Banner

Mi se cere sa platesc o datorie catre Vodafone, facuta de o persoana care si-a dat in fals adresa mea; ce pot face ?

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=35437




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


8 Comentarii pana acum»

  1. ady said

    am November 26 2009 @ 6:36 pm

    Ceea ce ma nedumereste e faptul ca un senator al partidului aflat la putere in romania,recunoaste ca exista o baza de date ilegale a operatorilor gsm si totusi nu se iau masuri. asta cu toate ca baza asta e de ani de zile in functiune nu de o zi doua. pacat ca nu se face ceva in acest sens,lipseste vointa politica. in alte tari companiile sunt arse acolo unde le doare adica la bani cu amnezi grele reprezentand si zeci de procente din cifra de afaceri.

  2. Urban@ady said

    am November 26 2009 @ 6:56 pm

  3. Ciuly said

    am November 26 2009 @ 6:58 pm

    si eu mi-am facut zilele tecute abonament la zapp si ma suna dupa cateva ore ca xulescu nustiucum e cumva sotia mea? ca are o datorie de 20 de euro la vodafone (!!!) si ca este preconditie pt activarea contractului meu de zapp (inca neactivat la momentul repectiv) sa depun acei 20 de euro garantie, sau, daca nu e sotia mea, sa le dau un act care sa dovedeasca acest lucru.
    deci, mare idiotenie, eu sa le demonstrez lor ca xuleasca nu este sotia mea (acelasi nume de familie). norocul meu este ca sunt casatorit si mai ales ca pe sotie nu o cheama xuleasca ca daca aveam si ghinionu asta puteam sa ma tot contrez cu aia de la zapp la cat de idioti is.

  4. http://www.urbanviorel.ro/category/vodafone-romania/ said

    am November 26 2009 @ 6:59 pm

  5. aspida said

    am November 26 2009 @ 8:34 pm

    Tragedia cu multinationalele prestatoare de servicii este utilizarea acelor centrale/statii de telefonie gratie carora nu reusesti sa vorbesti cu o fiinta umana decât dupa ce te plimba prin «n» sectoare din meniu…
    Si mai grav e ca orice problema ai avea, de fiecare data când apelezi la ei ajungi la alt-si alt-si alt operator. Suma-sumorum: fiecare operator îsi cunoaste poezia sa care, de multe ori, nu coincide cu rezolvarea «stabilita» de petent cu operatorul anterior. Dumnealor CICA noteaza în baza lor de date a codului petentului concluzia discutiei purtate si verdictul rezolvarii problemei… degeaba!
    De peste doua luni port un asemenea razboi al nervilor cu Romtelecom, pentru desfiintarea unui contract… sper ca, în fine, sa finalizez în decembrie!

  6. bursuc said

    am November 27 2009 @ 10:15 am

    D le Senator, cum reglementeaza legislatia din Romania ,furtul de identitate?

  7. asistentapentruconsumatori.ro said

    am December 2 2009 @ 1:15 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  8. www.vrajitorul.eu/ said

    am December 2 2009 @ 1:16 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: