Asta e RDS-ul, plini de oameni incompetenti, obraznici, iresponsabili

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=35920




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


7 Comentarii pana acum»

  1. Dumitru said

    am December 4 2009 @ 7:09 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: Dumitru MARTIN
    Date: 2009/12/4
    Subject: Reclamatie servicii RCS-RDS
    To: reclamatii.olt@opc.ro, iulian.urban@gmail.com, relatii_cu_publicul@ancom.org.ro, office@anpcppsr.ro, reclamatii@protectia-consumatorilor.ro, office@anpc.ro
    Cc: Daniel MARTIN , Niculae.Plesa@rcs-rds.ro, ovidiu.popa@rcs-rds.ro, Emil.Grecu@rcs-rds.ro, Silviu.Georgescu@rcs-rds.ro, contact-tech@rdsnet.ro, Alexandru.Oprea@rcs-rds.ro, clienti@rcs-rds.ro, support@rdsnet.ro, redactie@hotnews.ro, redactia@adevarul.ro, dan.constantin@jurnalul.ro, redactie@libertatea.ro, redactia@capital.ro, redactia@click.ro, consumator@evz.ro, redactia@realitatea.net, redactia@dezvaluiri.ro, redactie@legalnet.ro, stiri@antena3.ro

    Buna seara,

    Subsemantul Dumitru Martin, abonat la serviciul de cablu TV la RCS, reclam intreruperea repetata si abuziva a serviciilor TV (patru intreruperi doar in aceasta saptamana). Mentionez ca am toate platile la zi si nu am reusit sa rezolv problema contactand suportul tehnic unde mi s-a spus ca sunt probleme, lucrari, etc. Nu mi-au fost oferite nici un motiv si nici timp de rezolvare.
    Va rog sa ma ajutati cu demersurile nececesare impotriva acestor abuzuri cat si sa ma informati asupra masurilor luate.
    Codul de client este: 8157360.

    In aceeasi situatie ma aflu si cu serviciile de internet si telefonie fixa, pentru care am alt cod de client: 152394.

    Multumesc pt intelegere,
    Dumitru Martin

  2. http://www.urbanviorel.ro/category/nesimtirea-fara-limite-a-rds-rcs/ said

    am December 4 2009 @ 11:08 pm

  3. coconelu said

    am December 4 2009 @ 11:15 pm

    eu am avut o problema similara pe legatua plata prin BCR la Electrica

    dupa ce am facut scandal la BCR ca mi-au laut banii si nu au platit, au sunat aia si s-au certat cu Electrica 😀

    fa la fel, suna la banca ta, si urla ca sunt hoti si ca iti folsoesc banii in alta parte, o sa discute eio cu RDS-ul

    ps. pana acum nu am nicio problema cu plata facturilor la RDS si o fac de …3 ani exclusiv online ( ING home bank)

  4. Bogdan said

    am December 5 2009 @ 8:24 am

    GRESIT TITLU…MAJORITATEA OAMENILOR DIN ROMANIA SUNT INCOMPETENTI , MALEFICI, RAI , NU NE VOM FACE BINE NICIODATA…URASC TARA ASTA DE KKT CU OAMENII CARE SUNT IN EA CARE AU AJUNS SA PUNA CULTUL DE A LUA SPAGA LA RAND DE LEGE FIREASCA A VIETII. SUNT UN TANAR DE 31 DE ANI SI SUNT MANDRU CA SUNT ROMAN DAR MIE SCARBA DE ROMANII DIN EA, TOTI COMUNISTI SUNT PESTE TOT SI EI CONTROLEAZA TOT

  5. lt. col. Thobescu Theodor said

    am December 5 2009 @ 10:29 am

    CMRC al RDS e aproape plin de oameni incompeten?i ?i obraznici.

  6. vrajitorul.eu said

    am December 8 2009 @ 10:53 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  7. asistentapentruconsumatori.ro said

    am December 8 2009 @ 10:54 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: