Banner

Vesti bune pentru consumatori – Senatul a aprobat legea de eliminare a taxelor de reziliere a contractelor de internet si telefonie mobila

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=35362




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


47 Comentarii pana acum»

  1. Eugen said

    am November 25 2009 @ 5:28 pm

    Unde sunt nemernicii de postaci de la PSD si PNL ? Va puteti lauda ca un parlamentar al vostru a facut atat de multe pentru voi, alegatorii, cum a facut dl. Urban ? hai fiti sinceri

  2. Doru said

    am November 25 2009 @ 5:31 pm

    Va multumim d-le Urban

  3. cristi said

    am November 25 2009 @ 5:40 pm

    Da, in sfarsit s-a rezolvat si problema asta. Si eu am avut probleme cu Zapp-ul, am renuntat intr-un final si nu mai vreau sa aud in veci de ei. Niste nemernici cu contractele lor.
    In alta ordine de idei, din text se intelege ca se poate rezilia un contract inainte de termen fara plata unor taxe suplimentare. Dar, in cazul in cazul in care consumatorul a cumparat un telefon subventionat (spre exemplu), se aplica sau nu aceasta lege? Normal ar fi sa nu se aplice deoarece telefonul a fost cumparat cu un pret mai mic decat normal in magazin. Nu se intelege clar.

  4. oreste said

    am November 25 2009 @ 6:54 pm

    felicitari, dle Urban! sunteti printre putinii oameni politici care va implicati in apararea intereselor cetatenilor! cu Dumnezeu inainte!

  5. laura gherman said

    am November 25 2009 @ 7:04 pm

    felicitari domnule senator!
    se mai gandeste cineva si la noi. e mare lucru intr-o tara care se indreapta spre nenorocire daca iese tov. iliescu presedinte prin “prostanacul” mircea ge-oana.
    si o intrebare.
    de cand poate intra in vigoare legea aceasta?
    trebuie sa intre si la camera sau merge la promulgat?
    ca abia asteptam sa ne denuntam contractele de la vodafone.

  6. oprea alexandru said

    am November 25 2009 @ 7:10 pm

    Felicitari era un abuz.

  7. Dragos said

    am November 25 2009 @ 7:35 pm

    Cand intra in vigoare aceasta lege modificata?

  8. Mihai Pavelescu said

    am November 25 2009 @ 8:27 pm

    Am si eu niste intrebari de “naiv”:

    1. este senatul camera decizionala pe legea asta?
    2. cand se trimite la Presedinte pentru semnat?
    3. exista vreo sansa cat de mica sa pateasca si legea asta ca legea maririi salariilor pentru profesori cu 50%?

    Altfel, de-abia astept sa-mi reziliez si eu contractul cu nemernicii de la Vo… pardon, aici trebuie sa ma abtin.

  9. razvan said

    am November 25 2009 @ 10:20 pm

    Cum, majoritatea oportunista a parlamentului(senat)a votat o lege propusa de domnul Urban?
    Cum,parlamentul de hoti sustine o lege pentru popor?
    Foarte tare.
    Felicitari parlamentarilor!

  10. marius said

    am November 25 2009 @ 10:58 pm

    Cand intra in vigoare aceasta lege? Nu de alta dar vreau sa ma scap de abonamentele de la telefonia mobila, unele din ele..

  11. elena said

    am November 26 2009 @ 7:45 am

    Da, foarte buna legea! In sfarsit se termina cu aceste aberatii. Ajunseseram toti sclavii unor companii care cu nerusinare uita ca noi le dam banii iar tot ei uita sa ne dea servicii de calitate.

  12. Eugen P said

    am November 26 2009 @ 10:01 am

    asta e tot ? pe cand promulgarea ?

  13. lt. col. Thobescu Theodor said

    am November 26 2009 @ 12:36 pm

    Sincer,

    Domnul senator este singurul parlamentar care merit? s? fie în parlament.

    Restul fac orice pentru ei, dar îi doare în cur de ceilal?i români care nu sînt parlamentari, rude sau cunoscu?i de ai lor.

    Felicit?ri domnule senator Urban Iulian ?i Dumnezeu s? v? ocroteasc?, pe dumneavoastr? ?i familia dumneavoastr?.

    O zi senin?.

  14. Shume said

    am November 26 2009 @ 1:36 pm

    A fost pusa o buna intrebare: ce se intampla daca omul a luat un telefon subventionat? Poate sa denunte contractul dupa o luna, iar compania de telefonie mobila sa ramana cu o paguba?

    Totusi, astfel de initiative sunt bine-venite.

    La fel ca si comparatorul online de tarife ale operatorilor de telefonie mobila, mobime.ro, si aceasta lege ajuta consumatorul sa aiba mai mult control atunci cand isi alege un operator de telefonie mobila.

    Unde putem sa citim tot textul legii?

  15. Urban@shume said

    am November 26 2009 @ 1:53 pm

    Daca ai luat un terminal la telefonia mobila la oferta, nu vei putea sa denunti contractul pur si simplu, adica ca sa incerci sa faudezi compania; numai daca esti nemultumit de servicii si ai argumente si dovezi, legea te va apara

  16. stirea in mass-media said

    am November 26 2009 @ 1:58 pm

  17. cosmin candea said

    am November 26 2009 @ 3:10 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: cosmin candea
    Date: 2009/11/25
    Subject: CRIMINAL JEGOS
    To: iulian.urban@gmail.com

    ACEST URBAN ARE O FATA DE HITLERIST SI E BINE CA NU VA MAI FI LA PUTERE, ACEST CRIMINAL DE OM( CHIP DE OM , CACI ESTE O JAVRA TURBATA SI JEGOASA), CARE NU ARE ALTCEVA DE FACUT DECAT SA OMOARE CAINII. MAI ANIMALULE, DE ALTCEVA NU ESTI IN STARE???? FA CEVA BUN PENTRU TARA, CEVA CONSTRUCTIV, CU CARE SA PUTEM SIMTI CA TRAIM MAI BINE, SA AVEM BANI MAI MULTI, O VIATA MAI USOARA, NU NE INVATA CUM SA FIM MAI RAI, MAI TURBATI, MAI NEMERNICI, CA DEJA NE OMORAM SI NE VIOLAM MAMELE SI COPIII, CE PIZDA MATII MAI VREI, MAI MULT DE ATAT, CRIMINALULE. DA-TI DEMISIA CRETINULE, CA DACA TE VOM PRINDE VREODATA, TE VOM DA MANCARE LA CAINI, JEGOSULE. DAR NU STIU DACA VOR MANCA CARNEA TA STRICATA SI IMPUTITA, LESULE.

  18. www.vrajitorul.eu/ said

    am December 2 2009 @ 1:50 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  19. asistentapentruconsumatori.ro said

    am December 2 2009 @ 1:51 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  20. Andrada said

    am January 5 2010 @ 1:20 am

    Am luat un terminal de la vodafone shi am prielungit abonamentul pentru inca 2 ani si as vrea sa stiu daca as putea dupa vreo 6 luni sa reziliez contractul fara a plati taxa aceea de reziliere. Mentionez ca terminalul sunt dispusa sa al platesc la valoarea lui reala dar sa nu mai platesc taxa aceea de reziliere. Astept raspuns pe mail.
    Va Multumesc !!

  21. Rina said

    am January 5 2010 @ 10:36 pm

    Deci, a fost aprobata? Sau doar propusa?

  22. Adi said

    am April 18 2010 @ 12:01 pm

    In ce stadiu legislativ mai e propunerea? S-a adoptat, o pot invoca?

  23. anka said

    am May 19 2010 @ 7:55 am

    UN LUCRU FOARTE BUN! DE CE SA TE INCATUSEZE PT 1-2 Ani

  24. Mihai said

    am July 7 2010 @ 2:55 pm

    Nimeni nu stie daca sa aprobat sau nu aceasta lege sau cat mai dureaza, Doamne de cand astept, sa-i vad cum vor veni cu miloaga si vor imbunatatii serviciile, nu vor mai trata cu aroganta si impertinenta ???!!!
    In concluzie …CAND?

  25. RADUC PETRUTA IOANA said

    am April 4 2013 @ 2:39 pm

    BUNA ZIUA , MA BUCUR CA IN SFARSIT SE FACE CEVA IN TARA ASTASE MISCA CEVA MULTUMIM DNL URBAN. IEU AM O PROBLEMA CU RDS RCS CEI MAI MARI HOTI DE TV CARE IN CONTRACTUL SEMNAT CU IEI OFEREAU CEVA IAR IN ZIUA INSTALARI SAU PUS ALTE SERVICI NU CELE PT CARE AM OPTAT IAR PT REZILIERE VOR BANI NISTE HOTI NENOROCITI.

  26. Niculae Bololoi said

    am April 4 2013 @ 6:16 pm

    am abonament pana luna ce vine, adica mai cu romtelecom. nemernici am cerut sami aduca la conostinta precum ca am prelungit abonamentul anul trecut cu ei an aprilie 2012. leam cerut anregestrarea ei ami spun ca nu au timp si ca abonamentulami expira an 2014.Ce sa fac?

  27. Niculae Bololoi said

    am April 4 2013 @ 6:20 pm

    buna ziua! am abonament cu vodafon pana an august,pot sa reziliez contractul ? care expira an august 2011 si unul an 2013.

  28. Georgescu Camelia said

    am May 8 2013 @ 10:51 am

    Buna ziua, in cazul in care contractul de telefonie mobila este unul comercial, cum putem rezilia inainte de termen?

    Multumesc,
    Camelia Georgescu

  29. Radu Gabriela said

    am September 6 2014 @ 12:07 pm

    Buna ziua!
    Am un contract cu vodafone prin care am achizitionat un tel.mobil la oferta.Mai am 1 an pana expira contractul si totusi as dori sa-l reziliez pentru ca nu mai sunt multumita de serviciile acestei companii.Pot face acest lucru fara a mi se percepe acea taxa care depaseste cu mult si valoarea tel.?
    Va multumesc!

  30. Codrut Savescu said

    am September 24 2014 @ 6:20 am

    Buna ziua

    Am un contract la vodafone la care vreau sa il inchid inainte de cele 24 luni contractuale.
    Mentionez ca nu am luat telefon pe acest abonament , iar prelungirea s-a facut telefonic.
    Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi , sa pot inchide fara sa platesc taxa.
    Multumesc

  31. vali said

    am February 15 2015 @ 11:04 am

    Am un contract co orange pina in feb.2016 si vreau sa- l reziliez ca nu imi convin serviciile lor cum pot sa fac .

  32. vali said

    am February 15 2015 @ 11:09 am

    Vreau sa reziliz un contract la orange ca nu imi acopera nevoile , mai am pina in feb.2016.Cum sa fac.

  33. mihalca radu stefan said

    am February 15 2015 @ 5:28 pm

    Eu am o promlema de aproape 6 luni de zile cu cei de la orangi
    nu mai am semnal in zona unde stau rare ori am semnal
    si nu ma pot folosi de servicile lor am sunat de nenumarate ori la serviciu clienti
    aceasi poveste imi spuneau operatori sa le fac liste cu numerele care ma contacteaza
    cu data cu ora le am facut de vreo 5 ori listele si la urma urmei nu se rezolva nimic iar eu
    platesc abonament de 46 de lei aproape de geaba ultimul operator mia zis ca pot renunta la abonament da sa platesc la zi pina la ultima zi de contract inca un an si sase luni ce pot sa fac
    pentru a mi se rezolva aceasta problema

  34. Mirea Oana said

    am February 17 2015 @ 1:48 pm

    Buna ziua!

    In anul 2013 luna octombrie ma sunat cimeva de la Cosmote cum era atunci si mi.a oferit o noua oferta deoarece.mi expira contractul si as mai avea pana anul acesta in octombrie, credeti ca as putea sa ma folosesc de aceasta lege ?
    Va multumesc!

  35. Vlad catalina said

    am February 18 2015 @ 9:27 pm

    Chiar functioneaza acest pont sau a “expirat” legea?!

  36. Cristea Florin said

    am March 9 2015 @ 10:35 am

    In anul 2014 in luna DECEMBRIE mau sunat cei de la TELECOM pentru reinoirea contractului.Eu am acceptat sa reinoiesc contractul cu ei telefonic si mi au spus ca daca nu sunt multumit ma suna in 31 de zile si nu mau sunat.Mie acum nu mai imi comvine sa fiu abonat la ei pentru ca pana sa vina cei de la TELECOM cei de la COSMOTE ma sunau inainte de cate ori depaseam limita de credit acum iar am depasit limita de credit si nu mau mai sunat cei de la telecom. Si as vrea sa reziliez contractul cu ei ca sunt niste HOTI iti promite ceva si nu se tine de promisiuna.Credeti ca pot sa rezolv ceva.Va multumesc

  37. Ichim Maria said

    am March 11 2015 @ 11:35 pm

    Am un nesfarsit conflict cu telecom fostul cosmote. In decembrie 2014 am platit factura pe data de 18, scadenta fiind pe 22, numai ca in ianuarie mi-au suspendat abonamentul pentru neplata. Dupa mai multe discutii la 1234, am aflat ca nu au ajuns banii in conturile lor decat pe 21.01.2015. Factura din februarie a venit cu penalitati pentru intarziere a platii facturii precedente.Pentru ca nu ma fac vinovata de acea intarziere nu am platit penalitatile ci doar factura curenta,a urmat o noua suspendare, noi si indelungate discutii la 1234. Dupa o suspendare de 6 zile, dupa reclamatii trimise prin fax, prin mail, prin formularul de contact cu dovada platii la timp a facturii,am primit un telefon care mi-a comunicat ca face telecom o exceptie si ajusteaza suma reprezentand penalitatile si s-au reluat serviciile. Dupa o luna a venit o noua factura cu aceeasi suma reprezentand penalitatile precedente incluse. Am platit din nou factura fara penalitati, din nou am telefonul suspendat si am reluat operatiunea cu faxul… ce ma sfatuiti sa fac ca nu mai am nervi pentru astia. Am mai multe cartele si telefoane subventionate.

  38. bankos nicolae said

    am March 14 2015 @ 9:55 am

    Buna ,daca nu le platim aceasta reziliere ,ne baga in Biroul De Credit ,si daca mergem la alt operator ,pt abonament nu iti mai face ,cei de facut in cazul asta .Va multumesc

  39. cristina said

    am March 31 2015 @ 1:55 pm

    Buna ziua . am incheiat un contract cu TELEKOM pe persoana juridica. firma a fost inchisa deoarece nu a mai mers . am incercat rezilierea contractului . ma obliga sa fac plata la zi a facturilor si o suma de 600 EURO ptr reziliere . este normal asa ceva? eu de unde sa mai platesc din moment ce nu nu mai fac nici un profit absolut nimic , intr-adevar societatea nu a fost desfintata insa nu mai sunt angajati iar la finante totul este 0 .

    ce pot face in aceasta situatie?

    multumesc

  40. harsan liviu said

    am April 18 2015 @ 11:28 am

    In primul rand trebuie sa va multumim pentru demersurile d-voastra de a aduce putina normalitate in relatiile contractuale intre cei mici si neajutorati si marile concerne de pe piata de internet si telefonie. Detin un abonament de 12 luni si sunt obligat sa ma mai duc cu el inca pe atat. Am cerut rezilierea insa am fost informat ca taxa de reziliere s-ar situa undava in jurul sumei de 1000 euro. Va rog dati-mi si mie un sfat ce ar trebuii sa fac in acest caz. Compania respectiva nu e ceea ce isi doreste societatea mea din punct de vedere al costurilor,aceestea fiind efectiv uriase vis a vis de serviciile oferite de ei. Va multumesc

  41. cojocaru marius said

    am May 5 2015 @ 12:45 pm

    este valabila si pentru contractele de cablu si de televiziune prin satelit

  42. Vali M said

    am May 7 2015 @ 3:07 pm

    Buna ziua,
    trebuie sa reziliez un contract de televiziune si internet la UPC.
    M -am mutat din localitate si la noua loca?ie am deja un abonament de mai multi ani. Contractul prevede clauza de reziliere- l-amincheiat la oferta ( 6 luni jumate de pret din doi ani) am stat la ei 13 luni.
    Sunt obligat sa platesc despagubirea sau sunt protejat de lege?

  43. Georgescu Constantin said

    am June 16 2015 @ 5:57 pm

    Am facut contract cu Vodafon in 09.04.2015.Fiind angajatul unui supermarket cu care au o conventie, beneficiez de o reducere la abonament. Am cerut sa se specifice acest lucru in contract, primind raspunsul ca voi primi un act aditional dupa operarea tuturor datelor inclusiv datele pentru reducerea respectiva. Actul aditional nu l-am primit nici pana astazi,deja confruntandu-ma cu nerespectarea tarifului fiind necesar ca in fiecare luna sa sun la serviciul pentru clienti pentru a face reclamatie. Cu exceptie celei de a doua facturi care include reducerea pentru greseala din prima factura, urmatoarea a fost emisa din nou la tariful fara reducere. Iarasi nervi, telefoane, reclamatii,drumuri.Impreuna cu contractul am achizitionat si un telefon Vodafon Smart 4 fun,dovedindu-se a fi probabil cel mai prost telefon de pe piata .In nici doua luni de la achizitionarea lui a fost in service de doua ori, neputand sa ma folosesc de serviciile pentru care platesc . Am solicitat schimbarea lui fapt ce a fost refuzat. Furios am fost sa depun cerere de reziliere a contractului cu inregistrarea acestuia. Am fost refuzat, solicitandu-se plata TAXEI DE REZILIERE inaintea inregistrarii cererii, care poate ar fi rezolvat pe cale amiabila problemele mentionate mai sus.
    Pasul urmator este reclamatia la pROTECTIA CONSUMATORULUI situatie in care nu ai cum dovedi ca ti-a fost refuzata inregistrarea cererii de reziliere,cerere insotita de motive si documente doveditoare ale problemelor intampinate. Ca simplu cetatean , daca nu respectii legile statului , esti pasibil de inchisoare, in timp ce marile companii, in cazul de fata Vodafon ,nu respecta legile prin diferite metode abuzive obligandu-te sa accepti toate serviciile de cea mai proasta calitate : semnal, telefoane proaste calitativ, fapt care il constati dupa ce il folosesti cateva zile, clauze abuzive incluse in contract.Am sunat la OPC si mi s-a spus ” depinde ce scrie in contract”…pai in contract este stipulata suma de plata pentru rezilierea contractului.Toate contractele cu persoanele fizice sunt identice,se cunoaste acest lucru. Toti abonatii il semneaza nestiind de existenta acestei legi ( eu personal afland de ea acum doua zile..),lege omisa intentionat din contract,altfel companiile de telefonie mobila nu ar mai include taxa abuziva de reziliere.Deci si ci ….OPC-ul..drumul se blocheaza. Care este solutia ???? De ce trebuie sa batem usile tribunalelor pentru nerespectarea legilor de catre companiile de telefonie mobila ?
    Va multumesc anticipat dorind un sfat referitor la problemele mai sus mentionate.

  44. Gabriela said

    am June 19 2015 @ 8:00 am

    Buna ziua, in data in data de 17.06.2015 am cumparat o tableta Evolio X10 ,comanda prin EMag cu ridicare de la magazin. Acesta era resigilat la pret 350+tastatura 80 lei si cu garantie de 24 de luni.Acasa am constatat ca prezenta mari probleme fapt pentru care in 18.06.2015 la nici 24 de ore de la achizitie m-am prezentat la magazin pentru a returna achizitia facuta. Aici m-am izbit de refuzul categoric pe motivul ca politica firmei nu imi ofera dreptul de a returna produsul achizitionat ridicat de la magazinul lor, informatie care in mod normal ar fi trebuit sa o aduca la instiintare inainte de a cumpara oferindu-mi posibilitatea de a alege. Cu siguranta as fi avut dubii.Am depus o cerere in scris catre conducere ,tableta si tastatura ramanand in magazin.Va rog frumos sa imi spuneti ce pot sa fac . Multumesc anticipat .

  45. MIHAI MARIO said

    am July 22 2015 @ 2:51 am

    -DOMNULE IULIAN URBAN,se pare ca va confruntati cu prea multa lume nemultumita in toate serviciile din aceasta tara; CRED ca ar fi bine la rangul ce il aveti,adica functia in care sunteti investit,cred ca ar trebui sa aveti indrazneala sa iesiti cu niste raspunsuri pentru noi toti spre a fi crezut de noi toti;ce ar fi daca ati iesi pe un post sau mai multe de televiziune si strigati ca si noi ” STOP FURTULUI,STOP MINCIUNII si PROASTELOR SERVICI IN ROMANIA”,CRED CA ATUNCI NU VAM MAI INJURA SI BATJOCORI CA NE PROMITETI INITIATOR A UNOR LEGI,CARE DE FAPT NU SE GASESC NICAIERI. HAIDETI LUATI TAURUL DE COARNE CU INCA CATIVA COLEGI SEMATORI CA DE ACEEA V-AM VOTAT SI AVETI ACELE SALARII NESIMTITE;EU DUPA 32 ANI MUNCA IN TV AM O PENSIE DE 869 LEI,IAR Dvs.PARLAMENTARII SENATORII NU VA AJUNGE 4000- 6000 LEI ! OARE MANCATI CU 5 GURI?????,si MAI VRETI SPORURI DE DEPLASARE SI ALTE SPORURI,LUATI ATITUDINI SI DATII DEOPARTE PE CEI CE NU SUNT CAPABILI.

  46. Alina said

    am October 6 2015 @ 2:46 pm

    Bun? ziua
    În data de 24 sept am f?cut portare la Vodafone din Telekom. Începând cu a doua zi am constatat ca nu am semnal. O. Am tot sunat pe stimabilii de la rela?ii cu clien?ii care îmi tot spun sa a?tept sa vina cineva de la departamentul tehnic sa verifice de ce nu am semnal. Intre timp mi s.a emis factura care trebuie pl?tit? pe o luna în avans plus ni?te zile pana pana la data emiterii. Am vrut sa anulez contractul în termen de 24 de ore, nu s.a putut, acas? nu vine nimeni sa verifice de ce nu am semnal. Domnii mi.au zis ca de?i nu m? pot foloso de abonament, trebuie sa.le pl?tesc, dac? nu, mi.le suspenda. Contractul este pe 2 ani. Am vrut sa.l reziliez ?i mi.au zis ca m? costa 280 de euro rezilierea în avans. Ce m? sf?tui?i?
    Multumesc

  47. Anamaria said

    am December 2 2015 @ 11:05 am

    Buna ziua,

    Am rugamintea sa-mi spuneti daca pot rezilia un contract de date mobile cu cei de la Vodafone, avand in vedere faptul ca abonamentul a fost incheiat acum 7 luni pentru o perioada de 2 ani. Mentionez faptul ca am cumparat o tableta pe care am achitat-o integral. Motivul pentru care vreau sa reziliez acest contract este acela ca nu il folosesc eu, iar persoana care il foloseste nu vrea sa-l mai achite.

    Multumesc anticipat

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: