NU stim ce se va intampla cu noi
Comentand la acest material
http://www.urbaniulian.ro/2008/08/29/ajutor-nu-mai-fac-fata-datoriilor-1850-ron-rate-si-500-ron-castiguri-va-place-d-lor-bancheri-ce-ati-facut-in-romania/
Author : dascalu dana lacramioara
E-mail :
Comment:
Nu stim ce se va intampla cu noi!
Tind sa cred ca totul este numai politica,in tara asta a functionat totul,vb din perspectiva mea,mergeau exporturile ,(noi avem un S.R.L care isi desfasoara activitatea in domeniul confectiilot textile,respectiv export Anglia),si exportam foarte mult,transportul international ne ajuta sa transportam confectiile pe umeras.incepand cu decembrie 2008 de la un nr de salariati de 120,si cu o cifra de afaceri de 54.700Euro,am ajuns in final ,astazi vb 34 salariati si cu o cifra de afaceri de 10.000Euro,
Daca noi ca firma am achizitionat credite la banci ptr,investitii,am eliberat adev ptr salariati ptr a-si face credite la banci,ganditi-va de unde sa mai putem plati salarii la oameni,daca export nu mai facem,transport nu mai exista,ce solutii sa mai aferim noi I.M.M,pentru salariati,daca noi nu suntem sprijiniti,Vrem sa muncim ,vrem sa platim bine,vrem sa fim la zii cu toate bancile,sa nu avem datorii,dar cine ne ajuta?
Avem vreo sansa in Romania ,cu aceste dobanzi ,comisioane,se gandeste cineva la noi?
Vezi si
http://www.urbaniulian.ro/2009/12/04/discutie-incendiara-piata-imobiliara-romaneasca-se-va-prabusi-in-2010-afla-cine-sunt-cei-care-trag-sforile-din-umbra-pentru-a-cumpara-pe-nimic-activele-majore-ale-romaniei-in-2010-cum-au-fost/
http://www.urbaniulian.ro/2009/12/09/intr-o-romanie-muribunda-economic-bnr-a-ajutat-bancile-straine-sa-faca-profituri-si-in-2009-dar-pe-romanul-de-rand-victima-a-abuzurilor-bancare-cand-o-sa-il-ajute/
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































asistentapentruconsumatori.ro said
am December 9 2009 @ 2:57 pm
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
vrajitorul.eu said
am December 9 2009 @ 2:57 pm
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
http://www.urbanviorel.ro/category/nu-i-intereseaza-de-noi/ said
am December 9 2009 @ 2:59 pm
http://www.urbanviorel.ro/category/nu-i-intereseaza-de-noi/
marian said
am December 9 2009 @ 3:15 pm
Sa ne spuna toti politicieni intr-o declaratie comuna.
cristi said
am December 9 2009 @ 3:55 pm
Cum se poate cifra de afaceri de 54700 euro la 120 de angajati? Respectivul nu stie ce inseamna cifra de afaceri?
Bondocel said
am December 10 2009 @ 1:46 am
Domnule Urban as dori sa va intreb ceva. Daca Curtea Constitutionala considera ca s-a facut frauda electorala va face acest lucru cu martori sau cu dovezi clare ? Daca da, aceasta inseamna ca s-a fraudat aproximativ 70.000 de voturi si ca la acest fenomen au contribuit cateva mii de oameni. Dvs si restul membrilor din senat o sa aveti dreptul sa cereti ca acesti oameni sa fie condamnati asa cum ar fi normal intr-o tara unde trebuie respectate legile ? Iar care cei care nu le respecta sa suporte consecintele legii ? Va pun aceasta intrebare pentru ca daca nu vor fi arestati si inchisi acei oameni in momentul in care Curtea Constitutionala va declara frauda, asta inseamna ca Romania nu va mai fi o tara de drept si va fi un exemplu prea concludent ca legile in tara noastra le respecta doar cei prosti sau cei care nu au pile si relati exact ca pe vremea comunistilor si acest aspect va dauna foarte puternic democratiei si se va pierde si farama de incredere pe care o mai au populatia in conducerea tarii. Sper totodata ca o sa ne tineti la curent si de aceasta data cu aceste evenimente si sa stim si noi cei care au fraudat si care au fost cei pedepsiti cu inchisoarea comform legii.
Gopo said
am December 10 2009 @ 3:09 am
D-le Bondocel,
Intrucat dl. senator doarme la aceasta ora, o sa incerc eu sa va explic cum este cu alegerile astea. Din totdeauna la alegeri se fura, cum s-a furat si din economia nationala( proprietatea statului) si de la noi din buzunar: taxe, impozite, FNI, FNA, SAFI, CARITAS, etc.
Unii fura mai mult, altii mai putin, in functie de “buna” crestere si de posibilitati.
Tonul cu furtul la alegeri l-a dat dupa revolutie Cucuveaua si toti mortii lor de securisti, iar de la acestia s-a prelungit dupa cum urmeaza: FSN, FDSN, PDSR, PSD, PNL, PNTCD, PD, PDL, etc.
Tot ceea ce reclama PSD cu prostanacul lui acum au facut ei de cand se stiu. Problema lor este ca au tacut malc in aceasta problema si ranjeau ca pizda la olita atata timp cat din sondajele mogulilor reiesea ca prostanacul se desteptase si devenise presedinte. In momentul cand s-a egalizat situatia si marinarul era pe un trend de crestere in sondaje, iar prostanacul invers, toata pulimea din PSD a inceput sa strige frauda si sa spuna ca au dovezi( 2 camioane). Culmea a fost ca ei au strans aceste dovezi in cateva ore, pentru ca fraudele pe care le reclamau si modul lor de producere nu le erau deloc necunoscute, pentru ca ei le aplicasera chiar in aceste alegeri. Prin urmare, cea mai mare parte a acestor nereguli reclamate de ei sunt facute tocmai de ei: vot multiplu, CNP-uri gresite, mita electorala, turism electoral( la alegerile din 2004, Micky Spaga, conducand auto B-78-POR era cap de coloana in fata a 3 autobuze pline de votanti care au batut in lung si larg judetul Teleorman-afirmatie facuta atunci tocmai de Cozmin Gusa, acum in tabara PSD). Pai si ei fraudeaza alegerile si reclama chiar si fraudele lor, dar puse in carca altora si solicita la CC anularea alegerilor?
Da, sunt de acord ca toti aceia( de la plebe la stabi) care au incalcat legea cu ocazia acestor alegeri sa fie aspru pedepsiti, sa fie condamnati si sa se faca publice toate aceste pedepse, pentru ca pe viitor alti alegatori nici macar sa nu se mai gandeasca sa incalce legea electorala.
wasabi said
am December 10 2009 @ 8:58 am
DAca se anuleaza votarea acesata si se reia turul II , va cere ca lumea sa iasa la vot in preajma craciunului .
Am speranta ca sa se intample caz acum 20 ANI , moment in care CONSTIINTA ROMANILOR a explodat si a rasturnat situatia politica ,a rasturnat COMUNISTII si i-a aruncat in groapa de gunoi .
Sa ne trezim si sa VOTAM impotriva NEOCOMUNISTILOR de la PSD
Acesta e singura solutie in momentul de fata ca sa nu se mai repete aceasta situatie peste 2-5 ani. Doamne ajuta si Sanatate (mintala) celor care vor iesi la vot
Radianu Mihai said
am December 10 2009 @ 9:57 am
daca nu ne unim sa-i dam jos din fotoliile din parlament pe porcii
care cica ne reprezinta nu vam reusi nimic!
politika said
am December 10 2009 @ 10:03 am
Personal cred ca revitalizarea sectorului privat (si in special a IMM-urilor) trebuie sa fie o prioritate a noului guvern. Si asta in primul rind pentru ca din acest sector vin taxele si impozitele care genereaza Bugetul de Stat.
O buna segmentare a sectorului privat si luarea de masuri (care sa respecte contextul legislativ al UE ref. la ajutorarea firmelor private !!! ) adecvate, in vederea insanatosirii sectorului privat TREBUIE sa fie o necesitate majora.
IMM-urile pot consolida clasa de mijloc a societatii, care poate reprezenta trunchiul unui “arbore” economic puternic, bine inradacinat in reacitatile sociale, politice si economice, care se aliniaza usor cerintelor ecologice si legislative.
Acest sector poate depista usor oportunitati, pe care sa le exploateze legal, asigurind plus-valoare.
Doresc de la viitorul guvern ca in strategiile de politica macro-economica sa ia masurile ce se impun pentru punerea cap-la-cap a segmentelor economice realizare de IMM-uri, aliniindu-le (deoarece guvernul are vizibilitatea globala a sistemului) astfel incit sa ajute la maximizarea veniturilor din acest sector.
Daca politica va fi una de supra-taxare, sunt sigur ca sectorul IMM se va stinge incet-incet, lasind loc filialelor si sucursalelor companiilor multinationale pe piata romaneasca, ceea ce va duce rapid la saracirea pietei si slabirea economiei romanesti.
In paralel, aparatul statului va trebui sa se alinieze ca numar de salariati la nivelul a 700.000-750.000 , ceea ce va insemna reconversia a inca 800.000 persoane … lucru deloc simplu.
Personal, consider ca greselile facute in perioada de pre-aderare (si aici vorbesc despre JUSTITIE, despre indeplinirea celui de-al doilea criteriu = acela de statutului de economie de piata functionala , consolidarea sectorului privat … etc. ) ajung sa se vada acum.
Intreprinderile mici si mijlocii vor disparea tragand dupa ele si cresterea economica. IMM-urile sunt cele care angajeaza cea mai multa forta de munca. Reducandu-se numarul lor, contributiile la stat vor scadea, veniturile la buget se vor reduce, va creste somajul, iar cresterea economica va deveni problematica. Cam asta stiam inca din 2006-2007 … si din pacate nu s-a facut nimic. Fondurile comunitare atrase au fost subiectul disputelor unor contracte controversate, banii ajungind in buzunarele unui mic numar de persoane … toate cu ANTECEDENTE POLITICE !
Andy said
am December 10 2009 @ 1:48 pm
Raspunsul e: NU va ajuta nimeni in Romania.NU aveti la cine cere un plan economic de dezvoltare.Multumita masurilor economice luate de PDL, in grija lor pentru popor, se vor inchide tot mai multe firme care, in prostia lor, respecta legea si nici nu beneficiaza de contracte cu statul si licitatii aranjate.Pe de alta parte, legea deja in vigoare prevede micsorarea pensiilor nesimtite primite dupa 30-40 de ani de munca dar NU prevede micsorarea si cel mai bine desfiintarea pensiilor parlamentarilor si fostilor presedinti dupa numai 5 ani de munca,ceea ce ar insemna o adevarata economie. Adica, ai muncit 25 de ani si ti-ai platit asigurarile sociale dar nu poti iesi la pensie, desi dupa 50 de ani nu te mai angajeaza nimeni, in schimb lucrezi 5 ani in parlament/guvern/presedentie si iei pensie.Cu asa gandire economica si cu atatia oameni fara serviciu care vor fi in 2010 prevad ca ne asteapta un viitor luminos.Oare ce s-a gandit cand s-a votat?
Bondocel said
am December 10 2009 @ 4:56 pm
@politika
Sunt de acord cu cele spuse de tine dar daca PDL a avut un numar destul de mic de voturi comparativ cu alte votari a fost exact pentru ca cele 150.000 de firme mici si mijloci care s-au inchis din cauza impozitului forfetar inventat de guvernul Boc a avut efecte nefaste asupra acestor IMM cu care sunt si eu de acord ca ar trebui sprijinite si ajutate nu cum s-a facut pana acum. Aici ma refer la toate institutiile de control financiar din Romania care merg in special la firmele mici si mijlocii, pentru ca sunt mai usor de verificat si termina usor treaba, le amendeaza pentru tot felul de gainarii si pentru tot felul de motive de multe ori banale in loc sa le invete si sa le ajute. Si ca si cum nu ar fi de ajuns aceasta a mai aparut inca o cheltuiala in plus si ma refer aici tot la acel impozit forfetar, in loc ca acei putini bani pe care ii au IMM-urile sa-i poata reinvesti. Cu toti care am vorbit acum in perioada alegerilor si au votat cu Geoana au votat doar din acest motiv pentru ca a promis ca va scoate acest impozit. Sincer eu nu cred ca vor fi sprijinite IMM-urile in Romania deoarece marile firme dau spaga bogata tocmai sa inchida aceste firme mici care ii incurca in afaceri.
As dori sa-i dau dreptate si lui @Andy deoarece si problemele expuse de el sunt foarte adevarate si marea majoritate a pensionarilor au fost impotriva lui Basescu pentru ca marind pensiile procentual nu a facut altceva decat sa mareasca si mai mult pensiile mari iar cele mici s-au marit neconsiderabil, pe cand asa cum spune @Andy pensiile parlamentarilor, etc sunt foarte mari si doar dupa o perioada de doar cativa ani. Este normal ca o persoana oricare ar fi ea, se simte nedreptatit cand vede ce pensii au parlamentarii dupa 5 ani de munca si cat au ei dupa 25-30 de ani de munca. Si sa nu mai amintim ce fel de munca a prestat un miner in 30 de ani si ce munca a prestat un parlamentar in 5 ani.