Cum am fost jecmanit de Raiffeisen pentru un card de cumparaturi; vreau sa va atentionez sa nu patiti si voi la fel

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=36115




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


10 Comentarii pana acum»

  1. marian said

    am December 9 2009 @ 5:33 pm

    Vina este ca ai luat card de credit, ar trebui sa nu mai luati asemenea carduri , sa vedem ce-o sa faca cu ele.

  2. www.magazinterapeutic.ro said

    am December 10 2009 @ 10:47 am

    singura solutie pentru banci > falimentuls i arderea d evii !

  3. Max said

    am December 10 2009 @ 10:58 am

    Si eu sint posesorul unui card de credit de la Raiffeisen si pot sa va spun ca perioada de gratie nu inseamna ca nu trebuie sa platiti nimic timp de 55 zile ci ca nu se calculeaza dobinda pe timp de 55 zile de la data folosirii cardului pentru o anumita cumparatura. De asemenea dvs. trebuie sa rambursati 5% din suma utilizata in fiecare luna. Toate aceastea apar scrise cu litere mari in contractul pe care l-ati semnat cu banca. Nu sint comisioane ascunse. De asemenea daca extrageti bani de la bancomat de pe cardul de credit aveti un comision de 10%.
    Nu lucrez la nici o banca dar am citit clar conditiile bancii.

  4. vrajitorul.eu said

    am December 10 2009 @ 11:17 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  5. asistentapentruconsumatori.ro said

    am December 10 2009 @ 11:17 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  6. http://www.urbanviorel.ro/category/bancile-camatari-legali/ said

    am December 10 2009 @ 12:04 pm

  7. Zen said

    am December 11 2009 @ 1:33 am

    Marea masa a romanilor inca mai cred ca tot ce zboara se mananca. Se semneaza contracte cu ochii inchisi, se fac “parteneriate” cu persoane care promit un castig imediat si facil (cum citeam acum cateva zile…in general, se apeleaza la banci cu credinta de nestavilit ca serviciile acestora sunt in interesul public. Gresit ! Frica, ignoranta si delasarea sunt exact lucrurile pe care se mizeaza cand vi se “trage tzeapa”. “N-o sa aiba tupeu sa ne dea in judecata pentru asa ceva…” , “Ii spunem ca posta e de vina…” . Trebuia consultat un avocat, iar daca exista certitudinea ca banca a trimis instiintarile prin posta si ele nu au venit, dat in judecata posta si recuperat banii + daune. Daca posta nu le-a primit, atunci data in judecata banca si cerut daune si mai mari. De ce la altii treaba poate sa functioneze si la noi nu (intrebare retorica – raspunsul e mai sus) ?

    Eu lucrez la o companie americana cu baza in Miami. In Miami exista o armata de avocati care vizeaza si vaneaza numai aceasta companie, cautand motive pentru a porni un nou proces. Orice angajat sau client al companiei respective cu orice plangere cat de mica beneficiaza de asistenta gratuita din partea acestor avocati. S-au castigat procese de milioane de dolari pentru o mana rupta sau un umar dislocat. Cunosc persoana care traieste numai din despagubirile lunare platite de companie pentru ca senzorul de la o usa automata nu a functionat si i-a prins omului laba piciorului in usa, a cazut si si-a rupt si o mana si si-a spart si capul. Si sunt sute de cazuri similare. Ca rezultat, compania isi modifica periodic regulile de siguranta catre angajati si indirect catre clienti, pentru a minimiza pierderile pe aceasta cale. Se fac training-uri lunare pentru toti angajatii cu reguli noi si din ce in ce mai absurde.

    La noi de ce nu se poate ? Aveti tupeu si dati-i in judecata, sa vedeti cum o sa inceapa incet, incet sa-si schimbe politica din a face totul pentru a “trage tzeapa” clientilor, in a face totul pentru a evita orice fel de tzeapa de teama unor procese. Atunci serviciile vor deveni si in interesul nostru, nu doar al bancii, sau cel putin proportia se va schimba considerabil. Lovit unde-i doare cel mai tare : la buzunar. Nu va mai lasati prada obiceiurilor de-acum 20 – 25 de ani de a va “impaca cu gandul” caci o sa vi se fure si chilotii din fund. Ei nu au nici o rusine pentru ca stiu ca le merge.

    Altfel, o compatimesc pe persoana in cauza, pentru situatia in care-a intrat.

  8. marian said

    am March 25 2011 @ 4:30 pm

    ce sa faci la toti ni greu
    ]

  9. cristi said

    am May 7 2012 @ 7:17 pm

    ba sa iau sau sa nu iau??.asta e intrebarea.ma sacaie 1 la cap sa iau 1 card de cumparaturi.ma poate ajuta cnv??? las 1 idd de mess.vtrcristi. astept sugestii.ms

  10. MURAU ALINA said

    am August 22 2012 @ 3:31 pm

    AS VREA VA ROG DACA STIE CINEVA SAITUL SAU BLOGUL PERSOANELOR CARE SE ADUNA PTR A DA BANCA TAIFAISSEN IN JUDECATA AS VREA SA IAU SI EU LEGATURA CU CEI DIN TIMISOARA …DA SI EU M-AM SATURAT DE EI SUNT NISTE …… SI ,VREM SA FIM SI NOI ALATURI DE CEI CARE DAU IN TRIBUNAL DACA SEPOATE LASATI UN MESAJ PE ALY_DEY2002@YAHOO.COM VA MULTUMESC

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: