Low cost de la Blue Air : bagaje pierdute, comportament necivilizat, lipsa de profesionism, lipsa de respect si multi multi nervi

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=35314




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


30 Comentarii pana acum»

  1. Urban@Cristina said

    am November 25 2009 @ 3:00 pm

    Dati-i in judecata si cereti-le daune

  2. Cristina said

    am November 25 2009 @ 3:00 pm

    Extraodinar, nu ma asteptam sa imi raspundeti asa repede, avand in vedere ca primiti zeci, daca nu sute de cazuri zilnic.

    Va apreciez activitatea din cadrul Asociatiei pentru Asistenta Consumatorilor.

    Referitor la problema de ieri cu donarea a 2% din impozit am rugamintea sa afisati pe site din timp, pasii care trebuie urmati.

    Va multumesc enrom pentru raspuns.

  3. florin said

    am December 1 2009 @ 8:00 pm

    Eu sunt un pasager fidel al acestei companii si vreau sa va anunt ca aceasta doamna nici macar nu intelege conditiile de calatorie ale companiei.Cum poate dumneaei sa isi dea cu pararea cand nu poate sa priceapa macar un text de cateva randuri scris pe biletul de calatorie?! Si tin sa va mai anunt ca o singura data mi-a fost pierdut bagajul si am fost tratat cu respectul cuvenit,iar angajatii m-au ajutat sa imi recuperez bagajul in cel mai scurt timp.Nu mai abertati………si daca tot vorbiti de legalitati sa stiti ca declaratia se intocmeste la destinatia unde s-a produs paguba ,personal,nu prin intermediul altor persoane si 2 nu improscati cu noroi intr-o institutie privata fara sa aduceti dovezi care sa va sustina cele spuse mai sus.Va multumesc si sper sa tineti cont si de parerile altor pasageri care au fost multumiti atat de serviciile companiei cat si ale angajatilor acesteia.
    Va multumesc pentru atentia acordata

  4. asistentapentruconsumatori.ro said

    am December 3 2009 @ 11:32 am

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  5. www.vrajitorul.eu/ said

    am December 3 2009 @ 11:32 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  6. COMAN MIHAELA MARIANA said

    am January 24 2010 @ 12:59 am

    Mi s-au sustras de nenumarate ori anumite obiecte din bagaje….
    In aceasta seara am calatorit impreuna cu verisoara mea MURGU GEORGIANA ROXANA pe numele careia au fost inregistrate si bagajele.
    Ajungand acasa am constatat ca mi-au fost sustrase anumite obiecte din bagaje…
    Precizez ca nu este prima data cand mi se sustrag obiecte din bagaje atunci cand am calatorit cu aceasta companie…
    Mi-au fost sustrase de multe ori diferite bagaje….parfumuri, creme, blugi,etccc.

    Nu am facut sesizari pana acum din bun simt….dar de aceasta data, mi-a disparut din bagaj un pulover Armani,un parfum… valoarea totala fiind cca. 350 EURO, etc., aceste obiecte fiind exclusiv destinate unei anumite persoane, a carei aniversare era astazi….
    Consider ca am fost prejudiciata calatorind cu compania d/vs. si pentru aceste motive va cer sprijinul si intelegere…..
    Va rog sa luati masurile de rigoare si cer sa fiu depagubita pentru produsele care mi-au disparut de aceasta data, calatorind cu compania d/vs.
    Astept un raspuns de la d-vs.

  7. COMAN MIHAELA MARIANA said

    am January 24 2010 @ 1:01 am

    Precizez ca am plecat de la Roma-Fiumicino la orele 19.15

  8. Raluca said

    am January 25 2010 @ 2:27 pm

    Va multumesc mult pentru raspuns.Sunteti de un real ajutor celor care va cer ajutorul.Ma bucur ca mai exista si astfel de oameni.

  9. cobzariu dumitru said

    am March 10 2010 @ 2:17 pm

    in data de octombpie 2009 am plecat cu blue air in cipru cand am ajuns la destinatie am fost sa-mi iau bagaju de cala dar nu a ajuns.am fost la bagaje pierdute in Cipru si mia zis ca nu a venit din Romania.mi-a facut o hartie si mia zias sa astept telefon de la iei sau sa mai dau tel eu la iei.Ajugand in Romania mi sa spus sa fac o reclamatie pe o adresa de net,am facut si reclamatia atasata si hartia din Cipru dar tot nu am primit nici un raspuns de 4 luni ce sa mai fac?

  10. Irina Gh said

    am March 29 2010 @ 4:57 pm

    Am cumparat un bilet Cuneo Levaldigi- Bacau de la Blue Air pentru data 29 martie 2010 la ora 9.15- 12.45. Fiind cetatean din Republica Moldova(avand pasaport de Rep. Moldova, permis soggiorno si contact de munca Italia) , mi-a fost respinsa calatoria motivand ca daca as fi avut bilet din Bacau- Chisinau , original demonstrand ca fac tranzit imi permiteau se efectuez calatoria.
    Am venit cu propunerea trimiterii unui bilet prin fax, mi s-a respins propunerea.
    Am venit cu propunerea ca voi prezenta acest bilet la Bacau original,(biletul fiind cumparat de fiica mea care urma sa ma intalneasca la aeroport Bacau), la fel mi s-a respins propunerea.
    Am sunat la Politia de Frontiera Iasi si am gasit si explicatiile in Directiva Europeana precum ca cetatenii straini, precum in cazul de fata Republica Moldova, au voie sa intre in tara dar fara a depasi perioada de 5 zile.
    Cer explicatie si o motivatie de ce mi-a fost respinsa calatoria si de ce operatoarea de la aeroport nu m-a directionat corect si nu a incercat sa solutioneze problema, asta facandu-ma sa cred ca colaborez cu un personal incompetent si inapt.
    Si cer explicatia si lipsa de informare a operatorilor din sediile si agentiile de bilete, nu informeaza si nu sunt informati referitor la calatorie.
    De ce nu mi-a fost formulata respingerea de calatorie in scris cu motivare si semnatura, de ce nu mi-a fost inapoiat o parte din bani in acest caz?
    Multumesc anticipat.

  11. chipaila liliana said

    am April 21 2010 @ 4:29 pm

    pentru reamborsarea biletelor cu nr de confirmare j6T7Kj au fost luate pe internet pe 24 ianuarie 2010 .. cum se procedeaza?

  12. horia said

    am July 26 2010 @ 10:55 am

    Nu va mai agitati sa va cautati bagajele domnilor ca nu o sa le mai recuperati daca nu le-ati recuperat pana acum la un anumit interval de timp este o lege in interiorul firmei blue-air care desface bagajele si se arunca ce nu le convine si se ia tot ce este bun mai intai de catre sefi tot ce este de valoare bani obiecte din aur argin si etc.
    Dupa care hainele sau incaltamintea care nu le convine sefilor se da celorlalti angajati din departamentul rampa sa asi aleaga fiecare ce vrea de acolo din gramada de haine.
    Referitor la sustragerea obiectelor de valoare din bagajele de cala ale pasagerilor sunt angajati care nu se pot abtine sa nu bage mana in geanta sau in geamantan.
    Va mai spun ca in cazul unor angajati al departamentului chechin ca uni dintre ei nu a habar de nici o limba de tranzit cum ar fi normal sa se stie macar engleza.
    Cu aceasta ocazie tin sa aduc la cunostinta celor care sunt in masura si pot face ceva ptr uni angati care nu au habar de legi sa se mai faca unle controale de catre ministerul munci de curand au fost dati afara 16 angajati din motive de disponibilizare fara a anunta angajati la timp ca vor fi dati afara.
    normal este lege care dispune ca firma care face disponibilizari sa plateasca un anumit numar de salarii compensatorii ceea ce acestor angajati li sau platit 2 salarii compensatorii dar bani ptr care au lucrat inainte de ai disponibilizape o luna nu le-au fost platiti.
    Acesta este un strigat de ajutor din partea unor oameni care au fost si sunt pacaliti de catre firma de transport aerian blue-air.
    Daca aveti puterea sau puteti arata ceea ce scrie aici unor oameni care pot face un control in cadrul aeroportului baneasa sa se poata vedea starea jalnica a locului unde trebuie sa stea angajati care lucreaza in departamentul rampa unde manaca si cum arata wc_urile.

  13. Gerald Klein said

    am July 27 2010 @ 2:12 pm

    Relatez un caz foarte recent si care necesita un raspuns URGENT.
    Pe data de 3.8.2010 urmeaza sa plec la Nisa si sa ma intorc pe 10.8.2010 cu compania Blue Air.
    In ziua de Vineri 23.7.2010 am sunat la aeroport sa cer relatii despre bagaj moment in care am aflat cu stupoare ca zborurile de pe 3 si 10 sau ANULAT, mi sa propus sa plec in alte zile sau sa primesc bani pe biletele de avion dar nu ma favoriza acest lucru de aceea inca de Vineri am trimes nenumarate mail-uri la Blue Air pe toate adresele de mail posibile cu textul de mai jos la care am atasat si copia biletului de avion :
    ,,Buna ziua,
    Sunt intr-o situatie disperata!
    Am booking nr. VYV3QA cu plecare la Nisa pe 3.8.2010 si intoarcere pe 10.8.2010,intamplator am sunat astazi la aeroport Baneasa si am aflat ca aceste zboruri s-au anulat ( 3 si 10 August)
    Am dialogat cu doamna Anca Sotropa care a ramas ca va inainta o cerere catre dvs.in care se solicita redirectionarea catre o alta companie.
    Mentionez ca aceasta fiind singura alternativa deoarece avem achitat hotel in Monaco si NU putem modifica data sau renunta la rezervare,pierdem suma de 1085 Euro,deci suntem conditionati sa ajungem la Nisa pe data de 3 August si sa plecam pe 10 ,mai jos va pun rezervarea la hotel pe care am si platito :

    Confirmare rezervare
    Stimat(?) Gerald Klein,
    V? mul?umim pentru rezervarea f?cut? prin booking.com. V? rug?m s? lista?i aceast? confirmare ?i s? o ar?ta?i la check-in..
    Prin aceasta confirm?m rezervarea.
    booking.com num?r de rezervare
    179662945
    URMEAZA DATELE HOTELULUI……….“

    Am sunat de zeci de ori la call center si am vorbit cu operatori de acolo care la randul lor luau legatura cu cei de la departamentul care se ocupa de cazul meu,DAR NICI PANA IN ZIUA DE ASTAZI NU AM PRIMIT VREUN RASPUNS VERBAL SAU MAIL.
    Am sunat inclusiv la centrala Blu Air dar telefonul suna si atat.
    Nu stiu cum sa procedez,mai sunt cateva zile pana la plecare,putine avioane mai zboara la acea destinatie,locurile sunt limitate.
    Zborurile mele au intarzieri mai mari de 3 ore (au fost anulate) si am cerut un drept real.
    Va rog sa ma ajutati
    Multumesc anticipat
    Gerald Klein

  14. Gurban Razvan said

    am March 2 2011 @ 12:31 pm

    Florin cred ca lucreaza la compania care prosteste atatia oameni.acum 1 luna si ceva am cumparat 1 bilet de la o “agentie” blue air care de fapt nu este direct a lor ci sunt niste samsari care te prostesc ca asa este pretul a pe altul care este afisat pe site si nu afisaza comisionul la vedere care stiu ca este obligatoriu,in fine am cumparat de la agentie bilet sttutgart bucuresti cu bagaj la cala.respectiva persoana cand a ajuns in aeroport la sttutgart i s-a cerut taxa 30 de euro pentru bagaj cu toate ca era platit.deh.. la el nu aparea pe calculator.s-a platit si acesti 30 de euro,iar cand a ajuns in bucuresti am mers impreuna la agentia din aeroportul ruina din baneasa sa cerem explicatii.prima domnisoara cu 2 neuroni in cap si angajata pe pile ne spune ca nu era angajatul lor acela cu toate ca purta vesta blueair.Revoltati am inceput sa ridicam totul si imedia apare sefa tutelor.Ne explica ca sa facem o cerere si in cateva zile o sa fim sunati.Bineinteles ca nu am fost.mergem iarasi la aeroport,ni se spune ca dureaza apoi 30 de zile.in final au trecut si cele 30 de zile nu raspunde nimeni la telefoane banii au fost luati cu japca ,multe drumuri la aeroport multa umilinta

  15. angelica dragu said

    am July 14 2011 @ 4:22 pm

    traim unde traim si primim ceea ce am semanat mi a fost pierdut bagajul cu compania blueair si nu inteleg cum se poate permite functionarea unor asemenea societati noi nu avem drepturi ci doar obligatii si indatoriri mi au dat 2 nr de tel la care de 2 zile nu raspunde nimeni este o injosire a tuturor cetatenilor ne ignora si nu se poate spune ca cei din conducere nu stiu nimic acesta le este jocul legile le permit unor astfel de oameni sa functioneze ca societate si sfideaza fara frica . Oare chiar nu se poate face nimic sa credem ca cineva acolo sus doarme si nu stie ce se petrece

  16. crivat odette aida said

    am August 4 2011 @ 6:47 pm

    si mie mi a fost pierdut bagajul de cala pe ruta bucuresti nisa pe 24 iulie 2011 de catre un domn ciprian care l a trimis la paris dar mi a fost trimis in 4 zile in aeroportul din nisa

  17. SCHUFFERT said

    am August 9 2011 @ 9:18 am

    am avut bilete stuttgart -sibiu in data de 7august la blue air!LA GHISEU NE-AU SPUS CÄ NUMAI SINT LOCURI IN AVION!DECI AVIONUL ARE 160 DE LOCURI SI PASAGERI ERAU 169!DECI 9 PERSOANE AU RÄMAS IN AEROPORT DINTRE CARE TREI COPII(UNUL HANDICAPAT)SI CU ASTA LA REVEDERE!DUPÄ DOUÄ ORE DE COSMARI A APÄRUT LAURA WOLF SI NE-A COMUNICAT CÄ O SÄ FIM CONTACTATI PERSONAL SI ACEI 9 persoane O SÄ ZBOARÄ MARTI!!BINEINTELES CÄ NU A SUNAT NIMENI!!!IERI DUPÄ O MIE DE INCERCÄRI NE-AU SPUS CÄ DACÄ VREM PUTEM SÄ ZBURÄM IN DATA DE 18 august!SI NOI AVEAM CONCEDIU PINÄ IN DATA DE 20 august!!!RUSINE MARE!!!O FIRMÄ NESERIOASÄ:PROST ORGANIZAT!!!NEPOLITICOS!!DECI SÄ LASI 9 persoane in aeroport desi ai bilet!!!!ACUMA INCERCÄM SÄ RECUPERÄM BANII;SI DUPÄ CE IESIM DIN SOC VREM SÄ DÄM IN JUDECATÄ FIRMA ASTA DE NIMIC!!!!

  18. TheoH said

    am August 20 2011 @ 4:18 pm

    Probleme BlueAir – Intra in famliment si fura pe toata lumea cat mai pot. EVITA.
    Am incercat sa fac rezervarea pe internet, imi dadea pretul, introduceam datele dar la final se bloca, asa ca i-am sunat. Mi-au spus ca au o problema cu systemul si ca trebue sa fac rezervarea prin telefon, dar trebuie sa platesc pe deasupra o taxa de rezervare. OK, am acceptat pentru ca doream sa vin in Ro din UK cu toata familia. Mi-au luat banii, au facut rezervarea, si nu am verificat imediat emailul, dar cand l-am verificat am vazut ca au pus data de intoarcere in loc de 5 August 2011, pe 5 Octombrie 2011. Tragedie. Au inceput telefoanele, reclamatiile, nimeni nu este interesat. Mi-au spus ca au inregistrarea conversatiei dar nu mi-o pot da din motive de confidentialitate. Ce Minciuna. Cum se poate asa ceva cand eu am fost implicat in conversatia aceea? Am facut plangere la protectia consumatorilor, din satucul unde este inregistrata firma. Cred ca toti sunt pe o mana, caci mi-au dat un raspuns incompetent si neprofesional, spunandu-mi ca am spus de mai mutle ori ca lucrurile stau asa cum a spus BlueAir, dar nu mi-a dat nici un detaliu specific. Sunt convins ca nu am facut greseala cu data de intoarcere, pentru ca sotia mea era cu mine in camera, deaceea ei nu vor sa imi dea inregistrarea. Cand am venit in tara, am mers la birourile de la Baneasa, Bacau, Iasi si in final la Call Centre la Bucuresti. Nici nu au vrut sa discute cu mine si uite asa am pierdut £400 caci a trebuit sa imi cumpar bilete cu o alta companie de zbor. Oare sa fie adevarat zvonul care se aude ca intra in faliment si nu le mai pasa? Imi este mila de cei ce si-au cumparat bilete cu ei si nu vor mai putea zbura pentru ca ei au declarat faliment. In fine, sfatul meu. Evita cu orice pret Avioanele de pe timpul lui Aurel Vlaicu, Serviciul Dezgustator si Hotia la drumul mare.

  19. ana stoia said

    am August 25 2011 @ 5:31 pm

    in zborul de la madrid la sibiu din data de 2 august compania blue air mi a pierdut bagajul nu gasesc nici o persoana de la aceasta companie sa imi spuna ceva despre valiza mea unde se afla ce sa intamplat cu ea a trecut 3 saptamani oare nu am s o mai recuperez?sant trista ca vin odata pe an acasa si am ales o companie de transport aerian care este indiferenta si nu are o persoana care sa explice acest fapt care normal nu ar trebui sa se intample fiindca am platit transportulsi taxele necesare zboruluieu astept in continuare si sper ca intro zi sa imi recuperez lucrurile mele care au fost cumparate prin multa munca si nopti nedormite sa fac o bucurie copiilor care ma asteptau acasa sa le aduccate ceva si pe care am vrut sai vad fericiti si bucurosi ca am venit un salut si tot odata o amagire in suflet ana

  20. cristina said

    am November 8 2011 @ 4:49 pm

    buna….eu am venit in vacanta o luna din madrid in romania cu Tarom…foarte buna companie…nimik de comentat…si nu mi-am luat si intors biletul stiind ca voi ramane in tara vreo 2 luni…nu stiam cu exactitate….si acum prietenul meu mi-a facut rezervare la blue-air pe data de 11 noiembrie…eu am rezervare si pentru catelusa mea care am adus-o din spania si care o iau cu mine inapoi….mie frika sa nu mi-i se intample ceva cu bagajele sau cu catelusa ….nu am stiut ca compania blue air e asa neserioasa…nu am calatorit niciodata cu ei…sper sa ma ajute dumnezeu sa ajung cu bine in madrid si mai ales cu catelusa mea teafara…va multumesc…

  21. VANT MARIANA said

    am December 14 2011 @ 12:33 pm

    Buna ziua,am calatorit impreuna cu fiul meu VANT IONUT pe data de 16 iulie2o11 cu compania BLUE AIR pe ruta NAPOLI-BUC.BANEASA iar la destinatie am ajuns cu un singur bagaj de cala.AM FACUT RECLAMATIE,M-AU PROGRAMAT PENTRU DESPAGUBIRE IN ZIUA DE 20 OCTOMBRIE 2011 DAR NICI PANA IN PREZENT BANII NU AU AJUNS IN CONT.CE TREBUIE SA FAC? Va multumesc.

  22. Diaconu Cristian said

    am May 29 2012 @ 10:57 pm

    D lor pasageri! Va scriu din aeroportul Otopeni, si astept de o ora bagajul de c?l? de La Blue Air! Nu au nici m?car un reprezentant La bagaje pierdute!

  23. Violeta Raileanu said

    am July 26 2012 @ 10:39 pm

    Buna seara tuturor,
    Voiam sa semnalez comportamentul absolut dictatorial al personalului de bord al companiei Blue-air,la imbarcari, si in general vorbind,de cind pui piciorul in aeroportul LeValdigi din Cuneo sau Orio al Serio, Milano.
    Am asistat la scene in care o anumita doamna, cu accent moldovenesc de peste Prut si intr-o limba italiana improbabila,maltrata bietii calatori si se rastea la persoane in virsta, familii cu copii,etc.
    Ca sa nu mai vorbim despre sistemul de furt actualizat, similar al lui Ryan Air, pe care il pun in actiune.
    Recomand tuturor sa se plinga, macar sa reclameze on-line, caci nu au un birou de reclamatii in aeroport.
    Si in ultima instanta sa-i dea in judecata!
    Sa ne desteptam romani dragi!

  24. moldovan elena din BRASOV said

    am August 7 2012 @ 4:28 pm

    SI eu am fost programata pentru despagubire bagaj cala in data de 27 iulie si inca nu am primit banii desii acei bani reprezinta doar 10 la suta din valoarea bagajului .mentionez ca mia fost pierdut bagajul de cala in 14 aprilie 2012 intr-o calatorie BUCURESTI – MALAGA la COSTA del SOL SPANIA !!!!! as dori macar pina in 15 august2012 sa fiu despagubita !!! Va MULTUMESC !!!!!!!!

  25. cosmin said

    am February 4 2013 @ 4:29 pm

    Florin!esti multumit de srrviciile companiei Blue Air?ai innebunit?sunt sub orice critica din toate punctele de vedere.nu are rost

  26. Cristina said

    am May 18 2013 @ 10:07 pm

    Este cea mai proasta alegere Blue Air. Mi-au pierdut bagajul in zborul Barcelona – Otopeni pe 11.05.2013 si bineinteles ca nimeni nu poate sa imi dea un raspuns unde se afla bagajul meu. Le-am cerut un nr de telefon sa sun in Barcelona la aeroport si mi-au zis ca nr il folosesc doar ptr interior in cadrul companiei. Niste nenorociti.

  27. marius said

    am August 7 2013 @ 6:14 pm

    Din cate vad eu aici, majoritatea reclamatiilor sunt pt bagaje pierdute si mojicie.
    Mai nou, cel putin la cursa din 03.08.2013 Larnaca-Bucuresti, nici macar nu au incarcat bagajele in avion, spunandu-ne ca avionul este plin cu bagajele de la zborul precedent, si ni le vor trimite cu urmatorul zbor…
    La numarul de telefon de la “Lost&Found” nu raspunde nimeni, iar la sesizarea online pe care am facut-o mi s-a spus ca ma vor contacta de indata ce ajung bagajele.
    Acum am 4 zile si inca nu am primit bagajele,am ramas fara haine, papuci, cadouri,etc.
    Intrebarea mea este: unde sa-i dau in judecata? In Cipru sau in Romania?

    Va multumesc.

  28. Adrian said

    am October 2 2014 @ 2:03 pm

    Doar ce am zburat dus-intors Bacau – Bruxelles cu Blueair ! Calatorie (tot dus-intors!) in conditii infernale, personal de bord sub orice critca, comportament execrabil, instructiuni de securitate date in raspar si inexact, (pe mine ma instruiau cum sa arunc afara iesirea de urgenta, iar eu i-am intrebat la sfarsit cand trebue sa fac asta, pentru ca nu au mentionat !), atitudine de superioritate fata de pasageri, avion prost intretinut (sistemul de aerisire al cabinei a functionat doar pe temperaturi mici – era frig si curent in cabina, lampi care nu functioneaza, avioane batrane, etc) . La solicitarea mea de a regla sistemul mi s-a spus ca doar capitanul avionului poate face asta, etc…

    de personalul de la sol nici ca vreau sa imi aduc aminte!

    una peste alta EVITATI pe cat posibil Blueair si doar daca nu aveti alta alternativa optati pt aceasta linie aeriana. Atunci va trebui sa va inarmati cu o doza considerabila de rabdare si sa sperati ca totul va fi bine

  29. Adrian said

    am October 2 2014 @ 2:07 pm

    Doar ce am zburat dus-intors Bacau – Bruxelles cu Blueair ! Calatorie (tot dus-intors!) in conditii infernale, personal de bord sub orice critca, comportament execrabil, instructiuni de securitate date in raspar si inexact, (pe mine ma instruiau cum sa arunc afara iesirea de urgenta, iar eu i-am intrebat la sfarsit cand trebue sa fac asta, pentru ca nu au mentionat !), atitudine de superioritate fata de pasageri, avion prost intretinut (sistemul de aerisire al cabinei a functionat doar pe temperaturi mici – era frig si curent in cabina, lampi care nu functioneaza, avioane batrane, etc) . La solicitarea mea de a regla sistemul mi s-a spus ca doar capitanul avionului poate face asta, etc…

    de personalul de la sol nici ca vreau sa imi aduc aminte!

    una peste alta, EVITATI pe cat posibil Blueair si doar daca nu aveti alta alternativa optati pt aceasta linie aeriana. Atunci va trebui sa va inarmati cu o doza considerabila de rabdare si sa sperati ca totul va fi bine

  30. Gheorghe Cosmina Elena said

    am October 21 2014 @ 12:37 pm

    Pe data de 9 august 2014,am luat zborul Bucure?ti -Málaga cu compania Blue Air,ajungând în Málaga pe 10 august la 1:15 .Avem facturat ca bagaj de cala cutia de transport de animale de compania,?i urma sa ajung? pe banda de bagaje dar nu s-a întâmplat.În timp ce se f?cea handling-ul c??elul meu aflat în aceasta cutie AG sc?pat exact pe pista de avioane din malaga,nimeni nu l-a putut prinde ?i a reu?it sa ias? din zona aeroportului pe strada..Când am cerut explica?ii dup? mai mult de o ora de a?teptare mi-au spus cele scrise de mine mai sus ?i mi-au dat cutia goala.Am depus reclama?ie la lost&cost de la compañía swisppor,companie ce a executat handling-ul companie blue aire,?i dup? mai bine de doua ore am putut sa ies sa-mi caut c??elul,dar nu l-am g?sit..
    în continuare am f?cut reclama?ii la cele doua companii în scris direct dîn aeroport precum ?i la aena,am trimis prin @iml reclama?ie de despagubire la infa@grup ,?i mai bine de o luna a?tept un r?spuns ,de c?tre persoanele responsabile acestui caz..Cu dezam?gire mare dezam?gire constat ca nu sunt luat? în seama ?i compania blue air încearc?
    a sa se spele pe mâini când în condi?iile de zbor spune clar ca sunt responsabili.
    Va rog dac? cineva m? poate îndruma ce trebuie sa mai fac în continuare ,va mul?umesc.Lucrurile nu bor r?mâne a?a,mi-au pierdut c??elul,ce timp de mai bine de 6 ani a fost îngrijit de mine ?i familia mea ?i f?cea parte din familie!Cer despagubire pentru pierdere lui,pentru costurile care au supus c?ut?ri neîncetate timp de 3 s?pt?mâni ,deplasânduma 70 km aproape zilnic pentru al caut? ?i punând anun?uri în împrejurimile aeroportului,precum ?i despagubire morala pentru suferin?a mea ?i a familiei mele.
    A?tept r?spuns în timp ce voi face urm?toarele demersuri necesare.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: