Solutia Vodafone pentru un semnal prost? schimba abonamentul
http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=35074
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro
www.vrajitorul.eu/ said
am November 20 2009 @ 12:07 pm
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
asistentapentruconsumatori.ro said
am November 20 2009 @ 12:07 pm
Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
Anticariat said
am November 20 2009 @ 7:38 pm
Clientul: Nu am semnal.
Vodafone: Este din vina noastra, nu aveam antene fiabile.
Clientul: Si ce este de facut?
Vodafone: Referitor la semnal, nimic, insa daca vreti, luati un abonament cu mai multe minute.
Ce sa faceti cu minutele in plus, daca nu le puteti vorbi?