiind carmaci, TB nu risca nimic.

  14. Muresan said

    am December 11 2009 @ 3:48 pm

    Asta ni se trage de la ideea lui Cristian Pirvulescu de la ultimele alegeri, in care a sustinut si incurajat prostia aceea cu voturile albe.
    Ioan T. Morar amintea pe buna dreptate la vremea respectiva de bancul vulgar care se termina cu poanta: “participa dar nu se baga”.
    O gramada de alegatori “inteligenti” au invatat ca pot sa participe fara sa se bage. Pina la urma, si datorita lor, “dragostea mea Mihaela” a dansat fara sa cistige…

  15. Eneas said

    am December 11 2009 @ 3:48 pm

    voturi la Basescu !
    Frauda se va dovedi de partea PSD -cel putin in Teleormanul lui Dragnea a fost de coma cat au furat !

  16. Avocatul said

    am December 11 2009 @ 3:49 pm

    Voturile nule se afla intr-un dosar separat. In respectivul dosar nu se gasesc voturi valide, ci numai voturile nule reale. Numai ca se presupune ca in procesul verbal s-a inscris un numar mai mare de voturi nule decat numarul real existent in dosarul respectiv.
    Prin urmare, daca aceasta ipoteza se dovedeste a fi reala, rezulta ca, pentru a pica pe cheie, procesul verbal mai contine o modificare fata de realitate, si anume ca unui candidat i s-au scazut tot atatea voturi pe care le-a obtinut in realitate, egal cu numarul de voturi nule puse in plus in procesul verbal. Dar nu se poate vedea in defavoarea carui candidat a fost facuta modificarea daca nu se renumara si voturile pentru cei doi candidati.
    Asadar, chiar daca se constata diferente, pentru a se stabili cine a fost defavorizat trebuie efectuata renumararea tuturor voturilor.
    Se pune intrebarea de ce CC nu a cerut renumararea tuturor voturilor.
    Daca ne gandim la componenta comisiilor din sectiile de vot, este clar . Avand in vedere ca numarul reprezentantilor pro Geoana din sectiile de votare a fost mult mai mare (6 la 1) , experienta PSD in fraudarea alegerilor, numarul mare de probe pe care le-au “gasit” intr-un timp extrem de scurt (probe care nu arata nicidecum cine este cel defavorizat), este posibil ca probele respective sa fie chiar instrumentele de frauda efectuate de PSD si nu de PDL.
    Si acum scenariul: se constata diferente la voturile nule (fraude facute chiar de PSD), iar CC va cere renumararea tuturor voturilor. Astfel, pe 21 decembrie expira mandatul lui Basescu, iar Geoana, in calitate de presedinte al senatului, devine presedinte interimar si numeste primul ministru. Dupa renumarare, chiar daca se constata ca de fapt Basescu a castigat, va redeveni presedinte, dar cu guvernul hotarat de majoritatea antibasescu.
    De aceea decizia CC mi se pare dubioasa. De ce nu a cerut renumararea tuturor voturilor. O va cere ulterior? Trage de timp pana la expirarea mandatului lui Basescu?

  17. MIhai said

    am December 11 2009 @ 3:50 pm

    Voi va dati seama cat o mai lungesc astia? Dupa ce se apuca Bec-ul de numaratoare, dupa ce le trimite rezultatele, astia mai stau inca vreo 3 zile ca sa se adune sa mai dea o decizie. Ce naiba e porcaria asta?
    Noi cand o sa avem guvern?

  18. Clau said

    am December 11 2009 @ 3:50 pm

    138.476 voturi.
    Am vazut poza la unul din ele. Persoana care a votat l-a desenat pe Vlad Tepes pe foaia aia de vot. E clar ca n-a fost un vot dat gresit, ci un fel de-a zice ca nu avea pe cine sa aleaga. Si chiar nu stiu cum spera PSD ca asa un buletin de vot sa ajunga sa fie contabilizat la Geoana. Eventual numa daca se aduna astia anti si dau o lege in parlament. “Voturile nule se contabilizeaza la cine vrea Iliescu” :)

  19. Radu said

    am December 11 2009 @ 3:50 pm

    E o procedura specifica justitiei din Romania…dovada incompetentei justitiei(sa schimbe pensionarii aia de acolo si sa se aduca judecatori cu experienta pana in jurul varstei de 50 de ani) .”Gogosarii ” la murat si prin parcuri cu nepotii…
    Parca le-ar fi frica sa dea o decizie reala…de fapt vor sa mai se gandeasca.
    Oricum numaratoarea va fi gata in maxim 10 ore.
    Nu cred ca se vor obtine alte rezultate la renumararea voturilor.
    Din experienta mea(5 ani) instantele din Romania nu sunt in stare sa ceara toate “completarile” din prima sedinta.
    Ma astept sa se mai ceara ceva dupa ce se vor renumara voturile anulate.

  20. Nasol said

    am December 11 2009 @ 3:51 pm

    cu cat se tergiverseaza o decizie asupra legimitatii Presedintelui, cu atat ne infundam in incertitudinea finantarii externe.
    au zis multi ca vor urma miscari de strada
    vor iesi pe strada de foame si disperare
    nasol pentru trimestrul viitor, pentru toti
    vrem guvern, vrem buget, vrem responsabili pentru fiecare saptamana de chin in plus

  21. Cartianu said

    am December 11 2009 @ 3:52 pm

    Sa presupunem prin absurd ca se dispune anularea scrutinului doi(cel care il da pe Basescu presedinte) …
    Cine va plati un al treilea scrutin?
    PSD?
    Din banii cui se vor face alte alegeri?
    Din banii PSD?
    Nu e totul facut pe banii nostri?
    Eu nu mai vreau alta cheltuiala pe bani publici.
    Si daca se va ajunge aici vreau sa se introduca un alt referendum cu legea lustratiei …declaratia de la Timisoara…macar in al 12- ceas…
    Sa scapam printr-o “chimioterapie” atat de cei buni cat si de cei rai care au activat in perioada de pana in 1989.
    Sa terminam cu Moscova si sa mergem catre Germania(ca avem experienta bunicilor care ne spuneau ca :era mai bine cu nemtii”).
    Vorbesc de Germania nu de Austria.

  22. Sorin said

    am December 11 2009 @ 3:52 pm

    E o mare prostie ! Voturile nule au fost verificate si numarate si de comisiile de judecatori din Birourile Electorale Judetene, in momentul cand se verificau si procesele verbale ! Daca dansii observau un vot care din greseala era valabil exprimat si era pus la cele nule, problema se rezolva pe loc ! Cei de la PSD arunca si o lumina proasta asupra acestor judecatori. Noi ce sa intelegem, ca toti acesti oameni au fost cumparati de PD-L, si au ajutat la fraudarea alegerilor ??? E o mare, mare aberatie, dar totusi aceasta decizie e una corecta a Curtii Constitutionale, si astept cu maaaare interes cand nu se vor observa nereguli si PSD va primi lovitura finala a penibilitatii lor !

  23. ROV said

    am December 11 2009 @ 3:53 pm

    1.Se vor gasii diferente-greseli la renumararea voturilor nule
    2. Psd cere renumararea tuturor voturilor
    3.Trece termenul de 21 dec, presedintele senatului Geoana, devine interimar.
    4. presedintele Geoana da tarii un nou Prim-ministru, care este investit rapid de parlament.
    5. Termina curtea de numarat voturile, presedinte ales este Traian Basescu
    6. Lumea iese in stada se lupta cu fortele de ordine, apar morti raniti, o a-2-a revolutie, armata fratenizeaza, sunt arse sediile antena 1, realitatea, patriciu fuge din tara, geoana ajunge la Targoviste la protectia plantelor.
    7. Romania scapa definitiv de comunisti si securisti.

  24. blondutzu said

    am December 11 2009 @ 3:57 pm

    Sper ca cei din PSD si implicit CC sa nu incerce vreo prostie cu renumararea voturilor!!! Fiindca oamenii s-au saturat de PSD si de Comunisti!!! Iesim in strada si va fi conflict armat!!! Daca la revolutie au scapat cu totii, acum nu mai scapa.

    Chiar si daca s-ar dispune repetarea turului 2, va garantez ca Geoana nu va mai iesi, mai ales dupa declaratiile lui Dragnea si Hrebenciuc referitor la diaspora!!! O vor lua in barba de la ei. Daca cei din diaspora si capsunarii isi pun mintea, nu mai trimit nici un ban in Romania iar Romania va intra in colaps. iar cei din PSD se vor face vinovati.

    Pentru cei care nu cred sau refuza sa creada asa ceva sau sunt de acord cu cele spuse de cei 2 indivizi, va reamintesc ca numai datorita capsunarilor si diasporei Romania a avut bani lichizi. Acestia au trimis in Romania nu mai putin de 13 MILIARDE DE EURO!!!

  25. http://www.mediafax.ro/social/iccj-cererea-psd-privind-asigurarea-dovezilor-trimisa-la-judecatoria-sectorului-1-5172854/ said

    am December 11 2009 @ 4:00 pm

  26. http://www.mediafax.ro/politic/cererea-psd-privind-asigurarea-dovezilor-trimisa-la-curtea-constitutionala-5171827 said

    am December 11 2009 @ 4:00 pm

  27. Codex said

    am December 11 2009 @ 4:05 pm

  28. Decizia CCR este catastrofala pentru mediul de afaceri | Urban Iulian said

    am December 11 2009 @ 4:18 pm

    [...] cele mai mari firme IT din Romania, angajatilor , cu atacuri si jigniri la adresa lui Basescu (28)Am avut dreptate; PSD castiga prima runda a bataliei juridice; CCR a decis renumarea voturilor nule,… (27)Niste escroci ordinari care doresc sa ne impuna un mod de viata sclavagist; Manipularea [...]

  29. Dan T. said

    am December 11 2009 @ 4:22 pm

    Decizia Curtii Constitutionale prelungeste criza politica iar renumararea voturilor nume, indifrent cine o va face, va prelungi criza, va amplifica suspiciuinile si nu va lamuri nimic. Se vor descoperi probabil unul, doua sau trei cazuri suspecte in plus, prezentate apocaliptic la TV, dar e greu de crezut renumararea voturilor invalide va putea dovedi, asa cum sustin PSD si PNL, frauda masiva, de natura sa modifice radical rezultatul alegerilor.

    Pe larg http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-6714189-romania-vadimista-teoria-conspiratiei-invins-bunul-simt.htm

  30. ionel2003 said

    am December 11 2009 @ 4:23 pm

    Mama lor de comunisti,acum s-au aliat si liberalii cu ei.Pai ce au furat dupa revolutie PSD-istii? cine a fost la putere … Chiar nu au furat nimic?
    Parerea mea e ca la putere in PSD sunt tot cei care au furat din avutia tarii … si acum avand bani fac legea…
    HOTI !!! Au adus tara in situatia de a nu avea industrie…. Am ajuns o tara de BISNITARI cu acte in regula …
    Au dat vreo lege in trecut sa pastreze ceva din zonele industriale ale tarii? Acum nu mai e nimic… trebuie reconstruit… CU CE domnilor PSD-isti?
    Si inca ceva : IN GATUL VOSTRU !!!

  31. politika said

    am December 11 2009 @ 4:30 pm

    …. batrinul (Dumnezeu sa-l odihneasca) spunea :

    - Baiete , stii ce-i aia O BARIERA ?
    - pai …. ceva care opreste …
    … taci si-asculta !

    - O bariera este CEVA peste care sar caii, pe sub care trec ciinii si in care se opresc PROSTII !

    … desi mi-au trebuit ani buni sa inteleg tilcul acestor vorbe … mi-l aduc aminte ORI DE CITE ORI SE VORBESTE DE JUSTITIE, DREPTATE , JUDECATORI (indiferent ca sunt de la ICCS, CSM, CCR … etc … ) si LEGE !

    ACUM va intreb eu pe voi toti , cei care cititi articolul pus mai sus de Urban :

    - Stiti ce e aia O BARIERA ???

  32. whatever said

    am December 11 2009 @ 4:43 pm

    @politika: fain zice batranu!
    da’ mai e o zicere apropo de animale & trecutu barierei: nu mor caii cand vor cainii ;)

  33. Doc said

    am December 11 2009 @ 5:00 pm

    CCR a decis ca voturile nule trebuie renumarate. Nu ca as avea vreo problema cu o renumarare a unor voturi, cum spuneam, orice lamurire suplimentara privind rezultatul acestor alegeri este bine-venita. De asemenea, nu sunt dezamagit nici pentru ca as crede ca renumararea asta poate schimba rezultatul alegerilor, tinand cont de circumstante asa ceva e practic imposibil. Sunt dezamagit apropo de motivele pe care (nu) le vad, si pe care le banuiesc pentru decizia judecatorilor constitutionali, scrie Doc pe blogul sau.
    http://doc.hotnews.ro/curtea-constitutionala-dezamageste.html

  34. Radianu Mihai said

    am December 11 2009 @ 5:05 pm

    suntem de ras!
    bosorogii din CCR ar trebui sa fie impuscati pentru ca mentin starea de incertitudine si nesiguranta in tara!
    dea Dumnezeu sa castige basescu si sa-i beleasca pe toti!
    nu am crezut ca CORUPTIA si mafia din tara asta au ajuns sa dicteze
    si CCR!

  35. Catalin HN said

    am December 11 2009 @ 6:07 pm

    Si care e problema cu numararea voturilor ? Ea va confirma (sau nu) ca basescu a fost ales presedinte. Inca 2…3 zile nu reprezinta mare lucru. Problema e ca actuala criza politica, a lipsei unui guvern, a fost generata 100% de basescu care s-a opus majoritatii parlamentare. Cu toate astea au existat 50% “portocalii” + 0,33% oameni cu interese care l-au vrut in continuare presedinte. Tara asta se duce de rapa din cauza celor care il voteaza pe basescu, nu din cauza celor care isi cauta dreptatea in instanta.
    Sunt de acord cu cei care spun ca psd-ul a facut o gramada de lucruri rele in tara asta, fiindca asta e adevarul. Dar basescu si pdl-ul sunt singurii responsabili de aducerea Romaniei in pragul colapsului economic si social. Inca putin si va avea grija marinarul sa ingroape definitiv aceasta tara. Din pacate sunt si oameni care s-au alaturat lui basescu , prin diferite activitati care de care mai subtile (bloguri etc.), abil mascate sub “poleiala” unor cauze nobile (“grija” pt. cetateni etc.).

  36. Catalin HN said

    am December 11 2009 @ 6:09 pm

    @ Radianu Mihai:
    asa cum gandesti tu au procedat comunistii in ‘46. Cu oameni cu o gandire ca a ta, nu e de mirare ca am avut in turul 2 de ales intre cele mai nefericite variante pt. Romania si a iesit cea mai proasta varianta pt. tara.

  37. STEFAN NICOLETA said

    am December 11 2009 @ 6:12 pm

    Sa nu dea Dumnezeu sa nu am eu personal sarbatori linistite,sa nu dea Dumnezeu sa mai traiesc in stresul asta adaugat peste greutatile personale mai mult de o saptamana,sa nu dea Dumnezeu ,domnilor criminali comunisti care mi-ati omorat parinti si mi-ati terminat copilaria ,si viata mi-ati facut-o amara,sa nu dea Dumnezeu sa nu terminati cu tampeniile si sa mai sfidati tot poporul romanesc care NU VA VREA!Ce mama mortilor masii nu pricepeti?NU VA MAI VREM,NE ESTE SILA SI LEHAMINTE,DE TOT CIRCUL; ASTA FACUT DE CATEVA LUNI INCOACE!Vreau sa fiu linistita de sarbatori,vreau sa nu mai aud de Geoana,Iliescu,Vanghelie,Nastase…si de multi altii…cate zile oi mai avea.Va blestem cu patima si din adincul inimii,daca voi ne veti ucide sarbatorile,sa crapati in chinuri si rusine,iadul sa va manance,neoameni ce sunteti!AJUNGAI ROMANIEI NECAZUL EI!

  38. Catalin HN said

    am December 11 2009 @ 6:13 pm

    @ politika:
    e binevenit exemplul pe care ni l-ai dat. Exact asa a procedat basescu pana acum : a trecut pe sub sau a sarit peste orice lege ( a bunului simt, Constitutie etc.) care nu i-a convenit. Exact asa si-a permis sa sfideze Parlamentul si sa refuze numirea lui Johannis desi acesta era sustinut de majoritatea parlamentara (65%), etc.

  39. Ioana said

    am December 11 2009 @ 6:28 pm

    Aveti perfecta dreptate dar asta este Romania. In orice structuri exista oameni care pot influenta.
    Tare imi este frica ca PSD va face orice este posibil ca la aceasta renumarare de voturi nule sa fraudeze cum sunt de altfel invatati. Trebuie ca presa sa fie foarte vigilenta. Ei sunt in stare de orice. Cum vor fi transferate buletinele
    nule? Cate nu se pot intampla pe drum? Aveti grija domnul reporter ca nu mai avem incredere in nimeni. Succes si sunt convinsa ca daca nu se intampla fraude din partea PSD , buletinele nu influenteaza rezultatul.

  40. Bula# said

    am December 11 2009 @ 6:29 pm

    Din contestatie in contestatie, Romania se afunda in criza politica iar imaginea ei in spatiul UE se face tandari. Cei doi lideri – Antonescu si Geoana – apostolii impacarii si prooocii Romaniei linistite poarta astazi toata responsabilitatea destabilizarii Romaniei in plina criza economica, fapt de o gravitate cu consecinte incalculabile pe termen lung.”

  41. Pic si poc said

    am December 11 2009 @ 6:29 pm

    Pozitia domnului Geoana este de pierdatn care nu se respecta, se explica prin nevoia de a se victimiza ca sa fie uitata demisia la care ar trebui sa fi recurs deja! CCR va tergiversa validarea si a inceput prin decizaia de astazi, data eliptic. Neprecizarea locului, modului si termenului in care sa se verifice voturile nule este intentionata. Curtea doreste prelungirea judecarii contestatiei pana dupa expirarea mandatului actualului presedinte?
    Se doreste cu orice pret destabilizarea sataului de drept?

  42. Avocatul said

    am December 11 2009 @ 6:30 pm

    Dl predescu de la ccr s-a antepronuntat prin interviul aparut in presa in speta contestatarii alegerilor,fapt de o gravitate deosebita zic eu ca nespecialist.O antepronuntare a unui judecator mi se pare grav,ar trebui sa existe chiar un articol de lege care sa interzica astfel de manifestari,cred eu.

  43. Ady said

    am December 11 2009 @ 6:30 pm

    Din tot scandalul acesta nu au avantaje decat cei care il provoaca. Au impresia ca se taraganeaza lucrurile pentru a si putea aranja toate matrapazlacurile facute. CCR a cedat presiunii, asta e clar. Important este cat va dura aceasta numaratoare si daca, dupa aceea, CCR va da o hotarare pe care trebuia sa o dea pana acum. Am impresia ca cei de la PSD ne considera o tara de prosti care pot inghiti toate gogoritele lor. Sa fie asa? Sper ca nu. Vom vedea.

  44. Razvan said

    am December 11 2009 @ 6:31 pm

    Criza economica a dus la disparitia unor cantitati mari de bani din Romania. Criza imobiliara face ca jumatate dintre cetatenii care au credite imobiliare sa fie aproape de insolventa. Bancile romanesti sunt si ele pe marginea prapastiei, in timp ce bancile straine raman sa gestioneze destinele catorva sute de mii de romani ale caror datorii catre banci ii transforma in sclavi.

    Intr-o asemenea situatie, cei peste 1.5 miliarde euro ai lui Patriciu, sutele de milioane de euro ale lui Voiculescu si multe alte miliarde euro ale cleptocratiei locale, bani aflati in siguranta in banci straine, reprezinta o suma enorma de lichiditati. Pentru ca stabilizarea situatiei economice si a situatiei bugetare a Romaniei ne-ar tine departe de criza economica, a fost nevoie ca Romania sa functioneze cateva luni fara Guvern, sa nu avem buget, institutiile statului sa fie paralizate. Legi importante, precum legea de reforma a sistemului de pensii, legea salarizarii unitare si altele sunt blocate in parlament, in justitie si la Curtea Constitutionala tocmai pentru ca fiecare zi care trece inseamna afundarea noastra in datorii si un pas in plus catre prapastie. In Statele Unite, de exemplu, se discuta de ani buni despre reformarea sistemului de asistenta sociala, dar, din cauza costului politic ridicat, ceea ce se intampla este numit metaforic “kicking the can down the road”.
    Este extrem de simplu sa ne dam seama ca haosul din tara nu poate decat sa-i avantajeze pe cei cateva sute de indivizi bine conectati si foarte interesati de cum merg lucrurile aici.

  45. Topul judetelor cu voturi nule! Fiefurile rosii sunt in frunte. | Urban Iulian said

    am December 11 2009 @ 6:31 pm

    [...] reteta succesului lui Basescu, cand nimeni nu-i dadea vreo sansa ? (98)Razbunarea capsunarilor (46)Am avut dreptate; PSD castiga prima runda a bataliei juridice; CCR a decis renumarea voturilor nule,… (42)De ce cred eu ca , PSD va obtine la Curtea Constitutionala , reluarea turului II al alegerilor [...]

  46. Robert Chiriac said

    am December 11 2009 @ 6:45 pm

    Corecta solutia CCR! Patima politica o sa va transforme in nulitate profesionala! Fiti macar rezonabil!

  47. Parmalat said

    am December 11 2009 @ 6:47 pm

    chiriac : esti in alt timp si spatiu amice
    nu uita sa tragi apa dupa ce mai vorbesti

  48. Csaba said

    am December 11 2009 @ 7:56 pm

    Si cand vor fi inchisi cei care au acceptat ca au participat la frauda electorala?
    Tot ascundem mizeria sub pres si acum ne-am trezit ca nu mai putem deschide usa. Tare as vrea sa vad o curatenie generala in care macar 1000 de ¨demnitari si fosti demnitari¨ sa fie inchisi pentru ceea ce exista dovezi ca au facut. Si cu pedeapsa maxima. Tot asa sa se renunte la imunitatea celor mai nerusinati hoti ai tarii si poate atunci vom avea dreptul sa cerem dreptate. Justitie nu exista, nu in Romania. Repet ceea ce am afirmat pe acest blog de mai multe ori: Justitia romana e doar o biata curva ieftina, ce munceste pentru o supa calda sau in cur de lins.

  49. politicianul said

    am December 11 2009 @ 8:21 pm

    Se pare ca la capitolul fraude, oricat ar vrea adeptii lui Basescu sa “dreaga busuiocul”sunt de departe cei mai buni,mai ales in strainatate unde nu au fost ‘monitorizati decat de cei care erau interesati direct de realegerea celor la care s-au incazarmat politic pe “scaune”caldute si bine remunerate!Din pacate Base le-a multumit cam devreme!…

  50. Victor said

    am December 11 2009 @ 9:27 pm

    “”PSD facand acest lucru cu buna stiinta intre orele 19:00 – 21:00 ale zilei de 6 decembrie “” – Cum putea PSD sa anuleze voturi intre orele 19-21??? Buletinele se introduc in urne de catre votant, iar numaratoarea in fata reprezentantilor toturor partidelor incepe dupa ora 21.

    CCR a dispus numararea si VERIFICAREA voturilor nule. adica cele 130.000. POate se gasesc 10000 pt TB, 30.000 pt MG si restul nule. Concluzia o trage fiecare dupa propriul interes.

    Toturi am o intrebare…cum se fura voturi sub semnatura unor comisii in care sunt reprezentani din toate partidele????

  51. radu andrei said

    am December 12 2009 @ 10:03 am

    “E bine c? se face aceast? num?r?toare ?i sunt convins c? ea va confirma rezultatul dat de Biroul Electoral Central. Nu exist? niciun fel de argument legal sau constitu?ional pentru a se putea ajunge la o asemenea decizie. Trebuie s? existe fraude legale constatate de autorit??ile statului. Iar asta trebuie constatate de o instan?? judec?toreasc? sau Biroul Electoral Central. În acele condi?ii, ce se mai poate invoca? Eu cred c? e un demers al PSD de a încerca s?-?i spele imaginea de învin?i”, a declarat pre?edintele PD-L, Emil Boc, într-o emisiune la Antena 3.

  52. Victor said

    am December 13 2009 @ 6:57 pm

    Deci Base a mai primit 1140 de voturi, iar Goana 960. Care e victoria si a cui? Diferenta dintre cei doi s-a marit.
    Sa multumiti PSD-ului ca v-a mai adus niste voturi.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean