Bataie de joc la UPC

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=35078




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


4 Comentarii pana acum»

  1. www.vrajitorul.eu/ said

    am November 20 2009 @ 12:04 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  2. asistentapentruconsumatori.ro said

    am November 20 2009 @ 12:04 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  3. atotstiutorul said

    am November 20 2009 @ 6:05 pm

    In plus puteti reclama faptul ca programele instalate nu erau digitale!(semnalul digital a fost introdus abia la unu octombrie cu abonamentsi box special numai pentru televizoare LCD sau plasme cu intrare HDMI

  4. Andreea said

    am May 17 2010 @ 12:20 pm

    Buna ziua

    Am si eu o problema cu UPC: joi, 13 mai 2010, a fost o mica furtuna in bucuresti. din acel moment nu mai functioneaza nici un serviciu UPC: televiziune digitala, internet, telefonie fixa. I-am sunat vineri dimineata, la ora 8:39 si le-am sesizat acest fapt. Mi s-a raspuns ca au toti oamenii pe teren, ca nu suntem singura zona afectata (zona Baba Novac), ca le-au cazut niste fire si ca se lucreaza intens pentru remedierea situatiei. Toate bune si frumoase. Seara, cand am ajuns acasa, nimic. Cred ca am suant iarasi la ei, la relatii cu clientii si m-au asigurat ca in ziua de sambata se va rezolva. Am uitat sa spun ca vineri dimineata m-au programat totusi pentru luni intre orele 12 – 15:30, sa vina o echipa tehnica la domiciliu sa vada ce se intampla.
    Sambata iarasi nimic si a inceput cu telefoanele de dimineata. Pe parcursul zilei de sambata cred ca i-am sunat de 15 ore (nu spun ca nu i-am exasperat) si fiecare operator care mi-a raspuns mi-a spus altceva: in principiu nu aveau semnalata nici o avarie in zona, s-au facut sesizari de urgenta dupa ce au vorbit cu superiorii, la care eu ca si abonat nu am acces, ca va veni o echipa in cursul zilei de sambata sa rezolve problema si uite asa pana i-am sunat sambata seara la ora 22 fara cateva minute cand mi s-a spus ff clar si transant ” ati fost programata ptr luni, ora 13:55″ si pana atunci nu se misca nimeni”.
    Pai de ce platesc 140 pe luna abonament la ei daca in bucuresti stau 4 zile fara TV, internet si telefon in secolul 21????
    Sa mai spun ca in urma telefoanelor de sambata au vrut sa ma programeze pentru marti? sa va mai spun ca au apelat la buna mea crestere si m-au rugat ca daca cumva se rezolva problema sa-i sun, sa le comunic acest lucru pentru ca sa anuleze programarea si sa trimita echipa in alta parte???
    Ce pot face in afara de reclamatie la OPC?
    Multumesc
    Cu respect,
    Andreea

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: