Sa plece, dementul si dictatorul!

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=35195




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


73 Comentarii pana acum»

  1. http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-6546817-unesc-banii-lui-patriciu-masina-vot-psd-sanse-are-basescu-turul.htm said

    am November 23 2009 @ 2:39 pm

  2. http://www.capital.ro/articol/le-monde-geoana-mostenitorul-comunismului-128360.html said

    am November 23 2009 @ 2:44 pm

  3. Robitza said

    am November 23 2009 @ 3:10 pm

    Pentru cei care credeau in Crin, acum aveti ocazia sa vedeti fata adevarata a acestui om! Si fata adevarata a conducerii actuale a PNL !!! Sunteti extrem de naivi cei care credeti ca PNL mai reprezinta principiile liberale. Eu am votat PNL in 96 si 2000 din cauza principiilor liberale, insa din 2004 am trecut spre PDL. Odata cu venirea lui Tariceanu la conducerea PNL mi-a fost clar! PNL’ul a ajuns un partid condus de nishte lepre! S-a vazut cum s-a comportat Tariceanu si ce-a facut pt tara, mai precis pt el, Patriciu, Vantu si altii. Inca din timpul lui Tariceanu PNL’ul s-a dat cu PSD’ul. Asa ca nu mai e o surpriza pt mine ca acum Crin continua traditia nefasta de alianta cu comunistii. Asta nu e de acuma! In momentul cand PNL’ul a scos PDL de la guvernare si a acceptat sustinerea PSD, nu era clar pt toata lumea unde a ajuns PNL’ul?!!! Trebuie sa vina acuma Crin sa zica ca-l sustine pe Geoana ca sa va prindeti?! Acum directia pe care o propovaduieste conducerea PNL e pe fatza si poate sa vada toata lumea mai putin cei spalati pe creier de Antene si iRealitatea care-i cu adevarat adevarul. Si adevarul doare: PNL la comanda lui Patriciu care este adevaratul conducator al PNL’ului (Crin e doar o marioneta si el din pacate, daca inca nu v-ati prins, declaratia lui de azi o dovedeste), s-a aliat cu comunistii sau cel putin merge in directia aia ! Trist unde s-a ajuns. Sa-ti vinzi constiinta pentru banii si promisiunile lui Patriciu ! Deci, cei care au votat in turul 1 cu Crin, atentie mare pe cine puneti stampila in turul 2 !!! Ar fi pacat de cei care au murit la Revolutie, ar fi pacat sa ne intoarcem din nou in comunism !!!

  4. http://www.urbaniulian.ro/2009/11/23/vaxpublica-prosteala-realitatea-tv-servita-romanilor/ said

    am November 23 2009 @ 3:19 pm

  5. Jim said

    am November 23 2009 @ 3:23 pm

    Vor urma 2 saptamani de campanie absolut mizerabila, extrem de tensionata si mai ales cu toti analistii patriei aratandu-ne LA MINUT de ce greseste Basescu si cand respira si de ce este un pericol pentru patrie atunci cand trage apa la buda!

    Abilitatile de lider ale lui geoana se vor vedea cand va continua sa se eschiveze de la intalnirile cu Basescu… sau daca va veni, va veni insotit de guristul lui Patriciu ca altfel nu are nici o sansa.

    Si totusi, ca si la referendumul din 2007, va iesi Basescu!
    Va dau si scorul: 62%!
    Asta ca sa intelegeti odata pentru totdeauna ca vremea politicii promisiunilor neacoperite a trecut!

  6. http://www.urbaniulian.ro/2009/11/23/imi-vine-sa-mi-tai-mana-cu-care-am-votat-dreapta/ said

    am November 23 2009 @ 3:31 pm

  7. Gheorghe said

    am November 23 2009 @ 3:34 pm

    doar nu crezi ca io ca membru PNL din Transilvania o sa ii fac de ris pe ai mei stramosi votind cu gunoaiele marca Iliescu ?
    Antonescu saracu, este dus cu pluta.
    Pacat, aveam pretentii de mai mult de la el, dar Paturiciu cel Groaznic nu il lasa sa miste in front.

  8. Ierufin said

    am November 23 2009 @ 3:37 pm

    Intr-adevar, se pare ca ne indreptam spre o cardasie pe fata intre Patriciu si Iliescu. Mai exista doar o singura problema, si nu de neglijat, vor vota liberalii cu Iliescu, Nastase, Hrebenciuc, Vanghelie si Gusa? Nu stiu de ce, dar am o presimtire ca liberalii autentici se vor lepada de Patriciu si acolitii lui din PNL ca de satana.
    Basescu si PDL nu au nimic de pierdut. Basescu va iesi, probabil, din politica iar PDL va intra in opozitie unde se va intari si se va dezvolta, cu sansele cele mai mari de a deveni cea mai puternica forts de dreapta din Romania. Adevaratii perdanti vor fi, insa, romanii. Romania nu se va mai reforma si moderniza, nu se va mai europeniza si civiliza. Iliescu si Patriciu vor executa intocmai ordinele de la Moskova si Romania se va indeparta de NATO si UE. Asta este scenariul real in care vom trai noi, copii si nepotii nostri in viitorul apropiat. Asta se pare ca este blestemul Romaniei si al romanilor.

  9. Logica lui Patriciu said

    am November 23 2009 @ 4:08 pm

    In cazul omului de afaceri, dorinta de razbunare pentru noaptea din 26 mai 2005, cand a numarat gandacii din celula arestului, depaseste in acest moment orice calcule de ordin economic sau politic. La randul ei, Alianta Anti simte ca, strangand acum randurile, are o sansa sa-l bata pe Traian Basescu in turul II. In logica lui Patriciu se afla si Vantu si Voiculescu, debransati brutal de la resursele publice si alergati patru ani de procurori sau fisc. Sub ei se insira o lunga lista de lideri PSD si PNL cercetati penal, teama de justitie fiind cel mai puternic liant care sudeaza acum cele doua partide, aparent despartite ideologic. Le mai leaga si o viziune aproape identica in ce priveste politica energetica a Romaniei, o chestiune poate esentiala si cu interese la fel de motivante pentru ambele partide.

  10. Ce zicea Ponta aseara said

    am November 23 2009 @ 4:26 pm

    Aseara ponta la realitatea spunea ” “Sa-l schimbam pe Basescu si, dupa aia, puteti sa luati ce vreti: bani, functii in guvern!“.
    La asta se rezuma toata aceasta lupta si acest proiect

  11. George, California said

    am November 23 2009 @ 4:27 pm

    Cred ca asul din maneca a lui Basescu este electoratul nehotarat.

    Basescu are o mare abilitate de a aduna multimea, si este de admirat pentru ea. Prin atitudinea lui de azi a aratat ca de fapt e presedintele tuturor romanilor, chiar si a celor ce au votat impotriva lor sau nu stiu ce vor.

    Are o mare sansa prin referendumul pentru parlament unicameral si reducerea numarului de parlamentari.

    Prin sustinerea proiectului, poate aduce multi dintre cei care nu au venit la vot in primul tur.

    Numai daca diaspora se decide sa vina la vot mai mult poate inchina balanta.

    Va fi o lupta extrem de stransa, insa coalitia Grivco inca nu a castigat.

  12. Bico said

    am November 23 2009 @ 4:27 pm

    cred ca n turul 2 o sa fie si mai mare participarea la vot. desi psdistii si patriciu vor sa ramanem acasa.
    eu stiu foarte multi oameni din jurul meu care au votat cu crin, ca sperau intr-o finala basescu -crin. si pt ca erau dezamagiti de basescu. iliescu si patricu spera ca astia sa nu mai vina la vot, dar se inseala. toti cei din jurul meu vor merge si vor vota cu basescu, pt ca sunt inspaimantati de spectrul revenirii lui iliescu la putere.
    si eu sunt dezamagit de basescu, dar daca te uiti la greselile lui, de oamenii lui cu greseli : eba, blonda, videanu… sunt inofensivi fata de iliescu, nastase, hrebe, mitrea, baronii locali psdisti etc. astia sunt ciuma.
    eu stiu totusi ce a facut basescu anii astia, desi sunt dezamagit de ceea ce putea face: i-a compromis definitiv pe oameni ca nastase, iliescu, patriciu care nu mai pot candida ei niciodata si vor tot trebui sa-si gaseasca marionete din astea, papagali imaculati, ca sa candideze in locul lor.

  13. Marmota said

    am November 23 2009 @ 4:37 pm

    Dimpotriv?, situa?ia a devenit acum pentru Basescu mult mai clar?. Tonomatele mogulilor vor continua tocatul m?runt (a c?rui eficien?? s-a v?zut), în Schimb, Geoan? nu poate evita duelurile directe cu B?sescu. B?sescu care îi va pune acestuia câteva întreb?ri necesare:
    1. ce a c?utat în dou? rânduri la Moskva, ?i cu cine s-a întâlnit (privat cu SPP-ul dup? el, chiar declara?ia Prost?nacului)…

    2. Ce p?rere are Prost?nacul despre reducerea num?rului de parlamentari (concret!). Asta în timp ce românii cu o majoritate covâr?itoare doresc reducerea num?rului de parlamentari. Ne va respecta Geoan? op?iunea dac? va deveni pre?edinte?

    3. Johannis, un independent de fa?ad?. ?tie geoan? de dosarele penale ale acestuia în leg?tur? cu retituirea unr case? Dac? da, ce p?rere are?!

    4. De ce dore?te Geoan? brusc un a?a zis independent?! S-au terminat resursele de cadre ale PSD-ului?!

  14. Marmota said

    am November 23 2009 @ 4:39 pm

    E prima oara cind un referendum e care se desfasoara intre orele 7 si 21 este validat.

    Romanii au trecut peste boicotul mediatic, peste opozitia coalitiei Grivco si au venit in numar mare la referendum validandu-l. Geoana, Iliescu, Voiculescu au inregistrat un esec usturator. Romanii au dat un vot de blam tuturor celor care au crezut ca pot ascunde sau ingropa tema privilegiilor parlamentarilor si pe cea a modernizarii statului.

    Romanii le-au spus parlamentarilor (si tututor celor care s-au opus referendumului, in funte cu Geoana si Iliescu) ca presedintele are dreptate. Oamenii politici nu pot sa ignore vointa vointa poporului exprimata atat de raspicat si covarsitor la referendum.

    Referendumul a aratat ca romanii vor un parlament modern, vor institutii moderne, adaptate nevoilor societatii. Romanii le-au transmis parlamentarilor din coalitia Grivco ca s-au desprins de vointa lor si ca e timpul sa se intoarca la ea.

    Aseara, constatand validarea referendumului, Presedintele Traian Basescu a cerut Parlamentului sa convoace de urgenta comisia parlamentara de revizuire a Constitutiei care sa exprime vointa suverana a poporului roman.

    Geoana a declarat azi ca, dupa rezultatele referendumului, nu poate sa nu auda vocea poporului. Geoana a mai spus ca, dupa ce va ajunge presedinte, va declansa procedura de modificare a Constitutiei. Geoana e dispus sa declare orice ca sa ajunga presedinte. De fapt, nu va face nimic pentru ca este captivul intereselor lui Iliescu, Nastase si al altora din PSD care vor pastrarea privilegiilor parlamentare. Iliescu si Nastase au criticat in termeni duri referendumul si dupa validarea lui, aratand de fapt ca PSD nu da doi bani pe vointa cetatenilor.

  15. Victor said

    am November 23 2009 @ 4:47 pm

    Geoana se (z)bate pentru putere dar nu a evoluat cu nimic “prostanacu'” lu’ bunica ….
    Nici el, nici politicienii anti-basescu n’au tras concluzia dupa referendum ca este mai clar decând oricând pentru popor, ca împing tara împotriva valului …. Nou inventata formula “social-liberala” scornita la disperare nu ne va mai aburi …. Ei tot nu au înteles ca pentru turul 2, oricâte aliante conjuncturale de genul majoritatii “jos guvernul” s-ar îmbârliga, oricâte zamisliri bastarde s-ar produce la nivel de conducere a partidelor, votantii nu mai pot fi trimisi la urne prin tele-ghidare …… Antonescu se jurase ca daca pierde, va iesi de pe scena politica ; faptul ca desi pe nasalie, mai târeste un picior, dovedeste ca n-are fair-play, ca nu dragostea de România si popor l-a aruncat în competitie, ci ambitii prostesti, mai mari decât capacitatile lui plapânde de federator al opiniei publice. Daca n-ar fi fost atât de impertinent si grobian la adresa Presedintelui în exercitiu, daca n-ar fi indus în eroare prin minciuni electoratul, poate ar fi iesit din competite cu 1 – 2 procente în plus …. Va ramâne in istorie nu ca un joly-jocker, cum se crede, ci ca un impostor care a sapat si mai adânc la temelia – si asa terfelita dupa 1989 – istoricei partide liberale a României. Adevaratii liberali n-au de ce sa-l mai asculte pe unul care n-a reusit sa adauge nici macar un procet la minoritatea ultimei guvernari liberale. Staruinta lui de a se mai cocota dupa primul tur la o tribuna liberala si a mai da un consemn de vot, dovedeste ca nu a avut, nu are si nici nu mai va avea vreun rost în politica româneasca. Dumnezeu sa-l îndrepte catre alte competente !

  16. http://www.urbaniulian.ro/2009/11/23/politica-de-la-noi-e-curva-ce-nu-se-culca-cu-romanii/ said

    am November 23 2009 @ 4:58 pm

  17. Alice said

    am November 23 2009 @ 5:20 pm

    Asa cum reflecta si voturile pana in clipa de fata, Vocea natiunii prefera cam ce nu doresc PSD-stii, si anume T.Basescu presedinte, si un referendum prin care parlamentul sa aiba mai putini membri(deci mai putini psd-sti , care ocupa cat mai putine functii in stat si nu numai). Intrebarea mai e aici, de ce s-au opus PSD-stii creerii mai multor sectii speciale de votare?

  18. Tom Macaragiul said

    am November 23 2009 @ 5:22 pm

    ma tot intreb si eu cine sunt aceia care il voteaza pe prostanac… in general populatia de la tara, pensionarii si oricare alt cetatean roman dornic de pomana.
    Toti aceia ce s-au obisnuit sa traiasca prost, dar din mila statului sunt votantii permanenti ai PSD-ului.
    Orice om cu mintea in cap, care face performanta in orice domeniu ar lucra vede destul de clar si limpede ca PSD nu este potrivit sa guverneze.
    Intr-o tara cu oameni normali partidul asta nu trebuia sa depaseasca 15% in optiunile electoratului.
    Problema este ca acest partid isi conserva electoratul tocmai tinandu-l in intuneric. Daca mergi in satele din Baragan, Campia Burnasului, Oltenia, Moldova… ai sa intelegi de ce oamenii aflati in mizerie, fara mijloace materiale, voteaza PSD-ul.
    Daca prostanacul castiga alegerile… mi-am stabilit ca optiune foarte clara emigrarea. Pentru ca clica asta de `social-democrati` vor duce Romania in mocirla si in bratele rusiei.
    Sper ca totusi concetatenii mei vor avea mintea limpede peste doua saptamani.

  19. Kalu said

    am November 23 2009 @ 5:25 pm

    Vom lua bani cu dobanda de 12% de la Patriciu, de la Vantu de la Voiculescu. Vom anula acordul cu FMI care impovareaza poporul. Lasati pdl-istilor ca nu vom lasa tara sa moara. Important este sa-l dam jos pe Base si sa conducem Romania 20 de ani. Iar apoi le vor lasa pdl-eilor in brate o datorie de 300 miliarde euroi sa se sature.

  20. Dan@Kalu said

    am November 23 2009 @ 5:25 pm

    Geoana cu psd-u lui se duce pe apa sambetei odata cu Romania si cu pasagerii ei adica noi daca iese presedinte.
    Sper ca alegatorii pnl-ului sa aleaga ce trebuie si sa reformam Romania democratica liberala.

  21. marian said

    am November 23 2009 @ 5:26 pm

    Toti fac asa , ar face orice din vorbe , dar cand ajung la fapte uita ce au promis, cu ce traiesc mai bine , cu un salariu care a scazut din marirea ipozitului, scaderea nu este mare dar pe linga asta sunt altele care sau scumpit ex: , am pierdut 30 ron din salariu, gradinita a fost 9 ron acum este 11 ron ,etc .
    Sa-mi arate domnu Basescu unde se traieste mai bine , cati ministri au fost arestati sau cati parlamentari au fost arestati sa mai caut intrebari sunt destule la care n-am un raspuns inca de la Basescu. Frauda a fost facuta de toate partidele. Sau poate ca se stia rezultatul dinainte , prea seamana cu sondajele , cam bate la ochi pentru mine.

  22. marian said

    am November 23 2009 @ 5:27 pm

    gradinita este 11 ron pe ziiiiii

  23. Danii said

    am November 23 2009 @ 5:28 pm

    Liberalii se pregatesc sa semneze a treia colaborare cu PSD. Strutocamila ideologica suna la fel de straniu ca fostul PUR al lui Dan Voiculescu, autoproclamat social-liberal. Crin Antonescu a decretat ca Traian Basescu nu-i de dreapta dar, surpriza, el insusi a virat cu toata puterea spre stanga. Mircea Geoana l-a intampinat cu bucurie si cu sloganul unei majoritati social-liberale, bizareria lui Voiculescu. Haosul ideologic aparent n-are, in realitate, de-a face cu doctrina. Ei, liberalii, continua politica personala a unui singur om: Dinu Patriciu.

  24. Porcu' said

    am November 23 2009 @ 5:29 pm

    Bai Antonescule,,,,stii cat te-ai compromis, cel putin in afara tarii? O multime de oameni au crezut si si-au pus speranta in tine si acum te asociezi cu COMUNISTII? Nesimtitule,,,daca te-as mai vota vreodata berbecul dracului imputit mincinos,,,si mia ziceai de BASE. Pe 16nov spuneai ca niciodata nu te aliezi cu PSD. Acum te folosesti de numele Johanis?? Crezi ca e excitat poporul roman cand aude de Johanis? A zis bine cineva ca tre sa scoti banii dati de Patriciu. Du-te-n mata de panarama!!!

  25. qwerty said

    am November 23 2009 @ 5:44 pm

    Problema este ca nu mai are nimeni incredere in Basescu sa faca alianta.
    iar daca acest basesc este imaculat sa ne vorbiti putin si de fratele lui si de contractele pe care le are cu secu’. Despre fetele lui si averea domandita de acestea. De videanu si bordurile lui, de negoita si bordurile lui. de berceanu si de ocolul autostrazi transilvania pe pamanturile achizitionate, de averea elenei si cocosului.
    Oare basescu nu se sprijina pe acelasi putregai politic ?

  26. relu said

    am November 23 2009 @ 6:08 pm

    este evident ca patriciu sta cu degetul adanc infipt in kurul lui ANTONESCU si la orice miscare a falangei ii creaza acestuia un masaj prostatic greu de indurat. Iar evident este faptul ca cel din urma a ajuns oarecum la un inselator orgasm iar acum se trezeste intr-o durere cumplita. Va incerca disperat sa isi inchipuie ca ii place dar durerea o va simti si mai abitir cand va realiza ca , cedand voturile prostanacului, s-a dat de fapt singur pe topogan. Jos, acolo unde topoganul se termina, il asteapta un deget si mai gros….

  27. Marian said

    am November 23 2009 @ 6:09 pm

    Il mai pupi mult in cur pe basescu ? Nu ti-a ajuns cat l-ai albit ?

    Pacat de tine si de actiunile firmei pe care o reprezinti.

    Mai bine erai independent si cu coloana vertebrala verticala, nu la picioarele basescului.

    Si eu l-am votat in 2004, dar nu pentru ca mi-ar fi placut, ci pentru ca uram psd ul mai mult decat orice.

    Acum urasc pdl ul mai mult decat orice, si s-a putea sa-mi calc pe inima si sa-l votez pe talamba ala de geoana, doar ca sa nu-i mai vad mutra hahaitului vreodata.

  28. adi_41 said

    am November 23 2009 @ 6:09 pm

    Nu toti depindem de Vantu, Patriciu, etc. Exista o parte care, crede-ma nu-l pot suferi pe marinar, si pe buna dreptate! Si mai lasati-ne cu ce a facut basescu, ca n-a facut nimic, in afara de faptul ca s-a inconjurat de slugi si lingai! Vom vedea in turul doi!

  29. gaby said

    am November 23 2009 @ 6:23 pm

    m-am distrat de minune, merci Dnul…. daca vrei poti sa pui intrebari si… raspunsuri, numai Geaona are probleme? altii nu au, s-au au doar succesuri? *vb. dsoasei… sunti penali daca prostia ar durea…uni se pot prostitua chiar gratis, uniii desigur pe bani!! asta e direrenta in tara asta. unii trag linii cu creta, fac o scena, vand o bordura, pun un bec si vand o flota….

    La bunica in sat am stat sa- l vad pe pdlistul ala, cum pt a cata oara cumpara voturi, de la centru….procentu’ trebuie indeplinit. galeti, fesuri si 500 lei…ce usor cumperi un vot. Rusine tuturor domnilor, cu nimeni nu mi-e rusine. Exista nehotarati care nu merg la vot, au ochi deschisi nu pun botul la vrajeala lui basescu, cum spunea cineva, base e pt. nehotarati. Asta va amagiti. Daca ies toti cei care au vot contra lui, e naspa pt fesulitiii portocalii. ma dezamagiti toti, chiar si oamenii destepti care se manjesc in politica.

    o seara buna,
    gaby

  30. misshu said

    am November 23 2009 @ 6:30 pm

    VAD CA VA DATI MULTI DESTEPTI PE AICI….am trei intrebari pt. voi:
    1. de ce cei cu studii superioare au votat in majoritate cu crin ?
    2. de ce cei de la tara(mediul rural) au votat in majoritate cu basescu?
    3. de fapt, in afara de faptul ca a inlocuit sleahta psd cu una pdl, ce a facut basescu pt. poporul roman, in afara de faptul ca din 3 declaratii 2 sunt minciuni???

    astept raspunsurile voastre semi-doacte…

  31. Ceau?escu said

    am November 23 2009 @ 6:32 pm

    Pentru culoare.

    La Cotroceni cînt? cucuveaua.

    A?a DICTATORULUI a ajuns la par.

    Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacepa.

  32. Radianu Mihai said

    am November 23 2009 @ 6:45 pm

    domn”le!
    cred ca antonescu,rahatul asta avortat de un penal (patriciu) si nasit de-un bolsevic (iliescu) este numai spume si vorbeste nu in
    numele adevaratilor liberali,ci in nume propriu!
    probabil ca daca maine nu-si va revizui opiniile,nu-l va apuca con-
    gresul din ianuarie in functia de presedinte pnl!
    poate ca asa ii plac lui penalii!
    patriciu,iohanis (nu cu J ca nu apare in CI cu J) si alti nemernici
    care au facut averi din jefuirea tarii sunt prietenii si consilierii
    marelui politician crin!
    HUO nemernicule ce vrei sa vinzi liberali bolsevicului!

  33. Florin B said

    am November 23 2009 @ 6:52 pm

    Cate pasiuni mai naste si politica asta. Si cand te gandesti ca in realitate totul se invarte in juruk banilor. http://www.gallardo.ro

  34. eu said

    am November 23 2009 @ 7:02 pm

    nu va suparati cati dintre voi stiu ca, din 2013 U.E propune tuturor statelor din u.e sa aiba parlament bicameral..? deci dupa base facem un unicameral in 2012 in 2013 trebuie sa il facem inapoi la bicameral, cu ce era gresit un parlament bicameral dar cu mai putin alesi..? si se si mai putin de 300, daca vroia reforma facea un senator si un deputat de judet, deci nu mai mult de o 100 la un loc, dar voi vedeti ca si calu nici in stanga nici in dreapta numai in fata

  35. politika said

    am November 23 2009 @ 7:17 pm

    Intradevar, Crin Antonescu a facut gestul care transforma orice “vertebrat” intr-un avorton. Element al unui partid SRL, Crin a devenit o simpla marioneta in miinile lui Patriciu. Razboiul orb al acestuia impotriva lui Basescu duce de ripa orice tentativa politica de asociere (cum de altfel ar fi fost normala, fireasca … reala, cinstita … ) cu PDL.
    Daca un politician (nu pot sa-i spun OM) rateaza sansa vietii lui , de a deveni in urmatorii 4 ani un “important vector politic” (asta se putea intimpla daca Crin lansa semnalul asteptat de toti liberalii adevarati, de adevarata DREAPTA sa puna piciorul in prag PSD-ului si sa voteze cu PDL) primind in schimb un fotoliu politic urias (ex. presedintele Parlamerntului Unicameral !!! ) putind actiona impreuna cu PDL pentru intarirea dreptei …. ASA CUM SE INTIMPLA SI IN PARTIDUL EUROPEAN, IN PARLAMENTUL EUROPEAN … etc.
    Dar atunci cind esti doar o marioneta, un simplu salariat ce semneaza (impreuna cu familia) pe statul de plata al unui SRL , discplina politica se transforma in slugarnicie iar viziunea politica nu se mai poate ridica mai sus de genunchiul broastei … avind legatura directa cu stomacul !

    TOT RAUL ESTE SPRE BINE !

    Este momentul ca adevaratele forte de dreapta din Romania sa-si dea mina, sa consolideze adevaratul partid de dreapta (si singurul) din Romania , PDL.
    Este momentul ca PNL-ul sa ia drumul si traiectoria PNTCD iar adevaratii oameni de dreapta sa se alature PDL. Similar cu cei din PSD-ul de azi … care trebuie sa se scindeze … si sa treaca acolo unde simt ca le este locul … deoarece destul de multi nu-si mai regasesc idealurile in filozofia lui Vanghelie …

    Pe de alta parte, cei care STIAU cum A FOST “pe vremea” PSD-ului sa nu se imbete cu apa rece si sa creada ca si in continuare ar putea fi la fel : in Romania nu mai sunt fabrici, uzine si terenuri de furat, in Romania nu mai sunt resurse naturale de vandut pe nimic, nu mai exista CFR-uri si Nicolaiciuci care sa fure miliardul de euro si apoi sa “fuga” …
    Romania de astazi este o tara saraca, cu o datorie externa uriasa, incovoiata de povara unui aparat birocratic de 1.450.000 salariati (lenesi, indolenti, puturosi … )
    Este nevoie de un brat de dreapta puternic si de un om care-si iubeste tara (si nu conturile si averea personala !)

    La aceasta ora singura solutie viabila pentru oprirea acestei caderi economice se cheama BASESCU !
    Votati-l in turul 2 si vom putea sa ne bucuram de prosperitate, sau …. nu-l votati si VOM SUPORTA CONSECINTELE ! ( unei virari spre o stinga care nu-si mai gaseste locul nicaieri in lume !)

  36. cbabeanu said

    am November 23 2009 @ 7:34 pm

    Iata de ce eu nu-l voi vota pe Basescu :
    1.Si-a pus fiica europarlamentar ( si din pacate, pe deasupra domnisoara respectiva are probleme penibile cu limba romana si e total mediocra din pct de vedere intelectual );
    2.Si-a pus amanta ministru, cu un munte de bani de cheltuit pt fanteziile domniei sale
    3.Fratele domniei sale, prost crescut si agramat, invirte milioane din afaceri cu statul, afaceri cel putin imorale din pozitia de frate al presedintelui
    4.Lipsa de scrupule si cinismul cu care se foloseste de antipatia justificata fata de oamenii polotici pe care o are electoratul, pentru a cistiga voturi; in cei 5 ani de prezidentie , nu l-am auzit pe Dl. Basescu vorbind de refoemarea statului;
    5.Limbajul abject folosit de dl. basescu la adresa adversarilor politici, culminind cu atacul asupra sotiei decedate a D-lui Antonecu ;numai o canalie face asa ceva;
    6. Pretentia absurda a d-lui presedinte ca ar fi un om de dreapta ;toti emanatii FSN-ului sint, de la Basescu pina la Basescu, comunisto-securisti pt ca prin dosarele cu care sint santajati si manevrati, ramin pe viata captivi sistemului criminal care a fost pina in 1989.

    NB.Asta nu inseamna ca-l voi vota pe Dl. Geoana ; Dl. Geoana nu are nici inteligenta , nici taria de caracter pt a se elibera de mafia din PSD.

  37. adi_41 said

    am November 23 2009 @ 8:11 pm

    raspuns pentru misshu:
    – nu se da nimeni destept, cred ca tu ai veleitati din astea, iar in ceea ce priveste oamenii cu studii superioare nu au votat toti cu antonescu, poate cei cu “studii superioare cu lovele” cand poti face 100 de facultati shi tot n-ai nimic in cap…Scz. celorlalti…

  38. un ignorant said

    am November 23 2009 @ 8:15 pm

    domnilor eu nu tin cu nimeni…si nu ma pasioneaza politica si nu sunt fanatic al niciunui candidat. dar totusi cum puteti vorbi de Patriciu cand il aveti pe Videanu, cum vorbiti de Tariceanu cand il aveti pe Berceanu, sa nu mai vorbim de altii Udrea, Ridzi, Blaga (echivalentul lui Hrebenciuc), si asa mai departe?
    toti sunt o apa si un pamant si sunt total de acord ca nici Geoana si nici Antonescu nu sunt buni…dar nici Basescu…acelasi aluat.

  39. alt ignorant said

    am November 23 2009 @ 8:20 pm

    PSD -stanga
    PNL – dreapta
    PDL – strutocamila

    Nicio alianta intre ele nu are sens, singura alianta posibila fiind intre fatarnicii fara ideoalogie si oricare dintre ceilalti penali

  40. tomino said

    am November 23 2009 @ 8:41 pm

    Domnule Urban,

    Clasa plina de putregai, de mizerie, de coruptie este reprezentata de toti ceilalti mai putin de dl Basescu si partidul dlui? Adica dvs nu faceti parte din aceasta clasa politica? E usor sa imprastii cu noroi dar poate ar fi mai bine sa va vedeti mizeriile din propria ograda. Eu am convingeri de dreapta si oricand va pot oferi o mie de argumente ca desi la nivel declarativ sunteti un partid de dreapta la nivel aplicativ sunteti niste comunisti la fel ca cei din PSD. Nu sunt de acord ca PNL sa faca o alianta cu PSD, dar nici nu sunt de acord sa-l inghititi si sa-l stergeti de pe harta politica, caci asta se va intampla daca va pune mana pe el seful dvs. Motivul pentru care PNT-CD-ul nu mai exista la acest moment este faptul ca nu au inteles sa lupte cu aceleasi arme murdare pe care le-au introdus Iliescu si clica lui din care a facut parte si Dl Basescu. Pana la urma care e rolul si menirea dvs.? sa faceti sa ne fie mai bine? sau mai rau? Probabil ca Basescu va castga din nou. Atunci o a fiti impacat si fericit? Tot inainte.

  41. Ionut said

    am November 23 2009 @ 8:50 pm

    70% au votat impotriva lui basescu, clar. Abureala cu referendumul nu a tinut

  42. Csaba said

    am November 23 2009 @ 8:52 pm

    @misshu
    Cei cu studii superioare l-au votat pe crin ( oi fi iubitullui de-i spui asa) fiindca au un os de ros. Ma indoiesc sincer ca un liberal adevarat voteaza cu cel care pupa mina ce i-a omorat familia in decembrie ´89, martie ´90 – Tg. Mures, Piata Universitatii, 13-15 iunie ´90, celelalte mineriade + numai Dumnezeu stie pe unde. Un liberal e total impotriva a ce a facut FSN, PSDR, PSD prin credinta, doctrina si perspectiva.
    Asa ca dragul meu, linge osul cat il mai ai la bot. Sper sa ti-l ia cineva curand.

  43. alkm said

    am November 23 2009 @ 8:54 pm

    antonescu ii datoreaza ceva lui patriciu…cand fosta sotie era pe moarte, patriciu l-a ajutat financiar, nu stiu daca imprumut sau sponsor, pentru a incerca sa o salveze…din pacate nu a reusit…mizeria de basescu stie asta(o stiu pana si eu) si totusi a pomenit la cluj intr-un mod cinic de asta(batea la 2 capete, asa o fi gandit marinaru)…daca voi ati fi in locul lui antonescu ati mai merge cu basescu???…UMAN vorbesc…pt ca inainte de a fi de stanga sau de dreapta suntem OAMENI…asta nu intelege base si de aia sper sa nu castige…

  44. Csaba said

    am November 23 2009 @ 8:56 pm

    Daca liberalii nu-l schimba pe Antonescu din fruntea partidului dupa declaratiile sale, tot partidul nu ramene decat o scursoare a ceea ce Radu Campeanu a incercat sa faca cu miscarea liberala din Romania. PNL devine oficial o ¨filiala¨ a PSD.
    Astept reactia celor cu sange liberal, nu a celor ce nu stiu nici macar ideologia PNL.

  45. laur said

    am November 23 2009 @ 9:57 pm

    Problema sta in felul urmator, daca nu vor ramane doua partide pe scena, permanent lucrurile vor fi in coada de peste , asa ca romani ar trebui sa constientizeze aceasta situatie si sa voteze ca atare , intrucat la politicieni de Dambovita nu ai ce sa le ceri, ineteresele personale sunt peste interesele poporului.
    Mai devreme sau mai tarziu PNL va fuziona cu PDL intr-o forma sau alta, problema e ca timpul trece si e in defavorea noastra.
    Deasemeni UDMR ar trebui sa dispara deorece mereu va strica apele iar de PC ,sa fiti siguri ca nu se va mai auzi de el.
    Iar acum in timpul acesta normal ca base ramane cel mai valid, nu ca ar fi cel mai bun ,dar nu ai de unde alege .

  46. Alexandru Pavel said

    am November 23 2009 @ 10:22 pm

    PDL a bagat tara in kkt ! Se vede ca sunteti membru PDL d-nule Urban, dar s-a terminat ! Din pacate Romania nu are nici un candidat capabil sa fie Presedinte adevarat dar nici Basescu nu mai trebuie sa fie presedinte !

  47. isabela said

    am November 23 2009 @ 10:27 pm

    Intotdeauna adevarul a durut si a fost incomod pentru cei care astfel erau demascati. Pana la Basescu nimeni nu a reusit si nici macar nu a incercat demascarea mogulilor. Acum cand se iau decizii clare in vederea destramarii grupurilor de interese, electoratul este manipulat si se incearca manevrarea maselor in directia opusa si nu cea necesara. Referendumul a exprimat clar dorinta romanilor, ideea geniala i-a apartinut lui Basescu, semn ca acesta doreste si chiar face ceva in folosul romanilor.

  48. AnnaEyeZ_Bv said

    am November 23 2009 @ 10:48 pm

    din cauza lui Antonescu ne intoarcem la PSD-isti. Multi au votat Antonescu crezand in schimbare….dar de unde atatea….acum dupa ce Antonescu a sustinut in timpul campaniei sale k nu va face nici o alianta cu Geoana cum sa mai aiba romanul increderea in PNL? mai mult decat atat cum sa mai aiba incredera intr-o alianta PSD-PNL? Bine macar ca Romania nu e pierduta si ca mai avem o sansa cu Basescu…e singura noastra sansa si acum, daca vrem sa scapam odata pt totdeauna de PSD trebuie sa il sustinem neaparat…sa termine odata pe mogulii din tara.

  49. Othelo said

    am November 24 2009 @ 12:49 am

    Tot ce s-a spus despre Geoana in articol este adevarat. Din pacate si ceea ce afirma cbabeanu despre Basescu este adevarat. Eu personal, va spun, voi merge la vot dar nu voi stampila pe nici unul, sau ii voi stampila pe amandoi, poate chiar voi scrie sub fiecare cateva motive pentru care nu l-am votat, dar in mod decent, evident. Romania este pierduta in ambele variante, degeaba ne agitam aici. Important este sa ma prezint la vot, este o diferenta, chiar daca votezi asa cum am spus, decat sa nu te duci deloc. Cel mai bine ar fi ca orice guvern ar veni, sa incerce sa nu mai intervina in economia asta amarata asa cum este, sau sa o faca cat mai discret, ca asa va puta si ea sa functioneze, si sa nu ne mai impovareze cu impozite forfetare si alte prostii (care in primul rand nu sunt specifice unei perioade de criza ci uneia de boom economic), apropos, in curand o sa ne confruntam cu una dintre cele mai consistente taxe, cea globala pe carbon, sa-i mai ingrasam si pe elita mondiala, ca pe ai nostri i-am imbuibat suficient. Nu va mai certati, ca dupa aceste alegeri o sa-i doara la trei metri in spate de toti de noi, fie ei Basescu, Geoana, Antonescu, etc.
    In turul doi va fi o batalie intre doua mari grupuri de interese:
    Grivco: cu personaje ca Voiculescu Crescent, primul revolutionar si miner al tarii Iliescu si prostanacul sau Mircea Geoana, Mitrea Cocor, eminenta cenusie si negociatorul sef Hrebenciuc, posibil si Patriciu, Paranghelie si alti hotomani si criminali (cum este cazul lui Iliescu, ma refer la apelativul de criminal), cu o serie de baroni locali gen Marian de Vrancea sau Raducu Mazare regele sambei si al traficurilor importante de pe litoral, pungasi ca si Culita Tarata, la toti acestia si altii ca ei adaugandu-se si o parte a serviciilor secrete sau fosti securisti si activisti de nadejde (gen Cozmanca) pe de o parte, si Golden Blitz cu: clanul Basescu cu Traienel (pentru care lucrul in echipa este ceva de domen iu SF) + europarlamentara agramata EBA + fratele Mircea expert in exporturi de armament (eu unul nu ma iau de chestia cu flota pentru ca nu exista se pare dovezi incriminatorii acolo, dar existau premisele unor afaceri total imorale pentru dumnealui cu armament pe care incerca sa le faca prin fratele sau) Udrea + Cocos, Popoviciu, Videanu regele neincoronat al bordurilor si marmurii, si fin eschivator al licitatiilor, Berceanu, si el cu o avere impresionanta greu de justificat, Stolojan (multi au uitat de afacerile lui dubioase de prin 1992, unele erau legate tot de armata) precum si unii baroni locali gen Gheorghe Flutur, sau omologul lui Culita, Trita Fanita (aici am o retinere, s-ar putea sa fi plecat din partid dar cu siguranta a fost pe vremea PD-ului), sau primarul Brasovului George Scripcaru care supravietuieste cu numeroase dosare penale pe rol unele pentru diverse matrapazlicuri cu terenuri, plus o amenda hotarata prin decizie irevocabila la tribunal de 1 milion de lei pentru nerespectarea regimului licitatiilor, la care se adauga alte figuri triste,u din alte grupuri de interese nii dintre ei fosti si actuali membrii ai unor servicii secrete, etc.
    Cat cred ai in alegeri libere? S-a vazut din nou cu ocazia turismului electoral, mai evindent decat la toate alegerile anterioare, si asta intr-un an ca 2009, cand se presupune ca ne-am maturizat si noi si clasa politica. Numai la furt le sta gandul, celor mai multi dintre politicieni, si din pacate si multora dintre noi. Viitor de aur tara noastra are!
    Cand ii vad pe oamneii astia, de multe ori duc instinctiv mana la buzunare sa vad daca nu mi-a disparut ceva. Glumesc aici, desigur, dar cred ca mesajul transmis e usor de inteles.
    Mai bine sa ne purtam singuri de grija asa cum am facut pana acum, sa credem in propriile forte si in bunul Dumnezeu (dar nu cu bigotismul ieftin afisat de unii “enoriasi” indiferent de ce religie apartin, ci discret intr-o relatie mai degraba personala). Prin credinta mai inteleg si increderea in reusita proprie in tot ceea ce iti propui.
    Proprietatea, autosuficienta/independenta alimentara si energetica atat cat este posibila si credinta sunt trei elemente esentiale pentru supravietuire intr-o lume ca a noastra, si vor deveni din ce in ce mai importante in urmatorii ani.
    Indiferent daca vom vota sau nu, fiecare are dreptul sa aleaga acest lucru, ar fi bine sa nu ne punem mari sperante in performantele unor astfel de oameni ca cei enumerati mai sus si sa incercam sa ne creem singuri lumea in care ne va place sa traim.
    Mi-as permite un pronostic pentru turul II: cred ca va castiga Mircea Geoana pentru ca se va merge pe ideea votului negatic la Basescu, desi va fi un dezastru pentru Romania, la fel ar fi fost si cu Traian Basescu, pentru ca el nici guvern nu va putea sa realizeze daca obtine un al doilea mandat.

  50. AlbuSibiu said

    am November 24 2009 @ 1:15 am

    Acum e bine. Prostimea a facut si a impartit dar a dus cele doua mari puteri de centru-stanga la egalitate. S-a vazut in sondaje ca Antonescu a castigat alegerile pe segmentul celor cu studii superioare. E bine totusi ca acum noi, cei care ne-am obosit sa mai si credem in informare vom hotari alegerile. Sa vedem minciunile cui nu le vom crede (sau nu le vom crede atat de mult). Ce-am priceput eu de la inceput. Basescu vorbind despre politicieni. El nu este unul? Daca nu este unul, ce cauta a fi presedinte? Basescu vorbind despre dreapta. Ei, pasamite, sunt de centru-dreapta. De centru-jos, mai bine zis! Masurile pe care le-a luat guvernul Boc sunt cat se poate de orientate spre stanga! Discursul lui Geoana a fost unul pur comunist. Al lui Johannis, pe care il stiu ca sibian, va fi unul cat se poate de scurt si la obiect. Va spala greata rosie. Oricum, atunci cand ai de ales intre doua dictaturi, alegi alternanta. In felul acesta niciunii nu isi pot infige prea adanc radacinile. Citesc deja accente disperate la portocale. E bine…Macar ele sa fie constiente ca vor pierde, asa cum si noi, cei care am votat cu Antonescu, eram constienti ca nu vom avea nicio sansa in fata masinii de vot a primarilor. Daca satele au hotarat cine intra in turul 2, acum decizia finala apartine oraselor! Pana dimineata eram convins ca voi merge la vot si voi pune stampila exact intre cei doi candidati, in obisnuinta exercitiului democratic Vadim-Iliescu, editia 2000. Apoi a venit Antonescu, a anuntat ceea ce se va infaptui, Johannis prim-ministru si astfel sunt acum convins. Sunt sibian si stiu ce poate omul asta, stiu cat de greu de agatat este si cum reuseste mereu sa domine. Stiu ca si-a facut si pentru el dar mult mai multi pentru cei din jur, stiu ca s-a dedicat orasului iar daca va face macar jumatate din ce-a facut aici pentru Romania nu exista un altul mai potrivit…Totul spre marea inciudare portocalie. Daca PDL-istii sibieni nu stricau totul in 2008 cu acea tradare izvorata din setea si lacomia lor de putere, acum Johannis era inca alaturi de ei. Asa insa a promis ca nu va mai colabora nicicand cu ei. Iar omul asta chiar se tine de cuvant! Felicitari pdl-istilor sibieni, v-ati facut-o cu mana voastra, cand totul parea doar un joc minor local! Basescu ar trebui sa va pupe!

  51. gore said

    am November 24 2009 @ 7:40 am

    Aveti o sansa, sa ganditi pana la alegeri :de patru ani Voiculescu isi foloseste televiziunile sa-l atace pe Basescu pe toate planurile.Acum i s-a alaturat si Vantu cu camarilele de ziaristi naimiti pe bani grei,de la Ursu la Dinescu.
    Influente,bani dati liderilor de opinie cu trei fete,armata de improscatori cu rahat ai lui Voiculescu,gen Badea,Gadea,Stan,….nu fac decat sa serveasca interesele lui Voiculescu pe termen lung : vreo mina de sare ;apropo a fost vreun raspuns la acuzatia directa privind dorinta lui Voiculescu de a pune mana pe minele de sare sau Vantu pe Posta ?
    Tac si asteapta sa iasa Geoana ,ca sa-si plateasca campania catre cei doi.
    A uitat cineva cine a dat Petrom,banci,…pe nimic ?
    Asta e necazul romanilor : UITA REPEDE ,dupa care regreta alti 20 ani,amanetand pe termen lung viitorul copiilor si nepotilor.
    Iliescu,Hrebenciuc,Mitrea,Dan Ioan Popescu,Tariceanu,Nastase,Voiculescu…sunt in viziunea voastra oameni care merita sa ne mai conduca din umbra ?
    Nu va spune nimic ca zonele,din pacate,cele mai sarace din tara au votat cu Geoana ?
    Va lasati manipulati de Voiculescu si Vantu ?V-ati gandit cit a investit in “curatii”jurnalisti Voiculescu,ca sa-i ingroape trecutul ?
    Credeti ca V se mai poate schimba ?

  52. razvan said

    am November 24 2009 @ 8:49 am

    Imi tot vine in minte un cuvant care se potriveste cu PDL.
    CAMARILA

    CAMARÍL?, camarile, s.f. Curteni din anturajul unui rege sau al unui ?ef de stat, care influen?eaz? politica statului în interesul lor personal. – Din fr. camarilla.
    Sursa: DEX ’98

    (Videanu,Blaga,Udrea,Ritzi………………..)P.D.L.

  53. Bogdan said

    am November 24 2009 @ 9:03 am

    Ce ziceti, este mai bine cu Mircea Geoana aliat cu Crin Antonescu si sustiniti de Dinu Patriciu ?
    Nu uitati ca Dinu Patriciu este unul din cei care au ajutat la devalizarea acestei tari.
    Cu Basescu cel putin am avut senzatia ca mai incercat sa puna bete in roti unor smecheri miliardari care fac afaceri pe seama statului.
    Initiativele lui si demascarea unora a suparat pe foarte multi miliardari abonati la afaceri in dauna statului.
    Oricum Voiculescu urmareste sa puna mana pe salinele din Romania iar Vantu se si vede patron pe Posta Romana.Cu Basescu nu au putut sa-si aranjeze treburile deocamdata.
    Vedem cu Geona presedinte daca isi vor realiza visurile.

  54. Raluca said

    am November 24 2009 @ 10:21 am

    Ce facem daca iar iese matusa Ilici?
    Cum putem inlocui pe fiul Generalului de securitate Geoana?
    Cum putem inlocui pe fiul “neprihanit” al lui Patriciu – Antonescu.

    Vai de cei care au murit impuscati la ordinul lui Iliescu laa Revolutie. Cred ca se invartesc in pamant.

  55. Victor said

    am November 24 2009 @ 10:26 am

    Mi-am consultat pasaportul, E valabil, asa ca pot emigra din comunismul care se pare ca va reinvia. Daca vom serba 20 ani de la Revolutie cu steaguri rosii peste tara, cu Iliescu, Nastase, Hrebe, Vanghelie, Mazare….e cazul sa fugim.
    Vreau ca Mos Nicolae si Mos Craciun sa vina cu caldura si lumina la copilul meu, nu cu secera si ciocanul.
    Suntem la un pas de intoarcere in timp. 20 ani trecuti degeaba si ne intoarcem din nou in dec. 89. Cumplit.
    Bomboana pe coliva, vor creste impozitele conform programului comunistilor.

  56. Mihai said

    am November 24 2009 @ 10:32 am

    Sincer sunt dezamagit de tot ceea ce ne inconjoara.
    Eu fac parte din cei 45% care nu au votat!
    De ce?…simplu..n-am avut cu cine.
    Acum constat cu stupoare ca am stofa de analist politic :)…
    tot ceea ce am preconizat ca se va intampla se intampla.
    De ce?…SIMPLU!..nu poti cere performanta profesionala unor oameni fara pregatire profesionala, dar mai ales fara moralitate.
    Sper din tot sufletul sa castige base..nu ca e mai breaz ca toti ceilalti la un loc dar in viata stiu ca e bine sa-ti tii dusmanii aproape, mai ales cand ii cunosti.
    Ce-i mai periculos ca base?..TOT!
    Totodata, sper ca alegerea lu’ base sa duca la anticipate!
    CRED CA E SG SANSA, SI NU CRED CA SUNT SINGURUL NEBUN CARE GANDESC ASTFEL, CA DINTR-UN FOC SA SCAPAM DE TOATE PERSONAJELE CHEIE CARE NE FAC VIATA PRAF(incepand cu blonda de la cotroceni si terminand cu greii din PSD)

  57. asistentapentruconsumatori.ro said

    am November 24 2009 @ 10:39 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  58. vrajitorul.eu said

    am November 24 2009 @ 10:39 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  59. Mihai said

    am November 24 2009 @ 10:43 am

    Am ajuns la vorba lui Petre Tutea dupa alegerile din 1990: ” Am stat 13 ani in puscariile comuniste, pentru un popor de idioti. ” Popor indobitocit care nu s-a trezit nici dupa 20 de ani de la revolutia din 1989.

  60. politicianul said

    am November 24 2009 @ 10:48 am

    Oare autorul articolului unde traieste? Se intreaba de ce s-a acumulat ura impotriva lui Basescu si ai lui? Probabil ca traieste in Noua Zeelanda sau China!Ba chiar in Honolulu sau in insula Cocos! Mai stii???!!!

  61. Catalin said

    am November 24 2009 @ 10:54 am

    Cat de repede si de usor uita romanii!!!
    PSD-istii au avut puterea in miinile lor jegoase 10 ani si au reusit sa puna tara pe butuci.
    Votati Mircea Geoana pe 6 decembrie si o sa ne intoarcem in perioada anilor 1990. O sa fie foarte bine pentru ei!

  62. nana said

    am November 24 2009 @ 11:15 am

    Ptr Mihai
    Ce ma bucur ca ai citat un adevar!
    Eu am senzatia ca ne ducem la fund , ca in curand nu vom mai avea puterea sa facem ceva, deja lehamite ni s-a facut.
    Refuz in urmatoarele 2 sapt sa ma mai uit la TV deoarece nimic bun nu vom auzi.
    Iarasi romanul este pus in situatia de a alege dar dintre 2 prosti ce vom alege oare? Eu am 30 de ani dar nu mai sper nimic bun pentru tara asta. M-au facut praf !

  63. Mihai said

    am November 24 2009 @ 11:49 am

    O varsta apropiata de a ta am si eu!
    Traiesc aici printre voi.
    Lucrez, castig putin, nu fur, nu scuip pe strada ..nu nu nu …nu
    Si ce daca?…vede cineva lucrurile astea?…tot nu!
    Ies cu ceva in evidenta…pt ca sunt un om normal…tot nu!

    Pe mine m-au facut praf mai demult…
    Cu adanca durere in suflet pot spune ca nu NOI vom putea face ceva concret pt NOI!…cartile sunt jucate…probabil ca acum incep sa-i inteleg pe cei care au ales sa plece….

    Sa se spele pe cap toti cei care au ales, care au avut ce alege si care vor alege in continuare!

  64. http://www.urbaniulian.ro/2009/11/24/lasati-ne-dracu-sa-furam-video/ said

    am November 24 2009 @ 1:28 pm

  65. http://www.urbaniulian.ro/2009/11/24/tara-in-care-nu-merita-sa-faci-nimic-pentru-nimeni/ said

    am November 24 2009 @ 1:29 pm

  66. http://www.urbaniulian.ro/2009/11/24/iliescu-kgb-a-pus-laba-pe-pnl-crin-antonescu-groparul-national-liberalilor/ said

    am November 24 2009 @ 1:32 pm

  67. real iulia said

    am November 24 2009 @ 3:22 pm

    E un moment in care trebuie sa alegem intre 2 rele. Cei care au sperat sa se schimbe ceva si doresc sa traiasca bine sau cel putin decent ar trebui sa plece cat mai repede. Tara asta nu este pentru oameni care gandesc. Ce dreptate aveti: Mihai, Nana, Cbabeanu, Victor si multi altii….

  68. erica said

    am November 24 2009 @ 4:38 pm

    Credeti ca psd va schimba in bine ceea ce se intampla in Romania? Dupa cum vad de atatia ani incoace nu reusesc sa schimbe regulile din partid. Cine se afla in spatele lui Geoana cand a iesit sa vorbeasca dupa alegeri?

  69. ildiko said

    am November 24 2009 @ 4:43 pm

    Ce se naste din pisica soareci mananca. PDL s-a nascut din fsn + tradatorii din pnl si psd. Iar exceptiile intaresc regula.

  70. ratzusca said

    am November 24 2009 @ 6:07 pm

    Incremenesc cand citesc aici cum ca “Basescu este unica noastra salvare”. Nici macar haz de necaz nu mai pot face acum. Asa ca sincer nu stiu ce ne mai ramane: poate sa emigram, cum au mai facut-o si altii – sa ramana politicienii nostri sa fie presedinti si ministri peste cei care i-au votat …

  71. http://www.romaniantipsd.ro/ said

    am November 25 2009 @ 6:25 pm

  72. Diktatorul said

    am November 26 2009 @ 6:36 pm

    BASESCU-DICTATOR!

    Am auzit aceasta acuza chiar la oameni inteligenti, care gandesc cu capul lor, dar carora li s-a repetat pe televiziuni de atatea ori aceasta acuzatie, incat au luat-o drept adevarata: Basescu-dictator! Cel mai injurat om din Romania, spurcat de dimineata pana seara pe toate televiziunile, este acuzat ca e dictator.

    Sunt televiziuni unde doar la emisiunile de sport si la meteo nu este injurat Basescu. Dictatorul Basescu nu a reusit nici macar sa schimbe un prim-ministru (pe Tariceanu); in schimb un presedinte democrat, aflat acum in corul acuzatorilor lui Basescu, Emil Constantinescu, a reusit : l-a schimbat din functie pe Radu Vasile; curat constitutional, dar schimbati-l!

    Am incercat sa aud macar un fapt, un gest, nu doar impresii, care ar arata ca Basescu este dictator: ce lege n-a respectat, cand a scos tancurile, cand nu a tinut cont de o decizie a Curtii Constitutionale, sau ceva asemanator, dar sa fie ceva concret. N-am reusit sa gasesc, dar cliseul s-a format: Basescu-dictator; cel mai injurat si cel mai fara putere dictator dintre toti care au existat in istorie !

    Nu sustin ca Basescu este fara pata; are pacate, omenesti sau doar politice; vorbeste prea mult, se pronunta si cand tacerea i-ar aduce mai multe puncte; a facut greseala sa creada ca guvernarea cu PSD ar fi o idee buna (cand, de fapt, a fost o mare prostie), dar este in mod cert cu totul altceva decat Mircea Geoana, care pare fals, cred, si cand isi pupa nevasta. Basescu este, cum spunea chiar Crin Antonescu, un om viu, cu bune si cu rele…

  73. Robert Moonchild said

    am November 27 2009 @ 12:53 am

    NU va agitati degeaba, cine vrea sa-l pupe-n dos pe Basescu e liber sa o faca. Doar un tembel sau un sarantoc care primeste bani pentru articole si ode probasesciane poate sa il laude atata. Ce a facut el concret in cei 5 ani ? A luptat cu mafia , cu hotia etc etc.. Ce sa zic , ati auzit de un mare corupt bagat la inchisoare? E inconjurat tot de atatia hoti ca si ceielalti .
    Basescu ii are pe hotii lui, Geona pe ai lui. si toti se lupta pentru un singur lucru: sa fure in continuare cat mai mult.
    Dar eu sper sa scap de Basescu , nu fiindca Geoana si ai lui ar fi mai buni cu ceva, ci doar fiindca m-am saturat sa avem un presedinte lipsit de cultura si bun simt . M-am saturat de hahaieli prezidentiale , de povesti cu amante blonde , de scandaluri politice, de guverne inexistente, de tembeli trimisi sa ne reprezinte in parlamentul european.
    SANSA noastra este emigrarea , pentru urmatorii 5 ani!, indiferent cine va castiga la al doilea tur. si apoi vom vedea noi …
    oare nu va candida Eba peste 5 ani ? :)) ca are multe succesuri :)

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: