Banner

Care a fost reteta succesului lui Basescu, cand nimeni nu-i dadea vreo sansa ?

Tweet this

Romanii au votat pentru romani. Nu pentru PDL .Nu pentru Basescu. Ci, pentru noi, pentru romani.
A fost cea mai mare coalitie politic-mediatica ce a fost vreodata montata si manevrata de marotele regimului cleptocratic. Specialistii in materie de marketing politic, spuneau ca nu exista nici cea mai mica sansa ca PD si Basescu sa reuseasca sa surmonteze faptul ca primele trei televiziuni de stiri ca audienta din Romania, faptul ca 95 % dintre ziarele romanesti si jurnalistii romani, plus un spectru politic cu majoritate parlamentara de 65 % va putea fi vreodata invinsa. Cele trei luni de zile in care romanii au fost intoxicati de jurnalistii mogulilor de presa, ai oamenilor care reunesc averi de miliarde de euro, erau un atuu in plus pentru specialistii care au spus ca nu exista nici o sansa ca PD si Basescu sa castige.
In ziua alegerilor, va pot spune ca organizatiile PSD si PNL au tras cum nu au facut-o niciodata. In Ilfov, noi ne gandeam ca , daca vom lua 75000 de voturi ar trebui sa fim fericiti, insa cand am tras linie am contorizat 98000 de voturi pentru TB in vreme ce MG a luat 87000 voturi, un scor -record pe fondul unei participari record in istoria Ilfovului la vot. In toate sectiile speciale din Ilfov, PSD a castigat, asta daca mai intreba cineva, care au fost artizanii turismului electoral.
Care a fost reteta succesului lui Traian Basescu ?
Ce sansa avea el, in conditiile in care, in studiourile de tortura psihica ale RTV si A3 reprezentantii PD erau tocati, erau spulberati? In conditiile in care, hai sa fim corecti si sa spunem ca, resursele jurnalistilor care si-au vandut constiinta au fost alimentate de mogulii de presa, iar alaturi de Basescu si PD erau cativa ziaristi.
Jurnalisti pentru fratii George si Victor Roncea, alaturi de colectivul ziarului Curentul [ despre care indivizi din presa imi spuneau ca vor fi terminati dupa ce MG urma sa ajunga presedinte, ca vor fi ingropati in dosare penale ] au avut o verticalitate si un curaj de a spune lucrurilor pe nume, care au facut diferenta. Intr-un noian de venin, ura, trucaje, intr-o mare de ziaristi fara constiinta, cei cativa ziaristi romani care au ramas alaturi de TB si care au aratat mafia si clica criptocomunista din spatele lui MG, au facut diferenta. Si au facut-o mai ales acolo unde Basescu a zdrobit caracatita rosie : in Diaspora. Diaspora care niciodata nu a votat si nu va vota relicve ale sistemului comunist care i-au determinat sa plece din tara, care le-au dezradacinat familiile, care nu au inteles cum lideri ai PNL care au infundat puscariile comuniste au putut sa pactize cu victimele.
Asadar, am identificat doua ingrediente majore ale retetei succesului : Mana de ziaristi ramasi cu adevarat independenti, si DIASPORA.
Insa , ingredientul-secret a fost si a ramas natiunea romana.
Nu a fost usor romanilor sa razbata prin actiunea de spalare pe creier venita zilnic, 24/24 de la trusturile de presa care si-au jucat cartea disperarii. Nu a fost usor sa incerce sa isi formeze propria opinie. Nu a fost usor cand , unii din romani au fost dezamagiti de Crin Antonescu care si-a vandut la colt de strada identitatea si constiinta , si i-a indemnat ca in tarcul cu bovine, sa faca si ei la fel, adica sa isi vanda bruma de moralitate si verticalitate. A fost greu romanilor sa ramana o natiune unita, in conditiile in care ura ziaristilor vanduti mogulilor, a semanat neincredere, i-a dezbinat, i-a manipulat, mintit, in cadrul celei mai mari actiuni pusa in scena . NU este usor sa invingi un bloc manipulator creat de toate celelalte partide politice, de moguli, de sutele de milioane de euro investiti de acestia, de trusturile de presa.
In plan politic, PSD este un partid a carui disparitie din prim-planul politicii romanesti , este anticipativa.
PSD va trebui sa isi izoleze pionii din spatele lui MG care i-au adus acestuia infrangerea. INteresant este faptul ca, prin votul din 6 decembrie, Romania a demonstrat ca , pe prim-planul politicii romanesti, natiunea romana vrea sa exista doar doua partide politice. Si eu cred ca PNL si PDL sunt partidele care trebuie sa ramana, in vreme ce PSD va fi izolat. In privinta PNL, cred ca, cu cat se vor desprinde mai repede din aceasta alianta cu PSD nu atat au sanse mai mari sa isi salveze imaginea si electoratul, altfel vor fi maturati si vor dispare alaturi de PSD; Cred ca pana la urma , lucrurile au iesit asa cum trebuie, adica in sfarsit Romania are sansa sa ingroape definitiv trecutul comunist si relicvele acestuia.
In sfarsit, mass-media va fi pusa in fata unei alegeri istorice : s-a demonstrat ca 95 % dintre ziaristi nu pot, oricat ar incerca, sa spele creierul romanilor; Daca un ziarist doreste sa faca cariera, sa fie cunoscut si apreciat de public, el va trebui sa inteleaga ca, trebuie sa aleaga sa fie liber , sa se exprime liber si sa refuze sa se lase influentat de cel care il plateste. Imi aduc iar aminte de exemplu lui Victor Roncea; dat afara de la ZIUA pentru ca a refuzat sa scrie impotriva lui TB; tradat de colegii lui care au preferat sa lase capul in jos in loc sa fie solidari cu el. Lupta acestuia dusa impotriva tuturor, amenintarile, si victoria obtinuta de Roncea pentru toti ziaristii cu coloana vertebrala din aceasta tara.
Romania si romanilor li s-a dat inca o sansa la 6 decembrie sa mearga pe un drum corect, fara inselaciuni, furaciuni, vanzari ale constiintelor. Sa vedem daca vom reusi sa fructificam aceasta sansa, si daca vom stii sa profitam de ea




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 3486

99 Comentarii pana acum»

  1. SRR a fost impotriva lui Basescu said

    am December 7 2009 @ 2:06 pm

    Radioul public, atacat cu manele de “pira?i” anti-B?sescu
    6 decembrie 2009
    1 0 0 0
    Radioul public, atacat cu manele de “pira?i” anti-B?sescu
    Radioul public, atacat cu manele de “pira?i” anti-B?sescu

    Secven?a audio pirate amintit? con?inea fragmente din discursurile lui B?sescu, montate pe un fond de manele, ?i se termina cu Ion Iliescu îndemnându-I pe aleg?tori s? voteze cu Mircea Geoan?.

    “Interven?ia prompt? a operatorilor de emisie a blocat continuarea difuz?rii materialului pirat, fiind difuzat? varianta original? aflat? în cabina de emisie pe un CD-martor. Conducerea SRR a informat Consiliul Na?ional al Audiovizualului precum ?i staff-urile celor doi candida?i de producerea acestui incident”, se arat? într-un comunicat al Societ??ii Române de Radiodifuziune.

    Anterior acestui comunicat, CNA decisese s? someze SRR pentru amintita secven??, la o sesizare a PDL.

  2. Oana said

    am December 7 2009 @ 2:09 pm

    Dle. Urban,

    Ce ne facem cu incercarea PSD de contestare a rezultatului? Trebuie sa ne organizam cumva, noi cei care am votat cu Basescu, sa nu-i lasam sa ne calce in picioare si sa-si bata joc de votul nostru.

  3. VIOREL URAN said

    am December 7 2009 @ 2:13 pm

    Bravo fratilor Roncea cu adevarat ! Merita felicitari si toti cei angrenati in acest efort prin care a ajuns presedinte cine trebuia !
    Rusine celor care si-au vandut inima si constiinta pentru niste arginti si rusine acelor romani care s-au lasat spalati pe creier, indoctrinati, manipulati si prostiti anul acesta de mass-media mogulilor care ne credea pe toti prosti, orbi si neinformati !
    Basescu a demonstrat ca se poate birui chiar daca au fost atatea forte si resurse angrenate ca sa-l impiedica sa mai ia un nou mandat.

  4. UnaDinMajoritate said

    am December 7 2009 @ 2:15 pm

    Asa este, domnule Urban. Noi am rezistat 15 ani cu ei, dar ei n-o sa reziste 10 ani cu Base. Din pacate, vor face totul pentru a demonstra ca aici democratia nu functioneaza. Poatea se va ajunge si la renumararea voturilor (desi cred ca inainte de asta Curtea Constitutionala se va pronunta in favoarea corectitudinii primei numarari). Dar si asa tot Base o sa iasa. Iar dupa aceea vom avea motiv sa-i eliminam din viata publica pe toti cei care sfideaza vointa noastra si vor sa ne demonstreze ca nu stim ce votam. Si care ne spun ca diaspora nu ar trebui sa aiba drepturi.

  5. Urban@UnaDinMajoritate said

    am December 7 2009 @ 2:18 pm

    Nu au nici o sansa sa obtina ceva la renumararea voturilor; Cele peste 67000 de voturi care sunt intre cei doi candidati, sunt reale [ am participat si eu personal la numarare] iar in afara de asta, in sectiile speciale, campioni absoluti la turism electoral sunt chiar pesedistii.

  6. Basarabia said

    am December 7 2009 @ 2:32 pm

  7. Codrin said

    am December 7 2009 @ 2:40 pm

    Corecta analiza.

    Iata inca un exemplu de om care si-a tradat crezul si imaginea in mintea noastra

    Scrisoare deschisa de la un cititor pentru Mircea Diaconu
    de Alexandru Stancu

    Nu stiu daca a meritat, nu stiu daca nu cumva nici macar in acest moment nu regretati, dar sunt constient ca nu credeati nimic din rolul jucat. Poate nici nu va intereseaza, poate nici nu va pasa, dar sa stiti ca redescoperirea dumnevaostra a durut si vreau sa va anunt, cu parere de rau, ca in acest an amandoi actorii mei preferati din Filantropica pentru mine au murit.

    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-6687156-scrisoare-deschisa-cititor-pentru-mircea-diaconu.htm

  8. Laur said

    am December 7 2009 @ 2:43 pm

    Indiferent de rezultatul final, pe mine m-a frapat un lucru, prea putin comentat in aceste ceasuri de nebunie. In judetul Sibiu, oamenii l-au votat pe Traian Basescu in proportie de peste 60%. De ce oare ? Cum de s-a putut intampla asa ceva cand primarul lor iubit urma sa devina premierul Romaniei ? Nu i-a convins propaganda PNL-ista si PSD-ista de coeziunea aliantei dintre partidele lor ? Sau sibienii cunosc cumva mai multe lucruri decat noi despre imaculatul Klaus Johannis ? Tare as vrea sa stiu, pentru ca am impresia ca sub voturile sibienilor se ascund multe adevaruri ascunse deocamdata sub pres.

  9. Vali said

    am December 7 2009 @ 2:44 pm

    SCANDALOS ! DIN CLISEU IN CLISEU PSD DISTRUGE POPORUL ROMAN. Vor contesta alegerile pe motiv de frauda. Hotul striga hotii! Doamne nu ii lasa sa isi bata joc de romani! In loc sa isi vada de treaba si sa ne lase in pace sa traim mai departe linistiti, tot ei fac scandal ca nu le-au iesit apele in pofida masinariei uriase de manipulare mediatica. CLISEE PREGATITE DINAINTE, JUST IN CASE. UITE CA ACUMA LE SCOT SI CHIAR NU AU NICI O MILA, SUNT CA NISTE SACALI.!

  10. Doc said

    am December 7 2009 @ 2:44 pm

    Consumul masiv de televiziune dauneaza grav informarii corecte (de Doc)
    de Doc Inventarul stricaciunilor politice
    12:39 Mass-media in alegerile prezidentiale 2009
    1. O fractiune de procent este o victorie, desigur, tinand cont de circumstante poate chiar una de lauda. Dar e una la limita, si de asta ar trebui sa tina cont castigatorul. Presedintele Basescu se poate lauda cu televiziuni, moguli, politicieni care i-au fost impotriva si i-a invins. Ieri insa a avut aproape jumatate dintre romani impotriva. Sfatul meu (de consilier de consilier) este sa nu se laude, sa nu se comporte macar ca si cum i-ar fi invins si pe acestia. Sfatul e la fel de bun si pentru sustinatorii dlui Basescu.

  11. Gabifm said

    am December 7 2009 @ 2:45 pm

    aproape ne era rusine ca suntem cu Base!
    Ne-au facut televiziunile sa credem ca suntem … ciumati, inculti, prost crescuti, vai mama noastra.
    Cand de fapt ei erau cei cu probleme: hoti, comunisti, intoleranti, disperati, scandalagii!!!
    Eu nu ma cert, accept si sustin diveristatea de opinii (de aceea suntem noi oamenii frumosi!) pe cand ei, cei ce erau impotriva lui Base, vorbesc de cunoscut de ai mei, sunt oameni dificili.

  12. Marius said

    am December 7 2009 @ 2:45 pm

    Cand te gandesti ca din pct de vedere statistic avand un rezultat asa apropiat e echivalentul cu alegatorul care a dat cu banul si ca rezultatul putea oricand fi intr-o parte sau alta, spune tot. Spune faptul ca Romania nu a stiut ce sa aleaga, ca nici unul nu l-a convins ca merita sa fie presedinte si ca iar s-a votat cu raul cel mai mic. Spune ca desi Basescu deplangea faptul in 2004 ca Romania are de ales intre 2 comunisti, ieri ne-a pus in fata aceluiasi fapt. Tot ce pot sa sper ca rezultatele astea sa convinga in sf PSD ca Iliescu, Hrebe, Vanghele is o piatra de moara de gatul unui partid incearca sa se prezinte ca decocrat de stanga. La fel cu si PDL sa realizeze ca Basescu e inger si demon pt ei si ca nu mai merge sa te prezinti cu un partid gen one man show, inconjurat de oameni slabi si fara caracter gen Boc, Udrea, Pogea. Sper la mai bine pt clasa politica, desi am mari indoieli ca cei de mai sus se vor retrage din politica

  13. Ron said

    am December 7 2009 @ 2:46 pm

    Daca nu a fost o incercare disperata de intoxicare, cred ca s-a produs o mare fraudarea a exit-pool-urilor !

    Interviul se desfasoara pe holul sau in curtea sectiei de votare, deci in public, iar eu sunt aproape convins ca o parte din votantii lui Basescu n-au vrut sa-si expuna in public felul in care au votat. Adica, una au votat si alta au declarat. Iar operatorii de sondaj s-au ales si cu 1-2 procente de minciuni si uite asa s-a dus pe copca exit-pool-ul ! Cu Geoana cu tot !

  14. George said

    am December 7 2009 @ 2:46 pm

    Care-o fi realitatea ? … Singura realitate sunt
    amintirea cuvintelor bunicii mele : “Dumnezeu nu doarme”.
    Sunt fericit intru-cat am vazut lucrarea Domnului la o mare nedreptate.
    Niciodata nu m-am dat in vant dupa mizeria politica , iar studiile universitare le-am abandonat din motive financiare. N-oi stii eu tare multe , la un moment dat aseara nu mai intelegeam nici cine a castigat, dar acum stiu : Stiu ca a castigat speranta , speranta ca intr-o buna zi imi voi putea educa copiii , daca nu – nepotii, in tara care am parasit-o pentru ca nu mi-a dat nimic.

  15. MIhai ,Chicago said

    am December 7 2009 @ 2:46 pm

    comentarii de bun simt, poate chiar prea de bun simt pentru Romania anului 2009. Am uitat ce inseamna aceasta normalitate.
    Sunt din dispora, ieri m-am trezit la ora 7.00 dimineata si am poftit cu mine in masina pe toti care au mai vrut sa mearga la vot. Am votat, fiecare dupa constiinta lui, dar am votat. Ma bucur ca am facut-o. Ma bucur ca a contat. De aici, spectrul comunismului tupeist care incepuse sa planeze asupra Pietei Operei din Timisoara se vedea foarte clar.
    Dar in cazul in care se va dovedi ca a contat cu adevarat, domnule Basescu, ciocu’ mic si joc de glezne, intrati la Controceni tacut, umil, cinstiti cum se cuvine cei 20 de ani de la Revolutie, dati fratilor de peste Prut cetatenia promisa si faceti naibii curatenie odata in consulatele romanesti. Tupeul comunist traieste aici bine mersi.
    Modestia trebuie sa va fie cuvantul de ordine.
    Si daca ati inteles ceva din campania asta mizerabila, atunci trebuie sa fi inteles ca Romania, furata, suferinda, bolnava si amenintata, isi pretuieste libertatea, atata cate este. Respectati si libertatea celor care nu v-au vrut!

  16. Don said

    am December 7 2009 @ 2:47 pm

    Din pacate antenele si realitatile au facut o propaganda anti Basescu si anti democratie, nu asa poti castiga electoratul,parerea mea o ponderare a evenimentelor prezenatate ma putea facea si pe mine sa votez cu Geoana .Defapt nu ai inteles ceva din aceste alegeri.NU MA POTI MINTI POPORUL CU TELEVIZORUL!SI NICI CU INTERNETUL ASA CUM PROPUI!Succes.

  17. Florin said

    am December 7 2009 @ 2:47 pm

    Ma gandesc la faptul ca acum ar putea fi posibil sa se treaca de la o presa de tip partizan cu tot dinadinsul la o presa profesionista.
    Internetul si google
    http://translate.google.ro/?hl=ro&tab=wT#en|ro|romanian%20elections%0D%0A
    face posibila aceasta trecere.
    Traim in Uniunea Europeana. Chiar in acesti douazeci de ani am evoluat astfel incat putem gandi si judeca cu mintile proprii. Nu prea mai avem nevoie de FORMATORI DE OPINIE care sa ne desconsidere inteligenta si sa ne manipuleze.

  18. Vasi said

    am December 7 2009 @ 2:47 pm

    De acord, cu doua precizari:
    1.Basescu ar fi avut un avantaj mult mai mare daca n-ar fi avut ca adversar aceasta monstruoasa coalitie dispunand de forte si mijloace nelimitate. Si-au dat mana, impotriva unui singur om (sustinut in adevar de o echipa de tineri cu adevarat profesionisti, cum s-a vazut in viteza si precizia numaratorii paralele a voturilor): propaganda de tip kgb-ist invatata de la Iliescu, milioanele de euro puse la bataie de miliardarii de carton(direct interesati), peste 80% din presa “libera” in frunte cu Antenele si Realitatea TV si masinaria de vot a PSD(creata tot de Iliescu).
    2.trebuie amintit ca a existat un sondaj, al CSOP, care a dat un procentaj de 50/50% tocmai din motivul anuntat de dumneavoastra.

  19. Justin said

    am December 7 2009 @ 2:48 pm

    Votul de ieri a aratat clar ca oricat de multi bani s-ar baga intr-o campanie media (si campania anti-base a avut bani fara numar) nu poti convinge oamanii decat de lucrurile pe care vor sa le creada.
    “Cred cu tarie” :) ca cei care l-au votat pe Geoana nu sunt prosti – sunt cei care depind intr-un fel sau altul de ceea ce “le da” Statul: pensionarii, bugetarii, asistatii.
    Ei spera ca Statul nu se va reforma si nu va inchide baierile pungii din care le da.
    Ceilalti, votantii lui Basescu, sunt patura activa, educati, intreprinzatori, si – nu in ultimul rand – platitori de taxe.
    Cred cu tarie ca cei “20 de ani ai prostilor”, proorociti de Brucan au trecut. Sper ca Basescu e constient de imensa raspundere pe care i-a incredintat-o electoratul si ca va face intr-adevar reforma Statului.

  20. Gigi said

    am December 7 2009 @ 2:49 pm

    totul a inceput la ora 18 cand nu s-au mai dat rezultate neoficiale pe net, iar antena3 a inceput sa cheme vadimii si becalicienii sa faca anticampanie pe fata basescu. in timp ce mai aruncau cateva furaciuni cu 53% Geoana desi incepand cu dupa amiaza nu a mai avut asemenea procente.

    apoi vedem pe dragne ca nu prea se mai bucura. pdl-ul face numaratoarea mai repede, da cu exactitate rezultatul psd din botosani (mai mare decat cel ce au anuntat psdistii). orban intra si el in joc cu vezi doamne ca si el numara si ca sondajele sunt ok (era beat porcul). pdl termina cu emotii peste 50%, apare hrebe pe la 2 dimineata tremurand si dand in plans dar sustine ca geoana a castigat. dimineata psd-ul nu mai anunta 52% ci in scadere la 50% si ceva. Apoi zic ca nu mai numara si nu zic ce procent are geoana mai spre final ca cica au fost fraude nu se inchid cheile. Pai BEC nu are aceleasi chei? Johanis surprinde si da o declaratie de caracter ca a pierdut, Nastase (surprinzator) si el. Daca hotul hotilor Nastase recunoaste infrangerea trebe hrebe sa isi continue matrapazlacurile, iar dragnea sa faca can-can doar sa isi asigure locul lui geoana?

  21. Luara said

    am December 7 2009 @ 2:50 pm

    vorbesc tomatele care s-au declarat invingatoare inainte de a incepe numararea voturilor si acuma ca au luat-o peste bot striga: Hotii !!!
    cati au fost in comisii de la PD-L si cati de la ceilalti ? ce contestati ? ca nu LE-ATI numarat bine ?
    ati semnat procesele verbale de numarare ?
    ce sa mai contestati ?
    PE BUNICA !!! Mama lor la toti !!!

  22. Namalas said

    am December 7 2009 @ 2:50 pm

    E limpede c? nu-s normali la cap. La o diferen?a de un punct procentual, Geaon? ?i ga?ca desfac ?ampania, timp în care nevast?-mea, dintre crati?i, zice c? mâine diminea?? rezultatele vor fi altfel, pentru c? 200.000 de voturi din diaspora ?i 4% tineri intra?i la urne dup? ora 19 vor schimba situa?ia. ?i ??tia doreau s? conduc? ?ara! E atât de greu pentru ei s? fac? un calcul simplu încât acum o ?in cu frauda. Vai de capul nostru ce era s? p??im!

  23. Meme said

    am December 7 2009 @ 2:51 pm

    De ieri seara am stiut ca asa vor proceda hotii. Insomar si Ccsb care apartin lui vantu si respectiv voiculescu au dat sondaje cu o zi inainte de 52-48 si 51.6-48.4 pt geoana si chiar duminica seara au ramas aproape neschimbate aceste sondaje :) ). Ca dupa numararea voturilor sa se lege de acest lucru. Sa strige frauda=)). Prostul de ponta a spus ca sistemul pdl-ului a fost mai bun decat cel al psd-ului in materie de frauda=)) CE PROST HAHAHAHAHHAA. Se ingroapa singuri idiotii astia :) )

  24. ShoboLongoZaurul said

    am December 7 2009 @ 2:51 pm

    Partidul Scursurilor Dobitoace isi joaca ultima carte in aceste momente. Disperarea lor e maxima! Manipularea la TV va continua si in zilele urmatoare!

    Avem si rezultatele numaratorii parale efectuata de PSD:
    MIrcea Geoana 115%
    Traian Basescu -8%

    de-aia nu pica pe cheie…..

  25. Sa radem cu Ponta... said

    am December 7 2009 @ 2:52 pm

    V. Ponta: La ei a functionat mai bine!
    Reporter: Ce a functionat mai bine?
    V. Ponta: Sistemul de fraudare si cumparare a voturilor
    Reporter: Asta inseamna ca ati avut si dvs. unul?
    V. Ponta: (tacere)….Ati pus o intrebare care va face cinste!!!

  26. Stefan said

    am December 7 2009 @ 2:53 pm

    Tot ce se poate, masina de vot a PSD rodatat in anii comunismului cu prezente de 99,99…la suta la vot si cu procentaje de 101% pentru candidatul unic.
    Cu cit prezenta la vot e mai mare manipularea e mai mica si importanta furtului e mai mica!
    Ati mizat pe lenea din 6 decembrie de sf Nicolae si ati pierdut……
    Nu ca competitorul ar fi fost mult mai bun…
    Daca ne uitam pe alte declaratii PDL zice de numaratoarea paralela de citeva ore bune si rezultatul lor e sensibil egal cu cel de la BEC.
    Normal, o sa sariti ca au fost gata aranjate.
    Dobitocii de la sondare fie v-au luat banii si v-au spus ce vreti sa auziti, fie nu si-au facut meseria cum trebuie, fie n-au avut profesionalismul sa spuna ca diferenta e prea mica ca sa dam un pronostic.
    La diferenta de mai putin de 1 procent eroarea lor de 2-3% e uriasa……

  27. Parodie said

    am December 7 2009 @ 2:53 pm

    Daca PSD contesta alegerile astea, atunci Romania o sa iasa in strada si o sa va calce in picioare! Cu ocazia asta PSD-ul va fi desfiintat ca si partid, iar toate marionetele din el vor incepe sa practice prostitutia polititca, tonul fiind deja dat de idiotul si dezgistatorul Antonescu.

    Romani! Iesiti in strada sa eradicam o data pentru totdeauna ciuma rosie! La fel va pati si Basescu daca nu-si va face treaba, pentru ca nici el nu este prea departe de a fi linsat de catre Romania, insa pana una alta, tara ii mai da o sansa.
    Basescule! Nu o rata, sau vei avea aceeasi soarta ca Geoana!

  28. Nicu said

    am December 7 2009 @ 2:54 pm

    Acum sper ca toata lumea intelege manipularea facuta de antene si realitatea ieri in ziua de alegeri. Stiau ca pierd si au bagat sondaje mincinoase ca ulterior sa spuna ca s-au fraudat alegerile. Sa fim seriosi… in teritoriu “majoritatea” PSD-PC-PNL-PRM a tras tare la fraudare si tot nu le-a iesit. Acum incearca sa faca scandal. Eu spun ca daca s-ar verifica listele speciale, PSD-ul ar pierde mai clar (sa nu mai zic de cati ar merge la puscarie)

  29. Alex said

    am December 7 2009 @ 3:10 pm

    Emigrez, un dictator mi-a ajuns pentru o viata de om. Nu vreau sa ajung sa omor portocalii comunisti pe strada, chiar daca mi-ar face placere!!!
    Heil siktir, ati furat bine!!!

  30. Dan Popa said

    am December 7 2009 @ 3:13 pm

    Jurnalu candidatului care a pierdut alegerile. Pamflet.
    de Dan Popa Dan Popa’s web blog

    Ora 06:00. Nasol… am ratat si alegerile astea. Am fost totusi 11 ore presedinte. N-am apucat sa fac vizite in strainatate in timpul mandatului, da` le-am scris celorlalti sefi de state sa vina in vizita rapid in Romania. Si sa faca bine sa apara in urmatoarele 4 ore, daca vor sa ma mai prinda Presedinte. Din 147 mailuri, 146 mi s-au intors cu un mesaj din ala automatic in care mi se multumeste pentru mesaj si ca in masura in care agenda presedintelui va permite, voi fi sunat in urmatoarele luni de zile.

    http://hymerion.wordpress.com/2009/12/07/jurnalul-fetei-lui-rosu-imparat/

  31. Klaus said

    am December 7 2009 @ 3:15 pm

    Sunt de acord cu acesta lupta inegala pe care a trebuit sa o duca Base in aceasta campanie. Se vede cu ochiul liber si de la distanta. Multe i-au stat impotriva: mogulii cu marea parte a mass-media aservita lor, coalitia politicienilor, criza economica si politica… Cand va iesi invingator vom realiza si mai bine ce sef de stat puternic are Romania! La Realitatea TV Adrian Ursu il intreba pe Cezar Preda daca, chiar si la putin sub 50% pt Geoana (asa cum il dau numaratoarea paralela a PDL), mai putem vorbi de un Geoana slab, asa cum l-a descris Basescu in celebra infruntare (unde l-a batut de i-au sarit fulgii :) ). Avand in vedere cat de mult i-a suflat “Vantul” (a se intelege toata gruparea de factori pro-Geoana) in panze si ca tot n-a reusit sa treaca primul linia de sosire, putem spune cu certitudine: DA! In contrapondere avem un SUPER BASE!!!

  32. Manea said

    am December 7 2009 @ 3:15 pm

    Va admir verticalitatea si taria de caracter. Suntem (inca) in plina mineriada media. In ‘90 agresiunea a fost fizica, acum, psihologica. “Vina” lui Basescu a fost ca a spart MARELE BUBOI=SISTEMUL TICALOSIT. Azi am vazut, mai mult decat oricand, in aceasta mizerabila campanie , ca cei Alianta Anti- calca in picioare DEMOCRATIA, BUNUL-SIMT si pe FIECARE ROMAN, in numele URII, DISPERARII ca pierd puterea si FRICII ca vor da socoteala pt ce au facut 20 de ani!

  33. Viorel said

    am December 7 2009 @ 3:22 pm

    Cred ca imnul tarii se poate scimba din ‘desteapta-te romane…’ in ‘te-ai desteptat romane…’.
    Acum PSD face apel la conceptul de frauda,aseara la ora 21 nici vorba.Ma intreb prin ce procedeu vor turna sampania din nou in sticla pentru a o pastra pentru alegerile de peste 5 ani.
    Pofta buna PSD, beti si in memoria fostului ‘om politic liberal’ Crin Antonescu. Bratienii au murit dar nu iarta minciuna, lasitatea, duplicitatea si ipocrizia.

  34. alina said

    am December 7 2009 @ 3:34 pm

    sau in “te-ai/au prostit detot romane…”
    mi-e rusine in acest moment ca sunt roman…sunt atat de multe de spus acum…dar prea multe creiere spalate exista in tara asta…
    ne-am facut din nou de ras in europa si in lume…
    asta e…avem conducerea pe care o meritam!

  35. bogdan said

    am December 7 2009 @ 3:39 pm

    “Diaspora care niciodata nu a votat si nu va vota relicve ale sistemului comunist care i-au determinat sa plece din tara, care le-au dezradacinat familiile, care nu au inteles cum lideri ai PNL care au infundat puscariile comuniste au putut sa pactize cu victimele.”

    Domnule Urban, daca tot l-a votat diaspora pe Basescu, de ce nu vine diaspora inapoi in tara, sa traiasca dupa legile lui Basescu?De ce continua sa munceasca in afara? De ce nu se intorc sa munceasca in “economia infloritoare” a Romaniei?
    Sa va spun eu de ce? Pentru ca nu au ce pune pe masa, pentru ca in tara, si datorita lui Basescu, nu mai au unde munci? Iar mie, care incerc sa traiesc dintr-un salariu de 1000RON pe luna cu chirie si intretinere de platit, nu imi convine sa hotarasca cineva pentru mine si aici ma refer la diaspora…or fi ei romanai, dar nu mai treaiesc in Romania…cu ce mai sunt legati de tara asta in afara de cetatenie? Lor le e bine acolo unde sunt, mie nu imi e bine aici.

  36. Alex said

    am December 7 2009 @ 3:44 pm

    Un fleac, ne-au deflorat anal…

  37. igelijk said

    am December 7 2009 @ 3:44 pm

    Romanii din diaspora l-au sanctionat pe Geoana pentru cei 25000 Euro promisi si care nu au fost dati niciodata.Mai devreme sau mai tarziu fiecare plateste pentru greselile facute.

  38. Urban@bogdan said

    am December 7 2009 @ 3:44 pm

    Hai sa iti dau argumente
    1. Nimeni nu ne opreste sa ne luam soarta in maini, si sa plecam in strainatate sa castigam sau traim ca cei din diaspora; atentie insa ca acolo se munceste, nu merge ca la noi cu timpul trece leafa merge, si aici apare diferenta majora intre romanii din strainatate si cei de acasa
    2. poate ca ei acolo, traind altfel, fac altfel diferenta decat reusim sa o facem noi aici, si inteleg si lucrurile altfel;
    3. daca nu este este bine aici, avem doua variante : procedam ca cei din diaspora si plecam sau, stam acasa, si in loc sa ne vaicarim punem mana sa facem tot ce putem, fiecare din noi, sa ne schimbam soarta

  39. Liviu said

    am December 7 2009 @ 3:45 pm

    Ma intreb de ce nu tratati cealalta parte a paharului, o problema care m-a pus pe ganduri dincolo de rezultate:
    1) Cum o coalitie asa mare nu a putut sa se impuna in fata unui singur candidat
    2) de ce este romania asa de impartita: Translivania + Diaspora contra Tarii Romanesti + Moldova

  40. D-le Adrian Nastase.. said

    am December 7 2009 @ 3:47 pm

    asta-i adevarul. Ati pierdut si nu stiti sa pierdeti. E incredibil ca masinaria de fraudare a PSD nu a putut invinge romanii care s-au dus la vot sa voteze “pe bune”.

    Domn’ Nastase, credeti sau nu, Basescu a castigat. Daca ar fi furat, ar fi furat in Petrosani, unde familia Ritzi e bine infipta. Dar nu, acolo a pierdut.

    Si a mai pierdut in Moldova, unde PSD-ul plimba autocarele ca pe niste albine in zi insorita de vara.

    Mergeti la sectiile de votare.. si veti vedea ca acolo a castigat PSD-ul. Mergeti unde nu s-a votat pe liste suplimentare, si acoo veti observa ca a castigat PDL-ul.

    Nu stiti sa pierdeti, d-le Nastase. Faceti acum exact ceea ce ati acuzat ca va face Basescu.

    La asta, se mai adauga si faptul, incredibil, ca nu s-a luat curentul. Ori chestiunea asta era sigura, parca. Asa ati instruit toti observatorii PSD. I-ati alarmat degeaba. Daca ati inceput cu texte a la Vadim, incep sa cred ca de aceea nu mai are loc Vadim si partidul lui in parlament. Are un inlocuitor de cinste: PSD.

  41. Marius din Ciolpani said

    am December 7 2009 @ 3:51 pm

    Noroc ca s-au nascut motii si banatenii ca noi oltenii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sa invingi mogulii si o majoritate de 73% spune totul.
    Bravo BASE!
    Deseara o sa ma uit la ANTENA 3 ,merita !
    Pe aceasta cale ii multumesc lui GADEA ,CIUVICA,CIUTACU SI FIREA ca m-au facut sa-l votez pe BASESCU.

  42. bogdan said

    am December 7 2009 @ 3:52 pm

    Domnule Urban, nu cred ca cei din diaspora sunt singurii care muncesc, iar afirmatia dumneavoastra mi se pare oarecum deplasata: “Hai sa iti dau argumente….
    atentie insa ca acolo se munceste, nu merge ca la noi cu timpul trece leafa merge,” pentru ca si eu muncesc de dimineata de la 8:30 la 17:00 si credeti-ma ca nu trece timpul degeaba pe langa mine….si in situatia mea mai sunt multi alti romani, deci va rog sa nu generalizati aceasta comparatie ca afara se munceste si in Romania nu. Iar vis-a-vis de aceste alegeri, o sa vedem cel mai bine ce vom “culege” dupa aceste “semanaturi” din 6 decembrie, incepand cu ianuarie 2010 cand or sa inceapa “revoltele”.
    Numai bine.

  43. Andreea said

    am December 7 2009 @ 3:53 pm

    Votul de ieri a aratat ca tinerii din Romania stiu ce vor.Am vazut mobilizare si dorinta de a vota cum nu s-a intamplat poate niciodata.Cu toate ca organizarea a fost destul de proasta si s-a pierdut timp la coada,a meritat! Traian Basescu este acolo unde ii este locul si va ramane alaturi de noi!
    Am urmarit emisiunile televiziunilor “de top” ieri si mi-am dat seama ca a fi jurnalist nu inseamna ceea ce credeam in urma cu 6 ani,cand am intrat la Facultatea de Jurnalism.Daca banii cumpara aproape orice,iata ca romanii au constiinta si multi dintre ei si verticalitate si nu au pus “botu’” la cate “un baston”,asa cum li se promitea prin mesaje.
    Cat despre contestatii,M.G si C.A n-au decat sa numere…atat le-a mai ramas!

    Bravo Traian Basescu,felicitari si consideratie tuturor care l-au sustinut!

  44. Georgian said

    am December 7 2009 @ 3:53 pm

    Basescu a castigat datorita soacrei lui Geoana. L-a ajutat pe Base fiindu-i frica c-o sa fie data afara din casa …

  45. Calin Popescu Tariceanu: PNL nu este catelusul PSD said

    am December 7 2009 @ 3:54 pm

    Calin Popescu Tariceanu: PNL nu este catelusul PSD
    de A.N. HotNews.ro
    Luni, 7 decembrie 2009, 15:27 Actualitate | Politic

    Calin Popescu Tariceanu a declarat luni ca PNL nu trebuie sa fie “catelus al PSD”, afirmand ca graba unor lideri liberali in luarea unor atitudini si unor decizii este complet nejustificata, transmite Mediafax. Declaratia sa a venit la scurta vreme dupa ce vicepresedintele liberal Relu Fenechiu a declarat ca intre o alianta cu PDL si opozitie prefera a doua varianta insa “se poate ca PDL sa vina cu o propunere foarte interesanta. Daca ne ofera premierul, deja incepe sa aiba sens orice discutie”.

    “Mi se pare, in general in astfel de situatii, ca graba in luarea unor atitudini si unor decizii este complet nejustificata. Normal ar fi, si asta e valabil si pentru PNL in principal, dar si pentru ceilalti, sa se astepte rezultatele definitive si sa nu se ia decizii pe baza unor exit-poll-uri care intotdeauna au o marja de eroare, asa cum s-a vazut si in turul I”, a spus Tariceanu, adaugand ca “PNL-ul trebui sa plece de la o analiza a situatiei si anume luni in sir de criza politica si economica foarte grava la care trebuie gasita o solutie, iar aceasta solutie nu trebuie sa se bazeze exclusiv pe ura impotriva lui Basescu. Eu cred ca trebuie gasita o solutie rationala care sa fie in interesul general, in interesul tarii, si sigur aceasta solutie nu poate sa fie decat o solutie politica la care PNL trebuie sa-si aduca contributia ca unul din cele trei mari partide politice din Romania”.

    “Aceasta solutie politica (n.red. alianta cu PD-L) trebuie discutata in cadrul partidului si trebuie facuta o analiza politica serioasa a situatiei si in cunostinta de cauza la nivelul structurilor de conducere, al forurilor statutare trebuie luata o decizie. Cred ca PNL trebuie sa fie parte din toate aceste incercari politice care trebuie facute pentru scoaterea Romaniei din criza”, a declarat Tariceanu.

    “Nu avem inca rezultatul oficial al alegerilor, alegerile trebuiesc validate, dar cred ca o analiza si o dezbatere pe acest subiect sigur ca trebuie facute fara doar si poate, fara ca sa persistam in aceasta atitudine de a ne considera un fel de catelus al PSD-ului”, a Tariceanu.

  46. Plesca said

    am December 7 2009 @ 3:54 pm

    acum v-ati trezit ca nu sunteti catelusi. gresit, taricene, tu ai facut peneleul catelusul pesedeului, iar crin a continuat asta. da, solutia e guvern pedelepenele, dar fara tine, fara crin, fara ludovic, fara bvarujan, ci cu oameni ca daianu, de exemplu.
    iar aberatia lui fenechiu, ca vrea postul de premier, nici nu merita comentata: iei decizii politice proaste de ani de zile, esti taxat de nu stiu cate ori, si tot mai ai pretentii prostesti…
    iar apropo de premier, trebuie unul de sacrificiu, caruia nu i-ar pasa de consecintele politice ale masurilor pe care ar trebui sa le ia. eu il vad doar pe isarescu in pozitia asta…

  47. Tom Gallagher said

    am December 7 2009 @ 3:59 pm

    In urmatoarele ore ne va fi dat sa cunoastem gradul de luciditate politica actualmente caracteristica alegatorilor romani, precum si particularitatile dispersiei ei in randurile electoratului. Zilele trecute, s-a putut vedea ca inca mai exista zone care au rezistat cu succes asediului organizat de mass-media mogulilor asupra mintii colective. Timisoara, bunaoara, ai carei
    locuitori au iesit cu miile in strada
    la vazul prezumtiosului spectacol oferit de liderii PSD si PNL. “Spiritul de la Timisoara”, evocat de Geoana si Antonescu
    in incercarea lor de a-i insela pe banateni, li s-a infatisat de indata si cat se poate de distinct. Timisorenii au refuzat sa gireze predarea puterii catre cei care au furat, in 1989, Revolutia Romana
    .

    Manipularile manifeste ale principalelor canale de stiri in decursul perioadei dintre cele doua tururi de scrutin nu au reusit decat sa amplifice sentimentele lor de indignare. Multi dintre cei care au protestat, martea trecuta, impotriva nesfintei treimi sosite la Timisoara si a pactului lor fatarnic erau perfect constienti de pretul pe care l-ar avea de platit insasi democratia
    romana: numirea, cu mare probabilitate, a Lidiei Barbulescu in fruntea supremei instante judecatoresti a tarii, refuzul liberalilor de a-i mai sustine pe cei care inca isi revendica proprietatile confiscate de comunisti, sabotarea Agentiei Nationale de Integritate pentru a anihila orice posibilitate de monitorizare eficienta a originii averilor mai-marilor zilei.
    Declaratiile dispretuitoare ale lui Geoana si Antonescu la adresa protestatarilor de la Timisoara au probat, de fapt, dimensiunea ipocriziei lor atunci cand vorbesc despre “reconciliere nationala”.

    Tartufismul servit natiunii a fost relevat si de natura reala a relatiilor dintre Mircea Geoana si Sorin Ovidiu Vantu – care este ba un personaj malefic, ba un tip aflat in pozitia de a solicita vizite nocturne explicative, drept care problema
    dosarului FNI a fost si va ramane printre preocuparile centrale ale lui Mircea Geoana. Rasplata prietenului SOV s-a demonstrat, fireste, pe masura – torente de propaganda neagra si telecratie cat cuprinde pentru a propulsa si mentine un politician eminamente anemic in cursa pentru putere.
    Protestatarii de la Timisoara, Brasov, Bucuresti, Cluj si Targoviste si-au aratat fatis dispretul fata de o “reconciliere nationala” in spatele careia se ascunde doar o noua tentativa de devalizare a resurselor statului, stiind prea bine ca – cel putin din punct de vedere economic – unicul sacrificat al unui potential guvern Iohannis ar fi, de fapt, poporul. Personaj greoi, Iohannis incepe sa aduca a Petru Groza, marele proprietar ajuns “Printul Devei”, cel care incercase, de altfel, sa dea tiraniei staliniste o usoara tenta capitalista. Buna administrare aparent particulara exclusiv Sibiului a devenit formula magica prezentata alegatorilor pentru a-l urma pe sasul transformat in “Wunderkind” ca pe flautistul vrajitor din Hameln al fratilor Grimm.

    Galeria politicienilor transilvaneni care au batut, mai devreme sau mai tarziu, palma cu PSD-ul lui Ion Iliescu si a protejatilor acestuia, printre care si venalii baroni locali, este una remarcabila. Radu Sarbu, aflat in colimatorul lui Cristian Tudor Popescu ani de zile ca urmare a privatizarilor pe care le-a efectuat in calitate de sef al FPS la sfarsitul anilor ’90, s-a impacat intre timp cu fostul sau critic, pe cand perenul rector al Universitatii Babes-Bolyai palpita deja la gandul ca ar putea ajunge coleg de cabinet cu vajnicii reprezentanti ai PSD. Iar Radu Campeanu si-a castigat inca din 1990 calificativul de “parinte” al colaborationismului postdecembrist – doar ca in acele vremuri contracandidatii lui Ion Iliescu aveau, macar de ochii lumii occidentale, parte de o acoperire mediatica mai onesta decat cea asigurata cu ocazia acestei campanii electorale, cand tot ce s-a putut afla despre Basescu era faptul ca omul bate copii in public si isi cafteste familia in particular.

    Igiena morala impunea, pesemne, atat difuzarea nonstop a filmuletului incriminator, cat si marginalizarea si chiar cenzurarea celui incriminat pana la mult asteptatul moment in care acesta ar deveni o nulitate politica. Spre eterna ei rusine, Doina Cornea s-a coborat sa compare protestatarii de la Timisoara cu trupele de soc ale lui Ion Iliescu de la inceputul anilor ’90. Imensa contributie a doamnei Cornea la firava rezistenta in fata regimului ceausist a ajuns erodata, in decursul anilor, de o serie de declaratii si afirmatii hazardate. Recent, doamna Cornea a decis, aparent, ca a sosit vremea sustinerii fatise a aceluiasi vechi PSD iliescian, mai avid de putere ca oricand. Istoria va consemna, din nefericire, ca pana si Preafericitul Teoctist a jucat un rol mai pozitiv in cadrul evolutiei democratice a Romaniei decat acest idol cazut.

    Transilvanenii au respins, desigur, in buna
    parte interventiile fostei disidente facute in sprijinul celor care au reusit performanta metamorfozarii brutalului stat politienesc intr-o lugubra temnita economica. Cu sau fara un al doilea mandat la Cotroceni, reputatia lui Traian Basescu a avut, in schimb, doar de castigat de pe urma luptei sale duse in vederea transformarii Romaniei intr-o democratie autentica si reprezentativa.

  48. Emanuel said

    am December 7 2009 @ 3:59 pm

    Este trist sa traiesti in Romania lui Vantu si a lui Geoana si sa nu accepti ca este ceva gresit in gena acestei natii. Acest domn de exceptie, cu staiful ziaristului pro, care face o scanare perfecta a adevarului politic dinainte alegerilor prezidentiale, ar trebui sa fie preferat swi nu bagatelizat. oameni buni acestia suntem,nu va mai ascundeti dupa prun, ca mizerie din presa mogulilor este toxica si va manipuleaza cu ticalosie. Sa ai neobrazarea sa nu recunosti ca acest domn ne face cel mai trist portret,ma face sa cred ca ne ducem mereu mai jos.Dupa umila mea parere, observ ca presa a avut darul manipularii multor cititori saraci cu duhul,in ultimul timp! Da, acesta este purul adevar, suntem cameleoni, suntem oportunisti, suntem mediocrii si ne vindem prea repede principiile. Sa te cheme Doinea Cornea, sau Ioan Diaconescu, sa fi umilit de un sistem grotesc si dupa 20 de ani de alta umilinta sa dai mana cu satana, mi se pare o blasfemie. Il accept ca un crestin pe Basescu,si chiar cred ca s-a lepadat de satana, luptandu-se cu un sistem satanic. Prin victoria lui de unul singur a pastrat Romania pentru romani si nu pentru lacheii ruisilor

  49. Alex said

    am December 7 2009 @ 4:00 pm

    Chiar asa: cum se face ca pdl a invins o majoritate de 73%? Oare de aici ne dam seama cat au furat comunistii portocalii? Sau Romania a devenit brusc o tara cu un procentaj de 123% populatie cu drept de vot?

  50. OSCE said

    am December 7 2009 @ 4:01 pm

    OSCE: Realitatea TV, Antena, Pro TV, Jurnalul National si Cotidianul au acoperit alegerile partinitor, impotriva presedintelui in exercitiu

    Realitatea TV si reteaua Antena au acoperit procesul electoral intr-o maniera partinitoare si lipsita de echilibru, abordand o atitudine agresiva impotriva presedintelui in exercitiu, potrivit raportului OSCE privind turul doi al prezindentialelor, prezentat astazi. TVR 1 a fost in general echilibrat, dar a acordat putin timp campaniei in emisiunile de stiri. In presa scrisa, Evenimentul Zilei, Gandul si Romania libera au fost mai echilibrate, in timp ce Jurnalul National si Cotidianul au fost impotriva presedintelui in exercitiu, apreciaza OSCE.

  51. Paler@aLEX said

    am December 7 2009 @ 4:05 pm

    Explicatia este simpla chiar si pentru un comunist ca tine; Coalitia asta de 73 % exista DOAR in mintea si pe hartia mogulilor, comunistilor, si fripturistilor din PSD-PNL-UDMR-PNG-PRM insa nu reflecta VOINTA ROMANILOR, care au demonstrat ca sunt impotriva acestei clici de tradatori si ciorditori

  52. blondutzu said

    am December 7 2009 @ 4:06 pm

    Acum o sa vedeti cu totii cum se vor da bine pe langa Traian Basescu – ma refer la partidele din coalitia de 2 bani – pentru a prinde un ciolan mic!!! Dar asa cum il stiu pe Basescu, va garantez ca nici macar nu ii va privi. Acum stie cine este cu cine si cine este impotriva!!!

    In locul lui, as provoca fortat alegeri anticipate pentru a curata parlamentul de gunoaie si lichele!!! Cele 300 de locuri ar fi ocupate de oameni competenti, nu de hoti si puscariasi!!!

  53. Csaba said

    am December 7 2009 @ 4:13 pm

    Rezultatele arata ca noi, romanii din diaspora, ne iubim tara mai mult decat cei de acasa. Noi am decis sa n-o lasam din nou pe mana mizerabililor din cauza carora am decis sa traim in alta parte. Nu Romania e problema, sistemul absolut infect perpetuat de comunisti, indiferent de numele ce si-l pun la partid e ce ne face sa stam departe de tara pe care o iubim. Noi, ¨capsunarii¨ cum suntem numiti de presa, desi nici 5% dintre noi nu culegem capsuni, suntem cei care am bagat in tara mai multi bani decat oricine, noi, am schimbat fata tarii prin casele ce le-am construit familiior noastre, prin magazinele deschise dupa modelul celor vazute afara, noi, ne-am rupt oasele 10-12 ore pe zi muncind, pe santiere, pe campuri, in hoteluri, pe vase de croaziera, prin spitale, etc. etc si noi, am dus toti banii acolo, unde cu zambetul pe buze ni se cere si acum sa platim pana si faptul ca stam la coada intr-o banca sa depunem banii nostri, munciti cum cei de acasa nu-si imagineaza. Dintre cei de acasa, poate 3-4% muncesc la fel ca noi, si de aceea au timp sa vada toata tampeniile si sa creada toate tampeniile de la TV. De aceea, NOI AM ALES pentru ca EI SA TRAIASCA DEPARTE DE FANTOMELE TRECUTULUI, PENTRU CA EI SA AIBE VIATA BUNA PE CARE NOI NU AVEM TIMP SA O TRAIM. PENTRU CA BANII CE-I TRIMITEM ACASA, SA NU MAI AJUNGA DIRECT IN BUZUNARELE UNOR ANALFABETI CARE NE FURA FAMILIILE CU ZAMBETUL PE BUZE SI ZICAND CA ¨ALINIAZA PRETURILE CU CELE DIN VEST¨. POATE CU CELE DIN NORVEGIA, CA IN TOATE CELELALTE TARI, UTILITATILE-S MAI IEFTINE CA IN ROMANIA, SI IN NORVEGIA UN MUNCITOR CASTIGA INTRE 60 SI 130 DE EUROPE ZI, NU PE SAPTAMANA.

    Am votat pentru Romania, si o vom mai face ori de cate ori va fi nevoie. Acum depinde doar de capacitatea clasei politice sa faca curatenie, si in ziua in care Vantu, iliescu, nastase, Patriciu, tiriac si altii vor fi inchisi, eu merg acasa, chiar si pe jos.

  54. Alex@ paler said

    am December 7 2009 @ 4:17 pm

    Amice, nu vreau sa incep cu faze gen comunist e tactu… ca nu-mi manjesc neuronii cu adevarati comunisti cum esti tu si cei pe care-i pupi in koor… Dar tocmai tu ai spus: coalitia care reprezinta MULT peste 50% din voturile populatiei nu a obtinut acele voturi. Si asta deoarece pd-labanar a ciordit grupa mare. Si mai ia si tu niste lecitina, nu de alta dar sa vorbesti de comunisti la 20 de ani de cand aia au cazut si sa o faci in timp ce-i tii partea unui securist de varf al fostului regim, miroase a boala psihica grav debilitanta….

  55. http://www.urbaniulian.ro/2009/12/07/kremlinul-plange-pe-umarul-lui-geoana-regretand-faptul-ca-romanii-au-ales-sa-mearga-catre-usa-in-locul-sferei-de-influenta-rusesti/ said

    am December 7 2009 @ 4:17 pm

  56. Urban@csaba said

    am December 7 2009 @ 4:18 pm

    Felicitari pentru aceasta postare si aceasta explicatie extrem dee simpla si de pertinenta. Asta este adevaratul spirit romanesc

  57. io said

    am December 7 2009 @ 4:27 pm

    ce sa zic, felicitari base, ne-am tras singuri un picior in fund, alegandu-l pe mariner… asta e, romanii isi merita soarta. Inca 5 ani de circ, sper ca macar dupa astia 5 ani sa reusim sa ne redresam economic, ca pana atunci, la anul vor fi oameni muritori de foame, la propriu… credeti ca base nu are de platit mogulilor lui datoriile ?:)

  58. politika said

    am December 7 2009 @ 4:27 pm

    NU este adevarat ca “nimeni nu-i dadea nici o sansa” deoarece majoritatea celor care scriu pe acest blog au votat BASESCU pentru ca au crezut (ca si mine si toti prietenii mei) ca Basescu are o sansa.
    Basescu este un lider adevarat. A “preluat” conducerea cind partidul avea 8% si l-a dus la peste 40% , fiind apreciat de peste 50% dintre romani ! S-a luat la lupta cu coruptia si i-a inmuiat coltii (deoarece coruptia era si inca este destul de inradacinata politic si legislativ in Romania) , s-a luptat cu Parlamentul si a biruit, s-a luptat cu guverne potrivnice si a reusit sa le biruiasca … iar acum a reusit din nou ca presedinte … asa cum mi-am dorit, asa cum am sperat, asa cum am crezut ca o sa iasa.
    Am “navigat” aseara dupa orele 21 pe toate canalele TV, m-am uitat in ochii lui Geoana si am simtit ca minte (Geoana nu stie sa minta !!! ) Am traversat Antena 1 , 2 si 3 si Realitatea … cu entuziasmul unor oameni cu adevarat manipulati, mintiti … care au ajuns sa creada chiar ei in propriile minciuni pe care le spuneau.
    M-am oprit evident la “NASUL” pe B1 TV unde “trona” pe prima pozitie exit-poolurile agentiilor straine (cu Basescu 50.4% si Geoana 49.6%) urmate de sondajele INSOMAR … etc. cu precizarile de rigoare : INSOMAR-ul este a lui Vintu, urmind cel a lui Dancu, apoi a lui Voiculescu …
    Mi-a venit sa rid. Cum puteau crede in minciunile pe care le spuneau ? Cum puteau sa prezinte rezultate cu diferenta de 5% in favoarea lui Geoana ? Ce Institute de sondaj sunt acelea care prezinta rezultate cu abateri grosolane ???
    Sau poate au sperat ca vor mai reusi sa masluiasca rezultatele pe parcurs, in timpul numararii voturilor sau la predarea rezultatelor … NU AU REUSIT !

    Am crezut si l-am sustinut pe Basescu pentru un milion de motive ! Am certitudinea ca programele demarate de el sunt foarte necesare pentru economia romaneasca (adusa in faliment de PSD mina-n mina cu PNL … etc. )
    Vreau sa-i vad acum pe toti cum zgirie la usa PDL-ului sa ceara un mic scaunel acolo … sa faca si ei ceva mic, mic de tot … dar sa fie in guvern, sa participe la guvernare !!!
    Vreau sa-i vad pe “Cei Trei Muschetari” ( Geoana, Crin si Johannis) cum i-si subtiaza vocile si, cu un ton scazut cer “ceva” …. ca sa fie si ei in guvern …

    MI-am dorit sa-l vad pe Basescu PRESEDINTE inca 5 ani. Vreau sa vad 300.000 – 500.000 bugetari ejectati din structurile birocratice gestante ale statului. Sa ajunga fiecare sa munceasca cu adevarat pentru a-si obtine un salariu (de data asta cinstit) . Trebuie sa intelegem fiecare dintre noi GREUTATEA si VALOAREA BANILOR !
    Astept sa vad Parlament Unicameral cu pina la 300 membri, astept sa vad restructurate TOATE PARTIDELE POLITICE , si reasezarea lor pe esichierul politic, vreau sa nu mai aud de furturi si delapidarea banilor de la Bugetul STatului …
    … si mai ales vreau sa nu mai aud de moguli ! Vreau sa vad “finalul” meciului FNI-FNA , cu Popa-Vintu judecati in Romania …

    Vreau sa vad multe !

    BASESCU POATE sa faca asta !

    PS Geoana nu ar fi putut NICIODATA sa faca ceva ! El nu este un lider adevarat : nu a produs o crestere si o coalizare a partidului, nu a imbunatatit pozitia pe esichierul politic, … mai mult decit atit a produs FRAMINTARI INTERNE in PSD … si astept sa vad SEGMENTAREA acestui partid !

  59. M.Pertz said

    am December 7 2009 @ 4:32 pm

    La campania jegoasa pe care a dus-o PD-L..care credeti ca a fost reteta succesului lui Basescu? HOTIA…la scorul si asa de strans…ar fi fost culmea sa nu “miste” ceva cu atatia “oameni” in pozitii cheie. Noroc ca mi-am inceput procesul de emigrare..cat mai departe de tara asta condusa de dictatorul neo-comunist.

  60. Stelian said

    am December 7 2009 @ 4:36 pm

    A iesit ”decit” al doilea!

    * Autor: inpolitics

    A iesit ”decit” al doilea! Politicianul Mircea Geoan? a r?mas doar cu satisfac?ia cî?tig?rii colegiului de la D?buleni, dup? ce rezultatele votului îl dau victorios pe Traian B?sescu.

    Candidatul PSD a ie?it, din nou, ”decît” al doilea în confruntarea cu Traian B?sescu, confirmînd bancul lansat dup? congresul PSD din 2005, ”De ce a cî?tigat Geoan?? Pentru c? nu a candidat B?sescu!”. Traian B?sescu a ob?inut 50,37 % din voturi, în timp ce Mircea Geoan? a ob?inut 49,63% din voturi, conform rezultatelor par?iale anun?ate, azi diminea??, de Biroul Electoral Central (BEC), dup? centralizarea voturilor din 99,13% din sec?ii. În favoarea lui Traian B?sescu s-au pronun?at 5.243.359 aleg?tori, în timp pentru Mircea Geoan? au optat 5.165.415 cet??eni cu drept de vot. Acestea reprezint? rezultate par?iale în urma introducerii ?i valid?rii rezultatelor înregistrate într-un num?r de 21.518 sec?ii de votare, reprezentând 99,13% din totalul de 21.706 sec?ii.
    Traian B?sescu a întrunit majoritatea voturilor valabil exprimate în urma centraliz?rii în propor?ie de 100 la sut? a rezultatelor vot?rii într-un num?r de 35 de jude?e, în toate cele ?ase sectoare ale municipiului Bucure?ti ?i la sec?iile de votare din str?in?tate. Potrivit datelor par?iale f?cute publice de BEC, din totalul celor 18.181.959 aleg?tori înscri?i în listele electorale permanente, duminic? s-au prezentat la urne 10.546.299 cet??eni cu drept de vot (58,00%), fiind consemnate un num?r de 10.408.774 voturi valabil exprimate (98,69%) ?i 137.452 voturi nule (1,30%).

    Sosit la sediul PSD la orele 11,45, Geoan? a dovedit c? st? prost ?i la capitolul caracter: el a trecut ca vîntu (scuze, am pierdut ”l”-ul) printre ziari?tii afla?i la intrare, refuzînd s? dea vreo declara?ie sau s? îi învredniceasc? m?car cu o privire. O atitudine care spune multe.

  61. Bica said

    am December 7 2009 @ 4:37 pm

    Geoan? a pierdut cu sus?inerea celei mai mari coali?ii de dup? 2000
    Dezastrul este total, cu atît mai mult cu cît victoria lui B?sescu este extraordinar?, date fiind circumstan?ele. Geoan? a pierdut avînd de partea lui PSD, PNL, UDMR, PRM, PNG, PC, PIN, adic? aproape tot ce mi?c? în politic?. B?sescu a avut doar PDL. Geoan? a fost sus?inut de cea mai mare alian?? de personalit??i de dup? anul 2000. O alian?? în care Doina Cornea a votat pentru el cot la cot cu Gigi Becali, Vadim Tudor cu Marko Belo, Emil Constantinescu cu Marean Vanghelie, Crin Antonescu cu Viorel Hrebenciuc, Lavinia ?andru cu Ion Iliescu, surorile Coposu cu Radu Maz?re, Cozmin Gu?? cu Gheorghe Ciuhandu ?i exemplele pot continua. Geoan? a fost sus?inut de cea mai mare coali?ie media de dup? decembrie 1989, B?sescu l-a avut de partea lui pe Radu Moraru ?i fi?uica numit? ”Curentul”. Nici societatea civil?, Liicenii, C?rt?re?tii ?i Patapievicii de alt?dat? nu s-au mai mobilizat pentru Traian B?sescu. Un asemenea candidat ar fi trebuit s? ob?in? cam acela?i scor pe care l-a ob?inut Iliescu în 2000, cînd a beneficiat de o sus?inere asem?n?toare în fa?a lui Vadim.

  62. Othelo said

    am December 7 2009 @ 4:38 pm

    Nu stiu daca au fost fraudate sau nu alegerile, dar daca da, PSD a fost batut cu propriile arme (ei au fraudat si alegeri si tara la greu), chiar daca in aceasta situatie nu a fost etic. Cand l-a batut Basescu pe Nastase in 2004 acesta din urma a avut serviciile secrete in majoritate de partea lui si firesc a fost tot timpul suspectat de tentativa frauda (si poate pe buna dreptate). Acum, Basescu a fost in situatia lui Nastase de atunci. Ce vreau sa spun, este ca nu a fost singur cu PDL impotriva coalitiei mentionate, ci a avut anumite institutii fundamentale ale statului de partea lui, fapt pentru care la randul lui (in buna traditie romanesca)ar putea fi si el suspectat de tentativa de frauda. Oricum, daca a fost frauda, este interesant ca aceasta modalitate se perfectioneaza pe masura ce trece timpul, fie ca vorbim de actiunea autobuzul (mai nou cu masini private), cu buletine gata stampilate, cu “metoda Stalin”, electronic sau prin oprirea “accidentala” a curentului electric in mai multe sectii de votare simultan. Problema este ca nu vom iesi din impas nici cu “anticomunistul” Basescu, la fel cum nu am fi iesit nici cu prostanacul de Geoana. Toti care cum apuca ciolanul fura de rup, iar daca in perioada de crestere economica era suportabil, acum, pe timp de criza, acest lucru ne poate afecta grav pe toti. Din ianuarie vor creste preturile la mai toate utilitatile, la combustibili,nu mai sunt bani de pensii si de salarii, institutiile statului vor fi blocate de orgoliile presedintelui si a parlamentarilor, etc, macar de s-ar renunta la masuri aberante gen impozitul forfetar.
    La asta daca adaugam situatia internationala, tot mai tensionata, parca nu-i a buna.
    Dar noi nu putem gandi mai departe de rezultatele unor alegeri care indiferent cum s-ar fi terminat nu ar fi adus nimic bun pentru majoritatea populatiei. In curand politicienii, indiferent care vor fi la fraiele puterii, vor raspunde direct in fata insittutiilor financiare internationale care stim cu totii cine sunt. Ne vor cumpara toate activele fizice care ii intereseaza la preturi modice sau la schimb cu datoriile tot mai mari pe care l facem atat ca stat cat si individual fiecare dintre noi.
    dar noi nu avem timp sa vedem toate astea ca joaca Steaua cu Dinamo, Basescu contra Geoana. Cred ca viitorul ni-l mai facem si singuri, si o sa culegem ceea ce semanam.

  63. Lord said

    am December 7 2009 @ 4:38 pm

    Asteptam demisiile lui Geoana si Antonescu, in caz ca sunt barbati adevarati…Dar nu cred pentru ca acum ei simt pericolul si vor incerac sa joace aceeasi carte ca si pana acum ! Numai ca Basescu are in mana o arma mult mai puternica : DIZOLVAREA PARLAMENTULUI. Adica bomboana pe coliva PSD si a PNL !!! Multa bafta Traiane !

  64. daniella said

    am December 7 2009 @ 4:52 pm

    da da :) tare declaratia lui Ponta! Cat de prost sa fii sa spui asa ceva?…

  65. http://www.urbaniulian.ro/2009/12/07/apocalipsa-din-kiseleff-inceputul-sfarsitului-psd/ said

    am December 7 2009 @ 5:06 pm

  66. nevinovatu said

    am December 7 2009 @ 5:16 pm

    vreau din nou la vot!!!! Grabeste-te nea Traiane!

  67. Cartianu said

    am December 7 2009 @ 5:16 pm

  68. SCRIITORUL said

    am December 7 2009 @ 5:17 pm

    Metode si mijloace jegoase care au infuriat omul de rand…L-a infuriat si balena de Patriciu cu filmul lui tinut 5 ani.Basescu a fost uman cu dosul lui de laba dat acelui mic infigaret si nu pricep cum a crezut morsa ca va castiga ceva din asta…S-a amagit ca latratoarele de la Realitatea,Antene si chiar TvR sunt eficace dar au fost foarte iritante.Catele mercenare.Daca Base le-ar fi tinut deoparte pe Udrea,fiisa,Ridzi,s.a.ar fi avut un scor mare.

  69. http://www.urbaniulian.ro/2009/12/07/pnl-si-psd-sfasiate-de-luptele-interne-care-este-adevarata-miza-a-contestarii-alegerilor/ said

    am December 7 2009 @ 5:19 pm

  70. Othelo said

    am December 7 2009 @ 5:20 pm

    Acum a sarit in aer o conducta principala de alimentare cu gaz a Sibiului. Cel putin 24 de ore nu vor mai avea gaz deloc. Asta ce-o mai fi?

  71. radu said

    am December 7 2009 @ 5:50 pm

    stati linistiti ca nu psd-ul isi va bate joc de votul vostru prin contestatii. basescu o sa isi bata joc de votul vostru in urmatorii 5 ani. reteta succesului? un contracandidat extrem de slab in turul 2. daca ar fi fost base vs antonescu nu cred ca mai vorbeam acu de vreun succes al lui basescu. geoana n-a fost in stare sa adune voturile celor 65% antibasescu deoarece este un foarte slab candidat

  72. ildiko said

    am December 7 2009 @ 5:53 pm

    Ieri nu m-an dus la vot, am lasat ca romanii sa-si aleaga stapanul. Si poporul a ales. Felicitari! Eu raman un om liber, fara stapan.
    Un lucru e sigur: Something is rotten in the state of …. Romania.

  73. Alex@ildiko said

    am December 7 2009 @ 6:00 pm

    Right said, girl :)

  74. niki said

    am December 7 2009 @ 6:20 pm

    Toate bune si frumoase. Dar ciolanul asta imens, la care se bat astia ca chiorii si-i fac sa uite de ROMANI, le-a luat mintile fratilor. CAND O SA SCOATA TARA ASTA DIN RAHAT? CAND O SA TRAIM MAI BINE?
    Eu cred ca niciodata cu astfel de politicieni.

    Heeeeei, aude cineva? Mai suntem si noi p-acile, adica 22 de mil. de sarmani!

  75. PT I....... said

    am December 7 2009 @ 6:26 pm

    CE URMEAZA…..
    scandal…lipsa unui guvern…..
    chiar daca a castigat Basescu….criza se va prelungi…ma indoiesc ca un guvern condus de micul Boc si c… blonda, ne va scoate din rahatul in care ne aflam!
    din ianuarie… totul va fi mai scump…locuri de munca mai putine…va conteaza cine este presedinte??!!

  76. Othelo said

    am December 7 2009 @ 6:31 pm

    Sigur Antonescu ar fi avut o prestatie mult mai buna decat Geoana in turul II, si aproape sigur ar fi castigat. Dar si asa, tot nu ar fi rezolvat problemele la care m-am referit in primul mesaj de aici. In acest moment nu mai conteaza, trebuie sa ne gandim ce vom avea acum: O criza politica fara de sfarsit suprapusa peste una economico-financiara globala. In acest moment, Romania este o prada usoara, si nu vom castiga nici noi, si de data asta nici clasa noastra politica de doi lei. Am mai spus asta: bancherii internationali nu impart nimic cu nimeni, au avut de-a lungul istoriei multe casatorii cosangvine tocmai ca sa nu imparta averea lor cu nimeni, nu vor imparti nimic din ce vor lua de aici nici macar cu hargiogii autohtoni, si daca va fi nevoie ii vor elimina si fizic. Nu este prima oara cand fac asa ceva, o vor faca si la noi. 2010 VA FI UN AN PE CARE NU IL VOM UITA NICIODATA!

  77. corcodel said

    am December 7 2009 @ 6:47 pm

    HOTILOR ATI FURAT ALEGERILE; DE AIA ATI VRUT SA IL SCOATETI PE NICA DE LA INTERNE.
    Diaspora nu ar trebui sa mai voteze; nu e corect sa decida ei ce se intampla in tara pe care au parasit-o.
    Un presedinte care jura smechereste, care nu face nimic 5 ani numai fura si dezbina nu ne reprezinta pe noi romanii. Si daca va organizati ce si cum? Cum ati facut la mitingul din 5 cand oamenii au fost adusi cu sila de sefii aserviti, la un miting pe care il dezaprobau? Va organizati iar cu smenozelile voastre, cu furtisaguri, cu oamenii platiti cu pachete si bani?
    SA VA FIE RUSINE; AR TREBUI SA VA TRIMITEM IN BULGARIA…

  78. Alex@ildiko said

    am December 7 2009 @ 6:57 pm

    Ar trebui sa-i trimitem pe lumea cealalta, ca pe lumea asta exista deja destui imbecili si chiori…

  79. Buduru said

    am December 7 2009 @ 7:16 pm

    Na, ca aparura comentariile cu fraudarea! Nu-i frumos!
    N-am avut pe cine sa votez! Basescu va aduce anarhie! Geoana era comunist! Intre anarhie si comunism, cum spuneam zilele trecute, as fi ales comunismul! Da’ n-am putut! Asa ca, am fost spectator! Carevasazica, impartial!
    De pe aceasta pozitie neutra, pot spune un lucru: pentru Traian Basescu, victoria asta, de sub 1 procent, este spectaculoasa si laudabila (ar fi fost mai spectaculoasa, daca ar fi castigat cu 1 vot in plus); pentru Mircea Geoana&comp., chiar daca ar fi fost, ar fi fost rusinoasa (ditamai concentrarea de forte!!!)!
    Deci, a vorbi despre fraudare, sau nereprezentativitate (pe motiv de scor strans) este mai mult decat jenant!
    Oricum, vin vremuri grele! PDL-ul n-are oameni capabili, sau, daca-i are, nu-i pune-n functii importante!
    Vom avea un guvern de stransura, daca-l vom avea!
    Vorba lu’ Paleologu: “Am cacarisit-o!”.

  80. xxxxx said

    am December 7 2009 @ 7:33 pm

    “Vina” lui Basescu a fost ca a spart MARELE BUBOI=SISTEMUL TICALOSIT
    Nu ,nu l-a spart l-a zgariat putin sa-l dea la o parte si sa faca loc propriul SISTEMUL TICALOSIT .
    ASA SE FACE CA NOI DUCEM IN SPATE RAMASITELE CELOR VECHI SI PLEIADA INMULTITA A LUI BASESCU- de aceea abia mai respiram.
    Acum ca la anu’ nu se stie.

    Mai mult decat orice nu pricep de ce se ofuscheaza in asa hal unii dintre noi cand se aduce vorba despre greselile si abuzurile facute de cei cu care simpatizeaza.
    Se identifica cu personajul si se ia la tranta (verbal si nu numai) cu oricine ii contesta preferinta.
    Oameni buni, dezmeticiti-va, nu despre persoana voastra e vorba.
    Nu puteti sti ce adevaruri ascund mai marii nostri, nu aveti toate datele problemei, nu aveti informatie si nu are rost s-o luati asa de personal.
    Fiindaca vorbim de “personal” puteti spune cu mana pe inima ca in ultimii 5 ani s-a miscat ceva in tara asta, s-a imbunatatit ceva?
    Eu zic ca nu.
    Si sa nu ma luati cu “bietul Basescu nu a fost lasat sa lucreze”
    ca va aduc aminte de acesta sintagma cu care si-a scuzat nevolnicia de primar al Bucurestiului.
    A poftit si a avut apoi si consilierii doriti de el. Si ce a realizat?
    Nimic.Tot nimic.
    Asta a facut si va face si ca Presedinte.
    NIMIC pentru noi , prostimea.
    MULTEEEE, FOARTE MULTE pentru el si ai lui apropiati.
    (nu va bucurati , chiar daca il sustineti infocat – NIMIC si pentru voi)

  81. dana said

    am December 7 2009 @ 7:46 pm

    psd depunde contestatie.au dovezi..nu strange nimeni dovezile care sunt si impotriva lor?

  82. Victor said

    am December 7 2009 @ 7:48 pm

    Intr-o buna masura Geoana a pierdut pe mana lui, pe faptele lui stupide (vizite nocturne la Vantu) si pe declaratiile lui negandite, una dupa alta, una mai hilara ca alta.
    Tot ce au construit canalele media a distrus el in cateva declaratii.
    Dar Basescu e din nou cam singur alaturi de PDL. Atat. Fata de ceilalti sunt o minoritate in Parlament. Deocamdata.
    Poate ca tactica “”dezbina si stapaneste”" va atrage in PDL membrii PNL suparati pe curvasaria lui Crin.

  83. cbabeanu said

    am December 7 2009 @ 7:55 pm

    Basescu a fost ales oarecum legitim, adica multi cetateni s-au regasit in mentalitatea grobiana si in lipsa de educatie a actualului presedinte ; de asemeni, inca multi romani cred ca le trebuie un presedinte autoritar, care sa se “lupte” cu “mogulii” si cu comunistii, uitind ca pe vremea PCR, nu iesea sa lucreze in occident nici musca daca nu avea ochi albastri.Clipurile publicitare cu manele ale d-lui presedinte ilustreaza atit nivelul intelectual scazut al domniei sale cit si tinta de public pe care o vizeaza, adica patura gregera a societatii…

  84. bmc said

    am December 8 2009 @ 2:25 am

    Felicitari pt victorie d-le Urban. E victoria Dvs si a celor din PDL, dar este infrangerea mea si a altor peste 5 milioane de romani care au votat anti-Basescu, in nici un caz pro Geoana. Pentru mine si cei peste 5 milioane de romani care au dorit schimbarea, sentimentul pe care il avem este ca Romania nu mai este tara noastra, suntem doar niste rezidenti in aceasta tara. Sentimentul nostru este ca tara asta in urmatorii 5 ani va deveni tara interlopilor, a manelistilor si a smecherilor, o tara in care OTV va deveni probabil televiziune nationala. Probabil ca multi se gandesc la emigrare… nu stiu daca e o solutie, dar nici nu-i pot contrazice. Toate astea insa nu mai conteaza acum…

    Va felicit inca odata pentru…. va las pe Dvs sa va ganditi pentru ce. Aveti de unde alege.

  85. ildiko said

    am December 8 2009 @ 9:05 am

    Alex
    Ar fi de-ajuns sa mearga la cei din diaspora, sa-i fericeasca si pe ei.

  86. ratzusca said

    am December 8 2009 @ 10:05 am

    @Laur: sau sibienii cu adevarat nu au vrut sa ramana fara cel mai bun primar pe care l-au avut?

  87. elena said

    am December 8 2009 @ 10:06 am

    CITITI CE SE SCRIE IN PRESA GERMAMA, VA DAU UN TITLU: ” ROMANII AU VOTAT – ” UN CAPITAN IMPOTRIVA FURTUNII” … RESTUL CITITI SINGURI.

  88. Alex@ildiko said

    am December 8 2009 @ 10:23 am

    Si sa ramana acolo :D

  89. vrajitorul.eu said

    am December 8 2009 @ 10:34 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  90. asistentapentruconsumatori.ro said

    am December 8 2009 @ 10:34 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  91. eugen said

    am December 8 2009 @ 10:40 am

    Mi se pare nedrept ca nu l-ai mentionat, intre jurnalistii ramasi neobedienti, pe Radu Moraru de la B1.
    A fost singurul post tv unde se mai putea duce Basescu, prin care a tinut cat de cat legatura vizuala cu alegatorii.
    Tot acel post a avut invitati din ambele tabere, cautand sa fie cat se poate de echilibrat, intr-o situatie, dupa cum spui, 95% dezechilibrata.
    Nu e de neglijat si faptul ca acest post se poate viziona si in strainatate, contribuind asfel la informarea celor de acolo, altfel decat televiziunile mogulilor.

  92. Mladin Dorian said

    am December 8 2009 @ 2:12 pm

    1.I-am dat puterea (grija mare la tentatii – vezi EBA si parlamentul euro)
    2.Acum asteptam “rezultate” (putina “curatenie” nu strica)
    3.Ref. la “reteta succesului” raspunsul este simplu… sunt de acord cu “reteta” – trebuiau sa se implice de acum 10 ani, pentru ca altfel, in Romania, NU SE POATE! NU CUNOASTEM NOTIUNEA DE ALTRUISM / MORALITATE/ PATRIOTISM…

  93. Un cetatean said

    am December 8 2009 @ 6:02 pm

    Va agitati ca sifonul bieti compatrioti. M-as bucura sa traim mai bine cu totii in Romania in urmatorii 5 ani,dar ma indoiesc sincer ca acest lucru se va intampla.De ce?….Pt simplul motiv ca impotriva lui Basescu v-a lucra jumatate de Romanie….pt ca de….asa sant romanii patimasi(din nefericire).Ce credeti ca se va intampla cu toti “Mogulii” care l-au lucrat pana acum pe “base”….il vol lucra si de acum inainte….sau poate va imaginati ca intr-un stat democratic,membru al UE “base” va taia si spanzura dupa bunul plac pe toti oponentii?
    Bieti copii de gradinita….. sistemul politic va ramane blocat in continuare chiar daca pentru moment …poate… PNL-ul se va lipi temporar de noul guvern.
    Ar trebui sa fie clar oricarui fraier ca daca PNL-ul v-a intra la guvernare alaturi de PDL si alaturi de UDMR(clasicul partener de ciolan),aceasi lucru ar trebui privit ca pe o clasica manevra de “cartita”.Altfel spus: “Tine-ti prietenii aproape …iar pe dusmani si mai aproape” sau “Fa-te frate cu dracu pana treci puntea”…ca dupa aia mai vede PNL-ul ce manevre v-a face.Sant convins ca tot asa gandeste si PDL-ul…sa se foloseasca in acest start de PNL si dupa ce dezvolta o strategie sa-i dea un sut in dos si sa-l zboare de la guvernare.
    Nu observati deci stimati cetateni infocati de false imbolduri cat de instabila este situatia,nu observati ca Romania nu v-a putea trece de acest blocaj cu “base” la conducere.Ce credeti voi ca base v-a iesi pe stadioane va Vadim sa-i execute pe toti opozanii sai,pai ce traim in Congo.
    Inca o data subliniez ca m-as bucura ca noi toti romanii sa incepem timid sa traim mai bine in urmatorii 5 ani sub conducerea lui base,dar base nu este magician si cu atat mai putin ciolanarii ca-l inconjoara…si in plus e urat de jumatate de Romanie…deci ce sanse are bietul de el sa faca treaba buna cu cele cateva arme pe care i le da Constitutia,impotriva colosilor care il vor lucra in continuare si antipatizat de milioane de romani.
    Pacat…Ramania v-a bate pasul pe loc din cauza propriilor cetateni care cei drept cu buna credinta dar cu lipsa de viziune politica au votat un presedinte incapabil din postura in care se afla sa miste lucrurile in sens pozitiv in Romania.
    Nu mai i-mi aduc aminte exact dar un mare om a spus candva ca:”Democratia nu este cel mai bun sistem politic….dar este singurul testat si care totusi functioneaza”…asa o fi dar acum se pare ca sistemul a fost virusat iar rezultatele date de el nu au fost satisfacatoare.L-am urmarit pe candidatul ala “Manole”,mare magnat cu firma mare si filiale prin strainatate…Nu a fost el prea mediatizat ca de …nu avea forta politica in spate…dar a spus lucruri interesante pentru cei ce doresc sa-si dezvolte intelectul si pe teme politice..
    Spunea ca sistemul nostru de vot nu este reprezentativ pt intraga societate,adica nu este echitabil pt toate clasele si paturile sociale… sistemul favorizeaza (desi chipurile nu si-o doreste)masele largi ale populatiei,mult mai mumeroase decat paturile superioare ale unei societati.Tocmai de aceea intelectualii si tinerii educati si-au dorit si i-si doresc si in continuare sa parasaesca Romania pt ca simt ca nu sant reprezentati de nimeni care sa determine politicul sa faca ceva util pentru ei.Tocmai de aceea foarte multi dintre cei “TACUTI” , nu voteaza pt ca simt desertaciunea demersului lor. Sant peste 5.000.000 de votanti care nu voteaza si care ar putea inclina balanta intr-un sens sau altul dar care nu o fac pt ca nu se simt repeprezentati de cei ce doresc puterea si in plus sant constienti ca pot fi depasiti numeric la vot de alte clase sociale mai numeroase dar mai putin educate cu care este greu sa fie in consens datorita limitelor de educatie dintre paturile sociale, Si atunci vin eu si intreb: A cui este Romania de azi? ..si raspund tot eu: A celor multi…
    Bun dar cu ceilalti ce facem,ii aruncam la gunoi…cine v-a mai impinge inainte progresul cultural,stiintific,social…de astia nu avem nevoie?…Vai de tara care isi arunca la gunoi valorile….Ca mentalitate am ramas la nivelul anilor 70-80…n-avem nevoie de “telectuali”..astia e periculosi ca au prea multe idei reformatoare…pa ei nu-i interesaza numai stomacul ci si evolutia sociala…auzi la ei…retrograzii.
    Si ca sa inchei ca simt eu ca urlu ca lupii la luna….
    Romania a fost si v-a ramane blocata…si chiar daca se v-a debloca temporar se v-a bloca ulterior din cauza luptei acerbe dintre grupurile de interese aflate in spatele marilor forte politice existente la acest moment.
    Poate ca totusi nu ne-ar strica un nou CAROL I care sa arbitreze lupta partidelor politice…ca pe unul de-al nostru fie il uram fie il idolatrizam desi nu o merita.
    Un CETATEAN TRIST.

  94. gabriel said

    am December 8 2009 @ 6:31 pm

    reteta …?? bine zis masinaria lui creata special cu bani i grei !!! http://www.jocuristar.ro

  95. eu said

    am December 8 2009 @ 7:21 pm

    decat sa ma conduca un cioban (becali), un bolsevic (iliescu) sau un hot (vintu , patriciu , etc) mai bine un marinar, si sa stiti si voi oamenii nu au votat cu basescu, nu au votat impotriva lui geoana , au votat impotriva PSD – iliescu – vintu etc.

  96. eu said

    am December 8 2009 @ 7:24 pm

    si daca aveau putina minte il aruncau pe antonescu pt presedinte si ei vegheau din umbra si sigur ar fi castigat. dar stiti cum se zice unde nu-i cap e vai de geoana :) ))

  97. http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6703554-liviu-dragnea-contrazis-reprezentant-psd-din-spania-avea-toate-motivele-spun-fost-fraude-dar-daca-nu-fost-nu-cum-spun-asta.htm said

    am December 9 2009 @ 5:02 pm

  98. Culisele internationale ale candidaturii lui Geoana said

    am December 9 2009 @ 6:00 pm

    Campania Geoana: Culisele internationale

    de Dragos-Paul Aligica HotNews.ro

    Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:13 Actualitate | Politic

    Dragos Paul Aligica

    Foto: HotNews.ro Liberalismul economic pare sa fi castigat la diferenta mica in fata urmasilor comunistilor lui Ceausescu in alegerile prezidentiale de duminica, din Romania, prin victoria lui Traian Basescu in fata lui Mircea Geoana, comenteaza Wall Street Journal. Potrivit unor surse citate de WSJ, scriu agentiile romane de stiri, liderul social-democrat a fost candidatul preferat atat de Moscova, cat si de Washington. Autorul randurilor de mai jos este unul dintre cei care au tinut ca prietenii de la WSJ sa marcheze explicit si public acest ultim fapt, printr-o observatie care, daca am inteles corect de la ei, probabil va fi reluata curand intr-o forma mai elaborata si in Wall Street Journal Europe.

    Sa explicam. Neavand nici timpul, nici mijloacele sa le analizam in detaliu, sa ne multumim cu o schita. Strategia internationala a lui Mircea Geoana si a cartelului politico-financiar din spatele sau a avut patru teatre majore de operatiuni: Moscova, Washington DC, Bruxelles si spatiul german.

    Desi neclare in amanunt, lucrurile sunt evidente in privinta filierei moscovite. Ramane ca istoricii sa decida daca ceea ce s-a intamplat acolo a fost sau nu un act ce a frizat tradarea interesului national. Ramane de asemenea antologica interventia lui Traian Basescu la final de campanie relativ la o declaratie a ambasadorului Rusiei la Bucuresti, Aleksandr Ciurilin: „Ma vad nevoit, si o voi face si oficial, sa il atentionez ca intr-adevar a trecut vremea Razboiului Rece si ca nu isi mai pot face centre de influenta in politica romaneasca sau, daca si le vor face, le vom reteza”.

    In ceea ce priveste Bruxelles, operatiunile nu au avansat foarte mult pentru ca s-au lovit de trei bariere: sustinerea ferma a „popularilor” europeni pentru Traian Basescu, asimetria majora de calibru si credibilitate intre reprezentantii cartelului Geoana, pe de o parte, si cei ai PDL-Basescu, pe de alta si cel mai important, faptul ca din tot Occidentul, Bruxelles este locul unde situatia reala a democratiei in Romania si a luptei ei cu „sistemul” cartelului este cel mai bine inteleasa. Pana aici totul clar. Evolutiile pe teatrele german si american sunt insa mai complicate.

    Proiectul german

    In spatiul german, strategia a fost, evident, bazata pe ideea „proiectului Johannis”. Se miza astfel pe o captatio benevolentiae a cercurilor politice si mass media germane, jucand cartea etnica. In plan politic, demersurile directe ale lui Johannis au generat ceva interes si chiar entuziasm sporadic, urmate insa imediat de semne de intrebare si apoi de scepticism.

    (Ramane si aici ca istoricii interesati de episod sa determine masura in care, in afara de canalele personale si ale partidelor politice, Johannis a interferat si cu zona de influenta a fostului cancelar Schroeder, actualmente la Gazprom). Pragmatismul si realismul german si legatura puternica dintre partidele de dreapta germane si PDL, forjata in ultimii doi ani de colaborare, au asigurat o comunicare functionala cu echipa lui Traian Basescu, si au reprezentat, in conjunctie, o stavila destul de eficienta in calea initialului entuziasm german fata de „omul proiect”.

    In ceea ce priveste presa de limba germana, lucrurile nu au stat mult diferit. Sa dam un exemplu concret. In octombrie, printr-un agent PNL plasat in Ministerul de Externe, se organizeaza un tur al unor ziaristi de la prestigioase publicatii de limba germana, tur menit sa-i puna pe acestia in tema cu „realitatile politice romanesti”. Bineinteles, lucrurile au fost setate astfel incat sa se suprapuna exploziei „proiectului Johannis” pe scena romaneasca.

    Foarte curand, ziaristii in cauza au sesizat un pattern in selectia interlocutorilor cu care erau pusi in contact, oameni ce, in activitati legate de „societatea civila”, ca fosti ministri sau ca „analisti” la Realitatea TV, erau radical-ostili lui Basescu si care, mai mult, foloseau in mod dubios aceleasi sintagme si limbaj. Fapt suficient sa genereze eforturi suplimentare din partea unor membri ai delegatiei.

    O discutie informala, in afara programului, cu un Valeriu Stoica si apoi cu cativa ziaristi independenti (inclusiv de la Hotnews.ro) a adus cateva lamuriri necesare, echilibrand perceptia nemtilor asupra „realitatilor politice” locale. Un episod tipic deci pentru mai multe incidente similare in deznodamantul lor.

    Una peste alta, filiera germana, presupus mobilizata de ideea „proiectului Johannis” si de „proiectul” ambulant in sine, nu s-a materializat in sustinerea navalnica anticipata. Prezenta austro-germana in campanie a fost mai mult decat discreta, ea nemanifestandu-se dincolo de parametrii normali ai unor colaborari prestabilite vizand organizarea unor inofensive evenimente publice de interes general de catre Fundatia Konrad Adenauer la Bucuresti in cooperare cu Institutul de Studii Populare sau CADI.

    Mai ramane operatiunea americana.

    Washington DC

    Vorbim despre zona forte a lui Mircea Geoana. De legaturi personale puternice forjate in anii in care a fost ambasador la Washington. Anii unei administratii Democrate. Or, la Washington, in momentul in care Geoana devine candidat prezidential, tocmai se instaleaza o noua administratie Democrata. Pe trena lui Obama vin tot felul de vechi cunostinte. Multi vorbesc mult. Multi promit multe. Talk is cheap.

    (Un lucru pe care il inveti traind in Washington este ca pe power-brokerii de acolo nu-i costa nimic sa parieze pe diferiti potentiali lideri din alte tari. Daca acestia nu castiga, asta e… Daca insa catiga, sunt o sursa sigura de contracte de lobby si consultanta.) Suntem in plina Obama-manie, inaintea prabusirii mitului in derizoriu. Fiecare stat al lumii isi are un Obama al sau, omul providential, omul schimbarii.

    Nu cumva Mr. Geoana este Obama Carpatilor? Raspunsul, intre amicii de la Washington, este: Absolutely yes! Nu costa nimic sa spui ca „Da, domnule, pastrand proportiile, Mircea este un fel de Barak: Yes, we can!”

    Si astfel, in contextul in care administratia Obama face gafa dupa gafa in chestiunile legate de Estul Europei, deschizand o nisa surprinzatoare influentei ruse in zona, si trimitand in stare de alerta maxima si supra-solicitare ambasadorii Est Europeni din Washington, vedem conturandu-se pe malul Potomakului, la mijlocul anului 2009, o evolutie foarte interesanta.

    Pe de o parte, avem un efort condus la ambasada Romaniei de ambasadorul Adrian Vierita, in care reprezentatii Romaniei fac in coordonare cu ambasadele Poloniei, Cehiei si ale celorlalte tari Est Europene eforturi disperate ca sa incetineasca tavalugul de erori si neintelegeri in politica externa americana fata de regiune. Pe de alta parte, avem intr-un univers paralel, un efort de consolidare al unui lobby pro-Geoana.

    Pe de o parte, avem eforturile reprezentantilor Romaniei pe linie diplomatica, militara si de informatii in a se coordona cu ceilalti est-europeni si „structurile” de la Departamentul de Stat si de la Pentagon pentru a prezenta un front comun in fata consecintelor rateurilor de politica externa ale administratiei Obama. Consecinte ce devin brusc vizibile public pe data de 17 septembrie, vizibilitate amplificata inzecit si de istorica gafa de PR si comunicare in decizia privind scutul anti-racheta. Pe de alta parte, avem agitatia amicilor d-lui Geoana in a promova cu insistenta „proiectul” Barakului Carpatin si de a face planuri privind viitoarele decade de colaborare mutual-constructiva cu acesta.

    Exemplar pentru acest demers este vizita d-lui Cosmin Gusa la Washington. Intensitatea sustinerii de care d-l Geoana s-a bucurat in Partidul Democrat poate fi usor descifrata din agenda intalnirilor aranajate de amicii sai pentru pitorescul personaj mai sus amintit. Acest Austin Powers-International Man of Mistery, Varianta Pan-Ortodoxa, a ajuns, conform propriilor declaratii, coroborate cu surse din Washington, pana la Casa Alba unde a fost primit de consilieri ai Vice-Presedintelui Joe Biden.

    Ce mesaj aduce cu el? Evident, asa cum se cade unui agent de profil, o dezvaluire senzationala: prefraudarea alegerilor. Mesaj bine corelat cu mesajul ProDemocratia in tara, credibila sursa a societatii civile. Asta in caz ca vreun american mai avea cumva vreo indoiala de adevarul revelatiilor facute de colaboratorul d-lui Geoana. (Este o discutie separata cum poate fi calificat: (a) in general, demersul de a pune sub semnul intrebari elementul fundamental al mecanismelor democratice in tara ta, ante factum, fara nicio dovada; si (b) in particular, de a face asta fata de o administratie recunoscuta pentru fragilitatea judecatilor si pentru reactiile ce eludeaza logica real-politik-ului traditional la Washington).

    Ilustrarea miscarilor pe frontul american poate continua. De la aparitia si circulatia unor publicatii anti-Basescu in engleza („pe piata americana”, ar fi mult spus) la desanturi publicistico-paranormale in sens invers, de la Washington la Bucuresti. Sau poate, de ce nu, ezitarile ambasadorului american la Bucuresti de a juca hotarat pro-reformisti („We do not have a dog in this fight”), rol pe care ambasadorul SUA, indiferent de administratie, il joaca in Romania, pot fi si ele adaugate panopliei.

    Scopul este insa de a ilustra, nu de a face un tablou complet. Iar ideea este clara de acum. Am desenat cadrul in care, pe fondul tot mai evidentei confuzii a administratiei Obama in Estul Europei, trebuie vazuta o declaratie, facuta aparent din senin, de catre Traian Basescu, spre finalul campaniei, privind administratia Republicana anterioara: „Il respect enorm pe Bush… Bush a facut enorm pentru Romania”.

    Concluzii

    Asa arata deci lucrurile pe cele patru fronturi majore ale operatiunilor internationale ale cartelului Geoana. Ce concluzii provizorii pot fi trase din aceasta sumara schita? Desigur, pare justificat sa concluzionam ca operatiunile electorale internationale ale lui Mircea Geoana nu au precedent in istoria romaneasca.

    Basescu si echipa sa au fost nevoiti sa faca un „marcaj om-la-om”, global, pentru a contracara, nu intotdeauna cu succes, manevrele mai sus indicate. Observatia ca Basescu si echipa sa s-au luptat singuri cu toata clasa politica romaneasca de la PSD la PRM si PNG via PNL, cu mogulii, cu televiziunile etc. cere o completare. Basescu si echipa sa au facut asta in conditiile in care, in mod tacit, Wahingtonul si Moscova si-au dat mana peste capul Romaniei binecuvantand candidatul social-democrat si cartelul sau.

    In final insa, Geoana a pierdut exact acolo unde se considera mai tare: in strainatate. Este o imensa ironie ca votul diasporei simple si pestrite a intors un rezultat tocmai acolo unde se investise in moduri fara precedent in power-brokeri de elita, lobby de mare influenta si agenti de prestigiu. O lectie memorabila data de diaspora romaneasca. Ce morala putem trage din aceasta lectie, ramane sa decidem fiecare, dupa gust.

  99. cineva said

    am February 6 2010 @ 12:34 am

    Reteta succesului? = parea mai de incredere pentru FMI si Bechtel decat Prostanacul :) )
    Si la o adica EI spun asa: Dati prostimii conducatorul care-i place
    ca altfel iese in strada si ne dezvelim noi!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean